Badacze UFO zaprezentują się przed komisją

Opublikowano: 16.04.2013 | Kategorie: Paranauka, Wiadomości ze świata

Liczba wyświetleń: 668

Na przełomie kwietnia i maja w National Press Club w Waszyngtonie odbędzie się spotkanie, na którym badacze UFO z całego świata złożą swoje oświadczenia przed komisją składającą się z byłych deputowanych do amerykańskiego parlamentu. Według organizatorów, ma to być krok zwracający uwagę społeczeństwa na wciąż niewyjaśniony problem spotkań z NOL…

Przedsięwzięcie, które nosi oficjalną nazwę Citizen Hearing on Disclosure (Obywatelskie wysłuchanie nt. ujawnienia informacji o UFO), odbędzie się w dniach 29 kwietnia – 3 maja 2013 r. w National Press Club w Waszyngtonie. Wśród zaproszonych gości znajdą się uczeni badający zjawisko NOL oraz świadkowie, którzy zaprezentują swe wystąpienia przed specjalną komisją złożoną z pięciu byłych kongresmanów oraz senatora.

Wydarzenie nie posiada charakteru oficjalnego, ale ma skłonić społeczeństwo do zwrócenia uwagi na wciąż istniejący problem spotkań z UFO: „Osiągnięte zostało to, czego Kongres nie był w stanie dokonać przez 45 lat. Ujawnione zostaną fakty dotyczące najważniejszego zjawiska, z jakim się kiedykolwiek zetknęliśmy” – pisze organizator. Jest nim Fundacja CHD, którą kieruje Stephen Basset – adwokat i aktywista dążący do ujawnienia tego, co amerykański rząd wie o UFO.

Mimo sensacyjnej otoczki, grupa prelegentów wygląda imponująco. Znajdą się wśród nich m.in.: Stanton Friedman – fizyk i długoletni badacz NOL, Paul Heyler – były szef kanadyjskiego MON, który kilka lat temu oświadczył, że UFO to realne zjawisko, dr Edgar Mitchell – były astronauta, dr Sun Shili – przewodniczący Pekińskiego Centrum Badania UFO a także świadkowie, w tym sierż. Jimm Penniston – uczestnik słynnego incydentu w Lesie Rendlesham oraz dr Jesse Marcel Jr, któremu ojciec – oficer, który dotarł do obiektu rozbitego w Roswell – pokazał „cudowne” materiały pochodzące z wraku.

Komisja, która zapozna się z tymi relacjami składać się będzie z sześciorga eks-deputowanych do Kongresu i Senatu USA. W jej skład wejdą byli kongresmani Roscoe Barlett (którego kadencja minęła 3 stycznia b.r.), Merill Cook, Darlene Hooley, Carolyn Kilpatrick, Lynn Woolsey oraz były senator Mike Gravel. (Koniec końców, nie wiadomo jednak, co ma być celem tej komisji.)

Przebieg spotkania ma być transmitowany na żywo z tłumaczeniem na kilka języków. Na podstawie zebranego materiału powstanie film dokumentalny podsumowujący nasz stan wiedzy o UFO. Waszyngtoński National Press Club – stowarzyszenie dziennikarzy, które organizuje spotkania na temat spraw ważnych z punktu widzenia publicznego – gościł już kilka podobnych konferencji. W 2007 r. głośnym echem odbiło się spotkanie, na którym oprócz ufologów zjawiła się grupa wojskowych, którzy byli świadkami obserwacji niezidentyfikowanych obiektów.

Warto przypomnieć, że amerykańskie władze twierdzą, że nie widzą powodów by prowadzić badania nad zjawiskiem UFO. Uzasadniane jest to wnioskiem tzw. Komitetu Condona z końca lat 60-tych, który zajmował się badaniem tego fenomenu z ramienia USAF. Konferencja CHD, mimo sensacyjnej stylizacji, zapowiada się bardzo ciekawie – głównie z racji zaproszonych gości i ich wniosków. Ufologii – rozbitej na liczne grupy i cierpiącej na brak funduszy – wciąż brakuje syntezy dowodów i teorii. Miejmy nadzieję, że spotkanie okaże się pierwszym krokiem w dobrą stronę.

