Związki homoseksualne legalne w Nowej Zelandii

Opublikowano: 19.08.2013 | Kategorie: Prawo, Seks i płeć, Wiadomości ze świata

Liczba wyświetleń: 588

Nowa Zelandia jako 14. kraj na świecie, a zarazem pierwszy w rejonie Azji i Pacyfiku, który zalegalizował związki osób tej samej płci.

Pierwsza para, która zawierała związek w nowozelandzkim urzędzie stanu cywilnego została wyłoniona w drodze konkursu. W kolejnym dniu związki zawrzeć ma 31 homoseksualnych par.

Zawieranie związków przez osoby tej samej płci stało się legalne po tym jak nowozelandzki parlament uchwalił w kwietniu br. odpowiednią poprawkę do ustawy o małżeństwach z 1955 r. Zmiany wprowadzono pod dyktando lobby homoseksualnego przy wyraźnym sprzeciwie ze strony ugrupowań chrześcijańskich.

Jedno z tych ugrupowań „Family First” opublikowało oświadczenie, w którym stwierdziło, że zmiana ustawy o małżeństwach była „aroganckim aktem kulturowego wandalizmu” i nie ma poparcia społecznego.

Autor: pł
Na podstawie: PAP
Źródło: Niezależna.pl


TAGI: , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

7 komentarzy

  1. Jedr02 19.08.2013 18:18

    Lobby homoseksualne 🙂 A dzisiejsi pseudochrześcijanie to mają problemy. Sobą by się zajeli trochę. Czemu nie protestują przeciwko środkom antykoncepcyjnym, stosunkom przerywanym, przeciwko stosunkom poza małżeńskim? W Biblii historia Onana pokazuje jaki jest stosunek Jahwe do seksu nie w celu prokreacji. Homoseksualiści to wobec tego malutki procent grzeszników, wobec całych społeczeństw, ponoć chrześcijańskich społeczeństw publicznie olewających nauki biblii. W Polsce niby panuje katolicyzm, ale w dużych miastach trudno szukować kogoś kto zachowywałby czystośc do ślubu i nawet takie osoby są przez wielu wyśmiewane. Większość osób deklarujących sie jako chrześcijanie nie jest w stanie kontrolować swojego popędu seksualnego i ma tu na bakier z zaleceniami Biblii. Walka z homoseksualizmem w takiej sytuacji jest czymś śmiesznym. W większości przypadków jest pewnie na zasadzie widzenia drzazgi w oku bliźniego swego a belki w swoim nie. Jest to atakowanie nie na podłożu religijnym jak twierdzą, tylko na podłożu własnej nienawiści do tej mniejszości.

  2. goldencja 19.08.2013 21:56

    @Jedr02, bo media mylnie wnioskują, że niechęć do dawania przywilejów gejom wynika z chrześcijaństwa. Nie ma to też nic wspólnego z nienawiścią. Dopóki homosie nie zaczęli urządzać parad nikt na ich temat się nie wypowiadał. Ciekawe co by było, gdyby hetero urządzili swoje seksualne parady w podziale na oral, anal i normal… 😉 Co na to powiedziałyby media…? Następni będą pedofile. Po nich zoofile. Taka jest kolej rzeczy, niestety. Teraz może to niektórych śmieszyć, ale jeśli przyjrzą się temu bliżej, zobaczą co już się dzieje w różnych zakątkach świata.

  3. kudlaty72 19.08.2013 22:14

    @goldencja
    Hipotetycznie.Gdybyś chciała doprowadzić do sytuacji,że wszyscy geje wyjdą z ukrycia,grzecznie i z ochotą udadzą się do państwowego urzędu podając swoje dane i podpisując dokument stwierdzający ich orientację,to jakbyś pokierowała tym procesem?
    Może tu o to właśnie chodzi?

