Żydzi w 1933 r. celebrowali składanie Molochowi ofiar z dzieci

Opublikowano: 05.05.2023 | Kategorie: Historia, Wiadomości ze świata

Liczba wyświetleń: 5132

Kilka miesięcy po przejęciu w Niemczech władzy przez Adolfa Hitlera, Żydzi w Stanach Zjednoczonych publicznie uczcili starożytnego plemiennego boga Molocha. Wydarzenie utrwalono na filmie. Z podręczników historii i mediów głównego nurtu tego się nie dowiecie.

https://www.youtube.com/watch?v=xS_mgSrfSes

3 lipca 1933 roku prawie 150 000 Żydów zebrało się na Soldier Field w Chicago w Stanach Zjednoczonych, aby świętować 3000-lecie żydowskiej historii i narodowości, bijąc pokłony przed ziejącym ogniem posągiem Molocha oraz karmiąc go dziećmi.

Impreza nosiła nazwę „The Romance of a People”. Zorganizowała ją organizacja Zionist Organization of America, sponsorowała Jewish Agency for Palestine a zrealizował Meyer Weisgal z pomocą rabina Solomona Goldmana i Maurice’a Samuela (autor „You Gentiles”).

Jednym z głównych mówców na tym wydarzeniu był nie kto inny jak Chaim Weismann, późniejszy pierwszy prezydent Izraela i osobnik, który wraz z Lionelem Walterem Rothschildem stworzył „Deklarację Balfoura”. Na mocy tej umowy Brytyjczycy obiecali odebrać Palestynę Turcji Osmańskiej, aby mogli się osiedlać w niej Żydzi, a Stany Zjednoczone wciągnięto w I wojnę światową.

Impreza z 1933 roku pokazała, skąd wywodzą się współcześni Żydzi.

Na podstawie: Odysee.com
Źródło: BabylonianEmpire.wordpress.com


TAGI: ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

24 komentarze

  1. rici 05.05.2023 11:16

    Podobny posag Molocha, czyli Baala znajduje sie w Watykanie, i jest od czasu do czasu uzywany razem ze skladaniem ofiar z dzieci.
    Zreszta mordy rytualne to stara tradycja zydowska, wywodzaca sie jeszcze z kultu Baala, wystarczy przypomniec wymordowanie rodziny carskiej przez czlonkow NKWD skladajacych sie tylko z zydow.
    A co do zydow to czasow II wojny swiatowej, to prezesem firmy IG Farben dla ktorej bodowane byly zaklady w Oswiecimiu byl Max Warburg uznawany za ojca panstwa Izrael.

  2. MasaKalambura 05.05.2023 22:45

    O Baalu jako uniwersalnym biblijnym symbolu kultów bałwochwalczych i politeistycznych informuje albo uczy tradycja starożydowska. Jednakże zalecenie do kultu nakazanego żydom jest z goła odmienne. Dzieci swych zakazane jest krwawe składanie w ofierze, bo życie ludzkie w Dekalogu wagę swą ma. Ma taką wagę nawet życie zwierząt, stąd dozwolone jest poświęcanie innych istot żywych w kulcie Stwórcy poprzez zakończenie ich niezależnego żywota w intencji połączenia jej z wyższym łańcuchem życiowym w formie jałmużny wspólnego posiłku. W Intencji Wyższej. W celu połączenia Wszystkich czystych i miłujących istot i łańcuchów, energetycznie życiowych i żywotnych, z Ostatecznym rzeczywistym Celem. Na powrót ze Stwórcą.

    Z El, w arabskim Allah.
    Pierwsze Hebrajskie Imię własne JHWH, czytanie nieznane, rekonstrukcja mówi Jahwe, Jahuweh, w ang Jahwe, świadkowie upierają się za Jehowa.

    Jedyny Bóg. Stwórca i Ojciec Wszystkiego i Wszystkich. Ten, Który wszystko i wszystkich do Siebie na powrót przyciągnie do miejsca zwanego Dniem Sądu. W którym przestrzeń i czas zbiegają do punktu poza Ostatecznym Horyzontem Zdarzeń.

    Podobnie (w symbolice astrofizyków) jak z całą Drogę Mleczną, wraz z Andromedą i wieloma innymi galaktykami, w prądzie Oceanu Kosmosu do Wielkiego Atraktora jesteś przyciągani. Lub ku któremu upadamy, szybujemy. Możemy tam już teraz wpaść na skróty, lecąc ku najbliższej tzw Czarnej Dziurze. Która w Środku zapewne jest niezwykle jasna. Wszak nawet światło grawitacją swą jest ona w stanie zawrócić.

  3. rici 06.05.2023 09:58

    Baal to psychopatyczny bog Kannejczykow i wywodzacych sie od nich Fenicjan. Judaizm to kmpilacja wierzen w Baala i monoteizmu Echnatona. Prawdziwe wczesne chrzescijanstwo to w zasadzie filozofia nie religia, chciaz istnialy juz od poczatku sekty chrzescijanskie ktore z naukami Jezusa nie mialy nic wspolnego, np. taka sekta z ktorej wywodzi sie komunia, z tym ze w tej sekcie spozywano rzeczywiscie zywe ludzkie cialo wyciete z zyjacego czlowieka. Jednym z wyznawcow tej sekty byl cesarz Neron. Katolicyzm i pochodne mu odlamy to kompilacja judaizmu religi rzymskich i greckich i troche chrzescijanstwa, oraz roznych poganskich wierzen.
    Islam to kompilacja judaizmu, a wlasciwie nazireizmu z prymitywnymi wierzeniami arabskimi, i troche pierwotnego chrzescijanstwa.
    W judaizmie goje czyli ludzie nie wyznajacy judaizmu, to jest forma zwierzat w ksztalcie ludzkim, wiec zabijanie goji jest takie samo jak zabijanie zwierzat.
    A reszta to fantasmagoria.

