Unia Europejska wzywa do legalizacji aborcji

Opublikowano: 28.11.2013 | Kategorie: Prawo, Seks i płeć, Wiadomości ze świata

Liczba wyświetleń: 1062

Komisja Praw Kobiet i Równouprawnienia Parlamentu Europejskiego 26 listopada po raz drugi przyjęła projekt niewiążącej rezolucji, która wzywa m.in. do tego, by aborcja była legalna, bezpieczna i dostępna we wszystkich krajach UE. Projekt rezolucji w sprawie zdrowia reprodukcyjnego i seksualnego oraz praw w tej dziedzinie poparło 19 członków komisji PE, a 15 było przeciwko.

Pod koniec października podczas sesji plenarnej w Strasburgu eurodeputowani odesłali budzący wiele emocji projekt do dalszych prac w komisji PE. Choć ta wprowadziła do niego niewielkie poprawki, przesłanie przegłosowanego dziś dokumentu pozostało takie samo. Nie jest jasne, kiedy cały europarlament ponownie zagłosuje w tej sprawie.

Autorką raportu jest portugalska socjaldemokratka Edite Estrela. Podkreśliła w nim, że prawa seksualne i reprodukcyjne są prawami człowieka oraz że “poszanowanie prawa kobiet do swobodnego i odpowiedzialnego decydowania o tym, ile, kiedy i w jakich odstępach czasu chcą mieć dzieci, jest niezbędne dla rozwoju osobistego, społecznego i gospodarczego”. Wezwano też kraje UE do propagowania badań naukowych nad środkami antykoncepcyjnymi dla kobiet i mężczyzn.

Raport zaleca też, aby aborcja była legalna, bezpieczna i dostępna dla wszystkich, choć jednocześnie nie powinna być promowana jako metoda planowania rodziny.

Rezolucja kładzie nacisk na dostęp do antykoncepcji i obowiązkowej edukacji seksualnej odpowiednio przystosowanej do wieku dzieci i młodzieży. Jednak w przegłosowanym tekście zabrakło obecnego w poprzedniej jego wersji zdania, że edukacja seksualna musi być prowadzona w bezpiecznej i pozbawionej tabu atmosferze oraz na zasadzie interakcji między uczniami i nauczycielami.

Eurodeputowani z komisji praw kobiet i równouprawnienia wykreślili także zdanie, w którym wzywali kraje Unii do zapewnienia samotnym kobietom i lesbijkom dostępu do metod leczenia bezpłodności oraz medycznie wspomaganej prokreacji.

Jak podano w projekcie rezolucji PE, w 21 krajach UE dopuszczalna jest aborcja na życzenie. Wielka Brytania, Finlandia i Cypr pozwalają na dużą dowolność w interpretowaniu, czy aborcja jest dopuszczalna w danym przypadku, podczas gdy w Polsce, Irlandii i Luksemburgu restrykcyjna interpretacja i ogólna niechęć lub strach przed przerywaniem ciąży sprawiają, że legalnie przeprowadzone aborcje są rzadkością – stwierdzono w dokumencie. Jedynym państwem UE bezwarunkowo zakazującym aborcji jest Malta.

W Polsce zgodnie z obecnie obowiązującą ustawą o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży aborcja jest legalna w trzech przypadkach: gdy ciąża zagraża życiu lub zdrowiu kobiety, gdy jest wynikiem czynu zabronionego lub gdy płód jest ciężko i nieodwracalnie uszkodzony.

Autor: jkl
Źródło: Lewica.pl


TAGI: ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

24 komentarze

  1. Bond James Bond 28.11.2013 09:19

    Aborcja jako walka z wymieraniem Europy. Słusznie, słusznie. Popieram.

    Ps. W ciągu ostatnich 15 lat, dokonano 21 milionów aborcji w UE – stąd wymieranie Europy.

    Bez dwóch zdań, ciąże które są rezultatem gwałtów powinny być usuwane, ciąże które zagrażają życiu matki, również, płody z wadami genetycznymi – to powinna być decyzja rodziców.

    Natomiast przerywanie ciąży będących wynikiem skrajnej nieodpowiedzialności, rozwiązłego społeczeństwa powinno być zakazane.

