Wolność do nieobsługiwania geja, to wartość nadrzędna

Opublikowano: 18.06.2017 | Kategorie: Prawo, Wiadomości z kraju

Liczba wyświetleń: 694

Zbigniew Ziobro staje po stronie drukarza skazanego z odmowę drukowania plakatów LGBT i zapowiada kasację wyroku oraz takie zmiany w prawie, które jednym pozwolą stosować dyskryminację z powodów światopoglądowych.

Parę tygodni temu Sąd Apelacyjny w Łodzi utrzymał w mocy wyrok widzewskiego sądu rejonowego i uznał drukarza Adama J. za winnego wykroczenia, ale odstąpił od wymierzenia mu kary. W uzasadnieniu sąd podkreślił, że wyrok nie ma zabarwienia ideologicznego: „Sąd nie wypowiada się ani za, ani przeciw orientacji grup LGBT albo pana obwinionego. Jest wyrazem tego, że zasada równości wobec prawa jest nadrzędna.Niezależnie od tego, czy sprawa dotyczyłaby odmowy wydrukowania roll-upu dla organizacji LGBT, czy plakatów promocyjnych dla ruchów obrony życia, to należy ocenić ją dokładnie tak samo – w kategoriach błędnego pojmowania wolności sumienia”.

– Uważam ten wyrok za błędny, naruszający konstytucyjną zasadę wolności sumienia” – stwierdził minister sprawiedliwości i prokurator generalny Zbigniew Ziobro w radiowej jedynce. – Nie może być tak, że zmusza się ludzi wykonywania czynności, które są w sposób jaskrawy sprzeczne z ich wewnętrznymi przekonaniami, które gwałcą ich przekonania i są w ich hierarchii sumienia nieakceptowane – nakręcał się szef resortu sprawiedliwości. – To jest fundamentalna zasada wolności i ja stoję po stronie wolności – przechodził samego siebie Ziobro i zapowiedział że na pewno wniesie w tej sprawie kasację do Sadu Najwyższego. Ale nie tylko. Rozważa bowiem zmianę prawa w tej kwestii.

– Chodzi mi o to, żeby środowiska homoseksualne nie wymuszały pod pretekstem homofobii angażowania się w ich ideologiczne pomysły ludzi, który się z nimi stanowczo nie zgadzają. Ja też się nie zgadzam z tymi środowiskami, które chciałyby np. promować możliwość adopcji dzieci przez pary homoseksualne, tzw. małżeństwa homoseksualne, ale nie pozwolę nikomu krzywdzić homoseksualistów, którzy wykonują profesjonalnie i uczciwie swoją pracę” – przekonywał o swej niezmierzonej tolerancji.

– Ministerstwie Sprawiedliwości czy prokuraturze nie pytam, co pracownik robi prywatnie w domu, ale czym innym jest ochrona osób z uwagi na te uprzedzenia co do życia prywatnego, a czym innym – przenoszenie tych prywatnych przekonań i narzucanie ich innym, i to siłą, przemocą państwa. Polska musi być państwem wolności i również środowiska homoseksualne nie chciałyby być zmuszane do drukowania w swoich drukarniach czy czasopismach umieszczania stanowisk, które krytykują ich poglądy, albo określają homoseksualizm jako chorobę. Jest wolność i tę wolność szanujmy – skonkludował minister Ziobro.

Źródło: Strajk.eu


TAGI: , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

22 komentarze

  1. hWdPOPIS 18.06.2017 09:37

    Ziobro to bolszewik, hipokryta i kłamca. Przykład ?
    Uczniowie I Społecznego Liceum Bednarska wykluczeni z Turnieju Debat Historycznych IPN. Powód? Na finał w Sejmie stawili się z przypinkami Komitetu Obrony Demokracji, Partii Razem, z hasłem: “Uchodźcy mile widziani” i tęczową popierającą postulaty społeczności LGBT.
    Gdzie w tym przypadku jest wolność o której tak “ładnie” bredzi Ziobro i co najważniejsze co z tym fantem zrobił ?