Źródło: Infra


TAGI: ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

36 komentarzy

  1. egzopolityka 16.04.2013 11:42

    Jak wynika ze eksperymentu “zdalnego postrzegania” wykonanego przez najwybitniejszych na świecie fachowców,
    http://www.farsight.org/demo/Demo2008/RV_Demo_2008_Page1.html#.UW0anzc5uSo
    jest około 50% szans, że cała prawda wyjdzie na jaw w połowie roku 2013, co może spowodować poważny wstrząs w opinii publicznej. Możliwe że ludzie u władzy będą chcieli ograniczyć ten wstrząs wyjawiając tylko niektóre informacje i zatajając wszystkie istotne, a przede wszystkim będą chcieli zrzucić odpowiedzialność za ukrywanie tego przez kilkadziesiąt lat na jakąś małą organizację lub grupę ludzi, która będzie kozłem ofiarnym, co ma na celu zapobiegnięcie DOSŁOWNIE rzucenia się ludzi na parlament(y) i dokonania rzezi rządzących.

    Jeżeli nie możecie sobie wyobrazić tego, o czym mówię, to dam takie porównanie. Przypuśćmy, że ludzkość to mieszkańcy obozu koncentracyjnego a obóz jest oddzielony od wolności drutem kolczastym. Jest niewielka grupka ludzi (rządy), które wiedzą, że drut naprawdę nie istnieje i stanowi jedynie wyświetlany obraz holograficzny, jednak zatajają ten “drobny” fakt przed mieszkańcami obozu. Co zrobiliby ludzie gdyby dowiedzieli się, że już kilkadziesiąt lat temu mogli opuścić bez trudu obóz, gdyby tylko ta grupka rządzących powiedziała im że drut kolczasty to tylko wyświetlany obraz??

    Mamy DOKŁADNIE TAKA SAMĄ SYTUACJĘ na świecie. Usiłuję o tym pisać od kilku lat. Może wreszcie komuś otworzą się oczy.

  2. jozek 16.04.2013 12:31

    Sledze caly temat z zainteresowaniem – Uwazam ze napewno jest cos na rzeczy. Czesto prawda moze byc bardziej zadziwiajaca od najdziwniejszej fikcji. Ale czuc ze cos wisi w powietrzu – Jezeli to prawda to to bedzie rewolucja. Jezeli na prawde istnieje jakas obca rasa ktora nas odwiedza – to ich przewaga technologiczna bedzie druzgocaca – chociaz wrogie nastawienie mozemy raczej wykluczyc bo nie ma na nie dowodow. to napewno o wiele bardziej skomplikowane. Od dawna tematem sie interesuje – najbardziej niepokojace perspektywy przedstawiaja David.M.Jacobs, John Mack, Bud Hopkins. Wydaje sie tez ze okowy tajnosci wokol tematu powoli ustepuja – przecieaka coraz wiecej wartosciowych materialow itd ale wyraznie mozna obserwowac, zalew dezinformacji. Ostatnio odkrylem bardzo ciekawy film dokumentalny – zrobiony o dziwo przez Disney Studios – przez lata nie bylo o nim slychu ani widu – tylko plotki (rzekomo mial przygotowac spoleczenstwo Amerykanskie na “Disclosure Event” ) Pojawil sie ostatnio na You Tube i innych tego typu portalach – czy to przypadek, byc moze – ale uwazam ze ktos na to poprostu pozwolil. polecam “Lost Walt Disney UFO Documentary” na youtube – dobry film.

  3. goldencja 16.04.2013 12:39

    Badania nad UFO w sensie kosmitów i latających spodków to strata pieniędzy.

  4. Stanlley 16.04.2013 12:54

    Mylicie się, to nie jest strata czasu i pieniędzy. Większość z tych badaczy to bardzo zamożni ludzie. Co bardziej ogarnięci piszą książki, artykuły, daję prelekcje. Nawet postronni ludzie mogą na tym zarobić sprzedając pamiątki po kosmitach. Rząd nie ubije tego interesu bo są zainteresowani podatkami i mają temat odciągający uwagę opinii publicznej od kwesti zakładania kagańca społeczeństwu.

  5. KapitanPlanetarny 16.04.2013 12:58

    a Ja się zgadzam z Egzopolitykią 😀 Masz poklask.

  6. ninjas84 16.04.2013 13:21

    rowniez sie zgadzam z @egzopolityka, tez od jakiegos czasu probuje ludzi uswiadomic, ale ciezko jest przelamac wpajane od dziecka programowanie mózgu. Zyjemy w jednej wielkiej iluzji … podejrzewam ze znaczna wiekszosc nie jest w stanie ogarnac i zrozumiec prawdy , a dla wiekszosci tych ktorzy moga wygodniej jest zyc w klamstwie… ja to wszystko tak postrzegam, ale wiadomo to moje zdanie.