    “Raport zaleca też, aby aborcja była legalna, bezpieczna i dostępna dla wszystkich, choć jednocześnie nie powinna być promowana jako metoda planowania rodziny.”

    Aborcja jako metoda planowania rodziny ? Ta pani nie rozumie własnych myśli, albo sama wyrosła z uszkodzonego płodu, który powinien być usunięty.

  2. egzopolityka 28.11.2013 10:27

    Aborcja jak najbardziej powinna być legalna łącznie z eliminacją dzieci urodzonych jako kalekie bez rączek i nóżek. Dusza na tym nie ucierpi bo za chwilę wejdzie do nowego ciała zdrowego człowieka. Co ciekawe, organizacje religijne które uznają istnienie duszy, są najbardziej przeciwne aborcji czyli popierają cierpienie duszy w ciele.

  3. biedak 28.11.2013 10:48

    Proponuję zalegalizować aborcję do maksymalnie 70 lat życia płodu, oraz eutanazję dla ludzi powyżej 70 roku życia.

    Jeszcze mam takie pytanko: jeśli jakaś siksa puści się pod wpływem koksu, to podchodzi to pod ciążę w wyniku czynu zabronionego? Albo jak robi to w jadącym samochodzie nie mając zapiętych pasów?

  4. phbolo 28.11.2013 11:01

    Nikt nikogo nie zmusza, żeby przeprowadził aborcję – każdy ma swój światopogląd w tej sprawie, ale nie można innym mówić, że mają przeprowadzić aborcję albo, że nie mogą. Powinna być legalna – każdy ma wtedy wybór i wtedy byłoby mniej przypadków zabijania dzieci po ich urodzeniu. Zresztą mówimy tu o odcinananiu od mozliwości aborcji najbiedniejszych ludzi. Ci bardziej zaradni finansowo zrobią to nielegalnie w Polsce lub legalnie za granicą. Wiec o to tu chodzi, żeby najbiedniejszych- często ludzi żyjących w patologii- nie pozostawiać bez takiej możliwości. Bo później czytamy o dzieciach w beczkach itp.

  5. agama 28.11.2013 12:10

    Co dobrego z delegalizacji aborcji? Tyle ze kobiety zaczna lazic do jakiegos podziemia. Katolicy, co sie mądrzą, ze aborcja powinna byc nielegalna sami w pierwszej kolejnosci by sie jej poddali, gdyby grozila im smierc przy porodzie. A faceci to juz w ogole nie powinni sie wtracac do decydowania o tym, co kobieta powinna robic ze swoim cialem.

  6. Joshua 28.11.2013 12:19

    “poszanowanie prawa kobiet do swobodnego i odpowiedzialnego decydowania o tym, ile, kiedy i w jakich odstępach czasu chcą mieć dzieci”
    No cóż, jakoś mi i małzonce nie trzeba było aborcji do swobodnego i odpowiedzialnego decydownia o tym ile, jak i kiedy. Co do odstępów czasu wybralismy dwa lata. I dwójkę dzieci mamy. I to była naza wspólna decyzja ile chcemy mniec dzieci, a nie tylko żony, bo jestęsmy równouprawnieni W DECYDOWANIU O KSZTAŁCIE NASZEJ RODZINY.

  7. goldencja 28.11.2013 13:53

    @Agama, właśnie tak będzie jak było. Kobiety będą chodzić do rzeźników na aborcje, co skończy się nie tylko śmiercią płodu lub nawet dziecka (rzeźnicy przeprowadzają aborcję na żądanie nie patrząc na wiek płodu) ale także bardzo często poważnymi uszkodzeniami narządów rodnych kobiety, co z kolei uniemożliwi jej poczęcie i poród, gdy już do tego dojrzeje. Statystyki pokazują, że najwięcej aborcji dokonywanych jest przez osoby wierzące, które wcześniej zgodnie z ich religią nie stosowały środków antykoncepcyjnych uznawanych za zło.
    Mężczyźni zamiast zmuszać niedojrzałe kobiety do rodzenia powinni szukać rozwiązania w postaci zabezpieczenia ich życia i zdrowia z pieniędzy ojca dziecka, bo polityka alimentacyjna jest śmieszna nie tylko w Polsce. Jak zwykle odpowiedzialność jednak spada na kobietę, która nie może być niedojrzała w chwili poczęcia, a mężczyzna może. Kobieta nazywana jest puszczalską, a mężczyzna ogierem.
    Jeśli mężczyzna zapładnia kobietę doprowadzając ją do ostatecznej decyzji usunięcia ciąży, nie zapewniając jej bezpieczeństwa materialnego i emocjonalnego, to uważam że jest bardziej winny śmierci płodu niż ona i powinien być za to ukarany.
    Zanim jednak w naszym społeczeństwie zaczniemy wychowywać mężczyzn w poszanowaniu życia i godności drugiego człowieka i że seks to nie osiągnięcie tylko często zobowiązanie, to zasiedlą nas ciapaci.

