PO i PSL za zaostrzeniem ustawy antyaborcyjnej

Opublikowano: 25.05.2013 | Kategorie: Polityka, Prawo, Wiadomości z kraju

Liczba wyświetleń: 659

Prominentni politycy PO i PSL objęli swoim patronatem planowany na niedzielę Marsz Życia i Rodziny w Lublinie. W czasie demonstracji, w której organizację włączył się m.in. lubelski oddział faszyzującego Obozu Narodowo-Radykalnego, zbierane będą podpisy pod inicjatywą dążącą do całkowitego zakazu stosowania metody in vitro na obszarze całej UE. Tradycyjnie już w przypadku takich demonstracji jej uczestnicy będą też apelować o dalsze zaostrzenie ustawy antyaborcyjnej, zakładające pełny zakaz przerywania ciąży bez względu na okoliczności.

Wśród patronów lubelskiej manifestacji znaleźli się m.in. prezydent miasta, Krzysztof Żuk (PO), jego partyjny kolega i lokalny kurator oświaty, Krzysztof Babisz, a także marszałek województwa, Krzysztof Hetman (PSL). Swoje wsparcie dopiero dzisiaj odwołała wojewoda Jolanta Szołno-Koguc (PO). Jej rzecznik prasowy w kuriozalny sposób wyjaśnił, że zmiana decyzji jego zwierzchniczki wynika z tego, że dopiero 21 maja organizatorzy Marszu poinformowali o tym, jakie są cele ich demonstracji. Wcześniej, jak twierdził, miał on mieć „charakter wspaniałej, godnej propagowania akcji społecznej podkreślającej wartość rodziny”.

Lubelska demonstracja będzie tylko jedną z licznych, organizowanych w najbliższym czasie demonstracji antyaborcyjnych w Polsce. Zdaniem organizatorów lubelskiego Marszu, podobne inicjatywy w ciągu najbliższych tygodni odbędą się w ponad 100 miastach we wszystkich województwach.

Autor: Łukasz Drozda
Źródło: Lewica


TAGI: , , , , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

10 komentarzy

  1. Monia33T 25.05.2013 13:02

    O czym ty mówisz? Obejrzyj sobie film “Eugenika. W imię postępu”, to zrozumiesz, co się kryje pod przykrywka tego dobra jakim jest aborcja, eutanazja, in vitro…I kto jest twórcą tego dobrodziejstwa!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=KuqevzD02fg

  2. MichalR 25.05.2013 13:25

    Do czego Ci fanatycy chcą doprowadzić? Do zwiększenia aborcyjnego podziemia? Do zwiększenia ryzyka powikłań poaborcyjnych? Kobieta która chce usunąć dziecko zawsze znajdzie rzeźnika, który jej to umożliwi. W ostateczności dojdzie do absurdu w którym kliniki weterynaryjne zaczną specjalizować się w aborcjach szympansów… a to chyba najlepsze z możliwych rozwiązań.

    Aborcji powinniśmy powiedzieć jak najbardziej tak! Jednak absolutne nie dla refundowania jakichkolwiek zabiegów aborcyjnych oraz absolutne nie dla refundowania leczenia powikłań poaborcyjnych. Aborcja powinna być dozwolona za zgodą obojga rodziców uśmiercanego dziecka i zabieg aborcji powinien być zabiegiem za który rzeźnik go wykonujący nie powinien ponosić żadnej odpowiedzialności w przypadku komplikacji. Uważam również że taki zabieg powinien móc wykonywać każdy kto czuje się na siłach co wcale nie oznacza konieczności ukończenia szkoły medycznej, weterynaryjnej, czy nawet rzeźniczego kursu rozbioru świń. Nie zabraniajmy ludziom mordowania ich własnej przyszłości na takich warunkach na jakich oni będą sami chcieli.

  3. Staszek 25.05.2013 14:12

    Michal R sarkazm najwyższych lotów,zabijajmy co jeszcze jest możliwe do zabicia.

  4. awkward 25.05.2013 15:07

    Jeżeli głoszenie takich haseł nie idzie w parze z poprawą infrastruktury i prawa związanego z sierotami i tzw. “dziećmi niechcianymi” (które są anonimowo podrzucane pod ośrodki wychowawcze czy klasztory), to jest to zwykły populizm, który może jedynie doprowadzić do pogorszenia warunków ww. dzieci.

    Dodam, że łatwo jest głosić hasła i forsować zmiany, których konsekwencji nie będzie się ponosić. Kwestia decyzji odnośnie aborcji powinna pozostawać WYŁĄCZNIE w gestii samych kobiet, ponieważ to one będą ponosić bezpośrednie konsekwencje takich decyzji.

