Media zignorowały protest przeciw przymusowi szczepień

Opublikowano: 12.06.2017 | Kategorie: Publicystyka, Zdrowie

Liczba wyświetleń: 765

W sobotę 3 czerwca 2017 r. w Warszawie odbył się protest przeciwników przymusowi szczepień. Organizatorem protestu było Stowarzyszenie STOP NOP walczące ze szczepionkowym dyktatem. Ponad 10 tysięcy ludzi, w większości rodziców świadomych niebezpieczeństw wynikających ze wstrzykiwania im dzieciom pod przymusem preparatów zawierających metale ciężkie, potencjalnie niebezpieczne wirusy i tym podobne świństwa. Demonstracja została rytualnie przemilczana przez wszystkie media od lewa do prawa.

Mafia farmaceutyczna, zwana też Wielką Farmacją (Big Pharmą), ma wielkie wpływy w świecie polityki i mediów. To politycy zapewniają koncernom farmaceutycznym spore zyski zmuszając ustawami obywateli do wstrzykiwania sobie i swoim dzieciom produkowanych przez nie preparatów zwanych “szczepionkami”. Media z kolei zapewniają odpowiednią indoktrynację społeczeństwa i uczestniczą w tuszowaniu skali niepełnosprawności powodowanej przez przymus szczepień.

To właśnie dlatego żadne polskojęzyczne telewizje nie raczyły poinformować Polaków o przyczynach, przebiegu i liczebności protestu przeciwko przymusowi szczepień. Skoro się o tym nie informuje, to znaczy, że tego tematu nie ma. Przemilczenie to standardowa metoda manipulacji. Tym razem jednak zgodność poglądów w zakresie wyrugowania z przestrzeni publicznej przeciwników szczepionek, między rzekomo skłóconymi mediami reprezentującymi polską lewicę bezbożną i lewicę pobożną zwaną u nas dla żartu prawicą, jest wprost zdumiewająca.

W cywilizowanych krajach szczepionki są zaleceniem, ale w Polsce to przymus i za odmowę szczepienia grozi przynajmniej nękanie przez urzędników, a w niektórych przypadkach grzywna. Ten stan rzeczy jest utrzymywany, a w ostatnich latach sankcje nawet wzrastają. Długa lista zarzutów względem tych preparatów medycznych jest przeważnie zbywana wzruszaniem ramion.

Zwolennicy szczepień przeważnie żenują też szokującym brakiem wiedzy na temat tego zagadnienia i zacietrzewieniem jakie prezentują ludzie krytykujący ruchy antyszczepionkowe. Tak właśnie działa propaganda medialna. Nie ma znaczenia czy PiS czy PO, jedyny kierunek jaki obrano w kontekście szczepionek to zwiększanie absurdalnego kalendarza szczepień i wciskanie potencjalnie niebezpiecznych preparatów jako rzekome osiągnięcie medycyny zanim kolejne kupowane miliony dawek stracą ważność lub nie zostaną wycofane po ewidentnych przypadkach negatywnych odczynów poszczepiennych.

To co robi rząd i osłona medialna procederu zwanego szczepieniami to ewidentne łajdactwo, bo skoro jest ryzyko, nie ma u nas funduszu odszkodowawczego dla ofiar szczepionek jak n a Zachodzie, gdzie szczepienia są dobrowolne, to również w Polsce powinien być wybór.

Źródło: ZmianyNaZiemi.pl


TAGI:

