Aborcja a „prawa boskie”

Opublikowano: 27.10.2020 | Kategorie: Publicystyka, Publikacje WM, Społeczeństwo, Zdrowie

Liczba wyświetleń: 2888

Podzielono, skłócono nas, Polaków, jeśli nie stoisz przy mnie, to stałeś tam za bramą, taką myśl przekazał nam kiedyś pewien oderwany od rzeczywistości człowiek, co swymi gierkami politycznymi Polskę nam rujnuje.

„Prawactwo”, to schorzenie które eliminuje empatię, szuka prostych rozwiązań, jeśli nie myślisz jak oni, to cię „diabeł opętał”, nie masz prawa do własnej oceny, masz myśleć tak jak dotknięty tymże schorzeniem. Proste jak budowa cepa, czyż nie? Oni wiedzą, że Bóg chce to co oni, jakieś prywatne korepetycje u „Boga” mają czy co?

Nie wiem, czy się to leczy, ale na pewno logiczne argumenty do nich nie trafiają. Spróbujmy argumentami „boskimi”, choć spróbujmy przemycić kilka prostych zasad logiki.

Bóg nie decyduje o każdym z nas, Bóg nie stoi nad łóżkiem każdej pary, co za chwilę spłodzi potomka. Bóg stworzył zasady, które w świecie nauki nazwiemy „prawami przyrody” i nie nagina swoich praw dla „danej owieczki”. Prawa boskie działają globalnie a nie indywidualnie, nawet jeśli byśmy to chcieli. Bo czy ojcu, matce trójki dzieci, którzy zginęli w wypadku powiesz, że Bóg tak chciał wam uczynić? Chciał waszej rozpaczy? Dobry Bóg tego chciał…?

Bóg stworzył zasady, w tym zasadę „doboru naturalnego”. Są organizmy, co tworzą tysiące, setki tysięcy potomków, jak choćby komary, w nadziei, że kilku z nich spełni wszystkie warunki niezbędne dla rozrodu i to właśnie ci, co najlepiej się w danym środowisku sprawdzili wydadzą kolejne setki tysięcy potomków by znów nieliczni, najlepsi kolejne pokolenie stworzyli. Najlepsi płodzą potomków, gorsi giną, albo stają się pokarmem dla innych stworzeń bożych, jak drapieżniki, ale przecież też i bakterii.

Jeśli w afrykańskim stepie antylopa wyda potomstwo, które w określonym czasie nie będzie w stanie podążyć za stadem, w bezpiecznym „łonie stada” się uchronić i przeżyć do czasu, gdy będzie na tyle silne, by samemu się obronić, to matka podąży za stadem, gdyż jej życie jest dla przetrwania gatunki ważniejsze niż tego nieudanego potomka. Ona w następnym cyklu może urodzi lepszego potomka, potomka, który wniesie wartość dodatnią do genomu tego gatunku. Sprawdzi się, poprzez przetrwanie i spłodzenie swoich potomków. Takie są prawa przyrody, a więc dla wierzących „wola Boga”. Tylko najlepsi przekazują swe geny kolejnym pokoleniom, by kolejne pokolenia były lepiej dostosowane do warunków w jakich żyją, przekażą swym potomkom cechy, które w konsekwencji pozwolą przetrwać gatunkowi. Ci co żyją w obszarach zimnych będą mieli duże nosy, będące w stanie ogrzać powietrze dostarczane do płuc, zaś ci, co żyją w obszarach silnego promieniowania słonecznego będą mieli czarne poskręcane włosy, bo tylko takie najlepiej chronią mózg przed wysoką temperaturą i silnym promieniowaniem słońca.

„Prawem boskim” jest „aborcja”?

Nie aborcja, bo tatuś z mamusią oglądali zachód słońca i po kilku tygodniach mamusia stwierdziła, że tego wieczoru nie tylko „słonko zaszło”. Bo tym należy powiedzieć, było wtedy wypić szklankę wody…, zimnej wody… zamiast. Okres początkowy jest jakby to w języku technicznym ująć „okresem prototypu”, który albo będzie wspaniałym, albo do niczego. Niesie nadzieje, ale nikt nie wie czy je spełni. Stąd „Bóg”, prawami natury stworzyły jakże popularny mechanizm zwany „poronieniem”. Jak podaje portal ”Medonetń [1], średnio jedna na sześć potwierdzonych ciąż kończy się naturalnym poronieniem w ciągu 12 pierwszych tygodni jej trwania. Tak więc nieudane z wielu przyczyn leżących po stronie płodu, ale również stronie organizmu matki ulega samoistnej aborcji. I jeśli ktoś interesuje się medycyną to wie, że proces oczyszczenia po samoistnym poronieniu, śmierci prenatalnej płodu nie różni się od procesu aborcji dla płodu w tym samym wieku.

