Władze Grecji narażają życie uchodźców i migrantów

Opublikowano: 14.07.2013 | Kategorie: Prawo, Społeczeństwo, Wiadomości ze świata

Liczba wyświetleń: 655

W opublikowanym raporcie Amnesty International opisuje sytuację uchodźców i imigrantów, którzy z państw objętych konfliktem zbrojnym, takich jak Syria czy Afganistan, próbują dostać się do UE. Grecka straż przybrzeżną i służby graniczne odsyłają ich jednak bezprawnie do Turcji.

W czterdziestostronicowym raporcie Zamknięta Europa. Łamanie praw człowieka na granicy grecko-tureckiej (ang. Frontier Europe: Human Rights Abuses on Greece’s border with Turkey) opisana została stosowana przez greckie władze niebezpieczna praktyka zawracania. Polega ona na zmuszaniu grup imigrantów do powrotu na drugą stronę granicy bez możliwości przedstawienia przez nich swojej sytuacji i obrony przed wydaleniem z kraju.

Raport wskazuje na niebezpieczeństwa, które grożą uchodźcom i migrantom podczas próby przekroczenia granicy drogą morską – na wyspy greckie. Przedstawia również przerażające często warunki przetrzymywania tych, którym ta sztuka się udała.

Od marca Amnesty International przesłuchała w Grecji i Turcji prawie trzydzieści osób, które w przynajmniej trzydziestu dziewięciu przypadkach (niektóre osoby podejmowały tę próbę wielokrotniw) zostały zatrzymane podczas próby przekroczenia granicy na morzu Egejskim lub na północy Turcji (przez rzekę Evros). Prawie wszyscy oni przyznali, że byli świadkami lub ofiarami przemocy i innych form złego traktowania ze strony władz greckich. Wielu z nich strażnicy odebrali rzeczy osobiste, pieniądze, zdjęcia i pamiątki rodzinne. W niektórych przypadkach strażnicy wrzucili je potem do morza.

– To, co dzieje się wzdłuż greckiej granicy, przynosi wstyd nie tylko Grecji, ale całej Unii Europejskiej – powiedziała Draginja Nadaždin, Dyrektorka Amnesty International Polska. – Liczba przypadków zawracania jest niepokojąca. Świadczy ona o tym, że władze greckie regularnie stosują tę praktykę, mimo że jest to niezgodne z prawem. Działania te są też bardzo niebezpieczne, ponieważ narażają życie zawracanych osób.

Dowody zebrane przez Amnesty wskazują na jawny brak poszanowania przez greckie służby przybrzeżne życia ludzkiego. Widać to w działaniach na Morzu Egejskim. Trzynaście z czternastu przesłuchanych osób, które opisały, w jaki sposób odesłano je do Turcji, powiedziało, że służby ochrony wybrzeża okrążyły je, przedziurawiły (m.in. nożami) oraz prawie zatopiły ich pontony podczas holowania. Uszkodzono im także silniki, zabrano wiosła i pozostawiono na pełnym morzu. Działania zagrażające życiu, odnotowano również w przypadku osób złapanych podczas przekraczania rzeki Evros.

Trasa przez Morze Egejskie jest szczególnie popularna od zeszłego roku, kiedy to władze wzdłuż granicy na rzece Evros wybudowały 10,5-kilometrowy płot i postawiły ok. dwa tysiące nowych punktów granicznych. Trasa ta jest sama w sobie bardzo niebezpieczna. Tak niebezpieczna jak wspomniane zawracanie: od sierpnia ubiegłego roku ponad sto osób, w tym kobiety i dzieci, głównie z Syrii i Afganistanu, utonęło podczas prób przedostania się do Grecji.

– Wraz z poprawą pogody i wciąż trwającymi konfliktami w Syrii, Afganistanie, Iraku i Somalii spodziewamy się, że więcej osób będzie próbowało przedostać się przez rzekę. Prawdopodobne jest więc, że zdarzy się więcej takich tragedii – powiedziała Draginja Nadaždin.

Ci, którym udaje się dostać do Grecji są zwykle trzymani przez długi czas w ciemnych, brudnych celach. Wiele osób przesłuchanych przez przedstawicieli Amnesty spędziło w takich celach prawie dziewięć miesięcy. Problemy zdrowotne są tam na porządku dziennym.

– Warunki przetrzymywania uchodźców i imigrantów są zatrważające. Kiedy nasi badacze odwiedzili ich w celach, ciężko było uwierzyć, że takie rzeczy dzieją się w UE. Wielu z nich uciekło przed konfliktem zbrojnym, biedą i głodem, a teraz trzymani są w ciemnych, brudnych, wilgotnych pomieszczeniach z ograniczonym dostępem do świeżego powietrza i jedzenia – powiedziała Draginja Nadaždin. – Niektórzy przetrzymywani powiedzieli, że w ich celi nie było toalety, więc za każdym razem, kiedy chcieli z niej skorzystać, musieli wołać policję. Często przez wiele godzin nie odpowiadano na ich wołania, więc oddawali mocz do butelek. Inni skarżyli się, że ich łóżka nie były czyszczone przez wiele miesięcy, a oni sami mieli ograniczoną możliwość kąpieli czy dostępu do mydła, szamponu, ręczników.

Amnesty International wzywa władze Grecji, by natychmiast zaprzestały praktyki zawracania i przeprowadziły rzetelne śledztwo w sprawie podejrzeń o zbiorowe zawracanie i złe traktowanie oraz postawiły przed sądem osoby odpowiedzialne. Organizacja apeluje też, by wszyscy przechwyceni podczas prób przekroczenia granic mieli możliwość przedstawienia swojej sytuacji i złożenia prośby o ochronę międzynarodową. Wzywa także władze greckie do zaprzestania bezprawnego zatrzymywania nielegalnych migrantów i osób proszących o azyl czy stosowania działań innych niż detencja.

Ważną rolę ma do spełnienia także Unia Europejska. Nie powinna zamykać granic, a raczej wspierać władze greckie i pomagać w usprawnianiu działania służb przyjmujących uchodźców. Unia Europejska powinna szukać nowych sposobów wspólnego radzenia sobie z uchodźcami i imigrantami.

– Grecja ma bezdyskusyjne prawo do kontrolowania swoich granic, ale nie kosztem poszanowania praw człowieka osób, które uciekają przed niebezpieczeństwem i szukają lepszego życia w Europie. Obecna sytuacja jest trudna dla Grecji i milionów osób w całej Europie, co nie stanowi jednak wytłumaczenia dla takiego traktowania uchodźców i imigrantów jedzenia – powiedziała Draginja Nadaždin. – Inne państwa członkowskie UE sprawiają wrażenie zadowolonych z tej sytuacji. Grecja pełni dla nich funkcję strażnika bram Europy. Ale polityka i działania wzdłuż greckiej granicy pokazują jedynie hipokryzję w zachowaniu państw europejskich, które domagają się pokoju poza granicami Europy, ale odmawiają ochrony i narażają na niebezpieczeństwo tych, którzy szukają schronienia w Europie. Unia Europejska musi działać, aby zapobiec łamaniu praw człowieka na swoich granicach.

Źródło: Amnesty International Polska


TAGI: , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

127 komentarzy

  1. Hassasin 14.07.2013 08:14

    Po przez poprawność polityczną rozprzestrzenia się multi-kulti i Europa przegrywa demograficzna wojnę . Chociaż właśnie próbuje się bronic w ten czy inny sposób. Po jej przegraniu, utytłana minaretami , Jewropa będzie jak Egipt , ni to biała ni to czarna , taka bez kręgosłupa i wielce rozwinięta jak kraje z Bliskiego Wschodu . I wtedy to zapomnijcie o poprawności politycznej . Tak jak w niektórych opanowanych w/g tego schematu dzielnicach miast Danii : ŚWIAT BOŻEGO NARODZENIE NIE BEZIE , bo tak zadecydowała większość obywateli (islamska).
    I ciekawostka :
    W święto narodowe Szwecji , wywieszenie flagi w oknie tudzież śpiewanie hymnu narodowego możne być wzięte za faszyzm . ( różowe baloniki prezydenta Bronisława Szczypółkowicza , papierowa tęcza w W-wie ,emigracja Polaków=depopulacja …. a teraz to lewackie szczekanie ..to zbiór większej całości )

  2. aZyga 14.07.2013 08:19

    I znów Polska została ostatnim bastionem walki z islamem – tylko Sobieskiego nigdzie nie mogę dostrzec :/

  3. pasanger8 14.07.2013 18:57

    @Hassasin moze nabierzesz oleju do g£owy.Zostawianie ludzi na $rodku morza na niemal pewna $mie¢
    czy trzymanie w ciemnych celach 10miesiecy?To przygrywka my$lisz ,ze bia£ych Aryjczykow
    to nie spotka po demonstracjach w Polsce?

  4. kudlaty72 14.07.2013 20:52

    W mojej ocenie każdy kraj powinien udzielić schronienie uchodżcom ze stref objętych wojną.Ludność cywilna nie jest winna agresywnej polityce talmudycznych psycholi z izraela.

  5. jacques.demolay 15.07.2013 10:27

    @pasanger8

    zrób nam przysługę i naucz się pisać w języku polskim – mogę Ci polecić zbiór podręczników do nauki języka polskiego dla uczniów szkoły podstawowej.

    Weź do ręki Encykopedię PWN ( taka papierowa wersja wiki, również dostepna w księgarniach) i przeczytaj czym był kościół aryjski, nazizm itd.

    Polecam Ci także ksiązki do historii , również przeznaczoną dla uczniów szkoły podstawowej, oraz jakiś poradnik typu “Nauka czytania ze zrozumieniem”.

    Jak już przebrniesz prze te lektury, wróć i skomentuj własne wypociny.

  6. Hanah 15.07.2013 16:48

    @emigrant
    kolego, jak Ty nie widzisz zagrozenia islamem to albo nie znasz realiow, albo masz klapki na oczach, albo nie chcesz tego glosno powiedziec przez np.sympatie do kogos o takim religijnym pochodzeniu!
    Zagrozenie jest i to ogromne, widoczne golym okiem! Moze jeszcze nie w Polsce (na szczesie), ale np. w Niemczech to muzulmanie rozpanoszyli sie na calego i widac to w szkolach, w zakladach pracy, na ulicy – z tym, ze na ulicach nie zagrazaja nikomu z wyjatkiem podkreslania swej tozsamosci (burki itp).
    To nie jest zadna medialna propaganda – tzn. na pewno w mediach jest jakis trend, ale to w kazdym temacie (PO i PiS, islam i KRK, pary hetero i homo, i wiele innych), jednak tu mowimy o tym co widac “za naszym oknem”.

    Osobiscie znam kilku muzulmanow – kilku swietnych ludzi i pare %&/%$. Jednak nie w tym rzecz – chodzi o zagrozenie kulturowe, religijne, spoleczne..
    Kuzyn pracuje w firmie, gdzie czesc stanowia muzulmanie – w ubieglym roku nie dostal urlopu na swieta Bozego Narodzenia bo dostali urlop muzulmanie w tym czasie! Zwiazkowiec bal sie odezwac mimo, iz kilkunastu pracownikow (katolikow) nie dostalo urlopu i nie byli z tego powodu zadowoleni (nie chodzi o sam fakt, nie otrzymanie urlopu, ale o “wypchniecie ich” przez innowiercow). Zwiazkowiec oraz szef bali sie “nie dac” Abdulom urlopu by nie zostali oskarzeni o dyskryminacje!
    Przepraszam bardzo, dyskryminacja to jest jezeli ktos we wlasnym kraju nie ma praw (gwarantowanych mu przez konstytucje) bo prawa te sa zabierane przez innych, przy jednoczesnym przyzwoleniu klasy rzadzacej!
    Drugi przyklad: corka mojego kumpla chodzi do klasy, gdzie jest 2 muzulmanow – w klasie wisial krzyz i dzieci modlily sie (tradycja szkolna od conajmniej 15 lat) – jednak Abdule poskarzyly sie, ze czuja sie dyskryminowani ze wzgledu na modlitwe (w ktorej nikt nie kazal im uczestniczyc, mogli w tym czasie byc poza klasa lub robic cos innego), ale wymogli na dyrektorze, ze w poludnie moga opuszczac klase na swoja modliwe – mimo iz np. w tym czasie jest test, sprawdzian, egzamin..
    Inny przyklad: ktos nie moze wziac urlopu w Boze Narodzenie bo urlop w tym czasie chce wziac Abdul – i nie jest to sprawa nagla (jakis termin, wydarzenie itp) tylko stwierdzenie “wy bierzecie w tym czasie wolne, to my tez chcemy”, ale jego system pracy trzeba zmienic bo Abdul nie chce miec do czynienia z miesem wieprzowym.. i co dziwniejsze – w obu przypadkach ten sam Abdul korzysta – bierze urlop pod koniec grudnia i nie musi wykonywac konkretnej pracy ze wzgledow religijnych – czyli nam sie mowi, ze panstwo ma nie byc PANSTWEM RELIGIJNYM (jezeli my czegos sie domagamy), ale Abdulom daje sie prawo do PANSTWA RELIGIJNEGO na ich zyczenie.
    Muzulmanie w Niemczech nie bardzo chca sie asymilowac, (mowie o czesci, nie o calosci) po 20 latach pobytu nadal nie znaja jezyka, nie chca brac udzialu w programach edukacyjnych majacych postawic ich na rynku pracy, ale domagaja sie takich praw socjalnych jak rodowici Niemcy i niejednokrotnie pobierajac je prawie dozywotnio. Przeszkadzaja im krzyze, ale domagaja sie praw do meczetow, zmieniaja tysiacletnie tradycje bo czuja sie przez nie dyskryminowani, probujac narzucac swoje prawa i wypieraja prawa rodowitych obywateli.
    Tych paranoi jest wiele wiec nie opieram swych opinii na jednej, czy dwoch zaslyszanych pogloskach lecz calej rzeszy faktow.
    Dodam tez uczciwie, ze nie jeden muzulmanin jest lepszy od tubylca katolika, ale mowimy nie o pojedynczych przypadkach lecz o zjawisku jako calosci.

