Policja łamie nogi i wybija zęby

Opublikowano: 29.08.2012 | Kategorie: Prawo, Wiadomości z kraju

Liczba wyświetleń: 963

Złamana noga, wybity ząb, przypalanie papierosami. Gangsterskie porachunki? Nie – służba dla narodu. Oto jak poznańska policja bawi się na komisariatach. “Śmieci nie siedzą, śmieci jadą na podłodze” – słyszał od policjantów 17-letni Borys Siemiński.

Zaczęło się od prowokacji. Do spacerujących nocą chłopaków podszedł łysy facet oferujący narkotyki i pytający o dilerów. Potem jeden z nich zostaje uderzony, słyszy “gleba śmieciu” i jest wciągany do srebrnego busa. Przesłuchiwali pytając który miał narkotyki. Okładali pięściami, mówili “Nie kłam, przyznaj się, bo starych już nie zobaczysz. Nie wyjdziesz z ‘młyna’!”

Oferowali mu również 100 zł za ujawnienie nazwisk dilerów których nie znał. Potem zaczęło się przypalanie papierosami i skakanie po nodze. Było też przyciskanie butem w twarz. Działo się to wszystko na komisariacie przy ulicy Rycerskiej.

Po opuszczeniu komisariatu przez narkotykowych, zatrzymany poskarżył się komendantowi. Ten stwierdził, że nie pozwoli na “bandytyzm” i zabezpieczył dowody w postaci koszulki zatrzymanego w celu pobrania materiału DNA na którą śledczy mieli pluć.

W związku z tym, że chłopak nie był w stanie sam się poruszać, policjanci wezwali pogotowie.

Komendant miejski policji w Poznaniu o sprawie nic nie wie, gdyż jest na urlopie. Prokuratura nie postawiła zarzutów. I prawdopodobnie nie postawi, a cała sprawa jest prowadzona tylko po to żeby udawać, że coś się robi.

Opracowanie: wiatrak
Źródło: CIA


TAGI: ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

30 komentarzy

  1. egzopolityka 29.08.2012 10:27

    Ależ są “pod okiem kamery” tyle że tych nagrań nikt nie udostępnia. Aspirant Biel z Krakowa gdy mnie przesłuchiwał, w pewnym momencie zrobił się agresywny i przestał mówić mi “pan” i zaczął “ty”. Spokojnie powiedziałem żeby tego nie robił. On dalej ciągnął swoje. Wtedy spokojnie powiedziałem: “jeśli ty mówisz do mnie ‘ty’ to ja też będę do ciebie mówił ‘ty'”. Postąpiłem zgodnie z zaleceniem Jezusa o “nastawianiu drugiego policzka”. Po chwili uspokoił się, jednak pamiętajcie że policja zatrudnia ludzi agresywnych, którzy nie powinni mieć takiej pracy.

    Po takim komentarzu wymieniającym nazwisko mogę w każdej chwili spodziewać się wizyty w domu panów “w niebieskim”.

  2. beth 29.08.2012 12:12

    To co się obecnie dzieje i dawniej działo u tzw. stróży prawa jest normą i nic w tym zakresie się nie zmieni. Praca ta wyzwała bez mała w każdej jednostce tego typu zachowania. Zatem niech nam nigdy nie będzie dane by się nawet o nich ocierać. Tego sobie jak i innym użytkownikiem n/portalu serdecznie życzę.

  3. Tamaryszek 29.08.2012 12:15

    Śmiech na sali, ja takie kpiny i kłamstwa słyszałem już kilka razy. Każdy lata i gada głupoty, że go Policja( a nie psy) pobiły, zęby wybiły albo połamały nos. Jak w każdej grupie zawodowej, tak też w Policji są napewno Mongołowie, którzy leją, a później pytają. Głupotą jest też wrzucanie każdego do jednego worka. Może nastawiał mordę szczyl to i dostał po niej. Moim zdaniem, jak ktoś zasługuje, żeby w ryj dostać to niech dostaje.
    PS. nie należę do Policji więc proszę być dalekim od przypisywania mi ubeckich metod i opinii.

  4. ARTUR 29.08.2012 12:33

    Będzie jak w Katyniu ,wszystkich ” granatowych ” których obciążały zeznania ludzi z miejsca ich służby ustawiono nad grobem ,nie pomogły wtedy błagania że on nie jest winien ,to samo było z oficerami którzy batożyli żołnierzy i okładali bez powodu szpicurą .

