Oświadczenie portalu ws. cenzury prewencyjnej

Opublikowano: 04.05.2022 | Kategorie: Cenzura, Komunikaty, Publikacje WM

Liczba wyświetleń: 9446

Wersja skrócona: 🇬🇧 English 🇩🇪 Deutsch 🇫🇷 Français 🇵🇱 Język polski

Wszystkie wpisy o cenzurowaniu nas TUTAJ.

Czuję się jak maleńka muszka-owocówka, którą totalitarne państwo chce ustrzelić pociskami z działa przeciwlotniczego!

Apeluję do ABW, aby usunęła „Wolne Media” z listy blokowanych stron. To wielki błąd, ponieważ portal jest propolski! Jeśli wybuchnie wojna z Rosją, lub innym państwem, portal przemieni się z oazy wolności słowa w bunkier walki o Polskę i Polaków. Bo taka będzie potrzeba chwili i Ojczyzny.

Na razie mamy formalnie czasy pokoju (stanu wojennego nie ma), więc nie zagrażamy żadnemu bezpieczeństwu państwa. Na czym ma polegać owo zagrożenie? Bo portal nagłaśnia fejki Ukrainy? No to co – rosyjskie też nagłaśnia! Portal publikuje wieści z mediów z całego świata. Dlaczego miałby robić wyjątek dla rosyjskich, które w czasie wojny rosyjsko-ukraińskiej są dodatkowo opatrywane ostrzeżeniami „Uwaga, to ruska propaganda, czytaj ostrożnie!”?

Mój portal nie jest tubą propagandową Rosji, Ukrainy, PiS-u, ani żadną inną. Traktuję moich użytkowników poważnie – chcę aby samodzielnie myśleli i wyciągali wnioski. Żeby mogli to robić, nie mogą mieć filtrowanych i wyłącznie poprawnych politycznie informacji. Nie jestem rusofilem, rusofobem, ukrainofilem ani ukrainofobem. Oceniam pojedynczych ludzi a nie całe społeczności, bo wszędzie są ludzie empatyczni i psychopaci, i nie można wszystkich wrzucać do jednego worka.

Cenzura prewencyjna nastąpiła kilka dni po opublikowaniu informacji od dr. Leszka Sykulskiego, który znalazł w zasobach internetu nagranie wideo sejmowego Zespołu Śledczego ds. Bezpieczeństwa Państwa z maja 2019 roku, który skrótowo przedstawia poniższy mem. To nie jest ruska propaganda ani fejk, tylko prawdziwa, stara informacja z polskich mediów. [1]

Czyżby nie chodziło o szczerą pomoc Ukrainie w walce z rosyjskim agresorem? Co było na tych taśmach, że tak panicznie się boicie, że żona nie wybaczy, a wyborcy nie oleją? Seks z hipopotamem? Jeśli to prawda, a politycy ulegli szantażowi – ABW powinna ich aresztować, bo zdradzili Polskę, a nie bronić ich przed kryminałem! Czy promowanie w mediach unii polsko-ukraińskiej ma zamaskować tajną kapitulację? Czy Polska jeszcze istnieje, czy też stała się kolonią Ukrainy?


I co dalej? Zrobicie nalot na chatę z podrzuceniem bazooki z listą polityków „do odstrzału”, listy płac od Putina, zakrwawionego noża z moim odciskiem palca, szafy pełnej niemieckiego kinderporno z Dusseldorfu, wiadra kokainy, czegoś innego? Zablokujecie mi konto bankowe, bym nie miał pieniędzy na życie, jedzenie i opłaty, abym wpadł w biedę i bezdomność? A może zorganizujecie randkę z seryjnym samobójcą lub zamkniecie w areszcie wydobywczym na kilka lat pod zarzutem „szpiegostwa” na rzecz Mozambiku polegającego na „wpływaniu na opinię publiczną”?

Treści na portalu dobierane są z zewnętrznych źródeł na licencjach, ale również tworzą je czytelnicy. Gdy niezależni dziennikarze i blogerzy są blokowani w innych mediach z powodu niepoprawności politycznej, trafiają na wolnemedia.net. Dobór treści powstaje spontanicznie i pokazuje, jakich informacji i poglądów brakuje w polskich mediach.

Na portalu są prezentowane poglądy, z którymi się zgadzam, średnio zgadzam, albo wręcz nie zgadzam. Dlaczego? Misją portalu jest wolność słowa – tworzenie miejsca, w którym lewak może przekonywać do swych poglądów prawaka, a prawak lewaka. Gdzie ateista może podyskutować z ultraklerykałem. Miejsca, w którym mogą pisać, co myślą, nie lękając się, że dostaną klapsa za szczerość. Ale pod warunkiem kultury słowa, ponieważ nienawiść uniemożliwia dialog społeczny.

Każdy może na moim portalu publikować pod warunkiem przestrzegania polskiego prawa, nawet pan Jarosław Kaczyński i Mateusz Morawiecki, którzy uważają „Wolne Media” za wroga, którego należy zniszczyć. Dlaczego? Bo ciągle są krytykowani za złe decyzje – a to polityczne, a to pandemiczne, a to ekonomiczne, a to za machanie szabelką Putinowi przed oczami, czym narażają Polskę na atomowe grzyby. O tym, że byli chwaleni za 500+ i kilka innych dobrych decyzji, to nie pamiętają. Należy oceniać czyny polityków a nie słowa. Chętnie zobaczyłbym na moim portalu ich artykuły, oraz odpowiedzi na komentarze użytkowników. Jeśli uważają, że jakąś brednię opublikowano – mieliby okazję ją zdementować. Na tym polega prawdziwa wolność słowa, a nie na cenzurze rzekomych „dezinformacji”, czyli dawnych „teorii spiskowych”, które zrehabilitowały się po fali uwiarygodnienia.

Chcę aby wojna ukraińsko-polska szybko się zakończyła i wrócił pokój, ponieważ wojna jest zła. Nie popieram agresji Rosji na Ukrainę, tak jak nie popierałem agresji USA na różne państwa świata. Popieram pomaganie ofiarom wojny (ale bez przeginania – Polacy nie mogą być gorzej traktowani od Ukraińców) i osądzenie zbrodni wojennych (wszystkich, a nie tylko rosyjskich). Chcę również pojednania polsko-ukraińskiego, ale nie może ono opierać się na wybielaniu rzezi wołyńskiej i podlizywaniu się Ukraińcom, lecz na ich szczerych przeprosinach dla narodu polskiego, potępienia ludobójstwa i jasnej deklaracji, że Ukraina nie rości sobie roszczeń terytorialnych do Podkarpacia czy Lubelszczyzny. Kierujmy się empatią, ale również zdrowym rozsądkiem i interesem Polski i Polaków.

Wiem, że istnieje Artykuł 180 ust. 1 „Prawa telekomunikacyjnego”, który pozwala arbitralnie, bez nakazu sądu, na życzenie rządu, blokować strony rzekomo zagrażające bezpieczeństwu państwa (w praktyce dobremu samopoczuciu rządu), ale istnieje również stojący ponad nim Art. 54 „Konstytucji RP” jednoznacznie zakazujący cenzury prewencyjnej oraz gwarantujący każdemu obywatelowi prawo do pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. Ponadto Polska podpisała „Kartę praw podstawowych UE”, której art. 11 dotyczący wolności wypowiedzi i informacji, którego punkty głoszą: „1. Każdy ma prawo do wolności wypowiedzi. Prawo to obejmuje wolność posiadania poglądów oraz otrzymywania i przekazywania informacji i idei bez ingerencji władz publicznych i bez względu na granice państwowe. 2. Szanuje się wolność i pluralizm mediów”. „Prawo telekomunikacyjne” łamie „Konstytucję RP” i „Kartę praw podstawowych UE”, a blokada portali opozycyjnych wobec rządu jest nielegalna! Czy my mieszkamy w totalitarnych Chinach, w których wolno głosić tylko poglądy partii komunistycznej, czy w państwie demokratycznym szanującym pluralizm?

