
Na  antenie  TVP  szkalowano
niezależne portale
20 listopada 2016
Przedstawiamy stanowisko portalu „Zmiany Na Ziemi”, do którego
użyte w artykule sformułowania „nasz portal” się odnoszą.

* * *
17 listopada w trakcie audycji „Warto Rozmawiać” doszło do
zdumiewającego ataku na portal ZmianyNaZiemi.pl i inne media
niezależne. Zebrani w studio TVP goście nie przebierając w
słowach,  zaczęli  szkalować  wolne  media,  sugerując  ich
powiązania  z  Rosjanami.  Oberwało  się  głównie  naszemu
portalowi, który został przedstawiony niemal jako organ KGB.

Jeden z gości, towarzysz Targalski, kiedyś otwarcie wspierał
Sowietów, ale teraz jego poglądy wyewoluowały i obecnie ten
pan to znany miłośnik Ukrainy i awanturniczej polityki Stanów
Zjednoczonych, prowadzącej do starcia z Rosją, które miało się
odbyć na terenie Polski. Jako przykład dezinformacji był on
łaskaw wskazać informację o tym, że jakoby nie prawdą jest to,
że część ukraińskiej sceny politycznej zaczyna podnosić temat
roszczeń terytorialnych względem naszego kraju. Po prostu pan
Targalski  uznał,  że  to  nieprawda,  nie  podając  żadnej
informacji potwierdzającej jego tezę. Zamiast tego mówił coś o
Wierchownej Radzie, o której w artykule nic nie wspominaliśmy.

To jest właśnie klasyczna dezinformacja. W artykule piszemy,
że  powstaje  legislacja,  która  może  formalnie  potępić
wysiedlenia  Ukraińców  z  Zakerzonia  uznając  te  obszary  za
„etnicznie ukraińskie” i ukraińska Partia Svoboda informowała,
że nad takim projektem pracuje. Nie można nie widzieć tego, że
na Ukrainie są siły takie jak partia Svoboda czy partia Prawy
Sektor,  które  wyraźnie  wzywają  do  rewindykacji  granic  z
Polską. To są po prostu fakty i każdy, kto temu zaprzecza
zakłamuje rzeczywistość. Pan Targalski jest łaskaw zapominać,

https://wolnemedia.net/na-antenie-tvp-szkalowano-niezalezne-portale/
https://wolnemedia.net/na-antenie-tvp-szkalowano-niezalezne-portale/


że na Ukrainie odrodził się nacjonalistyczny ruch i młodzi
Ukraińcy są dumni z tego, że ich dziadkowie zaszlachtowali
tysiące  Polaków.  Ostatnia  uchwała  polskiego  sejmu  o
ludobójstwie  wołyńskim  i  film  Wojciecha  Smarzowskiego  pt.
„Wołyń” zostały dostrzeżone przez środowiska nacjonalistyczne
i właśnie tak na nie planowano odpowiedzieć.

Ukrainofilia i patologiczna rusofobia idą jednak w parze i nie
pozwalają chyba niektórym dostrzec tego, co dzieje się tuż za
miedzą.  Za  to  chętnie  dajemy  się  podpuszczać  władzom  w
Waszyngtonie,  które  namaściły  Polskę  jako  kolejne  miejsce
gdzie będzie prowadzona przyszła wojna z Rosją. Na szczęście w
wyborach nie wygrali zwolennicy tego kursu i to najwyraźniej
wzbudziło konsternację pisowskiego think-tanku. Teraz gdy w
powietrzu  wisi  zbliżenie  USA  i  Rosji  w  opozycji  do  Chin,
niektórzy ludzie nie mogą tego pojąć i zachowują się tak jakby
wybory w USA wygrała zwolenniczka III wojny światowej, Hillary
Clinton.

Nie wiadomo też dlaczego pan Targalski uznał, że również ten
artykuł  zawiera  ewidentną  nieprawdę.  Na  podstawie  jakich
informacji to wyśmiał? Podano przecież źródło i przyczyny, z
powodu których konieczne jest obniżenie planowanych wpływów
budżetowych  Rosji  z  niektórych  źródeł  finansowania.  Ma  to
swoje  oczywiste  przełożenie  na  realizowane  projekty.  Swoje
dokłada do tego niska cena ropy naftowej i sankcje gospodarcze
nałożone na ten kraj po aneksji Krymu. To właśnie dlatego
władze rosyjskie zakładają, że podczas ewentualnego konfliktu
w użyciu będą po prostu rosyjskie głowice nuklearne, które
maja spowodować zniwelowanie przewagi NATO w zakresie broni
konwencjonalnej. Po co zatem Rosja ma inwestować wielkie sumy
w czołgi i samoloty? Aby dać się „zagłodzić” tak jak ZSRR za
Ronalda Reagana? Dlatego właśnie ryzyko wojny jądrowej jest
obecnie większe niż zwykle.

Właśnie o to toczy się gra i zwycięstwo pani Clinton (której
przegraną  tak  bardzo  przeżywają  wpływowi  PIS-owcy)
przyczyniłaby się do tego, że Polska stałaby się po prostu



nuklearną pustynią. Chyba nikt normalny nie jest w stanie
poszczycić się tak patologiczną rusofobią, aby życzyć swojemu
krajowi skażenia radioaktywnego i śmierci milionów obywateli,
byle  tylko  pognębić  Rosję  działając  wyłącznie  w  imię
realizacji  interesów  Waszyngtonu.

Program  „Warto  Rozmawiać”  był  rzeczywiście  kuriozalny.
Uczestniczył w nim założyciel dziwacznego profilu na Facebooku
skupionego  na  posądzaniu  innych  ludzi,  że  są  rosyjskimi
agentami, o nazwie „Rosyjska V kolumna w Polsce”, ale nie
zadano sobie trudu, aby zaprosić kogokolwiek, kto reprezentuje
pomawiane o agenturalną współprace media. Nie było to wcale
trudne,  bo  link  umożliwiający  kontakt  jest  dostępny
publicznie.

W  związku  z  tym,  że  podczas  programu  z  17  listopada
kilkukrotnie naruszono nasze dobre imię sugerując, że portal
ZmianyNaZiemi.pl jest w rękach rosyjskiej agentury, domagamy
się, w ramach prawa prasowego, do sprostowania i przeprosin na
łamach  kolejnego  odcinka  programu  „Warto  rozmawiać”.  Próby
zaszczuwania  niezależnych  mediów  i  szufladkowania  ich  jako
inspirowanych  przez  rosyjskie  służby,  uważamy  za  niegodne,
zwłaszcza gdy takie oskarżenia formułują osoby, które można z
powodzeniem  nazywać  pozostającymi  w  amerykańskiej  i
ukraińskiej strefie wpływów. W razie nie odniesienia się do
tego  żądania  zapowiadamy  wejścia  na  drogę  prawną,  w  celu
obrony dobrego imienia portalu ZmianyNaZiemi.pl!!!

Autorstwo: Admin ZNZ
Źródło: ZmianyNaZiemi.pl

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/na-antenie-tvp-szkalowano-portal-zmianynaziemipl-twierdzac-ze-stoja-za-nami-rosyjskie