  7. jozek 16.04.2013 14:02

    ninjas84:

    Tak ja bylem kiedys bardzo sceptycznie nastawiony – nie jestem jednak ignorantem. Przeczytalem mase ksiazek w temacie – po jakims czasie bardzo latwo odroznic bzdury i bezwartosciowe wymysly -> ok 90%
    od tego co zostaje jakies 2%-5% to bardzo zatanawiajacy material ktory powinien byc przedmiotem powaznych badan. Ale jak to ze wszystkim bywa ludzie, ktorzy wiedza najmniej na dany temat, maja najbardziej zdecydowana opinie – znam ten mechanizm doskonale i nie interesuje mnie opinia ktora nie jest poparta rozeznaniem. Jako ze pracuje w informatyce – przypomina mi to wszystkich tych ktorzy nigdy nie uzywali nic poza windows i moze przez 2 dni ubuntu – ale maja bardzo zdecydowna opinie na temat Unixa – i tysiace powodow, zeby pozostac w swojej wygodnej strefie – to po prostu tak dziala. Coraz czesciej czuje ze nasza rzeczywistosc to sztucznie i na sile juz tylko podtrzymywana maskarada – zobaczcie jaki nastapil rozwoj w technice elektonicznej na przestrzeni ostatnich 20 lat – a samochody wciaz uzywaja silnikow spalinowych – technologia 100 letnia albo starsza i tak z wieloma przykladami – ktos kto wierzy, ze to
    normalne jest po prostu naiwny. Albo to, ze dzisiaj bez pieniadza albo konta bankowego nie da sie nic zrobic. Mysle ze sytuacja jest conajmniej dziwna. A pogloski o UFO itp (te rzeczowe i powazne) bardzo dobrze i logicznie komponuja sie w samym centrum tego zamieszana. Nie wiem czy to prawda czy nie – ale jestem bardzo zainteresowany zeby ja poznac – ktos kto z gory zaprzecza niczym sie nie rozni od kogos kto twierdzi bez rozeznania ze napewno kosmiczni bracia przyleca i nam pomoga posprzatac.

  8. goldencja 16.04.2013 14:58

    Widzę, że niektórzy Matrixa się naoglądali i uważają, że poznali “prawdę” wszechświata. Zamiast tracić pieniądze na bezużyteczne badania nad “istnieniem cywilizacji pozaziemskich” czy innych kosmitów, lepiej byłoby przeznaczyć ja na walkę z przestępczością zorganizowaną w postaci koncernów eksperymentujących na ludziach oraz na walkę z powszechniejącą głupotą i zbiorową halucynacją ludzką. Zamiast zająć się bieżącymi problemami ludzie wiecznie szukają jakichś nieprawdopodobnych istot, którym potem przypisują winę za los, do którego doprowadziła ich własna, przez lata pielęgnowana, głupota oraz lenistwo.

  9. jozek 16.04.2013 15:24

    goldencja:

    Nie zna sz sprawy – nie czytales/as o tym.
    Wyobraz sobie, ze to prywatna inicjatywa ludzi tych ludzi jezeli juz “marnuja” jakies pieniadze to tylko wlasne.
    Sluchalem niedawno o tej sprawie audycjie w Coast to Coast AM. To dobra Inicjatywa zabrali wielu ludzi ktorzy maja cos do powiedzenia w temacie – wojskowych, pilotow itp domagaja sie zeby rzad zajal jasne stanowisko w tej sprawie – chca zniesienia tzw “truth embargo” ktore w dzisiejszych czasach (po zakonczeniu zimnej wojny) nie ma sensu ich celem jest tez prezentacja dowodow, obserwacji, zeznan itp.

    tutaj ich motto:
    (fragment komentarz po angielsku usunięty – naruszenie regulaminu punkt 3i oraz 9 – cytaty w językach obcych należy tłumaczyć na język polski – Admin)

    jezeli uwazasz, ze to strata czasu – ignoruj.

  10. toya 16.04.2013 16:12

    ….”a jednak się kręci”….