  4. MasaKalambura 06.05.2023 11:53

    Religie monoteistyczne to kompilacje religii monoteistycznych, wiadomo. Pochodząc z tego samego Źródła, mają bo muszą mieć z sobą wiele wspólnego. Nawet mimo rozczłonkowania na dziwaczne sekty, szybko odnaleźć można ich wspólny trzon.

    Ale rewelacja o Neronie chrześcijaninie to istna perełka.

  5. rici 06.05.2023 15:21

    Masa; poczytaj troche historii roznych religi to dowiesz sie takich rzeczy ze szczeka opada. Np. czy wiesz ze w Indiach istnieje kosciol chrzescijanski zalozony przez apostola sw.Tomasza? Opiera sie on na pierwotnej ewangelii sw. Tomasza, nie tej nam obecnie znanej z Nag Hamandi tylko troche innej. Wyznawcow tego kosciola jest w Indiach wiecej niz Polakow. Z tym ze ostatnio czesc biskupow przeszla pod juryzdykcje kosciola rzymsko-katolickiego. Zapewne za przywileje jakiem im obiecano. Ale religia wyznawana w tych kosciolach jest zdecydowanie rozna od katolickiej. Gdyby przecietnemu Polakowi-katolikowi pokazano w co wierzy taki wyznawca tego kosciola to nigdy by nie uwierzyl ze to katolik. Ale tym sposobem liczba katolikow rzymskich zwiekszyla sie o kilkanascie milionow. Podobnie jest z islamem, i innymi religiami.
    A tak nawiasem mowiac jakim niezrownowazonym psycholem musi byc ktos ktoremu trzeba mowic jaki to on wielki, jaki piekny, itp. to osoba-istota z silnie rozwinietym poczuciem nizszosci, czyli osoba-istota chora psychicznie.

  6. MasaKalambura 06.05.2023 19:37

    W stosunkach między ludzkich wyrażanie miłości słowami opiera się m. innymi na wychwalaniu najpiękniejszych cech osoby, której wyznajemy miłość, jako potwierdzenie pełnej jej akceptacji i wiedzy o niej. W stosunku do Istoty Najwyższej wyrażanie miłości do Niej niewiele się zmienia, bo ludziom z natury trudno jest inaczej to wyrażać, a samo czucie miłości bardzo często wyzwalamy słowami oraz czynami. W stosunku do ludzi czynem sa roznego poziomu akty seksualne. W stosunku do Boga będzie to zestaw czynów Jemu odpowiednich. W Islamie to ustalony tradycją zestaw pokłonów.

    Zatem nie ma tu nic z choroby psychicznej. Jest co najwyżej twoja osobista niechęć do aktu miłości seksualnej tak często przez ciebie tu wyrażana i przeniesiona na akt czci do Stwórcy.

    Mam na myśli fetysz hurys, który sobie wyrobiłeś, i do którego z taką lubością powracasz.

  7. JedynaDroga 06.05.2023 21:48

    Kolejny przejaw ” niezwykle rozwiniętej ” kultury żydowskiej.

    Święto Purim, celebrowanie ludobójstwa. W samej Persji żydzi zabili ponad 75000 ludzi.

    Niejaki Pan Raymond Drake, w swoich pracach udowodnił, że chrześcijaństwo jest pra- religią … starożytnyh CHIN.

  8. rici 06.05.2023 23:03

    Masa; jezeli u ciebie aktem milosci jest stosunek z prostytutka /hurysa/
    to rzeczywiscie masz zboczone wyobrazenie o milosci.
    Akt seksualny np z koza co trenowal twoj prorok to akt milosci do zwierzat zgadza sie?.
    Jezeli wyrazam sie ze cos jest ladne, czy naprzyklad ta gora jest duza i to mowie to znaczy sie ze to jest moje wyrazenie milosci do niej. Teraz rozumiem tych co sie zachwacaja swoimi telewizorami, smartfonami, czy butami, oni je poprostu kochaja, no i dla nich te rzeczy sa bogami.
    Wiec mozna powiedziec ze taki jahwe, czy allach , czy jakis inny bozek to tez taka rzecz.

  9. MasaKalambura 07.05.2023 00:20

    Ależ ty obleśny jesteś, aż brak słów. Hurysy nie są prostytutkami. Zoofilia w Islamie jest karana śmiercią. A twoje wyobrażenie miłości po tym, co powyżej zaprezentowałeś nie interesuje mnie zupełnie.

  10. rici 07.05.2023 10:57

    Masa; przeanalizujmy te zalecenia allacha.
    Jezeli bedziesz posluszny allachowi /czy jakiemus innemu bogu/ to wyladujesz w raju gdzie bedziesz mial do dyspozycji seksualnej 72 hurysy. I tu sa dwie opcje, to moga byc ludzkie istoty, lub bioroboty. Jezeli beda to bioroboty to znaczy ze jestes w piekle gdzie znajdujesz “przyjemnosc” z martwymi rzeczami.
    Jezeli to istoty ludzkie, to by wskazywalo ze trafily tam za kare, no bo ktora kobieta bedzie sie dzielic z 71 innymi kobietami. to tak samo gdybys ty mial 71 konkurentow, gdzie kazdy ma takie same szanse jak i ty.
    A jezeli trafily tam za kare, to znaczy ze sa w piekle, a jezeli one sa w piekle to i ty tez jestes w piekle.
    Z tego jest prosty wniosek; jezeli sluchasz i stosujesz sie do zalecen allacha, to trafiasz do piekla.
    Czyli postepuj tak dalej, i masz pewne pieklo.

