
TVN wiedział o Amber Gold
5 września 2012
Dziennikarze  „Superwizjera”  TVN  już  półtora  roku  temu
wiedzieli o przekrętach Amber Gold. Programu na ten temat nie
można było zrobić, ponieważ w stacji zadziałał „bezpiecznik” –
twierdzi dziennikarz śledczy Witold Gadowski.

Witold Gadowski – były wieloletni dziennikarz TVN, laureat
wielu nagród – na swoim blogu na łamach Salonu24 ujawnił, że
już półtora roku temu do redakcji „Superwizjera” TVN zgłosił
się informator, który przedstawiał dowody świadczące o tym, że
Amber Gold to finansowa piramida, a jej prezes był już karany.
Ostatecznie  programu  na  ten  temat  nie  zrobiono.  Zdaniem
Gadowskiego zadziałał „bezpiecznik”.

– To modelowa sytuacja, która opisuje stan moralny i fachowy
dziennikarzy  zmuszonych  do  robienia  propagandy,  zamiast
uprawiania  własnego  zawodu.  Flagowy  program  śledczy  stacji
Mariusza Waltera woli bezkompromisowo odsłaniać mrożące krew w
żyłach tajniki.. .seksu sześćdziesięciolatków (autentyczne). Z
głośników, ekranów i pierwszych stron gazet leje się poprawna
politycznie, obdarta z logiki i podstawowej empirii, breja (…)
Amber Gold od zawsze wyglądał na finansową piramidę, a dopiero
teraz Paradowskie i Żakowscy leją krokodyle łzy. Firma pana
Plichty to jednak tylko kolejny wyprysk, kolejny który usiłuje
się przykryć pudrem propagandy – to objaw, pod którym kryje
się choroba jakiej nie da się wyleczyć pudrem i perfumami.
Finanse publiczne polskiego państwa to w tej chwili jedna
wielka piramida finansowa – napisał na swoim blogu Witold
Gadowski.

Z ustaleń „Gazety Polskiej Codziennie” wynika, że pieniądze z
reklam Amber Gold i OLT Express w dziwny sposób krążyły w
największych  mediach,  m.in.  właśnie  w  TVN.  Z  najnowszych
ustaleń tygodnika „Gazeta Polska” wynika, że to telewizja TVN
zgłosiła się do OLT Express w związku z produkcją serialu

https://wolnemedia.net/tvn-wiedzial-o-amber-gold/


„Wniebowzięte”.

Okazuje  się,  że  jedną  z  najbardziej  spektakularnych  form
promocji OLT był serial „Wniebowzięte”, który na początku roku
był  emitowany  w  „Dzień  dobry  TVN”  –  porannym  paśmie  tej
stacji.  Sposób,  w  jaki  zorganizowana  była  obsługa  tego
programu,  budzi  wątpliwości.  Formuła  programu  była
spektakularna.  40  kobiet  przez  blisko  dwa  miesiące
rywalizowało ze sobą o stanowisko stewardesy w OLT. Skakały do
morza z motorówki, latały szybowcem i nocowały w najdroższych
hotelach.  Wszędzie  towarzyszyło  im  logo  OLT  Express.  W
programie brali udział pracownicy linii Marcina P. Konkurs
zakończył się zwycięstwem hostessy z Poznania, Natalii Kęcel.
Jej kariera nie trwała jednak długo. W lipcu linie OLT Express
upadły, a chwilę później Amber Gold, ich właściciel.

W obliczu afery Amber Gold ogłoszono upadłość Excelo, PR-owej
firmy,  która  zajmowała  się  obsługą  medialną  OLT  i  była
równocześnie  producentem  „Wniebowziętych”.  Jej  właścicielem
jest Michał Forc, do niedawna… członek rady nadzorczej Amber
Gold.

Opracowanie: pł i wm
Na podstawie: Gazeta Polska Codziennie, Gazeta Polska
Źródło: Niezależna.pl

http://niezalezna.pl/

