Pierwsza kobieta z GMO

Opublikowano: 23.11.2015 | Kategorie: Nauka i technika, Wiadomości ze świata, Zdrowie

Liczba wyświetleń: 1496

Na Ziemi pojawiła się pierwsza „genetycznie zmodyfikowana” kobieta. Po raz pierwszy w historii, trochę więcej niż miesiąc temu rozpoczął się “wspaniały eksperyment naukowy”: pierwsza kobieta na świecie zmieniła swoje geny, żeby być zawsze młodą.

Lekarze zdecydowali się cofnąć zegar biologiczny, interweniując w genom dorosłej kobiety. Amerykańskiemu badaczowi Elizabeth Parrish wprowadzono materiał genetyczny do żyły, który powinien przeniknąć do jądra każdej komórki i rozpocząć zmiany, które powstrzymają starzenie i odmłodzą ciało, podaje na stronie internetowej “Komsomolskaja Prawda”.

W tym samym czasie, ta rewolucyjna terapia nie była badana na ludziach, może spowodować nieznane skutki uboczne.

Odpowiadając na pytanie o możliwych zagrożeniach, Elizabeth Parrish powiedziała: “Zdaję sobie sprawę, że mogę zostać poważnie uszkodzona, ale w tym samym czasie, rozumiem, że jeśli tego nie zrobię, to i tak umrę na choroby, które przychodzą z wiekiem. Jeżeli eksperyment okaże się sukcesem, to pomoże uratować miliony ludzi”.

Wyznaje, że jej rodzina, przyjaciele i koledzy wspierają ten krok. “Populacja osób starszych rośnie na całym świecie, i ci ludzie mają potencjał, aby być zdrowymi, silnymi i być w stanie zadbać o siebie, a nie do końca swoich dni być na wózkach inwalidzkich w domach opieki” – tłumaczy swoją decyzję.

Tłumaczenie: Olga Ka
Źródło oryginalne: Vesti.ru
Źródło polskie: Wolna-Polska.pl


TAGI: , , , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

11 komentarzy

  1. niewolnik 23.11.2015 12:46

    Jeśli to by się udało, to dla Polski to katastrofa.
    Jak wytłumaczyć ludziom po co płacą ten 50% podatek w postaci ZUS.
    Firmy farmaceutyczne pozamykane, szpitale pozamykane, pałace ZUS pozamykane.
    Takiego raju nie było nawet w Edenie.

  2. bloczyna 23.11.2015 13:15

    @niewolnik nie pękaj. Jeśli eksperyment się powiedzie i nie będzie żadnych skutków ubocznych to odmłodzenie będzie dostępne tylko dla elit i najbogatszych ludzi. Reszta dalej będzie płacić, truć się lekami i umierać.

  3. Michal_Cieszewski 23.11.2015 15:10

    Popieram przedmówcę i mam szczerą nadzieję, że ten eksperyment okaże się totalnym niewypałem. Na chwilę obecną to tylko śmierć ratuje zwykłych ludzi przed elitą zła, która ma zwykłego obywatela głęboko w poważaniu. Mam nadzieję, że już wkrótce zgłosi się po tych ….. . Nawet nie wiem jakimi epitetami mam ich określić.

  4. agama 23.11.2015 15:43

    ja popieram w 100%, korzyści z biotechnologii są nieocenione, odkrycia pozostaną, a elity i tak prędzej czy później zdechną z własnej głupoty, która jest nieuleczalna

  5. The Truth is Out There 23.11.2015 18:25

    @agama

    Wytlumacz mi w jaki sposob te elity maja zdechnac “z wlasnej glupoty” jak sie wyrazilas, bo nie za bardzo to moge sobie wyobrazic..

    – maja wszystkie pieniadze swiata
    – maja wladze
    – decyduja o polityce
    – decyduja o ekonomii
    – nie jedza GMO, maja prywatne farmy jedzenia
    – o wszystkich szkodliwych substancjach podawanych nam, zwyklym ludziom, wiedza wszystko, bo to ich firmy je wymyslaja – a wiec znaja tez remedium ktore sami stosuja
    – o wszystkich wojnach wiedza za wczasu, bo sami je kreuja
    – posiadaja schrony przeciwatomowe na wlasny uzytek, rezydencje rozsiane po calym swiecie, prywatne samoloty, czesto tez prywatne armie, o ochroniarzach to nie ma co wspominac nawet
    – w czasie wojen elity praktycznie nie gina – ewentualnie migruja, po wojnie “dogaduja sie” pod publiczke, a tak naprawde po prostu zajmuja za wczasu, jeszcze przed wojna przygotowane dla nich miejsce na swiecie. Czasami jakies frakcje sie poprztykaja to ktos kogos waznego czasem uwiezi czy zabije – ale to wyjatki
    – naleza do sekt i stowarzyszen ktore od setek, a moze i tysiecy lat pociagaja za sznurki na tej planecie