  4. goldencja 20.08.2013 00:08

    @kudlaty72, ale moim zdaniem małżeństwa nie są dla gejów, związki partnerskie na zasadach spółki, tak. Geje się nie rozmnażają, nie z powodu bezpłodności, ale z wyboru, więc nie powinni otrzymywać przywilejów rodzinnych. Może te parady są ich manifestem, ale jakże obrzydliwym. Poza tym nikt nie powinien podpisywać żadnego dokumentu o swojej orientacji, bo to sprawa prywatna. Wiadomo, że wyjdzie dopiero w momencie zgłoszenia się do zawarcia związku małżeńskiego w urzędzie czy jakimś kościele, jeśli ktoś w ogóle będzie taki związek chciał zawierać. Należy sobie uświadomić po co gejom związki i po co heterom związki. Nie chodzi tu o “miłość na zawsze”, bo żadna wyrecytowana obietnica tego nie zagwarantuje. Chodzi tylko i wyłącznie o przywileje – wspólne rozliczanie się, dziedziczenie bez podatku, zdobywanie kredytów, czyli chodzi o kasę. W przypadku hetero jednak małżeństwa często są zawierane po tzw. wpadce lub w okresie tykania zegara biologicznego. Przyszli rodzice chcą spróbować stworzyć rodzinę dla dobra potomka. W tym wypadku chęć posiadania przywilejów jest uzasadniona, zwłaszcza w dobie starzenia się społeczeństw. Co geje mogą dać w zamian? Adopcję kilku procent dzieci z domów dziecka, jeśli w ogóle coś?
    Zastanawiam się ilu jest prawdziwych homoseksualistów, a ile biseksualistów ze spranym mózgiem właśnie przez propagandę gejostwa. Przyzwalanie na parady gejów, aby mogli się pokazać, że są i czegoś chcą, jest krokiem wstecz dla kultury. Seksualność może i nie powinna być tematem tabu ale krzyczenie o tym kto jak lubi i z kim tylko po to, by otrzymać przywileje, jest co najmniej nie smaczne i powinno być zabronione. Są bardziej cywilizowane sposoby na komunikację, debaty, rozmowy i edukację niż udawanie i wmawianie na siłę, że homoseksualizm jest normalny. Nie jest normalny, jest anomalią, czyli ani nie niepełnosprawnością ani nie chorobą. Nie wymaga specjalnej pomocy w utrzymaniu zdrowia i życia i nie daje absolutnie nic w zamian, więc nie wymaga przywilejów.

  5. kudlaty72 20.08.2013 06:17

    @goldencja
    Tak,tak,tak,zgadzam się z tym co piszesz ale nie o to mi chodziło.Rola tych zboków w demoralizacji społeczeństwa jest ,aż nadto widoczna.Bo o to generalnie chodzi na chwilę obecną ale jak dojdzie do “ostatecznego rozwiązania kwestii ludzkości” to być może oni jako pierwsi zasiedlą łagry i obozy zagłady?Po co nowym panom niewolnicy ,którzy nie potrafią stworzyć swoich następców,po co im dewianci w świecie,który będę chcieli poukładać po swojemu?
    Tak to sobie wymyśliłem szukając drugiego dna w tej nachalnej propagandzie.

  6. kudlaty72 20.08.2013 06:23

    @goldencja
    Dlatego uważam,że władza robi wszystko by zyskać ich zaufanie,a odpowiednie przywileje,być może finansowe skłonią ich do tego o czym pisałem w #4

  7. goldencja 20.08.2013 08:52

    @kudlaty72, możliwe, że masz rację. Może chodzi o to, że wypierane są najważniejsze wartości ludzkie po to, by potem musiał przyjść ktoś posprzątać i dostał przyzwolenie od wszystkich. Tylko faktycznie może się to skończyć na obozach, bo po przekroczeniu pewnej granicy ludzie staną się niereformowalni i będą woleli umrzeć niż oddać swoje życie w nową niewolę. Z historii wiemy jak niewiele trzeba, żeby pojawił się nowy Stalin albo Hitler. Ludzie jak bydło pójdą za każdym.

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.