Człowiek dzięki swej inteligencji potrafił usunąć zagrożenie że niepełnosprawny potomek stanie się źródłem pożywienia dla drapieżników, jak to się ma w dzikiej przyrodzie dla wszelkiego potomstwa, również tego, które umiera po kilku minutach/ godzinach samodzielnego życia. Złamaliśmy drugie „prawo boskie”, potrafimy pozwolić żyć tym, którzy nie są w stanie samodzielnie egzystować. Przez całe życie wymagają by inny człowiek opiekę nad nim sprawował, bo bez tej opieki wcześniej czy później żyć nie będzie mógł. Ratując życie jednego poświęcamy życie drugiego… tego, co będzie do ostatnich swych dni opiekować się ułomnym. I stawiamy pytanie, co będzie z tym, co sam egzystować nie potrafi, gdy jego opiekuna nie stanie? „Obrońcy życia” chcą decydować o życiu potencjalnego opiekuna nie dając mu prawa decyzji, czy swe życie chce temu poświęcić?

Prawa boskie są proste. Nie potrafisz sam żyć, umierasz a twoje ciało pozwala przeżyć potomstwu innych stworzeń bożych. Prawa ludzkie stają się bardziej skomplikowane, tyle, czy prowadzą one do pierwszego prawa Boskiego, doskonalenia obiektu stworzenia?

Czy jest prawo zabraniające dwóm osobom posiadającym ewidentne wady genetyczne do spłodzenia potomka? Nie. To by uderzało przecież w nasze prawa ludzkie, a co więcej, przecież byłoby to „nieludzkie”. Co więcej, przecież w pierwszym pokoleniu mogą wychować bardzo wartościowe dziecko. Ile to jest opowieści, że dziecko opiekuje się dwoma niepełnosprawnymi rodzicami, niepełnosprawnymi od czasów, gdy jego jeszcze na świecie nie było? Ale znamy prawa Mendla, cechy dziecka odziedziczane są po dziadkach albo pradziadkach. Ileż to było w Ameryce Południowej przypadków, gdy biała matka rodziła białemu ojcu czarne dziecko i nie dlatego, że była mężowi niewierna, a dlatego, że jej babka/prababka zapałała miłością do czarnego niewolnika, co na plantacji pracował. Proszę nie szukać tu rasistowskich odniesień, nie chcę szukać odniesień, do królewskiej dynastii Wielkiej Brytanii, bo księżnę Dianę bardzo szanuję.

Oczywiście, świat nie jest zero-jedynkowy, znajdziemy przykłady gdzie z punktu widzenia medycyny lekarz może wskazać rodzicom iż powinni przemyśleć sprawę aborcji. Posłużę się tu dwoma skrajnymi przypadkami. Ludwiga van Beethowena, będącego jakby koronnym przykładem przeciwników aborcji, choć wtedy badań prenatalnych jeszcze nie było a tylko stan zdrowia rodziców wskazywał iż dzieci mieć nie powinni i wspaniałego tenora Andrei Bocelliego, którego matka mimo wskazań lekarzy zdecydowała się urodzić. Uwielbiam śpiew Bocelliego, zaś fakt iż jest niewidomym w niczym mu nie przeszkadza cieszyć ludzi swym talentem. Jednak osoba ta jest wspaniałym przykładem na to iż mieliśmy dobre prawo będące dorobkiem kompromisu między Polakami o różnych poglądach, to które teraz usiłuje się zmienić. Bo w przypadku wad płodu to rodzina powinna decydować, zaś postęp medycyny i badań prenatalnych z każdym rokiem daje coraz bardziej wiarygodne wyniki. To rodzina poniesie wszelkie konsekwencje wychowania takiego dziecka, zarówno sukces jak i porażkę, więc niech ona decyduje.

Jeśli chcesz decydować za rodzinę, to uczestnicz w tym do końca, również z kosztami finansowymi. Jeśli politycy, Kościół chce decydować za rodziców to winni w pełni pokryć koszty utrzymania takiego niepełnosprawnego do końca jego dni. Czy nie jest to uczciwe? A wiemy, jak dziś rządzący odnosili się do protestu niepełnosprawnych w sejmie.

Moralność obrońców – urodź bo my tak chcemy, a potem bujaj się z tym sam, szanowny rodzicu. Dlatego w mojej opinii póki sprawy ekonomiczne nie zostaną rozwiązane, sprawy rehabilitacji, leczenia, dodatkowych środków jakie zdrowy człowiek nie potrzebuje, pensja pozwalająca godnie żyć opiekunowi i osobie niepełnosprawnej, decyzja winna pozostać w gestii rodziny i nikomu z butami wchodzić w to nie wolno.

Autorstwo: Zawisza Niebieski
Źródło: WolneMedia.net

Przypis

[1] https://www.medonet.pl/ciaza-i-dziecko/patologia-ciazy,poronienie—bocian-nie-dolecial,artykul,1694637.html


TAGI: ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

41 komentarzy

  1. Dandi1981 27.10.2020 09:52

    Do poronienia dochodzi jezeli plod jest martwy lub na tyle slaby ze dlugo nie pociagnie, jezeli jest zdeformowany a bedzie zyl kobieta go urodzi.
    Nie mozna narzucac w 21 wieku niechcianego porodu skanczy sie to jak prochibicja zakaz prostytucji i narkotykow a czarny rynek kwitnie w najlepsze temu glupota jest zakazywac czegos co i tak wielu zrobi nielegalnie z narazeniem zycia
    Ps co podkusilo namiestnika zaboru amerykansko zydowsko watykanskiego czyli naczelnika panstwa do strzelenia sobie w stope , chyba dobro polakow nabiezecie odpornosci stadnej na protestach.

