Koniec współpracy Kukiza z Korwinem-Mikke

Opublikowano: 07.05.2015 | Kategorie: Polityka, Wiadomości z kraju

Liczba wyświetleń: 830

„Dla mnie SŁOWO to SŁOWO. Dla Pana narzędzie socjotechniki. Pan jest nieobliczalny”.

W czasie debaty TVP Janusz Korwin-Mikke zaatakował Pawła Kukiza i jego naczelny postulat wprowadzenia jednomandatowych okręgów wyborczych. „Przesadził Pan. Pan jest nieobliczalny” – napisał na “Facebooku” Kukiz.

„To, co na „debacie” wykonał Pan Korwin-Mikke z JOW-ami… Panie Januszu… Umów należy dotrzymywać. To PODSTAWA współpracy” – dodaje Kukiz.

Znany muzyk jest wyraźnie rozczarowany zachowaniem Janusza Korwin-Mikkego. Poszło o wypowiedź dotyczącą JOW-ów. Korwin-Mikke, w której mocno krytykował pomysł wprowadzenia w Polsce jednomandatowych okręgów wyborczych.

„Ja rozumiem, gdyby Pan przed programem podzielił się ze mną swoimi wątpliwościami co do JOW-ów… A Pan z planszami, wykresami wcześniej przygotowanymi, z “przyczajki” wali w swojego najlojalniejszego sojusznika” – pisze Kukiz w odpowiedzi. I opisuje, że wraz z Korwin-Mikkem podpisali umowę o współpracy. „A Pan dołączył do chóru przeciwników JOW – sztandarowego dla mnie i ludzi, którzy mi zaufali postulatu. I to w takim momencie. Prawie jak Ruscy 17.09.1939” – pisze Kukiz.

„Przecierpiałem Pańskie “opinie” na temat niepełnosprawnych, przymknąłem oczy na Pański stosunek do kobiet, starałem się załagodzić Pańskie “instynkty strzeleckie” na Śląsku… Ale przesadził Pan. Pan jest nieobliczalny, Panie Januszu, a Polska jedyna na świecie. To zbyt wielki skarb aby ryzykować jego stratę naciąganym sojuszem. Bogu dzięki jest Jacek Wilk, są Narodowcy i wiele innych grup dla których Polska stoi ponad pieniądzem i sławą. Niech Pan przekaże swoje głosy komukolwiek. (…) Dla mnie SŁOWO to SŁOWO. Dla Pana narzędzie socjotechniki. A ja nie jestem politykiem w “klasycznym”, magdalenkowym rozumieniu polityki – czytamy we wpisie Pawła Kukiza.

Sytuacja na tyle oburzyła Kukiza, że w rozmowie z RMF FM zapowiedział, że nie widzi już możliwości współpracy z Januszem Korwin-Mikkem. „Wycofuję się ze współpracy z panem Korwinem. Pan Janusz nie dotrzymuje umowy. Jeżeli na tym etapie dochodzi do takich sztuczek, to jak ja mogę poważnie traktować człowieka, który nie dotrzymuje słowa? Jeżeli dwóch prawdziwych mężczyzn się umawia, to się dotrzymuje umów, to podstawowa sprawa” – podkreślał Paweł Kukiz.

Autorstwo: TK
Źródło: Stefczyk.info


TAGI: , , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

39 komentarzy

  1. adambiernacki 07.05.2015 10:26

    No JKM to polityk, który moczy w tym szambie zad od dawna drogi Pawle Prezydencie mój. Narzędziem pracy polityka jest kłamstwo. Pewne jest, że tawariści złodzieje posikują ze strachu przed Kukizem. Wszyscy moi znajomi i rodzina głosują na niego to jest prawie 50 osób a mówią, że ich ludziska też na Pawła. Regularnie zindoktrynowani czerwoni dadzą głos jak jeden na Komoruskiego. Z drugiej strony znamy los jedynego polskiego premiera czyli Pana Olszewskiego a ci bandyci zdolni są też zabijać, co pokazali niejednokrotnie. Właściwie układ może i powinien we własnym interesie zagrać na dudach dając sobie potrzebny czas i środek uspokajający dla trzódki. Kolejny pozór zmiany, wolności i kolejną głupią nadzieję. Z Polski nie zostało prawie nic i po pewnym krachu UE będą straszne kłopoty. Tutaj pomogłoby państwo narodowe Mariana Kowalskiego tym bardziej, że mówi on o tym o czym ja od wielu lat o konieczności no niech będzie stworzenia:-) struktur Armii Krajowej. Tak czy siak zwycięstwo uzurpatora kagiebowskiego klepiącego żydków oznaczać będzie wypowiedzenie wojny nam Polakom i my podniesiemy rękawicę zapewniam.