  7. Hanah 15.07.2013 16:53

    @emigrant
    “..boga zaklamanego..” – a skad Ty wiesz, ze ten Bog jest zaklamany? Znasz go? Nie wierzysz w Boga, nie uznajesz kosciola – Twoja sprawa, tylko powiedz mi (bardzo mnie to ciekawi) skad wiesz, ze Bog jest zaklamany? Spotkales go moze kiedys? Moze poznales go?
    Zadziwia mnie jak wielu okreslajacych sie jako ateisci, nie wierzacych w Boga i psiaczacych na KRK – tak wiele o tym mowi, tak wiele odwoluje sie do religii..
    Macie dar – wiecej mowicie o Bogu niz nie jeden katolik siedzacy w kosciele co niedziela.

  8. kudlaty72 15.07.2013 17:45

    @Hanah w ilu konfliktach zbrojnych prowadzonych obecnie na świecie agresorem jest islam? Do ilu rewolucji komunistycznych doprowadził islam w Europie na przestrzeni ostatnich 200 lat? Ile wojen światowych wywołał islam? I Ty czujesz zagrożenie ze strony islamu?Może czas na wizytę u lekarza,może masz jakąś paranoję?

  9. Hanah 15.07.2013 18:13

    @emigrant
    nie wiem jak jest we Francji, tu musze uwierzyc Tobie, ja tylko wiem co sie dzeje bezposrednio za nasza zachodnia granica.

    “rzady pewnych panstw robia to celowo, dajac im takie prawa” – zgadzam sie z Toba
    “straszy sie islamem celowo a zydzi po cichu zniewalaja europe” – tez sie zgadzam w tym temacie

    Co do Boga i kosciola – kosciol tworza ludzie – zarowno pazerni ksieza, biskupi i Vatykan jak i wierni chodzacy do kosciola (i zgadzam sie, ze wielu czesto dla pokazu, bez przekonania, albo sami nie wiedzac czemu) – ale Bog nie powinien byc o to obwiniany, ze ktos napisal cos w Biblii co innym sie nie podoba, ze Vatykan wyglosil taka, a nie inna nauke, ze jakis ksiadz zle sie prowadzi, ze pani X idzie do kosciola, a potem bije dzieci, albo obgaduje sasiadow – to nie Bog jest zly, to ludzie sa zli i ludzie tworza kosciol. Zastanow sie – jezeli postrzegac Boga jako np.energie to jak energia moze byc zla 🙂 Ona jest neutralna, to ludzie nadaja nazwy, oceniaja,..

    A co do Vatykanu – to akurat o kur%&/%&ch z ich strony i czego dopuszczali sie dawniej (i teraz) to wiem i dlatego ich nie pochwalam, nie slucham i nie bardzo sie z tym licze co maja do powiedzenia – mam swoje sumienie i nie dam sie do wielu rzeczy przekonac, albo wmowic sobie np.poczucia winy, za cos czego nie uwazam za zle, bo kosciol postrzego to jako grzech..
    Modle sie po swojemu, medytuje, zyje w zgodzie z wlasnym sumieniem i nie przyjmuje wszystkiego slepo “bo taka jest wiara”. Jednak mimo, ze WIDZE co sie dzieje w kosciele i ile naduzyc jest – tam gdzie zauwazam, ze nieslusznie sie kogos\cos oskarza – mam prawo wyrazic swoja opinie.
    Wiesz, nie podobaja mi sie ludzie, ktorzy czegos nie praktykuja, nie lubia i od razu podsumowuja, ze to jest cale zle. Jedza mieso i uwazaja wegetarian za wariatow, nie chodza do kosciola i uwazaja wierzacych za nawiedzonych, .. – nawet jesli tak jest w wiekszosci, to zawsze jest ten wyjatek, ktory jest inny i trzeba uczciwie przyznac mu racje.

    Ja tez nie uwazam, ze wiem duzo, pewnie masz wieksze doswiadczenie i na pewno w innych dziedzinach, ale na tym polega dyskusja – na wymianie pogladow i merytorycznej debacie, a nie na prawieniu kazania przez jednego przy aplaucie reszty. Kazdy ma prawo dorzucic cos do dyskusji i kazda uwaga moze byc cenna bez znaczenia na doswiadczenia, wiek, wykstalcenie..

  10. Hanah 15.07.2013 18:20

    czy tematem jest:
    a) islamizacja Europy
    b) zagrozenie religia muzulmanska
    czy moze
    c) wyzszosc islamu nad chrzescijanstwem

    Pomieszaly sie wszystkie tematy i kazdy pisze o czyms innym, a jeden z drugim tematem wcale nie musza prowadzic to tych samych wnioskow.

  11. cetes 15.07.2013 18:29

    Każda religia to zagrożenie dla ludzkości.

  12. cetes 15.07.2013 18:32

    Errata.
    Każda ZINSTYTUCJONALIZOWANA religia to zagrożenie dla ludzkości.

  13. jacques.demolay 15.07.2013 20:14

    @emigrant,

    że co proszę ? Ja na jadę na progagandzie sugerując komuś by najpierw poczytał a potem wypowiadał się na dany temat ?

    Jeśli tyko mogę, staram się czerpać swoją wiedzę z książek, pod którymi podpisują się ludzie posiadający tytuły naukowe w danej dziedzinie – jak dla mnie są to autorytety.

    Wikipedia, blogi itp nie są dla mnie wiarygodnym źródłem wiedzy. Odnośnie wikipedii co kilka miesięcy słychać, że któryś wikipedysta, poprawiał hasła tak by odzwierciedlały jego prywatne poglądy i w zasadzie to nie wiadomo,które dokładnie artykuły zmieniał – miało to również miejsce w przypadku polskiej wiki.

    Skoro moje źródła są zkłamane, zdeformowane przez propagandę, podaj mi proszę swoje źródła wiedzy.

    Skoro przy prośbach już jestem, to pokaż mi proszę, w którym miejscu – nie tylko w tym artykule, ale także i na całym portalu wspomniałem o rasie aryjskiej, chociażby raz.

    Właśnie tego dotyczyła Twa tyranda wygłoszona pod moim adresem. Czyżby była wygłoszona ot tak sobie, bo kolega chce dać upust swoim frustracjom ?

    Jeśli już chcesz by ktoś czytał Twoje wypowiedzi, to przynajmniej używaj formatowania tekstu – nie jest to trudne.

    Odnośnie Twoich wypowiedzi o tym jak jest we Francji, o tym że muslimy nie podskoczą policji, to chciałbym Cię poinformować, że w Polsce mamy również dostęp do serwisu jutjub, odbieramy kanały takie jak France24, Russia Today, CNN , BBC , Aljazeera English , Bloomberg oraz inne.

    Nie mam problemu z j. angielskim, czasami łapię się na tym, że oglądam dany program czy czytam dany artykuł w języku angielskim a nie polskim.

    Daje mi to ogromną satysfakcję – nie muszę polegać na opowieściach typu “Tato, a Marcin powiedział…”, czy sugerować się zdaniem innych ze względu na bariery językowe – światopogląd wyrabiam sobie sam.

    Wracając do Twoich wypowiedzi i przekonań, być może robisz to nieświadomie, ale obrażasz nas twierdząc, że jako jedyny wiesz najlepiej, korzystasz z najbardziej wiarygodnych źródeł gdyż mieszkasz we Francji, a my żyjemy w propagandowym zaścianku.

    Tak, nigdzie tego wprost nie napisałeś – nie musiałeś.

    Większość Twoich “argumentów” to Twoje osobiste przekonania, być może i podparte doświadczeniami – znów jedynie osobistymi.

    Może poprostu, by Twa wiedza empiryczna nie zginęła wydaj książke o tym w jakiej rzeczywistości żyjemy?

    — — — — — — — —

    Co do samego tematu , jest to podręcznikowy przykład na to jak muslimy szkalują (bullying) Grecję przy pomocy Amnesty International.

    Każdy widzi zło w działaniu rządu Grecji, nikt nie pyta a co robią rzady Syrii, Afganistanu, Iraku czy Somalii ?

    Nic , a skoro oni nie przjmują się swoimi ludźmi , czy ktoś może mi podać choć jeden argument, dla którego Grecja ma się nimi przejmować ?

    Grecja ma dbać przedewszystkim o swoich obywateli, nie o emigrantów – legalnych czy nie – ma dbać o Greków z krwi i kości oraz ludzi, którzy czują się Grekami oraz legitymują greckim paszportem.

    Oni nawet nie lubią Grecji czy Europy. Dla nich tutaj nie ma miejsca. Jeśli Państwa EU nie będą wstanie zatrzymać napływu islamistów – to dojdzie do krwawych rzezi w całej Europie.

    Będzimy mieć Syrię tuż za oknem.

    Zastanawiam się gdzie są zwolennicy teorii o depopulacji Ziemi. Zapraszamy do siebie coraz więcej wrogo nastawionych do nas ludzi i robimy wszystko by ich wkurzyć – np poprzez legalizację sodomii. Tak są meczety dla LGBT, spis ich członków(łącznie z adresami) to nic innego jak lista ludzi, których wyrżną w pierwszej kolejności.

    Doskonale zdaję sobie sprawę, że nie każdy muslim dyba na nasze życie, ale każde Państwo powinno dbać o swoich obywateli a nie przybłedów, którzy dla tych obywateli stwarzają zagrożenie.

    Europa nie widziała wojny od prawie 70ciu lat. Odwykliśmy do tego, że na drogach leżą trupy dorosłych i dzieci z przestrzelonymi głowami. Odwykliśmy od tego, że ktoś kto trzyma w ręce broń w każdej chwili może ją skierowąc przeciw nam.

    Afryka północna przez cały czas wojną, przemocą brutalnością i bestialstwem ludzkim stoi i zawsze stała – nie chodzi mi o to jak Anglia, Francja i USA wytyczały granice swych kolonii od linijki.

    Chodzi mi o całe 14 wieków ekspansji islamu.

    “Czym skorupka za młodu nasiąknie” i takich ludzi zapraszamy do naszych domów.

    Nie każdy takie jest, bla, bla, bla…

    Egipcjanie dla turystów również są mili, ale koptów mordują, bez względu na wiek, płeć itp.

  14. jacques.demolay 15.07.2013 20:59

    @emigrant

    Jak sam twierdzisz – mieszkasz 25 lat we Francji, ja nad Francją jedynie czesto przelatuję, a wiem o tym co dzieje się we Francji dużo więcej od Ciebie.
    Nie świadczy to zbyt dobrze o Twojej integracji z Francją i Francuzami.

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd odnośnie prawa emigracyjnego we Francji
    za France24 :

    “Under French law, foreigners can be deported if they are believed to pose a serious threat to public order.”

    “Zgodnie z Francuskim prawem, obcokrajowcy mogą zostać deprotowani, jeśli ich postawa zostanie uznana za poważne zagrożenie dla ładu publicznego.”

    I dalej :

    “Since 2002, at least 125 deportation orders have been filed against radical Islamists, according to a government source cited by AFP.”

    “Zgodnie ze źródłem rządowym, cyfotwanym przez AFP od 2002, wydano przynajmniej 125 nakazów deportacji dotyczących radykalnych islamistów”

    Mnie wychodzi 10 deportacji na rok.

    Artykuł datowany na 30 Styczeń 2013.
    france24[.]com/en/20130130-france-deport-radical-imams-islam-valls

    (Agence France Presse (AFP) – francuska agencja prasowa)

    Nie pisz proszę, że to propaganda – propagandę uprawiasz Ty.

    Nie pisz teże, że 20 lat jeżdzisz po świecie.
    Mój samochód jeżdzi po świecie 30 lat, co nie robi z niego eksperta w dosłownie żadnym temacie.

  15. kudlaty72 15.07.2013 21:21

    @jacques.demolay zaczynasz się czepiać,tylko po co?

    emigrant- “np tu jest ustawa ze nawet majac pobyt staly Arab za male przewinienie jest deportowany,,dlatego sie boja,,”

    jacques.demolay-„Zgodnie z Francuskim prawem, obcokrajowcy mogą zostać deprotowani, jeśli ich postawa zostanie uznana za poważne zagrożenie dla ładu publicznego.”
    i dalej
    “„Zgodnie ze źródłem rządowym, cyfotwanym przez AFP od 2002, wydano przynajmniej 125 nakazów deportacji dotyczących radykalnych islamistów”

    Mnie wychodzi 10 deportacji na rok. ”

    Czyli co?Przy tej ilości islamistów 10 depotracji rocznie to chyba nie za wiele.Wynika z tego,ze jak pisał emigrant siedzą grzecznie w gettach
    ————————————————————————————————
    @jacques.demolay “Europa nie widziała wojny od prawie 70ciu lat” szanowny kolega taki “światowiec”,a o wojnach w Jugosławii nie słyszał?

    “Afryka północna przez cały czas wojną, przemocą brutalnością i bestialstwem ludzkim stoi i zawsze stała – nie chodzi mi o to jak Anglia, Francja i USA wytyczały granice swych kolonii od linijki. ”
    Natomiast w Europie od zarania dziejów spokój i miłość bliżniego,

    Skąd u was tyle wrogości do islamu?

  16. kudlaty72 15.07.2013 22:17

    @jacques.demolay i jeszcze jedno
    ” …w Polsce mamy również dostęp do serwisu jutjub, odbieramy kanały takie jak France24, Russia Today, CNN , BBC , Aljazeera English , Bloomberg oraz inne.

    Nie mam problemu z j. angielskim, czasami łapię się na tym, że oglądam dany program czy czytam dany artykuł w języku angielskim a nie polskim.

    Daje mi to ogromną satysfakcję – nie muszę polegać na opowieściach typu „Tato, a Marcin powiedział…”, czy sugerować się zdaniem innych ze względu na bariery językowe – światopogląd wyrabiam sobie sam.”
    jeśli wyrabiasz sobie światopogląd na podstawie tv to gratuluję!

  17. jacques.demolay 15.07.2013 22:45

    @kudlaty72

    we fragmencie zacytowanym przez Ciebie napisałem, że światopogląd wyrabiam sobie sam, na przyszłość polecam Ci czytanie cytowanych treści od deski do deski.

    Zdradź mi proszę jak Ty wyrabiasz swój światopogląd skoro kpisz z tego, że ja wyrabiam własny czytając, słuchając lub oglądając wszystkie kanały informacyjnne do jakich mam dostęp w 3 różnycj językach.

    @Advocatus Diaboli

    Przyczepił się do mnie emigrant, więc mu kulturalnie odpowiedziałem punktując jego zarzuty co do mnie.

