Zakazana strefa na Księżycu

Opublikowano: 17.09.2011 | Kategorie: Nauka i technika, Wiadomości z wszechświata, Wiadomości ze świata

Liczba wyświetleń: 874

Pod koniec tego miesiąca, na Księżycu ma zostać wprowadzona pierwsza w historii strefa zakazu lotów!!! Powodem ma być uniknięcie zanieczyszczania rakietowym pyłem ściśle określonych historycznych miejsc na Srebrnym Globie.Te historyczne miejsca to oczywiście miejsca lądowania statków kosmicznych Apollo 11 i 17. NASA precyzyjnie wydzieliła 36 takich miejsc, do których nawet po wylądowaniu na Księżycu nie będzie się można zbliżać na odległość mniejszą niż 225 metrów.

Oczywiście takie zarządzenie nie ma mocy prawnej i nawet jeśli NASA uznaje sprzęt pozostawiony na Księżycu za swoją własność, to wg. Traktatu o Przestrzeni Kosmicznej – podpisanego i ratyfikowanego przez większość krajów świata w 1967 r. – Księżyc jest ciałem niebieskim, które nie posiada właściciela i dlatego tego typu zakaz można przyjąć jedynie jako rekomendację.

USA ma nadzieję, że przyszłe wyprawy na Księżyc zorganizowane przez inne kraje nie będą odwiedzać amerykańskiego lądowiska i np. zabierać pozostawionych tam szczątków jedzenia i nieczystości po to, by zbadać sposób zmutowania się bakterii po prawie 40 latach przebywania pod wpływem promieniowania kosmicznego. Podobnie rzecz się ma z innymi pozostawionymi przez amerykańskich astronautów przedmiotami, które dla znalazcy stałyby się cennym źródłem informacji na temat np. zmian zachodzących w metalu w warunkach księżycowych.

Decyzja o utworzeniu na Srebrnym Globie strefy wolnej od lotów, została podjęta po tym jak Google ogłosił sowitą nagrodę dla tych, którzy zdołają wylądować robota na Księżycu i będą w stanie pokonać nim dystans 500 metrów, robiąc przy tym zdjęcia księżycowego krajobrazu. Najwyżej oceniono by te zdjęcia, na których można byłoby zobaczyć miejsce lądowania pojazdów Apollo. (…)

Opracowanie: Chris Miekina
Źródło: Nowa Atlantyda


TAGI: ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

50 komentarzy

  1. Raptor 17.09.2011 12:13

    Strefa zakazu lotów już jest, teraz czekamy na inwazję…

  2. wietom 17.09.2011 14:18

    A ja własnie wybierałem się tam na krótki urlop. Jaka kara jest przewidziana za złamanie zakazu???

  3. bartosz_kopan 17.09.2011 15:43

    Nazywanie każdego, kto nie idzie za stadem (czytaj za mainstream-em) spiskowcem to duże uogólnienie.
    Pewnie po tym ja podpalono Rzym, ci którzy mówili że sam cezar tego dokonał, też nazywano ich wyznawcami teorii spiskowych. Dalej można wymienić podpalenie Reichstagu i wiele innych, już zweryfikowanych przez historię.
    Dlaczego to takie istotne jest pozostawienie miejsc lądapowania statków Apollo niezaczyszczonymi? Przecież każde, nawet dość odległe udrzenie niewielkiego moteorytu również wzbija tumany kurzy, pokrywając pozostawiony sprzęt.
    Dlaczego nie można badać owych bakterii ???

  4. ezbig 17.09.2011 18:42

    “utleniania się metalu w warunkach księżycowych” – wydawało mi się, że utlenianie bez tlenu jest niemożliwe 🙂

  5. dartan 17.09.2011 23:15

    Zakaz został wprowadzony pewnie dlatego żeby nikt nie odkrył braku śladów obecności jankesów na Księżycu…

  6. falcon_millenium 17.09.2011 23:29

    Spiskowcy to siedzą w rządach. Ci co sami myślą to normalni, rozwinięci obywatele. Odwracanie kota do góry ogonem to standard systemu, dlatego w domach wariatów siedzą najwrażliwsi a w polityce spora część to psychopaci. Płyńcie za mainstream’em – na pewno warto 😛 … i tak wielu za niedługo zwariuje od prawdy, bo większość ma zasłonkę na oczach..

