Świnka Peppa rasistką?

Opublikowano: 30.09.2014 | Kategorie: Społeczeństwo, Wiadomości ze świata

Liczba wyświetleń: 1217

Wielokulturowość w Wielkiej Brytanii to porażka, stwierdziło aż 95 procent respondentów w badaniu opinii publicznej przeprowadzonym przez BBC. W programie Saturday Morning Live show respondentom zadano pytanie „Czy wielokulturowość się sprawdza?”. Tylko 5 procent odpowiedziało „Tak”; 95 procent „Nie”.

Przykładem jest sytuacja, w której rodzice z małym dzieckiem zostali nazwani rasistami i wyrzuceni z autobusu, kiedy zaczęli śpiewać cierpiącej na autyzm córce piosenkę z filmu rysunkowego „Świnka Peppa”.

Mieszkający w Rotherham Nick Barnfield i Sarah Cleaves jechali z córką Heidi autobusem z Sheffield do Doncaster, kiedy dziecko zaczęło płakać. Żeby uspokoić dziewczynkę, zaczęli śpiewać jej piosenkę z popularnej kreskówki dla dzieci „Świnka Peppa”, pochrząkując jak bohaterowie filmu. Skończyło się to wyzwaniem ich od rasistów przez pasażerkę w hidżabie oraz wyproszeniem z autobusu przez kierowcę. Kobietę w hidżabie najwyraźniej uraziły dźwięki naśladujące głos świnki, zwierzęcia uważanego przez muzułmanów za nieczyste. Ojciec dziecka mówi: „Podeszła do nas jakaś pani i dość agresywnym tonem oświadczyła, że jesteśmy nieodpowiedzialnymi rodzicami i że śpiewanie tej piosenki to rasizm. Potem poszła do kierowcy i poskarżyła na nas, nazywając rasistami. Kierowca zażądał, żebyśmy opuścili autobus, bo w przeciwnym wypadku wezwie policję. Powiedział: Po prostu wysiądźcie. Nie ma sensu robić sobie kłopotu.” Tak więc cała rodzina musiała wysiąść dwie mile przed swoim miejscem zamieszkania. Nick Branfield dodał: „To było upokarzające. Nie zrobiliśmy przecież nic złego, chcieliśmy tylko uspokoić dziecko”.

Dziennikarz portalu Breitbart London, James Delingpole, był gościem w tym programie. Podczas dyskusji na temat wyników powiedział: „Myślę, że porażająca większość w tym sondażu mówi sama za siebie. Eksperyment wielokulturowości w Wielkiej Brytanii odniósł absolutną porażkę i ludzie w końcu uświadomili sobie jej rozmiar. Rotherham jest jedynie przykładem tego, co dzieje się w całym kraju. To prawdziwa katastrofa. Myślę, że stanie się to punktem zwrotnym”.

Obecny również w programie lewicowy dziennikarz Owen Jones, wychwalający zalety międzyrasowego seksu, stwierdził: „Na szczęście faktycznie naukowe sondaże sugerują, że to dość pesymistyczne wyniki. Zawsze są jakieś napięcia, nad którymi musimy popracować. Musimy zbliżyć do siebie nasze społeczności”. Jednak Wielka Brytania ma jeden z najwyższych wskaźników międzyrasowych związków na świecie. Musimy zamknąć szkoły segregujące ludzi, takie jak szkoły wyznaniowe. Zbieramy biednych w określonych obszarach z powodu braku mieszkań komunalnych, a to nieproporcjonalnie dotyka ludzi z murzyńskich i mniejszościowych społeczności etnicznych. Promujmy żyjące wspólnie społeczności mieszane oraz zmierzmy się z przeciwnościami i obawami ludzi.”

Jednak coraz więcej wskazuje na to, że to właśnie wielokulturowość odpowiedzialna jest za rosnącą segregację w Wielkiej Brytanii. W zeszłym roku “Daily Mail” informował o fenomenie „White Flight” – wyprowadzki wielkiej liczby białych Brytyjczyków z Londynu. Pomiędzy 2001 a 2011 wyprowadziło się ich około 620 000, sprawiając, że etnicznie większość mieszkańców miasta jest teraz niebrytyjskiego pochodzenia.