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

17 komentarzy

  1. Kosti 12.06.2017 16:09

    co za głupoty ktoś pisze w których cywilizowanych krajach jest to zaleceniem, pytam się w którym? są szczepionki obowiązkowe i zalecane tak własnie jest w cywilizowanych krajach. A co do ignorantów co nie szczepią swoich dzieci: 1. nawrot chorób np: odra itp których ewentualne powikłania są o wiele gorsze niż te co niby są po szczepionkach ( mam dwójkę dzieci zaszczepionych i jakoś nie widać tych absurdalnych bajek którymi karmi jakiś wypaczony ruch ) 2. choroby co już prawie zostały wyeliminowane powracają i mogą się pojawić szczepy odporniejsze przez takich ludzi nie zaszczepionych. 3. do rodziców nie szczepiących dzieci: sami byliście zaszczepieni i nic wam nie było i nie bezie ale wasze dziecko może umrzeć albo zostać nosicielem wirusa bądź bakterii która w końcowym efekcie może doprowadzić do epidemii…..statystyki z samej polski pokazują nawrot chorób chociażby odry i o podwajaniu się z roku na rok nowych przypadków zachorowań. Szczepienia nie są jakimś wymysłem polityków maja określone działanie w określonym celu czyli zminimalizować powikłania lub całkowicie wykluczenie jakiejś choroby a brak szczepień powoduje zwiększoną śmiertelność oraz poważne powikłania. i jeszcze raz na zachodzie nie ma takiego czegoś jak szczepienia dobrowolne!!!!! obowiązkowe i zalecane!!!! jak zwykle przekręcają wszystko by wykazać swoja racje Ruch anty szczepionkowy to paranoidalni ludzie pokroju PiS-u.

  2. Waldorfus 12.06.2017 22:13

    Kosti 12.06.2017 16:09

    Kryptokorupcja i niewolnicy stalinowskiej mentalności

    „(…)1. nawrot chorób np: odra itp(…) – kazali napisać Kostiemu, Kosti napisał.

    Sam w dzieciństwie byłem chory na odrę. Przechodziłem tę chorobę razem z moimi małymi kolegami, tak jak przechodzi się zwykłą grypę.

    „(…)ale wasze dziecko może umrzeć albo zostać nosicielem wirusa bądź bakterii która w końcowym efekcie może doprowadzić do epidemii(…)” – kazali napisać Kostiemu, Kosti napisał.

    Odpisuję po tym naiwnym argumencie: To też nikomu z was, nikt nie ma zamiaru zabraniać się zaszczepić żebyście tą epidemią nie byli dotknięci – jeżeli czujecie się zagrożeni jakąś epidemią. A co do ewentualnego argumentu, że te chore dzieci mogły by zarazić te które które są w grupie ryzyka niebezpieczną rekcją autoimmunologiczną na podaną szczepionkę. Odpowiadam ministrowi Radziwiłłowi: przecież i tak szykanujecie lekarzy którzy zgłaszają NOP-y. Szykanujecie ich waszymi izbami lekarskimi do tego stopnia że ci lekarze którzy się nie podporządkują i ujawniają NOP-y, wyrzucani są z pracy. No to w jaki sposób Panowie chcecie się dowiedzieć kto jest w grupie ryzyka? Dlaczego ten problem nie występuje w krajach w których nikt do niczego nikogo nie zmusza?

    I jeszcze jeden koronny argument: gdy ta sprawa nie miała głębszego dna, media rządowe PiS-u, nie cenzurowały by ostatniego wielkiego marszu wolności z 3 czerwca jaki odbył się w Warszawie, przeciwko – nie szczepieniu dzieci; tylko – przymusowi ich szczepienia. Zmuszania podawania obywatelom RP substancji farmakologicznych pod przymusem jakiego nie ma w żadnym cywilizowanym kraju, całej zachodniej europy. Mapa gdzie przymus nie istnieje: http://zmienmy.to/petycja/wiecej-przymusowych-szczepien-skoro-jest-ryzyko-musi-byc-wybor/
    – na zielono, jak tasakiem, odciął kraje wolnych cywilizowanych ludzi. Kobietę która opublikowała tą mapę i tą petycję, w tym tzw „wolnym” kraju, tzw lekarze podali do sądu. I szykanują sądami do dziś.

    Przymusem wysokiej kary grzywny, która tak jak w „najlepszych” dla byłych solidarnościowców czasach PRL, którzy niczego z tej swojej ulubionej historii się nie nauczyli – https://wolnemedia.net/mozna-mowic-krytycznie-o-wykletych/#comment-211731
    – nakładana była na obywateli. I te same władze PiS, przy pomocy sanepidu i policji, wymuszają tą zapłatę grzywny po dziś dzień na Matkach dzieci których rodzeństwo już było ofiarami NOPów – dzieci okaleczonych szczepieniami do końca życia. Matek który często nie stać na te grzywny. Rużnica jest tylko jedna między czasami PRL a obecnymi: PiS robi to ze wzmożoną aktywnością.