  2. realista 07.05.2015 10:30

    no a Kukiz “dołączył do chóru” bezmyślnie wypaczających słowa JKM… chociaż nie, to nie bezmyślne, to celowe… .. .

  3. lboo 07.05.2015 11:05

    @adambiernacki: A ja pomimo powszechnego zachwytu Kukizem jako antysystemowym nie ufam mu.
    Jeszcze niedawno zwolennik PO, teraz nagle zntysystemowy. Pamiętam jak kiedyś spiewał “ksiądz proboszcz już się zbliża…”, a teraz prosi wiernych o modlitwe za jego ojca. W poglądach strasznie radykalny, czegokolwiek by nie wyznawał, brak mu spokoju wyważenia i przemyslenia tego co mówi.
    Jak dla mnie jest śliski. Albo po prostu taki jest, że szybko zmienia poglądy, więc równie szybko może je zmienić gdyby został prezydentem – to lepsza opcja. Albo jest po prostu podstawiony przez specjalistów od psychologii społecznej żeby zebrać głosy niezadowolonym i tym samym zyskać kolejnych kilka lat tym którzy od wielu pokoleń mienią się naszymi panami.

  4. dagome12345 07.05.2015 11:32

    @lboo

    Jak by się tak głębiej zastanowić to ogólnie opisana przez ciebie charakterystyka Kukiza pasuje do 99% polityków oraz reszty ludzi mających jakąkolwiek władzę w tym kraju 🙂

  5. lboo 07.05.2015 11:35

    @dagome12345: Może dlatego go nie popieram 😉

  6. agama 07.05.2015 12:53

    Kukiz ma rację, umowa to umowa

  7. goldencja 07.05.2015 13:13

    Tak się składa, że Kukiz to kłamca. Sam złamał warunki umowy jeszcze przed debatą i się z niej wycofał. Korwin opublikował sms-a od niego. Widać nie jesteście w ogóle zorientowani w temacie. Kukiz może jest antysystemowy ale na prezydenta się nie nadaje i już kłamie i manipuluje.

  8. agama 07.05.2015 13:41

    Wychodzi na to, że jeden i drugi namocił. A zgoda przecież buduje!

    http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17871403,Korwin_Mikke_odpowiada_Kukizowi__Powinnismy_razem.html

    Co i tak nie zmienia, że jeśli każdy będzie głosował na innego kandydata niezależnego, to żaden antysystemowy w efekcie się nie załapie i znowu u koryta zostaną ci co zawsze.

  9. lboo 07.05.2015 14:07

    Jeszcze się do koryta nie dorwali, a już się żrą.
    Tacy oni antysystemowi, jak Polska jest suwerenym krajem.

  10. dagome12345 07.05.2015 14:12

    @agama @goldencja

    Tak czy owak prezydentem zostanie Komorowski.
    Jeśli którykolwiek z kandydatów “anty systemowych” miałby realne szanse na rywalizację z “Myśliwym” to zapewniam was ,że w chwili obecnej w mediach głównego nurtu było by niesamowite tornado, rozrzucające g….o na wszystkie strony, byle tylko jak najwięcej przyczepiło się do przeciwników namaszczonego przez system kandydata.
    Obecnie w mediach jest spokój, prezydent rozdaje medale , całuje dzieci , uśmiecha się, może sobie pozwolić na rezygnacje ogólnokrajowej debaty telewizyjnej bo jego pozycja jest po prostu niezagrożona.

  11. goldencja 07.05.2015 14:23

    Ja i tak zagłosuję zgodnie ze swoim sumieniem. Nie obchodzi mnie, że większość ludzi w tym kraju nie używa własnego mózgu. Kukiza cenię za jego działalność polegającą na obnażaniu zagrywek obecnej władzy. JOWy jednak nigdy nie były dla mnie ważne. Demokracja bezpośrednia w kraju gdzie większość ma IQ zdrowego kilkulatka to też nie jest najlepsze rozwiązanie. Uważam, że to normalne, że kandydaci zachowują się bardzo emocjonalnie podczas kampanii i wtedy najłatwiej o błędy. Jednak sprzeczki typu Korwin-Kukiz są wyolbrzymiane i naprawdę nie ważne dla programów obu panów. Popieram Korwina Mikke od lat, bo jego program odpowiada moim oczekiwaniom. Są kwestie, w których się z nim nie zgadzam, ale bez przesady – nie chcę go na męża, tylko na prezydenta.