  2. Zawisza Niebieski 27.10.2020 12:53

    Ciągle zadaję sobie pytanie, wszyscy jesteśmy zmęczeni sprawami wirusa, po co tak mącić, jeszcze ludzi na ulice wyciągnąć, naprawdę nie było lepszego czasu na załatwianie spraw futerek, aborcji i innych? Chodzi o przykrycie nieudolności obecnego rządu, przed wiosenną falą wysprzedali maseczki, potem sprowadzili samolot maseczek nie spełniających norm, teraz też jeszcze miesiąc temu krzyczeli iż wszystko jest pod kontrolą, pod jaką widać dziś.

  3. realista 27.10.2020 17:11

    ja to bym się raczej cieszył z nawarstwienia tych spraw… .. .

  4. Mr. Slimsky 29.10.2020 00:18

    Autor tego artykułu jest niebezpiecznym spekulantem, który przeinacza obowiązujące od zawsze prawo moralne. Jest to prawo, które pochodzi od Boga i które potwierdzone zostało w setkach orędzi i nauk moralnych, pochodzących od świętych Kościoła. Akt miłości cielesnej – bez względu na okoliczności – jest aktem twórczym i jeżeli dochodzi do powstania płodu, dzieje się to zawsze za sprawą woli Najwyższego Boga. Pobyt na tej ziemi jest dla wszystkich dusz niezbędnym warunkiem do tego, aby móc wznieść się po śmierci ciała do wyższych światów. Usuwanie ciąży jest odbieraniem tego prawa duszy, która od pierwszego dnia życia płodu się w nim znajduje. Usuwanie ciąży jest też najcięższym grzechem ciężkim, jaki istnieje. Dla grzechu tego nie ma usprawiedliwienia i jest on niewybaczalny. Oto orędzia, które potwierdzają te słowa: Bóg Ojciec: Uderzę w każdy naród według miary ilości niewinnych, których zamordowali 29 maja 2013 (link: http://ostrzezenie.net/wordpress/?s=B%C3%B3g+Ojciec%3A+Uderz%C4%99+w+ka%C5%BCdy+nar%C3%B3d+wed%C5%82ug+miary+ilo%C5%9Bci+niewinnych%2C+kt%C3%B3rych+zamordowali); Wzywa nas do szanowania życia od momentu poczęcia do naturalnej śmierci (link: https://paolotescione.altervista.org/pl/ivan-z-Medziugorja-dama-chce-szacunku-dla-%C5%BCycia%2C-a-nie-pracy/amp/); Dlaczego odwracają oni waszą uwagę od tego, aby uznać, że jest to najcięższy ze wszystkich grzechów, a jednocześnie prawią kazania na temat wagi aktów humanitarnych? (link: http://ostrzezenie.net/wordpress/2014/12/25/humanizm-jest-zniewaga-w-stosunku-do-boga/)

  5. realista 29.10.2020 00:40

    żadne prawo nie pochodzi od boga. bóg to wymysł człowieka….. …

  6. realista 29.10.2020 01:06

    śmieszne… (może raczej straszne)
    cytujesz “Uderzę w każdy naród według miary ilości niewinnych, których zamordowali”.

    ale chyba “zapomniałeś” o innych fragmentach…
    może ten?:

    “(29) O północy Pan pozabijał wszystko pierworodne Egiptu: od pierworodnego syna faraona, który siedzi na swym tronie, aż do pierworodnego tego, który był zamknięty w więzieniu, a także wszelkie pierworodne z bydła. (30) I wstał faraon jeszcze w nocy, a z nim wszyscy jego dworzanie i wszyscy Egipcjanie. I podniósł się wielki krzyk w Egipcie, gdyż nie było domu, w którym nie byłoby umarłego.”

    albo:

    (4) Pan rzekł do niego: Przejdź przez środek miasta, przez środek Jerozolimy i nakreśl ten znak TAW na czołach mężów, którzy wzdychają i biadają nad wszystkimi obrzydliwościami w niej popełnianymi.. (5) Do innych zaś rzekł, tak iż słyszałem: Idźcie za nim po mieście i zabijajcie! Niech oczy wasze nie znają współczucia ni litości! (6) Starca, młodzieńca, pannę, niemowlę i kobietę wybijajcie do szczętu!”

    czy też:

    “(1) Rzekł Pan do Mojżesza: (2) Pomścij Izraelitów na Madianitach.” “Według rozkazu, jaki otrzymał Mojżesz od Pana, wyruszyli przeciw Madianitom i pozabijali wszystkich mężczyzn.” “(9) Następnie uprowadzili w niewolę kobiety i dzieci madianickie oraz zagarnęli jako łup wszystko ich bydło, stada i cały majątek. (10) Spalili wszystkie miasta, które tamci zamieszkiwali, i wszystkie obozowiska namiotów. (11) Zabrawszy następnie całą zdobycz, cały łup złożony z ludzi i zwierząt, (12) przyprowadzili jeńców, zdobycz i łup do Mojżesza” “(17) Zabijecie więc spośród dzieci wszystkich chłopców, a spośród kobiet te, które już obcowały z mężczyzną. (18) Jedynie wszystkie dziewczęta, które jeszcze nie obcowały z mężczyzną, zostawicie dla siebie przy życiu.”