  5. FralTral 25.05.2013 15:53

    Fundamentaliści religijnie (chorzy psychicznie) będą decydować o tym a nie biolodzy i naukowcy ? Dziękuję Wyjadę z tego kraju w pizdu ! I wrócę na rewolucję!

  6. MichalR 25.05.2013 20:10

    Łukaszy nikt nie mówi o tym żeby aborcja miała być refundowana. Gdyby tak miało być to już to byłaby głupota.

    Invitro powiększa ilość przyszłych podatników o tego jednego bardzo chcianego i zwykle pochodzącego z bogatej rodziny, a więc i zapewne dobrze wykształconego.

    Dla państwa jest to czysty zysk.

  7. Jedr02 25.05.2013 20:35

    FralTral, nie sądzisz że sam brzmisz jak fundamentalista z tymi biologami i naukowcami? Ci ludzie naprawde mało wiedzą, mam na myśli pewne podstawy, chociażby takie jak cel i sens życia. Jak można dobrze realizowac swoje życie nie mając finalnego celu? Duże szanse że się w złą stronę idzie. Zresztą oni albo są tego świadomi, albo wierzą w monizm materialistyczny, redukcjonizm. Ale tej swojej wiary nie praktykują, bo nie ma co zrobić z tym że się stwierdzi iż nie ma żadnego ja, jest tylko materia i złudzenie świadomości 😛

    Aborcja jest zła, zakaz aborcji jest zły. Taki zakaz jest egzekwowalny tylko w państwie totalitarnym, w takim jak u nas wszystko przejdzie do podziemia. Należy uczyć o poszanowaniu życia i starać się by każdy mógł utrzymać siebie i swoje dzieci.
    Prawda jednak taka że póki społeczeństwo będzie zdemoralizowane, przesiąkniete konsumpcjonizmem, zajmujące zaspokajaniem coraz to kolejnych pragnień będzie dochodziło do zła i patologii.
    Zakażesz aborcji skutecznie problemy z niechcianymi dziećmi i dziećmi żyjącymi w ubóstwie. Nie zakażesz, wzmagasz ilość aborcji robiąc z tego coś normalniejszego. Dla niektórych kobiet to normalny zabieg medyczny. Ale jak się wprowadzi ład społeczny, ludzie będą świadomi to niezależnie czy zakaz będzie czy też nie, aborcji nie będzie 🙂

  8. mr_craftsman 25.05.2013 20:56

    dla “prawicy” ochrona “dziecka” ma znaczenie tylko dopóki znajduje się w przestrzeni prywatnej – w brzuchu matki.
    jak się urodzi – niechaj nawet zdycha na śmietniku.

    drodzy “obrońcy” życia – ile dzieci adoptowaliście dziś ? ilu pomogliście obłożnie chorym, np. w placówkach palitatywnych ?

    jeśli na powyższe pytania odpowiedź brzmi – zero – łaskawie zamknijcie szczekaczki w temacie, który was nie dotyczy – czyli cudzych zygot.
    zajmijcie się swoimi – doróbcie się dzieci i wychowajcie je tak, aby nigdy nie musiały dokonać aborcji.

  9. FralTral 25.05.2013 21:51

    Nie mogę brzmieć jak fundamentalista , Nauka opiera się na dowodach i na tym że “działa” natomiast religia się na tym nie opiera.Odbieramy życie ? Zgadzam się, tylko jeszcze nikt nie zna granicy gdzie to życie się zaczyna, można gdybać że w momencie kiedy plemniki dotrą komórki jajowej lub posunąć się jeszcze bardziej i stwierdzić że życie jest już na poziomie plemników i w ten sposób zakazać masturbacji pod groźba kary pozbawienia wolności do lat 25.Wielu naukowców zgadza się z tym że płód może czuć ból dopiero (lub na początku) gdy rozwinie/rozwija się układ nerwowy.Ja nie chcę pozbawiać żadnej istoty możliwości do życia dla mnie to jest wartość najwyższa.

    Przyznam ci rację “Aborcja jest zła, zakaz aborcji jest zły. ” Nie mam pomysłu jak to ma wyglądać ani się nad tym nie zastanawiałem , ale ofiary gwałtu zasługuje na aborcję jeżeli tego chcą.
    Odpowiadając na twoje pytanie Nie , nie sądzę . Ci ludzie wiedzą bardzo dużo i należy im się zato należny głoś w tej dyskusji. Mogę zgodzić się że nie wiedzą wszystkiego , ale w odróżnieniu od wierzących nie wstawiają w miejsce nie wiadomej “Boga”.Próbują się dowiedzieć. Pozdrawiam.

  10. goldencja 26.05.2013 08:59

    @FralTral, zgadzam się z Tobą.

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.