Ochrona zdrowia i moralności publicznej – nowy powód aby odciąć cię od sieci

Opublikowano: 14.12.2009 | Kategorie: Prawo, Telekomunikacja i komputery

Liczba wyświetleń: 3334

Policja będzie mogła śledzić ludzi w sieci i prewencyjnie odcinać ich od niej bez zgody sądu. Policja od dawna zabiegała o takie rozwiązanie. Teraz udało jej się przekonać rząd.

Funkcjonariusze uzyskają dostęp do informacji o tym, co robimy w internecie, bez zgody sądu. Prawo takie da policji i funkcjonariuszom innych służb jeden z przepisów przygotowywanej właśnie nowelizacji ustawy hazardowej.

Funkcjonariusze będą mogli się dowiedzieć z jakich usług internetowych korzystamy. I to bez podawania konkretnej przyczyny. Nie będzie ważne czy w naszej sprawie prowadzone jest jakieś śledztwo. Zgodnie z nowymi zapisami ustawy policja sprawdzi nas w internecie nawet w celach prewencyjnych.

Nowelizacja umożliwi również ograniczanie dostępu do internetu. Będzie można nas odciąć od internetu – jak informuje dziennik Gazeta Prawna – gdy będzie to niezbędne ze względu np. na ochronę zdrowia i moralności publicznej.

Opracowanie: Renegade
Źródło: Centrum Informacji Anarchistycznej

KOMENTARZ REDAKCJI WM

Warto uzupełnić informację, że policja będzie mogła bez ograniczeń i zgody czytać prywatną korespondencję elektroniczną oraz poznawać wszystkie intymne tajemnice obywatela na podstawie analizy listów i odwiedzanych stron (na co choruje, jakie ma fantazje seksualne, co go interesuje a co denerwuje, z kim utrzymuje więzi towarzyskie, kto jest jego wrogiem, nad czym pracuje, co myśli o szefie z pracy i panu premierze Tusku, jaki ma światopogląd, którą religię wyznaje, czy jest eurosceptykiem czy euroentuzjastą, ile płaci czynszu, co kupuje w sieci, jakie ma hasło do konta bankowego w internecie, etc.). Jednym słowem – policja uzyskuje prawo do totalnej inwigilacji wszystkich obywateli i jest podstawą do łamania podstawowego prawa człowieka do prywatności. Wiedza ta posłuży do stworzenia profilu psychologicznego obywatela i prędzej czy później zostanie wykorzystana przeciwko niemu.

Blokowanie dostępu do niewygodnych stron internetowych bez wyroku sądu oraz możliwości odwołania się od decyzji to niewinny pomysł w porównaniu z prawem do nieograniczonej i niekontrolowanej inwigilacji społeczeństwa bez nakazu sądu.

Odcinanie od sieci (także bez wyroku sądu) pod absurdalnym pretekstem ochrony zdrowia i moralności wskazuje, że władza szykuje się do blokowania użytkowników publikujących artykuły o homeopatii i właściwościach leczniczych ziół i witamin oraz osób, których poglądy moralne i obyczajowe nie będą się podobać władzy.

Polska w ekspresowym tempie przekształca się w państwo policyjne rodem z “Roku 1984”. Już wkrótce będą bez nakazu sądu czytać nasze listy i pamiętniki, a kamery wsadzą nam do gardła, by upewnić się, czy przypadkiem nie spożywamy nielegalnych ziół i witamin.


TAGI: , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

112 komentarzy

  1. ptyrozaur 14.12.2009 20:29

    Jeżeli to prawda to dojdzie do wojny!

  2. EliJaH 14.12.2009 20:31

    norma 🙂 Będzie ucisk jakiego jeszcze nie było

  3. skutlik 14.12.2009 20:42

    co to k***** jest moralność społeczna ? i co ma wspólnego internet z ochroną zdrowia ?
    źle się dzieje… i to wszystko na naszych oczach

  4. cóż 14.12.2009 20:52

    Wiadomo kiedyś bańka pęknie są 2 możliwości: koniec albo zobaczymy ich na szubienicach.

  5. Asd 14.12.2009 21:05

    VPN, tor i truecrypt

  6. W. 14.12.2009 21:11

    “Ochrona zdrowia” – od 1 stycznia 2010 wchodzi w życie Codex Alimentarius. Osoba, która nie posiada dyplomu medycznego nie będzie mogła publikować artykułów o zdrowiu (np. że czosnek zapobiega grypie a witaminy naturalne są dobre dla zdrowia). Będzie można wtedy blokować takie strony jak Grypa666.

    “Ochrona moralności” – pewnie chodzi o stworzenie elastycznego prawa, które pozwoli blokować wszystko co zechce władza, począwszy od stron wulgarnych czy z wulgaryzmami, po krytykujące obecny stan moralny społeczeństwa. Będzie można np. blokować strony Astromarii, która wielokrotnie krytykowała obłudę moralną racjonalistów i teistów.

    Nawet WM można będzie zamknąć pod pretekstem “ochrony moralności” lub “ochrony zdrowia”, bo to bardzo ogólnikowe zarzuty i wszystko można pod nie podczepić.

    Mimo, że nie udało mu się jeszcze zmienić konstytucji, by większość parlamentarna PO mogła wybrać go prezydentem RP, to popełnił poważny błąd, który doprowadzi go do upadku. Stracił kontakt ze społeczeństwem i nie słucha zdrowego rozsądku. Fruwa ponad nim unoszony przez balony iluzji, ale te pękną i wleci w błoto. To tylko kwestia czasu. Tylko gdy to nastąpi, polskie prawo będzie prawem z nazwy, a faktycznie bezprawiem.

    A na koniec coś optymistycznego. Z doświadczenia życiowego wiem, że każda osoba, która psuje prawo sama staje się jego ofiarą. Więc kto wie, może będzie sobie kiedyś Tusk pluł w twarz, że je przeforsował, gdy policja ujawni wyniki niekontrolowanego, prewencyjnego śledztwa przeciwko niemu?

  7. spwdż 14.12.2009 21:12

    “Jeżeli to prawda to dojdzie do wojny!”

