Miliardy do Izraela

Opublikowano: 12.06.2009 | Kategorie: Polityka, Prawo, Publicystyka

Liczba wyświetleń: 1657

MILIARDY DLA DAWIDA PELEGA

Były ambasador Izraela w Polsce, Dawid Peleg, zażądał od Polski zwrotu, cytuję, „miliardów dolarów” należących do ofiar Holokaustu. Oczywiście, w naszych mediodajniach na temat tego niesłychanego żądania panuje głucha cisza. Bodaj jedna „Rzeczpospolita” zainteresowała się tą sprawą (http://www.rp.pl/artykul/2,315135__Polacy__oddajcie_miliardy_.html).

Ponieważ Dawid Peleg zaraz po powrocie do Izraela został szefem Światowej Żydowskiej Organizacji na rzecz Zwrotu Mienia i działalność swą zainaugurował właśnie sformułowaniem wspomnianego wyżej żądania, nie sposób oprzeć się wrażeniu, iż swój pobyt na placówce w Polsce spożytkował przede wszystkim na reaserching i wyszło mu, że nasze obecne władze są wystarczająco „miękkie” i sterroryzowane poprawnościowymi dogmatami oraz obawą, by przypadkiem ktoś nie zarzucił im antysemityzmu, że spokojnie można z tego typu żądaniem wystąpić. Sprawa jest tym poważniejsza, że inicjatywa pana Pelega znalazła wsparcie ze strony Światowego Kongresu Żydów, który ustami swego wiceprezesa, Kalmana Sultanika potwierdził, iż pieniądze za majątek pomordowanych, który z racji braku spadkobierców przypadł Skarbowi Państwa, „powinny zostać zwrócone”.

Oddajmy jeszcze na chwilę głos Pelegowi (cyt za „Rzeczpospolitą”):

„ – Dlaczego mówię o „miliardach dolarów”? Chodzi przecież o 3,5 miliona ludzi, ich własność musiała być warta bardzo dużo. Polska nie powinna się jednak obawiać, że to zbyt obciąży jej budżet – płatność można rozłożyć na raty.”

Proszę, jaki łaskawca. Rozłoży nam płatność na raty. Takie z niego ludzkie panisko.

PRZEDSIĘBIORSTWO HOLOKAUST

Jak widać, „przedsiębiorstwo Holokaust” nie zaprzestaje swej łupieżczej działalności i po przeczołganiu licznych krajów, tudzież pobraniu stosownych haraczy, zabiera się za wymuszenie okupu od Polski.

Trudno się nie zadumać nad bezczelnością i absurdem tego typu żądań. Organizacje żydowskie wysuwają swe żądania na sprzecznej z cywilizowanymi normami prawnymi zasadzie jakiejś plemiennej współwłasności. Dodajmy, iż zazwyczaj nie mają, poza wspólnotą etniczną, literalnie nic wspólnego z ofiarami Zagłady. Zdominowane są bowiem przez Żydów amerykańskich, lub potomków jeszcze przedwojennej emigracji z różnych krajów Europy.

MIĘDZYNARODOWI GANGSTERZY

Dość. Porzucam układność. Do ciężkiej cholery, toż Wallenberg czy Irena Sendlerowa uratowali więcej Żydów, niż cała światowa diaspora, która podczas wojny nie kiwnęła palcem w bucie, by ratować swych pobratymców. Teraz zaś owa diaspora wyciąga ręce po majątki pomordowanych jak po swoje, szantażując kolejne państwa i instytucje. To ma swoją nazwę: wymuszenie rozbójnicze (w tym przypadku, rozumiane jako szantaż moralno – materialny pod groźbą ogólnoświatowego zniesławienia). Współczesne organizacje żydowskie uprawiają międzynarodowe gangsterstwo czystej wody, zaś rządy kolejnych krajów, obezwładnione poprawnościową propagandą i sparaliżowane strachem przed przypisaniem im antysemityzmu, kulą się niczym króliki pod spojrzeniem węża i płacą, płacą, płacą…

JAKIM PRAWEM?

A ja się pytam: jakim prawem? Jakim? Przecież to jest tak, jakby Polska wystąpiła do innych krajów o zwrot majątków zmarłych bezpotomnie Polonusów. Absurd. Żydowskie organizacje napychają sobie kabzy haraczami „jadąc” na potworności Szoah. Pewne swej bezkarności, uprawiają gangsterkę moralną. Oczywiście, ocaleni z Zagłady i ich potomkowie jeżeli cokolwiek dostają, to jakieś marne grosze…

Trzeba tym zachłannym, bezczelnym sukinsynom wyraźnie powiedzieć: DOSYĆ!!! Tylko, czy nasze władze mają dość jaj, by to zrobić? Osobiście, wątpię.

NA ZAKOŃCZENIE…

26 czerwca ma odbyć się w Pradze gangsterska konferencja rodzin „mafii holocaustu” poświęcona kwestii zwrotu majątku ofiar Zagłady. Będzie tam obecna również polska delegacja z Władysławem Bartoszewskim na czele. Ciekawe, czy będą bronić naszego interesu narodowego, czy też ustawią się w charakterze petentów, pokornie proszących o rozłożenia haraczu na możliwie mało dotkliwe raty…

Autor: Gadający Grzyb
Źródło: Niepoprawni


TAGI: ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

65 komentarzy

  1. tokaj 12.06.2009 08:28

    Święta racja panie Grzyb.

  2. Fenix 12.06.2009 09:57

    Rozpędzić tę zydowską mamfię na 4 wiary , czy jeszcze 100 lat będą sciągać haracz ? Mówię wyraznie nic nikomu nie jesteśmy winni ! Zydzi,, a co z holokałstem Palestńczyków w Gazie ; jakie im się nalezą odszkodowania ,A z Irakiem kiedy pozew ..USA i reszty świata , o odszkodowania za napad i wojnę . Nastepny w kolejce Afgznistań , i tak mozna by wymieniać bez końca > A kiedy koniec? Kiedy zrozumiemy , jeden z drugim ze co robisz innemu ,robisz samemu sobie .Jesteśmy JEDNYM !

