Osoby, którym amputowano nogi po preparacie na COVID-19

Opublikowano: 06.02.2022 | Kategorie: Publicystyka, Publikacje WM, Zdrowie

Liczba wyświetleń: 2101

Gdy pociąg do „szczepień” toczy się dalej, opowieści o przerażających skutkach ubocznych wciąż narastają. Media głównego nurtu donoszą o tych przypadkach tylko w odosobnieniu, jeśli w ogóle, celowo ignorując szerszy wzorzec poważnych zakrzepów krwi bezpośrednio związanych ze „szczepieniami” preparatami eksperymentalnej terapii genowej. Oto lista osób z całego świata, którym w ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy amputowano nogę w wyniku ich przyjęcia.

Dave Mears miał amputowaną lewą nogę zaledwie miesiąc po otrzymaniu preparatu AstraZeneca, która spowodowała, że ​​noga „eksplodowała”. Mears otrzymał zastrzyk 4 marca i natychmiast pojawiły się objawy grypopodobne oraz niebotycznie wysoka temperatura. Miesiąc później trafił do szpitala z powodu infekcji nogi, która była tak poważna, że ​​jego noga „eksplodowała” w Peterborough City Hospital, tryskając wszędzie krwią. Lekarze nie mieli innego wyjścia, jak amputować mu lewą nogę powyżej kolana. „Wszędzie była krew. To było przerażające. Miałem operację, amputowano nogę i straciłem pięć jednostek krwi. To było całkiem poważne i po tym czułem się bardzo słabo”. Dave Mears został mistrzem świata w taekwondo w 1984 roku. Podczas 21 lat spędzonych za granicą w Tajlandii zdobył kwalifikacje profesjonalnego fotografa i prowadził szereg udanych barów, zanim COVID-19 spowodował upadek jego firmy.

39-letnia Cicera Santos z Brazylii musiała amputować lewą nogę z powodu zakrzepów tydzień po otrzymaniu preparatu Pfizera. Santos zrobiła zastrzyk 25 sierpnia, a cztery dni później trafiła do szpitala z zakrzepicą żylną w lewej nodze. Zakrzepica była tak poważna, że ​​lekarze nie mieli innego wyjścia, jak amputować jej nogę poniżej kolana. Matka dwojga dzieci powiedziała po amputacji: „Zaledwie tydzień po szczepieniu dotknęła mnie zakrzepica żylna w lewej nodze. Wcześniej byłam zdrową osobą i nigdy nie miałam problemów z krążeniem”.

47-letnia Jummai Nache, asystentka medyczna z Minneapolis, straciła obie nogi i lewą rękę po preparacie Pfizera. Nache dostała drugą dawkę preparatu 1 lutego i natychmiast doświadczyła bólu w klatce piersiowej. Została hospitalizowana 13 lutego po wykryciu skrzepów krwi w całym jej ciele. Obie nogi poniżej kolan i dłoń musiały zostać usunięte chirurgicznie, aby nie umarła. Mąż Jummai, Philip, powiedział: „Moje doświadczenie z tej podróży było tak trudne, ale nie wyobrażam sobie rozdzierającego bólu psychicznego, fizycznego i emocjonalnego, przez który przechodzi moja żona”. Sprawa Junmai została zbadana przez Centers for Disease Control and Prevention (CDC). Agencja nie była jednak w stanie ustalić, czy preparat odegrał rolę w jej przypadku. Junmai i jej mąż Filip nie byli zadowoleni z tych ustaleń. Para z Nigerii do dziś walczy o sprawiedliwość.

50-letni wiedeński pracownik budowlany Goran musiał mieć amputowaną prawą nogę z powodu zakrzepów krwi zaledwie 3 tygodnie po otrzymaniu pierwszej preparatu AstraZeneca. Goran poczuł silny ból w nodze i „pluł krwią raz lub dwa razy dziennie”. 13 marca ból w nodze był tak silny, że jego żona wezwała karetkę pogotowia. „Nigdy w życiu nie czułem takiego bólu. Moja noga była biała, niebieska i czarna” – powiedział budowlaniec z 30-letnim stażem. Musiał przejść trzy operacje w ciągu tygodnia i został wprowadzony w śpiączkę indukowaną. Kiedy się obudził, lekarze powiedzieli mu, że amputowano mu podudzie. „Nigdy nie zapomnę tego bólu, kiedy się obudziłem”.

56-letni Alex Mitchell z Glasgow w Szkocji stracił nogę zaledwie 2 tygodnie po otrzymaniu preparatu AstraZeneca w dniu 20 marca. Trafił do szpitala 4 kwietnia po zawale serca w domu. W dolnej części brzucha i obu nogach pojawiły się skrzepy krwi, co zmusiło chirurgów do usunięcia lewej nogi powyżej kolana. „Lekarze rozmawiali o mnie z konsultantami na całym świecie, ponieważ przeżycie kogoś z takim poziomem krzepliwości było czymś niespotykanym”. Pomimo utraty nogi Mitchell był nadal pozytywnie nastawiony do prwparatu i nie chciał „zniechęcać” innych do wykonania zastrzyku. „Zaszczepiłem się, ponieważ chcę, aby wszystko wróciło do normy tak szybko, jak to możliwe, a jedynym sposobem, w jaki możemy to zrobić, jest szczepienie. Nie chciałbym zniechęcać ludzi do szczepienia przeciwko covidowi. Z tego, co wiem, to, co mi się przydarzyło, jest rzadkością. Dotknie to może tylko jedną lub dwie osoby, więc nie pozwól, aby cię to zniechęciło”.