  5. TOB 29.08.2012 12:52

    Jak wszędzie są ludzie i ludziska. Praktyczine każdy zawód jest obciążony ryzykiem posiadania psychopatów. Psychopatą może być każdy. Oczywiście moje czcze gadanie przestaje być tendencyjne gdy takie zachowania są tolerowane oraz kryte przez przełożonych.

    Nie będę opisywał różnych sytuacji, bo jakie jest życie to każdy wie, mogę powiedzieć jedynie, że to co zostało opisane być może było następstwem jakieś konkretniejszej akcji przeciw dilerom. Być może dzieciak komendanta zaćpał się do nieprzytomności i tato postanowił wyplewić chwasty. A że nie ma wojny bez ofiar to chyba jest oczywiste.

    I w tym zgadzam się z Tamaryszkiem.

    Natomiast uważam, że szef danego oddziału (po okazaniu się, że jednak dzieciaki były niewinne) powinien zrobić WSZYSTKO żeby wynagrodzić im krzywdy. Im i ich rodzicom (straty moralne).

    Osobiście jak mam walczyć z terrorem to tylko terrorem. Oczywiście terror trzeba umieć precyzyjnie skierować ale do tego trzeba mieć długofalowy plan (na wejście, zadanie i na wyjście).

    PS: też nie jestem z policji 🙂 [bo za niskie progi].

  6. Tamaryszek 29.08.2012 12:59

    emigrant- opinie jednostronne zatrzymaj dla siebie i Tobie podobnym policjofobom. szkoda słów. Ciekaw jestem, czy gdybyś miał dzieci i wieczorem szedł parkiem z całą rodziną, a jakiś gnojek straszył Ciebie i twoich bliskich, to co byś wtedy mówił? gdzie jest ta cholerna Policja, mogliby przecież ratować twoją rodzinę z opresji. Skąd wiesz co taki gnojek robił wieczorem na dworze, a raczej w nocy. Bo chyba narkotyków to się w dzień nie szuka. Jakby był niewinny w 100% to siedziałbym w wieku 17 lat w domu i pomagał rodzicom, a nie szlajał się po dworze. Dobrze gnojowi i koniec.

  7. 23 29.08.2012 13:35

    amen

  8. BartiSz 29.08.2012 14:43

    A ja psiej braci nie lubię i nie będę lubił, bo większości z nich wydaje się, że są niczym Rambo w lesie. Ich “metody wychowawcze” mnie nie dziwią, bo tak się psa szkoli by gryzł. Lemingowskie komentarze natomiast, nie podlegają dyskusji (@Tamaryszek), bo jak by leminga z auta lub domu wyciągnięto poranną porą, zdanie też by zmienił i o ! Bezkarności psów, posłów, sędziów, prokuratorów też mam dosyć , a nic my żuczki nie zrobimy…

  9. Tamaryszek 29.08.2012 15:05

    Tak się składa @BartiSz, że jeżeli człowiek ma czyste sumienie i jest bez uprzedzeń bo Policja to bo Policja tamto to może spać spokojnie. Jeżeli masz coś do ukrycia to się bój i to bardzo. To, że jest wśród Policji pełno zbirów to normalne. Powiedz mi gdzie ich brak, w jakiej grupie zawodowej? Nawet siostry zakonne maltretują dzieci. Tak czy inaczej: głupie gadanie i uogólnianie jest tyle warte co paczka gwoździ. Ja się osobiście cieszę, że bandziorów i gnojków się depcze, bo nawet jeżeli ten łepek jest bez winy to są masy jemu podobnych, którzy robią różne, bandziorskie rzeczy. jak teraz ktoś mu odpuści to poczuje się bezkarny i za 20 lat może np. kogoś zabić, okraść i w konsekwencji trafi do pierdla, a wtedy każdy będzie go opłacał i marudził mówiąc: gdzie była Policja, dlaczego jak był młody ktoś go nie ukarał, żeby był inny na starsze lata.

  10. Mirror 29.08.2012 16:26

    Nie cały miesiąc temu, zdarzyło mi się mieć przyjemność piwo z pewnym starszym panem,który opowiadał mi że sam się opiekuje/opiekował swoimi dziećmi i pewnego razu wracał późną nocą pijany na rowerze. Odsiedział za to pół roku. Tak na prawdę nie sprawiał, jakiegoś większego zagrożenia, chyba że dla siebie w tym miejscu, gdzie on mieszka i o późnej porze. Jednak służbiści muszą mieć statystykę, a z bandytami boją się walczyć, albo po prostu mają z nimi układy. Cierpią zwykli, prości ludzie. To się wydarzyło na wsi. Jednak w mieście straż miejska nie jest dłużna. Służą oni po to, aby biednej młodzieży wlepiać mandaty za picie jednego piwa, lub wstawianiu mandatów. Jak słyszałem o jakichś rozrubach, to nigdy ich tam nie było. Jeszcze to służbą nazywają.