    A jeżeli ktoś tej kary spróbuje nie zapłacić, to p. minister Patryk Jaki już uszykował więzienia dla tych osób. Więzienia dla niepokornych wolnych ludzi którzy będą w tych więzieniach poddani przymusowej pracy fizycznej, na rzecz tego państwa które dziś, ma czelność nazywać się wolnym krajem: TVP trwoni pieniądze z abonamentu: https://wolnemedia.net/nieprawidlowe-zarzadzanie-zuzytym-sprzetem-rtv-i-agd/#comment-211717
    – i cenzuruje nasze protesty przeciwko opesji tego państwa. Amy obywatele, solidarnie – ale naprawdę solidarnie – jeden za wszystkich wszyscy za jednego: walczymy do końca; idziemy w kolejnym marszu po prawdziwą wolność a nie tą którą demonstruje się nam aparatem propagandy w usłużnych mediach, przy pomocy usłużnych cyngli, sowicie opłacanych przez Bigfarme: korupcja.

    Cenzura w TVP nas wyzwoli, Panie Kosti… Egoisto który nie potrafi pojąć prostej rzeczy: że nie wszystkie dzieci są na tą Waszą arogancję i pychę odporne. A Pan Kosti, za pieniądze, już ma umazane łapska ich „krwią”: odnośnie też krwi bohaterów – Inki i ks Popiełuszki walczących o naszą polaków wolność, których pomnikami – jak się okazuje – władza PiS się dzisiaj tylko zasłania.

  3. lboo 12.06.2017 22:44

    @Kosti: Widzę że sprawa mocno Cię nurtuje, bo specjalnie założyłeś konto żeby podzielić się z nami obawami o swoje zdrowie, a nawet życie.

    Powiem Ci w tajemnicy jak się uchronić przed tymi ignorantami roznoszącymi bakterie i wirusy. Jak się pewnie zorientowałeś szczepionki chronią przed chorobami ale nie w 100%. Dlatego też trzeba szczepić się częściej, wtedy zwiększasz swoje szanse przeżycia w tym zdegenerowanym społeczeństwie. Minimum co roku należy się szczepić na wszystkie choroby na które są szczepionki. Najlepiej załatwić wszystkie szczepienia za jednym razem – po co się męczyć. Jeszcze lepiej jeśli dasz rade szczepić się na wszystko nawet co miesiąc, wtedy masz praktycznie pewność że żadne choróbsko Cie nie dopadnie. Trzymaj się, koniec końców dobór naturalny pozostawi przy życiu tylko tych sprytnych i inteligentnych.
    Aha, nie rozpowiadaj tego co Ci powiedziałem, bo jak wszyscy się dowiedzą że jest taka prosta metoda uniknięcia wszelkich chorób zakaźnych, to wykupią wszystkie szczepionki i nie starczy dla Ciebie.