    A wg “teori spiskowych” posiadaja o wiele wiele wiecej, i to rzeczy, o jakich mozemy sobie pomarzyc ogladajac star treka czy inne gwiezdne wojny.

    I teraz jeszcze beda w jakims sensie niesmiertelni – jezeli mozna cofnac / zatrzymac zegar biologiczny, to byc moze da sie tez cofnac smierc.

    Rozne rzeczy mozna im zarzucic, ale glupote???? Jedyna glupota jaka u nich widze to to ze sluza zlu, poza tym cala glupota niestety ale jest po stronie spoleczenstwa ktorym te elity rzadza.

  6. agama 23.11.2015 19:14

    Przeceniasz ich. A każdy z nich siada na kibelu i podciera sobie tyłek tą samą ręką, którą je. A jak wkurzą Putina to tak ich zaora (pewnie też razem z całym zachodem), że szybko spokornieją i żodyn bunkier ich nie uchroni, żodyn. Tak jak już niejednego tyrana.

  7. The Truth is Out There 23.11.2015 23:03

    W kwestii tego czy ich przeceniam – podalem pare argumentow na szybko, ale mysle ze w niczym nie przeklamalem. Natomiast ciezko nazwac kontrargumentem to ze robia kupe – rozmawiajmy powaznie 🙂

    Co do Putina, to tylko przypomne ze nalezy rowniez do grupy okreslanej mianem elit.

    Pytanie pozostaje, czy jest wspolnikiem zachodu czy przeciwnikiem. Mysle ze ciezko jest dac jednoznaczna odpowiedz, no chyba ze ktos oczywiscie opiera poglad w tej sprawie na tym ze sie obie strony pokloca w mediach i zachod nalozy jakies tam niedogody na handel z Rosja, ja osobiscie nie przykladam prawie zadnej wagi do tego typu informacji. Nie zakladam tez z gory ze ktos bedzie kogokolwiek oral w obronie slusznej sprawy, a nie tylko po to zeby rozpetac 3 wojne swiatowa ktora panowie oracze przesiedza sobie bezpiecznie w bunkrach w srodku gor.

    To jak sie panowie oracze oraja, widzial juz zreszta swiat na przykladzie Niemiec. Pierwsza wojna swiatowa przegrana. Po 20 lat rozpetali kolejna. Z choinki im pieniadze spadly? Gdzie miedzynarodowe kary? Gdzie komisje i kontrole uniemozliwiajace zbrojenie sie? Gdzie blokady gospodarcze? Odpowiedz – nigdzie. Niby byly a nie byly. Widocznie komus bylo na reke zeby niby byly a nie byly. Po 20 latach od przegranej wojny swiatowej, byli na tyle potezni zeby rozpetac kolejna, jeszcze gorsza, i rzucic na kolana prawie caly swiat. Ta wojne tez przegrali, po czym po kilkunastu latach wrocili z powrotem na pierwsze miejsce w rankingu najsilniejszych gospodarek Europy ktore dzierza po dzis dzien. Pieniadze trafiaja do tego do kogo maja trafic, czolowi naukowcy 3 rzeszy po wojnie zalozyli NASA, w smierc Hitlera w bunkrze aktualnie nie wierzy juz chyba zaden powazny historyk. Prawdziwi zleceniodawcy obu wojen w ogole nie sa nawet nigdzie wymieniani w annalach, a co dopiero mowic o jakiejs karze. Reka reke myje.