    tudzież:

    “(1) Gdy Pan, Bóg twój, wprowadzi cię do ziemi, do której idziesz, aby ją posiąść, usunie liczne narody przed tobą: Chetytów, Girgaszytów, Amorytów, Kananejczyków, Peryzzytów, Chiwwitów i Jebusytów: siedem narodów liczniejszych i potężniejszych od ciebie. (2) Pan, Bóg twój, odda je tobie, a ty je wytępisz, obłożysz je klątwą, nie zawrzesz z nimi przymierza i nie okażesz im litości.”

    i jeszcze:

    “(28) Tego samego dnia Jozue zdobył Makkedę i pobił ją ostrzem miecza, króla zaś jej i wszystkich żywych w mieście obłożył klątwą, tak że nikt nie ocalał. A z królem Makkedy postąpił tak, jak z królem Jerycha. (29) Następnie Jozue z całym Izraelem udał się z Makkedy do Libny i natarł na Libnę. (30) I wydał ją Pan w ręce Izraela wraz z jej królem; zdobyli ją ostrzem miecza i zabili wszystkich żyjących, tak że nikt nie ocalał; a z królem jej postąpił tak, jak postąpił z królem Jerycha. (31) Jozue z całym Izraelem udał się następnie z Libny do Lakisz, obległ je i natarł na nie. (32) I wydał Pan również Lakisz w ręce Izraela, który na drugi dzień zdobył je i zabił ostrzem miecza wszystkich żyjących w nim, zupełnie tak, jak uczynił z Libną. (33) Wówczas Horam, król Gezer, przybył, aby wspomóc Lakisz, lecz Jozue zadał mu taką klęskę, iż z jego ludu nikt nie ocalał. (34) Później Jozue, a z nim cały Izrael udali się z Lakisz do Eglonu, oblegli go i natarli na niego. (35) Zdobyli go tego samego dnia i pobili ostrzem miecza. Wszystko, co w nim żyło, tegoż dnia zostało obłożone klątwą, zupełnie tak, jak w Lakisz. (36) Z Eglonu udał się Jozue, a z nim cały Izrael do Hebronu i natarł na niego. (37) I zdobyli go, i porazili ostrzem miecza jego króla i wszystkich mieszkańców przyległych jego miast, nie pozostawiając nikogo przy życiu, jak uczynił [Jozue] z Eglonem. Miasto i wszystko, co w nim żyło, zostało również obłożone klątwą. (38) Jozue wraz z całym Izraelem wrócił do Debiru i natarł na niego. (39) I zdobył go wraz z jego królem i wszystkimi przyległymi doń miastami: pobili go ostrzem miecza i obłożyli klątwą wszystko, co w nim żyło, nie oszczędzając nikogo. Jak postąpił z Hebronem, tak uczynił z Debirem i jego królem, jak przedtem uczynił z Libną i jej królem. (40) W ten sposób Jozue podbił cały kraj: wzgórza i Negeb, Szefelę, i stoki górskie i wszystkich ich królów. Nie pozostawił nikogo przy życiu i obłożył klątwą wszystko, co żyło, jak rozkazał Pan, Bóg Izraela. (41) Jozue pobił ich pod Kadesz-Barnea aż do Gazy, cały kraj Goszen aż do Gibeonu. (42) Wszystkich tych królów i ziemie ich zdobył Jozue w jednej wyprawie, ponieważ Pan, Bóg Izraela, walczył wraz z Izraelem.”

    i jest tego jeszcze w cholerę więcej!

    TO JEST TWÓJ MIŁOSIERNY I WSZECHPOTĘŻNY BÓG.
    TFU!….. …

  7. Fenix 29.10.2020 07:44

    Bóg stworzył człowieka ,a człowiek stworzy Boga . Stwórca i Stworzenie , jesteśmy procesem . W procesie ewolucji zmieniamy zasady, świadomie bądźmy przyczyną. Duchem wierni Bogu ,w wiecznej zmianie ciał , w tym zmianie zadnia , co było wczoraj “dobre i złe “? Spostrzegamy dziś , że już tym nie jest ! Plan jest jeden stworzenie Stwórcy, jaki ma być ?

  8. Admin WM 29.10.2020 07:46

    @realista

    Przeczytaj regulamin punkt 5f ws. formatowania html komentarzy.
    https://wolnemedia.net/regulamin/

  9. MasaKalambura 29.10.2020 08:09

    A co z twojego TFU! jeśli dokładnie taki jest? Realisto. Mimo że nieskończenie miłosierny, bo cierpliwości Jego pojąć niepodobna, to również sprawiedliwy i straszliwy w karaniu?? Kogo obchodzi twoje estetyczne TFU?

    Dzieci pierworodne Egiptu zabite zostały za to, że Egipt pierworodnych Izraela zamordował, bo dokładnie przez to matka Mojżesza wrzuciła go do Nilu, by go przed łapami żołdaków uchronić.

    Podobnie ludy, które potem Mojżesz podbijał. Te znowu znane są z praktyki, która stała się największą z prób Abrahama. Składanie ludzi w tym własnych dzieci na ofiarę bożkom z drewna i kamienia. Zniszczone i anihilowane, aby nic z tych praktyk nie pozostało ani żadna po nich pamięć. Straszliwa to sprawiedliwość i jej się narody wystrzegać mają.