Portal „Wolne Media” pozwala osobom nieusatysfakcjonowanym mediami głównego nurtu, na zapoznanie się z alternatywnymi informacjami i nie widzę w tym nic złego, ani niebezpiecznego. Terroryzmu nikt tutaj nie popiera, ani ekstremizmu, a wręcz przeciwnie. Chyba, że za „ekstremizm” uważacie Państwo poszerzanie horyzontów umysłowych lub krytykowanie PiS-u i rządu? Bo kto nie z nami, ten przeciw nam? A przyszło wam do głowy, że istnieje trzecia odpowiedź – spoglądanie neutralne z dystansu?

A może sam fakt zadawania niewygodnych pytań lub poddawania w wątpliwość prawdziwości przekazu mediów głównego nurtu jest dziś przestępstwem zagrażającym bezpieczeństwu państwa? Państwo polskie musi być bardzo słabe, skoro musi uciekać się do cenzury malutkich portalików i blogów, których nie cytują żadne wielkie media, a których wpływ na opinię publiczną jest bliski zeru.

Wygląda to raczej na obsesyjny lęk PiS-u przed istnieniem portali, których nie kontroluje. Wpadliście pod wpływem wojennych emocji w paranoję i wszędzie widzicie wrogów, szpiegów… Z powodu wszechobecnej w mainstreamie ukraińskiej propagandy nakręcacie się emocjonalnie i tracicie kontakt z rzeczywistością. Blokując portal „odcinacie sobie uszy”, czyli mniej się dowiecie i niewiedza może Wam kiedyś zaszkodzić.

Proszę o odblokowanie cenzury prewencyjnej, bo ośmieszacie naszą Ojczyznę i dostarczacie Rosji darmowego materiału propagandowego szkodzącego polskiemu państwu. Portal stoi po stronie Polski i Polaków (co nie oznacza, że po stronie rządu i PiS-u). Po stronie zwykłych ludzi a nie korporacji, banksterów i „elit”. Krytyka polityczna jest dobra, bo politycy mogą zrozumieć swoje błędny (by je naprawić), zamiast utwierdzać się w nadętej pysze, jakimi to są genialnymi przywódcami narodu. Z takim podejściem nie stąpają po ziemi jak mocarne olbrzymy, lecz unoszą się ponad nią jak balony. Niby wysokość wzroku ponad gruntem ta sama, ale…

Maurycy Hawranek
Administrator WolneMedia.net

Przypis

[1] „Nagrania z domów publicznych na Podkarpaciu z udziałem polskich polityków znajdują się na Ukrainie. To już znamy odpowiedź, dlaczego polityka Warszawy jest tak uległa wobec Kijowa… Strach pomyśleć, co by było, jakby je przejęli Rosjanie” – napisał dr Leszek Sykulski na „Twitterze” w komentarzu do nagrania wideo. Patrz: https://twitter.com/SykulskiLeszek/status/1517100164682596353


TAGI:

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

46 komentarzy

  1. g2marcin 01.05.2022 09:17

    Blokują wolnemedia co potwierdza, że głosicie prawdę. Proponuje bojkot operatorów którzy zablokowali stronę!

  2. Admin WM 01.05.2022 09:22

    @g2marcin
    Właściwie wszyscy operatorzy blokują. Są zmuszani „Ustawą telekomunikacyjną” łamiącą „Konstytucję RP”.

  3. koszyk91 01.05.2022 10:05

    Cześć,
    cenzura nierządu żydokomuny jak za peerelu i malowanie czołgów z tektury na zielono też będzie bo wypowiedzieliście wojnę Rosji?
    (formalnie to nie mamy rozejmu po drugiej więc po co było niedźwiedzia znów rozjuszać dostawami broni?)
    zmieńcie dns’y w komputerach lub korzystajcie z vpn’ów
    niczym reżim w polin nie różni się od ukraińskiego, chińskiego, amerykańskiego, rosyjskiego i unioeuropejskiego

  4. MakSym 01.05.2022 14:48

    @Admin WM

    Musisz sobie znaleźć adwokata lub radcę prawnego, lub chociaż osobę zaufaną, która pomoże ci w razie aresztowania.
    Na koncie trzymaj minimum pieniędzy, ponieważ najprawdopodobniej za chwilę ci je zamkną, a pieniądze ukradną, lub otrzymasz je za 5 lat, “po wyjaśnieniu niejasności”, jak to śmiecie z ABW czy tzw. policji lubią mówić.
    Oczywiście nowego konta w Polsce już po czymś takim nie uda ci się założyć, bo odmówi ci każdy bank.
    W razie aresztowania odpady z ABW ukradną ci cały sprzęt elektroniczny, jaki zdołają znaleźć i już go nigdy nie odzyskasz (albo za 5 lat).

    Podaj też czytelnikom portalu jakiś sposób o powiadomieniu, że ewentualnie doszło do zatrzymania czy aresztowania i jakąś procedurę, jak ci ewentualnie pomóc.

  5. robi1906 01.05.2022 15:31

    Już myślałem, że mnie nic nowego nie zaskoczy a tu proszę!, to Admin Chazarom i banderowcom się chwalisz, że ty propolski?, no to już Michajło Duda ma ochotnika na pierwszą linię frontu.

    Nic jeszcze nie rozumiesz?, to tak samo jakby Palestyńczyk w Izraelu się skarżył.

    Czytałem ostatnio Dziennik pana Arcta, jego ojciec założył księgarnię i oficynę wydawniczą, do ich ogrodu co wiosnę przychodziła rodzina Chazarska, utrzymywali ten ogród i dzięki niemu mieli pożywienie, bo jak przychodzili po zimie to byli wynędzniali.
    Zakładam że tate mówił tak dzieciom “jeszcze jedno Powstanie albo wojna a ten majątek będzie wasz, moje drogie dzieci”.

    Po ukraińcach nie będzie śladu i po nas też, także Adminie pora zdać sobie z tego sprawę a nie wierzyć w żydowsko-banderowską sprawiedliwość….. oj naiwni ci ludzie.

    Co radzę?, przenieść domenę na chiński lub amerykański serwer, czyli tam gdzie taki błazen jak Morawiecki nie ma nic do gadania.

  6. Admin WM 01.05.2022 15:49

    To co, mam skłamać, że jestem utajonym Żydem i atak na mój portal to antysemityzm? Niestety, nie lubię kłamać, no i już za późno… Nie wierzę w „żydowsko-banderowską sprawiedliwość”, jak ją nazwałeś, bo widziałem jak ustawiali sędziów w sprawie Mateusza Piskorskiego i nie pozwalali mu i jego adwokatowi zapoznać się z materiałami dowodowymi, aby przedłużali areszt wydobywczy i nie mógł się skutecznie bronić, ale w przepowiednię Ossowieckiego spisaną przez Juliusza T. Dybowskiego.

