Rodzic 1, rodzic 2

Opublikowano: 15.10.2011 | Kategorie: Wiadomości ze świata

Liczba wyświetleń: 1024

Od grudnia w paszportach dziecka zamiast rubryki – matka, ojciec, pojawi się – rodzic 1, rodzic 2. Chodzi o niedopuszczanie do dyskryminacji par homoseksualnych, posiadających rodziny.

Geje i politycy utrzymują, że homoseksualna część społeczeństwa to aż 10 proc. Z kolei inne badania pokazują, że jedynie 1,5 proc. Anglii. Od kilku miesięcy nowe rozwiązanie jest stosowane już w Stanach Zjednoczonych.

Opracowanie: Sylwia Milan
Na podstawie: Daily Mail
Źródło: eLondyn


TAGI: , , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

14 komentarzy

  1. wjmm 15.10.2011 11:47

    Jeszcze trzeba zwrócić uwagę na to kto ma być rodzicem 1, a kto dwójką. Przecież 2 jest za 1, więc rodzic 2 jest taki jakby mniej ważny. W parach hetero ma to być ojciec czy matka?? Przecież to jest seksizm!!!

  2. norbo 15.10.2011 13:53

    Można by alfabetycznie według imienia ale czy nie byłby to ‘alfabetyzm’? 😀

    Uwielbiam taką nowomową – nie pozwala zapomnieć, że głupota ludzka nie zna granic.

  3. zipp89 15.10.2011 14:50

    Lolaboga, wielka mi tragedia, bijmy na alarm.
    Po pierwsze oficjalne statystyki wskazuje ze homoseksualisci stanowia od 7 do 13% i sa to statystyki przeprowadzane i przez sceptykow i przez organizacje gejowskie, etc. 1,5% to smiechu warty eksperyment badawczy zrobiony najpewniej przez kosciol na grupie 100 moherow.

    Druga sprawa, do wszystkich jakze smiesznych ironistow, rodzic w jezyku angielskim brzmi “parent”, a wiec nie ma nic wspolnego z rodzeniem “giving a birth”. Nie wszystko odnosi sie do jezyka polskiego. Polecam porzadny kurs angielskiego, to wielce przydatny jezyk.

    A tak na powaznie, bez ironii, czemu tak wielu ludzi tutaj skrajnie sprzeciwia sie homoseksualizmowi (tylko nie odpowiadajacie ze to obrzydliwe, ze Biblia, czy ze Kaczynski bo te argumenty latwo odeprzec). Tak checie wolnosci ale nie dla gejow i lesbijek… Czyz to nie hipokryzja drodzy redaktorzy “wolnych mediow”. Jesli zamierzacie mnie obrazac w odpowiedzi to od razu mowie ze nie zamierzam odpisywac, bo nie lubie niemerytorycznych, jadowitych pyskowek. Nawet nie doczytam wypocin, ktore beda zawierac choc jedno obrazliwe slowo.

  4. patriot missile 15.10.2011 15:12

    (Komentarz usunięty – naruszenie regulaminu punkt 7. Pisz kulturalnie!)

  5. norbo 15.10.2011 15:13

    @zipp89, chyba szukasz dziury w całym… ja tutaj żadnych objawów nietolerancji nie widzę… kpiny skierowane są w ‘nowomowę’ i dziwaczne zachowania ‘poprawne politycznie’ – tak samo śmiech mój wzbudza kretyński zwyczaj podwójnego zapisu w przepisach, np. ‘pracownice i pracownicy’, ‘uczennice i uczniowie’, czy nikt nie pamięta już, że rodzaj męski liczby mnogiej stosujemy zarówno do grup męskich jak i mieszanych? Czy już muszę mówić ‘synowie i córki’ czy jeszcze mogę użyć słowa ‘dzieci’?

    Poza tym @zipp89 zachowujesz się nietolerancyjnie w stosunku do osób nieznających języka angielskiego… 😀

  6. wjmm 15.10.2011 15:19

    Dokładnie. Ja szanuję wszystkich ludzie, ale nienawidzę poprawności politycznej. Dla mnie to zwykła cenzura. A wszystkie te dziwaczne zachowania “postępowców” po prostu przeczą zdrowemu rozsądkowi. Skąd mamy wiedzieć do czego to doprowadzi?? Może niedługo zabronią dzieciom używać np. słowa “mama”, żeby nie uraziły tym kolegów mających dwóch “ojców”…

  7. gruia 15.10.2011 15:27

    Qzipp89 -troche dziwi nas,ze jako gej wysmiewasz osoby ktore
    przeprowadzaly statystyki oraz ze znowu wciagasz do akcji kosciol z moherami. To jest naprawde nudne. Poza tym przyznaj sie otwarcie ze jestes gejem i twoje komentarze piszesz aby reklamowac gejostwo.

  8. Tito 15.10.2011 16:20

    @zipp89 – a czy nie jest hipokryzją żądanie “tolerancji”, samemu nie akceptując innej opinii? Nie wywołam, mam nadzieję, wojny stwierdzeniem, że każda próba zrównania homo i hetero tworzy jeszcze głębsze podziały.

