Czy dźwięki tworzą piktogramy w zbożu?

Opublikowano: 28.02.2008 | Kategorie: Nauka i technika

Liczba wyświetleń: 520

Do chwili obecnej skatalogowano ponad 10 tys. wzorów piktogramów zbożowych odkrytych w 29 krajach. Przedziwne cechy tych rysunków nadal uniemożliwiają odtworzenie ich przez ludzi. Rośliny są zgniecione na wysokości 2 cm nad ziemią, ich struktura komórkowa zostaje zmieniona, łodygi są lekko upalone u podstawy, krystaliczna struktura gleby ulega przeobrażeniu, następuje odparowanie wody gruntowej, pojawiają się zmiany w lokalnym polu elektromagnetycznym.

Niewykluczone, że tą nieznaną siłą, która tworzy kręgi w zbożu jest dźwięk. Podczas eksperymentów polegających na oddziaływaniu dźwiękiem na rośliny uzyskano efekty podobne do tych, jakie występują w otoczeniu i wewnątrz piktogramów zbożowych. Badania pokazały także, że wzory odciśnięte w roślinach mogą powstawać pod wpływem fal dźwiękowych o odpowiedniej częstotliwości.

GEOMETRIA DŹWIĘKU

Dźwięk jest uważany za jedną z głównych sił odpowiedzialnych za tworzenie się materii. Mówi o tym większość pradawnych świętych pism i historycznych przekazów. „Na początku było słowo, a słowo było u Boga” (Ewangelia wg św Jana). Przypominają o tym także Koran i Vedy. Indianie Hopi twierdzą, że ich starożytni szamani potrafili wypowiedzieć w kierunku piasku słowo i natychmiast tworzyły się na nim geometryczne wzory.

Kiedy prastare hinduskie słowo „OM” jest śpiewane do tonoskopu, urządzenia zmieniającego ludzki głos na formy wizualne, ukazują się geometryczne kształty przypisywane „świętym” znakom starożytności. Pod mikroskopem nawet atomy wyglądają jak harmoniczne rezonatory. Ich konfiguracja przedstawia geometryczne rytmy, których proporcje przypominają matematyczne interwały rządzące nutami skali muzycznej.

Geometria jest nierozerwalnie związana z dźwiękiem, a fizyczna rzeczywistość, jak się wydaje, jest rządzona przez geometryczne układy także związane z częstotliwościami dźwięków.

ZAMROŻONA MUZYKA

Cymantyka to nauka o falach dźwiękowych i ich oddziaływaniu na substancje fizyczne. Jednym z pierwszych, który zaczął zajmować się tą dziedziną był szwedzki naukowiec Hans Jenny. W latach pięćdziesiątych rejestrował on na taśmie filmowej oddziaływanie dźwięku na proszki i płyny. Zauważył, że drgania dźwiękowe wytwarzają geometryczne kształty. Niskie częstotliwości wytwarzały proste koło opisane pierścieniami, przy wyższych częstotliwościach wzrastała liczba kręgów umieszczonych koncentrycznie wokół centralnego kola. Wraz ze wzrostem częstotliwości rosła złożoność kształtów. Można było wśród nich wyróżnić czworościany, mandale i inne formy geometryczne.

Starożytni Egipcjanie określali geometrię jako „zamrożoną muzykę”, Hans Jenny pokazał ludziom jak to wygląda. Wzory, które uzyskał podczas eksperymentów były niemal identyczne z tymi, które powstają na polach zboża. Od prostego koła otoczonego koncentrycznymi pierścieniami, typowymi dla piktogramów z lat osiemdziesiątych, po czworościany i złożone z gwiazd fraktale, które zaczęły pojawiać się na polach w latach dziewięćdziesiątych.

DŹWIĘKI POD LUPĄ NAUKOWCÓW

Istnieje wiele doniesień, które mówią o przenikliwym dźwiękach słyszalnych podczas tworzenia piktogramów zbożowych. Te niezwykłe tony to coś, jakby połączenie odgłosów emitowanych przez cykady z szumem wodospadu. W 1989 roku grupa badaczy zarejestrowała ten dziwny dźwięk na magnetofonie podczas nocnego czuwania na polu w Cheesefood Head w Anglii. Taśmę z nagraniem przesłano do należącego do NASA Laboratorium Napędu Odrzutowego w Pasadenie. Badania wykazały, że są to dźwięki o charakterze mechanicznym, ich zapętlenie ma rytmiczny charakter, co wskazuje, że zostały stworzone przez inteligentne istoty. Zawierały one częstotliwości od 5,0 do 5,2 kiloherca.

Tego samego roku ponownie zarejestrowano wibrujący dźwięk. Miało to miejsce podczas nagrywania wywiadu wewnątrz piktogramu przez telewizję BBC. W kilka sekund po tym, jak rozległ się ten tajemniczy odgłos warta 55 tys. dolarów kamera telewizyjna przestała działać. Technicy, którzy próbowali później usunąć usterkę stwierdzili, że częstotliwość dźwięku zakłóciła działania obwodów w takim stopniu, że kamery nie da się już naprawić.