    Widzę, że niektórzy się ostro rozbujali z prawami. System rości sobie prawa do boskich stworzeń i niedługo te prawa zostaną mu odebrane…

  7. khonsu 18.09.2011 02:01

    @Chris Miekina
    Zmutowane bakterie, utlenianie metali. Ha Ha – niezły dowcip, ale czego się spodziewać, wystarczy spojrzeć na źródło – “Nowa Atlantyda” – to tyle jeśli chodzi o rzetelność artykułu.
    Przypomnę że jakiś czas temu ktoś zamieścił na WM informację – powołując się na “Nową Atlantydę” – o odkryciu cytuję “drugiego księżyca ziemi”.
    Potem Admin wywalił cały tekst i kompletnie przeredagował posta, z oryginału ostała się tylko nazwa planetoidy.

    @dartan
    Są ludzie którzy uważają że lądowanie na księżycu było sfingowane, że wyreżyserował je Kubrick.
    Są ludzie którzy uważają że ziemia jest płaska, mają nawet swoją własną organizację, “Stowarzyszenie płaskiej ziemi” (czy jakoś tak).

    A poważnie, po misji Apollo 11, na księżycu pozostawiono retroreflektor (światło odblaskowe), teraz każdy może przeprowadzić, stosunkowo prosty eksperyment, “strzela” się do tego “lusterka” z lasera, i mierzy/wyłapuje powracające fotony. Fakt że wiązka laserowego światła, odbija się od powierzchni księżyca i powraca na ziemię, stanowi chyba jedyny obiektywny dowód na to, że na księżycu znajdują się obiekty wykonane i pozostawione tam przez człowieka.
    Ten eksperyment to tzw. Lunar Laser Ranging experiment

  8. falcon_millenium 18.09.2011 09:29

    @khonsu – “Fakt że wiązka laserowego światła, odbija się od powierzchni księżyca i powraca na ziemię, stanowi chyba jedyny obiektywny dowód na to, że na księżycu znajdują się obiekty wykonane i pozostawione tam przez człowieka.”

    – Odbija się zatem od powierzchni księżyca czy od pozostawionych obiektów? 🙂

    Dodatkowo – co jest dziwnego w “zmutowanych bakteriach” i “utlenianiu metali” – bakterie mutują się pod wpływem różnych czynników – szczególnie pod wpływem promieniowania kosmicznego, tak jak utlenianie nie musi zależeć tylko od tlenu w postaci jaki znamy na ziemi – są inne związki.

    Poważnie (@khonsu) i niepoważnie: zostawiłeś na księżycu retroreflektor? widziałeś jak zostawili?

    Co do twojej rzetelnej oceny NA: ludzie się zmieniają, wiedza się zmienia.. 🙂 ja osobiście wierzę bardziej w teksty na Nowej Atlantydzie niż w papkę z onetu czy innych źródeł “rządowych”

  9. khonsu 18.09.2011 14:24

    @falcon_millenium
    “Odbija się zatem od powierzchni księżyca czy od pozostawionych obiektów?”

    Myślałem że jest to oczywiste, ale gwoli ścisłości, odbija się od retroreflektora, pozostawionego na powierzchni księżyca.

    “Dodatkowo – co jest dziwnego w „zmutowanych bakteriach” …”

    Ze względu na panujące na powierzchni księżyca warunki atmosfera księżyca (wiki) i ADK – Księżyc, dobowe wahania temperatur – od min. -173 do max +138, do tego brak atmosfery (10^4kg czyli praktycznie jej nie ma), do tego ciągłe narażenie na szkodliwe promieniowanie słoneczne, wiatr słoneczny, promieniowanie kosmiczne, sprawiają że przetrwanie jakiejkolwiek bakterii na powierzchni księżyca, nie mówiąc już o jej rozwoju (i dalej mutowaniu) nie jest możliwe. Dlatego twierdzenie że na powierzchni księżyca “mutują ziemskie bakterie” wzbudza mój pusty śmiech – ha ha ha.