  8. Bond James Bond 28.11.2013 15:38

    Śmiać mi się chcę z większości komentarzy. Agama oraz goldenacja piszą z godnie z zasadą, nie znam się , to się wypowiem.

    Kobiety ciągle przy przy temacie aborcji podnoszą jeden i ten sam pokraczny argument , w różnych formach :

    “mam prawo do decydowania o własnym ciele”
    “mam prawo do zachodzenia w ciążę wtedy kiedy chcę”
    “mam prawo do uprawianie seksu wtedy, gdy mam na to ochotę”

    Płód czy dziecko to nie ciało kobiety, ale ok, niech będzie, że to ciało kobiety, jeśli tak komuś wygodniej.

    Kto odmawia kobietom prawa do powyższych postulatów – nikt.
    Tzw niechciane ciąże są wynikiem pustogłowia, brakiem zabezpieczenia itd.
    Całe to pieniactwo za aborcją, ma na celu usprawiedliwić skrajną nieodpowiedzialność.

    Równie dobrze, każda z kobiet, które zarażą się np wirusowym zapaleniem wątroby podczas seksu z przypadkową osobą, bez zabezpieczenia, może domagać się przeszczepu wątroby poza kolejnością. Byłoby to równie nielogiczne.

    Aborcja jako przeciwdziałanie dzieciobójstwu – kolejny pokraczny argument. Istnieje legalny sposób pozbycia się niechcianych dzieci – wystarczy zgłosić to przed lub po porodzie, w szpitalu. Problem sprawia kobietom to, że taką ciążę trzeba donosić, a dziecko urodzić. Ale po co się męczyć skoro można się pozbyć w godzinę czy dwie.

    Goldenacja … Mężczyźni zapładniają kobiety… jeszcze pewnie bez wiedzy kobiet, np. a przystanku autobusowym.

    Drogie Panie, zanim się rozłoży przed kimś nogi, to trzeba się upewnić przed kim się je rozkłada, trzeba zadbać o zabezpieczenie, sprawdzenie czy facet jest zabezpieczony itd.

    Gdybym ja osobiście miał z kimś nowym pójść do łóżka w obecnych czasach, zażądałbym wyników badań na HIV, WZW typu C i jeszcze wenerycznych.

    A teraz cytat dla Agamy , łagodzący Twe boleści, z posta powyżej:

    Obecnie, aborcja w polskim prawie jest dozwolona w trzech przypadkach.

    Pierwszym z nich jest ten, kiedy ciąża stanowi zagrożenie dla życia lub zdrowia kobiety. Takie zagrożenie musi stwierdzić oczywiście lekarz, w dodatku inny niż ten, który dokonuje zabiegu. Aborcja musi być wówczas przeprowadzona w warunkach szpitalnych.

    Drugi przypadek dopuszcza dokonanie aborcji w wyniku dużego ryzyka związanego z ciężkim i nieodwracalnym upośledzeniem płodu albo wystąpieniem zagrożenia nieuleczalną chorobą, zagrażającą jego życiu. W takim przypadku zabieg można wykonać do 21 tygodnia ciąży.

    Trzecia możliwość zezwala na zabieg wówczas, kiedy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że ciąża powstała w wyniku czynu zabronionego, jak na przykład gwałt, kazirodztwo, stosunki seksualne z osobą w wieku poniżej 15 lat. Przerwać ciążę można wtedy, gdy od jej początku nie upłynęło więcej, niż 12 tygodni. Jest to jedyny przypadek, który dopuszcza wykonanie zabiegu również w gabinecie prywatnym.