  11. XXIRapax 29.08.2012 17:13

    Tamaryszek 29.08.2012 15:05

    Masz rację w pewnym stopniu, ale nie do końca, bo jeśli w policji mogą pracować gnoje to i w społeczeństwie gnoje występować będą, bo ktoś do tej policji musi wstępować, a tam o takich najłatwiej podobno.
    Skoro gliny to też ludzie i jeśli mają zachowywać się jak bandyci to co za różnica kto Ci w nocy w parku nakopie?

    “Ja się osobiście cieszę, że bandziorów i gnojków się depcze, bo nawet jeżeli ten łepek jest bez winy to są masy jemu podobnych, którzy robią różne, bandziorskie rzeczy.”

    Ciekawe stwierdzenie.
    Jesteś faszystą, czy jakimś masochistą? Zawsze chciałem poznać kogoś, kto lubi “deptać ludzi bez winy”.
    Może najlepiej wszystkich gnojków za wczasu do poprawczaka wysłać, albo przynajmniej nogi połamać, żeby w nocy po parku nie łazili?

  12. ARTUR 29.08.2012 19:55

    @Tamaryszek.Uczciwi ludzie odchodzą ze wszystkich służb aby nie być posądzonym w przyszłości o popieranie reżimu .Policja ,jak to ujmują urzędnicy nie jest od obrony ludzi lecz władzy każdego szczebla więc dlatego nie można wyjść nawet samemu wieczorem bo zostanie sie napadniętym lub rozjechanym przez pirata na motocyklu lub w samochodzie .Najwięcej policji jest obecnie przy ochronie urzędów i urzędników ,cywilnych mobilnych patroli drogowych ,zwłaszcza pomiędzy 9-17 i do obsługi radarów mobilnych i suszarek .

  13. szejn44 29.08.2012 21:03

    oj, przekręciłem nick 🙁 ale Tymarszczek też bardzo ładnie

  14. szejn44 29.08.2012 21:45

    “… to osoby, które były bite za to, że np. spóźniły się do domu. Dziecko miało być o 22, a przyszło o 22.30. Jaki jest w życiu? Przede wszystkim zadaniowy, lubi, gdy ktoś mu coś narzuca. Jest zasadniczy i często dobrze wykształcony. Ale czy uczy się na błędach rodziców? Nie! jest bardzo surowy i wymagający. Też bije, bo tak trzeba, uważa, że skoro jemu pomogła taka forma wychowawcza, jego potomstwu również nie zaszkodzi kilka batów pasem za niewyniesienie śmieci. Pancernik jest samotnikiem. Nawet jeśli posiada rodzinę, to spędza w pracy maksimum czasu. ”

    Wiem że to będzie nie miłe i to “zagrywka poniżej pasa”
    Ale czy kogoś bili rodzice ? Tamaryszek pomyśl

  15. fm 29.08.2012 23:16

    To nie jest zagrywka poniżej pasa.
    On na takiego wygląda. Mogę potwierdzić, bo byłem katowany 😛

  16. Bimbus 30.08.2012 00:08

    Jedna sprawa to danie po mordzie lub pałą przez plecy. A druga to połamanie nogi i cała reszta. Bicie “a konto” nic nie da będzie tylko jeszcze gorzej. Za czasów komuny biła także milicja, sam widziałem siniaki u kolegi w okolicy jąder. Dwóch trzymało na stole a trzeci bił.

  17. egzopolityka 30.08.2012 04:35

    Za czasów komuny bito głównie przeciwników politycznych. teraz bije się wszystkich.

    Mogę was tylko pocieszyć, na podstawie ogromnej wiedzy jaką posiadam w tej dziedzinie, że za około 6 do 12 miesięcy od tej chwili wybuchnie w wielu krajach rewolucja i zmieni się całkowicie system społeczny na lepszy. Kraje te to USA oraz kraje Europy Zachodniej. Szansa że tak się stanie jest BARDZO WYSOKA.