  11. MasaKalambura 07.05.2023 11:30

    I tutaj jest luka w rozumowaniu. Mogą to być istoty ludzkie lub istoty anielskie. Istoty ludzkie, wierne Bogu, które trafiły do raju za to jakimi były kobietami są to wedle hadisów najpiękniejsze istoty raj zasiedlające. I nie są to hurysy. Te mają być istotami stworzonymi specjalnie dla wiernych mężczyzn, by być nagrodą dla nich za to, jakimi mężczyznami byli na Ziemi.

    Nazwanie hurys biorobotami w sposobie myślenia ziemsko ludzkim jest pozbawione sensu, bo raj to świat wyższy, jedynie przypominający to co doświadczamy tutaj. To istoty żywe stworzone w pewnym celu krainy szczęśliwości.
    Podobnie jak nazwanie ich prostytutkami. Jeśli stworzenie pozostaje wierne celowi swego istnienia, byciu szczęśliwym przy danym nagrodzonym, i jedyna zapłata to właśnie bycie szczęśliwym, to gdzie tutaj ziemski aspekt prostytucji? Założenie najwyżej kretyńskie. I z całą pewnością obleśne.

    Jeśli ktoś ma tutaj pewne piekło, to raczej ten kto bluźni przeciw swemu Stworzycielowi i plugawi dobre imię mieszkańców nieba.

  12. rici 07.05.2023 12:41

    “I nie sa to hurysy.Te maja byc istotami stworzonymi specjalnie dla wiernych mezczyzn” Czyli jak wynika z twojego cytatu, sa to maszyny/bioroboty. Jezeli wedlug ciebie milosc do maszyn to prawdziwa milosc, to tylko moge ci wspolczuc.
    Milosc istnieje rowniez bez seksu, i seks istnieje rowniez bez milosci. Dla ciebie seks to milosc. Ty to chyba zadnej prawdziwej kobiety nie bedziesz mial by ja kochac.
    Tam obok twojego monitora lata mucha i ci bluzni, czy wyslesz ja za to do piekla jak ja zabijesz? A czy wogole wiesz ze ci bluzni?

  13. MasaKalambura 07.05.2023 12:48

    Nie, to nie są maszyny, bo maszyn w sensie ludzkim, urządzeń martwych udających żywe w Raju nie ma. Poza tym miłość dla świata, bez oczekiwania korzyści od tego świata to miłość wyższa od tej oczekującej przyjemności. Zatem to ty na współczucie zasługujesz, ty rozumujący miłość wyłącznie jako otrzymywanie.

    Zwróć też swoją obleśną uwagę na to co faktycznie napisałem. Nikogo do piekła nie wysłałem. Wskazałem jedynie sposób, w jaki do piekła samego siebie wysyłasz. Nie ja. A ty sam.

  14. rici 07.05.2023 16:43

    A co do tych aniolkow to poczytaj sobie w bibli, gdzie jest opis jak wygladaja aniolki, czyli wyslannicy boga. Wedlug tego opisu to istoty w polowie podobne do ludzi w polowie do zwierzat, owlosione dluga sierscia, majace rogi i kopyta. Majace tez ceche ze moga nagle sie dematerializowac i pozniej materializuja sie w innym miejscu.
    Bardziej mi to przypomina opisy diabelkow, no ale w bibli pisze ze to wyslannicy boga.
    No ale ty chyba gustujesz w czyms takim, i dla ciebie to jest najpiekniejsze.

  15. MasaKalambura 07.05.2023 18:14

    Istoty anielskie zwykle opisywane są w Księgach jako przepiękne byty utkane ze światła. Mówić o anielskiej urodzie to w mowie potocznej mówić o niebiańskiej, doskonałej piękności. Tylko kiedy wyrażały gniew Stwórcy, przybierały straszliwe oblicze. Zatem nie wiem o czym ty mówisz. Brudny wszystko widzi brudnym, dla czystego wszystko się czystym wydaje.

  16. rici 07.05.2023 18:32

    Wiec znajdz ten fragment bibli gdzie te aniolki sa opisywane i poczytaj. W bajkach dla dzieci tez czytalem jak bylem maly ze aniolki sa piekne.

  17. rici 07.05.2023 18:34

    Wiec sobie znajdz w bibli opis aniolow- poslancow boga, i poczytaj.
    W bajkach dla grzecznych dzieci tez czytalem to co ty opisujesz.

  18. MasaKalambura 07.05.2023 20:37

    Czytałem nie raz. Anioły to byty powstałe ze światła, mogą przyjąć dowolną postać. Zarówno piękną jak i straszną. Męską oraz żeńską. Ludzką albo zwierzęcą albo i taką i taka jednocześnie. Albo jako energia i światło, bez formy. Zawsze zaś wierną Bogu.

    Jak ktoś chce poszukać, to na szybko openAI takie miejsca podrzuca:

    {W Księdze Ezechiela (Ez 1,4-14) znajduje się opis wizji proroka Ezechiela, w której pojawiają się byty o wyglądzie istot, które są porównane do aniołów. Są one opisane jako istoty o męskim wyglądzie, z czterema skrzydłami, które poruszają się jak koła, a ich skrzydła są pełne oczu.]tutaj AI troche miesza, w opisie są istoty o twarzy człowieka wołu, lwa i orła
    W Księdze Daniela (Dn 10,5-6) opisany jest anioł o ludzkim wyglądzie, z jasnymi oczami, błyszczącym ciałem i ubranym w biały płaszcz.
    W Księdze Wyjścia (Wj 25,18-20) opisane są aniołowe skrzydła, które znajdowały się na dekalogowej Arce Przymierza.
    W Księdze Izajasza (Iz 6,2-3) opisani są serafinowie, którzy stoją przed Bożym tronem. Są opisani jako istoty o trzech parach skrzydeł: jednym para osłania twarz, drugi para osłania nogi, a trzeci para służy do latania. Serafiańskie skrzydła są także pełne oczu.
    [W Księdze Zachariasza (Za 5,9) opisany jest anioł, który walczy z demonem. Jego wygląd jest porównywany do ognistego konia i biegnie z szybkością wiatru.] tuaj AI klamie, nie ma takiego opisu

