
Serwis „YouTube” podpisał na
siebie wyrok w Rosji
11 kwietnia 2022
Serwis „YouTube” zablokował konto kanału telewizyjnego Duma,
który  obejmuje  prace  Dumy  Państwowej  Federacji  Rosyjskiej.
Maria  Zacharowa  powiedziała,  że  serwis  podpisał  na  siebie
wyrok.

„Twoje  konto  zostało  trwale  wyłączone  zgodnie  z  naszymi
zasadami  dotyczącymi  ograniczeń  eksportowych  i  sankcji”  –
głosi komunikat „YouTube” opublikowany w miejscu prezentacji
filmów kanału Duma TV.

Duma TV pozycjonuje się jako telewizja parlamentarna. Na jej
kanale  publikowane  były  komentarze  posłów,  transmisje  z
posiedzeń Dumy Państwowej oraz programy autorskie. Mówi się,
że  kanał  ma  145  tys.  subskrybentów  i  łącznie  ponad  100
milionów wyświetleń filmów.

Oficjalna  przedstawicielka  rosyjskiego  MSZ  Maria  Zacharowa,
komentując  działania  „YouTube”  na  swoim  kanale  na
„Telegramie”, wezwała do przygotowań do zablokowania hostingu
wideo  w  Rosji.  „Najwyraźniej  YouTube  podpisał  na  siebie
werdykt. Zapisane treści przeniesiemy na rosyjskie platformy i
to szybko” – powiedziała Zacharowa.

Roskomnadzor  zażądał  przywrócenia  dostępu  do  kanału  Dumy
Państwowej, powiedział, że zablokowanie Dumy TV „uniemożliwia
rozpowszechnianie informacji i swobodny dostęp do nich”.

Autorstwo: tallinn
Źródło: ZmianyNaZiemi.pl

https://wolnemedia.net/youtube-zablokowal-kanal-dumy-panstwowej-rosji/
https://wolnemedia.net/youtube-zablokowal-kanal-dumy-panstwowej-rosji/
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/youtube-zablokowal-kanal-dumy-panstwowej-rosji