  2. Konter 18.06.2017 10:13

    W tej kwestii zgadzam się z Ziobro w stu procentach.

  3. Fenix 18.06.2017 10:34

    Liczy się moja wolność nie twoja ? Ja , tak do wolności i zmienia wszystko !
    Czy matką w związkach homoseksualnych zabieracie prawem ich własne dzieci ,Ziobro ?

  4. Fenix 18.06.2017 11:09

    Wtedy jaki masz problem z rodzicem, i z in vitro dla homo. Bez różnicy matki czy ojcowie homo , wszystkie dzieci są naszymi dziećmi. Instytucje małżeństwa zlikwidować .
    Zamienić w duchowe ślubowanie wzajemne ich dwojga.
    Stop państwowemu i religijnym stanowieniu małżeństwa prawem ,
    to instytucja ograniczająca ludzi , tworząca z nich towar własności państwa , zawartej transakcji .
    Miłości nie ograniczamy prawem , tym jest bezwarunkowa miłość.

  5. maciek 18.06.2017 12:45

    Świadkowie Jehowy, Adwentyści Dnia… i inne tego typu sekty notorycznie odmawiają w branży reklamowej i poligraficznej pracy przy wszystkim co ma znamiona religijne, lub polityczne. Są to sumienni i dobrzy pracownicy, ale mają taką wadę. Prawo ich chroni, pracodawcy to szanują, bo rzeczywiście to jest ich jedyna wada.

    Gdyby LGBT-fobia (nie mylić z homo-fobią) stała się częścią creda niektórych religii, albo po prostu jakąś nową sektą, problem zniknąłby.

  6. Wujek Polonii 18.06.2017 12:56

    hWdPOPIS 18.06.2017 09:37

    Szkoła z założenia ma być apolityczna, IPN także.
    “Na finał w Sejmie stawili się z przypinkami Komitetu Obrony Demokracji, Partii Razem, z hasłem: „Uchodźcy mile widziani” i tęczową popierającą postulaty społeczności LGBT.”- Czyli nie uszanowali innych uczniów i nachalnie promowali swoją linię ideologiczną. To miała być demonstracja polityczna, czy też konkurs naukowy dla młodzieży szkolnej?

    pOZDRAWIAM niePOPRAWNIE niePOLITYCZNIE

    Tuz z Talii

  7. Radek 18.06.2017 16:01

    Dziwne problemy ludzie mają. Mam drukarnię i mogę drukować komu chcę. Co innego gdyby drukarnia była państwowa, albo dotowana przez państwo. A tak, to ja mogę decydować kogo obsłużę, a kogo nie. Przecież to podstawa wolnego rynku. No chyba, że coś jest przestępstwem. Zdaję sobie też sprawę, że są ludzie, którzy by chcieli stworzyć tyle przepisów, żeby każdy się bał normalnie żyć, np. nie wolno nie drukować materiałów LGBT jak klient zleca, bo to dyskryminacja, nie można wydrukować żyda w tradycyjnym stroju, bo to też może być pod coś podciągnięte….

    Jakby ktoś przyszedł do drukarni katolika i chciał wydrukować podobiznę Jezusa w sposób obraźliwy, to czy drukarz musi się zgodzić? A jak drukarz nie jest Katolikiem, ale szanuje ludzkie uczucia, to nie może odmówić?

    Po co robić sztuczne problemy. Według mnie to w sprawie LGBT sąd w ogóle nie powinien przyjąć takiej sprawy. Szkoda pracy.

  8. Hassasin 18.06.2017 16:14

    Fenix@.. ,,jakie bez różnicy,, pogwałcenie praw naturalnych doprowadziło do tego syfilisu cywilizacyjnego jaki mamy teraz !!!