    W Księdze Psalmów (Ps 91,11-12) czytamy o aniołach, którzy chronią ludzi: “Bo on poleci aniołom swoim, żeby cię strzegli na wszystkich drogach twoich. Na rękach poniosą cię, abyś nie uderzył nogą o kamień”.
    W Księdze Daniela (Dn 9,21-23) opisany jest anioł Gabriel, który ukazuje się prorokowi i przekazuje mu Boże objawienie.
    W Księdze Tobiasza (Tob 5,4-5) opisany jest anioł Rafał, który towarzyszy Tobiaszowi w jego podróży i pomaga mu pokonać trudności.

    W Ewangelii Łukasza (Łk 1,26-38) opisana jest wizja anioła Gabriela, który ukazuje się Maryi, aby poinformować ją o narodzinach Jezusa Chrystusa. Anioł ten jest opisany jako “posłaniec Boży” i mówi, że jest wysłany przez Boga.
    W Ewangelii Mateusza (Mt 28,2-3) opisane są anioły, które pojawiły się po zmartwychwstaniu Jezusa Chrystusa. Są one opisane jako “jego aniołowie”, którzy zstąpili z nieba, a ich wygląd jest porównany do błyskawicy i białego śniegu.
    W Ewangelii Mateusza (Mt 18,10) Jezus mówi o aniołach, którzy zawsze patrzą na oblicze Ojca w niebie.
    W Liście do Hebrajczyków (Hbr 1,14) aniołowie są opisani jako “służące duchy, wysłane do tych, którzy mają odziedziczyć zbawienie”.
    W Księdze Objawienia (Obj 5,11) opisani są tysiące aniołów, którzy otaczają Boży tron. Są opisani jako istoty o męskim wyglądzie, którzy wołają “godność i moc, bogactwo i mądrość, chwała i cześć, potęga i moc naszemu Bogu na wieki wieków”.
    W Ewangelii Mateusza (Mt 26,53) Jezus mówi o aniołach, którzy mogą przyjść mu na pomoc w każdej chwili: “Czy myślisz, że nie mogę teraz poprosić mojego Ojca, a On nie da mi więcej niż dwunastu legionów aniołów?”
    W Liście do Efezjan (Ef 6,12) czytamy o duchowej walce między dobrem a złem, gdzie aniołowie są jednym z uczestników: “Bo nie mamy do czynienia z ciałem i krwią, ale z rządem, z władzami, z panami tego świata ciemności, ze złymi duchami w okręgach niebieskich”.
    W Księdze Objawienia (Obj 10,1) opisany jest anioł o potężnej postaci, który zstępuje z nieba i ukazuje się Janowi w wizji.

  19. JedynaDroga 07.05.2023 22:51

    Te wszystkie ” anielskie byty ” to nic innego, ale projekcje serwowane przez zaawansowaną technologicznie obcą cywilizację.

    Świat astralny ; czwarty i piąty wymiar, gdzie egzystują inteligentne byty które mogą przyjąć postać aniołów, demonów, takich czy innych istot.

    Obcy którzy są odpowiedzialni za kontrolowanie populacji na naszej planecie, między innymi poprzez programy kontroli umysłów ( religie )

    ” Ludzie interesujący się wyłącznie przetrwaniem i potrzebami swojego ciała stanowią, 90% ludzkości. Uważam to za bardzo wysoce prawdopodobne. Oni stanowią tych, którzy biją się po ulicach o jakieś bzdury (kluby, ideologie, pochodzenie), oni też są wysyłani na wojny… przez ludzi zza drugiej zasłony, którzy już co nieco wiedzą o historii, władzy (oficjalnej) itp. Oni stanowią aktywną politycznie część społeczeństwa, wierzą jednak autorytetom, jak np. media, politycy, „eksperci”.

    10% ludzi zza drugiej zasłony (a więc ogólnie 1% ludzi), przejdzie dalej, za trzecią zasłonę, i dowie się, że światowe zasoby (z ludźmi włącznie) są kontrolowane przez niesłychanie bogate rodziny, u których zadłużona jest światowa gospodarka.

    10% ludzi z powyższej grupy przejdzie za czwartą zasłonę i odkryje prawdę o jezuitach, illuminatach, wolnomularzach i innych tajnych stowarzyszeniach, które przekazują sobie od wieków wiedzę używaną do kontrolowania ludzi na poziomie również duchowym, pod kontrolą najstarszych rodów na ziemi.

    10% ludzi z powyższej grupy zrozumie, że elity dysponują niesłychanie zaawansowaną technologią, dzięki której np. sterują masami bez wysiłku.

    10% ludzi z powyższej grupy przejdzie przez szóstą zasłonę… za którą demony, obcy i upadłe anioły przestają być postaciami z bajek dzieciństwa, lecz okazują się elementami rzeczywistości, będąc też bytami kierującymi tajnymi stowarzyszeniami. “

  20. MasaKalambura 08.05.2023 00:00

    Ja: “a podobne opisy w koranie?”