  4. Kosti 12.06.2017 23:08

    hmmmm….bardzo ciekawe rzeczy tylko nie uwzględniliście podmiotów takich jak istota szczepień czy pandemia…..zastanowiliście po co w ogóle wprowadzono szczepienia? piszecie o wielu krajach , ile takich państw jest? 2-3. Co do istoty szczepień pomińmy teorie spiskowe ich celem jest powstrzymanie epidemii i pomoru w dzisiejszych czasach i przy takiej populacji można śmiało mówić o milionach, wirusy szybciej mutują niż bakterie i póki są szczepienia jest to powstrzymywane a my możemy dłużej cieszyć się życiem w przeciwnym wypadku dojdzie do segregacji naturalnej i tu można posunąć się o krok dalej to niech ci rodzice zrobią jak było w Sparcie i zrzucają “niepasujące” dzieci ze skal jest to porównanie które również tyczy się religii gdzie rodzice chrzczą noworodki i po co skoro takie dziecko nie wie i nie rozumie co dzieje a pod przymusem staje się członkiem społeczności o której nie ma zielonego pojęcia – Jezus ochrzcił się świadomie a nie jako dziecko, morał: przyczyniacie się do czegoś na co nie jesteście gotowi. Jesteście w błędzie i przyczyniacie się jawnie do kolejnej katastrofy taka jaka była np: Hiszpanka pojawiła się nagle i zginęło więcej ludzi niż w I wojnie Światowej……a kiedy przyjdzie do katastrofy i dotknie was osobiście to będzie za późno żeby cokolwiek zrobić. Zanieczyszczone środowisko sprzyja mutacjom tym chorobom, a względy polityczne to kolejna rzecz która wam przysłania umysły szczególnie te 500+. Mówicie o mnie jak o komuniście a ja wam mowie ze jestem ateista i nie popieram żadnej partii bo nie mieszkam w Polsce i ciesze się z tego bardzo bo nie myślę tak wąsko-torowo jak wy…..nie jestem tak przesiąknięty kłamstwem i fałszem którym was karmią….aha i nie mam krwi na rekach bo pomagam ludziom taka mam prace, ale nie tak jak pan Waldorfus: pomagasz ale donosić na sąsiada. Nie chcecie szczepić to wasz problem może będziecie mieli bardzo dużo szczęścia i waszym dzieciom nic nie będzie. Tylko pamiętajcie ze to dzieci są przyszłością a nie wy.

  5. lboo 12.06.2017 23:25

    Nie karmcie trolla, będzie komentował każdą uwagę żeby zaciemnić wątek i wywołać hejta.
    Każdy ma jakąś prace czy poglądy i trzeba to uszanować.
    Jeśli to tylko poglądy, to pół biedy kiedyś się ogarnie i zrozumie, teraz jakakolwiek uwaga i tak nie trafi. Jeśli to praca, to współczuje całego tego g.. które kiedyś wróci w taki czy inny sposób, a każda uwaga zwiększy tylko ilość jego komentarzy.

  6. Waldorfus 12.06.2017 23:28

    Kosti 12.06.2017 23:08

    „(…)Waldorfus: pomagasz ale donosić na sąsiada.(…)” – tym oto osobistym wybiegiem Kosti pokazał kim jest: oto mam przed sobą tekst napisany przez funkcjonariusza państwa polskiego, zatrudnionego przez władze PiS-u.

    Władzę która nie potrafi mi po dziś dzień zapewnić bezpieczeństwa gdy sąsiad na którego „dziś” donoszę nie chce mnie wpuścić do własnego domu, albo szczuje mnie swoim gospodarskim psem po drodze, gdy zamierzam wjechać do miasta w którym za swoje ciężko zarobione pieniądze, ćwierć wieku temu, kupiłem posiadłość.

    Ja już nie mam wiele do stracenia funkcjonariuszu Kosti. Walczę – z otwartą przyłbicą – o to co już tylko mi zostało — o wolność — i nie mam za bardzo czego się wstydzić.

  7. Kosti 12.06.2017 23:38

    @ Iboo nie martwię się o swoje życie i zdrowie tylko o tych co je marnują i narażają. A co do twojego sposobu to pewnie już wypróbowałeś powiedz działa? bo dla mnie już zabrakło chyba za dużo wziąłeś.
    Widzisz tematem są te najważniejsze szczepienia a nie wszystkie ale pewnie to przeoczyłeś…..człowiek nie jest idealny i lubi popełniać błędy świadomie lub nie, ale to nie zmienia faktu ze jest zwierzęciem stadnym i musi liczyć się z konsekwencjami jakie dotknął jego i wszystkich wokół. Tego tez nie mów nikomu ale codziennie mam do czynienia z imigrantami a tam idą olbrzymie ilości szczepionek wiec jak jak masz coś w zapasie tutaj się przyda.