    Bo nie ma usprawiedliwienia dla mordowania dzieci, choć nie jest to grzech niewybaczalny. Państwo może zezwolić na mordowanie swoich obywateli, ale nie musi i nie powinno. Usuwanie płodów martwych i chorych w stopniu umierającym (bezmózgowie, cyklopia i inne straszliwe) owszem, to jeszcze można zrozumieć. Ale nie wszystkie i nie na każde życzenie, i nie tylko matki życzenie, bo płód ma własne DNA, nie jest to część ciała matki, którym może sobie sama beztrosko zarządzać.

  10. realista 29.10.2020 10:01

    Maurycy, no szkoda, bo właśnie post stracił czytelność.
    potrafisz teraz wskazać w których miejscach jest mowa o morderstwach? bo podejrzewam, że nikt nie przeczyta całego tekstu, a tak było przynajmniej widać. mogłeś zwrócić mi uwagę, ale nie edytować tego. teraz jest bez sensu….. …

  11. realista 29.10.2020 10:11

    cyt.:”A co z twojego TFU! jeśli dokładnie taki jest?”

    nie jest! taki bóg nie istnieje, to są wasze chore wymysły. i przestań się gimnastykować, żeby mordowanie całych ludów (!!!) usprawiedliwić, bo to tak obrzydliwe, że właśnie przez takie coś szacunek do ciebie tracę. to jest najgorsze bezeceństwo, z którego prymitywne ludy jeszcze nie zdawały sobie sprawy, że nie można karać (ZABIJAĆ) jednych za winy drugich.
    ten nad tobą pisze “Uderzę w każdy naród według miary ilości niewinnych, których zamordowali”, “to najcięższy ze wszystkich grzechów”, sam piszesz “Bo nie ma usprawiedliwienia dla mordowania dzieci”, A MIMO TO USPRAWIEDLIWIASZ!!! mało tego – WIELBISZ!
    to jest klasyczny przykład DWÓJMYŚLENIA. jest mi niedobrze jak was czytam, to są amoralne słowa skrzywionych ludzi….. …

  12. MasaKalambura 29.10.2020 13:46

    To jest tylko twoje zdanie. Wedle innych (w tym mnie) jest właśnie taki.
    Karze ludzi indywidualnie, ale tez narody zbiorowo. Jak i całe światy – planety.
    Nie ma tu dwumyślenia. Stwórca nie podlega prawom, które stworzył dla stworzenia.
    A skoro jednym z praw jest jak piszesz sprawiedliwość w wersji: Uderzę w każdy naród według miary ilości niewinnych, których zamordował. To prawo broniące niewinnych jest potrzebne.

  13. realista 29.10.2020 14:53

    cyt.:”To jest tylko twoje zdanie.”

    to nie jest tylko moje zdanie. ponadto poparte jest ono cytatami, które każdy nie znający biblii uznałby za niegodziwość. nawet wierzący.

    cyt.:”Wedle innych (w tym mnie) jest właśnie taki.”

    bo, jak już pisałem, ty jesteś otumaniony religijnie, krańcowo nieobiektywny i oczy zasłania ci pragnienie nagrody po śmierci. próżne oczekiwania, szkoda, że się o tym nie przekonasz…

    cyt.:”Karze ludzi indywidualnie, ale tez narody zbiorowo. Jak i całe światy – planety.”

    nie karze, tylko prymitywne pastuchy tak sobie wyobrażały boga. a wy to ciągniecie dalej, bo jesteście tak samo prymitywni. i tak samo wasza moralność jest płytka jak kałuża. nawet nie umiecie sobie wyobrazić wszechmogącego i wszechwiedzącego, bo tak go opisujecie i takie rzeczy robicie, że prawdziwy wszechmogący was pierwszych by ukarał…

    cyt.:”Nie ma tu dwumyślenia. Stwórca nie podlega prawom, które stworzył dla stworzenia.”

    tu jest absolutne dwójmyślenie. to oznacza, że de facto nie ma moralności. że można mordować niewinnych w imię boga wedle prawa, jakie sami sobie mordujący przyznają. bo im bóg kazał! dlaczego ty jesteś tak ślepy?

    jest mi strasznie przykro….. …

  14. MasaKalambura 29.10.2020 15:17

    tu jest absolutne dwójmyślenie. – nie, nie jest.

    to oznacza, że de facto nie ma moralności. – nie prawda.

    że można mordować niewinnych w imię boga wedle prawa jakie sami sobie mordujący przyznają. bo im bóg kazał! – nie można, nie możesz sobie sam dopisać coś do Prawa Księgi, a jeśli jesteś prorokiem udowodnij.

    dlaczego ty jesteś tak ślepy? – Ślepy nie jestem, widzę, to ciebie ślepota prowadzi. Dlaczego ? Ponieważ przytłaczająca siła dowodów na prawdziwość pochodzenia Ksiąg od Boga nie pozwala widzieć tego po twojemu.

    Bóg ma rację. I On jest Sędzią. I On dowody na prawdziwość boskiego przekazu dostarcza, co by każde pokolenie wiedziało.