  3. matrix 12.06.2009 13:00

    Co nie mozna napisac Precz z Zydami?

  4. Widz 12.06.2009 13:03

    Czy Polska powinna wypłacić Izraelowi odszkodowanie za holokaust?
    Nie (90.0%, 26 Głosów)
    Tak (10.0%, 3 Głosów)
    Nie mam zdania (0.0%, 0 Głosów)

    Świetna ankieta. Od razu wiadomo, ile procentowo osób pewnej narodowości czyta “Wolne Media”.

  5. Widz 12.06.2009 13:40

    Wyjaśnij mi Realisto, jaki obywatel Polski chce płacić Izraelowi miliardy dolarów z budżetu państwa za skutki zbrodni Niemców? Bo normalny człowiek to nie jest. Znasz takie powiedzenie “Kowal zawinił, Cygana powiesili”? W wyniku działalności nazistów zabijano Polaków, Cyganów i inne narody. Dlaczego jakiś Polak miałby uważać, że mamy ponosić tego konsekwencje i płacić coś Żydom?

    Tylko osoba, która nie ma zielonego pojęcia o historii, zdrajcy działający na szkodę państwa Polskiego, albo pewna nacja, która chce doić forsę z Polaków głosowali “za”.

    Gdzie się podziała moralność i uczciwość? Osoba wysuwająca podobne roszczenia wstydu nie ma! Forsa przesłania jej cały świat. Forsa jest jego Bogiem, a nie Jahwe. Bo z punktu widzenia Żydów holokaust jest dziełem Jahwy, bo skoro nie uchronił “narodu wybranego”, to widać taki był jego zamiar i plan. Więc czemu chcą od nas pieniędzy?

  6. emsi 12.06.2009 13:43

    Ponad 60 lat po wojnie a tu ciągle to samo…

    Panu Pelegowi powiedziałbym, po swojemu: bujaj się pan.
    Facet jest po prostu bezczelny.

  7. wujek 12.06.2009 14:22

    nigdy sie nie zmienimy, jedno slowo na drazliwy temat i od razu wielka zadyma

  8. taka tam 12.06.2009 16:39

    pan dawid peleg skierował swe żadania pod zły adres
    – niechaj odszuka zyjących z ekipy hitlera i tam kieruje swoje żądania
    -złoto pożydowskie z terenów polski zostało wywiezione i pan peleg doskonale o tym wie, więc niech powęszy mosadem
    -swoje żądania powinny wysunąć rządy wietnamu, afganistanu, iraku,czadu i nnych krajów, których ludność została mordowana w wojnach sponsorowanych przez izrael i usa
    -w najgorszym wypadku ( kiedy zdroworozsądkowe argumenty nie docierają) możemy zawsze powiedzieć ,
    że tak, oczywiście, jesteśmy my polacy rasistami zwłasza wobec żydów, dlatego nie zapłacimy, koniec, kropka
    -możemy rówinież uznać, że po 1990 staliśmy się bardzo chytrym narodem i nie będziemy inwestować w przeszłość, bo żyjemy przyszłością

  9. taka tam 12.06.2009 16:47

    @ realista,
    żydzi nabierają na uczciwość narody od zarania dziejów
    jak im nie pasuje, bo ktoś nie stosuje się do ich widzimisię albo ich tępi, to uciekają by ratować swoje życie,
    ale jak zawierucha minie to ktoś w 4 pokoleniu przypomina sobie, że dziadek miał kiedyś jakiś majątek w centrum krakowa, więc teraz trzeba to odzyskać
    – ja pytam, pocoś ty mosiek uciekaałłł? może byś przeżył i dalej mieszkał w swej kamienicy do końca swoich dni, po czym kamienicę zostawiłbys swemu synowi ickowi a ten swojemu ?
    a jeśli ucikać chciałeś, to czemuś ty mosiek jej nie sprzedał za dobra cena, tylko tak zostawił?

  10. sagp 12.06.2009 16:50

    Uważam, że wszyscy Obywatele Polski innego, niż polskiego, pochodzenia (innej narodowości) – powinni wyjść zza “zasłony polskich nazwisk”. Niech żyją w Polsce, tworzą mniejszości narodowe i startują w wyborach do władz, ale pod “własnym szyldem”. Wtedy będziemy wiedzieli na kogo głosujemy i kto stanowi w NASZEJ OJCZYŹNIE, obowiązujące prawo.
    To moje osobiste zdanie.

  11. taka tam 12.06.2009 17:01

    @większość obywateli obcego pochodzenia asymiluje się i uważa polskę za swą ojczyznę
    tylko większość żydów nie potrafi tego robić z jakiegoś niepojetego przeze mnie powodu,chcieli zyć w polsce, ale nie chcieli uczyć się języka polskiego, chcieli miec wpływ na to i tamto więc wymyślili sobie teorię,że wszystko jest na sprzedaż, a kwestią jest tylko cena ( nie mówię o wszystkich żydach, mówię o tych ,których bogiem jest pieniądz, a zaraz za bogiem , najważniejszą rzeczą jest pieniądz)

  12. taka tam 12.06.2009 17:14

    @realista
    no więc ja ci mówię że twój pradziad za czasów polski od morza do morza miał majątek, sprawdź! i zacznij się dopominać
    a tak swoją drogą , dlaczego syn twojego pradziada nie upomniał się o ten majątek?
    ja wiem, że jest teren, całkiem spory z lasami i wioskami nazwany moim nazwiskiem, dochodziłam do korzeni i wiem że nastąpiła konfiskata za udział w powstaniu, kogo mam oskarżyć teraz, car już nie zyje!