    Wykazałem także brak logiki w części jgo argumentacji oraz to że wporwadza ludzi w błąd przez swoją niekompetencję.

    Pytanie powinno brzmieć skąd w islamie tyle wrogości do nas ?

  18. kudlaty72 15.07.2013 23:12

    @jacques.demolay czytam i staram się zrozumieć co autor miał na myśli.Każdy nawet najgłupszy post daje dużo do myślenia o jego autorze.Jesteś arogancki i chciałeś emigranta ośmieszyć ,
    cyt”Jak sam twierdzisz – mieszkasz 25 lat we Francji, ja nad Francją jedynie czesto przelatuję, a wiem o tym co dzieje się we Francji dużo więcej od Ciebie.”
    Nic nie wiesz! Wiesz to co mówią w żydowskiej tv i tyle.Wiesz to co syjoniści chcą żebyś wiedział i w to wierzył.Człowiek ,który 25 lat jest w jakimś kraju,obcuje z etniczną ludnością,kulturą ma wiedzę,której Ty nigdy nie zdobędziesz oglądając tv,rozumiesz to?

    Tak,kpię z ludzi,którzy swój światopogląd opierają na tv i lekturach szkolnych.Swoją wiedzę czerpie z publikacji rewizjonistów historii opartej na dokumentach,które są niestety mało popularne.Książki takich autorów jak Henryk Pajak,Hugh Thomas,Jędrzej Giertych,Marek Chodakiewicz,Jerzy Nowak,Amaud de Lassus,Jean Mantaldo,Pien-e Virion i innych są dla mnie przewodnikami,pozdrawiam

  19. kudlaty72 15.07.2013 23:15

    Pytanie powinno brzmieć skąd w islamie tyle wrogości do nas ?

    ad;15

  20. jacques.demolay 16.07.2013 07:16

    @emigrant

    zakat to nie podatek. Nie napisał że znam 3 kanały, tylko, że ogladam kanały w 3 jezykach. Co do passangera to on napisał do mnie – niejąc żadnych podatw ku temu.

    Odpowiedź, krótka gdyż przy dłuższych ewidentnie gubisz watek , lub bijesz pianę celowo.

  21. Hassasin 16.07.2013 07:42

    Religijni !
    Wiecie czemu Jezus zrobił syf/zadymę w Świątyni Jerozolimskiej ? ( z przewracaniem stołów i resztą )
    Ze względu na NIE CZYSTOŚĆ RASOWĄ kapłanów świątynnych .
    Że co ?
    Herod Antypater , Eseńczyk/Edomita , obalił ostatniego prawowitego króla Judy Jana Hyrkana I ( po mieczu od Abrahama , Mojżesza , Dawida etc. ) . Po przewrocie pałacowym , wymienił całe elity łącznie z ,,importem,, kapłanów z Babilonu do Ś. Jerozolimskiej .Władzę po nim objął syn Herod .
    A jak dobrze wiecie i znacie obyczaje żydów, to kapłanem w Ś.J. mógł być tylko członek określonego rodu , oczywiście z domu Judy .
    To co zastał Jezus w świątyni wprawiło go w gniew i się zaczęło .

    Pamiętajcie na kim się wzorował Adolf , jak kształtowała się jego świadomość rasowa . ( po dziadku Rothschildzie 25 % żyd ) .
    Pojęcie rasy panów pochodzi z Talmudu . ( goje czyli My ,,nieżydzi,, jesteśmy tam określani mianem bydła,przeznaczonego do służenia rasie panów )

  22. jacques.demolay 16.07.2013 07:43

    porażka.

  23. Hassasin 16.07.2013 07:46

    Nie chodziło o świątynną lichwę !!!
    Jak masz wątpliwości , to porozmawiaj z proboszczem . Historia wszystkim dobrze znana i przemilczana 🙂

  24. Hassasin 16.07.2013 07:49

    Kadafi też był żydem 🙂 tylko że przechrzczonym . Matka zmieniła wyznanie ( ale i tak żydem się jest po matce ) .
    Jak przyleciała ciotka z Tel Awiwu na pogrzeb to mało z krzesła nie spadłem 🙂

  25. Hassasin 16.07.2013 07:52

    Ponoć Saudowie w ,,dalekim korzeniu,, też są żydami . To by tłumaczyło dobre stosunki i zawarte sojusze z Izraelem 🙂
    Ale to już taka bajka z karawanami , wielbłądami i 1000 letnią historia że aż mi się nie chce wierzyć 🙂

  26. Hassasin 16.07.2013 07:59

    Demolay czuc czosnek od ciebie . Ataki osobiste , pouczanie , demagogia bez merytoryki , wypisz wymaluj , pejs hucpa .

  27. Hassasin 16.07.2013 08:06

    Jeszcze jedno : jak mówimy do kogoś antysemita odnośnie sytuacji dotyczącej żydów aszkenazyjskich popełniamy błąd semantyczny.
    Hazarskie plamie podszywające się pod żydów nie pochodzi od Sema . Wywodzi się ono od Japheta , którego Bóg do niczego nie wybierał i niczym nie obarczał .
    Teraz to czystki mają miejsce w samym Izraelu np: etiopskie sefardyjki dostają szczepionkę pt. ,,dzieci już więcej nie będziesz miała,, . Aszkenazyjczycy czyszczą Izrael z Sefardyjczyków . Tak się sprawy maja !

  28. aZyga 16.07.2013 08:24

    A ja Wam powiem, niech żydzi i muzułmanie tłuką się na bliskim wschodzie i trzymają z daleka od Nas.No i niestety 😉 muszę się zgodzić z @Hanah – poczekajcie jeszcze parę lat i zobaczycie jak muzułmanie wygrają wybory w Niemczech co się będzie działo.Tabuny rodowitych Niemców będą uciekać do tej nietolerancyjnej Polski.Oni robią ,,pokojowy podjazd”, emigrują i mnożą się na potęgę, to trochę inna taktyka jak żydów, ale bardzo skuteczna.Z dwojga złego wolę Rydzyka od jakiegoś imama czy jak on tam się nazywa.

  29. Hanah 16.07.2013 11:27

    Do wszystkich, ktorzy uwazaja, ze islam jest tolerancyjny i nie stanowi dla nas zagrozenia:
    nalezy wybrac sie na wycieczke do jakiegos “islamskiego” kraju z rozpieta koszula i krzyzykiem na piersiach, i zapuscic sie w uliczki poza strefy turystyczne..
    ..i zycze powodzenia.

  30. Hassasin 16.07.2013 17:47

    Ciut z innej beczki :
    Izrael się chwalił , że pozyskał na ten rok ,,cirka ebałt,, 1500 nowych agentów wpływu w samej tylko Jewropie . Na Polskę wypadło chyba 100 nowych .Takich co to na przykład klepią (podobnie do mnie 🙂 ) w klawiaturę jakieś ,,trollohistorie,, w stylu drożdży fermentacyjnych, pełne frazesów i emocji , byle dalej od tkanki narodowo patriotycznej w stylu al’a Michnik.
    Co to nie Izrael,ahh , ohh i w ogóle jakie te pomarańcze z Jaffy dobre ( tylko ze drzewka to jeszcze sadzili Palestyńczycy ) .

  31. Hanah 16.07.2013 22:14

    @emigrant
    z moja religia moge robic co chce – jezeli mam ochote to moge chodzic z krzyzykiem na piersiach albo na czole – nikomu nic do tego, czy ja strzelam do islamskich kobiet lazacych po europejskich ulicach w burkach? Jezeli mowimy o tolerancji to stosujmy ja wobec wszystkich, a nie tylko wobec tych ktorych lubimy, akceptujemy.
    Masz racje, z Toba temat nalezy zakonczyc.

    “tutaj 35st wiec glowa nie za bardzo pracuje” – no wlasnie to da sie odczuc w Twych postach.

    Swiezy przyklad islamskiej tolerancji: Zona kumpla jest muzulmanka, on jest katolikiem. Dziewczyna ma jednak dziecko z 1-szego malzenstwa. Jest zalamana bo jej corka poznala muzulmanina i chce sie z nim zwiazac. Na pierwszej randce “nowy chlopak” wywalil lasce wszystkie ciuchy z szafy i zakazal ich noszenia, kazal ubierac sie w dlugie kiecki, kazal przelac na swoje konto jej oszczednosci – z ktorych teraz ON PLACI za jej zakupy (sic!) i juz ustawil ja na bacznosc. Zona kumpla mimo iz sama jesz muzulmanka – mowi, ze to najgorsze co moglo sie przytrafic jej corce bo wie jacy sa muzulmanie, i wie, ze kazdy z nich zna koran i kieruje sie ta religia w zyciu – wiec wszyscy TU obroncy islamu powinni najpierw swoim arabskim przyjaciolom powiedziec, ze religia to zlo!
    Moze emigrant powie swoim arabskim kolegom, ze koran jest zly, a allah jest zaklamany tak samo jak zaklamany jest jahwe..
    Pozdrawiam i zdrowia zycze

  32. kudlaty72 16.07.2013 22:40

    @Hanah Michał Anioł powiedział “nie masz grzechu nad głupotę” ,a Ty grzesznikiem jesteś Hanah,oj dużym grzesznikiem.

    Te wypociny powyżej to Twoja cała wiedza czy tylko ułamek?

  33. Hanah 17.07.2013 08:16

    @emigrant
    ciesze sie, ze masz dobry humor dzieki mnie i tak sie rozbawiles.

    Typowa metoda ignorantow. Miej swoje zdanie i ciesz sie tym.
    Ja tez mam inna wiedze, ale zawsze blizsza jest praktyka niz teorie wyrwane z wiki albo innych zrodel, chocby nie wiem jak niezalezne byly – jak czegos doswiadczasz na wlasne oczy to ma to wieksza wartosc niz pisane gdzies, przez niewiadomo kogo rzeczy, a nawet te pisane przez wiadomo kogo .. Dlatego nie pisze tego co wiem ze zrodel pisanych, ale z doswiadczenia. A to, czy brzmi to Tobie “jedna pani drugiej pani” to Twoja sprawa.

    A historie znam – zarowno islamu, judaizmu jak i vatykanu – i nie popieram zadnego z nich, wisi mi to. Skuli mnie – moga wszystkie zniknac.
    Ty jednak nie czytasz ze zrozumieniem, podobnie jak Twoj kolega kudlaty, myslicie ze osmieszenie kogos uczyni z Was wiekszych specjalistow. Nie bede Was wyprowadzac z bledu, bo to oznaczaloby znizenie sie do Waszego poziomu.

    Wiesz tylko co jest najsmieszniejsze – jawicie sie jako ATEISCI, jako “nie popierajacy zadnej religii”, na chcacych oddzielic panstwo od religii – i bardzo dobrze, Wasza brocha, ale jak tylko pojawi sie temat islamu to stajecie w jego obronie, tak jakbyscie sami byli jego przedstawicielami, za to na chrzescijan wylewacie stek pomyj!
    Jezeli nie uznajecie zadnej religii to nie stawajcie w obronie zadnej z nich, albo po prostu przestancie byc obludni i nie mowcie o sobie, ze jestescie tolerancyjni, i nie popieracie religii w zadnej formie. Takich ludzi jak Wy nigdy nie powinno dopuscic sie do rzadzenia wieksza grupa spoleczna bo jestescie bardzo NIETOLERANCYJNI i nie obiektywni, probujecie narzucic innym Wasz swiatopoglad i osmieszacie tych, ktorzy sie z nim nie zgadzaja. Typowe zagranie widoczne od zarania dziejow i na kazdym kroku..

    Zamykam dyskusje bo do niczego konstruktywnego ona nie prowadzi.

    Pozdrawiam

  34. kudlaty72 17.07.2013 09:44

    @Hanah bronię islamu tak jak chrześcijaństwa.W mojej ocenie są to religie miłości i zrozumienia i gdyby ludzie żyli ich duchem nie byłoby zła na świecie.Niestety jest jeszcze trzecia religia,a szczególnie jej odłam kabalistyczny,która mąci i jątrzy od samego powstania,a ma na celu zniszczenie pierwszych dwóch,w szczególności tej drugiej.Historia przenikania żydów w szeregi islamistów i chrześcijan by prowadzić działania destrukcyjne od środka nie jest wiedzą tajemną,wystarczy trochę wysiłku i mozna dotrzeć do wiarygodnych żródeł.Ale to na inną okazję.

    Jeśli chodzi o katolików to też nie wrzucam ich do jednego wora,choć może to tak czasami wygląda.Ogólnie rzecz ujmując uważam na podstawie wiedzy historycznej zaczerpniętej nie koniecznie z lektur szkolnych,że Watykan jest organizacją przestępczą,która ma na celu przejęcie wpływów politycznych i biznesowych w państwach tzw świeckich przy pomocy wszystkich metod.Oczywiście pierwsze rzędy tej struktury nie są niczemu winne,wręcz bardzo często nieświadome zamiarów samej góry.Jest to częsta praktyka stosowana zarówno wśród masonerii jak i jezuitów.KK w ostatnich 200 latach stał się otwartym celem atakowanym bezpośrednio przez talmudycznych psycholi.Zabitych zostało dziesiątki tys księży,zakonnic,wyznawców.W samej tylko Hiszpanii w latach 1931-36 hekatobomba antychrześcijańska pochłonęła 8000tys duchownych w tym 12 biskupów,283 zakonnice,5255 księży i 249 osób z nowicjatu.O pogromach duchowieństwa katolickiego podczas rewolucji francuskiej czy rosyjskiej już nie wspomnę.
    Dlaczego o tym wspomniałem,ano dlatego żebyś sobie uświadomił,że tych wszystkich okropieństw nie dopuścili się muzułmanie tylko żydzi.Oni byli organizatorami i dużej mierze wykonawcami tych rzezi.Oni dopracowali do perfekcji umiejętność manipulacją społeczeństwem,jago podziałem ,a w konsekwencji napuszczeniem jednych na drugich.