  11. jozek 16.04.2013 16:36

    Zaryzykuje jeszcze takie spostrzezenie – z pokranicza ultra conspiracji

    Wydarzenia w Bostonie

    I komentarz Paris Tosen:
    (fragment komentarz po angielsku usunięty – naruszenie regulaminu punkt 3i oraz 9 – cytaty w językach obcych należy tłumaczyć na język polski – Admin)

    daje oryginalna wersje – dodam ze Autor/autorka nie wie o Citizens’ Hearing on Disclosure

    -ostre

  12. jozek 16.04.2013 17:55

    no i juz sie zaczelo nawolywanie do odwolania Citizens’ Hearing on Disclosure:

    http://jayvay.wordpress.com/2013/04/15/it-is-time-to-call-off-the-citizen-hearing-on-disclosure/

    coraz to bardziej ciekawe

  13. jozek 16.04.2013 18:47

    daje oryginal i moje tlumaczenie jezeli to takie strasznie trudne – uznalem ze oryginal jest lepszy.

    Sometimes a spontaneous terrorist-type event precedes the release of certain questionable information about a high profile person or even precedes some kind of disclosure. In order to prevent these “inconveniences” they have events on “standby” so as to have use them when necessary. As it might sound a bit ludicrous, having seen a number of these over the last several years I no longer believe in coincidences.

    Czasami spontaniczne wydazenia typu atak-terorystyczny poprzedzaja upublicznienie pewnych informacji dotyczacych wysoko postawionych osob, poprzedzaja tez pewnego rodzaju ujawnienie informacji (disclosure) . W celu zapobiegniecia tym niewygoda. Oni(wlodaze nasi 😉 ) maja gotow scenariusze takich wydazen – do wykozystania kiedy to konieczne. Moze to zabrzmiec niedorzecznie ale po tym jak widzialem to wiele razy przez pare ostatnich lat – nie wierze juz w przypadki

    teraz lepiej ?(przepraszam tez za moja pisownie jezyk polski sprawia mi duzo klopotu)

  14. Franz 16.04.2013 19:47

    Fajnie że w ogóle są ludzie którzy się zastanawiają i analizują naszą sytuację na planecie.

    Ja mam również kilka przemyślanych schematów naszego istnienia i jego sensu, od boskiego planu po wykorzystanie przez producenta.

    A to że istnieją inne rasy czy inteligencje materialne i energetyczne jakkolwiek by je nazywać to chyba logika.

  15. goldencja 16.04.2013 20:05

    @jozek, może i nie znam “sprawy” ale czy jest ktoś kto ją zna? Czy to, że w Biblii piszą o “bogu” oznacza, że on istnieje? Piszę książkę, ciekawe czy jak puszczę w ludzi, to kolejne teorie spiskowe się posypią. A zamierzam zarobić na wyznawcach takich teorii, tak jak zresztą ci “naukowcy” od cywilizacji pozaziemskich i twórcy filmów s-f. Jak tak patrzę na zarobki wróżbitów, głów związków wyznaniowych, śledczych UFO itp. bzdur, to nie wypada wziąć udziału w tym biznesie.

  16. goldencja 16.04.2013 20:06

    @up poprawka – nie wypada nie wziąć udziału w tym biznesie

  17. jozek 16.04.2013 20:29

    goldencja:

    O jakim konkretnie badaczu mowisz porownujac go do wrozbitow itp?
    Ja sie tym interesuje w sensie takim ze czytam i znam ludzi ktorzy badaja te wydazania.
    Wiem ze jest masa chanellingowcow i innyc magikow – ale nie dajmy sie zwariowac.
    To nie o nich mowa – oni maja tylko za zadanie przekonac takich jak ty ze to smieszny temat.

    Posiadam spora kolekcje materialow – niektorych bardzo zadkich – OK 100 tasm DLT kazda 35Gb.
    Np – rozmowy pilotow wyslanych do przechwycenia obiektu ktorzy na widok mozliwoci NOL ze strachu wpadali w panike – doswiadczeni bojowo piloci. zapisy ze stacji radarowych – obiekty scigane przez mysliwce przyspieszaja do ogromnych predkosci prawie natycmiastowo i zakrecaja pod katem 90′, sporo materialu z wydazen w Belgii i UK.

    Wiadomo mi ze 90% opisow spotkan z kosmitami w internecie to smiech.

    Ale jest bardzo niewielki odsetek takich zdarzen ktorych nie da sie latwo wyjasnic.

    Na poczatek polecam Stantona Friedmana – bardzo rzeczowy badacz – tak daleki od wrozek i magikow jak tylko sie da.

  18. K’kto 16.04.2013 20:46

    @goldencja
    I właśnie przez ludzi z takim podejściem jak twoje, przeszło 90% informacji na tematy związane z NOL to śmieci. I zniechęca to bardzo wiele osób w ogóle do interesowania się tym tematem.