  13. Velevit 12.06.2009 17:30

    @Realista

    Nie bardzo rozumiem o czym mówisz w swoim ostatnim komentarzu, kogo skomentowałeś? To o uzurpowaniu wartości pasuje do mojego posta… Tyle że to co napisałem było sarkazmem w reakcji na komentarz Halki, myślałem że nie muszę tego podkreślać bo ironia sama będzie krzyczeć z monitora 🙂

    Zwalanie winy za wszystkie nasze problemy na żydów to głupota, po prostu. Nawet gdyby udało się usunąć wszystkich pseudożydów (bo nie są to prawdziwi żydzi) z polskiej polityki i biznesu, to i tak g*** by się zmieniło, a to dlatego że prawdziwymi złodziejami i sprzedawczykami są nasi ziomkowie, to czy sprzedają nasz interes narodowy Żydom, Niemcom czy Francuzom nie ma znaczenia. Jakbyście nie zauważyli to wszyscy walą nas w d***, bo można. Polska to takie miejsce w Europie które można porównać do toalety, każdy może tu przyjść i zrobić kupę. Nie należy też uogólniać kojarząc cały naród z polityką czy szeroko pojętym biznesem danego państwa. Jakiś czas temu został wstawiony na WM film o żydowskich organizacjach w USA które zajmują się ściąganiem odszkodowań od Niemców. Niemcy bardzo niechętnie wypłacają ów odszkodowania, a gdy już to zrobią to pieniądze zostają w organizacjach o których wspomniałem, koniec końców zwykli Żydzi- ofiary holokaustu zostają oszukani i nie otrzymują ani centa. Wobec takiej sytuacji politycy muszą szukać kozła ofiarnego, bo rzecz jasna nie obwinią za to Niemców. Za to zawsze można całe łajno zwalić na Polskę, robią to ofiary wojny, a raczej ich przedstawiciele w postaci polityków i firm roszczeniowych, zarówno ze strony niemieckiej jak i żydowskiej/izraelskiej.

    I teraz powiedzcie, jak to świadczy o naszym patriotyzmie? Czy to wina żydów? …G*** prawda, to wina nas- Polaków, to my jesteśmy chciwi i skorumpowani, i sprzedaliśmy nasz kraj by zrobiono z niego kibel. Korzystają z niego nie tylko Żydzi, robią to Niemcy, Ruscy, Francuzi, wszyscy !

    A o patriotyżmie to lepiej nie wspominajcie, bo mi się oczy pocą jak słyszę to słowo, w polskich realiach patriotyzm to abstrakcja, no chyba żeby utożsamić go z nacjonalizmem, którego fanatycznych wyznawców mamy tu w bród : /

  14. salman 12.06.2009 18:05

    @velevit,dzieki za ten post!Mi nie wypadalo o tym pisac,masz racje w 100%.W calej tej dyskusji tylko twoj post swiadczy o inteligencji i rozsadku reszta to brednie.Nacjonalizm to ciezkie schorzenie odbierajace wielu narodom zdolnosc normalnego funkcjonowania.To tlumaczenie wlasnych niepowodzen postepowaniem innych.Tak postepuje kazdy zyciowy niedorajda.Najczesciej na bezczelnosc innych w stosunku do samego siebie pracuje sie samemu.Gdy ktos przeczyta powyzsza dyskusje powie natychmiast Polacy to antysemici,rasisci,nazisci i zydzi maja napewno racje.Ludzie ocknijcie sie wreszcie i reagujcie racjonalnie,rzeczowo.

  15. Velevit 12.06.2009 18:46

    @Salman

    Zgadza się, rasizm i antysemityzm są w Polakach głęboko zakorzenione i stwierdzenie takie w cale nie jest przesadą. uprzedzenia względem obcych kultur, zwłaszcza żydów o których negatywnie traktuje nawet Biblia, a co za tym idzie również kościół, stwarzają ów trudność z asymilacją Żydów, a także Cyganów w Polsce. Nasza niechęć do nich została ugruntowana przez kulturę, dajemy jej upust gdy tylko nadarzy się okazja.

    @Taka tam

    Ciekaw jestem czy gdyby wytargali Cie siłą z własnego domu, czy udało by Ci się go sprzedać, zakładając że nie uciekłabyś z niego sama, widząc np. tłum w amoku przed drzwiami albo żołnierzy wermachtu.

    @Sagp

    Może oznakujmy wszystkich ludzi o obcym pochodzeniu, a zresztą co tam, wyjedźmy z nimi od razu do pieca.

    @Realista

    Coś mi tu nie gra, dziwnie gadasz : / Pamiętam, że był tu raz gość który używał tego samego nicka… Mam wątpliwości czy gadam z prawdziwym Realistą heh.

  16. Widz 12.06.2009 19:13

    Z postawy Pelega bierze się antysemityzm. Jeżeli są jakieś ofiary holokaustu, które zostawiły w Polsce majątki, to niech odzyskują je na drodze sądowej. Dlaczego Żydzi mają być traktowani lepiej niż inni? Polacy i Cyganie też wiele wycierpieli w wyniku II wojny światowej. Prawo jest prawem i nie można obarczać odpowiedzialnością za holokaust narodu, który sam padł ofiarą wojennej napaści i który ocalił z holokaustu więcej Żydów, niż wszystkie inne kraje świata razem wzięte.

  17. legion 12.06.2009 20:03

    Ten człowiek jest zwyczajnie bezczelny.

  18. Velevit 12.06.2009 20:16

    Ja tam nawet nie wnikam w to co, kto, komu powinien, bo to tak na prawdę jest polityczny teatr. Mam w d*** czy państwo Polskie wypłaci odszkodowania Żydom czy nie. Uderza mnie jednak sam charakter tej dyskusji, zastanówcie się ludzie co wypisujecie…

    …”Żydzi to, Żydzi tamto, Żydzi sramto”, aż mi się słabo od czytania tego robi. Straciliście sami majątek, lub wasi przodkowie stracili, to też walczcie o jego odzyskanie, zgłoście sie do jakiejś organizacji roszczeniowej, albo sami takową załóżcie, tylko uważajcie żeby was nie wydymała bo wiadomo, że w jej szeregi mogą przeniknąć Żydzi ! Choć osobiście uważałbym też na Polaków.