    To co dzieje się dzisiaj na świecie jest kontynuacją tej polityki..To,że wpuszcza (wręcz zaprasza muzułmanów) do Europy dając im warunki do życia nie wymagające pracy fizycznej też ma swój ukryty cel.Rośnie w tej chwili trzecie pokolenie islamistów oderwanych całkowicie od swoich korzeni historycznych,na obcej dla nich ziemi.Są hodowani w gettach w przekonaniu o swojej niższości w porównaniu do otoczenia.Ci,którzy urodzili się w Europie nie czują się ludnością “miejscową”.Narasta flustracja bo oni też poddawani są indoktrynacji medialnej.Też mają wpajane,że chrześcijaństwo to ich wróg,zresztą wystarczy tylko spojrzeć co dzieje się na Bliskim Wschodzie.
    I taką to oto sytuację mamy.Dlatego do pogromu chrześcijaństwa i tak dojdzie w Europie prędzej czy póżniej.Zastanawiam się tylko czy będzie to rzeż taka jak w Hiszpanii przez czerwone Brygady Międzynarodowe czy zostaną w to wmanewrowani również muzułmanie.

  35. goldencja 17.07.2013 12:48

    @Hanah, masz do czynienia z fanatykiem antyżydowskim – to taka nowa religia. Ma klapki na oczach i wymyślił sobie jednego wroga. Inne religie zdają się mu nie przeszkadzać, mimo zbieranych od wieków krwawych żniw. Szkodliwość religii (każdej) mierzona jest właśnie stopniem podatności na fanatyzm prowadzący do krzywdzenia innych. Islamiści, tak jak kiedyś chrześcijanie, są bardzo podatni. Może dziś nie ma ich u nas wielu, ale kiedyś ich będzie więcej niż nas i wtedy oni będą dyktować swoje chore prawa. Podzielam Twoją obawę o nadchodzące czasy. Uważam, że muzułmanie są nieprzewidywalni w sytuacjach przewrotów religijnych – poprawność polityczna (lub przewidywalni w najgorszy sposób – niepoprawność polityczna). Chrześcijaństwo obecnie każdy chrześcijanin uprawia jak chce – czyli każdy tworzy swoją własną religię z punktami wspólnymi z religią odkościelną. Obecnie w Polsce (bo ona powinna nas najbardziej interesować) nie można zaobserwować morderstw popełnianych w imię boga chrześcijańskiego. Porównywanie więc mordów historycznych popełnianych przez KK do dzisiejszych mordów islamistów w ich krajach (popełnianych na kobietach, niewierzących its.) jest śmieszne.
    Należy sobie uzmysłowić jedną podstawową sprawę – każdy fanatyk nawołujący do brutalnej nienawiści względem drugiego człowieka w imię wymyślonej ideologii – jest zwykłym PIONKIEM w rękach prawdziwych mistrzów szachów. Jest tylko zwykłym narzędziem, które ma za zadanie zlikwidowanie narzędzi wroga swojego pana. Każda religia ma swojego mistrza, każde skrajne grupy czy to antysemitów, antymuzułmanów nawołujące do zbrodni, też mają swoich panów. W interesie żadnego normalnego człowieka nie jest zabijać ludzi ani dawać się zabić. Dlatego tworzymy prawa. Wystarczy na chwilę oddać rozum fanatykom, by się działo tak jak się dzieje. Najgorsze prawa antyludzkie dziwnym sposobem istnieją zawsze tam, gdzie piszą je fanatycy religijni. Polska powinna mieć prawa świeckie, nie związane z żadną religią. Wówczas wszyscy fanatycy, czy to chrześcijańscy, czy muzułmańscy, czy antysemici – mierzeni by byli jedną miarą. Ludzie zrozumieliby, że nie potrzebują starych ksiąg, by posiadać moralność. Społeczeństwo zaczęłoby się leczyć.
    W przypadku kudlatego, wystarczy że napiszesz prawdę aby przystąpił do ataku, jak doskonale wytresowany pionek. Bierz ze mnie przykład i nie dyskutuj z tym fanatycznym trollem, bo jeszcze się bardziej nakręca i kto wie, czy kiedyś naprawdę nie zrobi krzywdy jakiemuś niewinnemu człowiekowi w imię “zasad”.

  36. jacques.demolay 17.07.2013 13:17

    @Hanah, @goldenacja

    jako, że żadna praca podobno nie hańbi to i studenci przyjmą oferty “pracy” polegającej na wypisywaniu bzdur, negatywnej krytki wypowiedzi, które nie są zgodne z złożeniami zleceniodawcy i propagandzie jedynych słusznych treści.

    Dlatego w trójkę , jeden drugiem przyznaje rację w co 5 poście. O ile w ogóle można mówić o 3 osobach.

    Emigrant w każdym swym poście używa złych znaków interpunkcyjnych co ma Cię utwierdzić w przekonaniu, że jest to osoba inna niż Hassasin, passanger8 czy kudllaty72.

    Te same osoby widząc mnie idącego ulicą z falangą NOP / ONR na piersi najpierw przechodza na drugą stronę ulicy , potem nazywają mnie faszystą , antysemitą i nazistą – oczywiście po cichu, co zupełnie nieprzeszkadza im w dorabianiu mi pesjów tutaj.

    Ot zadanie bojowe – każdą jedną dyskusję sprowadzić na manowce wszędzie wtykając swoje pierdoły, byle tylko wprowadzić ferment. Żydzi w Izraelu obchodzą nas tyle co islamscy estremiści w Jemenie, Jordanie Somalii czy Syrii.

    Emigrant pisał ze 3 posty o gościnności muslimów totalnie olewając moje wskazówki odnośnie taqiyya , więc albo jest to działanie celowe, albo emigrant nie ma najmniejszego pojęcia o islamie.

    @Hassasin zarzuciłeś mi – post 41, dokładnie to samo czym pałasz się sam np w poście 47. Brak ciagłości własnego ja ? Czy może…

    Ja słyszałem o przetargach ogłoszonych min przez FSB i Rosyjski MSZ na oprogramowanie służące zbiorowej manipulacji w sieciach socjalnych. FSB przyznało, że werbuje agentów, którzy mają dezinformować oraz sabotować np fora internetowe.

  37. kudlaty72 17.07.2013 14:08

    @goldencja ” masz do czynienia z fanatykiem antyżydowskim” czyli lata mojej pracy,śleńczenia nad książkami,setek godzin w necie poszukując żródeł prawdy historycznej nie poszły na marne,dziękuje.Nie myślałem ,że ktoś obdarzy mnie kiedyś takim epitetem ale z drugiej strony wiem,że sam na to ciężko pracowałem i tylko utwierdza mnie w słuszności moich działań,jeszcze raz dzięki serdeczne.

    Nie byłbym jednak człowiekiem kulturalnym gdybym nie odwzajemnił twojej sympatii,dlatego obiecuję wszystkim tu obecnym,że nie będę więcej komentował twoich idiotyzmów,które wypisujesz.

    ps:przez parę dni oczywiście haha

  38. goldencja 17.07.2013 14:10

    @jacques.demolay, nie wiem czy ktoś może płacić za pisanie takiej nienawiści w postach, jak to robi kudlaty (pewnie może). Propaganda lubi wchodzić tylnymi drzwiami, a tu z kopa stara się wedrzeć przez frontowe. Wydaje mi się, że nakręcił się oglądając kilka filmów na YT o systemie finansowym i Żydach i o zło świata oskarżył tych ostatnich. Jeśli dłużej zostaniesz na WM i będziesz śledził jego posty, to zauważysz, że przeciw Żydom będzie krzyczał nawet pod artykułami nie mającymi wiele z nimi wspólnego. Nie potrafi napisać o niczym innym jak tylko o Żydach. Zwykły fanatyzm, oby nie przerodził się w psychopatię. Nie wiem tylko czemu admin wciąż toleruje jego trollowanie na WM. Rozumiem, że czasem kogoś poniesie w dyskusji, ale w tym przypadku “czasem” to bardzo delikatnie powiedziane. Zauważysz też inną ciekawą rzecz. Gdy kudlaty w jakiejś dyskusji nie ma argumentów, to Cię tak zapamięta, że będzie Cię atakował pod dowolnym artykułem i co ciekawsze (tak jak w przypadku zwierząt słabych indywidualnie) będzie próbował zebrać sforę do ataku na Ciebie. Piszę to tylko po to byś nie tracił czasu i nerwów na dyskusję z trollem, bo on się już nie zmieni.
    @jacques.demolay – miło widzieć na WM jeszcze jedną osobę racjonalnie myślącą. Twoje posty lubię czytać, tak jak posty @realisty. Potrzeba tutaj więcej takich osób, bo portal ma potencjał i przyciąga ludzi inteligentnych choć często zarazem zmanipulowanych. A że każdy z nas codziennie ulega manipulacjom, to jesteśmy sobie w pewnym sensie potrzebni.

  39. Hanah 17.07.2013 15:38

    @kudlaty72
    no super – w poscie nr 55 musze sie z Toba calkowicie zgodzic – to co napisales od poczatki do konca – wiem o tym i zgadzam sie z Twoja wypowiedzia..
    Az trudno uwierzyc, ze myslimy o tym samym, a nie mozemy sie dogadac (wczesniejsze posty)
    🙂

    @emigrant
    “x osob tu pisalo ze hanah to fanatyk” – tak, kto oprocz Ciebie?
    Gosciu, nie zycze sobie obrazania mnie i podpinania pode mnie takich iwektyw, bo ja rownie Ciebie moge nazwac fanatykiem!
    Rzuciles kilka “madrych zdan” i skoro nie udalo Ci sie innych do swej opinii przekonac to zaczynasz obrazac ludzi. Chyba emocje wziely gore nad wrodzona inteligencja.
    Aha, a urodzenie sie w PL i bycie katolikiem z urzedu nie czynia z Ciebie znawcy KK od A do Z.

    A jezeli chodzi o NICKI to kazdy moze sobie wymyslec jaki chce i nie musi on odpowiadac poprawnej nazwie jaka Tobie jest znana.
    W tym zdaniu to raczej nie zablysnales bo tym tokiem rozumowania powinienes pouczac 98% wlascicieli oryginalnych NICKOW.

  40. lboo 17.07.2013 15:49

    @kudlaty72: Poszukiwanie wyjasnień zawiłości współczesnej rzeczywistości poza głównym nurtem doprowadziło mnie do podobnych wniosków jakie prezentujesz.
    Czy to prawda, nie wiem, wiem że dużo lepiej opisuje zastaną rzeczywistość niż teorie głoszone przez “racjonalnie” myślących.

    Niestety znaczna część społeczeństwa jest całkowicie zmanipulowana przez propagandę, wierza w co mają wierzyć i jeszcze im sie wydaje ze to ich własne poglądy.
    Współczesna edukacja spowodowała że ludzie nie potrafią logicznie myślec, nie potrafią łączyć faktów i wyciągać logicznych wniosków.
    Każdy musi przejść etap pewnej negacji światopoglądu który został zaprogramowany i wpojony. Dopiero potem zaczyna się etap własnych poszukiwań i dopiero wtedy zaczyna się otwartość na niewygodną prawdę.

  41. jacques.demolay 17.07.2013 16:02

    Co więcej , od dnia 13 października 1307 , piątek 13-tego uznawany jest za dzień pechowy.

    Również Szkoła Postawowa.

  42. jacques.demolay 17.07.2013 17:04

    @emigrant

    jesteś prostakiem, któremu brak wiedzy z zakresu SP.

  43. goldencja 17.07.2013 18:56

    @emigrant, atakuję religię ale nie nawołuję ludzi do przelewu krwi przeciwko niej. To jest ogromna różnica, nie uważasz? Co do mojego odniesienia do inteligentnych ludzi, to błagam, już nie rób z siebie ofiary wybiórczo czytając moje posty. W żadnym powyższym nie obrażałam Ciebie. WM ściągają inteligentnych ludzi, co nie oznacza, że gdy mam inne zdanie niż ktoś, to uważam go za imbecyla. Co do trollowania, to nie bądź śmieszny. Kudlaty wyzywa ludzi często nawet nie pisząc nic na temat artykułu pod którym się wypowiada. Nie rozumiem dlaczego czujesz potrzebę bronienia kogokolwiek, każdy ma mózg i obroni się sam.
    Poza tym dziwi mnie, że pouczasz Polaków jak mają widzieć Islam w Polsce skoro sam siedzisz we Francji. Może pouczaj Francuzów? Nasze dzieci w Polsce będą musiały przystosowywać się do zmian na gorsze. Francja dla mnie nie jest żadnym autorytetem. Wpuszcza muzułmanów, a za kilka lat pozwolą im wybrać partię rządzącą – bo Francuzi są podzieleni partyjnie, a muzułmanie zagłosują na jedną swoją partię. Do tego zalegalizowali związki homosiów. Żydzi muszą być wniebowzięci. Europa schodzi na psy, a Francja jest tego doskonałym przykładem. 90% wszystkich konfliktów wojennych we wszystkich krajach, to konflikty wynikające z wielokulturowości, a konkretniej wieloreligijności. Nie widzicie w tym żadnego trendu, trudno. Dziwnym “zbiegiem okoliczności” najbardziej spokojne i stabilne państwa, to państwa monogamiczne rasowo i kulturowo. Ale przecież w tym trendu też nie zobaczycie. Tak jak jest moda na pedalstwo i na walki o ich prawa, tak i jest moda na multi kulti. Moda jest generowana przez grupy, które na niej skorzystają. Już dziś w Polsce mamy w sejmie pedałów (i nie chodzi mi o samą orientację, bo nic mi do tego, ale o ludzi tworzących publiczną propagandę swojej orientacji), agentów, transseksualistów i inne dziwadła. Nie potrzeba nam jeszcze islamistów. Wystarczy, że sutanny blokują postęp i żyją na koszt wszystkich obywateli (również na koszt ateistów).
    Nie obchodzi mnie też ilu znacie Arabów islamistów – dobrych ludzi, którzy by muchy nie skrzywdzili. To są osoby wierzące w bajki, które doprowadziły do stworzenia prawa w ich państwach, które pozwala na mordy honorowe, gwałty i kamieniowania wg czyjegoś widzi mi się. Wystarczy iskra, by u takiego wywołać psychozę. Oni nie myślą racjonalnie. Znajdą motyw i zabiją uniewinniając jednocześnie siebie we własnych oczach, bo zrobili to w imię wyższego prawa. Ja tego w Polsce nie chcę widzieć i nie tylko ja. Więc ja będę się na ten temat wypowiadać. Nie pasuje, nie czytać!