  15. realista 29.10.2020 16:39

    tak, tak, gimnastykuj się próbując jakoś usprawiedliwić te obrzydliwe bezeceństwa.
    dla mnie bóg karzący mordować całe narody, w tym NIEMOWLĘTA, to zwyrol, tak jak jego wyznawcy.
    aborcja przynajmniej dotyczy płodu, a nie urodzonego już, w pełni ukształtowanego człowieka.
    no, ale tutaj nie można płodu, a tam można wszystkie niemowlęta zarżnąć jak leci. taka to boska moralność….. …

  16. MasaKalambura 29.10.2020 17:02

    Dajże spokój. Jaka gimnastyka. Ten zwyrol, jak to piszesz, może robić co Mu się podoba. I będzie karać zwyroli takich jak ty, co popierają mordowanie niewinnych dzieci jak i tych co je mordują jeśli Mu się spodoba. Dokładnie w taki sposób, jaki Sobie wymyśli.

    Ja nie będę i nic mi do tego. Jeśli sam będę podążać drogą sprawiedliwych, nic mi od Niego nie grozi. Nawet wśród aborcjonistów.

    Wierzących katolików, którzy przejęli władzę zwyczajnie rozumiem. Przejmując władzę przejęli odpowiedzialność. I skoro mogą coś zmienić, muszą to zrobić. Wyjścia nie mają, bo za zaniechanie władza będzie przez Najwyższego sądzona. I to surowo. Zupełnie inaczej niż zwykli obywatele.

    Jak chcecie to zmienić, to się zorganizujcie, wygrajcie wybory, przejmijcie władzę i zmieńcie Konstytucję, bo obecna napisana przez komuszków na to nie pozwala. Bo przyłączając się do tych lewackich rewolucjonistów, nihilistów jedynie realizujecie plan A Pikea wywołania trzeciej wojny światowej.

  17. realista 29.10.2020 17:16

    ależ oczywiście, że se może robić co chce. w końcu to postać fikcyjna, jak miś Yogi.
    ale jak każe zabijać niemowlęta, bo się urodziły w kraju wrogów jego ludu wybranego (hahahaha) to jest zwyrolem i nie jest żadnym bogiem, tylko postacią z mitów jakichś prymitywów. mitów szkodliwych i moralnie skrzywiających.

    mam w dupie co kto sobie zaplanował. mam dosyć narzucania mi i innym waszych hipokrytycznych praw i przekonań. jeśli ma to nie doprowadzić do wojny, to się poddajcie, nie będzie trzeba walczyć o swoje prawa. ja już mam dosyć takich pierdoletów, jakie ty i inni tobie podobni wygadują.

    albo się odpieprzycie, albo będzie wojna, i to z WASZEJ WINY….. …

  18. MasaKalambura 29.10.2020 17:26

    Realisto, co tam sobie w odbyt wkładasz, to twoja sprawa. Jak chcesz swoje dzieci zabijać, to zabijaj. A jak chcesz na wojnę iść, to się zbrój. Tylko weź pod uwagę, że ludzie będą się bronić. A gdy opadnie kurz, i będziemy odbudowywać to, co zniszczycie, napiszemy o was historię głupców. Co mieli wszystko i to zniszczyli.

  19. realista 29.10.2020 17:43

    no, jak mówiłem – hipokryzja wylewa się normalnie już nawet z twoich uszu…
    ludzie to wychodzą właśnie na ulicę w obronie wolności. a zwyrole z gębami pełnymi frazesów o miłości kłamliwego boga satrapy mogą wygrać jedynie dzięki swoim kłamstwom i okrucieństwu. będziecie zabijać tak, jak kazał wam wasz bóg? niemowlęta też?
    to WY czcicie fałszywego boga, prawdziwy Bóg jest humanistą….. …

  20. MasaKalambura 29.10.2020 19:22

    Wolność do zabijania, to przesada. Tak jak nie popieram zabijania w imię zemsty za rzekomą obrazę Proroka tak nie popieram wolności do zabijania nienarodzonych.

  21. rici 29.10.2020 22:37

    Wedlug sw. Augustyna plod zaczyna byc czlowiekiem gdy sie uksztaltuje na ksztalt czlowieka, czyli od okolo 12 tygodnia.
    Wedlug ezoterykow czas ten nie jest okreslony moze byc przed samym urodzeniem, lub troche wczesniej, w zaleznosci kiedy wejdzie w niego dusza.
    Zreszta cialo ludzkie to jest takie ubranko dla duszy, i jak kazde ubranko po uzyciu jest wyrzucone, i ubrane nowe. Te wszy<stkie bajki o niebie, piekle itp, sa po to by czlowiek sie bal. Czlowiekiem ktory sie boi latwiej rzadzic.
    Jezeli bog stworzyl czlowieka na swoj obraz i podobienstwo, to znaczy ze czlowiek jest rowniez bogiem. Wyznawcy judaizmu walkuja to bez przerwy, a nie moga zrozumiec, chyba bog dal im za malo ze swojej madrosci. Dla mnie katolik, zyd,muzulmanin to wyznawca judaizmu, tylko ze w roznych odmianach.
    Masa wedlug wiekszosci biblistow Mojzesz to faraon Amothep IV, czyli Echnaton, to ten ktory chcial wprowadzic w Egipcie wiare w jednego boga, poza tym byl wladca z dynastii hettyckiej. Hettyci po drodze na podbicie Egiptu przygarneli zydow. Zydzi weszli do Egiptu razem z Hettytami jako okupanci. Bylo dobrze dopuki Hettyci ograniczyli sie do rzadzenia, i wykorzystania ekonomicznego mieszkancow Egiptu, Ale gdy chciano zabrac im wiare w ich bogow to sie zbuntowali i pozbyli sie najezdcow wypedzajac ich. Podejrzewam ze rewolte przeciw faraonowi i popierajacych go zydow przeprowadzili kaplani starej religi, bojac sie utraty wplywow.