  19. taka tam 12.06.2009 20:18

    @Velevit
    współczuję ludziom, którzy doświadczyli tragedii wyciągania z własnego domu( II wojna światowa)-holokaust m.in żydów
    i doswiadczają tego teraz ( irak, palestyna)-holokaust arabów

    jesli ktoś ma przed oczami taki koszmar , to powiedz mi , jak to możliwe, że chce wrócić do tego samego miejsca?
    jak to możliwe, że domaga się zadoścuczynienia od osób, które były w podobnej sytuacji,
    a nie szuka prawdziwego sprawcy
    jak można obwiniać naród polski za tragedię zydow?
    jak można mieć czelność wyciągania łapy po pieniądze od polaków, kórych tragedia była porównywalna z tragedią żydów

    nie ma stopniowania bólu po utracie osoby najbliższej czy rozgoryczenia po utracie majatku
    dlaczego śmierć żyda ma być ważniejsza od smierci araba?
    dlaczego majątek żydowskiej rodziny ma mieć większe znaczenie od majątku rodziny arabskiej?

  20. Velevit 12.06.2009 20:40

    @Taka tam

    Już o tym pisałem, za obarczanie winą i wyciąganiem łap tam gdzie nie należy stoją politycy i agencje roszczeniowe, mają gdzieś etykę, chcą kasy i tyle.

    Odnośnie Twojego pierwszego pytania, to oczywiste jest że ludzie chcą odzyskać swój majątek, bądź majątek który należał do ich rodziny.

    I jeszcze ostatnia poruszona przez Ciebie kwestia, o czym zresztą też już pisałem, odnośnie wartości życia czy majątku poszczególnych narodów, to jasnym jest fakt że pierwszeństwo przysługuje tym którzy zacieklej domagają sie rekompensaty. Nikt Ci nie zapłaci za stratę jeżeli nie będziesz o to walczyć.
    Ostatecznie jednak bardzo często jest tak że Żydzi nie dostają ani dydka, ci faktycznie poszkodowani, bo pieniądze zostają rozkradzione przez pośredników.

  21. taka tam 12.06.2009 20:44

    @velevit
    człowiek jest wartością, jakiejkolwiek rasy by nie był, z jakiegokolwiek kraju by nie pochodził
    naród żydowski nie jest ważniejszy od innego narodu,
    dlatego też mam dość,że…” zydzi to, zydzi tamto, zydzi sramto” i pozwól że rozwine twój cytat po swojemu:
    “żydzi to”…………………………żydzi ucierpieli w II wojnie światowej
    “zydzi tamto”………………….żydzi muszą miec większy obszar do życia, kosztem palestyny
    “żydzi sramto”………………zydom należą się pieniądze za poniesione straty i upokorzenia
    …………………………………..żydzi muszą mieć dobrze wyposażoną armie i najlepszą broń bo inny naród im zagraża
    …………………………………..jeśli ktoś powie coś złego na żyda to jest rasistą…itp.,itd.,etc.,

  22. DeTergent 12.06.2009 21:31

    Ja tak nieśmiało wtrącę:
    Czy podczas wojny ginęli tylko żydzi? Bo jeśli nie, to o jakich odszkodowaniach chce nam mówić Dawid Peleg? Przecież takie odszkodowania byłyby należne każdemu człowiekowi na ziemi. Czy Polacy nie ponieśli żadnych szkód? Nie podoba mi się że ciągle ktoś wyciąga łapę po coś co do niego nie należy. Ile razy Polska ma jeszcze zamiar być dzielona i pod zaborami? Prawda jest taka, że po kolejnych dziejowych zawieruchach to Polacy odbudowywali ten kraj własnymi rękami. Teraz zjawia się jakiś jegomość i mówi że to jego. Polacy nie czmychnęli z Polski, tylko jej bronili i naprawiali zniszczenia. Polacy nie układali się z wrogiem. To nie nasz charakter. Myślę że jesteśmy zbyt gościnni i łatwowierni. Żydzi sprytnie wykorzystują naszą dobroć przeciwko nam niestety. Czas zrewidować zasadność takich przyjaźni. Poczytajcie sobie nieco suchych faktów jakie zebrał Jerzy Ulicki – Rek w kwestii zadań mitu holokaustycznego. http://polskawalczaca.com/viewtopic.php?t=3
    Peleg mówi że żydzi nie ginęli w Polsce jako Polacy. Skoro posiadali obywatelstwo polskie, zakładali tutaj rodziny, prowadzili interesy, to jako żydzi nie ginęli. To jakiś absurd. Skoro żyd z polskim obywatelstwem nie czuje się Polakiem, to niech zmieni sobie obywatelstwo na takie z jakim się utożsamia. Mieszkając u nas, podlegał będzie prawom mniejszości narodowych i po problemie.

  23. Heh! 12.06.2009 21:45

    Patriotów teraz już nie ma bo każdy przejaw patriotyzmu albo jest wyśmiewany (patriota = idiota) lub bardzo łatwo się ich podburza i wpaja się im nacjonalizm. Ale nie mów że patriotów nie ma. Może ty żadnego nie znasz. No widzisz ja nie znam żadnego świadka Jehowy ale nie uważam że ich nie ma.
    Teraz o antysemityzmie: Antysemityzm był nam wpierany przez ostatnie stulecia (chyba ze 300 lat) przez władzę która zawsze rościła sobie prawo do ograbiania mniejszości żydowskiej z pieniędzy. Najbardziej antysemityzm widać w krajach gdzie ziemie przez dłuższy czas były pod panowaniem rosyjskiego cara i jego administracji a później krajów komunistycznych. Nie możemy mieć nic za złe żydom za to że są żydami. Weilu poczciwych ludzi żydowskiego pochodzenia zostało straciło życie podczas pogromów (często podjudzanych przez władzę). Tak czy inaczej. Inteligencja żydowska chyba bierze sobie pewne rzeczy związane z religią zbyt poważnie. Tak samo właściciele pochodzenia żydowskiego wielkiego kapitału (poczytajcie sobie ziemię obiecaną), ładnie dawali się we znaki pracownikom polskim. I nie był to wyjątek w Polsce. Okazało się że po głębszym przebadaniu najwięcej handlarzy niewolników było hiszpańskimi żydami. Najdłużej opierali się zniesieniu niewolnictwa. Patrząc na takie podejście kwiatu żydowskiego narodu do innych narodowości widać że rzeczywiście wśród najbardziej wpływowych żydów mogła istnieć idea tzw. judeopolonii. Widać też jak łatwo było biedną i najpewniej wyzyskiwaną siłę roboczą podburzyć przeciwko ich bogatym pracodawcom (podczas pogromów najbardziej dostało się natomiast biednym żydom) Jaki wniosek? Że wśród Żydów też jest bardzo dużo nacjonalistów do tego będących święcie przekonanych że to oni są narodem wybranym i że im należy się władza nad resztą. Ale nie można powiedzieć że każdy Żyd to bogaty podżegacz i w drugą stronę że każdy Polak to antysemita i złodziej.
    Nie można żadnego człowieka szufladkować i dyskryminować za pochodzenie.
    Swoją drogą ja osobiście mieszkam na terenach byłego getta Warszawskiego i mając dosyć częsty kontakt z młodzieżą żydowską stwierdzam że zachowują się okropnie (nie będę używał wulgaryzmów) ale przecież jak sam byłem w wieku licealnym zachowywałem się nie lepiej. Niech każdy lepiej patrzy na innych przez pryzmat siebie. A na ich obelgi trzeba reagować stanowczo a nie koniecznie odpowiadać obelgą, która nic nie pomoże.