    „Była już druga w nocy, gdy odprowadziłem mojego gościa do jego pokoju. W bibliotece usiedliśmy na chwilę i zapaliliśmy cygara. Stefan puścił kilka kłębów dymu, nagle zasłonił oczy ręką, ale spostrzegłem, że lecą mu po twarzy łzy.

    – Mistrzu, co się stało, na Boga – spytałem. Ossowiecki blady i spięty spojrzał mi w oczy.

    – Nieszczęście… Jesteśmy w przededniu wojny i już dzielą nas od niej tylko dni. (…)

    – Jak daleko dojdą Niemcy?

    – Cała Polska zajęta, gruzy, krew i mord! Idą dalej, wgłąb Rosji, daleko, daleko…

    – Do Uralu? – Ossowiecki zastanowił się przez chwilę.

    – Do Kaukazu. Państwa osi przegrają wojnę, Niemcy i Japonia będą okupowane, Włochy wyzwolone. Zwycięzcy: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Rosja spotkają się na konferencji i ustalą nowy ład w Europie.

    – A co z Polską?

    – Będzie Polska! Ale za jaką cenę… Najpierw będą nią władali komuniści, a potem szubrawcy i świnie. Na koniec powstanie jeszcze większa niż teraz. Tego ani ja, ani Ty nie doczekamy, dopiero wnukowie. Warto jednak wiedzieć, że tak się stanie”.

    Kto nami aktualnie rządzi – widać po ich słowach i decyzjach politycznych.

  7. robi1906 01.05.2022 16:48

    Ossowiecki to taka jakby Michalda, Polska wielka i chrześcijańska, bo kto ma tą Polskę zbudować jak tu sami chrześcijanie, co to za proboszczem zaśpiewają Czerwoną kalinę, albo inni Rycerze Maryi, (mijam ich pod kościołem św. Trójcy tam gdzie ten lujek o zbrodni na Hucie Pieniackiej bredził o 1944 i NKWD.
    Oni mają zbudować Polskę?, a może ONR, katoliccy banderowcy pokroju Burego i Łupaszki?.

    Odnośnie Piskorskiego, pan Maciak bodajże pokazał zdjęcie Piskorskiego (już po wypuszczeniu go z więzienia) z panią Kornhauser jak czytają książeczki dzieciom. tutaj link do artykułu (bo sprawdziłem, też byłem zauroczony tym “antysystemowcem”):
    https://www.onet.pl/?utm_source=duckduckgo.com_viasg_fakt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=d2e30eae-e166-45eb-baa7-9217b84e46a4&sid=f13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2#rlu-202110191215146897205945

  8. rici 01.05.2022 18:42

    Robi; Osowiecki nic nie mowil o chrzescijanskiej Polsce, tylko o wielkiej Polsce.
    A moze bedzie tak ze Ukraincy sie nawzajem wyrrzna i wejdziemy na te tereny.
    A z tego co widze to taka Polske bedziemy my budowali, gdy wroci do Polski wiekszosc tych co wyjechali. Oni nie maja takich zindoktryzowanych mozgow przez propagande, jak ci co zostali w Polsce. Elity juz dawno polozyli na nich lage, myslac ze juz nie wroca. My powinnismy sie zajmowac tymi najmlodszymi, bo jak widze nawet po swoich wnukach, to indoktrynacja w oswiacie jest straszna. Jedna z moich corek jest nauczycielka juz kilkanascie lat w zawodzie, ale stwierdzila ze takiego nacisku na nauczycieli nawet najrozniejsze szantaze, w celu indoktrynowania dzieci jak obecnie to nie widziala. Nauczyciela ktory sie nie podporzadkuje to go zwolnia , chociaz nie bada mieli na jego miejsce innego.

  9. robi1906 01.05.2022 19:47

    rici, chodzi mi o to, jaka społeczność tą Polskę zbuduje?. Jaka ideologia tymi ludźmi pokieruje?, jacy ludzie staną na czele tej budowy?.

    Żeby zbudować nową Polskę to trzeba takiego tsunami,… takiego samego tsunami jak londyńskie parobasy zrobiły Warszawie w 44-tym, po tym ludzie się obudzili to czego zdolna była ta prolondyńska swołocz, byle tylko utrzymać władzę to utopić kraj we krwi, byle tylko “komuna” nie wlazła do Polski.

    Jeśli tylko Duda z Morawieckim doprowadzą do jeszcze większej hekatomby za błogosławieństem biskupów, to ci którzy ocaleją może zbudują coś co będzie można nazwać odbudową Lechii na Sławiańskich prawach, bez Chazarów i Lichwy.

  10. Foxi 01.05.2022 19:59

    Witam. Udało mi się dostać do was za pomocą 3 metody tj edycji pliku hosts. Przez PROXY strona też się uruchomiła ale nie pamiętała haseł, wiec nie mogłem nic skomentować. Opis jak wejść znalazłem na stronie ZNZ w jakimś komentarzu. Pozdrawiam serdecznie.

  11. Katarzyna TG 01.05.2022 20:43

    @Admin WM

    Problem z PiSem polega na tym, że uroiło im się, że Polska to oni. Niestety jest wręcz przeciwnie, dlatego nie ma ich co prosić o cokolwiek – ani ich ani piesków Systemu z ABW. Strata czasu. O swoje prawa trzeba walczyć a nie prosić o nie.

    Last but not least: z terrorystami się nie negocjuje.

  12. Admin WM 01.05.2022 22:09

    Każdemu daję szansę naprawienia błędów. Ta oferta to wyciągnięcie ręki, aby mogli się z honorem wycofać w zamian za drobne ustępstwo. Bo wideo i tak zostało przypomniane gdzieś indziej, a WM tylko je wkleiły (nie licząc późniejszego mema). Nawet w Mediach Narodowych dr. Sykulski o tym powiedział, a ich ogląda więcej ludzi niż odwiedza WM. Myślę, że ABW odrzuci ofertę, ale pożyjemy-zobaczymy.

    Czekam na informację z LegaArtis czy pomogą. Jeśli nie, poszukam jakiegoś prawnika. Tu trzeba kogoś, kto zaangażuje się z całym sercem i tego nie spieprzy. Potrzebny jest też, aby ogarnąć jak złożyć skargę do UKE, albo jak założyć pozew. Czy iść do prokuratury, czy od razu założyć sprawę. Mamy do czynienia nie tylko ze złamaniem konstytucji, ale również przestępstwo teleinformatyczne z Art. 287 § 1 Kk.

    Napisałem też do Grzegorza Brauna, czy pomoże, ale nie odpisał. Dzwoniłem do jego biura, ale nikt nie odebrał telefonu (jeśli jest tutaj ktoś, kto go zna, niech zwróci mu uwagę na mojego maila, albo niech powie mu, by wszedł na WM i poczytał co się stało). Tę sprawę trzeba mocno nagłośnić, a zwłaszcza to, że „Prawo telekomunikacyjne” pozwalające na blokowanie stron informacyjnych bez nakazu sądu łamie „Konstytucję”. Na dodatek zablokowali stronę nie informując mnie o tym i o ścieżce odwoławczej.

    RPO jest chyba z PiS-u, ale potrzebny mi prawnik, który mądrze to napisze, by pismo spełniało wszelkie wymogi formalne. Potem wrzuci się je też do internetu, by wszyscy mogli zobaczyć, czy RPO zareaguje i w jaki sposób.