Analiza powszechnego spisu ludności z 2011 roku pokazała, że 45 procent Brytyjczyków należących do mniejszości etnicznych w Wielkiej Brytanii mieszka w obszarach, gdzie biali Brytyjczycy stanowią mniej niż połowę populacji. Doprowadziło to do sytuacji, w której obszary zamieszkane przez duże skupiska muzułmańskich imigrantów stały się samozwańczymi „strefami muzułmańskimi”.

W 2008 w Birmingham muzułmański policjant zabronił dwóm chrześcijańskim kaznodziejom rozdawania fragmentów Biblii mówiąc: „Tu nie można nauczać Biblii. To muzułmańska dzielnica”. W ub. roku na YouTube ukazała się duża ilość nagrań pokazujących patrole szariatu we wschodniej części Londynu, oznajmiające niemuzułmanom, że nie mogą pić alkoholu na ulicy, ponieważ znajdują się w okolicy muzułmańskiej.

Lord Ashcroft przeprowadził rok temu sondaż, który pokazał ogromne wsparcie dla wielokulturowości – jej zwolennikami okazało się być 70 procent społeczeństwa, a tylko 30% było przeciw. Jedynie w środowisku Partii Niepodległości Zjednoczonego Królestwa (UKIP), większość ankietowanych, 57 procent, wyraziła swój sprzeciw wobec wielokulturowości.

Wyborcy pozostałych partii zdecydowanie opowiedzieli się za wielokulturowością – 71 procent wyborców Partii Konserwatywnej, 76 procent Partii Pracy i 89 procent elektoratu Liberalnych Demokratów.

Pośród respondentów należących do mniejszości etnicznych (ciemnoskórych pochodzenia karaibskiego, afrykańskiego, azjatyckiego, muzułmanów, hindusów i sikhów) 9 na 10 osób uważało wielokulturowość za coś dobrego.

Jednak rozwój Państwa Islamskiego uwypuklił tego lata problem dżihadystów, podróżujących między Wielką Brytanią a Bliskim Wschodem, spiskujących i przeprowadzających brutalne ataki na cywili. Ostatnio w Wielkiej Brytanii ogłoszono wysoki stan zagrożenia atakami, po tym jak ostrzeżenia o „atakach terrorystycznych w stylu zamachów w Mumbaju” zaczęły krążyć po Westminsterze (dzielnica rządowa Londynu – red.). Ataki w Mumbaju w 2008 roku w ciągu kilku dni doprowadziły do śmierci 164 osób, a rannych zostało 308.

Natomiast na własnym (brytyjskim) podwórku okazało się, że ponad 1400 dziewcząt było brutalnie atakowanych i gwałconych głównie przez muzułmanów w Rotherham, podczas gdy rada miejska i oficerowie policji przymykali oczy w obawie przez posądzeniem o „rasizm”.

Prawdopodobnie te wydarzenia zmieniły zdanie opinii publicznej na niekorzyść wielokulturowości, chociaż przydałyby się dalsze badania, żeby oszacować, jak dalece ta zmiana się rozpowszechniła.

Autorzy: aQ (akapity 1, 4-14), rol (2-3)
Na podstawie: www.breitbart.com, www.dailymail.co.uk
Źródło: Euroislam
Kompilacja 2 wiadomości na potrzeby “Wolnych Mediów”


TAGI: , , , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

10 komentarzy

  1. Radek 30.09.2014 11:25

    Wielokulturowość jak najbardziej, ale Europa w większości nie jest przygotowana na wielokulturowość. W społeczeństwie trzeba doprowadzić do współpracy różnych grup. Z islamem jest trudno, ale trzeba stosować metody zrozumiałe dla danej grupy społecznej.
    W artykule myli się wielokulturowość z agresywnym islamem, gwałty z kulturą itd. Taka mieszanka propagandowa, która ma tylko robić szum medialny. Zastanawiam się czy takie trąbienie o agresywnym islamie nie służy stworzeniu podstaw do niszczenie wszystkiego co inne i obce. Najpierw trzeba udawać tolerancję, potem jak społeczeństwo nie wytrzyma “przymusu tolerancji” to zniszczy się wszystko co inne.