Australijczyk Harold Molle musiał amputować lewą nogę z powodu zakrzepów zaledwie trzy dni po drugiej dawce preparatu AstraZeneca. „To był potworny ból. Teraz mnie to będzie [sporo] kosztować, muszę kupić sztuczną nogę i wózek inwalidzki” – powiedział Molle. Pomimo utraty nogi, również pozytywnie wypowiada się o preparacie. „Szczepionka zadziałała, ponieważ uratowała mnie w szpitalu, ponieważ złapałem tam covida, a gdybym nie miał szczepionki, powiedzieli, że najprawdopodobniej bym naprawdę zachorował”.

20-letnia tajska studentka Ketsiri Kongkaew musiała usunąć chirurgicznie nogę zaledwie kilka tygodni po otrzymaniu preparatu AstraZeneca. Kiedy 13 sierpnia otrzymała zastrzyk, natychmiast pojawiła się u niej gorączkę i objawy grypopodobne, a tydzień później trafiła do szpitala z powodu ciężkich zakrzepów krwi w lewej nodze. Lekarze w Krabi Hospital nie mieli innego wyjścia, jak chirurgicznie usunąć jej nogę. Jej babcia, Harlia Kongkaew, powiedziała: „Ona [Ketsiri] została przeniesiona do szpitala Surat Thani na prześwietlenie, gdzie lekarze powiedzieli, że tętnica jest zablokowana i musi zostać wysłana do szpitala Krabi na pilną operację. Wtedy amputowano jej lewą nogę powyżej kolana. To był skutek szczepionki”. Studentka początkowo wydawała się dochodzić do siebie po operacji i została podana lekom rozrzedzającym krew, które zaledwie dwa miesiące później spowodowały krwotok w mózgu. Lekarze przeprowadzili pilną operację, ale Ketsiri zmarł po kilku dniach.

44-letni meksykańsko-amerykański aktor Juan Pablo Medina miał amputowaną nogę 3 sierpnia z powodu zakrzepicy. Podobno wpadł w głęboką depresję po zdarzeniu. Wiadomość wywołała tysiące reakcji w mediach społecznościowych ze spekulacjami na temat przyczyny jego stanu. Media donosiły wówczas, że podczas nagłej operacji zagrożone było życie aktora, dlatego jego rodzina zdecydowała się na amputację, aby go uratować. Jego żona, Paulina Dávila, powiedziała niedawno, że nadal jest w fazie zdrowienia i ma nadzieję, że wkrótce publicznie opowie o tym incydencie: „Kiedy [Juan Pablo] będzie gotowy, podzieli się swoją historią i opowie wszystkim, co się stało. To nie zależy ode mnie”.

Senator Jeanine Calkin musiała amputować prawą nogę z powodu zakrzepu krwi, który rozwinął się wkrótce po otrzymaniu preparatu przeciw COVID-19. Calkin, który jest senatorem stanu Rhode Island, powiedział po amputacji: „Lekarze odkryli, że mam infekcję, która doprowadziła do powstania zakrzepów krwi. Krzepnięcie zablokowało dopływ krwi do moich nóg. Lekarze ustalili, że aby uratować mi życie, muszą amputować mi prawą nogę, co zrobili w piątek”. Pomimo powstania skrzepu, wkrótce po wstrzyknięciu, Calkin stwierdziła, że nie wierzy, aby jej tragedia miała związek z preparatem.

Opracowanie: Maurycy Hawranek
Źródło oryginalne: TheCovidWorld.com
Źródło polskie: WolneMedia.net


TAGI: , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

3 komentarze

  1. Szwęda 06.02.2022 13:27

    Kowidianka nie wierzy, że przyczyną zakrzepu tuż po podaniu preparatu jest sam preparat. No właśnie, bo kowidianizm to jest już kwestia wiary – stworzono nową religię!

  2. BANDZIORkaq 06.02.2022 19:18

    Homo covidian- w wyniku mutacji stymulowanej
    medialnym przekazem podprogowym oraz preparatami genetycznymi nastąpił zanik instynktu samozachowawczego u niektórych osobników, co pozwala przyjąć, że koegzystujemy jako homo sapiens z nowym gatunkiem ludzi, który jednakoż nie ma szans na przetrwanie…

  3. cacor 07.02.2022 11:51

    Absolutnie nie jest mi szkoda ludków, którzy cierpią przez swoją głupotę i w dalszym ciągu nie potrafią wyciągnąć wniosków. Gorzej, że Ci głupcy w dalszym ciągu namawiają do głupoty pozostałych … Szczęście tylko takie, że łańcuch głupoty w tym pokoleniu zostanie przerwany i geny głupoty nie zostaną przekazane młodszym …

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.