    TK jest w rękach PiS. Większość głosów to ludzie PiS-u, a przewodnicząca jest kumpelą Kaczyńskiego. Myślę, że nawet jakby padło pytanie „Czy łamanie konstytucji przez PiS jest zgodne z konstytucją”, TK w obecnym składzie odpowie „tak”.

  13. Admin WM 01.05.2022 23:04

    Widzieliście to?! Wojciech Janik, ten co ujawnił seks taśmy? Oto jak go potraktowali:

    https://wiadomosci.wp.pl/oskarzal-kuchcinskiego-o-kontakty-z-nieletnia-prostytutka-byly-agent-cba-z-zarzutami-6681334443072000a

    Oskarżyli go o składanie fałszywych zeznań! Myśleli, że rozwiązali problem i skompromitowali agenta CBA, a tymczasem backupy taśm leżakowały na Ukrainie, czekając na chwilę, gdy można ich użyć.

    Jeżeli to prawda, że Polska jest szantażowana, to jedynym rozwiązaniem jest ujawnienie szantażu i amnestia oraz nowe wybory bez udziału skompromitowanych „elit” (także posłów i posłanek, którzy zgadzali się na warunki szantażystów). Inaczej politycy będą w to brnąć bojąc się kryminału, aż sytuacja stanie się nie do wytrzymania. To mniejsze zło dla dobra Polski – nastąpi zmiana pokoleniowa w Sejmie i wyjdzie to naszemu państwu na zdrowie. Przestaną drżeć ze strachu i atmosfera się oczyści.

    Brnięcie w potencjalny szantaż to głupota, bo znając mentalność banderowców, ujawnią nagrania, kiedy nie będą już potrzebne. Dla zabawy. Jeśli, oczywiście, do szantażu doszło. Bo tylko tak sobie teoretyzuję, co by było jeśli…

    Podsumowując: „Prawda was wyzwoli” (chyba cytat z Jezusa).

  14. Admin WM 02.05.2022 06:42

    Odwiedzalność spadła już o połowę względem czasów sprzed cenzury. Wczoraj ok. 6000 unikalnych wejść, zazwyczaj jest ok. 12 000. Jedyna pociecha, że wiele stron o tym napisało i w Google jak się wpisze „wolne media” można się o tym dowiedzieć. Ale większość ludzi jest niekumata w sprawach technicznego obchodzenia cenzury prewencyjnej i myślą, że portal zamknięto na zawsze. Po 15 latach działalności PiS chce finansowo zniszczyć dorobek mojego życia i doprowadzić do bezrobocia, biedy a nawet eksmisji za niezapłacone czynsze, dlatego w tych trudnych czasach gorąco proszę o darowizny. Mamy na szczęście miesięczne wyprzedzenie ze zbiórką, co daje nam trochę czasu, ale środki mogą szybko stopnieć i co potem? Portal przetrwał 15 lat, czy przetrwa kolejne miesiące?

  15. Foxi 02.05.2022 07:40

    Admin. Nie tylko ty jesteś na takim zakręcie. Tysiące rolników też ma problemy z powodu celowego ograniczania produkcji rolnej, (w ramach zbrodniczego “resetu”) wielu z nich popełniło samobójstwo. A kolejne branże już czekają w kolejce w ramach tych nowych ustaw anty-gospodarczych wprowadzonych tego roku…
    Co robić?
    Znalazłem informacje jak się dostać do WM na innej stronie. Może trzeba gdzieś wklejać poradniki? Wielu nawet nie będzie potrafiło edytować ten plik hosts bo WIN 10 oczywiście zesra się, że może robić to tylko administrator. Dopiero pomógł Total Commander ale uruchomiony jako administrator – podejrzewam że wielu tego nie będzie potrafiło.
    Co robić ogólne?
    Ludzie muszą zacząć sobie pomagać. W innym wypadku czeka nas rozbicie na coraz mniejsze grupki, które potem zostaną zwyczajnie zlikwidowane za pomocą opłaconych siepaczy. Przykład. W tym tygodniu nawet OBW ujęło się za ukraińską ludnością cywilną bombardowaną przez własne “państwo” i co dostali w odpowiedzi? “To jest nasza prywatna sprawa co robimy na swoim terytorium.” Oznacza to że teren potocznie zwany “ukraina” nie należy do ludności tam zamieszkałej. Lepiej żeby ludzie wreszcie zdali sobie z tego sprawę. Im dłużej Polacy zwlekają tym pewniejsze staje że to samo co obecnie jest tam – będzie zrobione u nas. Ludzie nie mają żadnego własnego “terytorium” bo do wszystkiego rości sobie prawo własności ta mafia. Wierzą w frazesy zamiast dbać o to co mają realnie. Co to takiego? To życie.

  16. Admin WM 02.05.2022 08:45

    Poradnik jes tutaj, wystarczy rozpowszechniać. Będzie poprawiany i upraszczany, aby każdy zrozumiał.

    https://www.minds.com/newsfeed/1366501216246304785?referrer=WolneMedia

  17. rici 02.05.2022 09:23

    Admin.; Ja wiem ze to jest ciezko gdy spotykaja nas przeciwnosci, ale moze to Ci bylo na cos potrzebne? , cos przez to doswiadczylec, czgos sie nauczyles, moze powinienes cos zmienic?, niekoniecznie w WM, ale np. w swojej mentalnosci, czy nawet w diecie. Najwazniejsze jest nie poddawac sie.
    Jak czytasz moje komentarze, to chyba zorietowales sie ze pisze na podstawie wlasnych doswiadczen, wlasnych obserwacji, wlasnych przezyc, wlasnych przemyslen.
    Kiedys okolo 40 lat temu moj swiat sie zalamal, wedlug mnie wtedy stracilem wszystko, ale juz kilka lat pozniej gdy zaczalem to wszystko przemysliwac, doszedlem do wniosku , ze to bylo jedno z najlepszych rozwiazan jakie mnie spotkalo, moj owczesny swiat sie zawalil, ale z tego gruzu zaczal sie wylaniac nowy, i mysle ze o wiele lepszy, chociaz co niektorzy powiedzieliby ze gorszy /zdrowie/. Ale tak analizujac, to co bym osiaglal gdyby moja kariera rozwijala sie tak jak wiekszosc by chciala, to skonczylbym na stanowisku jakiegos dyrektora firmy budowlanej, a w tej chwili bylbym zgorzknialym emerytem, co prawda z dobra emerytura, ale co to jest wzgledem zdrowia psychicznego. No i nigdy bym sie nie nauczyl tego co wiem obecnie. Wszystko jest potrzebne, wszystko do czegos sluzy, zarowno dobre jak i zle.
    Dodam ze to stalo sie przez sluzby. opisalem kilka przekretow, tylko pech chcial ze ci co robili te przekrety to byli TW SB. Kilka lat pozniej gdy po 90 roku przyjechalem do Polski podeszlo do mnie dwoch panow przedstawili sie, i powiedzieli ze ta afera ktora zrujnowala mi zycie byla wywolana przez sluzby, i oni maja na to dowody, i jezeli sie zgodze to oni to odkreca, i zostane uznany jako represjonowany w czasach PRL-u. Kazalem im poczekac, i przygladnalem sie osobom, ktore wtedy opisalem, i okazalo sie ze maja sie bardzo dobrze w nowej rzeczywistosci, lepiej nawet niz w czasach PRL-u. Wiec stwierdzilem ze co , po zrehabilitowaniu bede dalej w towarzystwie tych samych przekretasow, wiec odmowilem. I mysle ze bardzo dobrze. Przeszedlem troche , ale nigdy sie nie poddalem, chociaz musze przyznac ze czasami nieduzo brakowalo.
    Ale jestem kim jestem, mam doswiadczenie i wiedze ktorej moi koledzy z starych czasow nigdy nie bada mieli. I nikt mi tego nie zabierze.
    Tak ze Admin. glowa do gory, moze sie okazac ze przyjdzie ci pomoc ze strony z ktorej sie najmniej spodziewasz. I rob dalej co robisz. Kazda walka w slusznym celu ma sens.