  2. dagome12345 30.09.2014 15:41

    do @walirlan

    Chciałem coś napisać, ale zgadzam się z twoim wpisem , a już dwoma rekami podpisuję się pod ostatnimi dwoma akapitami .

  3. Youpidou 30.09.2014 17:02

    Przeczytałem powyższe komentarze i mnie one trochę rozbawiły.

    @radek
    “Zastanawiam się czy takie trąbienie o agresywnym islamie nie służy stworzeniu podstaw do niszczenie wszystkiego co inne i obce.”
    Choć w mojej opinii chrześcijaństwo/judaizm/islam to kult religijny, to cała akcja jaka ma miejsce w mediach, terroryści tu i tam, grożą Europie bla bla bla, gdyby tak było dawno by coś wysadzili, a to tylko groźba. A tak naprawdę ta cała nagonka ma spowodować, aby ludzie NIENAWIDZI muzułmanów, żeby się ich bali i byli agresywni wobec nich, ba by został zlikwidowany. I jak widać świetnie im to idzie.

    @walirlan
    Fajnie jest podbijać i kolonizować Afrykę, Amerykę, Indie, ale jeśli ktoś to robi w Europie to już źle?
    Pojęcie multikulturowi świetnie wyjaśniła pewna pani z ziemi obiecanej.
    https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

    Czy tak wygląda (były) dyktator Libii?
    https://www.youtube.com/watch?v=aJURNC0e6Ek

    Sytuacja opisująca Francję
    http://www.youtube.com/watch?v=wvzsiu0hdBA

    “Jak muzułmanie protestują w (…) europejskich miastach i krzyczą dziko przeciwko nam i grożą, iż będą nas zabijać, to MAJĄ OCHRONĘ POLICJI. Jak trzymają transparenty z napisami, że Europę czeka unicestwienie to jest w porządku. I to nie jest rasizm. To są ich prawa.”
    Jasne, że ich prawa, żyją w WOLNYM DEMOKRATYCZNYM państwie, mogą głosić swoje racje, przecież nikogo nie krzywdzą, nie zabijają.

    “jedź do nich i promuj wartości chrześcijańskie” Bogate kraje mogą na to pozwolić, a nawet muszą, bez tego nie ma pieniędzy. Tak samo w Europie, wiele meczetów nawet te w Polsce (nowy meczet) są finansowane m.in. przez Arabie Saudyjską. Dlatego ważne jest wspieranie obecnego rządu w Syrii i Libanie z dala on syjonistycznej ‘demokracji’. I wszelakiej pomocy wojennej, gdzie bombardują miasta, jeśli w ogóle trafiają w ‘dżihadystów’.
    To, że misje religijne są dostępne i legalne to wina władz. Mnie osobiście nie przerażają starsze osoby na ławkach oraz stojący w centrum miast świadków jehowych, do nikogo nie namawiają – kto chce to podejdzie.
    W Europie ( Brytania, Szwecja, Holandia, Norwegia) jak i w Australii muzułmanie świetnie robią różne ‘dawah mission’ [polecam na youtube] wiele z nich lepiej mówią o BOGU niż nie jeden kleryk. Rozmawiają na ulicy o ‘swojej’ i ‘twojej’ wizji światopoglądowej. Dużo ludzi po kilkunastominutowej rozmowie przechodzi na Islam, nikt ich do tego nie zmusza, żyją w DEMOKRACJI

  4. Youpidou 30.09.2014 19:25

    @walirlan

    Żyję w Polsce i nie bronie muzułmanów. Dla mnie Islam, Chrześcijaństwo, Judaizm to jedna i ta sama religia napisana przez człowieka. Czy prorocy są prawdziwi – czemu nie, mogli nas nauczać co jest be a co fe i co stworzycielowi przeszkadza, jak np. chciwość.
    Na każdym zakątku świata był jakiś prorok, w Indiach Budda, w Palestynie Jeszu a na bliskim wschodzie Mahomet. Gdyby człowiek byłby na tyle mądry to mógłby czerpać wiedze ze wszelkich świętych ksiąg a nie tylko z jednej i się kłócić, że moja to ta najważniejsza a inni ukarze BÓG. Dziwne, że w Polsce byli Słowianie, lecz komuś to się nie podobało, więc ich wytępili w imieniu właśnie ‘tolerancji’ i mamy chrześcijaństwo, równie dobrze mógłby być to Islam (wtedy może nie byłoby oprocentowania) przecież nie raz u nas byli muzułmanie i nadal są, mieliśmy ich nawet w armii. Tak samo w Brytanii walczyli ludzie sikhu, to teraz mają ich wygnać?