  12. hashi 07.05.2015 14:37

    Wybory już się skończyły Komor wygrał i nie musi przychodzić na cyrkową debatę. Koncesjowana opozycja czyli Kukiz 12% Korwin 9%, bo nie łudźmy sie to tylko fikcja dla zbuntowanych wierzących w lepsze jutro. JKM po dobrych wskaźnikach wydymał sojusz a Kukiz nie wiadomo po czyjej stronie. Przeciwnicy systemu rozbili sie na drobne frakcje w myśl zasady dziel i rządź. Jedyne rokowania to na wrzesień że Kukiz utworzy partie antysystemowa z poparciem 15% podobnie jak Andrzej Lepper a jak za mocno będzie fikał usunie się go ze sceny.
    Teraz pozostaje tylko pakowanie walizek i kolejne 3 mln out. Absolutnie żaden kandydat nie napomniał o koniecznej nacjonalizacji NBP by uwolnić nas z okupacji bankowej bez czego nigdy nie wstaniemy na nogi. I tu cytat nieśmiertelny: “Nie dbam o to kto stanowi władzę w danym kraju do puki mam kontrolę nad podażą pieniądza”. JKM KUKIZ BRAUN to fikcja z koncesją wystąpień publicznych o ile nie wejdą na ten drażliwy temat. Inaczej spotka ich los Keneediego.

  13. agama 07.05.2015 14:44

    Jakby Kukiz szedł do koryta, to nie opłacałby kampanii ze swoich, tylko publicznych pieniędzy i dobrowolnych składek i nie zrezygnowałby z diety samorządowej. Po co wszedł w szambo polityczne i kiedy chce z niego wyjść to mówi w 9:55.

    https://www.youtube.com/watch?v=8JcYjfGbzgc

    W odróżnieniu od tych nienawistników i narzekaczy biernie idących do gazu, on coś z tym robi. Obligatoryjne referenda i zmiana systemu u podstaw to podstawa normalnego państwa. Prezydent, który odrzuca miliony podpisów ws. referendum o emerytury czy posyłanie dzieci do przedszkola, kiedy to odpowiada rodzicom, to żaden przedstawiciel obywatelski. Szwajcaria z powodu referendów się nie pogrążyła, a Polska głupia nie jest – tylko ogłupiana przez media, system tzw. edukacji i sitwę rządząco. Cieszcie się, że są ludzie, którzy chcą zmian i do nich dążą, a nie na każdego, który coś robi, i wam nie odpowiada, to plujecie jak dzieci, zamiast przynajmniej samym tyłki ruszyć i coś zaproponować. Kto wam broni?

  14. goldencja 07.05.2015 14:48

    @Hashi, lepiej wierzyć i działać zgodnie z własnymi poglądami niż ulegać manipulacjom medialnym i się poddawać na starcie. “By zwyciężyło zło wystarczy obojętność ludzi dobrych”. Bierność społeczna i poddaństwo to cel obecnej władzy.

  15. dinozaur 07.05.2015 15:16

    Przeczytaļem Wasze komentarze. Wiēkszošč poszła za zagrywką Kukiza. Największy ból D* to rozbicie opozycji. Dziś Kukiz nie może prowadzić kampanii z powodów zdrowotnych ojca (wsółczuję) rozbiecie obozu i nie porozumienia sprzyjają rządzącemu obozowi. Kukiz tydzień temu powiedział że nie odda , poprze innego kandydata w 2 turze. O nie pisanym sojuszu z krulem wypalil po debacie. Ps kukiz to muzyk żyjący z ZAIKS , a JKM to ekonomista i oblatany polityk. Żenada nawet nie zagrywka polityczna. Kukiz rozbija od środka opozycję, sam nie mając szans.

  16. MB 07.05.2015 16:14

    @hashi
    Racja, żaden kandydat nie wspomina nawet o podstawowych sprawach, jak bank centralny. Większość z niewiedzy, tego że nie chcą realnych zmian czy z instynktu samozachowawczego? Te wybory z tymi kandydatami nie zmienią niczego.

  17. lboo 07.05.2015 16:20

    @agama, @goldencja

    Piszecie o walce z systemem, o zmianie na lepsze, o działaniu, a jedyne co proponujecie to zagłosowanie na kandydata zaproponowanego przez okupanta, wrzucenie głosu do urny podanej przez okupanta i zdaniu się na wynik liczenia głosów przez okupanta. To jest całe działanie na które Was stać?
    Ile jeszcze trzeba wyborów które nic nie zmieniają ile trzeba nowych twarzy które robią to samo, ile jeszcze wieków żeby zrozumieć że grając zgodnie z zasadami narzuconymi przez okupanta nigdy nie wygramy.

    A jak przyjdzie poświęcić choćby godzinę swojego prywatnego czasu, choćby złotówkę prywatnych pieniędzy, choćby niewielką niewygodność dla dobra społeczeństwa to jest wielki, płacz lament i narzekanie że okradają …

    „By zwyciężyło zło wystarczy obojętność ludzi dobrych”

    Nie ma to jak satysfakcja z dobrze spełnionego obowiązku, po zagłosowaniu na kogoś kogo się nie popiera, tylko dlatego że ten drugi wydaje się jeszcze gorszy. Potem można leżeć przez kolejnych kilka lat i liczyc na to że ktoś za nas zmieni system na lepszy.