  18. norbo 30.08.2012 05:25

    Antyterroryści eksmitują skłotersów – http://cia.media.pl/policja_pacyfikuje_nowy_sklot_w_poznaniu

  19. toya 30.08.2012 07:10

    Może to tak i powinno byc, jak opisano w tekście i tak jak to widać na zdjęciu. Moim zdaniem policja powinna stać na straży porządku publicznego. A naruszanie tego porządku, to łamanie ogolnie przyjętych norm zachowania. Jestem przekonany, że każdy gliniarz wie o tym, że najpierw powinien zwrocić uwagę, pouczycć i ewentualnie spisać protokoł o naruszeniu porzadku publicznego. A zachowanie gliniarzy opisane wyżej, to zwykłe zwyrodnienie, ktore powinno eliminowac zwyrodnialcow z pracy w policji.
    P.S. Komentarz (-e) ,,Tamaryszek(-a) są godne potępienia z ambon kościołowych w najbliższe święta i niedziele….

  20. norbo 30.08.2012 07:13

    Policjant broni mnie przed oszustem
    Policjant broni mnie przed bandytą
    Policjant broni mnie przed zbrodniarzem
    Lecz kto obroni mnie przed policjantem?

    Ratunku policja

    Janusz Reichel

  21. norbo 30.08.2012 07:18

    http://ulub.pl/T526SmM1lX/janusz-reichel-ratunku-policja

    Proponuję używać jako dzwonek w komórce.

  22. Tamaryszek 30.08.2012 10:04

    A kto tu mówi o katowaniu, biciu pasem z byle powodu, czy ku przestrodze dzieci, aby były lepiej wychowane? Przecież to paranoja, ale skoro macie takie wspomnienia, a teraz przelewacie swoją frustrację za dziecięce lata zmarnowane przez lanie po łbach za dzieciaka? Widocznie macie jakieś frustrujące wspomnienia skoro moje słowa tak zrozumieliście. Jedna rada: Do lekarza proszę się wybrać.
    A swoją drogą co do gnojków w nocy to cieszę się, że mu nóżki poobijali. Bo gdy 2 lata temu szedłem z rodziną wieczorem ok. 21 właśnie przez park, a zgraja gnojków w wieku 16-18 lat napadła na nas to jakoś na najgrzeczniejszych nie wyglądali, a wracali na trzeźwo od koleżanki jak się później okazało, a jeden był synem wychowywanych przez bezstresowych rodziców. Jeżeli taki gnojek ma być bezstresowo wychowany, a później jak pies, któremu się wydaje, że może gryźć każdego to wole takiego psa uśpić. To samo tyczy się “kapturów” szlajających się nocami po mieście.
    Teraz będzie łazęga z nogą w gipsie krzyczał, że go Policja napadła, katowała itp.
    PS. Ja tutaj jestem powściągliwy w komentarzach co do osób, a jedynie odpowiadam na słowa, to samo polecam robić “pyskaczom”. Kultury więcej, a nie chamskiego obrażania innych.
    Niby dobry portal, ale masa osób o anarchistycznych poglądach wszystko psuje. Rozwiązać Policję, Straż Miejską, Wojsko Polskie, Straż Graniczną i inne formacje mundurowe tak jak to krzyczą masy obecnych tu “krzykaczy”!!!!!! Jutro obudzimy się w prawdziwym piekle i wtedy obronisz się sam anarchistyczny mamucie przed złodziejami, psycholami, mordercami i resztą psycholi.

  23. Tamaryszek 30.08.2012 10:18

    egzopolityka@

    Czary mary hokus pokus jutro będzie koniec świata.
    I ciekawe co będzie po tym kryzysie, rewolucji czy jak to tam opisujesz? Ludzie zmądrzeją z dnia na dzień i każdy będzie kochał, szanował, doceniał każdego. Złodzieje, plugawcy, zwyrodnialcy zniknął? Raczej nie, a następstwem tego będzie potrzeba utworzenia kolejnej formacji porządkowej, a raczek kilku, która(e) będą strzegły nowego porządku(podobno lepszego). Tak czy siak będzie tak jak teraz, a jedyna różnica polega na tym, że będzie się do tej instytucji ciężej dostać.

  24. Tamaryszek 30.08.2012 12:42

    @szejn44

    Ty i Twoje “xD” wyjaśnia wszystko. Ty jeszcze dzieckiem jesteś.
    Pozdrawiam

  25. Tamaryszek 30.08.2012 12:46

    @ARTUR miałeś kiedyś okazję widzieć Policjantów którzy w normalnym(tj. nie demonstracyjnych okolicznościach)warunkach chronili urzędników cyt. twoje słowa: “Najwięcej policji jest obecnie przy ochronie urzędów i urzędników”?
    Jeżeli mundurowych widziałeś np. w TV pod Sejmem to nie Policję, chyba, że została tam czasowo wysłana, ale Straż Sejmową, albo funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu(Nierządu).
    Zanim coś będziesz pisał “obtelep” głowę i się zastanów.