  8. Kosti 12.06.2017 23:48

    i weź tu coś napisz to w tym kraju od razu dadzą ci nalepkę UB-eka……..co za kraj nic dziwnego ze wszyscy uważają polske za kraj dziwaków………widzisz Iboo to ty może kiedyś się ogarniesz i to do was nie trafia co che przekazać, a Waldorfus to w ogóle odjechał temat szczepień a tu widzę wolność, komuna, władza, ……..słusznie zauważyłeś faktycznie nie ma co karmić trolli….temat do zamknięcia.

  9. lboo 13.06.2017 11:20

    @Kosti: Tu nie rozchodzi się o to czy szczepionki szkodzą czy nie, każdy ma swoją własną opinię popartą własną wiedzą i doświadczeniem. Każdy uważa że jego opinie jest własnie tą właściwą. I każdy w tym przekonaniu może się mylić.
    I dlatego najważniejsze jest żeby każdy miał prawo decydować o własnym losie na podstawie własnej wiedzy doświadczenia i przekonań. I jak pewnie zauważyłeś nikt tutaj nie zmusza Cie do zaprzestania szczepień bo uważa że są szkodliwe. Tak więc i Ty uszanuj czyjąś wiedzę i doświadczenie i pozwól ludziom postępować na podstawie ich przekonań (pamiętaj że nie masz pewności że to nie Ty się mylisz).
    Jak słusznie wspomniałeś żyjemy w społeczeństwie i dlatego powinniśmy szanować odmienne poglądy. Bo wyobraź sobie społeczeństwo w którym każdy dyktuje pozostałym jak mają żyć. Tak jak Ty to czynisz w kwestii szczepień.
    Nie zmuszaj ludzi do szczepień bo założę się że nie weźmiesz na siebie konsekwencji ani jednego przypadku w którym takie szczepienie wywoła realny uszczerbek na zdrowiu. To ci którzy będą zaszczepieni (lub ich rodzice w przypadku nieletnich) będą ponosić konsekwencje tak jak i nieszczepiący się poniosą konsekwencje nieszczepienia. Pozwól im więc decydować samym o sobie.

  10. rumcajs 13.06.2017 11:54

    Same “szczepionki” jako takie nie sa az tak szkodliwe. Szkodliwe sa zawarte w nich metale, rtęc, aluminium, i inne “dodatki” To one odpowiadaja za zdecydowana wiekszośc kłopotów poszczepiennych.
    Za wzlgędu na przymus szczepionek w nas, firmy maja okazje “zutylizowac” szczepionki abo lekko przeterminowane, albo te toksyczne, których nie cha stosowac u siebie, np w usa, gdzie nie stosuje sie szczepionek z rtyęcia i aluminium, bo po zniesieniu osłony prawnej, mozna pozywac koncerny o odszkodowania. Zatem musza te firmy pozbyc sie wyprodukowanego “towaru”. Polska jako europejski bantustan, jest ławta do utylizacji, bo łapówki sa mniejsze, a ryzyko procesów..ŻADNE.
    Kolego “”kosti””, napisałe swoje, i nie bądź zdziwiony że napotykasz silny odpór…My jestesmy odporni na indoktrynację sacząca sie z TVP, szukamy prawdy, której akurat w masmendiach nie uswiadczysz.
    Kontrola NOP w kraju nie jest prowadzona. Nie ma funduszu pomocy dzieciom a kłopotami poszczepiennymi, a skoro przymus w imieniu panstwa, państwo MUSI także ponosic odpowiedzialnośc za efekty “uboczne” tego do czego zmusza.
    W całym tym jazgocie przeciwko ludziom zwanym “antyszczepionkowcy” przemilcza sie fakt, że nie sa oni w czambuł przeciwko szczepionkom, ale podawania ich “hurtowo, i własnie jakości, o której pisałem powyżej…

  11. Murphy 13.06.2017 14:21

    @Kosti: “co za głupoty ktoś pisze w których cywilizowanych krajach jest to zaleceniem, pytam się w którym?”

    Mnie osobiście znane są conajmniej dwa kraje: Holandia i Niemcy. W tych krajach nie ma obowiązku szczepień żadnymi szczepionkami. W Belgii jest jedna obowiązkowa szczepionka (chyba na Polio) inne są dobrowolne.