    Mowisz tez ze zaorano juz niejednego tyrana – polemizowalbym tu dlugo i namietnie o tym kto byl tyranem i czy go zaorano w 99% mozliwosci jakie bys pewnie podala.
    Ale wskaz mi prosze konkretnego tyrana do zaorania obecnie na zachodzie. Nie ma. Obama? A co zrobil takiego czego nie zrobil wczesniej Bush czy inni prezydenci USA? Az tak nie badalem, ale byl chocby jeden ktory nie wywolal jakiejs wojny? Pewnie ze swieca szukac. Merkel? A co Merkel zrobila zlego Putinowi ze mialby sie na niej odgrywac zbrojnie? A i tak te rozwazania mozna uprawiac tylko przy zalozeniu, ze wierzy sie w to, ze to politycy i prezydenci rzadza swiatem – co wydaje sie mi sie delikatnie mowiac dosc naiwnym swiato pogladem w obliczu tego jakie dokumenty i fakty ujrzaly swiatlo dzienne na przestrzeni ostatnich dziesiecioleci. Ani Obama ani Putin nie rzadza swoimi krajami. Albo inaczej, rzadza oficjalnie. I na tym koniec.

    Podsumowujac – cale to oranie, nawet gdyby nastapilo, jest z gory skazane na porazke i bedzie to zwykly teatrzyk – owszem, zgina miliony czy miliardy zwyklych ludzi, ale prawdziwym elitom nic sie nie stanie.

    @Smith

    Zgadzam sie w pelni, tez zastanawiam sie o co chodzi – nie widze w tym niczego dobrego i tez jestem przekonany ze istnieje drugie dno tej sprawy. Takich badan nie upublicznia sie bez powodu, na kazdej szanujacej sie uczelni sa agenci wywiadow, wtyki, itd itp, profesorowie, rektorzy na wspolpracy itd itp, nie ma szans zeby takie przelomowe odkrycia zostaly opublicznione badz dopuszczone w faze testow zanim uzyskaja aprobate sluzb specjalnych.

  8. Świetlisty 24.11.2015 02:44

    The Truth is Out There gratuluje otwartego umysłu:) PS :Niemcy prowadziły wojne zeby ograbic cały swiat no i stąd ta gospodarka nr1 w europie ( o czym pisał P Jaśkowski)

    Pozdrawiam 🙂

  9. The Truth is Out There 24.11.2015 12:27

    @swietlisty

    Dzieki za mile slowa 🙂

    W kwestii Niemiec i opinii Jaskowskiego – tu bym tez mocno polemizowal, dla ludzi ktorzy posiadaja praktycznie calosc zasobow i wladzy na tej planecie, nie sadze zeby nadrzednym celem byl zysk. Ci ludzie moga sobie na zawolanie drukowac pieniadze i obalac rzady, nie sadze zeby pieniadze byly tu najistotniejsze. Oczywiscie, przy okazji i to sie liczy jezeli moga zubozyc spoleczenstwo, a siebie wzbogacic (z naciskiem na to ten pierwszy aspekt), ale w przypadku obu tych wojen (jak i zreszta wszystkich innych) uwazam ze zysk jest celem trzeciorzednym.

    Drugorzedny cel to w moim przekonaniu zmiany spoleczne i geopolityczne ktore mozna przeprowadzic po wojnie – a wiec mozliwosc ksztaltowania swiata wedle wlasnych pokretnych celow i odgornego planu.

    I, cel pierwszorzedny, to po prostu czynienie zla i hold diablu, ktory sklada sie w czasie wojny. Elity ktore na tym swiecie rzadza to nie tylko panowie w garniturkach i z ochroniarzami, za ta fasada kryja sie zwyrodnialcy i satanisci, ktorzy doskonale rozumieja ze szatan nie jest wymyslem dla dzieci, a realnym, istniejacym naprawde bytem. I wojnami skladaja my hold, czyniac zlo zmieniaja energetyczna otoczke na calej naszej planecie co stanowi pozywke dla zlych bytow. W czasie pokoju pedofilia i rytualnymi morderstwami, takze dzieci.

    W moim odczuciu to jest tutaj najwazniejsze, a wszystko inne jest podporzadkowane temu jednemu celowi i do tego jednego celu ostatecznie prowadzi.

    Dla wszystkich ktorzy mnie wysmieja – proponuje sie zastanowic, dlaczego ludzie nalezacy do rodow dzierzacych wladze od tysiacleci, jeszcze od czasow faraonow, a prawdopodobnie o wiele dluzej, bawia sie w jakies rytualy, przebieranki, itd itp. O co chodzi? czy to oni sa durni, czy to moze jednak durni sa ludzie ktorzy bagatelizuja te fakty? Bo to ze elity biora udzial w satanistycznych rytualach zostalo juz udowodnione nie raz nie dwa, trzeba tylko chciec sluchac i szukac informacji na ten temat.

