Będzie ekshumacja Przemysława Gosiewskiego

Opublikowano: 03.03.2012 | Kategorie: Wiadomości z kraju

Liczba wyświetleń: 649

W ciągu trzech tygodni dojdzie do ekshumacji ciała śp. Przemysława Gosiewskiego, który zginął w katastrofie smoleńskiej – dowiedział się portal Niezależna.pl. Informacja ta została potwierdzona w prokuraturze wojskowej.

Rodzina zmarłego w katastrofie smoleńskiej polityka przecież już od momentu poznania wyników sekcji zwłok podważała wiarygodność rosyjskich ekspertyz sądowo-medycznych. W ekspertyzie sporządzonej w Moskwie wskazano bowiem m.in., że poseł Gosiewski miał 175 cm wzrostu, ważył 90 kg, a jego układ kostny był prawidłowy. Bliscy ofiary dysponują polskimi opiniami lekarskimi, które podważają każde z tych ustaleń. Tym samym nie mają pewności, kogo tak naprawdę pochowali.

Obawy rodziny posła Gosiewskiego o sfałszowanie materiału z rosyjskich sekcji zwłok nie są odosobnione. Wystarczy przypomnieć, że podobne wątpliwości mieli bliscy śp. ministra Zbigniewa Wassermanna. Po ekshumacji okazało się, że nowy protokół sekcyjny różni się od tego sporządzonego w Rosji niemal w 100 proc.

Już po badaniach ciała śp. Zbigniewa Wassermanna prokuratura wojskowa przekazała do Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu rosyjską dokumentację sekcyjną dotyczącą kilku innych ofiar katastrof. Śledczy przyznali, że powodem były istotne rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a opisem znajdującym się w rosyjskich dokumentach.

Opracowanie: wg, dk
Na podstawie: Gazeta Polska Codziennie
Źródło: Niezależna.pl


TAGI: ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

14 komentarzy

  1. J-23 03.03.2012 08:51

    Przecież to była katastrofa lotnicza, a w efekcie ciała były pomieszane i poszarpane. Nie można mieć pretensji o to że rozdzielanie kawałków ciał jest niedokładne. Przecież w dobie przeszczepów organów zamiana jakiegoś organu po śmierci nie powinna wywoływać oburzenia, tym bardziej że nieżywym jest wszystko jedno.Pomyślmy jaka byłaby sytuacja gdyby komuś pobrano organ dla kogoś kto może go jeszcze potrzebować? Nie wiem czy metoda stosowana przez pradawnych Słowian czyli palenie zwłok nie była lepsza? W końcu i tak wszyscy kiedyś trafimy do Matki-Ziemi i się rozłożymy, jak nie w swojej to w cudzej mogile.

  2. Il 03.03.2012 09:03

    Jakie koszty kontynuacji śledztwa w sprawie zbiorowego samobójstwa podatkożernych podróżników lecących kupą złomu?
    Realnej pomocy w wychowywaniu żywych dzieci nie ma (tragiczny wypadek w Sosnowcu) ale pomoc dla samobójczych trupów jest.
    Fałszywy (nie)rząd uśmiercający społeczeństwo.

  3. davidoski 03.03.2012 09:12

    Agentura w komentarzach dostaje szału na samą możliwość ujawnienia prawdy…

  4. pasanger8 03.03.2012 10:04

    Żeby się nie skończyło jak z Sikorskim okazało się,że go w tym Gibraltarze nikt nie zastrzelił. Jakiego szału?Ujawnienie prawdy jest potrzebne byle nie było wykorzystywane w polityce-to jest obrzydliwe i niemoralne.A głęboko wątpię czy takiej niezależnej.pl zależy na prawdzie czy na raczej na proPiSiorskiej propagandzie.

  5. memento 03.03.2012 10:09

    Jakiego ujawnienia prawdy? Skoro dla davidoskiego prawda jest oczywista 😀

  6. adambiernacki 03.03.2012 10:26

    Okaże się, że zabiła go kula z eksplodujących kałachów BORu?

  7. Marky 03.03.2012 12:03

    @ Il

    RE: Jakie koszty kontynuacji śledztwa w sprawie zbiorowego samobójstwa podatkożernych podróżników lecących kupą złomu?

    — Znaczy, ze twierdzisz, ze smierc uczestnikow wiadomego lotu byla samobojcza? Udowodnij, ze byla. Potrafisz?

    RE:Realnej pomocy w wychowywaniu żywych dzieci nie ma (tragiczny wypadek w Sosnowcu) ale pomoc dla samobójczych trupów jest.