    A jakże inaczej. Już rozkwita Podziemne Państwo Polskie, powstają paramilitarne grupy patriotów, kałachów jeszcze zostało sporo z czasów ZSRR. Mamy głęboko zakorzenione idee walki o niepodległość, wszystkie potrzebne wzorce. Nawet powstanie Konspiracyjnego Wojska Polskiego to też tylko kwestia czasu. Walki uniknąć się nie da, ale bądźmy dobrej myśli. Najważniejsze to kiedy zacznie się zadyma wiedzieć kto jest wrogiem, czyli głównie banki i przemysł farmaceutyczno-chemiczny.

    Pozdrawiam

  8. skutlik 14.12.2009 21:16

    @Asd – nawet jeśli będzie możliwość korzystania z tych usług to w najlepszym wypadku bardzo niewielki odsetek internautów będzie miało dostęp do mniej lub bardziej niewygodnych informacji, a co z resztą ? po co im się bawić w – zapewne nielegalnego – tor’a skoro mają pudelka ?
    im dłużej myślę o tym co się dzieje dookoła tym większej paranoi dostaję…
    albo się zorganizujemy i coś w końcu zrobimy albo pozostanie nam wiara że ta pomyłka ewolucji którą jesteśmy nigdy nie rozprzestrzeni się poza tą planetę

  9. Szprotek 14.12.2009 21:17

    Do żadnej wojny nie dojdzie. Możemy czekać, aż możni tego świata będą mieli sprzeczne interesy. Tylko wtedy ludzie coś dla siebie mogą ugrać. Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. Dziś możemy jedynie protestować.

  10. Velevit 14.12.2009 21:23

    Z sklepami zielarskimi pożegnamy się bodaj już za dwa tygodnie, mówili o tym w telewizji.

    Co do zaś afery hazardowej to trafiła ona przecież do Trybunału Konstytucyjnego, czy trybunał wydał już werdykt?? To co zadecyduje TK będzie już nieodwołalne, jeżeli uzna że ustawa hazardowa jest zgodna z Konstytucją to automatycznie wejdzie ona w życie !

  11. W. 14.12.2009 21:28

    Poczytajcie to, a wnioski same się nasuną:
    http://wolnemedia.net/?tag=cenzura

  12. Robert Śmietana 14.12.2009 21:33

    Też tak myślę, Szprotek@9.

    Podobno możni tego świata dzielą się na nieprzyjazne frakcje, ale ktoś z góry z pewnością trzyma ich krótko “za mordy”.

  13. W. 14.12.2009 21:39

    Jeszcze jedno, myślę, że pomysł inwigilacji prewencyjnej to narzędzie do walki politycznej z opozycją. By władza miała na każdego “haka”.

  14. ble 14.12.2009 21:52

    jedno mnie zawsze martwiło
    że zmienia się prawo na zasadzie konia trojańskiego
    robi się szwindel- zmienia się prawo by coś niby naprawić i przy okazji coś z grubej rury

    a my wszyscy patrzymy i tylko oczy przecieramy

  15. margi 14.12.2009 22:08

    no wlasnie, patrzymy. Kiedy wkoncu cos zrobimy??? I co zrobic?

  16. W. 14.12.2009 22:18

    Trzeba by wyjść na ulice i zażądać dymisji premiera oraz rozpisania nowych wyborów. Władza, która walczy z obywatelami i tworzy narzędzia represji, zawiodła zaufanie wyborców i dlatego powinna oddać władzę.

  17. toni7-pl 14.12.2009 22:28

    Uwaga! Rozmowa kontrolowana… obraz również. – Idziemy z postępem!

  18. Pieszko 14.12.2009 23:14

    Ale jaja.. czytam i oczom nie wierzę.. przecież w PRLu dokładnie tak samo motywowano konieczność wprowadzenia cenzury. Wprowadzoną ja oficjalnie w celu strzeżenia moralności i dobrych obyczajów.. No już mogli się trochę bardziej postarać o oryginalność zamiast kopiować pomysły tow. Bieruta & Co. Chociaż z drugiej strony to mądrze jest korzystać ze sprawdzonych wzorów.

  19. dawid 15.12.2009 00:01

    szkoda ze nie sramy przez internet.tak by mogli wtedy gowno smierdzace zobaczyc.komuna sie szerzy

  20. jaaa 15.12.2009 00:09

    To jest demokracja? To te faszystowskie gnojki nazywają wolnością? O to walczyli nasi rodzice? Głosowałem na PO bo obiecywali zmiany, zaufanie i tym podobne kłamstwa, NIGDY WIĘCEJ! Wygląda to wszystko jakby te gnojki specjalnie wywołały aferę po to żeby uchwalić tzw “ustawę hazardową” w której o automatach jest jeden krótki zapis a reszta to zmiana prawa w celu kontroli i inwigilacji. Będzie potrzebny kolejny rok ’89 bo to co nam jest fundowane to neokomuna.

  21. nori 15.12.2009 00:09

    Teraz się obudziliście, już od kilku miesięcy wiadomo, że takie rozwiązanie przygotowywał Schetyna. Przy okazji ustawy o hazardzie planowano przeprowadzić projekt inwigilacji obywateli i teraz nie ma co rozdzierać szat, bo Tusk i Kaczyński są w tej mierze zgodni. Tylko Tusk ordynarnie dąży do totalitarnego państwa, a Kaczyńscy nie odważyliby się.

  22. ciekawsky 15.12.2009 00:25

    czy to jest zgodna z konstytucja???

  23. ciekawsky 15.12.2009 00:25

    czy to jes zgodne z konstytucja?

  24. Jorguś 15.12.2009 00:31

    Za dużo państwa w państwie. O tym kto rządzi nie decydujemy my w wolnych wyborach a Tusk, Kaczyńscy, Napieralski, Pawlak i bardzo niewielke zespoły ich najbliższych współpracowników. Oni układają listy wyborcze i oni decyduja kto znajdzie sie na czele list. Tylko jednomandatowe okregi wyborcze oddadzą nam włdze Czytajcie http://www.jednomandatowe.pl http://www.jow.pl

  25. fufek 15.12.2009 00:39
  26. okist 15.12.2009 00:46

    Co się porobiło z byłych opozycjonistów?! Absolutna degeneracja.Chciałbym zamieszkać w Czechach.Tam się tak nie wpieprzają z butami w życie zwykłych ludzi.

