
To Izrael zniszczył szpital w
Gazie
22 października 2023
Materiał filmowy Al Jazeery, którego Izrael używał jako dowód,
że  to  wystrzelona  w  „nieudany”  sposób  rakieta  Hamasu
spowodowała zniszczenie szpitala baptystów al-Ahli w Gazie,
tak naprawdę dowiódł, iż jest to kłamstwo. W tej sprawie Al
Jazeera przeprowadziła własne dochodzenie i stwierdziła, że
twierdzenie  armii  izraelskiej  w  żaden  sposób  nie  jest
uzasadnione.  Brytyjska  telewizja  Channel  4  również
potwierdziła  te  ustalenia.

Dochodzenie ujawniło, że to Izrael w ciągu zaledwie sześciu
minut  przeprowadził  cztery  oddzielne  naloty  tuż  przed
uderzeniem  w  dziedziniec  szpitala  baptystów  al-Ahli.
Zestawienie ich własnego materiału filmowego z nagraniem z
kamery monitorującej zlokalizowanej na południe od Tel Awiwu
dodatkowo to potwierdziło, pokazując, że „nieudane” rakiety z
Gazy, na które Izrael próbował zrzucić winę za uderzenie w
szpital,  zostały  zestrzelone  przez  ich  własny  system  Iron
Dome.

Śledztwo wykazało, że ostatnia rakieta została przechwycona

https://wolnemedia.net/to-izrael-zniszczyl-szpital-w-gazie/
https://wolnemedia.net/to-izrael-zniszczyl-szpital-w-gazie/


„dokładnie  o  18:59:50”  i  została  „całkowicie  zniszczona  i
rozbita”. Wspomniana rakieta była ostatnią rakietą wystrzeloną
z  Gazy  i  obecnie  wiemy,  że  została  przechwycona  przed
eksplozją  w  szpitalu.  Innymi  słowy,  za  atak  na  szpital
odpowiada  Izrael,  a  nie  Gaza.  „Pięć  sekund  po  tym
przechwyceniu w Gazie zaobserwowano eksplozję, a dwie sekundy
później  znacznie  większą  eksplozję”  wykazało  śledztwo,
dodając, że druga eksplozja „była uderzeniem w arabski szpital
al-Ahli”. „Cyfrowe dochodzenie Al Jazeery nie znalazło podstaw
do twierdzeń armii izraelskiej, że atak na arabski szpital al-
Ahli w Gazie był spowodowany nieudanym wystrzeleniem rakiety”
– podał dalej angielski oddział Al Jazeery.

Rozmowa telefoniczna „Hamasu”, którą Izrael opublikował jako
„dowód”  przeciwko  Gazie,  również  zdemaskowano  jako  fałsz.
Channel  4  w  Wielkiej  Brytanii  również  zbadał  przechwyconą
rozmowę telefoniczną „Hamasu” opublikowaną przez Izrael jako
„dowód” na to, że nieudana rakieta w Gazie uszkodziła szpital.
I to również uznano za fałsz. „Język, akcent, składnia i ton”
są kompletnie błędne – donosi Channel 4, sugerując, że Izrael
sam stworzył fałszywą rozmowę telefoniczną, próbując zrzucić
winę na swoich wrogów za zniszczenie infrastruktury.

Channel 4 potwierdził także ustalenia Al Jazeery dotyczące
twierdzeń Izraela, że atak był spowodowany błędnie działającym
pociskiem z Gazy wystrzelonym z pobliskiego cmentarza. Media
odkryły,  że  do  czegoś  takiego  nie  mogło  dojść,  ponieważ
trajektorie lotu nie pokrywają się z materiałem wideo. Izrael
„w  sposób  mylący”  twierdził  także,  że  „pocisk  został
wystrzelony z miejsca na południowym zachodzie – nie może
jednak być wystrzelony z dwóch miejsc” – dodał Channel 4 – co
oznacza, że jeden pocisk nie może zostać wystrzelony z dwóch
różnych miejsc, jak dziwnie twierdził Izrael, próbując ukryć
swoje zbrodnie wojenne. „Rozmowa telefoniczna jest niezwykle
łatwa do sfałszowania i nie ma powodu wierzyć, że Izrael może
przechwycić  komunikację  Hamasu,  ponieważ  została  ona
całkowicie wyłączona przed atakiem 7 października” – zauważa



dalej Chris Menahan z „Information Liberation”.

Autorstwo: Ethan Huff
Źródło zagraniczne: NaturalNews.com
Źródło polskie: PrisonPlanet.pl

https://www.naturalnews.com/2023-10-21-israel-gaza-hospital-bombing-failed-hamas-lie.html
https://www.prisonplanet.pl/polityka/dochodzenia_wskazuja_iz,p308355070