  19. Wytagen 16.04.2013 21:30

    @goldencja to internetowy troll.Poznaje takich po tym co próbują zrobić.Wlasnie próbował ośmieszyć całą ta sprawę i niektórych tutaj piszących.Dezinformacja to ich bróń.Tylko że zostają zdemaskowani:) Egzopolityka-popieram.

  20. goldencja 16.04.2013 23:28

    W takim razie podajcie mi linka do jakiejkolwiek informacji o UFO – w sensie kosmitach, która jest weryfikowalna jako prawdziwa (jakiejkolwiek!). Teksty, że ktoś gdzieś napisał, powiedział albo nagrał niewyraźnie na kamerę wideo, nie robią już na mnie od 20 lat żadnego wrażenia. Może jakiś materiał genetyczny… cokolwiek co mogłoby stanowić jakiś dowód namacalny…sekwencja DNA. Uprzedzam, że relacje “świadków”, zwłaszcza zacofanych farmerów, naćpanych nastolatków czy szeregowych żołnierzy, którzy pierwsze lepsze zjawisko fizyczne uznają za UFO kosmiczne wkładam między te same bajki, co relacje z objawień Chrystusa i Maryjki.

  21. jozek 16.04.2013 23:42

    goldencja:
    Wygodny/a jestes – nie mam cie zamiaru edukowac – sam sobie poszukaj.
    Na marginesie – czy wiesz co znaczy slowo UFO ? bo wydaje mi sie ze nie wiesz. Po polsku N.O.L
    Czy ktos powyzej wspomnial o kosmitach (oprocz ciebie).
    Zreszta ty nie znajac zadnego faktu – zadnych dowodow z zalozenia nie akceptujesz. Nikt cie tu nie chce uswiadamiac – przeciez wszyscy swiadkowie sa nacpani a badacze to wrozki – ty natomiast nie majac kszty wiedzy na ten temat wszystko wiesz i mimo ze to dla ciebie bajki to strasznie masz do powiedzenia -> lama jestes i ladujesz na mojej liscie >ignore< jako ze nic nie wnosisz do dyskusji.

  22. goldencja 17.04.2013 00:06

    Toż chyba piszę, że odnoszę się do UFO w sensie kosmitów – latające spodki… rozumiesz? Czyli nie możesz wskazać żadnego linka. Wiara w UFO kosmiczne nie różni się niczym od wiary w każdą inną teorię nie popartą faktami. Możesz nazywać to ignorancją, dla mnie to racjonalizm.
    Może łaskawie wskażesz, których to dowodów i faktów nie akceptuję, bo jakoś żadnych nie wskazałeś? Chodzi ci o te taśmy, które zgromadziłeś i nikt oprócz ciebie ich nie może zobaczyć?

  23. K’kto 17.04.2013 00:35

    @goldencja

    We mnie na przykład coś takiego wzbudza wątpliwości co do nie-istnienia NOL-i:

    http://www.youtube.com/watch?v=4ymV2ipf65A

    http://www.youtube.com/watch?v=X-RPWhigpQg

  24. Takie_tam 17.04.2013 00:48

    @goldencja “Wiara w UFO kosmiczne nie różni się niczym od wiary w każdą inną teorię nie popartą faktami. Możesz nazywać to ignorancją, dla mnie to racjonalizm.”
    Może ze względu na późną porę, ale nie kumam chyba. Ty całkowicie odrzucasz istnienie cywilizacji pozaziemskiej?
    Bazując na racjonalizmie odrzucasz wszystko na co nie ma dowodu tak?

  25. jozek 17.04.2013 00:58

    K’kto

    Jedna z lepszych kompilacji obecnie na YT.
    Bardzo lubie ten fragment kiedy orbiter apollo obraca radar.
    Te tez sobie cenie:
    http://www.youtube.com/watch?v=6aLGtsxW-mg

    Sam uzywam scanera yaesu-vr5000 z akywna antena
    Zgloszen UFO przez pilotow jest okolo 5 / miesiac
    Ostanio okazalo sie ze to byly skoki spadochronowe – kontroler ustalil po 10 minutach.. w wiekszosci przypadkow podobne zdazenia – ale bylo kilka dziwnych w tym roku. ISS tez mozna czasem zlapac – ale ciezko cos przechwycic – bo te wazniejsze downlinki ida encrypted p25. a Dekrypcja
    jest przestepstwem. Czasem na analogu mozna zlapac cos ciekawego – ale perelki jak powyzsze pochodza z lat 60-70.