  27. sterburta 15.12.2009 00:54

    a mielismy miec demokracje!!!ci co udwaja,ze o nia w3alczyli skutecznie ja zabijaja!!!CZAS UMIERAC!!!

  28. greg b gdynia 15.12.2009 00:59

    Redakcja: komentarz usunięto z powodu złamania regulaminu, punkt 4.

  29. Dodi 15.12.2009 01:03

    Czy to dotyczy Polakow w Polsce, czy na calym swiecie???? Chca wiedziec nawet co czlowiekiek mysli, wejsc w jego zycie i je kontrolowac. To jest bezprawie w swietle prawa!

  30. voytek 15.12.2009 01:08

    a wie ktoś czy jakieś demonstracje sa planowane?

    jeżeli to wprowadzą to ja stad spadam – wolę byś bezdomny i głodny gdziekolwiek na świecie niż siedzieć w ciepłym fotelu z kamerą w okrężnicy.

    ostatni raz głosowałem na tych dziwnych ludzi – normalnie to popierałem tą partię, bo w sumie lepszej alternatywy nie ma – tzn nie było, ale jak to przeczytałem to poczułem się nagi – każdy jełop w mundurze może mnie sledzić, a ja mu będę jeszcze za to płacił – ooooo nieeeeeeeee.
    idę załatwiać paszport, bo może niedługo znowu to będzie tylko luksus dla wybranych.

  31. tomek_kRk 15.12.2009 01:37

    A w mediach o tym nie słyszałem…

  32. kriku 15.12.2009 01:50

    normalnie chiny 🙁

  33. tomek_kRk 15.12.2009 02:28

    Niestety jest jeszcze wielu ludzi, którzy dają się łapać na hasła o pedofilii i innych takich. Po pomysłach obrońców dzieci, które są karykaturą zdrowego rozsądku ( np. zakaz TORa, zbyt dobre szyfrowanie w Win7 ) śmiem twierdzić, że coś powoli wymyka się spod kontroli. Pornografia dziecięca, medialne hasełko do manipulowania instynktami opiekunczymi ludzi. Mit, jakoby za każdym takim zdjęciem kryła się krzywda dziecka, że wszystkie dzieci na tych zdjęciach są bite, porywane, gwałcone, mordowane. Że w ogóle dzieci są na takie sprawy za małe. Ciekawe kiedy u nas będzie jak w USA ( tak, ten kraj ze statuą wolności ), że dzieci będą aż tak chronione, że będą lądować na liście przestępców seksualnych. Podobno są za młode na seks, więc dlaczego nie są za młode na sądzenie i karanie? A co z tymi rzekomo skrzywdzonymi dziecimi, których gehenna rozgrywa się w łazience przed lustrem a narzędziem zbrodni jest telefon komórkowy i własna ręka? Efekty widzimy na NK, Myspace, Fotka. Myślicie, że robią sobie tylko zdjęcia buziek? W USA, dziecko które zostało skrzywdzone przez producenta pornografii ( siebie), to biedne dziecko trafia na listę przestępców seksualnych. Bo przecież gdy przychodzi ponieść odpowiedzialność to już biednym, skrzywdzonym dzieckiem nie jest, i w pełni jest świadome swojego postępowania!

    Albo, mówią, że pobieranie pornografii dziecięcej napędza rynek. A ja się pytam jak może napędzać rynek sciąganie przez P2P? Jesli ściągane są filmy, gry, muzyka to producenci trąbią na lewo i prawo że ponoszą wielomilionowe straty. Gdy idzie o porno z dziecmi to sie okazuje, że jakimś trafem napędza się rynek. Czary mary, czy jak?

    Czekam na oskarżenia o pedofilię, pozdrawiam 😉

  34. POpularny 15.12.2009 02:29

    Fajnie tak sobie tutaj biadolić. A może czas rozpętać w sieci akcje w celu obrony naszych podstawowych praw człowieka, a więc i prawa do swobody wypowiedzi. Tusk boi się tylko jednego – spadających sondaży. Zasypmy fora, konta Tuska i PO wyrazami oburzenia z powodu wprowadzania cenzury Internetu w Polsce.
    [email protected], [email protected] i [email protected].p na dobry początek. Napiszmy im co o tym myślimy.
    Napiszcie także do swoich znajomych z NK, Facebook i ksiązki adresowej by dołączyli do akcji.
    Czas działać! Jeszcze nie jest zapóźno! Jak Tusk zobaczy jaki to niepopularny ruch, to zmieni kolejny raz zdanie – jak zwykle…

  35. jasnowidz 15.12.2009 02:36

    Umiecie tylko płakać baranie łby – trzeba iść na wybory i głosować!, a na kogo nie warto,
    to chyba teraz widać! – w końcu jest internautów pare ładnych milionów.
    Po następnych wyborach, Tusk oraz PO – powinni inwigilować! – tylko obory.

  36. Kamil z Rzeszowa 15.12.2009 02:52

    PO walczy z ludźmi, którzy na nich głosowali żeby mieć lepiej w “domu rodzinnym” każdego posła tej partii. Bo nie sądzę, że ludzie którzy głosowali na PIS (słuchacze RM) mają dostęp do internetu…

  37. black 15.12.2009 03:16

    Im wiekszy ucisk na społeczęństwie tym wieksza riposta z naszej strony przeciwko skurwysynom, chcą krwi to ją dostaną

  38. gffg 15.12.2009 03:17

    NWO nadchodzi…

  39. jasnowidz 15.12.2009 03:50

    >Kamil
    Gdyby PiS dalej rządził, to była by w Polsce już wojna domowa – tak kochali inwigilację!
    Módl się ze słuchaczami RM, aby nie wrócili! Są inne też partie niż PO i PiS

    Najlepszym rozwiązaniem było by, gdyby PO poddało sie szczepionce na zgąbczenie
    mózgu i nieuleczalnie zarażonym posłom z tendencjami do inwigilacji, dało ostrego
    kopa – tak ze szpica w samą du*ę.