    “… i „utlenianiu metali””

    I skąd niby miały by się tam wziąć te “inne związki”, w atmosferze księżyca tlenu, nie ma. Dodatkowo samej atmosfery praktycznie nie ma. Utlenianie – z definicji, zakłada reakcję z tlenem, wniosek -> brak tlenu = brak utleniania. Księżyc stale bombardowany jest tzw. wiatrem słonecznym, ale są to głównie protony i elektrony, gdzie im do tlenu. Księżyc dodatkowo bombardowany jest stale mikrometeorytami, ale one też nie składają się z tlenu, nawet jeśli jakiś meteoryt zbudowany z wody rozbiłby się na powierzchni księżyca, to nawet gdyby powstała z tego para wodna, to bardzo szybko “uciekła” by z powrotem w kosmos. Czyli nie ma tlenu w atmosferze, niema pary wodnej, nie ma wody, z kosmosu tlen (w jakiekolwiek postaci) nie przyleci. Znowu – ha ha ha.

    “Poważnie (@khonsu) i niepoważnie: zostawiłeś na księżycu retroreflektor? widziałeś jak zostawili?”

    Czyli co znowu kosmici? Kosmici go tam zostawili?

    “ja osobiście wierzę bardziej w teksty na Nowej Atlantydzie niż w papkę z onetu”

    Tak? to w takim razie ja wieżę w “Niewidzialnego Różowego Jednorożca”.

    Pozdrawiam.

  10. falcon_millenium 18.09.2011 17:19

    Wierz w co chcesz, tylko nie obrażaj innych. Ludziom się wydaje, że posiadają wiedzę. Ja Ci powiem, że przy takiej ilości ludzi na świecie, pojedyncza jednostka niewiele posiada. Naukowcy już udowodnili powstawanie spontanicznego DNA w próżni tak samo jak mówi się o powstawaniu galaktyk jako spontanicznej kreacji. Co oznacza: NIE JEST MOŻLIWE? to bzdury są 😀 – ziemia była płaska, potem okrągła a nagle okazuje się, że mamy miliardy galaktyk.. Naukowe wypociny z reguły
    po latach okazują się bredniami 🙂

    Może taki fragment: “… Cyjanobakterie zwanych też sinicami mają zdolność zwrócić się w kierunku Słońca i pożywić jego energią. To żyjący przodkowie wszelkich, przeszłych i teraźniejszych, gatunków roślin. Te malutkie bakterie i miliardy ich potomków odmieniły los naszej planety. Zmieniły skład jej atmosfery …”

    “…Najodporniejsze z nich: cyjanobakterie, zwane także sinicami, są w stanie przetrwać nawet w próżni…”

    Wierz sobie zatem w swojego jednorożca, ja nie wierzę w politykę i brednie z NASA – te którymi nas poją, bo reszta jest przed nami ukrywana.

  11. falcon_millenium 18.09.2011 17:22

    @realista – jego jednorożec jest niewidzialny i różowy – nie zapominaj o dychotomii 🙂

  12. khonsu 18.09.2011 20:24

    @realista
    “albo niewidzialnego, albo różowego. ;)”

    Nie, on jest jednocześnie niewidzialny i różowy, bycie niewidzialnym nie przeszkadza mu w byciu różowym. To coś czego słaba ludzka logika nie jest w stanie pojąć. NRJ jest w prostej linii potomkiem Niebiańskiego Czajniczka.

    “a tak bardziej serio, to odbłyśniki można było przecież ustawić zdalnie. ZSRR tak zrobiło, nieprawdaż?”

    Pewnie, można było. Co i tak nie zmienia faktu, że trzeba było go tam ustawić, a w tym celu czymś na księżycu wylądować, co w konsekwencji obala tezę darta – chyba że kosmici.