  22. MasaKalambura 30.10.2020 06:29

    Podobieństwo cech nie oznacza kopiowania. Stworzenie nie stwarza, nie utrzymuje istnienia, nie kotroluje i nie kieruje nim, nie ma wiedzy, władzy i mocy absolutnej , a więc nie jest Bogiem. Ma tylko kilka cech podobnych jego cechom. Miłosierdzie, litościwość, mądrość, cierpliwość etc. Ale na poziomie ludzkim nie boskim. Człowiekowi daleko do Boga.

    Mojżesz nie budował świątyń, nie władał Egiptem, anie nie czcił Słońca. Tamten faraon to oddzielna postać, która mądrze rozkminiła przewagę monoteizmu nad politeizmem w państwie. Z tą większością biblistów też nie przesadzaj. Kilku tylko. Mniejszość.

    Co się tyczy duszy, wedle Koranu dusza wchodzi w ciało w trzecim miesiącu. A więc do tego czasu zarodek nie jest człowiekiem z duszą. Czy można go wtedy usuwać, o tym nie pisze. W innym miejscu zaś mówi, żeby nie zabijać dzieci w obawie przed biedą czy z innych powodów, bo dzieci są błogosławieństwem i niosą błogosławieństwo od Stwórcy.

  23. Fenix 30.10.2020 07:30

    @ Masa, ja myślę ze dusza przejmuje i opuszcza ciało, wtedy kiedy chce dusza, pozostawiając ciało ! Dusza wprawia w ruch ciało!” Ciało to wyłączony silnik , dusza ” włącza silnik podaniem energii ” Nie w 3 miesiącu ciąży, tak jak ktoś napisał i nakazał wierzyć. Wtedy mówisz że w kobiecie w 3 miesiącu ciąży, są dwie dusze, ciekawe jak to odkryłeś? Może kobieta współdzieli ciało jedną duszą , dwa silniki połączonych ciał. Nawet w czasie snu ciała , dusza opuszcza ciało i robi to kiedy zechce. Dla ciebie sen paru godzin czy minut, dla duszy odpoczynek i bez ograniczeń przestrzeń. Dusza rządzi ciałem, nie ciało duszą.

  24. Fenix 30.10.2020 08:40

    Nie można zabić (pozbawić życia ) tego co się nie urodziło. Można usunąć uszkodzony płód , albo naprawić błąd w uszkodzonym płodzie. Kobiety rodzimy zdrowe dzieci , nie chore!

  25. MasaKalambura 30.10.2020 09:51

    Co to za kuriozalna definicja. Nie można zabić płodu, bo się nie urodziło, ale można stwierdzić czy płód jest martwy czy żywy. Kretynizm.

    Wejście duszy do ciała następuje, kiedy Władca dusz im nakaże. Koran napisał Władca Życia i Pan Śmierci. I stwierdza, że dusza wchodzi w ciało w 3 miesiącu.

    Nie ja to odkryłem, bo jestem mały pikuś. Bóg to stwierdza w Księdze. Którą uwierzytelnia cudem. Dla naszych czasów przewidziano taki oto.
    Bóg stanowił nowym miejscem Kultu Jedynego Boga Mekkę zamiast Jerozolimy. Gdzie jest Mekka w Koranie?

    W surze 2, wers 125:
    ” I oto uczyniliśmy ten Dom miejscem nawiedzania i miejscem bezpiecznym. I weźcie sobie jako miejsce modlitwy stację Abrahama. Zawarliśmy przymierze z Abrahamem i Isma`ilem: “Oczyśćcie Mój Dom dla odprawiających okrążenia, dla tych, którzy pozostają w medytacji, i dla tych, którzy się pochylają i wybijają pokłony.”

    Gdzie jest na Świecie?
    21°25’29.97″N 39°49’12.02″E

    21,25 i 2,125
    Przypadek? Nie sądzę.
    Szczególnie, że jest to pierwsza wzmianka o Mekce w Koranie.

    Jeśli jesteś prorokiem stwierdzającym inaczej daj podobny dowód.

  26. realista 30.10.2020 10:21

    no jak ty taki wierzący jesteś na takich podstawach, to ja gościu już nie mam żadnych wątpliwości co do ciebie. możesz nawet mydlić oczy nauką….. …

  27. rici 30.10.2020 10:40

    Dusza nie ma wladcy, to dusza jest wladca, np. ciala.

  28. MasaKalambura 30.10.2020 11:17

    Nie mój drogi Realisto, to nie są podstawy mojej wiary. Jest to jedno z najnowszych odkryć z ukrytych tajemnic z Księgi dla tych co w Boga i w Księgę już teraz wierzą. Taki wzmacniacz, wspomagacz, ufanatyczniacz – jeśli jest takie słowo.