  26. jozek 17.04.2013 02:02

    goldencja:

    No zobacz uparty jak koza.

    Po ludzku ci napisze

    Wez sobie wyobraz ze UFO znaczy Niezidentyfikowany Obiekt Latajacy
    Skoro jest niezydentifikowany – to moja ciekawosc swiata nakazuje mi go zidentyfikowac.
    Zeby go zidentyfikowac – jak myslisz co trzeba zrobic – pogadac z ludzmi ktorzy widzieli, poczytac, poszukac.

    Jezeli ma sie do czynienia z czyms nieznanym to oczywiste jest ze poruszasz sie w sferze domyslow i spekulacji – taka symulacja myslowa, konfrontujesz to z innymi – razem idzie wam latwiej.

    Wyobraz sobie ze facet ktory wyanalazl radio tez spekulowal – zalozyl istnienie czegos na co nie bylo dowodow, przypadek tez odgrywal spora role, a takze obserwacjie i doniesienia ktore wysmiewano.
    To samo zokragloscia ziemi i odkryciem Kopernika. Tez bys Kopernika wrozka nazwal.

    Teraz idziemy dalej – dlaczego warto sie tym zainteresowac:

    Bo byc moze stanowia zagrozenie,
    Jezeli nie stanowia zagrozenia to moga nas phnac 1000 lat do przodu technologicznie – teraz wlasnie.
    Byc moze to oni po cichu pogrzebali w kodzie genetycznym malp i powolali nas na swiat.
    Nie znamy wlasnego pochodzenia jestesmy gatunkiem z amnezja.
    Moze obcy jezeli istnieja dluzej interesuja sie nami od dawna – i beda mogli nam opowiedziec

    obracamy sie w sferze domyslow, spekulacji rozumiesz ? Uwazasz ze to nie poprawne ?

    Teraz jeszcze jedno – istnieja teorie – domysly innych ktore mowia ze pewna grupa ludzi (zwiazanych byc moze z rzadami USA itp) juz te ustalenia poczynila ale z jakiegos powodu nie dziali sie nimi z nami.
    A to budzi co najmniej niepokoj.
    I dalej – co nalezy zrobic – zapytac ich o to zeby byc moze taka mozliwosc wykluczyc.
    I to wlasnie ma posrednio na celu ta imprezea.

    Twoje stanowisko jest takie: Slyszalem ze inni cos mowia – ja nic na ten temat nie wiem – ale to strata czasu i nie prawda tak samo jak wrozki.
    Do mnie ta argumentacja nie przemawia bo ja wychodze z pozycji ze nie wiem a chce sie dowiedziec
    a ty wychodzisz z pozycji – nie wiem i nie chce wiedziec – a wy tez nie wiecie
    Po prostu invalid.

    Ale jak pisalem gdzies tam wyzej – osoby o najmniejszej wiedzy nadrabiaja sila przekonan – to klasyczny mechanizm behawioralny. I calkowicie to rozumiem. Przepraszam ze nazwalem cie lama ale podenerwowalem sie 😀

  27. goldencja 17.04.2013 10:02

    Jeżeli od setek lat ludzie twierdzą, że widzieli kosmitów, latające spodki itp. i jedynymi dowodami na to są zeznania “świadków”, słabej jakości nagrania lub koła w zbożu zrobione przez termity, to tak – uważam, że racjonalnym jest uznanie, że ufoludków nie ma. Cała sytuacja przypomina mi Z Archiwum X. Serial był ciekawy ale to tylko fikcja. Tak jak religią ludzie sobie tłumaczą niezbadane zjawiska, tak samo wiarą w ufoludki tłumaczą inne niezbadane zjawiska. Tak jak religia jest wygodna dla władzy, by odwracać uwagę ludzi od spraw ważnych, tak samo wiara w ufoludki jest wygodnym narzędziem, by tajne wojskowe manewry, tajne satelity czy drony – zwalić na UFO a potem sprytnie udawać, że neguje się UFO, by publika jeszcze bardziej chwyciła haka.
    @jozek, nie wiesz więcej ode mnie, bo nie dotarłeś do dowodów o konkretnej wartości (taśmy nagrań niezależnie od tego, co przedstawiają w swojej nijakiej jakości, nie są żadnym wartościowym dowodem w XXI wieku). Wszyscy bazujemy na tym samym. Każdy wyciąga inne wnioski.
    Kiedyś na WM ktoś do mnie napisał, że nie znam się, bo nie byłam w różnych miejscach na świecie i nie widziałam tego co on – a kwestia dotyczyła wróżbitów i jasnowidzów. Czy muszę jeździć po całym świecie, żeby wiedzieć, że to są bzdury?
    Tak jak w przypadku boga, twierdzę na 99&, że ufoludków też nie ma. Nie dlatego, że wszystko wskazuje na to, że ich nie ma ale dlatego, że nic nie wskazuje na to, by byli.