    @falcon_milenium
    ” Naukowe wypociny z reguły
    po latach okazują się bredniami :)”

    I kto udowadnia że to są brednie? I co w zamian? Wedle twojej teorii nic nie jest prawdą, wszystko to brednie, bo “Naukowe wypociny z reguły po latach okazują się bredniami :)”, czyli jedne brednie zastępowane są przez inne brednie, a te z kolei przez inne i tak ad infinitum.

    “NIE JEST MOŻLIWE? to bzdury są 😀 – ziemia była płaska, potem okrągła a nagle okazuje się, …”

    Wedle takiego rozumowania, nagle okaże się że ziemia, jednak nie jest okrągła, okaże się że jednak jest płaska, albo kwadratowa, albo bla bla bla …

    “… Cyjanobakterie zwanych też sinicami mają zdolność …”

    Wybaczysz że posłużę się kolokwializmem – “Co ma piernik do wiatraka”. Fragmenty DNA, to nie życie. Przetrwanie bakterii w próżni, a jej rozwój i ewentualne mutacje to dwie różne rzeczy, dodaj do tego dodatkowe warunki w postaci: skrajnie różnych dobowych wahań temperatur i wystawienie na działanie zabójczego promieniowania. Każda roślina, “żywi” się energią słoneczną, ale nie jest tylko od niej wystarczalna.

    “Wierz w co chcesz, tylko nie obrażaj innych …”

    W którym miejscu moich wypowiedzi, pytam się, kogoś obraziłem?

  13. falcon_millenium 18.09.2011 22:03

    “Zmutowane bakterie, utlenianie metali. Ha Ha – niezły dowcip, ale czego się spodziewać, wystarczy spojrzeć na źródło – „Nowa Atlantyda” – to tyle jeśli chodzi o rzetelność artykułu.” – w tym? – każdy ma inną wiedzę, inaczej patrzy na wszystko i inne wysnuwa wnioski.

    ot takie tam “..ale czego się spodziewać, wystarczy spojrzeć na źródło..”

    Oczywiste, że brednie zastępowane są przez inne brednie – a punktów widzenia jest tyle ile ludzi. Nie oznacza to, że TY masz rację bo według wszystkich punktów widzenia każdy może mieć rację.

    “… albo kwadratowa, albo bla bla bla … …”

    Ja napisałem jak było.. Ty piszesz co może być z jednoczesną wizualizacją sytuacji, w której nie da się prowadzić dywagacji a dodatkowo jest oddalona w czasie. To twoja wizja nie moja.

    Skoro “..Fragmenty DNA, to nie życie…” – oznacza to tylko, że mamy różne spojrzenia i co w tym jest złego? Dla mnie DNA to życie. Powiem więcej, to DNA żyje, promieniuje, łączy się z polem morfogenetycznym, interferuje i zachowuje się jak antena. Cali składamy się z DNA i to DNA w nas pracuje. DNA to życie..

  14. khonsu 19.09.2011 02:43

    @falcon_millenium
    “… każdy ma inną wiedzę, inaczej patrzy na wszystko i inne wysnuwa wnioski…”

    Niektórzy wysuwają takie same, 2 + 2 to zawsze 4. Jeśli nie ma warunków do życia, to nie ma życia, Jeśli nie ma tlenu to nie ma utleniania.

    “… Nie oznacza to, że TY masz rację bo według wszystkich punktów widzenia każdy może mieć rację…”

    Oznacza, jeśli zgodnie z zasadami arytmetyki 2 + 2 = 4, ktoś zaś twierdzi że 5, to wiem że to ja mam rację. Jeśli wiem że żadna ziemska bakteria, nie przetrwa jednocześnie różnicy temperatur rzędu 300 °C, próżni, zabójczego promieniowania i braku pokarmu, a ktoś twierdzi że owszem, do tego że jeszcze się rozwija i mutuje, to wiem że to ja mam rację.
    Punktów widzenia może być tylu co ludzi. Prawda jest tylko jedna. Punkt widzenia to nie jest prawda.