  18. Rufi 02.05.2022 12:33

    Przyznam się, że nie kryję zaskoczenia, gdyż cały czas mam pełny dostęp do strony i wszystko wyświetla się tak samo jak w przeszłości przed blokadą. Gdyby nie komentarze i informacje na stronie nie dowiedziałbym się o tej sytuacji.
    Korzystam z telefonu komórkowego i dostawcy internetu telefonii komórkowej z Polski, bez VPN i innych udziwnień. Wygląda na to, że ta blokada działa selektywnie. Chyba, że mam ustawienia telefonu pozwalające na dostęp do strony, których nie byłem do tej pory świadomy.
    Piszę informacyjnie, jeśli to może pomóc w jakikolwiek sposób.

  19. Admin WM 02.05.2022 13:16

    Blokada nie pojawiła się wszędzie z godziny na godzinę, lecz postępowała sukcesywnie, powoli. Jeszcze dziś komuś może portal wchodzić bez problemu, a jutro lub za kilka dni strona mu zniknie.

  20. sga 02.05.2022 15:42

    to jest tez dobra reklama wm 🙂
    wiec nie ma zlego co by na dobre nie wyszlo.
    powinni sie pojawic ludzie ktorzy czyms sie interesuja a nie tylko gril piwo i kawal smazonego trupa.
    przestancie plakac nad tym ze ludziki nie umieja sobie tak prostych rzeczy zrobic jak ustawienie dns czy instalacja tora, znajda sobie kogos kto im to zrobi.
    nie robcie z ludzi takich sierot jak robia to wladze.

  21. hashi 02.05.2022 17:08

    Skoro cały sejm jest umoczony w seksafery z udziałem nieletnich, to także całe ABW i CBA oraz SWW SKW też tam jest umoczone. Inaczej niebroniły by POPiSowskiego układu magdalenkowego. Napewno dochodzi do tego handel ludżmi, organami i nielegalnymi substancjami, o czym wielokrotnie mówił Bednarz. Największy Black Market na świecie to jest Ukraina, a raczej była do marca tego roku. Ta afera jest tak gruba że wszsytkie elity RP musiałyby odejść od koryta łacznie z lekarzami prokuratorami, biskupami, wojskowymi wysokiego szczebla.

  22. Katarzyna TG 02.05.2022 17:18

    Cejrowski jednak miał rację ze swoim “wszyscy WON”.

  23. Admin WM 02.05.2022 17:53

    Zawsze mnie dziwili użytkownicy, którzy narzekali, że o czymś nie napisano lub napisano za często. Przecież oni sami mogą tworzyć artykuły na tematy, których im brakuje! A jak nie potrafią – jest kategoria „Linki zewnętrzne” i można dodać przekierowanie na dowolną stronę w sieci.

    Na chwilę obecną wysyłam codziennie ok. 500 maili do zarejestrowanych użytkowników. Została mi ostatnia porcja. Niestety, wiele kont ma błędne emaile (np. skasowane, albo nieprawdziwe – teraz są tego konsekwencje – nie dowiedzą się ode mnie jak wejść na WM).

    Warto też pamiętać, gdzie WM mają konta społecznościowe. Tam na pewno będą jakieś komunikaty w sytuacjach krytycznych. Na stronie „Junior Film” też dałem poradnik jak wejść na blokowane portale. Jest kilka serduszek, co oznacza, że komuś pomogło.

    Przy okazji tej sytuacji widać, czy WM mają przyjaciół. Jak wiadomo – poznaje się ich w biedzie.

    Jest to też okazja, by opracować poradniki na obchodzenie cenzury dla zwykłych użytkowników nieobeznanych z tajnikami internetu. Muszą być tak prosto napisane, by nawet noworodek zrozumiał, co noskiem przycisnąć na tablecie, by wejść na WM. A potem wręczanie poradnika każdemu nowemu użytkownikowi i dodatkowo na stronie, do pobrania. By przyszłe cenzury odnosiły coraz gorsze efekty.

    Co można zrobić? Można by zrobić manifestacje przed siedzibami ABW w Polsce z żądaniami odblokowania stron. Ale tu trzeba aktywistów, którzy potrafiliby takie pikiety zorganizować.

  24. Admin WM 04.05.2022 13:50

    Rozmawiałem dzisiaj z prawnikiem. Powiedział, że to bardzo trudna sprawa.

    Dostałem też w końcu jakaś odpowiedź od telekomu wyjaśniającą wszystko:

    „Dzień dobry!
    Otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło dostępu do Pana portalu. Storna została zablokowana zgodnie z decyzją Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Proszę kontaktować się bezpośrednio z ABW w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
    Z poważaniem
    Adam Pilch
    Obsługa Klienta Play”

  25. MasaKalambura 04.05.2022 14:33

    Warszawa Rakowiecka 2a

  26. RobG56 05.05.2022 11:02

    Polska nie jest w stanie wojny. Ci, którzy wpychają mój kraj w wojnę nie służą mu dobrze – to oni działają na jego szkodę.
    Nie każda wojna jest dobra i sprawiedliwa. Każda jest zła.
    Sprzeciwiam się wojnie niesprawiedliwej – a taka jest rozpętywana w moim kraju. Nie zgadzam się na udział w takiej wojnie i nie będę w niej żadnym BUNKREM. Zaśpiewam piosenkę Grzesiuka – “Niech żyje wojna”.
    Cenzura jest bezprawna. Nie ma związku z polską tradycją.
    Rząd PiS nie reprezentuje tych tradycji, na których straży powinien stać każdy świadomy i wykształcony obywatel. To ten rząd podpisał porozumienie w sprawie cenzury z Fb łamiąc zasady Konstytucji. Uczynił to kilka lat temu. – Przyklaskują temu pozostałe polikliki.
    “A mury runą…” i “Aby Polska była Polską…”

  27. MasaKalambura 05.05.2022 14:26

    Wojna sprawiedliwa – wojna obronna
    Wojna niesprawiedliwa – wojna najeźdźców.

    Do jakiej wojny przypisać można wojnę na Ukrainie z punktu widzenia Ukraińców?

  28. keitaro 05.05.2022 14:46

    Zastanawiałem co się stało, a to taki psikus. Wszyscy WON. Dziękuję za mejla z informacją. Po chwilowym załamaniu strona może zyskać na oglądalności bo jest zakazanym owocem. A tak mi się przypomniało czy jakiś czas temu nie było spiny o domenę wolnemedia Pozdrawiam.