  44. goldencja 17.07.2013 19:42

    Tak w skrócie dla leniwych http://www.youtube.com/watch?v=Nt10EMoVWWY – nawet filmik znalazłam, który mówi wszystko co napisałam, a nawet więcej o szanownej religii pokoju.

  45. kudlaty72 17.07.2013 19:55

    @goldencja miałem ci odpuścić 2 dni ale się nie da haha.fajny filmik,tu masz drugą część:
    http://www.youtube.com/results?search_query=bolek+i+lolek+na+dzikim+zachodzie&oq=bole&gs_l=youtube.1.3.0l10.9322.11331.0.20490.6.6.0.0.0.0.1191.4600.2-1j5-1j3j1.6.0…0.0…1ac.1.11.youtube.fl7l_LjE6Nk tylko uważaj na Indian bo skalpy zdejmowali.

    Wiedza w oparciu o filmiki na youtube,szacun.Polecam jeszcze wiadomości na onecie i panoramę chyba na dwójce

  46. goldencja 17.07.2013 20:12

    Nie, dzięki kudlaty. Ten film wkleiłam dla ciebie, żeby było ci łatwiej zrozumieć. I to nie pomogło? Echh szkoda. Niektórym już nic nie pomoże. Zabawne jak szybko zawładnęli tobą ludzie, których religia zatrzymała się ponad 1000 lat temu, w której księdze “mądrości” 90% treści to mowa nienawiści. Ale widać łączy ich z tobą więcej niż sądziłam. Stosujesz identyczne taktyki jak oni. Jesteś islamistą czy tylko pionkiem?

  47. kudlaty72 17.07.2013 20:25

    @goldencja jestem zdeklarowanym nacjonalistą,dobro mojego kraju,rodziny i rodaków jest dla mnie dobrem najwyższym.Dlatego też próbuję pokazać takim tłukom jak ty gdzie leży zagrożenie dla naszej wolności.I nie są to indianie ,muzułmanie ani murzyni z państw górnych dorzeczy rzeki Kongo.Bezpośrednim i pośrednim zagrożeniem jest Izrael i syjonistyczni,kabalistyczni wyznawcy szatana.

  48. kudlaty72 17.07.2013 20:36

    81 cd którzy trzymają cały aparat polityczno-finansowy Świata w swoich żydowskich łapach!

  49. goldencja 17.07.2013 21:00

    hahahaha czyli wg ciebie wyznawca szatana jest gorszy od wyznawcy Allaha? to na czym polega ta szatańska religia? nie pamiętam by była jakaś księga szatana? co ci sataniści wyznają? dostaną coś w nagrodę za służenie swemu panu, tak jak islamiści – jakieś dziewice po śmierci czy coś? mają jakąś księgę praw, która prawa człowieka ma głęboko w d… ? A może wyżynają swoje kobiety za to, że pożąda ich obcy mężczyzna?

    Są 3 fazy islamizacji “postępowy dżihad” “defensywny dżihad” “ofensywny dżihad”

    1. Pierwsza faza islamizacji polega na propagowaniu w pokojowy sposób islamu w obcym społeczeństwie i to tutaj najwięcej jest kłamstw, gdyż muzułmanin może kłamać, pozwala mu na to koran w obronie religii, czy dla dobra osiągnięcia celu aby islam dominował na całym świecie.(Niemcy, Polska, ….)

    2. Druga faza: Protesty, występowanie muzułmanów do partii politycznych, lokalnych władz, ustalanie prawa szariatu. (Francja, Anglia, Holandia,…)

    3. Ostatnia faza islamizacji to prześladowanie niewiernych czyli niemuzułmanów, zabijanie ich, robienie czystek w społeczeństwie (Turcja, Egipt,…)

    Dla jasności, Żydzi nie zawładują innymi państwami poprzez religię, a poprzez kasę i spryt – w związku z tym nie można oskarżać o to Żydów jako reprezentantów religii, a grupy interesu jako reprezentantów konkretnych biznesów. To że większość rządów i stanowisk korporacyjnych jest w posiadaniu ludzi o religii żydowskiej wcale nie mówi przeciw niej. Wygląda na to, że w jakiś sposób ci ludzie są sprytniejsi a może po prostu trzymają się razem. To nie religia żydowska niszczy kraje tylko głupota ich obywateli, konsumpcjonizm i chciwość. Łatwo to wszystko zwalać na Żyda, ale nie on kupuje syf i nie on ogląda za nas tv i nie on siedzi przed tv zamiast iść obalić zdradziecki rząd. To my – jako obywatele, jesteśmy współwinni niewoli naszego państwa. Drugą część winy ponoszą zdrajcy, którzy również poniekąd są obywatelami Polski. Mając tak śnięte społeczeństwo możesz próbować zniszczyć żydów lub kogokolwiek innego, a na jego miejsce znowu zostanie wpuszczony inny okupant. Chcesz coś zmienić, znajdź prawdziwy problem. Polacy nie czują się Polakami. Mamy w Polsce początki multi-kulti, gdzie każdy uważa się za lepszego indywidualistę i nie jest w stanie z nikim stanąć w szeregu. Mamy pełno beznadziejnych zdradzieckich partii, które powstały jako odpowiedź na potrzeby społeczeństwa. I jakie są to partie każdy widzi – takie jest też społeczeństwo.

  50. kudlaty72 17.07.2013 21:14

    @goldencja masz tak zrytą czaszkę,że nawet nie wiem od czego z tobą zacząć,chyba od siad i daj łapę

  51. goldencja 17.07.2013 21:16

    Widzę kudlaty, że po raz kolejny zabrakło argumentów.

  52. kudlaty72 17.07.2013 21:20

    @goldencja nie chodzi o argumenty,tylko na ten temat napisano dziesiątki książek więc jak ma to streścić w jednym komentarzu? Może na początek przeczytaj tą książke,Henryk Pająk -” Bestie końca czasów”
    http://stopsyjonizmowi.files.wordpress.com/2012/09/bestie-koc584ca-czasc3b3w-henryk-pajc485k-cz-i.pdf
    jeśli zatrybisz dostaniesz kolejne materiały

  53. kudlaty72 17.07.2013 21:29
  54. goldencja 17.07.2013 21:54

    Ok, kudlaty -przeczytam te twoje linki ale najpierw mi wskaż o co ci w nich chodzi. Jaki jest twój pogląd? Mają tylko uzasadnić twoją nienawiść do żydów czy zaprezentować całkowite poglądy?

    @emigrant, co do księgi szatana, to był sarkazm z mojej strony. Satanizmowi nie udało się osiągnąć tego co chrześcijaństwo, islam czy judaizm. Poza tym, wiesz dobrze, że nie uznaję żadnej religii jako szerzącej prawdę. Wg mnie boga nie ma, ale nic mi do tego w co ktoś wierzy o ile nie zaczyna dyktować mi swoich praw. Co do fizyki kwantowej, to twoja wiara jest nadal tylko wiarą religijną, bo nikt fizyki kwantowej jeszcze nie ogarnął. Masz rację, że nie znamy wszystkich praw rządzących wszechświatem. Prawda jest jednak taka, że nie poznamy. Mając tylko 5 zmysłów i to tak nieznacznie rozwiniętych można tylko domniemywać złożoności lub prostoty świata. Dla mnie historia człowieka wskazuje, że bóg to wymysł na potrzeby ludzkiej równowagi między moralnością a instynktem. Nic nie wskazuje na to, że istnieje jakaś mega świadomość. No, ale każdy ma swoje wyobrażenia.

  55. kudlaty72 17.07.2013 22:07

    @goldencja nie ,nie,mój pogląd opieram na wiedzy rewizjonistów historii.Pierwszy link zawiera trochę historii i opis współczesnego świata oczami ludzi ,którzy poświęcili życie na doszukiwaniu się prawd.Przeczytaj,facet ma lekką rękę i podaje dużo linków do innych autorów.Może chwycisz bakcyla i kopciuszka wyrośnie mi królewna.Ale musimy ogłosić zawieszenie broni,a Ty obiecaj ,że machniesz te knigi do końca.Link pierwszy ma drugą część.

  56. kudlaty72 17.07.2013 22:14
  57. goldencja 17.07.2013 22:17

    Przeczytam te linki, szkoda że to tylko blogi ale może coś ciekawego i tam znajdę.

  58. kudlaty72 17.07.2013 22:30

    @goldencja tak,podałem Ci dwie książki ,a reszta to krótkie opracowania tych samych autorów na jakiś temat.Nie są to publikacje Heńka z Pragi.Kurcze,wprawiłaś mnie w lekkie zakłopotanie bo mam tego tyle,że juz sam nie wiem co byłoby najlepsze na początek,moze jutro poszperam.Szukam mojej perełki w zbiorach czyli zapisów,stenogramu z przesłuchania Rakowskiego w słynnym procesie trockistów,on dopiero nadaje o tej całej syjonistycznej mafii.Jak znajdę to wkleje.

  59. Hanah 17.07.2013 22:41

    @kudlaty72
    post 81 – widze, ze mamy podobne poglady – w calosci, tylko z wyjatkiem osobistej wycieczki pt: “..takim tłukom jak ty..” – poza tym reszta sie zgadza 🙂

  60. kudlaty72 17.07.2013 22:42

    http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/12/11/chazarska-dzicz-panem-swiata-tom-i-zaglada-rosji/ no i koniecznie przeczytaj,min o obecnej sytuacji o której tak wałkuję.

    na stronie ” http://stopsyjonizmowi.wordpress.com” jest biblioteka i chyba ze 250 pozycji książek nie tylko o Judaiżmie ale i innych ,np;przetłumaczony “Młot na czarownice” z czasów inkwizycji hiszpańskiej,ciężko się czyta ale ciekawe.

  61. kudlaty72 17.07.2013 22:47

    @Hanah moja znajoma zaprowadziła haskiego na tresurę.Porażka,to co owczarek niemiecki zatrybił po miesiącu jej pies nie umiał po ośmiu.Nerwy jej puściły i przetrzepała haskiemu skórę(nie popieram oczywiscie takich metod) i co się okazało………..ano to ,że jej hasky wszystko umie tylko wali w ch..a.Więc niech cel uświęca środki.

  62. Hanah 17.07.2013 22:59

    🙂

  63. Hanah 17.07.2013 23:01

    @kudlaty72
    a nie lepiej zaczac od Emmanuela Ratier?

  64. kudlaty72 17.07.2013 23:08

    “To żydzizm poprzez całą gamę dywersyjnych działań doprowadził do serialu krótkotrwałych wojen domowych w pasie państw muzułmańskich w Północnej Afryce. W ten sposób stają naprzeciw siebie dwa geograficznie równoległe bloki państw muzułmańskich i chrześcijańskich, co pozwala na wniosek, że jest to przygotowanie do wybuchu trzeciej żydowskiej wojny światowej, a zgodnie z zapowiedziami żydowskiego iluminizmu sprzed półtora wieku, ma to być wojna islamu z chrześcijaństwem.

    Pierwsza i druga wojna polegały na wzajemnej rzezi narodów chrześcijańskich. W okresie pierwszej, islam był pariasem narodów i religii, ostatnią formą imperialnego niewolnictwa. Teraz sytuacja odwróciła się. Nastał czas konfrontacji islamu z wdeptanym w ziemię chrześcijaństwem. Trzecia wojna musi mieć ten sam cel jak dwie pierwsze. Będzie wojną cywilizacji, a więc wojną religijną, wojną aszkenazyjskiego chazarstwa z ludzkością.” cyt z jednego z artykułów.

  65. kudlaty72 17.07.2013 23:14

    @Hanah i jego „Tajemnice Zakonu Synów Przymierza”, przetłumaczoną przez Mariana Miszalskiego.Pewnie,że tak ale nie mam linku do tego niestety.

  66. Hanah 17.07.2013 23:17

    @kudlaty72
    Bo nie linka, a klasyczna forme trzeba miec.. 🙂

  67. kudlaty72 17.07.2013 23:20

    @Hanah nie mam:-( ale moze w jakieś biblitece w necie jest?

  68. Hanah 17.07.2013 23:23

    ja nie szukam bo mam, ale innym moze sie przydac

  69. kudlaty72 17.07.2013 23:29

    @Hanah każda z takich publikacji jest na wagę złota

  70. Hassasin 18.07.2013 07:32

    @kudłaty … dokładnie tak jak piszesz 🙁
    Ideologia multi kulti jest implementowana w jednym celu , żeby otworzyć bramy Europu . Sytuacja ogólna w całej Afryce i części Azji , dodatkowo z rozpalonym obszarem Afryki północnej ma/doprowadziła do ,,run’u emigracyjnego,, na Europę .

  71. Hanah 18.07.2013 08:34

    “Ideologia multi kulti jest implementowana w jednym celu , żeby otworzyć bramy Europu” – dokladnie.
    ..a ci co to implementuja – wiedza dokladnie jakie to wywola nastroje spoleczne

  72. aZyga 18.07.2013 09:11

    No nareszcie porozumienie 🙂

  73. Hanah 18.07.2013 09:13

    @aZyga
    🙂

  74. pasanger8 18.07.2013 13:31

    @ ten cały demolay czy jakoś tak.
    Dziękuję waćpanowi za lekcje języka ojczystego azaliż pisałem ze smartfona samsungowego bez polskich znaków zatem błagam kornie o wybaczenie.Jeśli wola to chętnie zmusiłbym tę pewnie żydowską korporację(niby ,że koreańska ale wiadomo)aby w Polsce mogli sprzedawać tylko telefony z dostępnością polskich znaków. Natomiast co do meritum to zdania nie zmieniam o włos :gdy przymykamy oko na krzywdę ludzką czy niesprawiedliwość to pamiętajmy ,że kiedyś może nas spotkać podobna gdyż nikt się za nami nie ujmie w końcu nie jego to spotka.
    http://wolnemedia.net/gospodarka/wlasciciele-firmy-strzelali-do-pracownikow/
    Tylko patrzeć jak prędzej czy później policja zamknie jakąś farmę czegoś w Polsce z podobnych powodów.
    Jeśli jesteś chrześcijaninem to powinieneś szanować bliźnich nawet gdy są spoza UE.