    @hashi
    “Absolutnie żaden kandydat nie napomniał o koniecznej nacjonalizacji NBP by uwolnić nas z okupacji bankowej bez czego nigdy nie wstaniemy na nogi. ”

    I tu pełna zgoda.

  18. dinozaur 07.05.2015 17:10

    siema WM może umknoł temat UK election candidates: who’s standing in 2015? Własnie wróciłem od urny. Bez dowdu bez paszportu dano mi kartę tyle że powiedziałem gdzie mieszkam! Wszystko w rejsetrze. Karteczka 7 kandydatów z imieniem nazwą partii,to do lokalnych władz. Ołówek do postawienia krzyżyka! polska to kraj cudów nawet własny długopis nie wystarczy bo podnienią na symatyczny atrament…. tak informują na niezależna. Czy w Pl wszysko musi śmierdzieć szwindlem? Nie mam prawa głosować do parlamentu. Prostota i nadzur was naprawdę zadziwi ( a z słowiąńskiej duszy powiem można takie wały kręcić). Tu się ufa człowiekowi. Przepraszam że się podpiełem pod piersi matki kukiza ale waro zaakcentowć i powiedzeć jak wyglądają wybory w innych krajach i pomomi iż wielu Polaków emigrowało nie ma statystyk jaka częćś z nich uczesniczy w życiu publicznym. Osobiście zam jedną osobę która głosowała , a pomieszkuję 7 alt i zam ziomków. Te wszystkie debaty i bicie piany to dla kogo? Większość nie interesuje się i olewa. Tyle pogadaliśmy My zaangażowni.

  19. realista 07.05.2015 17:25

    lboo, obecnie można z okupantem wygrać TYLKO jego metodami. niestety nie ma większości Polaków, która chciałaby do tego rękę przyłożyć… .. .

  20. adambiernacki 07.05.2015 17:26

    Ja ufam Kukizowi po prostu, bo mam powody by mu ufać. Jeśli zaś chodzi o mówienie tego czy owego, obiecywanie, zapowiadanie to nie o wszystkim należy mówić, bo może to się źle skończyć dla mówiącego. Taka uwaga. Jeśli zaś chodzi o nacjonalizację to jest tylko jeden zwolennik tego typu rozwiązań mój sąsiad Marian. Moim zdaniem nasz problem jest do rozwiązania na dwa sposoby: pokojowy lub rewolucyjny w pełnym tego słowa znaczeniu.

  21. agama 07.05.2015 18:44

    Tylko pokojowy. Przejmowanie rewolucji to specjaność elit. Już sama debata tylu alternatyw dostrzegających realny problem tego kraju, leżący w konstrukcji systemu, daje nadzieje na przeniknięcie antysystemowych idei do mainstreamu. Zainteresowanie w Kukizie może zaowocować zwiększonym ogólnym zainteresowaniem ludu w antysystemowych kandydatach lub rozwiązaniach. Choć obawiam się, że lemingi nadal powoli się budzą i szybko zasypiają, mimo internetu.

  22. kudlaty72 07.05.2015 19:38

    Skretyniali Polacy od dziesięcioleci bezmyślnie i z tępym uporem głosują na tych samych obcych agentów i psychopatów („bo trzeba wybrać mniejsze zło”), potwierdzając tym samym opinię Waltera Lippmana, że „demokratyczny” elektorat to nic więcej, niż tylko zdezorientowane stado, które można przeganiać gdzie się chce i fabrykować jego przyzwolenie na dowolny program, który pragnie się zrealizować.
    Mało kto zdaje sobie sprawę, że wszelka władza i stanowione przez nią prawo są nielegalne i że oparte są one tylko i wyłącznie na domniemaniu zgody społeczeństwa. Prawda jest taka, że światem rządzi samozwańcza mafia, która kontroluje ludzkość przy pomocy strachu, prymitywnego prania mózgu (edukacja, media i rozrywka) oraz terroru, zwanego „prawem” i „służbami porządkowymi”. Głosując na tę mafię stajesz się jej wspólnikiem i zakładnikiem i przykładasz rękę do umacniania własnego (i innych) niewolnictwa.
    Czas wysłać to całe towarzystwo na zasłużoną emeryturę, niech wiedzą, że naród ich nie chce. Nie bierzmy udziału w wyborach, odwołajmy sejm, wywalmy wszystkie partie na zbitą twarz, aresztujmy banksterów, wypiszmy się z Unii i zbudujmy nową, wolną, samorządną i niepodległą Polskę! Pamiętaj, że jeśli wyjdziesz na ulicę protestować przeciwko biedzie i rządom obcych zostaniesz zastrzelony jak pies! Jedynym sposobem, żeby odebrać im władzę jest niegłosowanie na nich!