    Nie wiem czy nie rozumieją, że wszystko można znieść, lobbing, łapówkarstwo, przekręty,
    chachmenty na różnych poziomach w Rządzie itp. – wszystko można wybaczyć.
    Ale kiedy chodzi o inwigilację własnego obywatela – tego się nie da zrobić!
    Tylko Gestapoo i banda szpicli tak robiła!

  40. zieleq 15.12.2009 03:54

    banka sie powieksza, wybuchnie i mam nadzieje, ze nie wyjdziemy tylko my czyli ci co szukaja, mysla, analizuja, ci co chca wolnego swiata, ale tez ci co czuja , ze cos jest nie tak, wazne by bylo nas jak najwiecej, nie glosujmy na tych co byli, moze jakas partia zlozona z ludzi mlodych , ktorzy mogliby nas reprezentowac, wiem , ze to troche nierealne na dzien dzisiejszy ale mozna myslec nad partia i wspolnymi silami wspierac ja, kazdy z nas moze cos zaoferowac, czas wygonic tych leni z wiejskiej, uciac wezel gordyjski klamstw podawanych w codziennych wiadomosciach i zaczac walczyc o swoje, juz sam fakt , ze piszemy tu zgodnym glosem swiadczy o tym , ze beda mieli ciezka przeprawe, “jesli tylko chcesz…”

  41. che 15.12.2009 04:50

    A co stoi na przeszkodzie by to ruchy obywatelskie zaczęły śledzić i rozpracowywać policję ? I innych pretorian. Przecież w Internecie jest prawdziwe równouprawnienie i demokracja. Wygrają ci, którzy będą mądrzejsi a nie bardziej oddani partii rządzącej. Proponuję by wytworzyć jakiś system nacisku a nawet karania psów tego systemu. Jeżeli będą służyć nie narodowi polskiemu ale pomysłom tych samozwańczych polityków. Bo jeżeli w kolejnych wyborach zdobędą n.p. 5% głosów – ich rodziny, członkowie partii i urzędnicy, to czy można ich nazwać inaczej niż samozwańcy ? Sami skonstruowali tą ordynację, te “prawa”. Proponuję tworzenie baz danych funkcjonariuszy i psów tego systemu. Adresy, zdjęcia, ich samochody. Wtedy ktoś zacznie z nimi robić porządek i system się zmieni bo nie będzie kto miał egzekwować pomysłów legislacyjnych. Zepchnijmy w nicość Seym, soundy i prezydenturę. Może im szybciej tym lepiej.

  42. W. 15.12.2009 07:22

    Posłowie zapomnieli głosując za ustawą inwigi… sorry, hazardową, że oni sami również będą mogli być szpiegowani przez byle jakiego policjanta. Ciekawe, czy głosując “za” zdawali sobie z tego sprawę? A może wierzyli, frajerzy, że nikt ich nie ruszy?

  43. Robert Śmietana 15.12.2009 07:57

    Po pierwsze się tak nie unoście. Nawet jak ta ustawa przejdzie, to nie jest końcem wszystkiego. W grze drapieżnik-ofiara nie ma nigdy mata. Bo by się gra skończyła. Będą śledzić naszą pocztę – będziemy szyfrować pocztę. Będą patrzeć co ściągamy – facker, tzn. hacker jakiś zaraz odpowiedni program napisze. Tak się już dzieje cały czas w przemyśle medialnym, itp., teraz być może gra przeniesie się na całe życie.

    Cóż, “iluminaci” zauważyli, że internet jest ostatnią ostoją wolności. I może im nawet zagrozić, staje się coraz bardziej niebezpieczny! Dlatego w wielu krajach obecnie widzimy dziwaczne, nagłe prawne ruchy. To pachołki iluminatów w rządach różnych krajów realizują nowe wytyczne.

    A po drugie, to uważam, że POpularny@34 dał dobry pomysł i możemy naprawdę słać maile, skoro ten Tusk taki chwiejny jest.

  44. Robert Śmietana 15.12.2009 09:31

    Każdy użytkownik komórki będzie śledzony!

    “To nie wizja z książki Orwella, tylko skutek wdrożenia unijnej dyrektywy o retencji danych. Wejdzie ona w życie 1 stycznia 2010 r., a przygotowywane właśnie rozporządzenie Ministerstwa Infrastruktury ma precyzować, którzy operatorzy i w jakim zakresie mają przechowywać dane o połączeniach użytkowników telefonów komórkowych.” – za onetem.

    “Zapisy rozporządzenia nie tylko nie są zgodne z dyrektywą, ale także naruszają fundamentalne zasady Konstytucji RP oraz są niespójne z prawem telekomunikacyjnym – twierdzi Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, która reprezentuje wszystkich operatorów” – za onetem.

  45. Hassasin 15.12.2009 10:10

    trzeba liczyc na naszego Polskie Rogatego Ducha…z jednej strony człowiek żałuje że jest czescią narodu takiego jak Polska powstania wojny powstania wojny rozbiory powstania partyzantka i znowu powstania……to nie Szwajcaria z 400 letnim pokojem….ale z drugiej strony ….my to rozje…my ….obalilim komune obalim i to !

  46. krytyk 15.12.2009 10:48

    http://www.nawymyslaj.pl – to jest dobre miejsce do opisania tego rodzaju shitu. Komuna wraca do ch…???

  47. abo 15.12.2009 10:52

    W niezbyt odległej przeszłości funkcjonowała taka organizacja która nosiła nazwe Ruch Obrony Praw Człowieka i Obywatela w skrócie ROPCiO.
    Możee pora byłaby panowie byli “opozycjoniści” wznowić działalność Ruchu w imię zagrożonych praw obywatelskich.
    Ciekawe co “oni’ na to?
    Teraz opływają w luksusy to i prawa obywatela są im aobce.
    A może się mylę?
    Do dzieła więc panowie Czuma i inni.
    A może też reaktywować KSS KOR ?
    W końcu prawa pracownicze też są nagminnie łamane.
    Do dzeła więc panowie Modzelewscy, Michnikowie itd.
    A może już sie nachapaliście i macie zwykłych ludzi po prostu najzwyczajniej w śiecie w dupie?
    Słychac wyraźny chichot historii.