  9. Hassasin 18.06.2017 16:24

    @hWdPOPIS…,,Komitetu Obrony Demokracji, Partii Razem, z hasłem: „Uchodźcy mile widziani” i tęczową popierającą postulaty społeczności LGBT.,, czyli agentura proniemiecka, agentura prorosyjska i agentura lewacka …no to Ci dopiero wzory dla młodzieży extra klasa !!!
    Że PiS to agentura amerykańska to każdy,ale żyd Kalkstein (Kaczyński) o dziwo doznał ,,przebudzenia samoobronnego,, (patrz przemówienie E.Kopacz w Auschwitz) i się stawia Izraelowi (sprawa odszkodowań). Za to duży plus.
    A spraw uchodźców, RAZ WPROWADZONE ZANIECZYSZCZENIE GENETYCZNE DO ŚRODOWISKA JEST Z NIEGO NIEUSUWALNE , stąd rządy PiS są naprawdę mniejszym złem. Ustawy można zmienić, ale środowiska już nie oczyścisz z genetyki pochodzącej w większości z chowu wsobnego (patrz przyzwolenia Shitslamu na dym.A.nie kuzynek pierwszego stopnia od 1400 lat) chyba ze skopiujesz metody żyda Adolfa H.

  10. Hassasin 18.06.2017 16:30

    Druga sprawa , że przyzwolenie na prowadzenie takiej polityki rasowej przez PiS może pochodzić stąd że Polska i cześć Upadliny są przeznaczone pod nowy/reaktywowany projekt geopolityczny zwany ,,Judeopolonia,, i nie chcą w nowym miejscu, w nowej Palestynie nad Wisła ciapatych, bo znowu będzie strach jeździć autobusem jak w Izraelu
    No chyba że Pan/Pani @hWdPOPIS:
    primo jest z ludu wybranego lub
    duo chce być dym.A.ny jak Palestyńczycy

  11. Fenix 18.06.2017 17:32

    @Hassasin zgadzam się , bez różnicy czy wychowuje dziecko ojciec czy matka,albo rodzina krewnych, jak brak rodziny i brak chęci do wychowywania , to rodzina zastępcza. , prawo naturalne.
    Nienaturalne prawo to państwowy dom dziecka .

  12. Hassasin 18.06.2017 17:58

    To się nazywa wolność gospodarcza, nie chcę pieniędzy pędnika rowerowego, to nie. Nie zarobię. Nie chce pieniędzy od kościelnego czy satanisty, mój wybór, moja wolność prowadzenia działalności gospodarczej. Nie chce zarabiać na religiach, to nie. Inne podejście to komunizm/marksizm/nazizm czy inny syfilis izmowy bez różnicy.
    Chce pracować od 11.25 do 11.30 to mój wybór, to jest wolność gospodarcza.Tyle zarobie ile robię. To ja odpowiadam za zysk firmy i żaden lewak debil, nazista czy inny komuch nie będzie mi dyktować z kim będę robił interesy !!!! K. m.ć !!! Proste ? Moje wybory, moje straty czy zyski !!! I nic nikomu do tego !!!
    Inne podejście to powrót do czasów sprzed 89.

  13. Hassasin 18.06.2017 18:03

    A jak nie ma drukarni dla pędników rowerowych to jest to tylko okazją zęby osiągać czyste zyski otwierając takową działalność: DRUKOWANIE DLA PĘDNIKÓW ROWEROWYCH I INNEGO SYFU TEGO ŚWIATA spółka z.o.o . Murowane zyski, luka na rynku, wolność gospodarcza. Inne podejście, sądowo-nakazowe, jak pisałem już, to powrót do lat sprzed 89.

  14. maciek 18.06.2017 18:25

    @Hassasin
    Nie chcesz drukować satanistom nie drukujesz, chcesz drukujesz. Ale nie możesz zmuszać swojego pracownika który akurat jest bogobojnej wiary żeby to drukował. Możesz zatrudnić samych satanistów jak przyjdzie do Ciebie Jehowy to nie zarobisz. Zmuszanie ludzi do wykonywania pracy która jest niezgodna z ich religią jest właśnie cofnięciem się do czasów totalitaryzmu.