  23. goldencja 07.05.2015 21:29

    @Ilboo cyt. “A jak przyjdzie poświęcić choćby godzinę swojego prywatnego czasu, choćby złotówkę prywatnych pieniędzy, choćby niewielką niewygodność dla dobra społeczeństwa to jest wielki, płacz lament i narzekanie że okradają …” – pozwól, że sama będę decydować komu chcę i mogę pomóc, a komu nie. Nikt nie powinien dysponować moimi pieniędzmi ani własnością, bo uważa, że wie lepiej. Pośrednicy takich interesów zgarniają najwięcej, a potrzebującymi nie są.

  24. argos1 07.05.2015 23:18

    @lboo
    Nie myl, proszę doktryny Kościoła Katolickiego z religią Chrześcijaństwa, to są dwie różne, a w dużej mierze przeciwstawne sobie rzeczy, dla przykładu:
    – Jezus nie tolerował stawiania świątyń dla Boga, Kościół Katolicki widzimy co zrobił
    – Jezus nie tolerował czczenia posągów Boga, Kościół Katolicki widzimy co robi
    – Jezus propagował żywot każdego pobożnego człowieka w ubóstwie materialnym, na korzyść bogactwa duchowego, Kościół Katolicki widzimy co robi.
    I ten przekaz właśnie w swojej twórczości artystycznej wyrażał i wyraża Pan Paweł Kukiz.
    Więc proszę na przyszłość, dla zachowania szacunku do najcenniejszych wartości religijnych, nie mylić fundamentów wiary chrześcijańskiej, z dogmatami “państwowości” Kościoła Katolickiego, bo zaczyna to już być irytujące.

    Wracając do tematu.
    Pan Janusz Korwin-Mikke nigdy nie był dla mnie kandydatem na urząd Prezydenta RP, wystarczy wspomnieć jego “udział i zaangażowanie” w czasach tzw. “Nocnej Zmiany” – pamiętamy!
    Paweł Kukiz jako przyszły Prezydent RP ma mój głos, przekonał mnie swoją szczerą aparycją, powiewem świeżości poglądów i wiarą w dotarcie do prawdy, a w kręgu moich znajomych ma coraz większe poparcie.
    Aha, i mam prawo wierzyć w to, że Pan Paweł Kukiz wygra w I turze wyborów prezydenckich.

  25. realista 07.05.2015 23:46

    cyt.:„’udział i zaangażowanie’ w czasach tzw. ‘Nocnej Zmiany’”

    ? tusk, kaczy, niesioł, pawlak itp. to jasne, ale Korwin? masz na myśli zgłoszenie uchwały lustracyjnej przez co niby upadł rząd Olszewskiego? nie łapię… .. .

  26. argos1 08.05.2015 00:39

    @realista
    Dokładnie, uchwała lustracyjna zgłoszona w 1992 roku przez posła Janusza Korwin-Mikkego, a także odwołania rządu Jana Olszewskiego, po którym nastąpiły nieudolne rządy Waldemara Pawlaka, była zamachem na niepodległość Polski oraz była początkiem podziału społeczeństwa polskiego na podstawowe 2 grupy polityczne. Wtedy, podobnie jak i obecnie jest, wiadomo było, że 1/2 społeczeństwa była skorumpowana z aparatem władzy państwowej PRL-u. Pan Mikke “idzie w zaparte” z lustracją, a przecież sam ma dyplom filozoficzny wyższej uczelni, który uzyskał w czasach PRL-u. Przecież prawdziwy liberał spaliłby publicznie taki relikt znienawidzonego przez siebie systemu.
    Ten konflikt trwa do dziś, na którym cierpi cały Naród Polski, a korzyści czerpią wyłącznie ludzie z obozu międzypartyjnego wymieniającego władzę między sobą, od ponad 20 lat. Nie wiem tylko ile dóbr materialnych, na tym “ugrał” Pan Mikke, chyba, że był tak głupi i nie dostał za to nic, a teraz z zawiści się odgrywa?
    Naród tylko wtedy może być silny jeżeli zjednoczy się i o tym mówi Pan Paweł Kukiz.
    Wszelkie próby skłócania Narodu prowadzą do destabilizacji państwowej, a w efekcie do utraty niepodległości na rzecz innych państw, czego obecnie doświadczamy w relacjach z Unią Europejską, USA i Rosją.
    Dlatego uważam, że Pan Janusz Korwin-Mikke ze względu na swoją dwulicową przeszłość nie powinien kandydować na urząd Prezydenta RP.

