
Wolność  słowa,  ale  pod
warunkiem, że…
11 maja 2019
Do firmy znanego propagatora zdrowego trybu życia i medycyny
naturalnej zapukała policja z nakazem zabezpieczenia produktów
które  sprzedawał  za  pośrednictwem  strony
UkryteTerapie.com.  Zarzuty  brzmią  niezwykle  groźnie,  a
mianowicie  chodzi  o  wprowadzanie  leków  bez  specjalnego
zezwolenia.

https://www.youtube.com/watch?v=2cfo8wV4OG0

Oto  treść  użytego  przeciwko  niemu  Art.  125  Prawa
farmaceutycznego w rozdziale „Wytwarzanie, import lub obrót
produktami leczniczymi bez zezwolenia”:

„1.  Kto  bez  wymaganego  zezwolenia  podejmuje  lub  wykonuje
działalność  gospodarczą  w  zakresie  wytwarzania  lub  importu
produktu  leczniczego,  podlega  grzywnie,  karze  ograniczenia
wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

2.  Tej  samej  karze  podlega,  kto  podejmuje  lub  wykonuje
działalność gospodarczą w zakresie: 1) wytwarzania produktu
leczniczego terapii zaawansowanej – wyjątku szpitalnego bez
wymaganej  zgody;  2)  obrotu  produktami  leczniczymi  bez
wymaganego  zezwolenia.”

Całość postępowania została zainicjowana przez donos Rzecznika
Praw  Pacjenta  popartego  ekspertyzą  prof.  Elżbiety
Anuszewskiej.  A  oto  te  rzekome  leki:

– koenzym Q10;

– mumio;

– nano srebro;

https://wolnemedia.net/wolnosc-slowa-ale-pod-warunkiem-ze/
https://wolnemedia.net/wolnosc-slowa-ale-pod-warunkiem-ze/


– nano złoto;

– trawa jęczmienna i trawa pszeniczna.

Kim  jest  oskarżony?  Co  się  zmieniło  w  jego  firmie,  że
spowodowało  interwencję  prokuratury?  Otóż  od  wielu  lat  w
mediach mainstreamowych jest określany pogardliwie znachorem i
naciągaczem, szarlatanem propagującym nieskuteczne terapie jak
leczenie  raka  za  pomocą  witaminy.  Z  kolei  pan  Jerzy
odwdzięczał się demaskując nieskuteczność i szkodliwość części
procedur medycznych – podpierał się w tym badaniami naukowymi
nie uznawanymi przez członków Naczelnej Izby Lekarskiej. Co
jakiś  czas  (3-4  tygodnie)  do  firmy  przybywał  inspektor
Sanepidu i zabierał próbki rzekomych leków na badania. Stan
taki trwał przez lata.

Co się w takim razie zmieniło? Otóż od trzech miesięcy pan
Jerzy zaczął aktywnie udzielać się politycznie. Zaczęło się
niewinnie od nieśmiałego wspominania o Konfederacji (jak wiemy
panuje  totalne  embargo  informacyjne  dla  tej  formacji
politycznej),  co  więcej,  bardzo  mocno  sprzeciwiał  się
roszczeniom ustawy Just 447 dotyczącej wypłacenia ogromnych
sum pieniędzy (szacunki amerykańskich organizacji żydowskich
mówią o 300 mld dolarów) za mienie bezspadkowe – sama ustawa
jest całkowicie sprzeczna z założeniami prawa rzymskiego. Pan
Jerzy również sprzeciwił się akcji dyfamacyjnej skierowanej
przeciw  Polsce  związanej  z  wieszaniem  i  poniewieraniem
Judasza. Co ciekawe, zwyczaj poniewierania Judasza na Węgrzech
jest  wpisany  na  listę  UNESCO  jako  unikatowy  zwyczaj
regionalny…

Kolejna  ofiara  represji  –  Adrian  Klarenbach  –  zawieszony,
ukarany za skrytykowanie Joachima Brudzińskiego ws. „sądu nad
Judaszem”. Czym jest sąd nad Judaszem? Jest to regionalny
zwyczaj (bardzo popularny na Węgrzech) obecny w Polsce jedynie
w kilku małych społecznościach. 99% Polaków dzięki aferze po
raz pierwszy usłyszała że coś takiego istnieje. Jak widać są
tematy tabu, na które ma monopol jedynie garstka prominentów.

https://wolnemedia.net/leczenie-raka-witamina-c-przeszlo-pierwsza-faze-testow-klinicznych/


Co warto podkreślić, Adrian Klarenbach był jedną z głównych
„twarzy”, które pojawiały się na antenie TVP Info. W ramówce,
przynajmniej  do  tej  pory,  widniał  jako  prowadzący  kilku
programów  publicystycznych,  m.in.  pasmo  „Minęła  20”,  które
zaczął prowadzić w zastępstwie Michała Rachonia.

Tak  przechodzimy  do  kolejnego  niepokornego  dziennikarza  –
Michała Rachonia, o którym mówiono, że wolno mu wszystko.
Najwyraźniej  uwierzył.  Pierwszym  incydentem,  który  to
podważył, było spalenie flagi UE przez Wojciecha Cejrowskiego
(który  jest  również  na  cenzurowanym).  Kierownictwo
Telewizyjnej Agencji Informacyjnej zawiesiło Michała Rachonia
w  prowadzeniu  programów  „Minęła  20”  i  „Woronicza  17”  –
nieoficjalnie ma to związek m.in. z pokazaniem w czwartek w
programie „Minęła 20” satyrycznego filmiku Barbary Pieli, w
którym  pojawiły  się  karykatury  Jerzego  Owsiaka  i  Hanny
Gronkiewicz-Waltz  oraz  banknot  z  gwiazdą  Dawida.  Michał
Rachoń, po długiej banicji, jest znowu obecny – tylko taki
ugrzeczniony, bardziej poprawny.

Wojciech Cejrowski, mimo ogromnej popularności, również jest
na  cenzurowanym  za  owo  spalenie  flagi  UE  i  akcję
#PiSlamizacja,  gdzie  pokazywał,  że  obóz  dobrej  zmiany
obiecywał jedno a robi zupełnie odwrotnie. Żeby nie było –
wiele obietnic spełnili, w przeciwieństwie do poprzednich ekip
rządzących,  ale  reakcja  na  jakąkolwiek  krytykę  jest
nieakceptowalna.

Autorstwo: Stanlley
Źródło: WolneMedia.net

Linki do materiałów źródłowych
1. https://www.youtube.com/watch?v=8YjhUESNHpY

2. https://www.youtube.com/watch?v=FWam93slABg

3.



https://wprawo.pl/2019/01/14/michal-rachon-nie-prowadzi-juz-pr
ogramow-w-tvp-to-kara-za-antysemickie-plastusie/