    Stwierdzam fakt, że polityka zachodu jest g*wno warta, a wszelkie państwa zabiegały o tanią siłę roboczą;
    http://www.youtube.com/watch?v=wvzsiu0hdBA

    I o to aby był różnorodny;
    https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

    Nie moja wina, że rządy zachodu nie powiedziały STOP w ściąganiu masy ‘imigrantów’. Lepszym wyjściem byłoby polepszenie życia tam skąd oni pochodzą: fabryki, oczyszczalnie, wodociągi, opieka medyczna itp.
    Człowiek biały chce jak najwięcej i najszybciej [najlepiej na teraz].
    Pierwsze co zrobili biali ludzie (przecież nie Chińczycy) w Libii to zajęcie rafinerii a nie obezwładnienie Kadafiego, a jak widać ludzie go kochali bardziej niż nie jednego prezydenta wybranego demokratycznych wyborach w państwach europejskich. Nie widziałem ludzi, którzy cieszyli się tak z Kaczyńskiego, Sarkozy’iego, Komorowskiego, czy Wałęsy jak w tym przypadku Kadafiego:
    https://www.youtube.com/watch?v=aJURNC0e6Ek

    Zawsze się znajdzie jednostka, która się odchyla od pozostałych; jedni kibice pomagają charytatywnie – czy pokazują ich w tv? Wątpię. Lecz za liczne akty wandalizmu ‘kibice’ jednych drużyn toczą bójki – tuż to świetny reportaż na wieczorne fakty dla ludzi, którzy z pracy wrócili zmęczeni.
    Jak słyszysz w mediach o księdzu pedofilu to stwierdzasz, że wszyscy tacy są? Czy są pedofile innego zawodu, jak astronauta, tłumacz przysięgły itd. – jak są to nie mówią o tym w mediach, lepiej napisać o księdzu.

    Ps. Dlatego pisałem o DEMOKRACJI. Gdzie jest nasza wolność słowo dla wszystkich, masz to nawet w konstytucji [Art. 35.]. Demokracji nie ma, my tylko w ramach DEMOKRACJI chodzimy na wybory i głosujemy na ludzi, którzy zmienią się stołkami i posadzą je swoimi. Jedyną demokracją jest ta w Szwajcarii reszta to rząd koalicji, którzy robią prawo pod siebie, nie pod głosem ludu. Chociaż z drugiej strony jak referendum w sprawie Szkocji zostało sfałszowane, to po raz kolejny dowód na to, że demokracja jest guzik warta.
    PS2. Jesteś tak zagorzałym przeciwnikiem, możesz wciąż protestować przeciwko Islamizacji Polski przed nowo budowanym [podobno wahabickim] meczetem w Warszawie. Masz do tego prawo, masz prawo do wygłaszania swoich poglądów. Tylko unikaj benzyny z krajów arabskiego. Nie pozwól na finansowanie muzułmanów.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jeden radykalny muzułmanin Anjem Choudary, jest Brytyjczykiem i podobno został zatrzymany. Więc walka z eksterminacją jest obecna.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Pozwolę dodać link z facebook’a :
    https://www.facebook.com/SyrianPerspective2/posts/743543755691292
    https://pl-pl.facebook.com/alalamarabic/posts/761015970601887

  5. sacro 30.09.2014 19:51

    To ciekawe, że każdy kto najgłośniej krzyczy o dyskryminacji sam jest największym rasistą jak żydzi, cioty, murzyni w USA czy muslimy. W dzisiejszych czasach słowo dyskryminacja służy do uzyskania przywilejów dla ułomów mających problemy z samoakceptacją. Nie dajmy się zwariować jakimś maniakom, wszyscy jesteśmy ludźmi i jeżeli nie mamy ojca ministra musimy sobie radzić.