  28. aZyga 17.04.2013 10:12

    W UFO nie trzeba wierzyć, to jest fakt.Po Polsku to NOL czyli Niezidentyfikowany Obiekt Latający, a takie obiekty istnieją do czasu, aż ktoś je zidentyfikuje i tyle.Może to tajne badania wojskowe, może to kosmici, albo jeszcze coś innego.

  29. aZyga 17.04.2013 10:23

    @goldencja jak zobaczysz taki obiekt, który porusza się wbrew prawom fizyki to pogadamy. Wszyscy miękną jak zobaczą to na własne oczy. Żona też się nabijała z tych filmików na YT, a jak sama to zobaczyła to nawet filmu telefonem nie zrobiła.

  30. goldencja 17.04.2013 10:32

    @aZyga, tobie też trzeba oddzielnie pisać, że odnoszę się do UFO w sensie kosmitów? Skoro wszystko wiedzący tutaj w odpowiedzi na mój zarzut, że nie ma cywilizacji pozaziemskich wskazują na nagrania z UFO, to chyba oczywiste jest znaczenie UFO w tej dyskusji?

  31. aZyga 17.04.2013 10:43

    @realista a jak to są podróżnicy w czasie, albo z innego wymiaru to jak ich nazwiemy 😉

  32. aZyga 17.04.2013 10:45

    @goldencja do mnie zawsze trzeba oddzielnie pisać 😛

  33. K’kto 17.04.2013 15:48

    @goldencja
    Chciałbym Cię zacytować:
    “(…)(taśmy nagrań niezależnie od tego, co przedstawiają w swojej nijakiej jakości, nie są żadnym wartościowym dowodem w XXI wieku).”

    A teraz chciałbym się upewnić, czy dobrze Cię zrozumiałem. Twierdzisz, że (!)niezależnie(!) od tego, co pokazują taśmy sprzed 40 lat, nie można uznać ich (a poprzez to jak rozumiem brać pod uwagę) za wartościowe, z racji ich niskiej jakości? Innymi słowy odrzucasz zupełnie te materiały?

    Gdyby tylko przyłożyć najprostszą analizę naukową do tych zdjęć wskazano by, że pokazane obiekty nie są zjawiskami “naturalnymi”. Zmiana prędkości (wyhamowanie – przyspieszanie) oraz zmiana trajektorii lotu wyklucza wszelkie ciała niebieskie czy kosmiczny “gruz”. To są zachowanie “sterowane”, które wymagają intencji – a intencja wymaga inteligencji. Poza tym wiele z tych obiektów znacząco odbiega od naszego wyobrażenia o ETS UFO (dla Pana realisty:) – niektóre obiekty wyglądały, jakby były w stanie półpłynnym – niemal zmiennokształtnym. To nie wyglądało jak “statek” tylko forma życia. Mnie osobiście ledwo się to mieści w głowie. Zignorować jednak tego faktu nie mogę – nie byłbym wtedy Uczciwy przed samym sobą, gdybym zaczął wybiórczo podchodzić do dostępnych informacji.

    Droga Goldencjo – ja też z przyjemnością zobaczyłbym materiały w jakości HD, w pełnym kolorze. Wiele ludzi rozumie jako “dowód” film z jakością hollywoodzkich produkcji – tak, jakby wtedy zobaczyli to wyraźnie i “wiedzieli co to jest”. Nic podobnego.
    Dobrze jest wiedzieć jak my sami “działami”. Poznawczo, poruszamy się swobodnie po tym świecie dzięki tworzeniu w swoich umysłach tzw. “reprezentacji”. Na przykład gdy napiszę “koń” – by zrozumieć to słowo, przywołujesz w swojej wyobraźni “reprezentację konia” – została ona poskładana z twojego doświadczenia – z wszystkich “koni” jakie widziałaś w życiu (czy to na żywo czy w TV – obojętnie). Tak samo z każdym innym słowem – dom, kwiatek, statek, gwiazda. Co się jednak stanie, gdy zobaczysz obiekt tak inny od wszystkiego co widziałaś i czego doświadczyłaś, że nie znajdziesz słowa by go opisać? Spójrz jak ja sam się wysławiam – obiekt “półpłynny” – odwołuje się do swojej własnej reprezentacji – tak tylko potrafię opisywać rzeczywistość. Jeżeli istotnie jesteśmy stale odwiedzani przez takie istoty a ich technologia prześciga naszą o tysiące lat – najzwyczajniej w świecie moglibyśmy “nie zrozumieć” tego co widzimy. Do niczego “przyłożyć” w naszej głowie.