  27. goldencja 08.05.2015 08:05

    @argos1, Ty w ogóle nie jesteś zorientowany w polityce i historii, co? Korwin chciał zrobić lustrację żeby właśnie ludzie nie mogli siebie potem nawzajem szantażować ujawnianiem, bo i tak większość była winna. A tak to mamy nawet teraz co 5 lat ujawnianie kto był agentem o jakim pseudonimie w grze politycznej. Z JOWami Korwin oczywiście też miał rację, ale widzę nawet na WM ludzie dysponują wiedzą tylko z mediów reżimowych.

  28. Maximov 08.05.2015 09:41

    Nie oszukujmy się.
    Ten rok jest ostatnim, w którym możemy coś zmienić pokojowymi metodami.
    Dlatego powinniśmy wspierać kandydatów antysystemowych np. p. Kukiza a w wyborach parlamentarnych np. Demokrację Bezpośrednią.
    Jeśli obecny beton partyjny przetrwa, to już nic go później nie ruszy, gdyż dokręcają Polakom śrubę coraz bardziej i utrwalają ekonomiczne niewolnictwo.
    Do tego dochodzi pranie mózgów płynące z mainstreamowych mediów, które odzwyczaja zwykłych ludzi od myślenia.
    Później zostaje rewolucja lub emigracja. 🙁

  29. lboo 08.05.2015 10:41

    @Maximov: Możemy coś zrobic i to własnie metodami pokojowymi. W zasadzie tylko takimi, bo wojskiem nie dysponujemy.

    “Później zostaje rewolucja lub emigracja. :(”

    Jedno i drugie już było i żadne nie działa.
    Pozostaje ewolucja, ewolucja świadomości obywateli. Jeżeli większość będzie miała świadomość przyczyn obecnej sytuacji i świadomość mechanizmów jakie blokuja nasz rozwój, dobrobyt etc. To władza która działa przeciwko tej większości nie będzie się w stanie utrzymać. Ich największą bronią są media i system edukacji które wtłaczają od dziecka w obywateli poglądy utrzymujące obecny system.
    Np. wiara w to że wybierając tego, czy inengo możemy zmienić system.

    Przedewszystkim współpraca zamiast bzdur o rywalizacji i walce. Jak tracisz siły i zasoby na walkę z kimś kto jest w takiej samej sytuacji jak Ty to jak moższ walczyć z kimś kto jest silniejszy. Jeżeli społeczeństwo nie zacznie mówić jednym głosem, to możemy marzyć o zmianie kolejne milenia. Niby każdy chce dobrze, a walczy z każdym który chce tego samego.

    @kudlaty72: “Skretyniali Polacy od dziesięcioleci bezmyślnie i z tępym uporem głosują na tych samych obcych agentów i psychopatów ”

    Po prostu zmanipulowani, każdy jest w pewnym stopniu zmanipulowany ja Ty, tak samo. Nawet jeśli wiesz coś więcej niż inny, nie jesteś w stanie tego na siłę przekazać komuś kto nie jest gotowy na tą wiedzę. Dziesięciolecia, jak nie dłużej trwa masowe ogłupianie społeczeństwa i nie da się tego zmienić w jednym momencie.

  30. lboo 08.05.2015 11:20

    @goldencja: “pozwól, że sama będę decydować komu chcę i mogę pomóc, a komu nie”

    A gdzie napisałem że chce decydowac o tym komu i jak masz pomóc?
    Piszę o roszczeniowej postawie którą obserwuje w społeczeństwie. Polega na tym że ludzie oczekują niewiadomo czego od społeczeństwa, nic temu społeczeństwu nie dając. I nie mówie tu o podatkach które każdy płaci, bo akurat większość tych pieniędzy się marnuje i można by je wykorzystać znacznie lepiej. Nie pisałem też o Tobie, bo nie wiem kim jesteś i jak postępujesz. natomiast wspomniałem to dlatego ze postawa taka kojarzy mi się z ludźmi którzy uważają że wystarczy zagłosować i już spełniłem swój obowiązek wobec społeczeństwa i od tego momenu mogę oczekiwać wszystkiego tego co mi się należy.

    Moim zdaniem wybory to tylko teatrzyk dla dobrze zaprogramowanego obywatela, który ma wierzyc w to że nic innego poza oddaniem głosu nie musi i nie może zrobić.

  31. lboo 08.05.2015 11:32

    @argos1: Po prostu Kukiz nigdy nie wydawał mi się osobą chołdujacą cennościom chrześcijańskim, ale nie będę się upierał, bo nie zagłębiałem się w ten temat. A z tym utworem to był tylko przykład.

    “Aha, i mam prawo wierzyć w to, że Pan Paweł Kukiz wygra w I turze wyborów prezydenckich.”