  6. Radek 30.09.2014 20:43

    W dużej mierze zgadzam się z kolegą Youpidou. Ja nie twierdzę, że islam jest dobry, lub nie jest problemem dla wielu krajów. Uważam, że swoje należy chronić, ale to nie powinno powodować agresji na “innych” bo często ci inni są od nas/anglików bardziej pokojowi i bardziej tolerancyjni. W Polsce NIE MOŻESZ się ubrać jak chcesz, dotyczy to szczególnie facetów, bo może się to komuś nie spodobać i można za to oberwać. W niektórych krajach islamskich jest o wiele gorzej, ale nie musimy porównywać się z najgorszymi.

  7. Komzar 01.10.2014 10:00

    Islam to jedna sprawa a imigranci to druga. Myślę, że wielu z was nie żyło wśród tych nacji. To nie chodzi o ich kulturę ale o mentalność. Dlatego wytworzyli inną kulturę i nie ma szans by te grupy społeczne połączyć.
    Ci z bliskiego wschodu z natury są leniwi i technologicznie nierozgarnięci. Nie dlatego, że są mało inteligentni ale dlatego, że ich to nie interesuje!
    Nawet jak się wśród nich żyje to trudno pojąć ich tok myślenia i wartości. Ogólnie takie narody powinny żyć sobie osobno i nikt się nie powinien do nich wtrącać.

  8. Youpidou 01.10.2014 12:50

    @walirlan

    Skoro wiesz, jaka jest prawda o Kadafim, to dlaczego ludzie masowo z Libii uciekają do Francji/Hiszpanii/Włoch? Czemu ludzie ich przyjmują?
    Czemu oni nie jadą do pozostałych krajów muzułmańskich [Egipt, Algieria, Arabia Saudyjska] lub do wyzwolonych Amerykanów przed złą dyktaturę.
    Podpowiem Ci – mamy prawa człowieka i MUSIMY ich uratować i przyjąć do nas. Przecież oddawanie ich z powrotem z miejsca skąd przybyli lub strzelanie do nich, byłoby niemoralne – złamalibyśmy liczne międzynarodowe prawa wolności.
    Skoro ludzie tak dzielnie walczyli o ‘ich wolność’, o dobra ziemi w krajach afrykańskich to karma ich w końcu dopadła. A, że inne kraje szukali taniej siły roboczej lub chcieli być bardziej różnorodni to wina wyborców, że ciągle popierają tą samą władze.

    Powiedziałeś, że religie są różne. Ciekawe, że wiele mamy wspólnego:
    Ludzie potrafią modlić się do mekki, do posągów i obrazów, lecz do Boga to mało kto potrafi. Poza tym Jezus jest w Koranie, więc dlaczego są inne? W księgach kobieta jest gorsza od mężczyzny, wierzący mają szanować wiarę innych ludzi – bo jesteśmy wszyscy braćmi (dziwne, że wszyscy je łamiemy).
    To, że nikt nie reaguje na podarcie Biblii przez Muzułmanina świadczy o tym, że mają to w głębokim poważaniu.

    ”Jak zachowają się muzułmanie gdy obraża się ich proroka, Mahometa, albo Koran? Nie mówiąc o spaleniu Koranu?”
    Właśnie BRONIĄ swoich idei, wartości religijnych lepiej niż nie jeden Chrześcijanin na wyspie. Dodając do tego śmieszną demokrację, konstytucję i prawa człowieka mamy efekt jaki mamy w krajach jakie wymieniłeś.

    Widziałem stronę podesłaną przez Ciebie, widziałem gorsze rzeczy w Europie [Wołyń], Afryka [w Ruandzie] i Palestyna.

    “Dlatego pisałem, że rasizm jest tylko sprzedawany białym ludziom, a ci go kupują.” – To tak samo, jak z prawem człowieka, one nie działają dla białych ludzi. To dlatego ‘muzułmanie’ wyśmiewają naszą Europę: mają prawo do protestów, głoszą swoje hasła, “sharia law/police” czy napisane przez Ciebie dostosowywanie się do nich na naszych ziemiach, wykorzystują naszą naiwność i głupotę, gdyby to zrobili w swoim kraju to pewnie już dawno by ich nie było.