  29. Admin WM 07.05.2022 12:14

    Każdy kij ma dwa końce. Jeżeli podejrzenie o szantażowaniu Polski przez Ukrainę sekstaśmami jest zasadne, to polski rząd może zaszantażować Ukrainę, że ujawni, że jest szantażowany. Ukraina na tym straci, bo choć ludzie nie lubią zboczonych polityków, to jeszcze bardziej nie lubią szantażystów, a wyborcy staną jeszcze w ich obronie i możliwe, że nawet poprą abolicję dla skandalistów. Cały szantaż legnie w gruzach i Zełenski będzie musiał zacząć Polaków szanować. Na dodatek świat może się od Ukrainy odwrócić, bo zacznie pytać, czy politycy ich państw też nie są szantażowani.

    Jeśli rząd będzie ulegał szantażyście, apetyt szantażysty będzie rosnąć, aż zażąda przyłączenia Polski do Ukrainy i zmiany barw państwowych na ukraińskie.

    Szantażyści mogą też wykręcić polskim politykom w przyszłości taki numer, że gdy dostaną wszystko co chcieli, taśmy wyciekną a oni będą udawać „to nie my, to ruskie hakery wykradły” i śmiać się z frajerów.

    Sytuacja nie jest dobra dla Polski, jeśli do szantażu oczywiście dochodzi. Dowodów nie ma – są zeznania agenta CBA i domysły wynikające ze szkodliwych dla Polski decyzji polityków, ich smutnych min i przesadnej pomocy dla Ukraińców, jakby chcieli im się podlizać i przypodobać.

    Jeśli tak jest, niech ABW, która pewnie czyta moje wpisy i komentarze, doniesie Dudzie, Kaczyńskiemu czy Morawieckiemu, że mogą szantaż ugrać na korzyść Polski, i to Ukraina przyłączy się do Polski, a nie na odwrót, na dodatek wyrzekając się banderyzmu.

  30. woma123 08.05.2022 23:24

    Rozmawiałem dzisiaj z prawnikiem. Powiedział, że to bardzo trudna sprawa.
    ***
    Dostałem też w końcu jakaś odpowiedź od telekomu wyjaśniającą wszystko:

    „Dzień dobry!
    Otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło dostępu do Pana portalu. Storna została zablokowana zgodnie z decyzją Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Proszę kontaktować się bezpośrednio z ABW w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
    Z poważaniem
    Adam Pilch
    Obsługa Klienta Play”
    ***

    Adminie. “Bez jaj”. Jeśli dostałeś taką oficjalną odpowiedź z Play, i jesteś w stanie udowodnić że to jest faktycznie ich oficjalne stanowisko, to musisz skierować sprawę do RPO oraz (moim zdaniem) TK (chociaż w związku z obsadą tej drugiej instytucji raczej marne szanse). Napisz Adminie pismo do Play z prośbą o pisemne potwierdzenie ich stanowiska i odpowiedź w formie pisemnej. Wyślij listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Poczekaj miesiąc (tyle mają czasu na odpowiedź) i jeśli nie otrzymasz odpowiedzi pisemnej to trzeba skierować skargę również w związku z tym do RPO oraz UKE. A jeśli dostaniesz oficjalną odpowiedź pisemną, no to jesteśmy w domu!

    Oczywiście trzeba by też skierować skargę do instytucji UE.

    Kochani. Trzeba się zrzucić na prawnika. Ile potrzeba Adminie na początek?

    DuDuS

    PS.
    Jestem absolutnie wstrząśnięty tym co przeczytałem o decyzji ABW. Ciekawe jednak czemu operatorzy internetu stacjonarnego nie dostali takiego nakazu z ABW? A sprawdzałem w wielu miejscach. Na stacjonarnym (od różnych operatorów, w tym Orange światłowód) nasz portal działa bez problemów. Dlatego też ciężko mi uwierzyć w ingerencję ABW tylko w Play.

  31. woma123 08.05.2022 23:31

    HI

    I jeszcze jedno. Nie wiem jak to jest. Ale jak robię ping do wp.pl i potem w przeglądarce wpiszę otrzymane IP to wchodzę na ich stronę. Podobnie z wyborcza.pl i interia.pl. Kiedy dam ping do wolnemedia.net (internet stacjonarny z którego piszę i bez problemów otwieram wolnemedia.net) otrzymuję IP=192.166.218.33 Jak wpiszę w przeglądarce to IP to przechodzę na stronę z komunikatem “Welcome to nginx!”. Podobnie myslpolska.info. IP=195.78.66.174 Po wpisaniu IP w przeglądarce otwiera się strona “cyber_Folks”. O co tu chodzi? Może w tym cały problem?

    DuDuS

  32. woma123 09.05.2022 00:34

    HI

    I jeszcze jedno. W drugiej części tego nagrania (z również blokowanego portalu) dość dobre wyjaśnienie podstaw prawnych blokowania stron. Niestety, NIE DO RUSZENIA!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=UaCwb0QPrjo

    DuDuS

  33. Admin WM 09.05.2022 06:32

    @woma123

    Cenzura jest, widzę to po statystyce wejść, ruch z dnia na dzień spadł o 50%, oraz dostałem wiele maili od czytelników „co się dzieje?”. Wiem, że niektórzy mogą wchodzić na WM – być może mają ustawione DNS-y spoza swoich operatorów, ale o tym nie wiedzą. Były też na ten temat artykuły np. „Zaufanej Trzeciej Strony”, która badała sprawę technicznie – mojemu adwokatowi też strona się nie wyświetla. Nie jest to błąd techniczny. Mam pismo z Orange od czytelnika, że strona jest zablokowana na mocy art. 108 Prawa telekomunikacyjnego (zrobili literówkę, chodziło o art. 180, bo 108 zupełnie jest na inny temat), mam też oficjalną odpowiedź na zgłoszenie w sieci Play, że jest blokada ABW. Z prawnikiem ustalę co dalej robić – jestem umówiony w tym tygodniu. Na pewno będzie pismo do ABW oraz do sieci telekomunikacyjnych, by potwierdzili blokadę.

    Też myślałem początkowo, że może jakiś błąd na serwerze pośredniczącym się zrobił i transponował na inne serwery, ale wtedy po 24 godzinach naprawiłby się. Na naszym serwerze i w strefie DNS-ów domeny wszystko jest OK. Poza tym inne strony na serwerze z innymi domenami – tym samym certyfikacie SSL i adresie IP – nie są blokowane.

    Były też robione testy techniczne, które potwierdziły blokadę – do domeny wolnemedia.net dopisano adres IP dostawcy internetu tworząc problem, że jest awaria serwera. Miało to stworzyć u internautów wrażenie, że np. portal zakończył działalność- po kilku dniach takiej „awarii” przestaną sprawdzać i zapomną o portalu.

    Podobny problem spotkał inne strony w tym samym czasie (np. wicipolskie.pl). Niektóre kupiły nowe domeny.

    Cenzura jest, ale nie dotyczy wszystkich użytkowników, a jedynie tych, którzy korzystają z DNS-ów krajowych sieci telekomunikacyjnych. Niektórzy mają DNS-y zewnętrzne i o tym nie wiedzą. Są więc szczęściarzami. Nie widzą problemu, więc negują go. Ja mam internet kablowy z Vectry i cenzura dopadła mnie po półtora dnia od pierwszych zgłoszeń, więc dotyczy to nie tylko sieci komórkowych, ale również stacjonarnych.

  34. MasaKalambura 09.05.2022 08:02

    Admin, wszystkie sprawy błędnych decyzji organów państwowych można i należy kierować do Naczelnego Sądu Administracyjnego. Masz poważne przesłanki. Ale w uwagi długiego czasu (nie)działania Sądu, warto rozważyć wizytę w ABW. Może coś ugrasz.

    woma ” Ciekawe jednak czemu operatorzy internetu stacjonarnego nie dostali takiego nakazu z ABW? A sprawdzałem w wielu miejscach. Na stacjonarnym (od różnych operatorów, w tym Orange światłowód) nasz portal działa bez problemów.” mój światłowód orange blokuje dostęp.