  24. Heh! 12.06.2009 21:47

    A i oczywiste dla mnie jest że o żadnych odszkodowaniach nie powinno być mowy. Wtedy w sumie każdy kraj na ziemi musiał by komuś płacić jakieś odszkodowanie.

  25. Velevit 12.06.2009 23:10

    O tym właśnie mówię, ludzie mieszają politykę z zwykłymi ludźmi. Zauważyliście, że gdy mówi się chociażby tu na WM o poczynaniach wojsk amerykańskich np. na bliskim wschodzie to zwykle obwinia sie za to Busha, Obame, Brzezińskiego, NWO, bilderbergów, ONZ czy cokolwiek tam można jeszcze wymyśleć. Raczej nie używa się sformułowania że “Amerykanie coś tam”. Natomiast jeżeli rozpatrujemy kwestię waśni Izraela z swoimi arabskimi sąsiadami zawsze robią to Żydzi, nie politycy, wojsko czy parlament, tu już nikogo to nie obchodzi, nieistotne bo przecież i tak chodzi o Żydów. Rozmawiamy o kwestii odszkodowań i Żydów w Polskiej polityce i biznesie, zaraz wrzucany jest do tego Izrael i kwestia palestyńska, za chwilę pojawi się wątek bankierów… I tak to zgrabnie wrzuca się wszystkich Żydów do jednego worka, czy wy tego nie widzicie??? Dawid Peleg to polityk, gada to co trzeba by utrzymać się na arenie międzynarodowej, na której Polska się nie liczy, a wy na podstawie tych bredni wystawiacie ocenę całemu narodowi. Nasze wojska jeżdżą do Iraku, Afganistanu gdzie jesteśmy najeźdźcami, czy wszyscy Polacy są temu winni, sądzę że nie. Wciąż powtarzam by odróżniać politykę od życia zwyczajnych ludzi, jak widać bez skutku.

  26. Velevit 12.06.2009 23:22

    @Realista

    Heh, dopiero skumałem, że jednego Twojego posta wciągnął filtr, co spowodowało że nie za bardzo skumałem o co Ci chodzi 😀 Zatem moje wcześniejsze podejrzenia okazały się błędne 😀

  27. DeTergent 13.06.2009 00:19

    W pewnym sensie masz rację ~Velevit. Może zbyt często używamy ogólników. Ale polscy żołnierze jadąc na wojnę, nie zakładają koszulek z napisem “zabiłem dwóch Palestyńczyków”. Policz mi również Polaków którzy obsadzają główny garnitur rządów jakiegokolwiek kraju, ugrywając dla Polski wszelkie przywileje kosztem państwa w skład którego rządzie się znaleźli. Dlaczego wyrażanie nieprzychylnych opinii o żydach jest przestępstwem karalnym z odpowiedniego artykułu. Jednocześnie wskaż mi kraj w którym takie przepisy mają zastosowanie do rodowitych obywateli w obliczu nieprzychylnych komentarzy wobec tych obywateli nie będących żydami. Co to ma być? Jakieś święte krowy? “Wróć do szeregu” – powiadam. Natomiast jeżeli rozpatrujemy kwestię waśni Izraela z swoimi arabskimi sąsiadami, to nie nazwałbym tego waśnią, lecz próbą przejęcia kontroli nad nimi i zwykłą agresją. Idzie im to o tyle trudno, iż sąsiedzi nie ulegają manipulacjom za pomocą mediów – których jest tam deficyt i znajdują się we właściwych rękach. Z krajami uprzemysłowionymi i rozwiniętymi akcja przebiegła chytrze i bezboleśnie właśnie dzięki propagandzie, która to jest niczym innym jak narzędziem do prowadzenia wojen. Osłabienie moralności przeciwnika i odcięcie go od prawdziwych, rzetelnych informacji jest gwarancją wygranej w takiej wojnie. Chciałbyś oddzielić politykę od życia zwykłych ludzi. Próbuj. Ale dopóki polityka będzie odbijała się na zdrowiu, stylu życia i życiu zwykłych ludzi, twoje próby rozdzielenia obu zagadnień pozostają tylko w sferze twoich życzeń i dobrych zamiarów. Niezaprzeczalnym jest fakt śmierci cywilów w wyniku agresji wojsk izraelskich na swoich sąsiadów. Ilu w tym czasie zginęło żołnierzy? No? Ilu? Oszukujesz sam siebie, albo nas chcesz otumanić chłopaku. Powodzenia.

  28. DeTergent 13.06.2009 00:32

    Ps. Czy automatyczny filtr słów jest gdzieś opisany? Chętnie zapoznam się z jego logiką.