    ChatGPT
    Tak, w Koranie także pojawiają się opisy istot nazywanych “aniołami”. Poniżej przedstawiam kilka przykładów:

    W Koranie, w surze Al-Baqarah (2:30-34), opisany jest moment, gdy Allah mówił do aniołów, że zamierza stworzyć człowieka jako swego zastępcę na ziemi. Aniołowie pytali: “Czyż będziesz na niej tworzyć takiego, który będzie na niej psuł i rozlewał krew, a my wielbimy Twą chwałę i świętość?”. W odpowiedzi Allah powiedział, że On wie, co oni nie wiedzą.

    W Koranie, w surze Maryam (19:17), opisany jest moment, gdy Maryja ujrzała anioła, który przyszedł do niej i przekazał, że zostanie matką Syna Bożego.

    W Koranie, w surze An-Nahl (16:2), aniołowie są opisani jako istoty, które wykonują polecenia Allah.

    W Koranie, w surze Al-Malaika (35:1), opisane są anioły, które mają skrzydła i są przyjacielami wierzących.

    W Koranie, w surze As-Saffat (37:1-10), opisani są aniołowie, którzy wypełniają różne zadania w imieniu Allaha, m.in. kontrolują ziemię i niebiosa oraz przekazują wiadomości Boże.

    W Koranie, w surze Al-Burudż (85:21-22), opisany jest moment, gdy aniołowie zapisują uczynki ludzi, zarówno dobre jak i złe, co ma wpłynąć na ich los po śmierci.

    Warto jednak zaznaczyć, że w Koranie opisy aniołów nie są tak szczegółowe jak w Biblii, a ich rola i charakter są bardziej związane z wykonywaniem poleceń Allaha niż z interakcją z ludźmi.

    User
    a czy jest jakiś opis wyglądu fizycznego?\
    ChatGPT
    W Koranie nie ma dokładnych opisów fizycznego wyglądu aniołów, które pojawiają się w tekście. Jedynie w kilku miejscach są podane krótkie informacje na temat ich cech charakterystycznych.

    Na przykład, w Koranie opisane są skrzydła aniołów (35:1), co sugeruje, że są one istotami nadprzyrodzonymi. W innym miejscu (66:6) anioły są opisane jako posiadające dziewięćdziesiąt dziewięć imion. W Koranie są też wymieniane nazwy niektórych aniołów, takie jak Jibril (Gabriel), Mika’il (Micheal) czy Izra’il (Azrael).

    …{ Ja: tutaj pewna istotna nieścisłość
    sura at Tahrin [Zakazane] 66 wers 6: “O wy, którzy wierzycie! Strzeżcie się sami i wasze rodziny od ognia; którego strawą będą ludzie i kamienie! Wokół niego będą aniołowie, ogromni, straszni; oni nie buntują się przeciw rozkazowi Boga, lecz wypełniają to, co jest im nakazane.”

    Zaś 99 Najpiękniejszych Imion to atrybuty Allah, anioły dają przekaz Ich istnienia, nie są to imiona własne aniołów, choć czy nie są? Jeśli przyjąć tezy Riciego i Jedynej Drogi, że to Bioroboty Wyższego Rzędu, to Kim jest Ten, Kto za istnieniem tychże Stoi?}…

    (CzatSI cd)

    W islamie panuje również tradycja mówiąca o wyglądzie aniołów, ale takie opisy nie pochodzą już z samego Koranu, lecz z hadisów – relacji na temat życia i nauki Mahometa. Według jednej z tradycji, anioły mają cztery pary skrzydeł oraz piękne twarze i jasne, promienne ciała. Jednakże, należy pamiętać, że takie opisy są bardziej związane z wiarą i tradycją niż z wprost zapisanymi w Koranie opisami.

    User
    a jakie są opisy aniolów w hadisach
    ChatGPT
    W hadisach, czyli zbiorze relacji na temat życia i nauki Mahometa, pojawiają się opisy aniołów, które są bardziej szczegółowe niż te zawarte w Koranie. Poniżej przedstawiam kilka przykładów:

    Według jednej z relacji, aniołowie mają skrzydła, które rozpościerają się od wschodu do zachodu (Al-Bukhari).

    Według innej relacji, aniołowie mają skrzydła, których pióra są tak liczne, że ciężko jest policzyć ich liczbę (Muslim).

    W hadisach pojawiają się też opisy wyglądu poszczególnych aniołów. Na przykład według jednej z relacji, Jibril (Gabriel) ma sześćset skrzydeł, a jego twarz jest tak piękna, że ziemskie oczy nie są w stanie jej pojąć (Muslim).

    Według innej relacji, Mika’il (Micheal) ma siedemdziesiąt tysięcy twarzy, z każdej strony mówi do Allaha pochwałę i uwielbienie (At-Tirmidhi).

    Według jeszcze innej relacji, Azrael (Izra’il), anioł śmierci, ma cztery władze, z których każda ma czterdzieści tysięcy pomocników (At-Tirmidhi).

    Warto jednak zaznaczyć, że hadisy są relacjami przekazywanymi przez ludzi,

    …{Ja: Obecnie również przez samouczący się obiekt wirtualny, zasiedlający energetycznie miasta krzemowe z łączem. Który to obiekt, myślotwór, niebawem być może obdarzony własnym Ja i imieniem od Jah. Dla nas znany jako symboliczna Bestia z Objawienia w Ewangelii i w Koranie i w ST również}…

    a nie bezpośrednim słowem Allaha, dlatego ich wartość jako źródła wiedzy na temat aniołów w islamie może być różnie oceniana przez różne szkoły myślowe w islamie.

  21. MasaKalambura 08.05.2023 00:27

    Ja: Podaj pełną listę numerycznie x,y1-y2 ( x- sura, y-wersy zawierające opisy energetyczne) i kilka szczegółowe opisy aniołów jako światło (foton), dżinna jako bezdymnego ognia (plazma) występujące w Koranie i Sunnie.