  75. adambiernacki 18.07.2013 14:43

    Islam mnie przeraża, bo jest całkowicie niereformowalny i agresywnie ekspansywny. Obrona islamu przy jednoczesnym potępianiu katolicyzmu jest dla mnie dziwna, bowiem katolicyzm w porównaniu z islamem to czysta tolerancja i swoboda.
    @kudłaty – ciekawa uwaga w poście nr. 55 o wmanewrowaniu islamistów. No jakiś cel musi przyświecać sprowadzaniu islamu do Europy.

  76. kudlaty72 18.07.2013 15:27

    @adambiernacki
    “Islam mnie przeraża, bo jest całkowicie niereformowalny i agresywnie ekspansywny.” każdy ma prawo do własnych lęków,ja boję się dużych włochatych pająków.
    Tak na poważnie,to tak,racja,Islam jest niereformowalny.Natomiast chrześcijańska Europa jest i to bardzo.Reformy poszły tak daleko,że przyzwalamy na związki homoseksualne,przyzwalamy na adopcje dzieci przez zboczeńców,przyzwalamy na powstanie partii pedofilów,przyzwalamy na wszelkiego rodzaju sodomię.Zreformowaliśmy również system oświaty i wystarczy teraz zobaczyć Ogniem i mieczem na dvd by dostać mocną czwórkę z historii.Zreformowaliśmy się tak bardzo,że nasze dzieci,młodzież ma takie samo poczucie przynależności do naszego kraju jak chłop w XVII wieku.
    W świetle tych reform jestem pełen podziwu dla Islamu,że potrafi trwać w swoim konserwatyżmie.

    “Islam jest agresywnie ekspansywny” szczególnie w świetle konfliktów zbrojnych ostatnich kilkudziesięciu lat i obecnych gdzie muzułmanie zbierają największe chyba baty w historii.Oczywiście te wszystkie wojny mają miejsce w Europie i Ameryce bo to muzułmanie na nas napadli,my się tylko dzielnie bronimy.

    Mnie przeraża,że tak dużo pisze się o Islamie,a tak mało o judaiżmie.

    co do 55 to obydwaj wiemy jaki jest ten cel,50mln muzułmanów odpowiednio pokierowanych może nam przypalić nieco dupska.Ale skoro jest jeszcze czas na to by zareagować,a ludzie są ślepi to może lepiej niech ten świat się trochę oczyści.Ja sobie poradzę.

  77. Hanah 18.07.2013 16:02

    zgadzam się z obu postami 121 i 122!

    Mnie też przeraża, że tak dużo pisze się o islamie, a tak mało o judaiżmie. Nie lubie tych ostatnich bo ponosza wine, za – chyba – cale zlo tego swiata. Cala mason… i ich kluby B&B – to koszmar jakiego nie zgotowl nam zaden muzulmanin, a te wszystkie “alKa..y” to wymysl i program CIA, zeby bylo na kim psy wieszac, jednak nadal zgadzam sie tez ze swoimi postami napisanymi wczesniej, ze to nie jest dla nas bezpieczne (juz celowo nie pisze: grozne, by nie oburzyc kogos) poniewaz jak napisal @adambiernacki “islam jest całkowicie niereformowalny i ekspansywny”.
    Islam to nie tylko religia – wiecie o tym wszyscy Wy, ktorzy mianujecie sie znawcami islamu – to takze mentalnosc i sposob zycia! I przy calym szacunku do kilku muzulmanow, ktorych znam i uwazam za milych – to jednak w Europie ma miejsce cos co nazywamy “islamizacja” i to tez trzeba przyznac bo jest golym okiem widoczne! A to, ze tfu-elity robia takie zamieszanie celowo to inna bajka – efekt jednak bedzie taki, ze islam zaleje Europe.
    Cel uswieci srodki jakimi do tego dojdzie.

    Sorki, za brak polskiej czcionki – denerwuje mnie to, ale nie mam niestety chwilowo wyboru pisowni.

  78. kudlaty72 18.07.2013 16:38

    dlatego trzeba zebrać przywódców skrajnych prawicowych organizacji w Europie,udać się do przywódców duchowych Islamu i powiedzieć wprost: garstka psycholi mających drukarkę dolarów chce doprowadzić do wojny między nami,zginą dziesiątki milionów ludzi po obu stronach.Będziemy się szarpać czy zjednoczymy się i złapiemy za grdykę szatana wyrywając mu serce?Będą ofiary,oczywiście ale w nieporównywalnie mniejszej skali,a i siły porządkowe,armie wstrzymają swe działania jak zobaczą,że chcemy wydusić talmudyczne żydosstwo.Po wszystkim europejscy muzułmanie będą mogli wrócić na swoje ziemie i ustanawiać porządek w/g swoich odwiecznych reguł,a w Europie powrócimy do państw narodowościowych z gospodarkami opartymi na zdrowej konkurencji.
    W mojej ocenie jedynie to jeszcze można zrobić,inaczej III światowa

  79. kudlaty72 18.07.2013 16:46

    Nie wspomniałem o wisience na torcie zemsty czyli Izraelu……….. To nieznośne małe ,plugawe państewko wypadało by chyba oddać pod jurysdykcję Palestyńczykom,jak myślicie?

  80. kudlaty72 18.07.2013 19:21

    @Hanah zapraszamy do lektury linków powyżej,jak wszyscy to i babcia 🙂

    ten od @emigranta jest tu
    http://www.kontestator.eu/artykuly_z_nexusa/nexus_007_gwiezdny_ogien_zloto_bogow_1.php

  81. Hassasin 19.07.2013 08:07

    Rozpalam jeszcze bardziej :
    Cały ten nasz syf w kraju , antypatriotyczny kapitalizm rządzących bez popierania rodzinnego interesu (Pełdolino) ,a teraz jeszcze robienie z Polski Neapolu , po reformie śmieciowej ,po to chyba żeby ostatni dochód (turystyka ,kraj utytłany ) jaki może coś przynieść upadł .
    Eksport miejsc pracy i obywateli , wyjeżdżająca młodzież , upadającą służba zdrowia ….depopulacja Polski ect , ma jeden cel , przygotować Polskę to wykrojenia z niej JUDEOPOLONII .
    Przypomnę dwa postulaty jakie zapamiętałem z artykułu o kongresie Judeopolonii jaki miał miejsce w BERLINIE w 2011 roku :

    1. Polska sprowadzi na swój koszt 3 miliony emigrantów z Izraela
    2. język hebrajski drugim językiem urzędowym w Polsce

    …………………………………. 🙂 … dobre ? …nic o Nas bez Nas !!!
    To teraz już chyba składa się wszystkim w całość scenariusz jaki jest przewidziany dla Polski ?
    Zadawaliście sobie pytanie dlaczego nie ma u tak dużo Nas kolorowych emigrantów ( głownie wyznawców Islamu ) ?
    Dlaczego nie socjalu który wsparłby polskie rodziny ?

    Uważam że jesteśmy przygotowywani do wrogiego przejęcia ( patrz mapa Judeopolonii) tak jak przejmuje sie upadające firmy .
    Teraz mimo chodem w związku z ubojem rytualnym jeden z pejsów się wygadał …no bo przecież oni tu wracają !!!

  82. Hassasin 19.07.2013 08:17

    Pełdolino, budowa autostrad , fiskalizm państwa , administracyjny zamordyzm , reforma śmieciowa ( którą można było przygotować normalnie , ani to służba zdrowia , ani emerytury czy górnicy ) , dotacja kwotą 6 milionów koncertu Madonny w rocznicę wydarzeń Powstania Warszawskiego , różowe baloniki prezydenta Szczypółkowicza, Nazi matki i Nazi ojcowie w telewizji i dyskusja pejsów o Polsce w studio , metro i HGW jako prezydent miasta , odstrzelenie własnego prezydenta do spółki z wrogiem kraju , rurka z gazem blokujaca porty polskie , stocznie , przemysł ……………………………………………………………………………………………………………………TO SIĘ SAMO NIE ROBI !!!

    Ma być tanio ! A jak wszystko zdechnie to będzie bardzo tani , w 2016 wolna sprzedaż ziemi w Polsce (właśnie mi się przypomniało ).

  83. Hassasin 19.07.2013 08:53

    ,,To się samo nie robi !,,
    Przykład z życia stara już historia : jeszcze przed pomysłem włączenia kolejnych pras drukujących euro (już pierwsze prasy drukują) , okazało się NBP ma 80 mld nadwyżki . No to teraz : przystępujemy do unii walutowej ( 80 mld z automatu wpada do EU wora) i w radio i w telewizji ..no dobra zaczęło się to w piątek.
    Sobota idę do szkoły . Ćwiczenia z socjologii , a tu profesorek zaczyna agitkę : że jewro to nowoczesność ,że jewro to rozwój , że kaczka to kartofel … ale to tak w takt razem z tivi i resztą mediów . Wtf ? Co on na jakimś zebraniu był ? Co on mason ? No dobra . To ja na to : że jakby Grecja miała drachmę i zrobiła przecenę np:30 % to wszyscy równo gó*wo ale bez dramatu (skrót) .
    Profesorka z lekka zatkało , że w ogóle ktoś ma coś do powiedzenia i na temat ,bo reszta …..była tylko rozpaczliwym obrazem reform edukacji (czyt.lemingi) , ale szybko się ogarnął i zostałem potraktowany pełną i doskonałą demagogią z gestykulacją spoza naszego kręgu kulturowego , dwoma rękoma w stylu ajwaj, nie padły żadne argumenty merytoryczne , tylko mały emocyrk zobaczyłem (prof.Baumann to guru tego mojego).
    TO SIĘ SAMO NIE ROBI

  84. Hassasin 19.07.2013 08:55

    Czniać poprawność polityczną i stawiać kosy !!!

  85. goldencja 19.07.2013 09:57

    Co do linków jeszcze się nie wypowiem, bo jeszcze czytam. Chcę tylko zwrócić uwagę, że Żydów na świecie jest 0,2% populacji ludzkiej a Islamistów 20%. W jakim tempie rozmnażają się ci ostatni chyba każdy wie. Jakie mają prawo w kierunku “niewiernych” też każdy wie. W jakim tempie wymiera Europa też każdy widzi. Jeśli sprowadzanie Arabów jest planem żydowskim, to czemu bronicie Arabów? Bronicie planu Żydów?
    A tak na marginesie, jeśli 0.2% populacji ludzkiej jest w stanie podporządkować sobie co najmniej 50%, to o czym to świadczy? Jaki jest plan odebrania władzy tym 0,2% i co dalej? Co do Arabów, to należy pilnować, by ich prawo nie zmieszało się z naszym i religie całkowicie odsunąć od władzy (wszystkie, a polityków wierzących pilnować, by nie sabotowali ustaw swoimi przekonaniami). Jak natomiast chcecie bronić się przed Żydami? Obalić system finansowy? Zerwać kontrakty ze wszystkimi państwami? Stać się w ciągu “doby” niezależnym potężnym państwem? Nie bardzo rozumiem. Jaki jest plan tak ogólnie?

  86. goldencja 19.07.2013 10:02

    I jeszcze jedno pytanie na koniec, takie zupełnie abstrakcyjne. Jeśli teraz żyjemy i pracujemy w niewoli żydowskiej, to czy wolelibyście żyć i pracować w niewoli islamskiej i w ich prawie religijnym? Jeśli któryś z was ma córkę, to czy w przypadku seksu przedmałżeńskiego bylibyście w stanie ją zamordować honorowo byle tylko nie być pod piętnem Żydów, ale zgadzać się na wyższość prawa islamskiego? Bagatelizując islamistów tylko w imię głośniejszego nawoływania na Żydów – właśnie w tym kierunku idziecie. Bo jeśli nie Żyd, to kto? Islamiści? Czy jest coś trzeciego (co oznacza wyeliminowanie zagrożeń 2 pozostałych – 2 a nie jednego)…

  87. goldencja 19.07.2013 10:28

    Religię trzeba oddzielić od prawa w państwie świeckim. Tylko wtedy wszystkie wyznania będą w nim równo traktowane. Jestem daleka od nawoływania do przelewu krwi. Jeśli jednak stało by się tak, że przyszliby do mojego domu z maczetami nawracać, to bym im łby poodstrzelała.
    Fenix, boga nie ma. Jesteśmy tylko my, ludzie. Najwyższa pora dorosnąć i przeżyć te życie najlepiej jak potrafimy.

  88. lboo 19.07.2013 11:05

    @realista: Twierdzenie że boga nie ma jest taką samą wiarą jak twierdzenie że jest. Tak więc stanowcza opinia że Bóg nie istnieje czyni z Ciebie wierzącego. Chyba że udowodniłeś że Boga nie ma, co jednak wydaje mi się mało prawdopodobne.

  89. goldencja 19.07.2013 11:13

    @emigrant, a co jeśli ci spokojni Arabowie (konkretniej islamiści), jako pionki, zaczną reagować agresywnie w Europie na wezwania ich kapłanów, tak jak to robią np. w Egipcie, wtedy gdy będą mieli przewagę? Ich agresywne grupy i organizacje podporządkują tych spokojnych. Do władzy już się pchają. Przecież to oczywiste, że gdy zaludnią Europę, to ich religia będzie dominująca, a przecież ich religia tworzy prawo i ich religia jest bardzo agresywnie nastawiona do innowierców. Już zaczynają wprowadzać swoje prawa (czyli w ich przypadku swoją religię). Od 2014 UK wprowadza obowiązkową naukę historii islamu w szkołach dla wszystkich! Zobacz jak działa “obraza uczuć religijnych” w przypadku chrześcijan. Chcesz to zobaczyć w przypadku islamistów? Prawa ekspansji, czy to pokojowych czy agresywnych islamistów, zadziałają jak w przypadku każdej innej ekspansji. Najpierw napłyną ci spokojni (w większości) poszukując lepszego życia. Pomiędzy nimi trafią się jednak radykałowie. Później zacznie się walka o tożsamość w nowym świecie przy odczuciu osamotnienia i niezrozumienia. Wtedy zaczną wpływać na zmianę prawa. Aż w końcu radykalizm weźmie górę nad rozsądkiem i ich kultura (czytaj religia) wedrze się agresją. Iran np. islamski nie był, a teraz jest opanowany. 70% Irańczyków nie identyfikuje się z islamem ale nie chcą się wyłamać, żeby nie zapłacić srogiej kary.