    “Jak rządy mogły powiedzieć STOP emigrantom jak była to celowa ich polityka??? Jak mogły sprzeciwić się polityce, którą same przez lata prowadziły?”
    Po prostu – zamykamy granice, wychodzimy z Schengen, z UE, zabieramy zasiłki dla imigrantów, urodzone dziecko imigranta nie ma obywatelstwa kraju w którym się urodziło. Któreś z tych ciężko wprowadzić w życie?

    “Przegrywamy u nich i przegrywamy w Europie u siebie w domu.” – Tak jak w naturze, liczy się się spryt i mięśnie a słabszy gatunek przegrywa.

  9. matimozg 01.10.2014 19:52

    Waliran dzieki za ostatnie komentarze pod artykułami, pisz jak najwiecej dobrze sie to czyta.

  10. dagome12345 02.10.2014 09:20

    @walirlan

    Jestem za swobodnym przepływem obywateli miedzy krajami ,ale trzeba dbać o równowagę.
    Ostatnie 50-70 lat pokazały ,że wielcy tego świata robili wszystko aby tą równowagę zachwiać.
    Tam gdzie im to było na rękę z punktu widzenia ekonomii obsadzali największych sadystów, popaprańców, ćwierć mózgów itd. Byle tylko nie pozwolili na dojście ludności do głosu , stworzenia jako tako sprawiedliwie rządzonego państwa , no i oczywiście zasoby mineralne mają być sprzedawane odpowiednim firmą po odpowiednich cenach.
    Przez dziesięciolecia narosły wielkie antagonizmy miedzy ludnością tych krajów, bo obalić sadystę może zazwyczaj jeszcze gorszy sadysta ( nie wierzę w moc tańczenia wokół ognista, śpiewania pacyfistycznych piosenek i rozdawania kwiatków).
    W ten sposób zlikwidowano jakikolwiek głos rozsądku płynący z krajów muzułmańskich .

    W mojej opinii były to ruchy celowe.
    Następnie dzieci, rodziny, bliscy tych wszystkich radykałów sprowadzono do europy. Pozwolono pracować, dano socjal i przerysowane prawa.
    Doprowadziło to do sytuacji,że nagle człowiek który nie mógł nic powiedzieć w swoim kraju bo groziła by mu za to śmierć, rozsiewa swoje radykalne poglądy w Europie.
    Przykład z mojego życia — Pracowałem w Anglolandzie przez jakiś czas. Pierwszą praca było smażenie burgerów. Miałem w pracy murzyna i wyznawce islamu. Po pewnym czasie byłem zirytowany tym ,że ja musiałem zapierniczać jak mały motorek bo murzyn na każdą dodatkowa pracę reagował tym ,że biali go nie będą wykorzystywać, a muzułmanin w ciągu dniówki oprócz przysługujących przerw mówił ,że idzie się pomodlić( może i się modlił ale zawsze waliło od niego papierosami jak wracał). Gdy chciałem dłuższych przerw lub mniejszej ilości obowiązków szef powiedział otwarcie ,że jak nie zostanę czarnym lub nie zostanę muzułmaninem to nic z tego, bo obecnie to biały chrześcijanin nie ma praw na Wyspach 🙂

    Do tego momętu nie zastanawiałem się nad problemem praw nadawany imigrantom ( w Polsce nie ma ich wielu, wiec na problem nie zwróciłem uwagi). To skłoniło mnie do poczytania na ten temat . Tylko,że jedyne informacje jakie mogłem znaleźć były stronach z “teoriami spiskowymi”itd.

    Pisałem o tym już w kilku komentarzach na WM – jestem świecie przekonany, że obecna sytuacja panująca w Europie , na bliskim wschodzie jest w większości sprytnie zaplanowana. Smutna jest kwestia tego, kto najwięcej na tym straci i czyja krew zostanie przelana w razie konfliktu społecznego w Europie – będzie to niestety moja krew , twoja krew @walirlan oraz krew @Youpidou …………..

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.