    W średniowieczu WIERZONO że ziemia jest płaska, mając za dowód coś co ktoś napisał kiedyś w książce do religii, wierzono że strusie żywią się kamieniami (czy szkłem, już nie pamiętam), bo jakiś rabin tak napisał gdzieś w “Starym Testamencie”. To też były czyjeś punkty widzenia, nie uczyniło ich to jednak prawdziwymi.
    To BYŁY brednie, ty zaś porównujesz to ze współczesną nauką.

    “Ja napisałem jak było.. Ty piszesz co może być z jednoczesną wizualizacją sytuacji, w której nie da się prowadzić dywagacji a dodatkowo jest oddalona w czasie. To twoja wizja nie moja.”

    Ja pokazałem, że twoje rozumowanie donikąd nie prowadzi, poprzez sprowadzenie go do absurdu. Twierdziłeś że skoro “Naukowe wypociny z reguły po latach okazują się bredniami :)”, to jest możliwe że w przyszłości metale utleniają się bez tlenu, a na powierzchni księżyca mogą rozwijać się ziemskie bakterie, bo “Naukowe wypociny z reguły … okazują się bredniami”.
    Idąc dalej tokiem twojego rozumowania, mogę twierdzić wszystko, w tym że ziemia jest kwadratowa, bo “Naukowe wypociny z reguły … okazują się bredniami”, a jak – dzięki NAUCE – wiemy jest okrągła (a ściślej jest geoidą).

    “Skoro „..Fragmenty DNA, to nie życie…” – oznacza to tylko, że mamy różne spojrzenia i co w tym jest złego?”

    Nie fragmenty DNA to nie życie, Fragmenty DNA to fragmenty DNA. Trochę kwasu dezoksyrybonukleinowego nie czyni życia, to kilka cząsteczek chemicznych i tyle. Żeby było życie DNA musi mieć sensowną strukturę, w oparciu o te DNA muszą powstawać jakieś sensowne struktury, w tym musi charakteryzować się zdolnością do samo-replikacji, na poziomie przynajmniej wirusów (które nomen omen też “życiem” praktycznie nie są), dopiero wtedy możemy zacząć się spierać czy to już życie, czy jeszcze zwykła zbieranina cząsteczek chemicznych.

    “Powiem więcej, to DNA żyje, …”

    Możesz powiedzieć że piernik to wiatrak, ale to nie znaczy, że zacznie produkować mąkę.

    Pozdrawiam.

  15. khonsu 19.09.2011 12:05

    @realista – Niezła próba 😉
    Napisałem że zgodnie z zasadami arytmetyki? Napisałem.
    2 + 2 może i równa się 11, ale w systemie trójkowym. Tymczasem jednak gdybyś chciał posłużyć się tym systemem to, zgodnie z zasadami arytmetyki musiałbyś swoje równanie zapisać tak:
    (2)_3 + (2)_3 = (11)_3 (gdzie “_” to oznacza indeks dolny)
    albo:
    2_(3) + 2_(3) = 11_(3) (zależnie od konwencji)
    która – tam gdzie nie jest to oczywiste, nakazuje explicite podawać podstawę używanego systemu. W świetle powyższego twoje równanie jest więc niepoprawne. Nawet gdybyśmy uznali je za poprawne, to i tak pokazuje tylko że 2+2=4, bo:
    2_(3) + 2_(3) = 11_(3) = 4_(10) = 2_(10) + 2_(10) q.e.d.

  16. dartan 19.09.2011 19:46

    @khonsu
    Apollo 11 wygląda jak tekturowa buda, bo ta buda pewnie była z tektury.
    Jak tekturowa buda mogła wystartować z silnikiem rakietowym???
    Przyjzyj się lepiej startowi budy apollo11 z “Księżyca” – buda podciągana linkami? – zero śladów pracy silnika, gdzie ogień z dyszy???
    tandeta i nieudolny fotomontarz – Dlaczego na księżycu wszyscy są przezroczyści???…