  26. XXIRapax 30.08.2012 22:06

    Tamaryszek 30.08.2012 10:04

    Jeśli ja powinienem się leczyć tylko dlatego, że zapytałem, czy nie jesteś jakimś masochistą, bo lubisz deptać ludzi, to Ty drogi “pyskaczu” powinieneś siedzieć za nawoływanie do agresji.
    Poczytaj sobie swój pierwszy post i nie próbuj przekręcać na swoją korzyść tego co wcześniej napisałeś.
    Takie działanie ma swoją nazwę i na to też trzeba się leczyć;)

    Anarchistów zbyt wielu?
    Możesz nazwać ich nawet nazistami. Nikt Ci kitów wciskał nie będzie. Każdy mówi co myśli. Na onetopodobnych też mówią co myślą. Czasem nawet na takie zaglądam, ale denerwuje mnie, że dają bany za krytykę.

    Ktoś Cię napadł nocą w parku? Myślisz, że jesteś jedynym, któremu przytrafiła się taka przykra sytuacja?
    Mnie raz w biały dzień pobili i okradli. Zemściłem się i tyle. Najpierw w polu, później w sądzie:))
    Tobie się też zdarzyło i chcesz łamać nogi każdemu łysemu, lub zakapturzonemu, a ludzi którzy nie chcą tego robić nazywasz frustratami, krzykaczami , a na koniec anarchistami i mamutami:D
    Co to za kultura? Bakterii?
    Chcesz potrollować?
    Poćwicz.

  27. XXIRapax 30.08.2012 22:14

    Tamaryszek 30.08.2012 12:42

    “@szejn44

    Ty i Twoje „xD” wyjaśnia wszystko. Ty jeszcze dzieckiem jesteś.
    Pozdrawiam”

    Szejn uważaj, bo ten mądry starszy Pan połamie Ci nogi xD

  28. Tamaryszek 31.08.2012 08:40

    @XXIRapax
    Mnie raz w biały dzień pobili i okradli. Zemściłem się i tyle.

    I to ja jestem tym, który niby emanuje agresją? Hipokryta cholerny

  29. XXIRapax 31.08.2012 18:47

    Taka ma natura pogańska. Znów Cię rozczaruję i powiem, że staram się być lepszy dla ludzi niż wtedy (tak wtedy byłem zły). To było dawno temu, a ludzie się zmieniają. ja się zmieniłem. “Zemściłem się” to czas przeszły, a przeszłość mamy po to, żeby wyciągać z niej wnioski na teraz i na przyszłość.
    Jeśli chcesz krzywdzić ludzi to rób to. Bylebyś nie miał wyrzutów za jakiś czas i nie zadawał sobie trudnych pytań. No chyba, że nie masz sumienia, a jak do tej pory jego posiadania nie wykazałeś.

    @realista
    Tak, wg Tamaryszka policja jest od wymierzania złym ludziom kar. Zarówno tym złym, jak i tym u których występuje podejrzenie o bycie złym, czyli młodym, łysym, tudzież zakapturzonym nocnym spacerowiczem.
    Przepraszam, ze się wtrąciłem, ale uważam że On inaczej tego nie widzi, bo nie odpisał.

  30. Squnik 01.09.2012 00:43

    Witam w kraju prawa i porządku, gdzie ludzie dbający o przestrzeganie tych wartości nagminnie je łamią.
    Po co:
    1. art. 5 Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka,
    2. art. 55 Karty Narodów Zjednoczonych,
    3. Standard Minimum Rules for the Treatment of Prisoners z 1955 r. w związku z Europejskimi Regułami Więziennymi [Zalecenie nr R(87)3] z dnia 12 lutego 1987 r.,
    4. art. 7 Międzynarodowego Paktu Praw Politycznych i Obywatelskich z dnia 16 grudnia 1966 r.,
    5. Deklaracją ONZ o Ochronie Wszystkich Osób przed Poddawaniem Ich Torturom i Innemu Okrutnemu, Nieludzkiemu lub Poniżającemu Traktowaniu albo Karaniu z dnia z 10 grudnia 1984,
    6. art. 2 Kodeksu Postępowania Funkcjonariuszy Porządku Prawnego z 1979 r.
    7. art. 231 kodeksu karnego,
    8. art. 246 oraz 247 § 3 kodeksu karnego,
    skoro w Policji pracują zidiociali sadyści?

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.