    Słowo “tolerancja” ująłem wcześniej w cudzysłów, bo to dla mnie złe używanie tego słowa. Tolerować nie znaczy akceptować.

    Wisi mi ile jest procent homoseksualistów w społeczeństwie. Nienawidzę żądań mniejszości, by dostawały te same prawa co większość. Powód jest prosty – często dostają je z nawiązką. Prosty przykład – niech pracodawca spróbuje wywalić z pracy nieodpowiedzialnego pracownika będącego homo. Od razu będzie “homofobem”.

    http://www.filmweb.pl/Plotka – tyle w temacie.

  9. zipp89 15.10.2011 17:05

    @norobo

    Odebralem przekaz artykulu jednoznacznie. Sceptyczne nastawienie do calkowicie powszechnych statystyk przeprowadzanych tysiace razy oraz dramatyzowanie z pokozu zmiany zapisu w paszporcie. Uwazam, ze nie ma o co robic halasu po prostu. Choc zgadzam sie, ze zmiana nie jest potrzebna.

    Nie zachowuje sie nietolerancyjnie w stosunku do ludzi nieznajacyh jezyka. Po prostu napisalem, ze polecem kurs angielskiego gdyz uwazam jezyk za istotny, chocby po to by czerpac informacje z alternatywnych zrodel 🙂 Do niczego nie zmuszam przeciez, ani nie dyskryminuje

    @gruia
    Po pierwsze “przyznawac” to sie moge do winy, a nie do orientacji seksualnej. Po drugie nie zamierzam niczego promowac, nie mam na to ani czasu ani energii. Zwyczajnie od czasu do czasu napisze gdzies komentarz z nadzieja ze w odpowiedzi dostane rzeczowy argument, a nie mowe nienawisci. Nigdy nie znalazlem nieobalonego, logicznego argumentu przeciwko homoseksualizmowi, totez nie zamierzam go negowac. Ci co powoluja sie na Biblie zapominaja, ze “Biblia zezwala na niewolnictwo i ukamieniowanie nieposlusznego syna”. Ci, ktorzy twierdza ze to sprawka Illuminati i NWO zapominaja, ze homoseksualizm istnial jeszcze przed narodzeniem Chrystusa (o ile ten kiedykolwiek sie urodzil). Ci, ktorzy mowia ze to zboczenie nie zawuazaja ze homoseksualizm jest, byl i bedzie powszechny w naturze. Zupelnie tak jakby natura nie wszystkie zywe istoty programowala ku prokreacji.

    Moje pornowanie do moherow owszem przejedzone. Ale wyniklo z tego, ze jesli ktos mowi o niklym odsetku homoseksualistow to zazwyczaj jest to konserwatywny i fanatyczny katolik. Ja unikam dogmatow i nigdy nie w pakuje sie w zamkniety, uporzadkowany system pogladowy. Ani naukowy, ani religijny.

    @Tito, obejrzalem film. Fajna komedia. Troche upraszcza zycie, moze dlatego tak przemawia do ludzi, ktorzy gubia sie w komplikacjach i wola je automatycznie odrzucic by niestracic gruntu pod stopami. Co jest zlego w dawaniu praw mniejszosciom? Wyrzucenie z pracy i posadzenie o homofobie to smiszny argument. Taki sam moze uzyc kobieta oskarzajac o szowinizm, a wiec kobiety nie powinny miec zadnych praw zeby nie doszlo do oskarzenia pracodawcow o szownizm. Dajcie sobie luzu, dajmy wolny wybor. Po co sie sciskac i szczekac. W Holandii geje szanuja osoby religijne. A osoby religijne nie narzucaja gejom swoich opinii.
    Niepelnosprawni to tez mniejszosc. To co nie powinnismy pomagac niepelnosprawnym? To z malych rzeczy sklada sie rzeczywistosc, tak jak cialo z miliardow malych komorek. Szanujmy kazda komorke. To, ze wiekszosc w Polsce lasow lisciastych nie znaczy ze powinnismy wyciac iglaste i zasiac drzewa lisciaste… Proste.

    W Polsce geje nie szanuja kosciola bo ten narzuca swoj dogmat na spoleczenstwo i kreuje sie wojna. Nie byloby jej gdyby zaakceptowano zwiazki homoseksualne.

    Cisnienie bedzie roslo po obu stronach. Jedyne rozwiazanie to pokoj, akceptacja, tolerancja i szacunek. Tak dlugo jak konserwatysci beda narzucac gejom swoj porzadek tak dlugo bedziemy obserowac skrajny odwet w postaci transseksualistow w Sejmie, czy antyklerykalnych partii. Nie byloby tego, gdyby nie wczesniejsza proba przymusu.

    Ludzie, pokoj to droga do spokoju a nieprzekrzykiwanie sie w dogmatach. Nie budujcie dogmatow bo jak runa to bedziecie w niezlym kryzysie. “Wolne” media niech promuja “wolnosc”. Wolnosc w mediach, na ulicach, czy seksie. Nie kazdy musi byc katolikiem. Pomagajmy sobie nawzajem.