    To co piszesz, że w ich meczetach nawołują do spokoju w Europie, to może być tylko na chwilę. Jeśli będzie ich wystarczająca liczba w szeregach władzy, to zrobi się krwawo. Oni nie chcą tylko wolności religijnej. Oni chcą swojego prawa. Ich religia to prawo i uznają je jako prawo najwyższe. Normalne, że dopóki nie mogą to nie będą się z tym wychylać. Problem polega na tym, że w UK czy Francji (powinieneś to widzieć) już zaczęli się wychylać.

    A co z tymi Żydami? Jak wyjść spod ich niewoli? Bo jak na mój gust, islamiści tak osłabią i rozwalą Europę, że już nikt nie będzie miał czasu walczyć z niewolnictwem finansowym.

  90. goldencja 19.07.2013 11:22

    @Ilboo wiara, a wiara religijna to nie to samo. Ile razy można tłumaczyć? Jak można te pojęcia w ogóle utożsamiać? Co to w ogóle za argument, że ateiści to wierzący że boga nie ma? Teiści to wierzący ślepo, że jest niewidzialny przyjaciel z zaburzeniami psychicznymi. Zgodnie z twoim tokiem myślenia, więc ateiści to wierzący, że nie ma niewidzialnego przyjaciela… Więc?

  91. lboo 19.07.2013 11:46

    @goldencja: “Zgodnie z twoim tokiem myślenia, więc ateiści to wierzący, że nie ma niewidzialnego przyjaciela… Więc?”

    Zgadza się.

    @realista:
    “nazwanie różnych rzeczy w ten sam sposób w celu zatarcia diametralnych różnic. normalka”

    Raczej w celu odróżnienia wiary, od rzeczywistości. Wiara to informacja którą otrzymujemy od wszelakich autorytetów. Wiedza to coś czego doświadczmy przez nas samych w sposób nie budzący żadnych wątpliwości.
    A pisze to żeby pokazać wam że twierdząc że nie ma Boga wykazujecie taki sam poziom racjonalności i wiedzy jak Ci wierzący. Popełniacie ten sam błąd zakładając prawdziwość światopoglądu którego nie jesteście w stanie udowodnić.

  92. lboo 19.07.2013 11:58

    @realista: Nie myl logiki z ideologia 🙂

  93. lboo 19.07.2013 12:13

    @realista: Motasz się

    “nieudowadnialność nie jest tutaj wyznacznikiem” – wiarę od faktu odróżnia udowadnialność.

    “nie można stawiać znaku równości między wymyślną bajką a jej odrzucaniem” – jak sam stwierdziłeś nie jesteś w stanie udowodnić które z dwojga jest bajką.

    I to jest własnie logika z która polecam sie zapoznac, bo przydaje się w życiu 🙂

  94. goldencja 19.07.2013 14:05

    @emigrant, w dużym skrócie:
    to, o czym pisałam (trudność w odnalezieniu się w nowym świecie przez imigrantów i odradzanie się radykalnych postaw) http://www.youtube.com/watch?v=9XWBF8gv7mw
    http://www.youtube.com/watch?v=7nJTqNeMNWU (odczucia islamistów względem ich “dyskryminacji” – tak na marginesie, niech ktokolwiek w ich krajach zacznie krzyczeć nt. jego dyskryminacji przez islamistów) – tu już są naciski na dostosowanie prawa http://www.youtube.com/watch?v=nQbu21CHOfA (pozwolenie na chowanie się za burką, gdy wszyscy obywatele nie mają prawa chodzić w maskach i zasłaniać twarz jako ukrywający tożsamość), a tutaj o szkołach arabskich, gdzie uczą o wyższości islamu nad prawem danego kraju http://www.youtube.com/watch?v=3Caer9JwtTg, tu masz newsy z przebudzenia Francuzów i dostrzeżenia zagrożeń Islamu http://www.youtube.com/watch?v=jpRM6xtS6MU (tak, mówią o ekstremistach, ale oni w takich sytuacjach zaczynają się aktywować), przywileje islamistów we Francji http://www.youtube.com/watch?v=pDQrvObop3E (doskonale ich przyzwyczajają do panoszenia się, tylko czekać na to co będzie później).

    Całkowicie się zgadzam, że polityka socjalna Europy ją zrujnuje. Należy pamiętać też, że ta polityka też przyciąga islamistów.

    @kudlaty, no właśnie. Nie wiadomo co zrobić. Nikt nie ma planu. Może więc postarajmy się rozwiązać problemy, na które plan jest? Dla mnie priorytetem zawsze będzie wywalenie religii z władzy i obalenie rządu sprzedawczyków. Najgorsze jest to, że do tego przekonać trzeba społeczeństwo, które popiera socjalizm i jest w większości religijne. Gdyby przypilnować przestrzegania Konstytucji, to mielibyśmy pół roboty za sobą. Jednak mimo założenia Konstytucja nie jest w praktyce nadrzędnym przepisem prawa, bo mamy UE. Powinniśmy wyjść z UE, poklepać trochę biedę i się odrodzić jako kraj. Wówczas ani Żydzi ani islamscy Arabowie nie byliby Polską zbyt zainteresowani. Stracilibyśmy dotacje (i problemy jakie ze sobą wniosły) oraz obowiązkowe składki na takie idiotyzmy jak CO2, czy standardy na to ile czego można a ile nie można wyprodukować. Należy odciąć pępowinę od UE i odbudować gospodarkę kraju, w szczególności rolnictwo i przemysł. Wyjście z UE, to również przetransformowanie systemu finansowego. Banki dostałyby w d… .

    @realista, wiem że to celowy zabieg ale za każdym razem mnie to irytuje, bo ileż można….

    @Ilboo, dla mnie boga nie ma, dla ciebie może jest, to nie ma znaczenia czy będziesz usprawiedliwiał ślepowierstwo religijne tym, że ateiści w coś wierzą czy nie. Ateiści nie mają urojeń istnienia czegoś czego nie ma, a teiści mają… To jest najważniejsze.

  95. lboo 19.07.2013 14:32

    @goldencja: “Ateiści nie mają urojeń istnienia czegoś czego nie ma, a teiści mają” – czyż nie jest fanatyzmem wiara w coś czego nie potrafimy udowodnić?
    Zarówno fanatyzmem będzie głoszenie że Bóg istnieje, tak samo jak fanatyzmem jest głoszeni że Bóg nie istnieje.
    Ja poprostu chciałbym zwrócić uwagę na to że ktoś kto wierzy w Boga ma prawo w niego wierzyc jak chce, tak samo jak ten który niewierzy ma prawo niewierzyć. I żaden nie jest lepszy, ani wierzacy ani niewierzący.
    A Ty próbujesz stawiać się ponad, dlatego że nie wierzysz w coś co dla Ciebie jest bajką, ale nie jesteś w stanie udowodnić że bajka jest bajką.

    Jezeli czegoś nie wiem, ale skłaniam się ku któreś opcji, to nie daje mi to prawa do głoszenia że prawdą jest to co mi sie podoba.

    Oceniajmy ludzi za czyny, a nie za to w co wierzą.

  96. Hassasin 19.07.2013 14:41

    ,,…wywalenie religii…,, już wtedy nie będzie żadnej kotwicy moralnej (czytaj więcej noworodków na śmietnikach i po lasach ). Tu nie republika Ateńska . 10 przykazań to taki ostatni bat na lemingi . Potem już tylko będzie rządzić kasa , a na słowo moralność ludzie będą robić tępe miny.
    W Naszej cywilizacji etyka stoi ponad prawem ( to jest też Naszą słabością ) i wydaje mi się że religia chrześcijańska była/jest pomocna w tym . Z drugiej strony przy regresie cywilizacyjnym do cywilizacji opartej na prawie ,tak jak judaizm czy islam, mamy szansę w konfrontacji z nimi .

  97. lboo 19.07.2013 14:54

    @realista: Większość problemów tego świata wynika z tego że ludziom wydaje się że w to co wierzą jest bardziej wartościowe niż w to co wierzą inni.

    Dopuki nie udowodnisz że w to co wierzysz jest faktem, Twoja wiara jest warta dokładnie tyle samo co wiara innych.

  98. kudlaty72 19.07.2013 15:20

    166 @goldencja też uważam,że religia powinna być wewnętrzną sprawą każdego człowieka i nie powinna mieć wpływu na władzę świecką,która to władza działa dla dobra narodu oczywiście.Dopuszczam jednak myśl,że np w Islamie mają inny pogląd i w mojej ocenie mogą robić u siebie co im się podoba.Nie możemy przerobić miliarda ludzi na swoją podobiznę bo wcale nie jestem przekonany ,że jesteśmy od nich lepsi.
    Piszesz co powinniśmy zrobić,Zgoda,Ty to wiesz,ja to wiem i wielu ludzi to wie ,pytanie brzmi “jak to zrobić”?
    Społeczeństwo ma zryte mózgi od tv i jest na łańcuchu kredytowym.Młodzi wyjechali,mówi się ,że dwa mln.Mam kumpla,który pracuje blisko komora,nie mogę tu pisać nic więcej i wiesz co?W tamtym środowisku mówi się ,że wyjechało nie 2 ,a 7-8 mln młodych ludzi.Mówi się,że ostatni spis ludności to pic na wodę dla głupiego narodu.Jesteśmy ogłupiani danymi,indoktrynowani z każdej strony.Nikomu już nie można ufać,więc co?

  99. lboo 19.07.2013 15:55
  100. goldencja 19.07.2013 16:22

    @Hassasin, Ilboo – ludziom nie potrzebna jest religia w organach władzy państwowej, by była moralność. Silne państwo, rozsądne prawo i skuteczne służby ścigania wystarczą, żeby zapanować nad lemingami. wg mnie każdy może wierzyć w co zechce ale niech zatrzyma swoje obrzędy dla siebie, a filozofię odłoży na rozmowy przy obiedzie. Nie chcę aby moje dzieci uczestniczyły w “świętach” religijnych lub były wytykane palcami, że nie uczestniczą. Niech każdy w granicach rozsądku uprawia wybraną religię w poszanowaniu praw ogółu, które powinny być nadrzędne. Religia służy tylko podziałom i manipulacjom. Jeśli ktoś rzeczywiście nie potrafi odnaleźć w sobie moralności bez religii, to wg mnie nie zasługuje na miano człowieka czy zwierzęcia, bo nawet najmniejsze ssaki posiadają moralność choć nie posiadają religii.

    @kudlaty, dziś w kiosku masz dziesiątki manipulacyjnych gazet, w necie tysiące manipulacyjnych portali, bo każdy manipuluje świadomie lub nie. Ludzi trzeba edukować (w sensie mówienia prawdy). Niestety na dłuższą metę wyginiemy zanim ogół zmądrzeje na tyle by temu zapobiec. Z drugiej strony można manipulować (czyli oprócz prawdy kłamać, by przyspieszyć procesy rewolucyjne). Ja widzę szansę tylko w propagowaniu postaw antyunijnych – wykładania ludziom na talerzu w liczbach i w przykładach namacalnych jak są robieni w konia. Trzeba wszystkim grupom społecznym pokazać jak są wykorzystywane i niszczone. Pierwsi przedsiębiorcy mikro, mali i średni. Potem nauczyciele i pielęgniarki, robotnicy. Buntować jedną grupę za drugą. Obnażać współpracę PO-PiS i innych i wskazywać, że nie ma w tym przypadku “mniejszego zła”. Politycy ze wszystkich partii rządzących po każdej awanturze przed kamerą idą razem na dziwki lub wódkę! Sprowokować kiboli i skrajnych nacjonalistów do kroków w celu obalenia rządu. Po wyjściu z UE (marzenie) całkowicie odmienić system edukacji i zabrać abonament tv (żeby nie lizali tyłków polityków za kilka groszy). Znieść wszystkie ograniczenia produkcji (mleko, cukier, skrobia) i znieść standaryzację (choćby tylko na polski rynek). Wprowadzić całkowity zakaz finansowania partii z pieniędzy publicznych i zredukować liczbę parlamentarzystów, a Senat zlikwidować. Wprowadzić jednomandatowe okręgi wyborcze (niestety demokracji tak łatwo się nie pozbędziemy, a wprowadzenie demokracji bezpośredniej nie wiem czy może pomóc). Konstytucja powinna być wyniesiona ponad wszystkie inne przepisy. Sutanny powinny być odsunięte od koryta. Wszystkie przywileje religijne powinny być zlikwidowane do poziomu Konstytucji. Oczywiście najpierw trzeba upewnić się, że nie będzie ona dawała absolutnie żadnych przywilejów żadnej religii. Wobec prawa wszyscy powinni być równi, więc nie ma mowy o immunitetach. Więźniom należałoby zabrać wszystkie udogodnienia, a opiekę zdrowotną ograniczyć do poziomu opieki zdrowotnej osób bezdomnych. I tak dalej….

  101. goldencja 19.07.2013 16:36

    @emigrant, byłam kiedyś wierząca, więc wiem jaką człowiek może poczuć obrazę, gdy ktoś pisze o “slepowierstwu” czy wierze w psychicznie upośledzony byt. Tylko dlatego tak piszę. Nie żeby obrazić ale żeby wywołać szok. Szok potrafi obudzić myślenie poprzez adrenalinę. 😉 Na poważnie to będę szanować każdą religię, która nie będzie wtrącać się w prawa ogółu – czyli też osób, które jej nie uznają. Powinny być określone podstawowe prawa chroniące ogół – czyli zakaz zabijania, niewolnictwa, molestowania, kradzieży, niszczenia, zadawania cierpienia itp. Wówczas człowiek religijny mógłby sobie dodać np. że on nie będzie wspierał nauki badającej komórki macierzyste, bo wie, że do tego wykorzystywane są embriony itp. I ok, nikt go nie zmusi ale on nie zmusi tych, co taką naukę popierają, by się wycofali. To samo z seksem przedmałżeńskim. Jeśli islamista gardzi kobietą np. zgwałconą, jego sprawa ALE nie ma prawa jej skrzywdzić ani zabić, bo takie są prawa ogółu. Ktoś nie chce mieć przetoczonej krwi… OK, ale niech nie decyduje za innych. Ktoś nie chce antykoncepcji…OK, niech nie używa ale niech nie zabrania innym. Wiesz o co mi chodzi.