  29. Fenix 13.06.2009 07:33

    @matrix nie podpiszę się po tym . Człowiek żyd , niemiec czy palestyńczyk w niczym mi nie przeszkadza. Ja mówię o mafii zydowskiej , która sie pasie na krzywdzie innych . Uwikłali panstwo Polskie, w wieczną spłatę długów , rozłożą ci ją na raty ,i twoje prawnuki będą im jeszcze spłacać . Tzn. będziesz zawsze niewolnikami ,w swoim państwie zawsze coś będzie nad tobą wisieć ,dług do spłacenia .Jak Banki dziś ! Jak nie bedziesz spłacał , to zabiorą ci ziemię domy kamienice “perfidna pułapka ” PARODIA HISTORII DZIEJÓW ŚWIATA ” .Jak się z tego uwolnić ;wywołać następną wojnę ? A może Bóg w swej łaskawości ,zaleje te tereny i znajdą się pod wodą . Wtedy mafia żydowska oskarzy Boga , o zwrot zalanych im ziem , czy spłatę długu z utracone mienie ?

  30. Fenix 13.06.2009 08:01

    W koncu chcę ci oświadczyć ze tu na Ziemi nic nie jest twoja własnością , czy jego i być nie moze !Bo jest własnością wszystkich Ludzi , pownno być dzielone kazdemu według jego potrzeb > To tyczy takze zawłaczanych ziem z lasami tropilanymi , powiedz mi kto jest ich włascicielem , i kto może nimi rozpozadzać < Skoro wycięcie tych lasów równe będzie z naszemu wiginienciu ;człowieka z planety Ziemia .

  31. Fenix 13.06.2009 08:13

    Tak w końcu chcę ci oświadczyć ze tu na Ziemi nic nie jest twoja własnością , czy jego i być nie moze !Bo jest własnością wszystkich Ludzi , powinno być dzielone każdemu według jego potrzeb . To tyczy takze zawłaszczanych ziem z lasami tropikalnymi . Powiedz mi kto jest ich właścicielem . Kto ma pismo od “Boga ” , kto może nimi rozporządzać < Skoro wycięcie tych lasów , równe będzie naszemu unicestwieniu ;człowieka z planety Ziemia .

  32. Fenix 13.06.2009 08:40

    @realista , bo twoja świadomość tego nie chce zauważyć by potwierdzić to ,ze jesteśmy JEDNYM .

  33. basajew 13.06.2009 09:38

    Velevit: “O tym właśnie mówię, ludzie mieszają politykę z zwykłymi ludźmi. Zauważyliście, że gdy mówi się chociażby tu na WM o poczynaniach wojsk amerykańskich np. na bliskim wschodzie to zwykle obwinia sie za to Busha, Obame, Brzezińskiego, NWO, bilderbergów, ONZ czy cokolwiek tam można jeszcze wymyśleć…I tak to zgrabnie wrzuca się wszystkich Żydów do jednego worka, czy wy tego nie widzicie???…”

    Swietnie to ujales, ja bym sie uniusl troche wyzej i guzik by zrozumieli, zreszta i tak nie zrozumieja eh. Dodam ze zaglosowalem w przytoczonej ankiecie na “tak”, pochodzenia zydowskiego w najmniejszym stopniu nie jestem. Nie bede argumentowal swojego zdania bo zapewne zostane uznany za zdrajce szczytnych ideii ludzi wysoce uswiadomionych o otaczajacej ich rzeczywistosci.

    Ogolnie fajny pomysl na portal ale nawiedzeni ludzi.

  34. Velevit 13.06.2009 10:04

    @De Tergent “(…) twoje próby rozdzielenia obu zagadnień pozostają tylko w sferze twoich życzeń i dobrych zamiarów (…)”

    Chyba masz racje, coraz bardeziej sobie to uświadamiam, jestem jednak przekonany o słuszności takiego postępowania.
    Stwierdzenia typu: ” Żydowskim rodzinom które utraciły swój majątek nie należy się rekompensata bo… Izrael najechał Palestynę, bo Polacy też wiele wycierpieli, bo też nie dostali odszkodowań” to schemat myślenia terrorysty.

    Wracając do kwestii polskiego antysemityzmu, to nikt mi nie powie że go nie ma. Ludzie którym sie to i owo zarzuca zwykle są oburzeni, “bo przeciez juz nic nie można powiedzieć o żydach by nie zostać nazwanym antysemitą”, otóż czym innym jest dysaprobata i potepienie działań Izraela, a czym innym kwestia odszkodowań dla ofiar pewnych wydarzeń historycznych. A tu juz nawet powoli temat schodził na kwestie negowania holokaustu, zaraz pojawi sie jakiś radykał i powie że w ogóle go nie było. Ja byłem w Sztutowie, widziałem komory gazowe, krematorium, miejsca przeznaczone do tortur, góry zrabowanego obuwia i innych cześci garderoby, stosy ludzkich włosów, orginalne zdjęcia z 45go roku przedstawiające góry trupów z obozu Stutchof. Był to względnie mały obóz koncentracyjny, moge się tylko domyślać co zobaczyłbym np. w Oświęcimiu. Nikt mi nie wmówi że holokaust nie miał miejsca. Żydzi wycierpieli bardzo wiele na przestrzeni dziejów także z ręki Polaków, doskonale obrazuje ten problem np. “Mendel Gdański” Konopnickiej, i to że pomagaliśmy im w czasie drugiej wojny światowej rzecz jasna nie zmienia stosunku do strat które poszczególni Żydzi ponieśli w wyniku nietolerancji innych Polaków, należy to zrozumieć i rozpatrzyć racjonalnie. Natomiast wielu ludzi gada o tolerancji, miłości jedności i innych farmazonach, a gdy tylko usłyszą że Żyd chce coś tam od Polaków to natychmiast zaczynają tryskać jadem, i gdyby mogli to wbili by im nóż w brzuch.

  35. taka tam 13.06.2009 10:28

    @ redakcja
    za to dostałam bana?

  36. Velevit 13.06.2009 10:31

    No właśnie, nie wiem ile wulgarnych i obraźliwych komentarzy wyłapuje ten filtr, ale czasami wydaje mi sie że przynosi więcej szkody niż pożytku. W sumie to bardzo łatwo go wymanewrować, i jeżeli ktoś chce komuś naubliżać to i tak to zrobi, a jeżeli wyłapie go antyspam to napisze drugi post : /

  37. Velevit 13.06.2009 10:34

    @Taka tam

    Jak to za co? Za rasistowskie komentarze 😀 (żart) ; )

  38. taka tam 13.06.2009 10:36

    @Velevit,
    i tak Cię kocham!