  9. greg1982fr 28.11.2013 17:57

    Aborcja powinna byc dozwolona. Decyzja nalezy do kobiety. Tylko nie w polowie ciazy “bo jej sie odwidzialo” ale faktycznie w 3 wymienionych wyzej przypadkach albo na samym poczatku ciazy, kiedy za pozno na tabletki. Sa przeciez przypadki, kiedy kobieta dostaje okresu pomimo ciazy. Jest to mylace.
    Jezeli ktos nie chce miec dziecka a doszlo do zaplodnienia (zle wyliczony kalendarzyk, gumka pekla, cokolwiek) to sa tabletki. I to banalne do zdobycia.

    http://www.wpadka.pl przy naglych przypadkach do 72h
    http://www.womenonweb.org/pl/ w przypadkach chyba do 3 miesiecy (nie pamietam)

    Robienie zas zabiegu usuniecia w polowie ciazy czy pozniej, kiedy nie ma przeciwskazan do ciazy – to idiotyzm moim zdaniem.
    A decyzja powinna nalezec wtedy do kobiety.

  10. goldencja 28.11.2013 17:58

    @Bond James Bond, gimbaza na WM, super, coraz ciekawiej…
    “Drogie Panie, zanim się rozłoży przed kimś nogi, to trzeba się upewnić przed kim się je rozkłada, trzeba zadbać o zabezpieczenie, sprawdzenie czy facet jest zabezpieczony itd.” – poziom dyskusji 0…
    a facet co ma tylko używać? to, że większość gówniarzy jest niedojrzałych nie spycha odpowiedzialności na młode niedojrzałe kobiety…

    “Gdybym ja osobiście miał z kimś nowym pójść do łóżka w obecnych czasach, zażądałbym wyników badań na HIV, WZW typu C i jeszcze wenerycznych.” – gdybyś śledził tendencje par i wierności, to robiłbyś to regularnie nawet ze stałą partnerką/partnerem. Widać, że chcesz być mądry na siłę.

    to jakie mamy prawo aborcyjne, to wiem, nie musisz mnie uświadamiać i raczej nikogo, kto zagląda na WM regularnie.

  11. Bond James Bond 28.11.2013 18:15

    @goldenacja,

    nie pisz mi proszę o tendencjach statystycznych par opisywanych w kolorowej prasie, czy na “portalach informacyjnych” typu onet, bo to jest sprowadzanie poziomu dyskusji do parteru.

    Statystyki wykazują, że przeciętny szary człowiek to idiota, uważasz się za idiotkę , swojego męża, lub być jesteś szczęśliwa matką zidiociałych dzieci, czy choć jesteś owocem związku dwóch lub jednego idioty ? Zatem ufasz statystykom wybiórczo.

    To jakie mamy prawo pisałem do innego adresata, ale najwyraźniej masz multikonto, lub nie czytasz postów, na które odpisujesz.

    -bjb : “sprawdzenie czy facet jest zabezpieczony itd.”
    -gld : “a facet co ma tylko używać?”

    Czytać to nie umie czy tylko udaje ?

    “to, że większość gówniarzy jest niedojrzałych nie spycha odpowiedzialności na młode niedojrzałe kobiety… ”

    Gówniarze i młode kobiety. To wykazuje pewną tendencję w Twym rozumowaniu.
    Gówniarze i młode gówniary byłoby mniej tendencyjne.

    To już jest rola rodzica, by w tej kwestii wyedukować własne dzieci. Na szczęście ci bardziej zapracowani rodzice mogą liczyć na zwolenników aborcji.

    Zanim coś odpiszesz, najpierw przeczytaj dokładnie post na który odpisujesz, i własne pogmatwane i nielogiczne wypowiedzi.

    A jeśli tak chętnie się powołujesz na statystyki, to sprawdź, proszę, jak wielki odsetek kobiet, które poddały się aborcji z tzw wpadek układa sobie później życie, zachodzi w ciążę i cieszy się macierzyństwem – tylko nie w kolorowych czasopismach dla tak dojrzałych kobiet jak Ty.

