Rosyjska telewizja o wpitywach
Rothschildoéw

21 listopada 2017

,0czywiscie, gdy jest sie najbogatszg rodzing na S$wiecie, to
posiada sie réwniez kolosalne wptywy Rothschildowie Swietnie
znajg sie na polityce. Oni wiedzg na pewno, co sie wydarzy.
Jeszcze dwa wieki temu zona Rothschilda, Gutle Schnapper
mowita: ,Jesli méj maz nie chce wojny, to jej nie bedzie”.

Rothschildowie zasilajg CIA, MI6 oraz zakazane w wiekszos$ci
krajéw terrorystyczne ugrupowanie jak np. ISIL. Jeszcze w
czasach wojny Napoleona z Austrig pozyczali oni pienigdze
walczagcym stronom, zardwno cesarzowi, jak i armii
austriackiej, oczywiscie majgc z tego odsetki. Rothschildowie
mieli interesy réwniez w Rosji.

Podczas wizyty Miko*aja II w Francji, przedstawiono mu jednego
z Rothschildéw. On zasugerowat przejecie kontroli nad
rosyjskim bankiem centralnym w zamian za anulowanie dtugoéw.
Car powiedzia*: ,Nie”. Ale potem powiedziat swoim najblizszym:
»,Chyba wtasnie podpisatem sobie wyrok kary $mierci”.
Ostatecznie, wszystko skonczyto sie na rewolucji 1917 r.

Rothschildowie majg wiele spo6tek, kontrolujgcych wptywowe
S§rodki masowego przekazu. Wsrdd nich francuska gazeta
,Liberation”, brytyjska ,Economist”, ,The Daily Telegraph” 1
narodowa telewizja Brytyjska, BBC. Jej kierownikiem jest
Marcus Agius, zie¢ jednego z Rothschildéw. Dlatego zwolennicy
teorii spiskowych nazywaja Rothschildéw gtéwnymi postaciami
tajnego rzadu ktdéry rzadzi sSwiatem przez wieki, poprzez
zamkniete posiedzenia, gdzie, jak méwig, wazg sie losy krajoéw
i ich rzadéw, spotkania te odbywajag sie co roku, a ich
cztonkowie nazywani sg Klubem Bilderberg..”

Reportaz opierajgcy sie o dobrze znane i udokumentowane fakty
zostat nazwany przez izraelski dziennik ,nazistowskg teorig



https://wolnemedia.net/rosyjska-telewizja-o-wplywach-rothschildow/
https://wolnemedia.net/rosyjska-telewizja-o-wplywach-rothschildow/
https://www.timesofisrael.com/russian-tv-uses-nazi-film-in-jewish-world-domination-theory/

zydowskiej dominacji nad Swiatem”.