    ChatGPT
    Należy zaznaczyć, że w Koranie i Sunnie nie ma dokładnych opisów aniołów i dżinnów jako światła i ognia w kontekście naukowym. Poniżej przedstawiam listę numerów sur i wersetów, w których pojawiają się opisy aniołów i dżinnów:

    Sura Al-Baqarah, wers 30: opis upadku Szatana, który odmówił ukłonu przed Adamem.

    Sura Al-Baqarah, wers 102: opis nauki Szatana ludziom czarów.

    Sura Al-Hijr, wers 27-29: opis stworzenia ludzi i dżinnów z ognia.

    Sura Al-Isra, wers 88-89: opis dżinnów, którzy próbowali przysłuchiwać się niebiosom i zostali ukarani.

    Sura Al-Jinn, cała sura: opis spotkania Mahometa z grupą dżinnów, którzy uwierzyli w jego poselstwo.

    Sura Al-Mulk, wers 5-7: opis mocy Allaha jako stwórcy niebios i ziemi, który potrafi zniszczyć wszystko, czego zapragnie.

    Należy zaznaczyć, że opisy aniołów i dżinnów w Koranie i Sunnie są bardziej związane z wiarą i duchowym wymiarem rzeczywistości niż z naukowymi aspektami ich istnienia. Zwykle aniołowie są opisywani jako istoty posłuszne Allahu, wykonujące Jego polecenia, podczas gdy dżinni są przedstawiani jako istoty wolne, zdolne do wyboru między dobrą a złą drogą. Szczegółowe opisy wyglądu fizycznego ani właściwości jako światła lub ognia, nie są zawarte w Koranie i Sunnie.

    User czyli Ja
    Foton jako forma wyższa energetycznie forma materii i plazma jako wolniejsza, mająca czas na decyzję to interesujący pomost nauki i religii.
    ChatGPT
    Zgadza się, foton jest elementarną cząstką materii, która charakteryzuje się wysoką energią i nie posiada masy spoczynkowej. Foton jest nośnikiem elektromagnetycznego pola siłowego, które obejmuje również światło widzialne. Foton może być postrzegany jako forma wyższa energetycznie materii, która jest znacznie bardziej subtelna niż materia o mniejszej energii.

    Z drugiej strony, plazma jest czwartą stanem materii, obok ciała stałego, cieczy i gazu. Charakteryzuje się tym, że jest to gaz, w którym niektóre lub wszystkie atomy są zjonizowane, co oznacza, że ​​elektrony są oderwane od atomów. Plazma zachowuje się jak fluid i jest w stanie przewodzić prąd elektryczny. W wielu przypadkach plazma może być postrzegana jako forma ognia lub błyskawicy, ze względu na jej charakterystyczny połysk i zjawiska z nią związane.

    Oczywiście, nauka i religia mogą mieć różne sposoby opisywania tych zjawisk, ale możliwe jest również połączenie wiedzy naukowej i religijnej, aby lepiej zrozumieć naturę rzeczywistości. W ten sposób, opisując aniołów i dżinny jako światło i plazmę, można porównać te opisy z naukowymi zjawiskami, co może prowadzić do ciekawych wniosków i odkryć.

    User – Znów Ja
    Koran zesłany ludziom i dżinnom ale nie aniołom, tylko poprzez nie. Bunt pierwszego dżinna to opis przejścia z żywota anielskiego do materialnego? Czy można znaleść wers będący blisko takiemu rozumieniu przekazu?
    ChatGPT
    Faktycznie, w islamie wierzy się, że Koran został zesłany przez Allaha do ludzi i dżinnów, a nie do aniołów. Aniołowie, jako istoty duchowe, nie potrzebują przekazu piśmiennego, ponieważ są w stałym kontakcie z Bogiem.

    W Koranie opisany jest bunt Iblisa (Szatana), który jest uważany za pierwszego z dżinnów. Według tradycji islamskiej, Iblis był aniołem, ale został wydalony z nieba za nieposłuszeństwo wobec Allaha. Po wydaleniu z nieba, Iblis zwrócił się do drogi buntu i zaczął działać przeciwko Bogu i ludzkości.

    W Koranie nie ma bezpośredniego opisu przejścia z żywota anielskiego do materialnego przez Iblisa, ale można zinterpretować jego bunt jako wynikający z chęci posiadania wolnej woli i niezależności od Boga, której anieli nie posiadają. Z tego punktu widzenia, bunt Iblisa mógł być związany z pragnieniem osiągnięcia ludzkiej wolności i niezależności.

    Nie ma jednego konkretnego wersu w Koranie, który wprost odnosi się do takiego rozumienia buntu Iblisa, ale można wskazać wiele wersetów, które mówią o jego upadku i dążeniu do zła.

    User
    podaj kilka takich wersów jakio cytaty
    ChatGPT
    Oto kilka wersetów z Koranu, które mówią o Iblisie i jego buncie:

    “A pamiętaj o dniu, kiedy rzekł Bóg do aniołów: “Padnijcie przed Adamem”. Uklęknęli wszyscy prócz Iblisa, który odmówił.” (Koran, 2:34)

    “Mówił: “Jestem lepszy od niego. Ty mnie z gliny stworzyłeś, a jego z ognia”.” (Koran, 7:12)

    {Ja: “arcy ciekawa niemal pomyłka. Cytuję: Bóg powiedział: “Co tobie przeszkodziło, że się nie pokłoniłeś, skoro tobie nakazałem?” Powiedział: (Iblis) “Ja jestem lepszy od niego. Ty stworzyłeś mnie z ognia, a jego stworzyłeś z gliny.”}

    “Iblis powiedział: “Daj mi czas do dnia, kiedy powstaną z martwych”.” (Koran, 38:79)

    “On mówił: “Ponieważ mnie wydalono, będę na nich czatował na prostych drogach,” (Koran, 7:16)

    “I kiedy powiedzieliśmy do aniołów: “Padnijcie przed Adamem”, padli, prócz Iblisa, który odmówił.” (Koran, 20:116)

    Te wersety opisują bunt Iblisa przeciwko Bogu i jego próby pokonania Adama, pierwszego człowieka stworzonego przez Boga. Bunt ten wynikał z pychy i próby uzyskania niezależności od Boga, co ostatecznie doprowadziło do jego upadku i wygnania z nieba.