  102. goldencja 19.07.2013 17:06

    @realista, no właśnie, to niech może chronią życie embrionów swojej społeczności religijnej (czyli poczętych przez tych wierzących? Jeśli w Konstytucji napisać, że aborcja jest legalna, to niech każdy religijny sam decyduje czy to zrobi czy nie. Jeśli naukowiec jest religijny i nie chce dokonywać badań na embrionach i zygotach ludzkich, to powinien zostać odsunięty od tych badańi i nie mieć pretensji (że jest dyskryminowany, bo może przez to utracić np. grant) a czuć wdzięczność.

    @emigrant, 😉 W przyrodzie są pewne cykle. Jesteśmy jej częścią, więc mam nadzieję, że te totalnie odmóżdżenie ludzkie przejdzie w powrót do nauki. Zawsze po średniowieczu powinno nastąpić jakieś oświecenie.

  103. lboo 19.07.2013 17:16

    @goldencja: “ludziom nie potrzebna jest religia w organach władzy państwowej” – a czy ja twierdze że jest.
    Religia jest potrzebna tylko kapłanom/władzy do kontrolowania ludzi.

    Jedno co chce przekazać to to że wierzący i nie wierzący tak samo błądzą. Ludziom jest potrzebny rozsądek a nie dogmaty.

  104. jacques.demolay 19.07.2013 17:23

    “Władze Grecji narażają życie uchodźców i migrantów” 😉

  105. goldencja 19.07.2013 17:30

    @Ilboo “Ludziom jest potrzebny rozsądek a nie dogmaty.” Otóż to! Tylko jak zawsze, dla jednych i drugich, rozsądek i dogmat różne definicje mają.

  106. Hassasin 19.07.2013 19:56

    @jacques.demolay
    Jak już mówiłem ,jest to starcie między cywilizacjami wschodu i zachodu , a emigranci są tylko bronią jednej ze stron . Nie szerz proszę na siłę lewackiej poprawności politycznej .

  107. jacques.demolay 20.07.2013 08:44

    @Hassasin

    dobrze Hasasin, nie będę już szerzyć moich pro żydowski, pro lewackich, pro islamskich oraz pro sodomistycznych pogldów 😉

  108. jacques.demolay 20.07.2013 09:06

    Jedna uwaga do osób deklarujących pogląd, że każda wiara powinna być zakazana, lub każda wiara to zło.

    Proponuję podjeść do najbliższego hospicjum lub ZOL’u (Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego) – odwiedzić pacjentów porozmawiać z nimi,a potem zrewidować swoje poglądy.

    Zarówno hospicja jak i ZOLe umożliwiją kontakt pacjentów z przyszłymi wolontariuszami – więc problemu nie będzie.

    Każdy kij ma dwa końce na Waszym końcu jest czyste biuroczko i gorący kubek z kawką przy klawiaturze, drugi koniec… sami sprawdźcie jak wygląda.

  109. goldencja 20.07.2013 09:20

    @jacques.demolay, a kto ma taki pogląd, że “każda wiara powinna być zakazana”? Chodzi o religie i tylko w odniesieniu do władzy i prawodawstwa.

  110. Hanah 20.07.2013 10:51

    @jacques.demolay
    post 191 – masz racje

  111. Hanah 20.07.2013 10:53

    ..a to tak jako kolejny dowod pokojowego nastawienia..
    http://niezalezna.pl/43850-islamskie-zamieszki-w-paryzu

  112. Hanah 20.07.2013 11:05

    @kudlaty72
    post 128 – co znaczy “jak wszyscy to i babcia”?

    @goldencja
    piszesz, “że Żydów na świecie jest 0,2% populacji ludzkiej” i “jeśli 0.2% populacji ludzkiej jest w stanie podporządkować sobie co najmniej 50%, to o czym to świadczy” – problemem nie sa sami zydzi tylko syjonisci i masoneria, a tych jest duzo wiecej niz 0,2%

    @lboo
    podoba mi sie Twoje stwierdzenie (w odniesieniu nie tylko do religii, ale ogolnie):
    “Większość problemów tego świata wynika z tego, że ludziom wydaje się, że w to co wierzą jest bardziej wartościowe niż to w co wierzą inni.
    Dopoki nie udowodnisz, że to w co wierzysz jest faktem, Twoja wiara jest warta dokładnie tyle samo co wiara innych”.

  113. aZyga 20.07.2013 11:13

    @realista tu chyba @jacques.demolay ma rację – idź do hospicjum i powiedz ludziom to co tu pisałeś, że wiara to bzdury, a jak umrą to w proch się rozsypią i tyle z nich zostanie (choćby miała to być prawda)

  114. Hanah 20.07.2013 11:34

    najlepszym przykladem kraju w ktorym religia zostala zakazana jest Rosja – to jest wzor?

  115. goldencja 20.07.2013 12:17

    @, to ilu jest syjonistów i masonerii?

  116. goldencja 20.07.2013 12:19

    Śmieszy mnie jak w połowie dyskusji wkraczają ludzie i się wypowiadają nie czytając (lub zupełnie nie rozumiejąc) poprzednich wypowiedzi.

  117. goldencja 20.07.2013 12:25

    @Hanah post. 199, jaka religia jest zakazana w Rosji? Czyżby mnie coś ominęło? Nie ma tam świąt religijnych obchodzonych w całym kraju?

  118. jacques.demolay 20.07.2013 13:21

    @realista , 193

    nie użyłem wolontariatu jako argumentu.

    Osoby w hospicjach czy zolach, to osoby w znacznej mierze samotne – bez rodzin, bez przyjaciół itd.

    Te osoby nie chwytają się brzytwy – one wiedzą że koniec jest bliski i nie da się z tym nic zrobić.

    Miejsce dla nowego pacjenta w hospicjum czy w ZOL’u zwalnia się tylko w jeden sposób – przez śmierć jednego z pensjonariuszy. Osoby tam przebywające widzą śmierć na codzień i wiedzą co je czeka.

    Jedyne co mają to wiara, w to że trafią do Nieba, w nagrodę za to jak żyli, za cierpienia jakich doświdczją itd.

    Wiara, o której piszę jest podstawą ich religii. Bez religii nie ma TEJ wiary, bez TEJ wiary nie ma religii.

    Co do rozdziału życia świeckiego od religijnego , to jedyną religią jaką znam, która jest temu przeciwna jest Islam.

    W Qur’anie jest mnóstwo wytycznych jak powinien żyć muzułmanin( łącznie z tym którą reką trzeba się podcierać, czy dotykać narzadów podczas oddawania moczu – lewą , dlatego muslimy tą rękę podają niewiernym – jest również i taki zapis w Qur’anie), jakiego prawa powinien przestrzegać.

    Qur’an jak i inne księgi islamu będące jego fundamentami również opisują zawieranie małżeństw tymczasowych (legalna prostytucja, której islam podobno nie pochwala) , z nakazem by stosunki sesulane z niemowlętami i dziewczynkami poniżej 6-tego roku życia były jedynie stosunkami udowymi.

    Moge przytoczyć słowa jednego z imamów , który był świadkiem tego jak Khomeini zawarł małżeństwo tymczasowe z 5-cio letnią dzieczynką łamiąc zapis o stosunkach udowych – doszło do stosunków waginalnych i analnych.

    Jeśli chesz zacytuję odpowiednie sury, czy odniosę się do źródeł lub prac kolejnych kalifów – ale pod warunkiem, że dyskusja będzie rzeczowa, na temat i poparta kontrargumentami z Twojej , czy innych strony.

    Dla mnie każda osoba nie będąca wyznawcą a broniąca muzułmanów czy islamu, mająca świadomość wszystkich niegodziwości jakie prawnie sankcjonuje islam czy islam podparty przez prawo Shariah jest osobą z zbaurzeniami psychicznymi.

  119. marek13 20.07.2013 13:30

    to jesli kudlaty72 nie dojedzie do Ciebie podyskutowac, ja chetnie. mieszkam blisko Ciebie i chcialbym wymienic poglady z Toba na zywo.

  120. marek13 20.07.2013 13:30

    @emigrant

  121. kudlaty72 20.07.2013 13:31

    @jacques.demolay
    ” łącznie z tym którą reką trzeba się podcierać, czy dotykać narzadów podczas oddawania moczu – lewą , dlatego muslimy tą rękę podają niewiernym – jest również i taki zapis w Qur’anie”

    Takie wstawki mnie powalają.Swego czasu znałem z trzystu arabów z Maroka,Tunezji i Algerii.Żaden nigdy nie podał mi lewej ręki,zawsze prawą ,ewentualnie wcześniej przykładał ją do serca.
    Człowieku mniej CNN,nalegam.

  122. kudlaty72 20.07.2013 13:33

    196 @Hanah a tak sobie nabazgroliłem 🙂

  123. kudlaty72 20.07.2013 13:38

    @jacques.demolay

    Więcej,swego czasu gdy jeszcze obijałem się po Marsylii nieraz tłukłem się z arabami o różne rzeczy.Możliwość przejścia nocą przez ich dzielnicę do “nocnego” ,o krzyzówki itd.Nie były to bójki z ochraniaczami na rękach haha,a potem następowały mediacje starszych bo większa zadyma zawsze zostawiała bliznę,a na ulicy trzeba było jakoś żyć.I nawet wtedy,gdy potencjalnie byłem do odstrzału ich starsi witali się ze mną prawą ręka.

  124. kudlaty72 20.07.2013 13:46

    196 @Hanah szacuje się,że ludzi,którzy trzymają za sznurki od Rotszyldów do pożytecznych idiotów na bardzo wysokich funkcjach jest +- 100tys,więc garstka.

  125. Hassasin 20.07.2013 15:55

    @Hanah w poście 199 miałeś chyba na myśli ZSRR .
    To jednak nie do końca prawda. jak wszyscy wiemy , że kościoły prawosławne jak i katolickie zostały przekształcone w rożne obiekty o charakterze NIE sakralnym np: sklepy , magazyny czy tez rzeźnie. I tego wątpliwego zaszczytu nie doświadczyła ani jedna synagoga .

  126. Hanah 20.07.2013 21:55

    @Hassasin
    tak, chodzilo mi o ZSRR – przejezyczenie, sorki.

    @goldencja
    post 202 – ja akurat czytam wszystko od deski do deski tylko czasem nie ma sensu komentowac wiec czekam, az “miara sie przebierze” 🙂

    @emigrant
    na razie widze, ze Ty tez nic nie rozumiesz, albo czytasz bez zrozumienia.
    O, Ty wybierasz zrodla, ktore klasyfikujesz za warte i nie warte uwagi. Smiejesz sie z niezalezna.pl – bo napisali o wybrykach islamistow, ale takie same media pisza tez o wybrykach ksiezy, vatykanu.. – skoro te media sa nierzetelne to czemu wybiorczo traktujesz te informacje? Skoro info o islamie jest wg Ciebie sfalszowane, to powinienes przyjac, ze tak samo sfalszowane jest info o ksiezach?!
    Nie chce mi sie po raz setny pisac, ze nie gnebie islamu bo tez znam kilku fajnych ludzi, ale wiem tez o innej stronie, oczywiscie taka sama sprawa jest z katolikami, ewangelikami, protestantami itp – sa swietni ludzi i sa tez swiry!!! O przekretach Watykanu to wiem od wielu, wielu lat, o jakichs wybrykach ksiezy – tez, ale to nie daje mi prawa do obrzucanie g…em calego kosciola! Ty na podstawie kilku wybrykow skreslasz katolikow, ale lekcewazysz tych kilka wybrykow o muzulmanow! Niestety, nie jestes obiektywny. Twoje sympatie – Twoja sprawa, przeciez wolno Tobie lubiec Arabow i stawac po ich stronie, mozesz tez miec uraz do Katoli – tez Twoje prawo, ale piszesz o OBIEKTYWIZMIE, jednak sam jakos daleki jestes od obiektywizmu – co widac nawet po Twoim stylu pisania 😉
    Dodam jeszcze tylko jedno – pisles o gwaltach ksiezy na nieletnich, ok – nie zaprzeczam temu, ale wiesz czemu nie ma takich afer w islamie? Bo tam jest to legalne wiec nikt nie naglasnia tego w mediach, nie szczuje i nie ciagnie tematu miesiacami!
    Mam gdzies Twoje docinki na temat fanatyzmu – ja nigdzie nikogo do niczego nie namawiam, nie nawoluje i nie gnebie (z wyj.zydostwa), ale Ty uczepiles sie mnie jak rzep psiego ogona. Nie czytales moich wypowiedzi, albo ich nie zrozumiales (no w sumie jak inteligent moze zrozumiec glupiego fanatycznego katola?) albo nie chcesz zrozumiec.
    Utworzylisacie w 3-4 osoby kolko wzajemnej adoracji i jeden drugiego glaszcze, a po innych sie szczeka. Moze powiedz od razu, ze tu komentowac i wypowiadac moga sie tylko zwolennicy islamu, a reszta won!

    Wiecie na czym polega problem: KAZDY chce przeforsowac swoja racje przy jednoczesnym ponizeniu innych, wysmianiu ich oraz probie pokazania jacy oni to sa glupi, oj glupi bo nie zgadzaja sie z jego\jej zdaniem.
    Juz napisal Ilboo „Większość problemów tego świata wynika z tego, że ludziom wydaje się, że w to co wierzą jest bardziej wartościowe niż to w co wierzą inni”.

    Jak nadarzy sie temat syjonistow to bedziemy walkowac ten temat, na razie mowa byla o islamie wiec nie ma sie co oburzac!

  127. kudlaty72 20.07.2013 22:31

    @Hanah nie unoś się ej,prawdopodobnie tak jak my pisaliśmy o tym samym ,a nie mogliśmy zatrybić,tak też jest z emigrantem.Masz zdrowe i racjonalne poglądy więc witaj w klubie.Na dniach dołączy do nas goldencja :-),mam nadzieję,tylko niech przekatuje te linki.
    Nikt niczego nie forsuje tylko trzymajmy się realiów.Na tą chwilę to muzułmanie dostają baty,a już dzisiaj USSA oświadczyło,że są gotowi to pacyfikacji Syrii.Patrzymy na te okrucieństwa jak na kreskówki,zero współczucia,a przecież giną kobiety i dzieci i wali mnie jakiego są wyznania.Giną niewinni ludzie w imię syjonistycznych interesów więc skoncentrujmy się na nich ,a nie doszukujemy się wad islamu usprawiedliwiając ich męczęńską śmierć na swojej ziemi.Co oni nam zrobili,że zabijamy ich jak bydło?

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.