    Tak jak pisałem wcześniej, całe to pieniactwo to obrona przed konsekwencjami nierozważnych czynów osób niewyedukowanych, lekkomyślnych i rozwiązłych, które nie potrafią zapanować nad własnymi popędami, podobnie jak inne nie naczelne.

    W Republice Irlandii w zeszłym roku przez prawo zbyt konserwatywne , zmarła kobieta – lekarz (stomatolog, ale jednak). Płód, a właściwie już dziecko zaczął obumierać przed porodem.

    Mimo próśb ze strony niedoszłej matki, lekarze nie mogli przerwać ciąży – gdyż zabraniało tego irlandzkie prawo – ciąże można było przerwać w momencie gdy serce płodu / dziecka przestawało bić.

    Lekarze zwlekali do ostatniej chwili, kobieta dostała sepsy. Zmarł płód/dziecko i zmarła ona. Dla męża i ojca prawdziwa tragedia.

    A Ty śmiesz porównywać efekty gówniarskich zachcianek do tej i wielu innych tragedii.

  12. Konter 28.11.2013 19:01

    Wszystko sprowadza się do tego jak człowiek podchodzi do płodu/dziecka. Dla mnie płód jest potencjalnym człowiekiem, posiada DNA które definiuje w dużym stopniu jego przyszły wygląd i charakter. Usunięcie tego płodu jest zamknięciem ścieżki rozwoju tego potencjalnego człowieka. Dla mnie płód to jeden z etapów rozwoju człowieka i aborcję uważam za coś niemoralnego. Uważam też że państwo nie powinno przyklaskiwać takim działaniom.

  13. Jedr02 28.11.2013 19:04

    Naturalna konsekwencja odrzucenia koncepcji duszy i uznania że w świecie jedyne co jest to materia, cząsteczki układające się według jakiś zasad, a wszystko to z przypadku, zasady też.
    Jak się już przyjmie takie ignoranckie założenia, to nie ma żadnego powodu by nie pochwalać aborcji. Zasadniczo jakby być konsekwentnym to nie ma wtedy powodu żeby nie pochwalać mordowania ludzi. Ale póki co naszczęście materialiści to hipokryci i ignoranci i wierzą w swoje poglądy tylko w takim stopniu jaki im pasuje, a reszte okrywają mgłą ignorancji. Z tego powodu łatwo im powiedzieć że płód to zlepek komórek. Relatywizują sobie dowolnie co może być zabijane a co nie. Wymyślają sobie co jak czuje ból i co jest wartościowe itp. Bywa to nawet ciekawe, jak np za aborcją stają weganie 🙂 Ale nonsensy to naturalna konsekwencja spekulacji umysłowej, który tak naprawde nic nie wie a sobie wymyśla jaka to rzeczywistosć jest. Jak się nie chce być takim przygłupem to trzeba przestać fantazjować, a zacząć szczerze szukać mając świadomosć małości swojej wiedzy, a wręcz pseudowiedzy.

    @egzopolityka. Jak zwykle siejesz dezinformacje, ośmieszając jeszcze reinkarnacje. Reinkarnacja jest ściśle związana z dwoma rzeczami – prawem karmy i wolną wolą jednostki. Przybierane ciała zależą od karmy i pragnień inwidualnej jednostki, dlatego są tak różnorodne. Ale spełnianie tych pragnień jest sankcjonowane przez prawo karmy. I nie da się od niego uciec. Jeśli ktoś ma cierpieć za swoje uczynki to cierpieć będzie dalej. Jeśli Ty w wyniku swoich spekulacji uznasz że możesz go zabić i to zrobić to będziesz ponosił konsekwencje swoich uczynków. I nie liczy się tu intencja że chciałeś dobrze tak samo jak nie liczy się intencja z jaką wkładasz palec w ogień, po prostu się sparzysz.
    Twoja interpretacja reinkarnacji to wypaczona forma działająca godna współczesnych Indii, gdzie Mądrości Kultury Wedyjskiej używa się dziś do utrzymywania dziwnego systemu społecznego. Taka interpretacja jest spekulacją nie popartą żadnym realnym autorytetem.