    — Cio konkretnie rozumiesz przez “pomoc dla samobojczych trupow”? Czy ekshumacje sp. p. Gosiewskiego? Konkretnie czemu nazywalbys te ekshumacje w ten sposob? Czy twoje nazewnictwo wynika z twojej patologicznej nienawisci do PiS-u, i zwiazanych z nia np. schzofrenicznych zaburzen percepcji? Czy jestes przeciwny wydawaniu pieniedzy na ekshumacje zwlok i wydawaniu ich zamiast tego na “pomoc w wychowywaniu zywych dzieci”? (Wiec istnieje tez pomoc w wychowywaniu martwych dzieci?)? Jesli tak, to dlaczego? Czy jestes tez przeciwny wydawaniu pieniedzy na jakies inne niz ekshumacja czynnosci? Jakie? A TY SAM, osobiscie, ile kasy dales na pomoc w wychowywaniu martwych, ups, zywych dzieci? Czy np. oplacasz internet? Jesli tak, to czemu? Czemu nie przeznaczysz tej oplaty na wspomniana pomoc?
    🙂

  8. Il 03.03.2012 16:05

    Marky
    internet to taki lemingowo-owczy pęd ku samozagładzie.
    Masz rację, miałem i mam wyrzuty sumienia wydając 5 zł miesięcznie na internet. To 60 zł na rok.
    Za 60 zł można było uratować tej zimy człowieka przed śmiertelnym zamarznięciem.
    Wszyscy jesteśmy hipokrytami?
    Kto i co nas tak wyedukował(o), że jesteśmy tacy egoistyczni a niektórzy totalnie egoistyczni ? (część polityków, urzędników i finansiści)

    Samobójstwo można wyjaśnić tak:
    Biorąc pod uwagę większe ryzyko wypadku i zgadzając się na to ryzyko w chwili tego wypadku (w dodatku na terenie rosji) można to uznać za samobójstwo. Niektóre pomysły pis-u podobają mi się ale nie jestem fanatyczny jeśli chodzi o działania polityczne i urzędnicze. Ogólnie nienawidzę partyjniactwa (szczególnie w wykonaniu ‘po’)

    W zeszłym roku bezinteresownie pomogłem dla dzieci z tak zwanego “Domu Dziecka”.

    Uważam, że szkoda środków na jakieś ekshumacje.
    Za te środki lepiej pomagać żywym zwłaszcza chorym dzieciom i innym ludziom.

    Nawet kościół katolicki ma na to powiedzonko:
    ” zostawcie umarłym grzebanie umarłych ” (czy jakoś tak podobnie)

  9. memento 03.03.2012 17:22

    Wow, z jakiego to laboratorium? Kto robił te badania?

  10. Pires 03.03.2012 19:55

    @J-23 “Przecież to była katastrofa lotnicza, a w efekcie ciała były pomieszane i poszarpane. Nie można mieć pretensji o to że rozdzielanie kawałków ciał jest niedokładne.”

    Można mieć pretensje bo od tego są badania DNA, a w tak ważnej sprawie państwowej powinni się zająć każdym szczegółem. Rosja wraz z żydowską partią PO dokonały zamachu i to musi wyjść na światło dzienne. Są tak pewni siebie, że nawet nie dbają o to, żeby dobrze skłamać. Nigdy nie byłem zwolennikiem PISu, raczej PO kiedyś, ale uważam, że każdy przekręt powiniem być ujawniony. Szkoda mi rodzin ofiar, ale najbardziej mi szkoda Polaków. Jak już p. Macierewicz wyjaśni sprawę (oby) to może dotrze do pustych łbów milionów Polaków i się w końcu ogarną. Smoleńsk to coś jak WTC. Niby wiadomo co się stało, ale prawda jest zupełnie inna. Amerykanie się budzą i my się budzimy. Ile jeszcze ludzi musi zginąć, żeby ludzie zaczęli myśleć? Szkoda, że Alex Jones nie jest zainteresowany tą sprawą.

  11. xc1256 03.03.2012 20:50

    @J-23 jakie będzie twoje “zdziwienie” jak się okaże, że to USA jest odpowiedzialna za “strącenie” tego samolotu. Pospadacie z krzeseł…ale powoli wszystko jest na dobrej drodze aby prawda została ujawniona a będzie ujawniona czy to podoba się komuś czy nie.
    ps. nie hołduje i nie należę do żadnej partii politycznej, hołduje prawdzie.

  12. ARTUR 03.03.2012 21:37

    Jeżeli NORAD nie chce ujawnić prawdy to USA jest winne braku dowodów a może też i strącenia samolotu .

  13. Stanlley 03.03.2012 23:10

    Ja mam pewne wątpliwości czy akurat to ruskim najbardziej na rękę było uśmiercenie poprzedniej ekipy… Obecna jest podejrzanie pro-usraelska.

  14. narajana 04.03.2012 08:19

    Zgadzam się dobrowolnie, aby to z moich podatków sfinansowali ekskuzuję, i jeszcze mama się oferuje tak więc powinno wystarczyć…

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.