    Ponoć wiara czyni cuda, jesli tak naprawdę jest, to na Twoim miejscu wykorzystał bym tą siłę trochę inaczej. I zamiast wierzyć w to że Kukiz wygra, proponuje wierę w to że będzie lepiej 🙂

  32. argos1 08.05.2015 11:39

    @goldencja
    Uważam, że właśnie Janusz Korwin-Mikke przyczynił się do podziału polskiego społeczeństwa na dwa obozy, poprzez pomysł lustrowania wszystkich, oprócz oczywiście siebie. Przez niego upadł rząd Jana Olszewskiego, który pomimo różnic próbował łączyć, a nie dzielić Polaków.
    Korwin wyznaje zasadę: dziel i rządź, najlepiej autokratycznie.
    Udowodnił to ostatnio, widząc przewagę w sondażach Kukiza względem siebie, odsunął się od niego, zamiast “oddać” mu swoje głosy wyborcze pomimo bardzo prawdopodobnej własnej porażki.
    Czyli władza absolutna, a najlepiej monarchia lub dyktatura, w której Korwin będzie jedynym władcą.
    Chore.

    Kukiz natomiast z tego co mówi wyznaje zasadę: łącz i oddaj władzę narodowi.
    Czyli JOW-y i demokracja bezpośrednia.

    @lboo
    Dlatego zagłosuje na Prezydenta Pawła Kukiza.

  33. goldencja 08.05.2015 12:08

    @Ilboo, w obecnym systemie to władza decyduje komu mam pomagać. Moje podatki i składki idą na wypłaty zasiłków dla patologii, pijaków i nierobów. Znam takich co najmniej kilku. W życiu nie zhańbili się żadną pracą, piją, mieszkają w lokalu socjalnym i płodzą dzieci. Tak samo muszę utrzymywać idiotów, którzy nie potrafią się zdrowo prowadzić, palaczy, ryzykantów – są leczeni ze składek, w tym moich. Gdyby składki były nieobowiązkowe, to moje pieniądze mogłabym np. dać ofierze wypadku losowego, a nie jej własnej głupoty. Tak samo ze szkolnictwem. Dlaczego za moje pieniądze utrzymywani są księża uczący religii? Dlaczego utrzymywani są nauczyciele idioci? Gdyby moje pieniądze nie szły na podatki, z których idzie kasa na oświatę, to sama bym decydowała czy będę utrzymywać szkołę A czy B tylko i wyłącznie biorąc pod uwagę spełnienie moich oczekiwań, a nie oczekiwań rządu.
    @argos1, mylisz się. Społeczeństwo jest od dawna dzielone poprzez media na centroprawice (czyli NIE Korwina) i na lewice. Czyści prawicowcy dopiero od niedawna zaczęli być widoczni. Lustracja nie pojawiła się jako samodzielny wymysł, gdy nikt o niej nie myślał. Przypomnij sobie tamte czasy, co się działo podczas transformacji, jakie było napięcie i szczucie, co się stało w Magdalence. Jeśli nie pamiętasz to poczytaj chociaż. Co do Kukiza to Korwin zaoferował mu jednostronną propozycję – nie zobowiązywał go do niczego. Kukiz za to jeszcze przed debatą wycofał się z umowy z Korwinem – co ten drugi udowodnił publikując sms-a od Kukiza. Kukiz nie musiał nic, mógł się tylko uśmiechnąć i powiedzieć – ok, jeśli nie ma Pan racji co do JOWów to odda mi Pan poparcie. Zachował się jednak jak rozhisteryzowana nastolatka. Sam początek debaty też obnażył, że Kukiz nie jest jeszcze gotowy – jest zbyt prosty i mało strategiczny. Oczywiście – to się ludziom podoba, bo ludzie głosują na podobnych do siebie – dlatego od dekad w Polsce wygrywają prostacy. Właściwie Kukiz oprócz “walki z systemem”, która nie wiadomo na czym ma polegać (bo Korwin udowodnił jak działają JOWy swoimi prognozami i wyliczeniami – wyniki w UK można już sprawdzić), nie ma do zaoferowania zupełnie nic. Na temat ekonomii nie potrafi nic powiedzieć. Mam wrażenie, że facet zamiast wizji na nową Polskę ma w sobie tylko pęd nienawistny do obecnego systemu. To trochę za mało.

  34. lboo 08.05.2015 13:20

    @goldencja: Twoje pieniądze nie idą na utrzymanie kolesia spod budki z piwem, czy księdza, urzędnika …
    Twoje pieniądze idą na utrzymanie tych którzy przy pomocy aparatu finasowego kontrolują współczesny świat. Jezeli uważasz ze Ty jesteś dobroczyńcom tych wszystkich których wymieniłaś, to czemu się z nimi nie zamienisz. Chętnie dołożę sie ze swoich na to Twoje doświadczenie 🙂

    Poza tym jeśli chcesz zbudować sprawiedliwe społeczeństwo to dla każdego musi byc w nim miejsce, nawet dla tego kto teraz nic nie robi, żyje z socjala i upaja sie alkoholem. Inaczej skopiujesz społeczeństwo które teraz mamy, czyli z podziałem na tych lepszych i gorszych. I nie myl pomocy z dawaniem pieniędzy, często pieniądze to najgorsza możliwa forma pomocy. Lepiej komuś pomóc w znalezieniu jego miejsca w społeczeństwie niż finansować jego wegetację w niemocy.