  17. dartan 19.09.2011 20:02

    filmik wg. mnie do: śmiechu warte:

    http://www.youtube.com/watch?v=-fPJCEHumvE

    😀

  18. dartan 19.09.2011 20:20

    strefy zakazu lotów nad pewnymi księżycowymi strefami powinny istnieć
    hm
    oświetlenie z reflektora nad “astronautą”
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/Aldrin_Apollo_11.jpg
    😀
    http://www.youtube.com/watch?v=yydlX7c8HbY
    😀

  19. khonsu 20.09.2011 05:08

    @dartan
    “filmik wg. mnie do: śmiechu warte:
    http://www.youtube.com/watch?v=-fPJCEHumvE

    Etam, za bardzo denerwująca muzyka w tym remiksie jest. Co do samego lądowania, oryginalnego filmu nie widziałem, więc nie wypowiadam się, specjalistą od fotomontaży też nie jestem, więc tu też się nie wypowiadam.

    Z resztą, w kontekście o którym mówimy, nie ma właściwie znaczenia, czy Nil Armstrong staną na księżycu czy nie, chodzi o to że są tam obiekty wykonane i dostarczone przez człowieka, czego dowodem jest eksperyment z mierzeniem odległości do księżyca za pomocą lasera, tzn. “Lunar Laser Ranging experiment”.
    Co dalej obala twoją tezę że, cytuję:

    “Zakaz został wprowadzony pewnie dlatego żeby nikt nie odkrył braku śladów obecności jankesów na Księżycu…”

    Jeśli mogli zdalnie ustawić na powierzchni księżyca odbłyśnik, to mogli również sfabrykować inne dowody, obecności człowieka na księżycu, tym samym nie mieli by po co wprowadzać strefy zakazu lotów.

    Cała ta dyskusja jest zresztą zupełnie jałowa, nie wiemy nawet czy NASA faktycznie zakaz lotów wprowadziła. “Nowa Atlantyda” to żadne źródło informacji, co najwyżej taniej sensacji.

  20. dartan 20.09.2011 12:36

    @khonsu
    Dla mnie jankesi nie ustawili żadnego lustra na moonie, bo ich tam zupełnie nie było. To faktycznie jałowe dyskusje…
    http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/09/19/dlaczego-klamstwa-sa-lepsze-od-prawdy/#more-13477

  21. dartan 20.09.2011 13:04

    bajania nasenne to lądowanie na Moonie – fantazja ogromna 😀
    a tu jeszcze to: http://www.sekretyameryki.com/?p=5750 kolejne fantazy…

  22. dartan 20.09.2011 13:32

    Tekturowe Pudło pełniące pełniące funkcję apoolo 11 i podskakujący “astronauta” …
    Wypadałoby To jescze raz Przebadać…
    http://teorie-spiskowe.blog.onet.pl/Apollo11-czyli-o-ladowaniu-na-,2,ID414829459,n

  23. khonsu 20.09.2011 13:43

    @dartan
    “Dla mnie jankesi nie ustawili żadnego lustra na moonie, bo ich tam zupełnie nie było.”

    Czyli po raz kolejny pytam, kto je tam ustawił, kosmici?

  24. Raptor 20.09.2011 14:08

    Nic chyba nie stoi na przeszkodzie, żeby przez ostatnie pół wieku ktoś tam na Księżycu stanął. Jeśli nie były to misje załogowe, to na pewno zdalne.
    Można najwyżej kwestionować, czy było to w 1969 roku oraz autentyczność oficjalnego materiału wideo. Oprócz misji “publicznych” mogło być też sporo misji tajnych, co wcale by nie dziwiło. Nie zdziwiłoby mnie również użycie w tym celu nowocześniejszej technologii niż niemieckie rakiety von Brauna. Wtedy też nie dziwiłoby to, że żadna z oficjalnych misji mogła na Księżyc nie dotrzeć z powodu zbędnego ryzyka i kosztów.

    Pozdro.

  25. Raptor 20.09.2011 14:18

    Przy analizie wiarygodności trzeba też wziąć pod uwagę, że NASA jest de facto agendą wojskową, a astronauci pilotami wojskowymi.