  48. przyjazny emigrant 15.12.2009 11:17

    NWO już jest i to od nas zależy, czy się długo utrzyma. Od obywateli, od ich woli walki o wolność słowa, prywatność, swobodę obywatelską. O ile te rzeczy jeszcze w Polsce istnieją

  49. krytyk 15.12.2009 11:34

    Można pisać, krytykować a nawet wywołac zamieszki, a “oni” i tak zrobią co bedą chcieli. Niestety taka jest prawda. Możemy sobie tylko pisać… 🙁
    http://www.nawymyslaj.pl – to jest dobre miejsce do konkretnego i krytycznego opisania tego rodzaju durnot

  50. bruteforce 15.12.2009 12:07

    Redakcja: komentarz usunięto z powodu złamania regulaminu, punkt 4.

  51. [email protected] 15.12.2009 12:41

    Dopalamy.com tutaj rozmawiamy o nadużyciach władzy,…

    Zapraszam WolneKonopie.pl oraz OtwartaPestka.info

  52. Velevit 15.12.2009 12:50

    Ej ludziska, a używa ktoś z was tego TOR-a albo był jeszcze taki projekt BitBlinder czy coś w tym stylu. Czy tego typu programy anty-szpiegowskie są skuteczne i które, może wypowiedzieć się ktoś kto tego używa lub po prostu zna się na tym, czy wystarczyłoby coś takiego by ustrzec się przed praktykami inwigilacyjnymi, które ma wprowadzić w życie owa ustawa hazardowa??

  53. W. 15.12.2009 13:33

    TOR jest bardzo powolny. Nie nadaje się do normalnego użytku.

  54. fufek 15.12.2009 13:33
  55. Pietus 15.12.2009 13:37

    Najgorsze jest to, że zakres inwigilacji zwiększa się stopniowo – na ogół małymi kroczkami, a społeczeństwa zachowują całkowitą bierność. Dotyczy to wszystkich tzw. krajów wysokorozwiniętych. Dzięki cenzurze Internetu nie powtórzy się porażka masowych szczepień przeciw grypie, afera klimatyczna etc.; władze będą miały całkowity monopol informacyjny.

  56. che 15.12.2009 13:55

    TOR trochę zwalnia Internet ale bez przesady. A filozofia TORa będzie się rozwijać bo jest zapotrzebowanie na anonimowość. Pomyślcie jakby tak specsłużby dysponowały softem i ludźmi mogącymi włamać się do każdego kompa ? Jest przecież tyle systemów dla których informacja jest najcenniejszą ich rzeczą. Banki, hi-tech, obronność, …
    Oni się nie dadzą. Także tu zapowiada się bardzo ciekawy pojedynek. Mam wrażenie, że ta polityka “liberałów” Solidarności jest wzięta z agielskich doktryn politycznych wieku XIX, czasu rozwoju pary, początkującej elektryczności i papierowych gazet codziennych. A to daleko odstaje od wieku informacji – XXI. Tym ludziom zabraknie pomysłów co zrobić z tym fenomenem jakim jest Internet. I tu opór społeczny zwycięży bo jest spontaniczny, bardziej kreatywny.

  57. . . 15.12.2009 13:58

    @Velevit:Ekhem… jeden POwiec opowiadał się za delegalizacją TORu, bo “służy rozprzestrzenianiu się wiecie-czego”, jakby co.

  58. Robert Śmietana 15.12.2009 14:01

    Dokładnie, Pietus@53.

  59. Velevit 15.12.2009 14:20

    @. . “(…) jeden POwiec opowiadał się za delegalizacją TORu, bo “służy rozprzestrzenianiu się wiecie-czego”, jakby co. (…)”

    No tak ale nawet gdyby zdelegalizowali program to jak egzekwowaliby owy przepis. Przecież nie będą chodzić ludziom po domach i sprawdzać czy nie używają TOR-a lub tym podobnych narzędzi.

  60. Zgłębiczart 15.12.2009 14:25

    @Velevi Będą 😉

  61. Velevit 15.12.2009 14:32

    Nie no bez przesady, to fizycznie niewykonalne.

  62. grzesow 15.12.2009 14:58

    banda podłych pasożytów i przestępców chroni tzw. “moralność publiczną”… buahahahahahaha

  63. Zgłębiczart 15.12.2009 15:08

    @Velevit a w Chinach jakoś dają sobie rade.

  64. zbulwersowany 15.12.2009 15:19

    “Zgodnie z nowymi zapisami ustawy policja sprawdzi nas w internecie nawet w celach prewencyjnych.” – to zdanie mówi chyba wszystko.. “prewencyjne” pały na plecy..”prewencyjne” czytanie prywatnych wiadomości.. może od razu każdemu obywatelowi zostanie przydzielony 1 policjant do inwigilowania dla “własnego dobra” … A niby okres niewolnictwa mamy już za sobą…jak to wejdzie w życie to donald zapomnij żebym na ciebie głosował

  65. Zgłębiczart 15.12.2009 15:31

    @zbulwersowany Tak się składa ,że okres niewolnictwa trwa nieprzerwanie od tysięcy lat.Zawsze byli panowie i ich sługi,teraz jak na razie odbywało się to w lekkiej formie,ale lekka forma chyba już się panom naszym znudziła.

  66. Dodi 15.12.2009 15:50

    @Zglebiczart

    Jedno zdanie Twoje a tak wiele mowi tym, ktorzy sa madrzy , Ty wiesz w czym siedzimy…..szacunek dla Ciebie 🙂 !!!!!!
    Kontrola nad nami jest scislejsza, jesli tak kontroluja to znaczy, ze sie boja. Przestanmy byc niewolnikami, glodnymi konsumpcyjnego trybu zycia lecz wolnosci i swiatla. Mamy atuty….HAARP jest niczym w porownaniu z jednoscia i zespoleniem milionow skumulowanej w jednej mysli. Utopia na dzis, wiem 🙁 Czas sie jednak obudzic i obudzic innych !!!!!!

