
Odmówił zapłaty abonamentu bo
BBC ukryła fakty
27 lutego 2013
Tony Rooke sam stawił się w sądzie w Horsham/Sussex. W maju
2012 powiedział inspektorowi, iż nie zapłaci abonamentu TV.
Rooke powołał się na art. 15 Aktu o terroryzmie 2000. Uważa,
że  przestępstwem  jest  opłacanie  kogoś,  kto  finansuje
terroryzm.  Powiedział,  że  nie  chciał  dawać  pieniędzy
organizacji „finansującej terroryzm”. Rooke powiedział, że BBC
stwierdziła,  iż  wieża  7  WTC  zawaliła  się  20  minut  przed
faktem. Sędzia nakazał Rooke zapłacić 200 funtów kosztów i
zwolnił go warunkowo.

W chwili, gdy BBC informowała, że budynek WTC 7 się zawalił,
ten jeszcze stał.
Sędzia nie pozwolił mu pokazać dowodu – przygotowanego video –
uznał, iż jest on nieważny w procesie.

Rooke: „BBC powiedziała o tym 20 minut, zanim wieża upadła.
Oni wiedzieli o tym wcześniej. Kiedy byłem tu ostatni raz,
zapytałem [sędziego]: „Czy wiedział pan o WTC 7?””

„Pan  powiedział,  że  słyszał  o  tym.  Dziesięć  lat  później
powinien pan wiedzieć więcej niż tylko słyszeć. Obowiązkiem
BBC jest informowanie opinii publicznej. Zwłaszcza o cudach
nauki, kiedy zawiesza się prawa fizyki. Zrobili program robiąc
głupków  z  tych  z  nas,  którzy  wierzą  w  prawa  grawitacji.
Amerykańskie raporty pokazały, że zawalenie się wieży to tylko
kontrolowana  demolka.  Nie  oglądam  tego,  kto  faktycznie  ją
zdemolował – to jest niemożliwe – ale BBC aktywnie próbowała
ukryć to przed opinią publiczną.”

Rook  powiedział  prokuratorowi:  „Ignorancja  nie  jest
wytłumaczeniem, muszę wiedzieć, co ci ludzie mówią”. Później
dodał: „Pan mnie namawia do popełnienia przestępstwa, jeśli

https://wolnemedia.net/nie-chcial-placic-abonamentu-bo-bbc-ukryla-fakty/
https://wolnemedia.net/nie-chcial-placic-abonamentu-bo-bbc-ukryla-fakty/


mówi, że powinienem płacić za abonament.”

Sędzia Stephen Nicholls odpowiedział: „To nie jest dochodzenie
publiczne w kwestii 11 września. To przestępstwo na mocy art.
363 Communications Act.”

Opracowanie: Ola Gordon
Na podstawie: dailymail.co.uk
Źródło: Stop Syjonizmowi

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2284337/TV-licence-evader-refused-pay-BBC-covered-facts-9-11.html#ixzz2LzZK8iXH
http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2013/02/26/nie-chcial-zaplacic-abonamentu-tv-bo-bbc-ukryla-fakty-o-11-ix-i-stwierdzila-ze-wieza-zawalila-sie-20-minut-wczesniej-nim-sie-to-stalo/