    Można również rozpatrywać podobne scenariusze, jak w filmie “Capricorn One”: http://www.imdb.com/title/tt0077294/

    Dla leniwych: http://video.google.com/videoplay?docid=-364883774856478814

    Film leciwy, ale niezła koncepcja 😉

  26. dartan 20.09.2011 14:20

    może warto obejrzeć ten filmik aby budować nowe pytania…
    http://www.youtube.com/watch?v=16Bus5clfrw&feature=related
    no właśnie: dlaczego skakacz jest przezroczysty?
    Na Moonie obowiązują inne prawa fizyki niż na Ziemi?
    Dlaczego widać tu jakiegoś krawaciarza – tak mi się wydaje (od ok. 1 min. 20s.) “zwierciadlane” odbicie czy co?
    Jankesi żadnych próbek z moona nie przywieźli, bo ich tam zwyczajnie nie było, to dlaczego mieli tam jeszcze zostawiać zwierciadło, czy aby ono się już nie przykurzyło???
    😀
    Już spadam … myślcie sobie sami

  27. khonsu 20.09.2011 14:23

    @realista

    Możliwe, ale dartan, przeczy jego istnieniu w ogule.

  28. dartan 20.09.2011 15:22

    Tekturowe Pudło p.t. Apollo XVII startuje, na początku ktoś przebił jakiś balon w tym PUDLE aby była iluzja pracy silnika rakierowego, ale bystre oko … silnika rakietowego ni zobaczy.
    http://www.youtube.com/watch?v=iziumcklDbM&feature=player_embedded

  29. dartan 20.09.2011 15:40
  30. dartan 20.09.2011 16:36

    Tekturowe Pudło wystrzeliło tylko po to, aby zaraz wróć … później były pewnie jakieś konferencje prasowe, o których już nikt nic nie wie, ani nawet pamięta.
    TO JAK BYŁO Z TYM KSIĘŻYCEM???
    http://www.youtube.com/watch?v=2HZRquXXwIY&feature=related

  31. dartan 20.09.2011 18:04
  32. dartan 20.09.2011 21:14

    1. ruch jednostajnie przyspieszony, stożek gazów z tyłu rakiety którego tu nie widać
    2. morze gwiazd ułożonych w znane konstelacje, a nie mrygające pewnie żarówki – jedna z nich zgasła.
    3. astronauci nie mogą być przezroczyści ani na Księżycu, ani na Ziemi czy gdziekolwiek indziej Jakie prawa fizyki obowiązują nasa ???

    Uważam, że na tych filmikach jest udokumentowane Księżycowe Oszustwo , w które wszyscy muszą wierzyć bo nie mają innego wyjścia???
    Przerąbane… 🙁

  33. dartan 20.09.2011 22:01

    Przedewszystkim brakuje konferencji prasowej załogi Tekturowego Pudła XVII z Księżyca zaraz po upadku tuż po starcie.
    Potrafiliby odpowiedzieć … Dlaczego tak runęli???
    http://www.youtube.com/watch?v=2HZRquXXwIY&feature=related
    I dlaczego po takim rumięciu na księżyc już nie wracają?
    To Tyle 🙂

  34. Raptor 21.09.2011 00:04

    @dartan: “Przerąbane…”

    Obawiam się, że jeśli to oszustwo w jakimś zakresie, to jest ono jednym z mniej znaczących w obecnych czasach. Nie umywa się do choćby takiego 9/11 pod względem oczywistości, gdzie wszystko jest na tacy podane, a oficjele śmieją się człowiekowi w twarz. Skoro takie przekręty przechodzą, to nie ma nawet co o Księżycu myśleć.

  35. dartan 21.09.2011 13:58

    1. Gazy spalinowe będące efektem pracy silnika rakietowego powinno być widać to rzecz jasna – jak wyglada słup gazów spalinowych przy startującej rakiecie???
    … długi biały ogon, jako dowód łączenia H2 z O, czyli para wodna!
    A gdzie ślady tej pary???

    Zwolennicy prawdziwości wyprawy na moona są ofiarami zwykłej i nachalnej P R O P A G A N D Y, która działa do tej pory.
    Jak byłem dzieckiem też wierzyłem w propagandę lansowaną w RTV, przez tych samych “ekspertów”.