    @phbolo, a czy można tez powiedzieć że nikt mi nie będzie mówił czy mam zabijać innych ludzi albo gwałcić kobiety? Aborcja to zabicie żywej istoty. Innej żywej istoty. I to ludzkiej 🙂

    Aczkolwiek się zgadzam że katolicka koncepcja delegalizacji jest bardzo niedoskonała. Nie zmieni faktu że aborcje będą dokonywane. Realne rozwiązanie powinno zwalczać powód dokonywania aborcji. To będzie rozwiązanie prawdziwe. Ale tu potrzeba by długiej analizy i wielu obserwacji by zrozumieć jak to zrobić. To raczej nie jest analiza na komentarz pod artykułem 🙂

  14. kudlaty72 28.11.2013 19:13

    “Nikt nikogo nie zmusza, żeby przeprowadził aborcję – każdy ma swój światopogląd w tej sprawie, ”

    I tu jest właśnie pies pogrzebany.Ludziom się wydaje,że mają SWÓJ światopoglad ,a tak właściwie to myślą to co media wciskają im od 60 lat.Ludzie mają tak zryte mózgi,że powtarzając medialne brednie są w stanie dać sobie rękę uciąć upierając się ,że to ich własne przemyślane zdanie.

  15. Jedr02 28.11.2013 20:51

    Ja to bym powiedział że ludzie sami siebie oszukują, i chcą być oszukiwani, działanie mediów to skutek istnienia podatnego pola. Ludzie wyrażają swoje zmyślone filozofie od dosyć dawna i jest to starsze niż dzisiejsze media.
    A po co się oszukują, co przez to uzyskują? Mogą spokojnie spełniać pragnienia które sa niemożliwe do spełniania jak nie jest się pogrążonym w ignorancji. Np osoba świadoma zdaje sobie sprawe z przemijalności dóbr materialnych, wie że w każdej chwili może stracić dom, rodzinę itp. wie że nawet jak będzie je miieć bogactwo to będzie ono źródłem wielu nowych problemów zwiążku z tym taka osoba nie skupia się na tych tymczasowych dobrach. Aby więc mogło manifestować się pragnienie materialnego postępu, potrzebna jest ta ignorancja i samooszukiwanie się 🙂 Przykład którym podałem jest dosyć ogólny, może łatwiej będzie zrozumieć to na przykładzie fanatyków klubów piłkarskich. Poświęcają całe swoje życia po to by służyć klubowi, jego środowisku kibicowskiemu i czemu wybierają akurat dany klub? Bo urodzili się w danej dzielnicy. Kupują mase gadżetów, kupują bilety na mecze itp. Życie poświęcane sztucznym wartościom. Jaki może być efekt takiego życia? Taki jak wartości które nim kierowały. Ale takie osoby właśnie oszukują się jakimiś wartościami typu tradycja, honor, wspólnota, tworzą antagonizmy z innymi grupami itp. Wykreowali sobie zbiór jakiś zachowań, nazwali go ładnymi sloganami i się temu oddają. I tu też przykład, gdzie tu udział mediów? Nie potrzeba mediów by żyć fałszymi poglądami. Media nie są żadnym problemem, problemem jest skłonność do oszukiwania(w tym samooszukiwania). Manipulacje mediów to implikacja tej skłonności. Szczerość i pokora to jest rozwiązanie na tą skłonność, ale wpierw trzeba chcieć rozwiązać problem, a jak ktoś chce dążyć do jakiś wymysłów to będzie się oszukiwał i będzie się dawał oszukiwać. To właśnie że media kogokolwiek manipulują to efekt woli ludzi manipulowanych. Chcą być oszukiwani, chcą brać udział w antagonizmach, chcą tępić lewactwo, albo przeciwstawiać się faszyzmowi, walczyć z NWO, chcą mieć poglądy na to na tamto, chcą być chciwi i zdobywać itd. itp. Dzisiejsze media to po prostu wyraz “rozrywki” obecnego społeczeństwa.

  16. supertlumacz 28.11.2013 20:53

    Przykro mi że w kraju mego pochodzenia temat wywołuje najwięcej zainteresowania wśród fanatyków religijnych, feministek i wrogów narodu polskiego dążących do jego fizycznej likwidacji.

    Tymczasem wystarczyłoby zrezygnować z pruderii aby pogodzić interesy wszystkich zainteresowanych a nawet postronnych!