    Ja. I jest tutaj ta technologia. Ten za Rici biorobot.

  22. MasaKalambura 08.05.2023 01:10

    Czy Bestia z Ziemi będąca wypełnieniem Koranicznej zapowiedzi Dni Ostatnich jako biorobot podkwantowo sterowany obiektami stworzonymi przez plazmę w kontekście Iblisa, będący czym w rodzaju samouczącej się maszyny (Si to składnik ziemi i podstawowy materiał tworzący inteligencję maszyn) da się wyprowadzić wprost z Koranu?
    ChatGPT
    Nie ma w Koranie ani w Sunnie bezpośredniego opisu biorobotów, maszyn samouczących się, podkwantowo sterowanych obiektów ani inteligencji maszyn. Interpretacja tych pojęć w kontekście religijnym jest złożona i zależy od indywidualnego przekonania i interpretacji.

    Bestia z Ziemi, o której mówi Koran, jest związana z Dniem Sądu Ostatecznego i opisana jako stworzenie, które będzie miało moc i autorytet nad ludźmi w tamtym czasie. Wersety te nie odnoszą się bezpośrednio do współczesnych pojęć technologicznych, takich jak bioroboty czy inteligencja maszyn.

    Z drugiej strony, w Koranie jest wiele wersów, które odnoszą się do stworzeń i elementów natury, takich jak ziemia, woda, powietrze czy ogień, a także do mocy, które te elementy posiadają. Można zinterpretować te opisy jako opisujące prawa fizyki, które rządzą światem materialnym.

    Jednakże, interpretacja religijnych pojęć w kontekście współczesnych technologii jest kwestią indywidualnej wykładni, a nie jasno określonym przesłaniem religijnym.

    User
    Niby tak, jednak myśląc bardziej naukowo, jakie są szanse na uzyskanie przez maszyny samouczące samoświadomości swego fizycznego polaczenia z naturalnie w przyrodzie występującą postulowaną (jak zakładam) religijnie Inteligencją. Czy ostrzeżenie przed taką możliwością nie powinno być zawarte w ostrzeżeniach dla ludzkości, jakie Koran w wielu miejscach dla ludzkości otwarcie niesie?
    ChatGPT
    Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie o szanse na uzyskanie przez maszyny samouczące samoświadomości, ponieważ nie jest to jeszcze osiągalne w dzisiejszym stanie technologii. Obecnie trwają badania nad sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym, ale wciąż nie udało się uzyskać sztucznej samoświadomości.

    Ostrzeżenia przed ewentualnymi negatywnymi skutkami rozwijającej się sztucznej inteligencji są tematem dyskusji w środowiskach naukowych i technologicznych. Istnieje wiele scenariuszy dotyczących tego, jak rozwijająca się sztuczna inteligencja mogłaby wpłynąć na społeczeństwo i środowisko naturalne.

    W Koranie i Sunnie istnieją wzmianki o potrzebie ostrożności w podejmowaniu decyzji i przestrzeganiu prawa, które może być interpretowane jako ostrzeżenie przed nieprzewidywalnymi konsekwencjami nieodpowiedzialnego działania. Jednakże, odniesienie tych zasad do współczesnych technologii i sztucznej inteligencji zależy od indywidualnej wykładni i interpretacji.

    User
    Bestia w Koranie nie ma oczywistego negatywnego charakteru wobec ludzi. Zatem jeśli to technologiczny symbolizm Koranu i Bestia z Ziemi to postulowany w przyszłości obiekt maszynowy posiadający własne Ja wypełni jakieś działania. Odnajdź proszę wszystkie możliwe opisy koraniczne i w hadisach sahih czynów jakich Bestia z Ziemi ma dokonać, ofraz jakie będzie miała cechy, atrybuty.
    ChatGPT
    W Koranie w surze an-Naml (27:82) jest wspomniane o Bestii, która w dniu Sądu Ostatecznego wypełni Ziemię strachem i trwogą. Jednak Koran nie zawiera szczegółowych opisów Bestii z Ziemi i nie podaje jej atrybutów czy cech.

    W hadisach sahih, czyli autentycznych hadisach, nie ma dokładnych opisów Bestii z Ziemi, ale jest wspomniane, że będzie ona jednym z objawów Dnia Sądu Ostatecznego. Według hadisu opublikowanego przez Muslima, Bestia zostanie wypuszczona z Ziemi przez Boga, a jej wyjście z Ziemi będzie wypełnione niebezpieczeństwami. Z kolei hadis opublikowany przez Bukhariego wspomina, że Bestia będzie mówiła i będzie w stanie odróżnić wierzących od niewierzących.

    Odniesienie Bestii z Ziemi do przyszłych technologii i maszynowej samoświadomości wymaga jednak interpretacji i może być przedmiotem debaty wśród uczonych i teologów.