  67. krasnoludek 15.12.2009 15:59

    Cala prawda o jaruzelskim. filmik z youtube wkleilem na onecie i trojmiescie i zostalem zbanowany. Cenzorzy szaleja
    http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

  68. Robert Śmietana 15.12.2009 16:18

    Kontrola, Zgłębiczart, to jest coraz przez te tysiące lat słabsza. A że akurat teraz lokalnie chwilowo się zwiększa, to nie ma znaczenia w makroskali.

    To co, np. robiono z ludźmi w starożytnym Babilonie, czy Egipcie (“przodkowie” iluminatów, czyli ich pierwowzór z Babilonu) to było dopiero zniewolenie. Przecież ludzie mieli ustalone wszystko, łącznie z wybrankiem na całe życie, a nawet kłótniami z nim. Umrzeć można było za samo spojrzenia na “Boga”. Księżyc używano do straszenia ludzi ciemnościami. Etc. Teraz już aż tak źle nie jest, choć oczywiście dalej jest źle.

  69. MiB 15.12.2009 16:29

    można tez spróbować tego: http://freenetproject.org/ a poza tym pozostaje kupić laptoka, podszkolić się z linuxa (lub z windy), z sieci (tych bezprzewodowych tez) i szukać po mieście punktów dostępowych wifi o wolnym dostępie dla każdego… lub próbować się włamywać do słabo zabezpieczonych sieci i tym sposobem prowadzić wojnę informacyjną.

  70. tomek_kRk 15.12.2009 16:39

    Teraz nasuwa się pytanie po jaką chorobę politycy bawią się lustracją? Dla czego agenci, sb, ub, tw są piętnowani? Dlaczego krytykują komunizm jak chcą robić teraz to samo?

  71. Dodi 15.12.2009 16:50

    O losie jaka twoja swiadomosc i wiedza Robercie jest mizerna !! Za dawnych czaso niewonictwo i nieswiadomosc bylo takie samo jak obecnie. Dzis ludzie w pocie czola tyraja bez liberum veto , zyja, kupuja co im potrzeba i sie ciesza jak kupia. Zabawiaja sie serialami, programami gdzioe bawia sie pomniejsze gwiazdy i gwiazdeczki i ciesza sie, ze maja co zjesc. Jak kazdy czy to w Babilonie czy w Polsce, Mezopotamii czy Afryce. Problem w tym, ze ….nie wszystko zloto co sie swieci……a swiadomosc i predyspozycje czlowieka sa nadal martwe w, w niebycie. Od ponad 2000 lat to sie nie zmienia, bo ludzie bardziej mysla cialem niz dusza….wierz mi, to kolosalna roznica !!!
    Cholipa, dlaczego ja odpowiadam akurat Tobie czlowieku ???? Jestes ciekawym osobnikiem choc tak malo swiadomym i niedojrzalym .

  72. Mefir 15.12.2009 16:55

    Totalny chaos będzie …

  73. krasnoludek 15.12.2009 17:13

    Tylko ze wiedza o tym co sie dzieje wokol nas nie interesuje za wiele osob, osobiscie nie znam zadnego Polaka interesujacego sie temami NWO, iluminatow, zydokomuny i podobnymi wrecz przeciwnie, ci co znam uwazaja ze rozglaszam jedynie teorie spiskowe. Mieszkam w Pradze i Czesi mnie zainteresowali tymi tematami, to bylo zaraz po epidemi BSE, od tamtego czasu zaczalem sie interesowac tymi tematami i moge rzec ze nie wyglada to kolorowo dla nas ludzkosci, idziemy szybkimi krokami ku erze chipow . Nie chce siac psychozy, ale ja z kilkoma znajomymi mamy survivalove plecaki w pelnej gotowosci do uzycia i pare miejsc w Europie, w kilku krajach o roznych datach gdzie mamy sie spotkac. Bo wiadomo ze w grupie tymbardziej zaufanych znajomych razniej i bezpieczniej . Obysmy nigdy nie musieli ich uzyc. pozdrawiam ps.jak ktos zna ceski polecam fajna stronke w podobnych klimatach http://www.matrix-2001.cz/

  74. Velevit 15.12.2009 17:53

    Ja pierdykam, też trzymam spakowany plecak w pogotowiu… i umiejętności 🙂 Jakby co to chętnie przyłącze się do tej grupy hehe 😀

  75. Fenix 15.12.2009 18:07

    Muszą stworzyć nowy INTER NETOWY IPN Tzn; SBinteretowa czy zamykac i torturować tez będą “jakie ma fantazje seksualne, co go interesuje a co denerwuje, z kim utrzymuje więzi towarzyskie, kto jest jego wrogiem, nad czym pracuje, co myśli o szefie z pracy i panu premierze Tusku, jaki ma światopogląd, którą religię wyznaje, czy jest eurosceptykiem czy euroentuzjastą, etc”. hehe 🙂 Hakerzy do dzieła !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  76. Wojtek 15.12.2009 18:33

    Za komuny to chociaż było słychać:”rozmowa jest kontrolowana”.Teraz to dopiero będzie komuna,tyle,że innego koloru i do innej potęgi.

  77. LeefFu 15.12.2009 18:39

    POwiesic wszystkich zdadzieskich skurw&T^%$%$# !!!

  78. Wojtek 15.12.2009 18:41

    Mam pytanie.A sms-y też czytają służby i inne s…y ,czy potrafią czytać nasze sms-y?

  79. Tomay 15.12.2009 18:41

    Panstwo POlicyjne – podziekujmy zmanipulowanym dzieciakom ktorzy sie do tego przyczynili …. LUBISZ PALKI LUBISZ GAZ – ZAGLOSUJ NA PO Jeszcze RAZ

  80. Fenix 15.12.2009 18:44

    Będzie dobrze ! Wiedzą ze to ich koniec rządzący , dlatego kwiczą bo od koryta zaczynamy ich odganiać , na rzeż !