    “A co do ignorantów co nie szczepią swoich dzieci:”

    Mam dwójkę nieszczepionych dzieci (3 lata, 8 miesięcy) które praktycznie nie chorują. Jak już coś złapią z wirusów (zwykle od rodziców albo innych dzieci) to bardzo szybko z takich chorób wychodzą, bo mają silniejszy układ odpornościowy, nie zniszczony przez szczepienia.

    Starszy syn dopiero zaczął przynosić choroby jak poszedł do wylęgarni wirusów i chorób, tudzież indziej przedszkolem zwanym.

    “1. nawrot chorób np: odra itp których ewentualne powikłania są o wiele gorsze niż te co niby są po szczepionkach”

    Jakie nawroty chorób masz na myśli? Grypę, która mutuje? Czy taką odrę o której piszesz? Ja odrę przechodziłem jako dziecko i przez kolejne kilkadziesiąt lat odra mi się nie nawróciła. Również nie słyszałem, by komu coś takiego się stało. Odra to choroba wieku dziecięcego na którą nikt nigdy szczepionek nie stosował i nie było z nią przez to większego problemu. Teraz niestety choroba ta powraca, właśnie dzięki…. szczepieniom.

    “( mam dwójkę dzieci zaszczepionych i jakoś nie widać tych absurdalnych bajek którymi karmi jakiś wypaczony ruch )”

    To ciesz się, że miałeś to szczęście, że skutki poszczepienne twoich dzieci nie dotknęły. Niestety nie wszyscy mieli takie szczęście i wielu rodzców takich dzieci protestowało. W tym, że protest był o to że jest przymus a nie wolność wyboru. Jeśli jest przymus to społeczeństwo jest niczym innym jak niewolnikiem rządu. W dodatku skoro szczepionki są takie super to po co istnieje przymus ich stosowania? Czyżby ludzie nie chcieli używać dobrych rzeczy? A może nie chcą, bo te rzeczy wcale nie są dobre? Odpowiedz sobie na to pytanie sam.

    Inna sprawa jest taka, że nie jesteś w stanie wiedzieć o ile twoje dzieci były by mądrzejrze/zdrowsze jeśli byś ich wogóle nie szczepił.

    “2. choroby co już prawie zostały wyeliminowane powracają i mogą się pojawić szczepy odporniejsze przez takich ludzi nie zaszczepionych.”

    Choroby te właśnie powracają przez takich zmanipulowanych ludzi jak ty, co to się dali farmacyjnej propagandzie zastraszyć i polecieli siebie i swoje dzieci szczepić. Opisane to jest nie w jednej książce czy artykule. Jak byś miał otwarty umysł i umiał szukać oraz logicznie myśleć to byś sam poszukał informacji na ten temat a nie dalej kłamstwa przekazywał.

    Z książek to tak na szybko można o tym poczytać w “Szczepienia – niebezpieczne ukrywane fakty”.

    Artykułów na ten temat jest bezliku, choćby na http://www.naturalnews.com. To co robi farmacja to wprowadzenie szczepień w momencie gdy występowalność danej choroby jest w tendencji spadkowej zanikającej. Dodatkoro raz na jakiś czas wpuszczają w obieg szczepionki zawierające żywego wirusa z których może wystąpić epidemia. Robią to po to by później móc przekonywać niedowiarków o konieczności szczepień.

    “3. do rodziców nie szczepiących dzieci: sami byliście zaszczepieni i nic wam nie było”

    Po pierwsze nie porównuj obecnych “koktajli Mołotowa” do tych szczepionek z przed wielu lat, które zwykle były tylko na jedną chorobę a odstępy między szczepieniami były znaczne, tak by organizm mógł się zregenerować. Poza tym nasi rodzice nie mieli dostępu do internetu by sprawdzić jak to jest na prawdę. Ufali lekarzom a ci mogli być przekonani, że robią dobrze, bo przecież tak byli na studiach uczeni, czytali fachową literaturę, itd. Sęk w tym, że studia i literatura jest przez farmacje kontrolowana.