    Nauka to nie tylko nauki przyrodnicze, ale o tym tez już rozmawialiśmy.

    Rici, wszystko co żyje ma swego Stwórcę i On jest ich władcą, który dusze i życie daje, oraz który duszę i życie odbiera.

  29. rici 30.10.2020 12:14

    A kto jest stworca stworcy? Nastepny stworca, i ktory byl tym pierwszym? a moze ty lub ja jestesmy stworcami swoich swiatow?

  30. MasaKalambura 30.10.2020 13:12

    Stwórca Stwórcy nie istnieje. Nikt nie był przed Nim i nikogo po Nim nie będzie. On, Alfa i Omega, Pierwszy i Ostatni, nie ma boga poza Nim.

  31. rici 30.10.2020 13:15

    Masa, a moze to ja w swojej rzeczywistosci stworzylem ciebie?, zeby muc z toba dyskutowac?, tak jak i realiste i innych? lub moc cie nawrocic?. Wszystko jest mozliwe. Wiec ja jestem twoim stworca.

  32. MasaKalambura 30.10.2020 13:25

    Może tak. W ramach próby stwórz coś sobie. Walizkę dolarów Jenów Euro i Złotych, wagon złota i srebra. Z rzeczy łatwych.
    A jak się masz za Stwórcę światów, stwórz żywą istotę.

    ex nihilo, z niczego, dzięki słowu.

    Powiedz: Bądź! i nagraj to nam.

  33. rici 30.10.2020 14:14

    Po co mi waliska pieniedzy? Jezeli twoim bogiem jest pieniadz, to tak, ale moim bogiem pieniadz nie jest.
    Popatrz do lustra i co widzisz, to co ja stworzylem. Tak ze video ci jest niepotrzebne.

  34. rici 30.10.2020 14:30

    Jezeli chcesz to lepiej zrozumiec to poczytaj sobie taka ksiazke “Wedlug lotra” Wisniowskiego-Snerga.

  35. MasaKalambura 30.10.2020 15:08

    Weź coś stwórz, wtedy pogadamy. Nie chcesz pieniędzy, to daj je innym. Chodzi o akt stwarzania, jeśli możesz, jak twierdzisz, sobie stwarzać wszystko do woli, wiadomo że niczego nie potrzebujesz.

    To co w lustrze stworzył Stwórca, jak i samo lustro. Ludzie je tylko ukształtowali.

  36. rici 30.10.2020 15:20

    To co w lustrze to ja stworzylem, wiec patrzac w lustro, a zreszta dookola siebie to mysl ze to ja stworzylem to wszystki i masz mi oddawac czesc, podac na kolana i bic czolem o beton z podziekowaniami dla mnie, a moze tez ci sie cos poprzestawia w glowie. Chociaz jak tak patrze na tych co tak robia to wyglada ze chyba maja bez przerwy wstrzas mozgu.

  37. MasaKalambura 30.10.2020 15:25

    Kolejny pseudo mesjasz do kolekcji.
    Witaj w panteonie pseudo bogów. Faraona pozdrów.

  38. rici 30.10.2020 16:20

    Nigdy nie twierdzilem ze jestem mesjaszem. A co do boga jestem bogiem na takich samych zasadach jak ten ktorego ty uznajesz za boga. Ja to nawet jestem lepszym, poniewaz jestem bogiem i jego prorokiem , takie 2 w 1. A jak bys sie do mnie przylaczyl to mozemy byc trojca. Nawet to byloby dobre rici-massa- kandelabr.

  39. MasaKalambura 30.10.2020 16:59

    Nie Rici, nie jesteś.
    Mój Bóg ustalił wschód słońca na wschodzie. Jak jesteś jak On, ustal go gdzie indziej. Powiedzmy na północy.

    Prorokiem nie jesteś również. Jeśli jesteś, powiedz kto będzie prezydentem polski za 5 lat i uzbrój się w cierpliwość. Chyba że masz jakąś niebywałą informację na najbliższy czas. Opisz, poczekamy, sprawdzimy i się zobaczy…

  40. rici 30.10.2020 17:59

    Jak sama nazwa wskazuje to wschod jest tam gdzie wschodzi slonce, nawet jezeli bedzie wschodzic na polnocy to i tak bedzie sie nazywal wschod, trudno zeby wschod nazywal sie polnoc.
    Jezeli moje proroctwo sie sprawdzi to bedziesz moim wyznawca?
    Wiec prorokuje ze za chwile wszyscy czytajacy te komentarze beda sie z ciebie smiac, oczywiscie poza toba.

  41. MasaKalambura 30.10.2020 18:30

    Jeśli będą to na zdrowie. Póki co, robisz z siebie głupca, boże co nie może…

    Tutaj muszę jednak przeprosić za wprowadzenie was wszystkich w błąd. Nie trzy a cztery miesiące lub 120 dni po których wedle islamu dusza wkracza do ciała dziecka. I wedle części naukowców religijnych aborcja w tych dniach jest dopuszczalna. Jednak jest to czyn powszechnie uznawany za okropny.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_abortion

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.