  35. goldencja 08.05.2015 14:57

    @lboo, powiedz mi skąd rząd ma pieniądze na zasiłki?
    Sprawiedliwość polega na tym, że prawo jest wobec wszystkich równe. Jak ktoś nie pracuje, nie dostaje pieniędzy, jak ktoś pracuje, to nikt mu tych pieniędzy nie zabiera, by dać temu, który nie pracuje. itp.
    Niby czemu miałabym się z kimś zamieniać? Co mnie obchodzi, że ktoś przechlał swoje życie. Jego błąd, niech sam za niego płaci.

  36. lboo 08.05.2015 15:50

    @goldencja: Biedni też są istotnym elementem obecnego systemu. Gdy w społeczeństwie wzrośnie odpowiednio dużo liczba pozbawionych środków do życie, to na widłach wyniosa rządzących, a to nie na ręke kierujacym tymi rządzącymi.
    Dodatkowo biedni są rodzajem straszaka dla pozostałych żeby wykonywali prace której dobrowolnie by się nie podjęli (mało płatna, trudne waruki, uciążliwa … ). Taki rodzaj straszaka, bierz co dajemy bo jak nie to skończysz jak tamten w rynsztoku.

    “Niby czemu miałabym się z kimś zamieniać?”

    Czasem warto zmienic punkt siedzenia zeby lepiej zrozumieć niezrozumiałe z naszej pozycji decyzje innych. Niektórym wystarcza wyobraźnia 🙂

    ” Co mnie obchodzi, że ktoś przechlał swoje życie.”
    No cóż, nie musi, natomiast taką samą postawe reprezentują ci którzy nami rządzą, mają władzę, wiedzę i inteligencje wiec mogą nie przejmować się resztą,
    Obawiam się że z podejściem gdzie silniejsi zamiast troszczyć się o słabszych ich wykorzystują nie stworzymy nic lepszego niż jest teraz. Wyobraź sobie taką sytuację w rodzinie, gdzie silniejszy wykorzystuje słabszych.

    “powiedz mi skąd rząd ma pieniądze na zasiłki?”

    Pieniądze bierze z banku (czy instytucji które je drukuje) w postaci kredytu. Natomiast nominalna równowartość tego kredytu, plus odsetki trafia spowrotem do tego banku w postaci pracy wykonanej przez nas. To że osoba biorąca zasiłek nie pracuje w sensie dosłownym, nie znaczy że nie przyczynia się do wyciągnięcia większego zysku z pozostałych (patrz mechanizm opisany wcześniej). Tak więc z punktu widzenia naszych włascicieli przynosi dochód.

  37. agama 09.05.2015 13:20
  38. reotak1 09.05.2015 23:08

    goldencja cyt.” Właściwie Kukiz oprócz „walki z systemem”, która nie wiadomo na czym ma polegać (bo Korwin udowodnił jak działają JOWy swoimi prognozami i wyliczeniami – wyniki w UK można już sprawdzić), nie ma do zaoferowania zupełnie nic. Na temat ekonomii nie potrafi nic powiedzieć. Mam wrażenie, że facet zamiast wizji na nową Polskę ma w sobie tylko pęd nienawistny do obecnego systemu. To trochę za mało.”

    widać małe zainteresowanie kandydatem, wystarczyło przejrzeć na YouTube choćby https://www.youtube.com/watch?v=i66KilqQFd8 + następne dwie części, żeby zrozumieć na czym ma polegać owa walka z systemem.
    Wyniki w WB świadczą tylko o tym, że (ponieważ tam nikt nie krzyczy o sfałszowanych wyborach) takich a nie innych kandydatów wybrało społeczeństwo. Bo tak wolało, mimo, że Korwin wymyślił sobie inaczej. Przy głosowaniu na kandydatów w JOWach wybór zależy przede wszystkim od tego czy i jak kandydat potrafi przedstawić SWÓJ pogląd na interesujące wyborców sprawy, i przekonać ich, że potrafi działać lepiej niż kontrkandydaci. To nie Kukiz ma się znać na ekonomii, tylko przy założeniu, że JOWy działają – ludzie na których potem będziesz głosować.

  39. reotak1 10.05.2015 00:59

    i jeszcze jedno – jakie przygotowanie ekonomiczne do funkcji prezydenta miał Ronald Reagan, czy jakikolwiek z polskich poprzednich prezydentów?

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.