  35. Admin WM 09.05.2022 09:24

    „warto rozważyć wizytę w ABW. Może coś ugrasz.”

    Jasne, pójdę do ABW, a potem przeczytasz, że z rzeki wyłowiono moje zwłoki. Z ABW będę kontaktował się za pośrednictwem prawnika, bo to niebezpieczne.

  36. MasaKalambura 09.05.2022 09:29

    Kiedyś byłem na przesłuchaniu ABW, i było zupełnie normalnie. To biuro jakich wiele. Prawnika mieć musisz, to pewne, ale może warto to rozważyć. Bo z pewnością zadziałasz tak szybciej niż NSA, w którym 2 lata to szybko.

  37. Admin WM 09.05.2022 12:44

    @woma123

    Kolejne potwierdzenie, że cenzura prewencyjna jest, mimo, że do Ciebie nie dotarła:

    Polkomtel Sp. z o.o. Reklamacje
    ul. Konstruktorska 4
    02-673 Warszawa
    NIP 527-10-37-727

    Znak: OKR/AdK/6611-460/09.05.22

    Szanowny Panie

    Uprzejmie dziękuję za wiadomość przesłaną 28 kwietnia 2022 r.

    Wyjaśniam, że niedostępność treści witryny wynika z realizacji przez Polkomtel działań związanych z wykonywaniem obowiązku, o którym mowa w art. 180 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 576 z późn.zm.) na wniosek uprawnionego podmiotu. Zgodnie z przepisami jw. “Przedsiębiorca telekomunikacyjny jest obowiązany do niezwłocznego blokowania połączeń telekomunikacyjnych lub przekazów informacji, na żądanie uprawnionych podmiotów, jeżeli połączenia te mogą zagrażać obronności, bezpieczeństwu państwa oraz bezpieczeństwu i porządkowi publicznemu, albo do umożliwienia dokonania takiej blokady przez te podmioty”.

    Z poważaniem

    Adam Kossakowski
    Gł. Specjalista
    Polkomtel-Reklamacje

  38. woma123 11.05.2022 00:29

    Adminie

    Ja jestem w chwili obecnej już absolutnie pewien, że władza stosuje normalną, regularną cenzurę (jak za starych czasów) wobec mediów które odważą się na jakąkolwiek niezależność i choćby odrobinę obiektywizmu (jak my, myslpolska czy wrtealu24). Przekazuję tą informacje komu się da, jednak często spotyka mnie niemiłe rozczarowanie! Ludzie wydawać by się mogło światli, wykształceni i światowi nie widzą nic złego w cenzurowaniu stron które pozwoliły sobie na posługiwanie się rozumem, a nie tylko bezmyślnym instynktem wojownika! To koszmarne z mojego punktu widzenia rozczarowanie ludźmi. No cóż! Puki z kimś beczki soli nie zjesz ….

    DuDuS

    PS. Czekam, może u moich drzwi zakukają o 6 rano smutni panowie z Gestapo. Wiem co piszę. Tak ich teraz postrzegam.

  39. Katarzyna TG 11.05.2022 12:14

    @ woma123

    Wystarczy ludziom pokazać wroga i rozbudzić nienawiść – od tego są macherzy – wtedy wszelkie zahamowania znikają. To się nie zaczęło wczoraj, to trwa nieprzerwanie od 2020. Już im niepotrzebna praworządność, Konstytucja, przepisy, przyzwoitość.. Ja nie mam żadnych złudzeń co do ludzi.

    PS: odczuwam to też z całkowicie innych, niezwiązanych z powyższym powodów ale nie będę tu o tym pisała.

    @ masa
    Z terrorystami nie da się nic ugrać a poza tym wszystkie instytucje państwowe są przejęte. Jeśli ktoś miał jakieś złudzenia to może już ich nie mieć gdy za zdjęcie ukraińskiej flagi z ronda jest sprawa w Prokuraturze a za atak na ambasadora jest nic.

  40. Admin WM 11.05.2022 13:06

    To jest do tłumaczenia, bardziej skrócić nie dałem rady.

    ===

    Chcą uciszyć niezależne media? No to krzyczmy na cały świat!
    Rząd Polski cenzuruje wolne media

    Niezależny niekomercyjny portal wolnościowy z Polski wolnemedia.net został ocenzurowany prewencyjnie wbrew ochronie gwarantowanej przez Art. 54 Konstytucji Polski. Proukraiński rząd nie pozwala krytykować proukraińskiej propagandy i polityki rządu. Właściciel portalu, który po 15 latach działalności na rzecz wolności słowa zetknął się z brutalną cenzurą państwowej bezpieki, nie otrzymał decyzji w sprawie cenzury ani informacji jak się odwołać. Ustawa nie wymienia organizacji uprawnionych do stosowania cenzury, brakuje rozporządzenia wykonawczego i ścieżki odwoławczej. Lista ocenzurowanych stron jest niejawna i rośnie. Strony w domenie .pl są wyłączone, a na strony z międzynarodowymi domenami można wejść spoza terytorium Polski, a w Polsce przez VPN, bramki proxy i zmieniając polskie adresy DNS na zagraniczne, o czym większość obywateli nie wie. Zablokowane strony są opozycyjne dla rządu i krytykowały jednostronne informacje mediów głównego nurtu. Rząd Polski chce mieć monopol na informacje a każdego, kto nie szerzy jego propagandy, blokuje pod zarzutem zagrażania bezpieczeństwu państwa. Oto oświadczenie właściciela portalu. Przeczytaj, kopiuj i rozpowszechniaj! Niech cały świat się dowie! Wolna licencja CC BY-SA 3.0.

    Czuję się jak maleńka muszka-owocówka, którą totalitarne państwo chce ustrzelić pociskami z działa przeciwlotniczego!

    Cenzura prewencyjna portalu WolneMedia.net przez ABW (polską Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego) nastąpiła po publikacji wideo sejmowego Zespołu Śledczego ds. Bezpieczeństwa Państwa z maja 2019 roku, na którym agent Centralnego Biura Antykorupcyjnego Wojciech Janik zeznał: „To jest informacja od kilkuosobowych źródeł, że te taśmy rzeczywiście są, że były osoby nagrywane i że służą do szantażu. Natomiast kolejne ustalenia związane ze sprawą mówiły o tym, że backupy, czyli dodatkowe kopie taśm, wywieziono w bezpieczne miejsce na terytorium Ukrainy”.

    Co było na tych taśmach, że politycy tak panicznie boją się, że żona nie wybaczy, a wyborcy nie zignorują? Seks z hipopotamem? Jeśli ulegli szantażowi – ABW powinna ich aresztować, bo zdradzili Polskę, a nie bronić przed kryminałem! Czy promowanie w mediach unii polsko-ukraińskiej ma zamaskować tajną kapitulację? Czy Polska stała się kolonią Ukrainy? Polski parlament eksponuje flagę Ukrainy (państwa-gościa) w miejscu flagi gospodarza państwa, a flagę Polski w miejscu państwa-gościa. Niektóre budynki państwowe zamieniły flagi Polski na Ukrainy, łamiąc prawo. To utwierdza w podejrzeniach.