  81. pepe 15.12.2009 18:51

    Taka ciekawostka
    1,5 roku temu kupiłem nowy sprzęt z antywirusem SN po trzech miesiącach zainstalowałem PC tools,a ten mi wykrył ponad 150 ciasteczek..
    System w ciągu tygodnia wygenerował około 400 MB plików raportowych choć dalej dobrze działał.Po pół roku zaczeły się problemy,musiałem wgrywać wzystko od nowa,PC Tools także,ale ten już nic nie wykrył.Okazało się PC tools został wykupiony właśnie przez tych z Norton Security.

  82. spwdż 15.12.2009 20:22

    Czytam Wasze komentarze ze zdumieniem. Niektórzy strasznie biadolą na PO. Co ma do tego PO? To są pionki wykonujące podstawione pod nos misje. W kilku kwestiach mogą się zbuntować, ale w tych najważniejszych muszą, zgodnie przytakiwać. Co za różnica jaki rząd. Żadna partia korporacyjna(a tylko takie mają szanse wygrać) nie stanie na drodze korporacjom w osiągnięciu tak newralgicznych celów jak kontrola przepływu informacji.
    Obudźcie się w końcu w pełni i popatrzcie za kurtynę. Nie rządy temu winne, ale bankiersko-korporacyjna klika faszystów. To oni ustawiają rządy, robią przewały, później dyskredytują władzę polityczną. Nie bez powodu. Przyjdzie czas, że będą chcieli wyjść na światło dzienne.

    Heh. Widzę, że mamy niezłą grupkę rasowych ekstremistów 😀 Tylko czekać aż niedźwiedź ze wschodu na Polski rynek trochę syntexu i będzie się działo.

  83. Velevit 15.12.2009 20:33

    Dobrze prawisz @Spwdż.

  84. Robert Śmietana 15.12.2009 20:37

    Dokładnie, spwdż.

    I dokładnie po to są rządy-kukiełki, aby nienawiść mas to właśnie na nie spadała, a nie na prawdziwych sprawców. To dokładnie jak w starożytnym Egipcie, gdzie faraon-kukiełka był beneficjentem wszystkich ludzkich klątw, kapłani zaś skryci w cieniu, rządzili za jego pomocą twardą ręką.

  85. W. 15.12.2009 20:47

    Wkrótce okaże się, że totalitaryzm PRLu to był pikuś w porównaniu z totalitaryzmem III RP. Bo tym razem ludzie są ogłupiani papką z TV i nie wiedzą, kto wróg a kto przyjaciel, ani co naprawdę się dzieje. Czytają co prawdziwa władza pozwoli im wiedzieć, pozorują “konkurencję” mediów, by sprawić wrażenie, że istnieją wolne media, a tymczasem prawdziwie wolne media będą wkrótce zamykane pod pretekstem “ochrony zdrowia i moralności”, a ich autorzy odcinani od sieci bez wyroku sądu, by przypadkiem nie tworzyli nowych stron na nowych serwerach i nie rozpowszechniali informacji na forach dyskusyjnych, jak ich strony zablokują. Widać, że ONI pomyśleli o wszystkim. Za wyjątkiem tego, że nie da się wszystkiego przewidzieć i cios nadejdzie ze strony, której nie przewidzieli.

  86. Pietrek 15.12.2009 21:53

    Wybaczcie wszystkich waszych wypowiedzi nie przeczytałem-brak czasu. Niemniej ,,przeskoczyłem” połowę i niestety nie zauważyłem żeby ktoś z was dostrzegał ,,prawdziwego sprawcę” zamierzanych zmian prawnych. Moim zdaniem inicjatorem kontroli społeczności PLANETY są organizatorzy GLOBALIZACJI. Gdyby Kaczyński nie podpisał samobójczego Traktatu Lisbońskiego to Tusk niestety nie musiałby podporządkowywać się wymogom UE. Tworu, który powstał na miejsce ZSRR-tam <> republiki również musiały się bezwzględnie podporządkować Moskwie. Zmieniła się tylko siedziba wladzy z Moskwy przeniesiono ją do Brukseli. Chcę jeszcze zwrócić uwagę towarzystwa na systemy oświatowe lansowane przez GLOBALIZATORÓW wszystkie one (systemy) prowadzą do zezwierzęcenia w końcowym efekcie swojego produktu-absolwentów wszystkich szczebli szkolnictwa. Już bodajże w XIX wieku Jakub Jasiński napisał:…,,pędzą na rzeź tyrani jak bydło do jatki”… i pędzą!!!

  87. Dodi 15.12.2009 21:57

    Dyskutujecie jak dzieciaki w piaskownicy z foremka w jednej i szpadelkiem w drugiej rece.
    Jeden przez drugiego wysila sie w elokwencji i przednim myslicielstwie oczekujac braw 🙂
    Och, dzieci, dzieci czas zostawic zabawki w piaskownicy i zaczac w koncu dzialac. Na razie to tylko na slowach i marudzeniu sie konczy….a to nikomu nie szkodzi.

  88. rafal 15.12.2009 21:59

    Dostawcy sieci internetowych mają wszystkie te informacje od dawna i nikt się nie czepia!

  89. kisiel 15.12.2009 22:39

    Jeśli do tego dojdzie to wyjeżdżam z tego kraju.

  90. sad 15.12.2009 22:40

    Co to za news!? Gdzie jest cytat z ustawy? Nad czym ta cała dyskusja?