    Po drugie skąd wiesz, że nie było i jak by mogło być jak byśmy nie musieli być szczepieni? Nikt się przecież nie sklonuje w dwóch kopiach, gdzie jedną zaszczepi a drugą nie i będzie obserwował jak się obie rozwijają. Może nie było, bo organizmy mieliśmy mniej zatrute chemią dookoła i nam się udało.

    “ale wasze dziecko może umrzeć albo zostać nosicielem wirusa bądź bakterii która w końcowym efekcie może doprowadzić do epidemii…”

    Jak już pisałem powyżej, w dzisiejszych czasach nosicielami wirusów najczęściej są ci co sami sobie je dali wszczepić. I to od nich właśnie epidemie się zaczynają. No ale taki informacje się tuszuje i wycisza, bo to nie sprzyja biznesowi.

    “..statystyki z samej polski pokazują nawrot chorób chociażby odry i o podwajaniu się z roku na rok nowych przypadków zachorowań.”

    He, he…. statystyki. Ktoś kiedyś napisał, że jak się chce zrobić duży przekręt to właśnie sięga się po statystyki. A czy te statystyki są rzetelne, czy zmanipulowane? Bo jeśli chodzi o bazy danych skutków poszczepiennych to w Polsce niby istnieją one ale świecą pustkami, gdyż niewielu lekarzy odważa się do nich cokolwiek wprowadzać ryzykując własną pracą.

    “Szczepienia nie są jakimś wymysłem polityków”

    Ale to polityków można przekupić, czy zastraszyć, by przepchnęli jakiś przepis.

    “maja określone działanie w określonym celu”

    którym jest przynieść jak największe zyski firmom produkującym szczepionki. Nic więcej.

    “czyli zminimalizować powikłania lub całkowicie wykluczenie jakiejś choroby a brak szczepień powoduje zwiększoną śmiertelność oraz poważne powikłania.”

    Farmacyjna propaganda dla naiwnych z których się potem zrobi przewlwkle chorych, przez co niejednokrotnie dobrych klientów na całe ich życie.

    “i jeszcze raz na zachodzie nie ma takiego czegoś jak szczepienia dobrowolne!!!!! obowiązkowe i zalecane!!!!”

    To widać, że na zachodzie wogóle nie mieszkałeś i nie masz pojęcia o tym o czym piszesz.

    “jak zwykle przekręcają wszystko by wykazać swoja racje Ruch anty szczepionkowy to paranoidalni ludzie pokroju PiS-u.”

    Protest był przeciwko PRZYMUSOWI szczepień, czyli braku możliwości decydowania o własnym zdrowiu, a nie o tym by zakazać szczepień całkowicie, choć taki protest byłby jak najbardziej wskazany. Dopóki w Polsce będzie obowiązek (czyli przymus) szczepień dopóki nie będziemy mogli mówić o innym panującym ustroju jak totalitaryzm. I czy to PiS czy inna partia jak na razie do niczego innego nie dąży jak do dyktatury.

  12. beth 13.06.2017 15:19

    Mimo arogancji systemu !!! Jednak pojawia się światełko w tunelu;

    https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/

  13. Kosti 13.06.2017 18:10

    Mialem już nie pisać ale ten post będzie ostatni….@Iboo masz racje zgodzę się z twoim ostatnim postem ale zauważ ze tez jestem atakowany z każdej strony wiec to tez powinno się tyczyć reszty. @Atos idą i to dość spore ilości chociażby Włochy, Hiszpania i Grecja gdzie przybywają imigranci….wiem bo miedzy innymi się nimi zajmuje na Sycylii i tu do @Marphy we Włoszech są obowiązkowe szczepionki tak jak w Hiszpanii…..teraz pociągnę litanie jeszcze do ciebie: mieszkam za granica wystarczająco długo by moc cokolwiek powiedzieć, rozłożyłeś moje wypowiedzi na części składowe ale nie będę robił tego samego bo zabraknie miejsca….ale do rzeczy na temat mutacji wirusy potrafią mutować niezwykle skutecznie dałeś przykład grypy ok ona potrafi mutować 3 razy do roku i w tym wypadku szczepienia nie maja sensu ale skąd możesz wiedzieć czy odra się nie zmutuje w taki szczep który będzie odporny na antybiotyki. Wielka bzdura jest ze nosicielami są sami zaszczepieni gdyż w szczepionce jest tyle antygenu by organizm mógł skutecznie go zwalczyć i zapamiętać (dodam ze tu zależny jest stan zdrowia i ewentualne problemy immunologiczne dlatego szczepienia podaje się osobom w pełni zdrowym nawet katar może mieć wpływ na efekt.) Co do statystyk takich rzeczy nie robią tutaj może w polsce. Nie będę się dalej rozpisywał temat wyczerpaliśmy, rozumiem wasze podejście do tego ale jak wszystko ma swoje dobre i złe strony…..dodam ze dzięki szczepieniom prawie wyeliminowaliśmy kilka chorób ale w takiej sytuacji możemy wrócić do punktu wyjścia, no cóż dziękuje wszystkim za konwersacje i życzę zdrowia.