    Formalnie wojny w Polsce nie ma, dlatego mój portal nie zagraża bezpieczeństwu państwa. Na czym ma ono polegać? Bo nagłaśnia fejki Ukrainy? No to co – rosyjskie też nagłaśnia! Portal publikuje informacje z całego świata. Dlaczego ma robić wyjątek dla rosyjskich, które w czasie wojny na Ukrainie poprzedza ostrzeżeniami – „Uwaga, rosyjska propaganda”?

    Mój portal stoi po stronie Polski i Polaków (ale nie po stronie rządu), zwykłych ludzi a nie korporacji, banksterów i „elit”. Nie jest tubą propagandową Rosji, Ukrainy, ani żadną inną. Traktuję czytelników poważnie – chcę aby myśleli i sami wyciągali wnioski. Na moim portalu są nawet treści, z którymi się nie zgadzam. Dlaczego? Bo jego misją jest wolność słowa i tworzenie miejsca, w którym lewicowiec przekonuje do swych poglądów prawicowca, a prawicowiec lewicowca.

    Chcę aby na Ukrainie zapanował pokój, bo wojna jest zła. Nie popieram agresji Rosji na Ukrainę, tak jak nie popierałem agresji USA na różne państwa świata. Popieram pomaganie ofiarom wojny (ale Polacy nie mogą być gorzej traktowani od uchodźców) i osądzenie zbrodni wojennych (nie tylko rosyjskich). Chcę pojednania polsko-ukraińskiego, które nie może opierać się na wybielaniu rzezi wołyńskiej z 1943 roku i podlizywaniu się Ukraińcom, lecz na ich przeprosinach dla narodu polskiego, potępienia ludobójstwa i rezygnacji z roszczeń terytorialnych. Kierujmy się empatią, ale również zdrowym rozsądkiem i interesem Polski.

    Wiem, że istnieje Art. 180 „Prawa telekomunikacyjnego”, który pozwala bez nakazu sądu i kontroli blokować strony rzekomo zagrażające bezpieczeństwu państwa (w praktyce dobremu samopoczuciu rządu), ale stojący ponad nim Art. 54 „Konstytucji RP” zakazuje cenzury prewencyjnej oraz gwarantuje prawo do pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. Czy my żyjemy w totalitarnych Chinach, w których wolno głosić wyłącznie poglądy partii komunistycznej, czy w państwie demokratycznym szanującym pluralizm?

    Czy poddawanie w wątpliwość prawdziwości przekazu mediów głównego nurtu jest dziś przestępstwem zagrażającym bezpieczeństwu państwa? Państwo polskie musi być bardzo słabe, skoro ucieka się do cenzury malutkich stron, których wpływ na opinię publiczną jest bliski zeru. Wygląda to na obsesyjny lęk rządu przed istnieniem mediów, których nie kontroluje. Rząd Polski wpadł pod wpływem wojennych emocji w paranoję i wszędzie widzi agentów Putina.

    Krytyka polityczna jest dobra, bo politycy mogą zrozumieć swoje błędny (aby je naprawić), zamiast utwierdzać się w nadętej pysze, jakimi to są genialnymi przywódcami narodu. Z takim podejściem nie stąpają po ziemi jak mocarne olbrzymy, lecz unoszą się ponad nią jak balony. Niby wysokość wzroku ponad gruntem ta sama, ale…

    Proszę rząd Polski o zniesienie cenzury, bo cenzurując strony odwiedzane przez ułamek promila społeczeństwa ośmieszacie naszą Ojczyznę. Społeczność międzynarodową proszę o nagłośnienie i potępienie totalitaryzmu polskiego rządu.

  41. Admin WM 11.05.2022 14:02

    Akurat to zdanie wnosi trochę humoru, sprawia, że tekst jest inny niż 99% treści z sieci, które szybko się przeczyta i zapomni. Samą krótką informację masz na wstępie w pierwszym akapicie. Skróciłem na ile potrafiłem. Jeśli uważasz, że tekst można skrócić bardziej – zrób to i wklej niżej, i zobaczymy…

    I proszę nie pogrubiać tekstów w komentarzach (w regulaminie pisze, aby nie stosować takich formatowań tekstów).

  42. Admin WM 11.05.2022 17:55

    Wiem, że nie wiedziałaś. Nikogo jeszcze za html nie zbanowałem. Na ogół sam edytuję i poprawiam. Regulaminu nie zmieniałem – punkt istnieje od samego początku – chodzi o estetykę strony, żeby WM ładnie wyglądały.

    Zwrócę uwagę, że cięta satyra służy nie tylko do „hi hi ha ha” gawiedzi, ale może wpływać na stan psychologiczny polityków. Oni nie lubią, kiedy inni się z nich śmieją, a seks z hipopotamem może zachęcić czytelnika, by pokazał tekst koledze – „bo to śmieszne”.

    Możesz opracować wersję skróconą i niech inni potem ocenią, którą wersję wolą, z hipciem, czy bez.

    Byłem dzisiaj u prawnika. Doradził poszukać adwokata w Warszawie, bo tam jest siedziba ABW i tam trzeba będzie założyć sprawę.

  43. Admin WM 11.05.2022 21:21

    „tylko nie wiemy na 100% czy to ABW.”

    Wiadomo, że to ABW, bo pracownik Play mnie o tym powiadomił. Zrzut ekranu powiadomienia dodałem przed chwilą we wpisie wyżej.

  44. Admin WM 13.05.2022 19:19

    Jeden z czytelników opracował własną krótką notkę w języku francuskim. Można rozpowszechniać w mediach francuskich.

    Attention

    En Pologne une guerre de information a fauché notre jurnal. Le jurnal https://wolnemedia.net/ est bloquer par le gouvernement Pologne en coopération avec la plus grande entreprise, notamment […]

    Une list des pages bloquer est secret, mais nous savons que la list agmonte. Les pages sont bloquer seulement pour les utilisateur en Pologne. Cette action est illégal est viole la constitution de la Pologne.

    Le jurnal „Wolne Media” est en menace car nous avons révélé négligence de notres politique. Nous savons osé de penser indépendamment est tirer des conclusions différent.

    Nous some les peuples Pologne, nous somme les propriétaires de notre pays natal. Nous sommes obliger à protége notre valeurs. Nous luttons pour transparent est la vérité.

    Comment récupére un accés? Ca n’est pas difficile:

    1. Download Opera avec VPN
    2. A barre de adresse écrivez „opera://settings/vpnWithDisclaimer”
    3. Activez „Enable VPN”
    4. A barre de adresse appuyez „VPN” pour choisir votre localisation virtuelle

    Voilà, maintenant vous avez un acces a notr jurnal. C’est important de mémoriser cette méthode est renseigner avec votre amis car peut-être a votre pay il y a un probléme similaire.

    Un libre écoulement de information est essentiel pour forme une communauté forte. La possibilité de se familiariser avec opinion divers permettre de trouver la vérité.

  45. Admin WM 18.05.2022 11:47

    Karta praw podstawowych UE:

    Artykuł 11

    Wolność wypowiedzi i informacji

    1. Każdy ma prawo do wolności wypowiedzi. Prawo to obejmuje wolność posiadania poglądów oraz otrzymywania i przekazywania informacji i idei bez ingerencji władz publicznych i bez względu na granice państwowe.

    2. Szanuje się wolność i pluralizm mediów.

  46. Admin WM 18.05.2022 12:30

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.