  91. MiB 16.12.2009 00:17
  92. kos 16.12.2009 00:32

    Niemcy juz walczą z Wielkim Bratem http://prawda2.info/viewtopic.php?t=10066

  93. spwdż 16.12.2009 00:52

    Dodi. Specjalnie dla Ciebie o relacjach międzyludzkich. Nie neguj człowieka tylko podbudowuj go. KAŻDY człowiek chce akceptacji, sympatii, uznania i szacunku. Nie będziesz nigdy lubiany, jeśli będziesz traktował innych “z góry”. Ludzie nie lubią być oceniani, tym samym nie cierpią oceniających. Mów o problemach, nie o ludziach, staraj się używać pozytywów. Posiadasz wiedzę – bądź pasterzem, a nie wrednym egzaminatorem. Nie czepiaj się innych, nie wnosząc nic od siebie. To nie sejm! Nikt się nie lansuje. Tutaj się rozmawia o poważnych problemach. Od rozmowy się wszystko zaczyna, a w zasadzie z wielogodzinnych rozmów i rozprawek powstają wspaniałe rzeczy. Wszelkie informacje, które pasują do Naszych kocepcji myślowych są przyswajane. Wzbogacają nas samych, porządkują myśli i dają pełniejszy obraz merytoryczny całości. Dla tego też warto rozmawiać.

    Pozdrawiam wszystkich wspaniałych ludzi na tym portalu. Dziękuję Wam za to, że nie jestem sam. Wszyscy jesteśmy dla siebie ostoją stanowimy jedyne w swoim rodzaju bractwo, światowe przymierze, które ma wspólny cel, wspólną świadomość i tożsamość. Jesteśmy narodem rozproszonym po świecie, który nie maswojego miejsca. Tak naprawdę posiadamy niemalże wszystkie cechy pozwalające uzyskać statut narodu.
    I pamiętajcie żaden wysiłek nie idzie na marne! Każdy jeden mały ruch, każda wypowiedziana kwestia powoduje wibrację dokładnie tak jak kamyk wrzucony do wody.

  94. Kaś 16.12.2009 02:48

    Nie wierzę wam. Podajcie link do źródła.

  95. Aleksander Kucharski 16.12.2009 03:57

    A co z prywatnością korespondencji? Niech jeszcze te j***** p***** zaczną kontrolować nasze fekalia, to co wyrzucamy do koszów na śmieci oraz nasze myśli.
    Z pełną odpowiedzialnością podpisuję się imieniem i nazwiskiem pod tym artykułem.

  96. Pils 16.12.2009 14:13

    WRACA ŻELAZNA KURTYNA!!!

  97. tereska 16.12.2009 15:54

    ja powiem tylko jedno: macie na co głosowaliscie….wiec po co sie burzycie……wasza wina ze tacy a nie inni rzadza w kraju…

    …….SLD do władz….i bedzie spokuj :):)

  98. W. 16.12.2009 16:00

    Ja głosowałem na kogoś innego, ale nie trafił do władzy. Więc nie pisz, że mam się nie burzyć, bo to nie moja zasługa. A SLD nie jest w niczym lepsze.

  99. Robert Śmietana 16.12.2009 16:13

    Dokładnie, W. …

  100. Wojtek 16.12.2009 17:13

    I w tym kraju ci,którzy rządzą,i jedni,albo drudzy,ciągle mają na ustach słowa patriotyzm,patriota,Bóg i wartości chrześcijańskie.Co z a obłuda!!! Pod pretekstem walki z terroryzmem i przestępczością ,szykują na nas niezły bat!!!! Nowoczesna forma niewolnictwa.Gdzieś słyszałem,że mają kiedyś produkować telewizory z ukrytą kamerą za ekranem.Będziesz oglądać coś w telewizji,a Oni będą cię mieć na oku.Jest tak :Podchodzi minister do biskupa,bierze go pod rękę i mówi:”Ty ich utrzymasz w głupocie,a ja ich przytrzymam w biedzie…”

  101. BBQ 16.12.2009 17:29

    Policja która notorycznie łamie prawo (w najlepszym przypadku je tylko “nadwyręża”) dostała takie prawa? Wiecie co to będzie sie działo? Będą nas kontrolować na każdym kroku z byle powodu..

  102. Sebastian 16.12.2009 20:05

    pisze się Internet

  103. Maja 16.12.2009 20:43

    nigdy już nie zagłosuje a już na pewno nie na te świnie przy korycie, tacy k..liberalni że ja cie pi..

  104. Maja 16.12.2009 21:17

    widać wyrażnie przygotowania do umocnienia niewolnictwa wprowadzenia nwo i kodeks alimentarius a potem zaczipują nas jak zapowiadali jak te krowy unijne. a co do krów właściciele trzody chlewnej powinni protestować już dawno bo co im po tym że ich krowa ma kolczyk?

  105. ZATORZE 17.12.2009 00:27

    Redakcja: komentarz usunięto z powodu złamania regulaminu, punkt 4.

  106. Robert Śmietana 17.12.2009 07:43

    Ja też już prawdopodobnie nigdy nie zagłosuję.
    Wybór jest pomiędzy świnią i warchlakiem, czyli żaden to wybór.

    Poza tym, każdy kolejny rząd jest posłuszny albo NWO albo kościołowi, więc naprawdę nie ma znaczenia kto tam będzie siedział w rządzie i w sejmie.

  107. m4t3k 17.12.2009 10:45

    Dzisiejsza wiadomość z onetu:
    Pomysł rządu trafił do koszta – dobra wiadomość dla internautów
    http://wiadomosci.onet.pl/2097284,11,pomysl_rzadu_trafil_do_kosza_dobra_wiadomosc_dla_internautow,item.html

  108. pawel001 18.12.2009 16:36

    Ale debile z policji.Powinni łapać przestępców ,złodziei ale gdzie poco mają się męczyć lepiej siąść przed komputerkiem i śledzić niewinnych obywateli.

  109. Pffff 20.12.2009 14:06

    A ja to ich pier**le

  110. marta 20.12.2009 19:39

    kurde co oni sobie myślą? istnieje chyba coś takiego jak przestrzeń prywatna? może niech jeszcze założą kamery w domach żeby wiedzieć co każdy robi ?!

  111. koleslaw 20.12.2009 20:23

    Komentarz usunięty z powodu złamania regulaminu, punkt 4.

  112. Alex 21.12.2009 12:44

    NIE zgadzam się.
    Jeśli coś takiego powstanie, wypowiadam otwarta wojne.

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.