  39. taka tam 13.06.2009 10:40

    upisałam się długo…. i to dwa razy…nie sprawdziłam, czy aby mi sie nic nie wyrwało, to fakt
    w większości mój komentarz był do Ciebie , Velevit….ot, chciałam powiedzieć, co mi się nie podoba
    a nie podoba mi się wywyżsdzanie jednego narodu ponad inny, i tyle

  40. taka tam 13.06.2009 10:41

    error, miało byc wywyższanie

  41. Velevit 13.06.2009 11:43

    Mmm, cóż za namiętna atmosfera się tu zrobiła, miłość, sypialnia… Jestem “za” hehe 🙂 Nic nie wpływa na związki międzyludzkie bardziej stymulująco niż odrobina kłótni :))

  42. taka tam 13.06.2009 12:03

    @ realista, post 17
    piszesz, że nawet całe państwo nie powinno móc rąbnąć komus majątku, przyklepać na sto lat i powiedzieć- już za późno

    TAK ! …nie powinno, ale przyklepuje i to w znacznie krótszym terminie:
    -utworzenie państwa izrael to 1946 czy 1947 i masowe przesiedlenia ludności arabskiej
    – utworzenie państwa radzieckiego i masowe przesiedlenia polaków z ukrainy na zachód, na ziemie, o które pretensje mają niemcy – to tylko dwa przykłady wśród wielu, które zna historia,
    i co z tego wynika? gdyby każdy zaczął dociekać swoich majątków to dojdziemy do cesarstwa rzymskiego, sumerów a może i atlantydy, tylko kto powinien zapłacić odszkodowania potomkom atlantydy(?)kosmici (?) w dolarach (?)
    rozumiesz, albo nikt nie zwraca nikomu , albo wszyscy wszystkim
    to, co mnie denerwuje, to fakt,że organizacje żydowskie, występujace z żądaniami zwrotu majątków nie widzą nic złego w aneksji ziem palestynskich, i dziwię się,ze nie tego co ja widzę

  43. taka tam 13.06.2009 12:10

    @Velevit,
    jesteśmy tu po to aby wymienić się swoimi opiniami,
    kazdy z nas ma prawo miec swój punkt widzenia, wysuwać swoje argumenty
    podoba mi się Twoja argumentacja, choc są kwestie, na które ja chciałam zwrócić Twoją uwagę

    i niech będzie namiętnie,z humorem i z sercem
    ” it.s only a ride” 🙂

  44. Velevit 13.06.2009 12:19

    Ależ ja to wszystko dostrzegam, zależy mi jedynie na tym by zaprzestano uogólniania wielu kwestii, bo koniec końców ucierpią na tym jedynie ci najubożsi zwyczajni ludzie.

  45. taka tam 13.06.2009 12:23
  46. Raptor 13.06.2009 12:37

    Czekają w poczekalni, bo była w nich pikantna przyprawa 🙂

  47. taka tam 13.06.2009 12:50

    @realista,
    moje dwa też leżą i kwiczą, więc jeśli jest to jakieś pocieszenie, że nie jesteś sam..(?) “join the club”

    rozumiem Twoje intencje
    jeśli kwestionujesz państwowość, to jak wyobrażasz sobie spłatę odszkodowań?
    wracamy do punktu wyjścia,
    znajdz winnego z ekipy hitlera i niech płaci ten, który dopuscił się zbrodni, grabieży czy bestialstwa
    to tak jakby na moją działkę weszło paru rabusiów, okradło mnie a przy okazji moich gości , którzy po 5 latach wysuwaja żadania zwrotu swoich portfeli ode mnie, ponieważ zajście miało miejsce na mojej posesji,

    poza tym, jak pisał Velevit, pieniądze jako odszkodowania nie wędrują do poszkodowanych , tylko organizacja wspiera państwo izrael
    posłuchaj utworu link podałam w poście 52

    pozdrawiam Cię serdecznie
    rozumiem Twój punkt widzenia

  48. taka tam 13.06.2009 13:41

    @realista,
    no i tu zaczyna się błedne koło
    piszesz, że nie zamierzasz nikomu nic zapłacić, bo nikomu nic nie zabrałeś, jak większość z nas( nikomu nic nie zabrała więc nie chce nikomu płacić, bo niby z jakiej racji,)
    to jest właśnie wbrew prawu, prawu logiki, a Ty bronisz przecież prawa
    poza tym funkcjonujemy w ramach państwowości, i jeśli państwo wg prawa własności wypłaci odszkodowania , o które dopomina się pan (ba, żąda!) peleg, to będzie musiało to samo państwo zabrac nam, jego obywatelom, bogu ducha winnym, aby usatysfakcjonować żądania pelega czy pelga( nie wiem jak odmienić jego nazwisko)

    nadal zachęcam do odsłuchania utworu, link jest już pod numerem 53, a moje posty dalej w poczekalni

  49. taka tam 13.06.2009 16:14

    2realista,
    masz rację, zostawmy to
    pozdrawiam,

  50. przyjazny emigrant 13.06.2009 17:37

    I jak tu nie zostać antysemitom? Nic dodać, nic ująć. Naród Wybrany. Przez kogo? Ja go nie wybierałem…

  51. Fenix 14.06.2009 09:10

    I taki zart 🙂 Dlaczego żydzi ciągle szukają ziemi obiecanej ? Bo była tylko obiecana .! A nie zauważyli po czym chodzą .:)

  52. Velevit 14.06.2009 12:02

    Eh, kac mnie męczy, a po przeczytaniu kolejnych komentarzy pod tym tematem tylko bardziej rozbolała mnie głowa : /
    Ta dyskusja faktycznie prowadzi donikąd. Jest łikend- czas relaksu, proponuję zatem znaleźć “lżejszy” temat 🙂