  15. Konter 18.06.2017 18:56

    Co jest absurdalnego w odmówieniu usługi komukolwiek z jakichkolwiek powodów? Przecież to fundament wolności! Aż dziw bierze że takie wypowiedzi można spotkać na portalu o nazwie “WOLNE Media”.

    Musi to na Rusi, a w Polsce jak kto chce!

  16. Hassasin 18.06.2017 22:44

    @maciek…moja imaginacja drukarni nz. DRUKOWANIE DLA PĘDNIKÓW ROWEROWYCH I INNEGO SYFU TEGO ŚWIATA spółka z.o.o … to chyba widzą gdzie aplikują do pracy ? 😉 to raz. A dwa odpowiednio skonstruowany kontrakt i nie ma problemu. Widzi co podpisuję, a ja bym w mojej wyimaginowanej drukarni nie ukrywał jaki jest profil usług, więc za niedopełnienie obowiązków pracy rozwiązuje umowę z winy pracownika.

  17. kudlaty72 18.06.2017 23:01

    Gonić tą lewacką hołotę kijami.Brawo Ziobro,brawo PIS.Jak wywalicie 30% skorumpowanej kadry prokuratorskiej i sądowniczej to będzie można spokojnie zająć się tym badziewiem na różnych frontach.Od przekrętów gospodarczych Komorowskiego,Pawlaka po deprawację młodzieży i dzieci tym lewicowym syfem multikulti.
    Za parę lat………….przyjdziemy po was szumowiny…………!

  18. maciek 18.06.2017 23:28

    @Hassasin
    Ja myślałem o systemowym rozwiązaniu w kodeksie pracy który obowiązywałby też w Twojej drukarni 😉

    Tak żeby prawo dla wszystkich było równe. Jeżeli lekarz morze odmówić, to czemu nie drukarz? Jeżeli Jehowici sami sobie wypracowali takie prawo, że odmawiają tysiąca rzeczy w tej branży (wiem na własnej skórze) to czemu nie mają sobie wypracować inni? Fakt Jehowici to sumienni pracownicy; nie piją, nie kradną, nie spóźniają się, ale odmawiają wszystkiego co ma tylko posmak innej religii (nie chcą nawet wykonywać ozdób świątecznych), odmawiają wszystkiego co związane jest z polityką. Czy drukarz za pośrednictwem Ziobry sobie to wypracuje? Nie wiem.

  19. polach 19.06.2017 00:11

    “Chodzi mi o to, żeby środowiska homoseksualne nie wymuszały pod pretekstem homofobii angażowania się w ich ideologiczne pomysły ludzi, który się z nimi stanowczo nie zgadzają.”

    Z tym się zgadzam.

    Wartość nadrzędna to wolna wola, gdy nikogo nie krzywdzi.
    Drukarz nie skrzywdził geja, tylko mu odmówił druku.
    Gej zamiast pójść wydrukować gdzie indziej, zrobił z tego sprawę o dyskryminacje:)
    A teraz Ziobro nawet w niej zawitał- szalony świat:)

    p.s
    chyba wszystkie dziś partie są do bani i wprowadzają iluzoryczny podział a graja do tej samej bramki przeciw nam.Więc Kudłaty72 nie wiem z czego tak ci wesoło, bo widzę, że nie wiesz, co piszesz.Ogarnij się.

    Pozdrawiam

  20. Fenix 19.06.2017 07:41

    @polach brawo ,i tak się gasi sprawy nieistotne , nie podkładać do ognia, Ziobro !
    To-my dla myta.

  21. kudlaty72 19.06.2017 08:28

    @polach
    Za parę lat lewaku zrozumiesz co piszę.

  22. maciek 19.06.2017 16:49

    super rzetelne dziennikarstwo. Kilka osób przeczytało ten artykuł i jedyne co z niego wiadomo to tyle że w radiowej jedynce ktoś się nakręcał. Sam przeczytałem trzy razy i g. z tego wiem.

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.