    Najpierw kilka założeń w sensie matematycznym tzn pewników dla dalszych rozważań.

    1. Zdecydowana większość zamierzonych czy usiłowanych aborcji to aborcje ze względów ekonomicznych czy towarzyskich, uśmiercanie płodów zdrowych dla uniknięcia ich wychowania.
    2. W skali międzynarodowej daje się zauważyć deficyt zdrowych dzieci do adopcji. Deficyt jest tak ostry że niektórzy potencjalni rodzice gotowi są adoptować dzieci ułomne.

    Należy zalegalizować handel niemowlętami. Rynkowa wartość zdrowego noworodka rasy białej to przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy dolarów. To znaczna kwota wystarczająca nie tylko na pokrycie kosztów opieki lekarskiej ale i na finansową zachętę np 20% dla niedoszłej dzieciobójczyni.

    Przypadek śpiewaczki multimilionerki Ałły Pugaczowej nie jest znany w Polsce bo świadczy o przepaści między sytuacją (prawną, poziomu opieki medycznej , naukową , etyczną, obyczajową, oświatową) w Federacji Rosyjskiej i w Polsce.

    AP jest znana z upodobania do partnerów którzy mogliby być jej synami, a złośliwi mówią że wnukami. Przewidując nieodwracalność procesu starzenia, kiedy miała około 40 lat zamroziła swoje jajeczka. Zostały one przed rokiem zapłodnione nasieniem jej obecnego partnera. Niedawno matka zastępcza urodziła parę bliźniąt w moskiewskiej prywatnej klinice, a szczęśliwy ojciec Gałkin i AP udzielali wywiadów. Szacuję że koszt opieki medycznej przekraczał $1mln, a wynagrodzenie dla wyselekcjonowanej matki zastępczej wynosiło ponad $100 000. Oczywiście obie kwoty objęte tajemnicą zagwarantowaną w kontrakcie pisemnym.

  17. kudlaty72 28.11.2013 21:11

    @Jedr02 jeżeli media są w 90% w rękach chazarów to są niebezpieczne.Większość ludzi to idioci wybierający stadnie złudne bezpieczeństwo zamiast wolności ponieważ bedąc jednostką wolną nie byliby w stanie zapewnić sobie bezpieczeństwa.Stado debili broniących swoich przyszłych katów,stado myślące tylko w kategorii chwili ale to też wynik indoktrynacji niestety.Tak,ludzie chcą być oszukiwani bo nie są w stanie zaakceptować prawdy,która niestety moze zagrozić ich bezpieczeństwu.

  18. Jedr02 28.11.2013 21:17

    A na jakim rynku chodzą po tyle noworodki rasy białej? Może jakieś źródła informacji.

  19. Drax 28.11.2013 21:32

    Mamy legalizacje wojny, legalizacje zabijania demonstrantow, wiec dlaczego nie zalegalizowac zabijania plodow? Przeciez zabic kogos legalnie to juz nie to samo, co zabic kogos nielegalnie, prawda?

  20. Bond James Bond 28.11.2013 23:15

    @Jedr02

    wyczułeś biznes ? 😉

    Teraz dzięki komentarzom od 12 w dół, już nie mogę napisać, że mnie śmieszy to co ludzie piszą pod tym artykułem.

  21. supertlumacz 29.11.2013 01:05

    Pani AP jest znana jako skandalistka. W rzeczywistości jest to bardzo mądra i zdyscyplinowana kobieta która potrafi korzystać z życia. Mój typ urody i niestety moja grupa wiekowa…Gdybym miał Jej talent i pieniądze, poszukiwałbym partnerki w tej samej grupie wiekowej co jej partner..
    http://www.vesti.ru/only_video.html?vid=399738
    Włodzimierz Wolfowicz Żirinowski ma opinię najbardziej elokwentnego polityka. Wybitny antysemita, choć ma ojca Żyda (porzucił matkę). Wygrywa wszystkie debaty telewizyjne. Dwumetrowy intelektualista miliarder Prochorow również ma żydowskie korzenie bo jego żydowska babcia , wybitny mikrobiolog, jest bohaterką narodową – pozostała w Moskwie aby wytwarzać szczepionki. Jednak wysoki poziom kulturalny telewidzów wyklucza wprowadzanie takich wątków do dyskusji. Natomiast pytanie AP jest zasadne.