  10. wjmm 15.10.2011 17:37

    Każdy opiera się na jakiś dogmatach, homoseksualiści też. A “Wolne media” mają promować przede wszystkim wolność słowa.

  11. Tito 15.10.2011 18:12

    @zipp89 – w porządku, rozumiem. Tylko jak chcesz doprowadzić do wszechobecnego “pokoju”, równości i szczęścia?

    Wypominasz innym stosowanie się do dogmatów – dlaczego więc utożsamiasz osobę mniemającą, że homo jest mało, do fanatycznego katolika? Sam twierdzę, że ich za wiele nie ma i tworzy się wokół nich nieproporcjonalnie duży szum, ale nie znaczy to, że padam krzyżem przed prezbiterium. Ba, Kościół jako instytucja mnie nudzi, chętnie zlikwidowałbym konkordat.

    Ciekawi mnie fakt, że istnieje spora grupa homoseksualistów, choć o nich się nie wspomina zbyt często, którzy nie żądają praw i sami się oburzają na parady równości, czy inne inicjatywy, które de facto wywołują jeszcze większe spory – skoro homoseksualiści są tak dyskryminowani, dlaczego ta grupa także się nie burzy?

    Wspomniałeś, że homoseksualizm występuje w naturze i nie można go zmienić. Zgadzam się z tym, ale z drugiej strony każda populacja ma swoją hierarchię, każda populacja wyklucza pewne jednostki 😉

    Co mnie głównie martwi, to że jeżeli teraz będą nowe pola paszportu, potem będzie inna pierdoła, a na końcu dojdziemy do momentu, w którym jedno uprzywilejowanie wykluczy drugie. I wtedy dopiero będzie problem.
    Zresztą, jeżeli ktoś może pozwać do sądu za obecność krzyża (abstrahuję – mała analogia) w urzędzie, dlaczego kto inny nie może pozwać o jego brak? Ten pierwszy będzie nazywany nowoczesnym, drugi zacofanym. I tak sobie będzie ten postęp leciał w przód, nie zważając na tyły.

    //Gdybym wiedział ile napiszę, to bym nie zaczynał, bo to bez sensu… Nikt nikogo nie przekona.

  12. Martinus 15.10.2011 21:32

    Rzeczowy argument dla zipp89: każdy ma lub miał i ojca i matkę. W związkach dwóch osób jednej płci tylko jedna osoba może być rodzicem (ojcem albo matką) danego dziecka. Druga może być opiekunem.

  13. gruia 15.10.2011 23:32

    zipp89 – z wami jest trudno dyskutowac, bo sie zaraz obrazacie
    a rzeczowe argumenty nazywacie fobia czy nienawiscia.
    Ty powtarzasz takie oklepane bzdury,ze az przykro. Choroba Downa
    (zaburzenie chromosomalne) tez byla,jest i bedzie tak samo jak
    homoseksualizm. Nie znaczy to,ze jest to normalny wariant
    jak ty probujesz wszystkim wmowic aby przedlozyc podstwy normalnosci
    dla tego zboczenia.

  14. zipp89 16.10.2011 13:19

    @admin
    Pieknie powiedziane. Zwiezle i trafnie. Temu wlasnie sluza religie i temu sluza prowokacyjne posuniecia jak te z paszportami. Zeby dzielic i wytwarzac energie nienawisci.

    @Guria
    nie widzialem zadnego reczowego argumentu w Twoich wypowiedziach. A propos zespolu Downa, dotyczy tylko ludzi a wiec nie ma to zadnego zwiazku z homoseksualizmem powszechnym u niemal wszystkich gatunkow zwierzat.

    Co do statystyk. Wiekszosc osob homoseksualnych nie mowi o swojej orientacji. Czesto mowia ze maja/mieli diewczyny bo tak jest latwiej. Ale statystyki sa malo istotne. Niewazna jest liczba.

    Co do Parady Rownosci – wiele osob homoseksualnych (mysle ze nawet wiekszosc) jest im przeciw. Ale dlatego, ze nie wnosza nic nowego i maly odsetek uczestnikow psuje reputacje calej spolecznosci homoseksualnej przez prowokacyjne zachowania. Nie spowoduja ani wiekszej akceptacji spolecznej, ani tez nie wniosa nowych ustaw do sejmu. Takze paradami bym sie nie przejmowal i nie utozsamial miliona osob homoseksualnych z tysiacem ludzi na przemarszu.

    @ Tomy M.
    nie mozna nkogo wychowac na homoseksualiste czy heteroseksualiste. Mozna jednak wychowywac w duchu tolerancji. Badania pokazuje ze dzieci dwoch lesbijek sa najlepiej rozwiniete spolecznie i intelektualnie. Gdyby to od rodzicow zalezala orietntacja mielibysmy 100% heteroseksualistów. Kazdy z nich ma bowiem matke i ojca.

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.