    Długość słupa gazów tworzący owy napędzający stożek odrzucanych gazów powinna mieć długość wielokrotnej wysokości tego tekturowego pudła,a tu nic nie widać… nawet jego koloru – obciach i skandal!!!

    Jak się prowadzi rejestrację filmową pod światło, to trudno oczekiwać rejestracji widoku gwiazd i pewnie tu o to chodziło,… trzeba mieć coś co będzie jeszcze broniło – nie? 🙂

    “Lądownik” z tego co widać był podnoszony do góry na linach, potem o patę metrów przesunięty w lewo później odwrócony do góry nogami i opuszczany na dół.
    Może chcieli zasymulować wejście na jakąś orbitę?
    Znów się … nie powiodło…

    Kiedy będą wyruszać na Marsa???

  36. dartan 21.09.2011 14:06

    http://www.youtube.com/watch?v=2HZRquXXwIY&feature=related
    1 m. 20s – krawaciarz odbijający się w szybie… przez którą nagrywano “lądowanie”…
    Obciach jak nie wiem.
    🙂

  37. dartan 21.09.2011 14:08
  38. dartan 21.09.2011 16:54

    ok. siedemnastka wystartowała w drogę powrotną z Księżyca na Ziemię przy pomocy silników rakietowych na Sprężone Powietrze, bo inaczej tego nie można nazwać, a tuż po lewej był Ocean Atlantycki przez kamerę niestety nie objęty i tam astronauci kapsułą wpadli wydając wielki plusk… następnie czekali na okręt ratunkowy, który wnet przypłynął…
    i żyli długo i szczęśliwie.

  39. dartan 21.09.2011 17:24

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=AOUdzq9KTkM
    Niech już Księżyc wszyscy zostawią w spokoju…

  40. dartan 22.09.2011 09:02

    Czterdzieści lat OGŁUPIANIA ZROBIŁO SWOJE 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=XKtNdBtFFF0&feature=related
    to jest wielki biznes!

  41. dartan 22.09.2011 14:03

    Innymi słowy: NASA,NATO,…,farmacja , CERN to banda OSZUSTÓW,… poruszają się podobnie jak chazarzy STADAMI.
    Dobrze się ze sobą czują i … mętlą dalej…

  42. dartan 22.09.2011 14:23
  43. dartan 22.09.2011 14:52
  44. dartan 22.09.2011 15:02

    „Powiedziałem co wiedziałem” i już – milczę 🙂

  45. dartan 22.09.2011 18:33

    uruchomiono już psy do zaganiania owiec, którym coś już się nie podoba i nie chcą wrócić do swojego starego żłobu.
    http://tvń24.pl/8listopada2011asteroidaminieziemiewodleglosciblizszejnizksiezyc.html
    faktycznioe gwiazdy ze Słońca nie można sfotografować 🙂
    hm… zobaczymy jakie jankesi mają jeszcze sposoby aby wszystkich WYSTRASZYĆ
    (poligon holograficzny czy co?)
    sorry mniało mnie już nie być

  46. dartan 22.09.2011 18:46

    David Icke o owczarkach – zaganiaczach
    http://www.youtube.com/watch?v=KR5yOj_W8Tg&NR=1
    Hologramy to dobra sprawa…

  47. dartan 22.09.2011 19:00

    ta też pier…
    W Przestępstwie 911 też było hologramowo
    a pon. też “pier…”
    więc … bye

  48. dartan 22.09.2011 22:53

    W filmie Apollo 13 reżyser nieopatrznie nie zauważył, że po opuszczeniu ziemskiej atmosfery przez rakietę nośną nie powinno być wogóle gwiazd, bo start odbywał się w biały dzień a one się pojawiły… w trójkątnym okienku…
    ale co tam 🙂
    http://demotywatory.pl/882489/Lenistwo

  49. dartan 22.09.2011 22:58
  50. dartan 23.09.2011 12:04

    komuś coś się miesza

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.