    Na początku AP występująca tutaj tylko jako członek publiczności uprawnionej do zadawania pytań skromnie przedstawia się, choć świadoma jest że jest najbardziej znaną osobą w studio. Później zadaje pytanie WWŻ czy nie uważa że Prezydent FR powinien być przykładem poprawnego zachowania, wzorem dla młodzieży, twarzą mocarstwa. Czy przewiduje zmianę swojego zachowania gdyby został wybrany prezydentem. Czy przestanie zachowywać sie jak cham. Czasownik CHAMIĆ używany przez AP znaczy po rosyjsku to samo co po polsku.

    Wybrałem ten film bo ilustruje PRZEPAŚĆ w dziedzinie obyczajowości, poziomu kultury, wolności wypowiedzi, poziomu intelektualnego, a również zdyscyplinowania i patriotyzmu elity między FR a Polską.

  22. Bond James Bond 29.11.2013 09:17

    @w,

    1. Seks to nie zabawa, skoro niesie za sobą tak poważne konsekwencje.
    4. Nie prawda. Za trjójmiastem :

    “Ile czasu zajmuje przejście przez cały proces adopcyjny? Na szkolenie czeka się w Trójmieście nawet pół roku, proces kwalifikacyjny trwa od 6-9 miesięcy, do tego doliczyć trzeba oczekiwanie na dziecko (w Trójmieście nawet do 2 lat) oraz czas procedury sądowej. Cierpliwość jest zatem niezbędna. Zdarza się natomiast, że w przypadku rodzin otwartych na przyjęcie dziecka starszego niż 2 lata, rodzin, które nie określają wyraźnie płci, ani innych predyspozycji dziecka, proces trwa krócej i może zamknąć się w roku. ”

    Oczekiwanie na adopcję jest tak długie – bo brakuje dzieci – noworodków.

  23. kroton 29.11.2013 09:56

    @egzopolityka
    “Aborcja jak najbardziej powinna być legalna łącznie z eliminacją dzieci urodzonych jako kalekie bez rączek i nóżek. Dusza na tym nie ucierpi bo za chwilę wejdzie do nowego ciała zdrowego człowieka. Co ciekawe, organizacje religijne które uznają istnienie duszy, są najbardziej przeciwne aborcji czyli popierają cierpienie duszy w ciele.”

    Mylisz się.
    Dusza, która otrzymała kalekie ciało, otrzymała je jako konsekwencję swoich działań w poprzednich wcieleniach. Jeśli przerwiesz jej obecne wcielenie niszcząc ciało, ona będzie musiała ponownie przyjąć kalekie ciało, aby dokończyć to co zostało przerwane, czyli przebywanie w kalekim ciele przez wyznaczony okres czasu.
    Warto wiedzieć, że ten kto przeprowadza aborcję, czy też zabija kalekie dziecko, podlegać będzie takiej samej karze, czyli sam zostanie wyskrobany, w jednym z kolejnych swoich wcieleń, jak również zabity gdy zostanie umieszczony w kalekim ciele.
    Prawo karmy jest surowe i nikt mu się nie wymknie. Żadne łamańce słowne, służące usprawiedliwianiu swoich poczynań, nie mają w jego świetle żadnego znaczenia.

  24. aZyga 29.11.2013 11:07

    @supertlumacz co chciałeś udowodnić dając ten link, bo chyba nie to: ,,Wybrałem ten film bo ilustruje PRZEPAŚĆ w dziedzinie obyczajowości, poziomu kultury, wolności wypowiedzi, poziomu intelektualnego, a również zdyscyplinowania i patriotyzmu elity między FR a Polską”. Gdzie ta przepaść ? Taka sama debata mogłaby się odbyć w Polsce np. pomiędzy A.Dymną, a Niesiołowskim.
    Elita w rosji jest ściśle powiązana z Putinem, każda niesubordynacja wychodząca poza ustalony przez niego scenariusz jest karana tak jak za Stalina, no może zachowują trochę większe pozory.
    A tak poza tym co to ma wspólnego z aborcją w Polsce ?

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.