  14. Sebast1an 13.06.2017 23:22

    Może dlatego milczą, bo protest ten jest bardziej bzdurny niż miesięcznice smoleńskie.

  15. Stanlley 13.06.2017 23:38

    A co niby jest bzdurnego w domaganiu się poszanowania konstytucji i podstawowych praw człowieka? Przymus to komunistyczny relikt – dobry produkt sam się obroni.

  16. Czejna 14.06.2017 01:14

    Stanlley
    Ten wyzej nad Toba,
    to leming, lub troll.
    Szkoda fatygi.

  17. Murphy 14.06.2017 12:27

    “ale skąd możesz wiedzieć czy odra się nie zmutuje w taki szczep który będzie odporny na antybiotyki.”

    To w związku z tym pytanie: Skąd producenci szczepionki wiedzą w jaką stronę dana choroba zmutuje? Najprawdopodobniej nie mogą tego przewidzieć, więc wypuszczają szczepionkę na coś co może w danym roku wogóle nie wystąpić. Jaka wtedy jest skuteczność takiej szczepionki? Pewnie niewielka lub zerowa.

    “Wielka bzdura jest ze nosicielami są sami zaszczepieni gdyż w szczepionce jest tyle antygenu by organizm mógł skutecznie go zwalczyć i zapamiętać”

    Tylko w założeniu że farmacja działa etycznie i nie wypuszcza szczepionek z żywymi wirusami. Niestety wątpię by mieli oni jakieś moralne opory przed tym by tego nie robić. Sam fakt, że umieszczają już tam takie toksyny jak rtęć, aluminium, formaldehyd, aduwianty (które są znane od wielu lat jako czynniki toksyczne dla człowieka) świadczy, że etyką nie grzeszą. Do tego jeszcze mają takie możliwości jak również motywy by od czasu do czasu “robić” epidemię. Można o tym poczytać w poniższym artykule:

    Naturalnews.com -> The corrupt vaccine industry has the means and motive to stage a massive false flag “outbreak”

    http://www.naturalnews.com/2017-04-02-vaccine-industry-has-the-means-and-motive-to-stage-a-massive-false-flag-outbreak-vaccine-mandates.html

    “(dodam ze tu zależny jest stan zdrowia i ewentualne problemy immunologiczne dlatego szczepienia podaje się osobom w pełni zdrowym nawet katar może mieć wpływ na efekt.)”

    Czytałem o tym, że w Polsce często szczepi się bez sprawdzenia stanu zdrowia, bo tak kalendarz szczepień wymaga. Tak samo dziwi mnie polecanie szczepień na grypę jesienią, gdzie jak wiadomo organizm zwykle jest osłabiony. No ale co kraj to inne podejście do tematu.

    “.dodam ze dzięki szczepieniom prawie wyeliminowaliśmy kilka chorób”

    Jakie to choroby? Z tego co mi wiadomo wyeliminowano by znacznie więcej chorób gdyby farmacja nic nie robiła w ich sprawie (gruźlica, szkarlatyna, odra, ospa, koklusz, polio, dyfteryt). Z corocznych statystyk wynikało że choroby są te w tendencji spadkowej zanikającej.

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.