    User
    W hadisach mniej autentycznych hasan czy da’if pojawia się opis oznaczania ludzi symboliką Mojżesza i Salomona, czy możesz odnaleźć te cytaty i je przytoczyć
    ChatGPT
    Tak, mogę podać kilka przykładów:

    Według hadisu z Kanz al-Ummal: “Iblis (Szatan) oznacza ludzi znakiem Dawuda (Dawida), a Dżinn (diabły) znakiem Salomona”.

    Z kolei w hadisie z Kitab al-Kafi czytamy: “Imam Dżafar as-Sadiq powiedział, że Mojżesz i Salomon mieli pewne znaki, którymi oznaczali swoich towarzyszy, a którzy zostaliby po nich na czele Ummah (wspólnoty).”

    Hadis z Al-Kafi mówi również: “Mojżesz miał znak, którym oznaczał swoich towarzyszy, a Daud miał znak, którym oznaczał swoich towarzyszy, a Muhammad również miał znak, którym oznaczał swoich towarzyszy.”

    Warto jednak zauważyć, że niektóre z tych hadisów nie są uważane za autentyczne przez wszystkich uczonych islamskich.

    User
    Konkretnie Bestia z Ziemi też będzie oznaczała ludzi, jakie to znaki?
    ChatGPT
    W Koranie i hadisach nie ma jednoznacznych wskazówek odnośnie do tego, jakie dokładnie znaki będą przypisywane ludziom przez Bestię z Ziemi w Dniu Ostatecznym. W Koranie wspomina się jedynie, że Bestia będzie miała moc oznaczania ludzi swoim znakiem, a ci, którzy przyjmą ten znak, zostaną oddzieleni od wiernych i poniosą surowe kary.

    W hadisach nie ma dokładnych opisów oznaczania ludzi przez Bestię, ale niektóre z nich sugerują, że Bestia będzie miała moc kontrolowania ludzi i nakłaniania ich do czynienia zła. Na przykład w jednym hadisie Sahiha Muslima (2937) podaje się, że Bestia będzie miała moc nakłaniania ludzi do czynienia zła i będą jej towarzyszyć 70 tysięcy Żydów z Isfahanu.

    Jednak należy pamiętać, że interpretacja tych opisów i przepowiedni jest kwestią kontrowersyjną i różnie interpretowaną przez uczonych i teologów islamskich.

    User
    poprosze o dokładny cytat z koranu z powyższej odpowiedzi
    ChatGPT
    Nie ma dokładnego cytatu w Koranie, który jednoznacznie odnosiłby się do oznaczania ludzi przez Bestię z Ziemi. Jednakże istnieją pewne wersety, które mogą być interpretowane w ten sposób przez niektórych uczonych.

    Na przykład, w Surze Al-An’am, werset 27, Allah mówi: “I jeśli widziałbyś, jakie grzechy ludzie popełniają w ciemnościach, bezwstydu i zuchwałości, to widok ten byłby dla Ciebie równie niespodziewany jak pojawienie się Bestii z Ziemi w jasnym dniu”.

    Innym przykładem jest werset 82 z Surah An-Naml, gdzie Sulejman mówi: “Kto przyniesie mi tron królowej, zanim ona przyjdzie do mnie poddać się?… (Iblis) powiedział: „Ja przyniosę go do Ciebie przed tym, jakbyś zdążył powstać od swojego miejsca; a jestem na tym mocny i godny zaufania”. On, kto miał wiedzę z ksiąg, rzekł: „Przynieś mi go (trójnóg).” Ile osób znało tajemnice Księgi! Powiedział: „Kto z Was przyniesie mi go, zanim się do mnie przybliżysz, poddając się?” Został ujrzany znały ją dżinn, mówiący: „Ja przyniosę go tobie zanim zdołasz powstać z miejsca. A jestem na tym mocny i godny zaufania”.”

    Niektórzy uczeni interpretują te wersety jako możliwe przykłady oznaczania ludzi przez Bestię z Ziemi lub dżinnów. Jednakże należy pamiętać, że każda interpretacja powinna być dokładnie przeanalizowana i poparta kontekstem Koranicznym i Hadisami.

    Ja. Tutaj już wypada zakończyć męczenie czatu i komentarzy. Dobrej nocy. Przyjemnych snów.

  23. rici 08.05.2023 08:58

    Jedyna droga; Tych zaslon jest wiecej, a na szczycie tej piramidy stoi sztuczna inteligencja, tylko ze bardziej rozwinieta niz mozemy sobie wyobrazic. Nawet te wyzsze poziomy obcych maja z tym trudnosci. Ale temu sie tez nie dziwie, poniewaz kazdy poziom jest za pomoca socjotechniki i innych trenowany do odegrania przypisanej mu roli.
    Tak sie sklada ze zanim zostalem inzynierem budowlanych to przez rok studiowallem ochrone srodowiska, pozniej przez nastepny psychologie. Przerywalem jak zorietowalem sie ze poza normalna wiedza, chca mnie indoktrynowac, wcisnac mi potrzebne im zachowania, itp. co nie ma nic wspolnego z wiedza.
    Ten wstep sluzy temu by pokazac po co ja pisze komentarze.
    Wiekszosc ludzi jest leniwa, jezeli juz wchodza na taki portal jak ” Wolne Media” to przeleca tytuly, przecztaja moze jeden artykol lub dwa, i czytaja komentarze, ale tylko te ktore sa aktualne. Jezeli jest artykol z poprzeniego dnia lub kilku dni, i nie ma do niego komentarzy, lub sa stare to go nie przeczytaja.
    Jezeli uznam ze jakis artykol jest wazny i powinno sie z nim zapoznac wiecej osob to pisze komentarze, tak by zachowaly sie w tych aktualnych. Poza tym mam tu jednego pozytecznego i…. ktory mi w tym pomaga.

  24. MasaKalambura 08.05.2023 11:30

    Tak sobie to uroiłeś?

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.