W latach pięćdziesiątych amerykański badacz rolniczy George Smith odkrył, że wystawienie zboża na działanie dźwięków o określonej częstotliwości podgrzewa glebę i wywołuje lekkie objawy opalenia roślin. Te wyniki są zbieżne z obrazem gleby w miejscach, gdzie występują piktogramy. W ich obrębie jest ona znacznie bardziej sucha, a w niektórych przypadkach wręcz spieczona w porównaniu z resztą pola. Takie same podobieństwo występuje w odniesieniu do „lekkiego opalenia” u podstawy łodyg roślin znajdujących się wewnątrz piktogramów.

Najpoważniejszy związek miedzy dźwiękiem a wyglądem roślin w piktogramach odkryto w College Temple Buell w Kolorado. Doświadczenie, które tam przeprowadzono polegało na badaniu wpływu na rośliny różnych gatunków muzyki. Wystawienie ich na melodie heavy metal powodowało pochylenie roślin w przeciwnym kierunku do źródła muzyki lub ich obumieranie. Dla odmiany muzyka klasyczna usypiała rośliny i powodowała, że pochylały się w kierunku głośników, natomiast w przypadku hinduskiej muzyki religijnej łodygi odchylały się pod katem 60 stopni do poziomu. Jak wiadomo zginanie łodyg zboża pod katem prostym występuje w oryginalnych kręgach zbożowych.

ULTRADŹWIĘKI

Bardzo wysokie częstotliwości, zwane ultradźwiękami, są nie tylko zdolne do oddziaływania na ciała fizyczne, mają także wpływ na stan umysłu i świadomość człowieka i osoby odwiedzające pola z piktogramami często o tym donoszą. Najwyższe częstotliwości ultradźwięków są często wykrywane na obszarach występowania kręgów zbożowych. Ultradźwięki odkryto także w innych miejscach, miedzy innymi w kamiennych kręgach, stojących kamieniach i miejscach opiewanych w podaniach jako święte. Przebywanie w ich obszarze powoduje polepszenie zdrowia i samopoczucia.

Ultradźwięki od lat z powodzeniem stosuje się w medycynie. Wykorzystuje się je np. do leczenia chorób mięśni. Osoby przebywające wewnątrz piktogramów często mówią o ich ozdrowieńczym działaniu. Istnieje udokumentowany klinicznie przypadek cofnięcia się złośliwego guza siatkówki po kontakcie z piktogramem. Są też doniesienia o wyleczeniu choroby Parkinsona i innych schorzeń.

INFRADŹWIĘKI

Kiedy częstotliwość dźwięku jest niższa od 20 herców mamy do czynienia z infradźwiękami. Badacze odnotowują bezpośredni związek tych niskich tonów z piktogramami zbożowymi.

Infradźwięki mają duży wpływ na procesy biologiczne. Eksperymenty przeprowadzane w latach osiemdziesiątych w Laboratorium Badań Inżynieryjnych w Princeton wykazały, że akustyczna moc infradźwięków, kiedy połączy się je z wysokim ciśnieniem, zagotowuje wodę w pojemniku w czasie jednej nanosekundy. Gdy woda ogrzewa się, zwiększa swoją objętość. Kiedy przyjrzymy się łodygom roślin rosnących w obrębie piktogramu, a zwłaszcza ich „kolankom”, to dostrzeżemy w nich malutkie otworki. Prawdopodobnie gwałtownie zagotowana woda w roślinie wydostała się tamtędy na zewnątrz. Podstawy łodyg są zwiotczałe, co powoduje, że ich ciężkie górne partie kładą się do poziomu. Jeśli na jakimś obszarze na ułamek sekundy temperatura wzrasta do setek lub tysięcy stopni to gleba w tym miejscu zrobi się sucha, a rośliny będą wyglądały jak opalone.

Infradźwięki mają również zdolność do atomizowania molekuł wody i tworzenia z nich delikatnej mgły. Jest to zbieżne z obserwacjami rolników z Anglii i Kanady, którzy widzieli unoszące się nad nowopowstałymi piktogramami kolumny mgieł.

Im niższa częstotliwość infradźwięków, tym większe są skutki ich działania. Progiem bezpieczeństwa jest 18 Hz, niższe tony wytwarzają ciśnienie, które uszkadza w żywych tkankach chromosomy.

Próbki roślin pochodzących z piktogramów odkrytych na półkuli północnej przesyłane są do laboratorium w Michigan. Zgodnie z przewidywaniami badania dowodzą, że w niektórych z nich występuje uszkodzenie chromosomów. Próbki pochodzące z piktogramów wykonanych przez ludzi nie wykazują żadnych tego typu anomalii.

Kto jest, więc posiadaczem tej technologii, która manifestuje się w postaci piktogramów? Oceniając aktualny stan wiedzy na ten temat, należałoby powiedzieć, że nadal jest to nierozwiązana zagadka. Jeśli wibracje dźwiękowe tworzą piktogramy zbożowe, mogą one również pobudzać ludzi na poziomie duchowy. Taką właśnie rolę przypisują kręgom niektórzy badacze. Niezależnie od tego czy rysunki te powstają z przyczyn naturalnych czy są przejawem manifestacji obcej cywilizacji nie można zjawiska tego ignorować.

Autor: Jacek Słomiński
Źródło: Serwis NPN

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Zostań pierwszą osobą, która oceni ten wpis!
Loading...

TAGI:

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

Dodaj komentarz

Chcesz skomentować? Zaloguj się!
  Subskrybuj  
Powiadom o