  53. Tom 14.06.2009 23:08

    Polska już zapłaciła żydom w latach 50-ych miliardy dolarów. Sa na to dokumenty w NBP.Ale- na krotko przed wybuchem 2 wojny swiatowej , żydzi pobrali- kredyty w polskich bankach na mieszkania, domy instytucje, dzialalność gospodarczą.. Tych kredytów nigdy nie spłacili.Za to po wojnie żydzi z UB mordowali Polaków .żydzi decydowali o gospodarce Polski(j.berman i h. minc puścili polskich przedsiebiorców z torbami rok- 1948).Polska nie mogła pod naciskiem ZSRR i “innych sił zewnętrznych i wewnętrznych skorzystać z ekonomicznej odbudowy kraju(Plan marshalla)-skorzystali niemcy austriacy,francuzi)…do roku 1992 stacjonowały w Polsce wojska sowieckie…Polska była do roku 1989 kolonią sowiecką..wszystkie surowce naturalne np.wegiel siarka zelazo , jak równiez , sprzet wojskowy,, produkty rolne spozywcze szly za darmo do Zwiazku Sowieckiego..A sejm 2 lata temu przyjał ustawe o wyplacie żydom 65 miliardów dolarów…

  54. gosia 15.06.2009 00:49

    Niech sie pan Peleg zajmie lepiej mieniem zabranym Palestynczkom wygnanym podczas powstania państwa Izrael, oraz tym zawłaszczonym z poparciem rządu przez osadników na Zachodnim Brzegu. Będzie miał co robić. Ale wiadomo, jak się powie że Żydzi nie są jedyną ofiarą XX wieku to się od razu jest antysemita…

  55. W. 15.06.2009 14:02

    Czy Polska powinna wypłacić Izraelowi odszkodowanie za holokaust?
    Nie (94%, 431 Głosów)
    Tak (4%, 19 Głosów)
    Nie mam zdania (2%, 7 Głosów)
    Oddano głosów: 457

    Mam pytanie do tych 19 osób. Dlaczego Polska powinna płacić odszkodowanie Izraeolowi za holokaust, którego sprawcą są Niemcy? Przecież Polska nie jest odpowiedzialna za holokaust Żydów i sama była ofiarą hitlerowskiej napaści. Czy mogą to jakoś uzasadnić?

  56. W. 15.06.2009 14:57

    Uczciwie, na drodze sądowej, każdy powinien mieć prawo do sądzenia się o odszkodowania czy zwrot majątku. Ale politycznym targom nad naszymi głowami mówię NIE!

    Nawet jeśli to Żydzi głosowali na “tak”, chciałbym poznać ich motywację i argumenty, dlaczego Polacy mają płacić za skutki działalności Niemców?

  57. blackeyed 16.06.2009 23:52

    Nie rozumiem dlaczego mamy spłacać majątek polskich obywateli Izraelowi. Żyd to kategoria religijna, a nie słyszałem żebyśmy majątek zmarłych chrześcijan przekazywali Watykanowi. Peleg to żałosny naciągacz, a próba wyłudzenia jest karalna.

  58. Robert Śmietana 17.06.2009 10:23

    W pełni popieram tezy autora, to jest jakaś parodia, te żydowskie roszczenia.

    W sumie należy jednak rozróżnić antysemityzm od antysyjonizmu. Bo to nie “żydzi jako tacy”, a ta ich wredna część, zwająca się syjonistami, bezkarnie i rozbójniczo grabi świat. To ich należałoby “zlikwidować” dla dobra świata, bo jeżeli nie, to już niebawem wszyscy będziemy ich niewolnikami.

  59. Hassasin 19.06.2009 06:18

    sami sie proszą o podgromy…..ostatnio wielka pompa bo loże masonska żydowka otworzyała swoją działalnosci…ta sama którą zdelegalizował J.Piłsudski…..no i sie zaczyna po zydowsku , pełzajaco do przodu na czyjs rachunek….cóż trzeba bedzie uruchomic stare nawyki i po kozacku im wszystko tłumaczyc…..nachajem

  60. Gadający Grzyb 19.06.2009 22:36

    Jejku! Nawet nie wiedziałem, że mój post z “Niepoprawnych” został tu dostrzeżony! Dopiero przed chwilą wrzuciłem sobie w gogle hasło Gadający Grzyb i napotkałem odnośnik do Waszego portalu. Dziękuję i pozdrawiam Dyskutantów.

    Gadający Grzyb

  61. Grashka 22.06.2009 16:55

    My Polacy mówimy już dość grabieży narodu Polskiego a kto nam zapłaci za mord w Katyniu gdzie działali Żydzi w NKWD i mordowali razem ze Stalinem naszą inteligencję zachowują się nic nie widziałem nic nie słyszałem ile ich było kapo jak się obchodzili z ludżmi gorzej jak Niemiec czas zacząć mówić prawdę zaraz będzie że antysemityzm im wolno mówić że nienawidzą Polaków to po co tu przyjeżdżją z nie wychowanymi dziećmi co oni tu wyprawiają zachowują się jak dzicz i mają się za coś TRZEBA ZACZĄĆ GŁOŚNO MÓWIĆ DOŚĆ TEGO .A Bartoszewski będzie im przytakiwał bo jest z tej samej gliny.

  62. an ty 23.06.2009 22:54

    http://www.youtube.com/watch?v=mbd-c1iXFB4&NR=1
    moze ten post przejdzie… Zydzi!!! Kochamy was!!

  63. Morus 24.06.2009 15:35

    Nie wszyscy Zydzi sa odpowiedzialni za wymysly gropki szalbiercow . Po co sie wysilacie ,.roszczenia takie smiesza mnie .Ale po co Wasze ,,Bij kto w Boga wierzy,,:)

  64. Jerzy Ulicki-Rek 25.06.2009 00:39

    Zapraszam wszystkich do podpisania naszej petycji:

    http://www.gopetition.com/online/28795.html

    Nie mozemy zgodzic sie na to aby zakres nbadan jistorycznych byl ustalany i wyznaczany przez kodeks klarny:)

    Jerzy

  65. blackeyed 01.07.2009 09:31

    gdyby Indianie mieli taki marketing jak Żydzi i własne przedsiębiorstwo holokaust, to puściliby USA (w tym amerykańskich Żydów) w skarpetkach, ale najwidoczniej holokaust Indian się nie liczy – może pod pretekstem, że są czerwoni? 🙂

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.