  10. dagome12345 24.11.2015 13:26

    @The Truth is Out There

    Odniosę się to ostatniego akapitu twojego tekstu.
    Dziwi mnie właśnie to bagatelizowanie przez większość oświeconego społeczeństwa obrzędów oraz rytualność różnych klubów czy związków tzw elit.
    Dobrym przykładem jest Bohemian Grove, gdzie Alex Jones zakradł się z kamerką. Pomijając osobę wyżej wymieniowego pana, zastanawiająca jest ignorancja społeczeństwa i jego zblazowanie gdy dowiaduję się ,że ludzie mający realny wpływ na jego funkcjonowanie(życie) bawią się tak dla zabawy w czczenie babilońskiego bożka. Większość ludzi zbywa od niechcenia tą informację i tłumaczy tych ludzi potrzebą wyszumienia , odreagowania w gronie ludzi podobnych do nich. Czyli co, jak twój syn zażywa kokainę, wydaje kasę na prostytutki i uczestniczy w jakiś satanistycznych obrzędach to “ŹLE” ,ale jak to robi polityk, bankowiec, przemysłowiec, od którego zależy twoja wypłata i całe środowisko społeczne to jest “DOBRZE”.

    PZDR

  11. The Truth is Out There 26.11.2015 06:17

    @dagome12345

    No niestety ja tego tez nie potrafie zrozumiec, sa nagrania, sa zdjecia, sa relacje ludzi ktorzy sami brali w tym udzial i udalo im sie jakims cudem wyrwac z tego szamba, a i tak ludzie w to nie wierza. To co nagral Alex to jest wierzcholek gory lodowej i wersja soft, bez przemocy, orgii, mordow, itp. A ilu ludzi widzialo ta wersje soft? 0.0001 % populacji? z czego polowa tego ulamka i tak w to nie wierzy i bedzie udawadniac ze to fotomontaz, kolejne 40 procent wzruszy ramionami i nastepnego dnia zapomni o calej sprawie, moze 10% z tego ulamka rzeczywiscie dostrzeze w tym cos niepokojacego i sie nad tym glebiej pochyli. Rece opadaja.

    Naprawde zastanawiam sie czy oby to nie jest jakas masowa hipnoza, nie wiem, z TV, z tych calych systemow anten, cos jak w “They Live”, moze jakas technologia o ktorej nie mamy pojecia a ktora podprogowo caly czas tloczy cos do glowy ludziom, ale jak inaczej wytlumaczyc ten stan otepienia umyslowego poza masowa hipnoza to nie wiem.

    Gosc morduje rodzine i ja zjada – do psychologa. Pedofil – do psychologa. Seryjny morderca – do psychologa. I nikt nawet nie pomysli, ze byc moze to nie kwestia psychiki, a opetania i ingerencji sil trzecich. Ci ludzie mowia wprost, ze slyszeli glosy ktore nakazywaly zrobic im to co zrobili, no i oczywiscie po takim oswiadczeniu to kaftan i bialy pokoj. I nikt sie nie zastanowi, ze byc moze oni slyszeli glosy bo cos rzeczywiscie do nich przemawialo, jaka obca wola rzeczywiscie nakazywala zrobic im to co zrobili.

    Jak dla mnie cala psychologia to jest bardzo niebezpieczne narzedzie (oczywiscie nie ujmujac pozytywow) wymyslone wlasnie min po to zeby odciagnac ludzi od prawdziwego zagrozenia jakim sa zle duchy i byty. Dziwnym trafem odejscie ludzi od wiary w swiat duchowy pokrywa sie z rozwojem psychologii. Prawdziwego diabla zastapiono sobie frazesami i wypocinami w ksiazkach do psychologi.

    Problem ten nie dotyczy tylko zwyklych ludzi co ciekawe, zgodnie z tym co mowia egzorcysci w wywiadach, ksiazkach, nawet w kosciele coraz wiecej biskupow, a wiec osob odpowiedzialnych za powolywanie egzorcystow, przestaje wierzyc w to ze istnieja opetania i ze szatan tez istnieje. Coraz wiecej ksiezy traktuje szatana w kategoriach metafory. No to jezeli tak to wyglada, to czego wymagac od zwyklych ludzi?

    no nic, temat rzeka, znowu sie rozpisalem 🙂

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.