    We mnie to wszystko po prostu wzbudza wątpliwości.

    @jozek
    Nie wiem czy widziałeś to wydarzenie ze stycznia 2011. Wygląda ciekawie.

    http://www.youtube.com/watch?v=0fhFquWUHLA

  34. goldencja 17.04.2013 19:49

    @K’kto, pomyśl. Mamy satelity, teleskopy, różne urządzenia pomiarowe i przez ostatnie 50 lat udało się zarejestrować UFO tylko na kiepskiej jakości taśmach i innych nagraniach? Nie wydaje Ci się to dziwne? Teleskopy mają ludzie również prywatni, studenci, wykładowcy. Satelity posiadają różne rządy i organizacje. Ludzie mieszkają prawie na całej planecie. I chcesz mi powiedzieć, że dziwnym sposobem, nie ma żadnych innych dowodów oprócz nagrań, które każdy amator mógłby sfabrykować na zwykłym domowym pececie? Chcesz mi powiedzieć, że masa różnorakich urządzeń nie jest w stanie zarejestrować kosmicznego ufo, ale przypadkowi gapie już są? A co z tymi historiami o uprowadzeniach? Czy rzekome ofiary nie miały na sobie i w sobie obcego DNA lub substancji nie występujących na Ziemi?
    Dla mnie wszelkie niewytłumaczone zjawiska pozostają niewytłumaczonymi zjawiskami. Na pewno nie będę przypisywać ich istotom, których istnienia nikt nie jest w stanie udowodnić. Zwłaszcza biorąc pod uwagę bujną wyobraźnię gatunku ludzkiego, który od wieków przypisuje niewyjaśnione jakimś istotom inteligentnym (boskim, kosmicznym).

    Podobnie jak w przypadku religii, temat ten mnie drażni, gdyż pozwala pewnym grupom zarabiać na naiwności ludzi. Nie wiem po jaką chorobę finansować badania nad poszukiwaniem inteligencji pozaziemskiej, gdy jest tyle innych ważniejszych badań do zrobienia. Jeśli jest gdzieś jakaś kolonia kosmitów o inteligencji znacznie bardziej rozwiniętej od ludzkiej, to zapewne przedstawią się nam – człowiek już wysyła jakieś informacje w kosmos z nadzieją, że ktoś na nie odpowie (śmiech!). Jeśli jest kolonia kosmitów o słabszej inteligencji od ludzkiej lub podobnej, to prędko się nie spotkamy. Wystarczy popatrzeć, gdzie ze swoim IQ dolatuje obecnie człowiek.
    Poza tym inteligencja jest cechą biologicznych organizmów wykształconą w drodze ewolucji na tej planecie – o takich a nie innych wartościach różnych oddziaływań. Ile milionów lat świetlnych od nas może się znaleźć planeta o podobnych warunkach i historii, żeby była najmniejsza szansa na wykształcenie na niej organizmów biologicznych, które będą miały warunki odpowiednie do ewolucyjnego wykształcenia inteligencji?

    Przykro mi chłopaki, że Was rozczaruję swoją postawą, ale na 99% jesteśmy sami we wszechświecie. Jeśli jest jeszcze ktoś, to nigdy się nie spotkamy. Jeśli jest rodzaj życia innego niż biologiczne, to nigdy go nie zrozumiemy jako życie, bo nie jesteśmy do tego przystosowani i znamy cechy życia wyłącznie biologicznego. Dodatkowo uważam za kompletny egoizm oczekiwanie, że kosmici istnieją i mają cechy podobne do ludzkich. Dlaczego bogowie i kosmici zawsze muszą posiadać cechy ludzkie, cele ludzkie, słabości i zamiary? Dla mnie jest to nie do przyjęcia.

  35. K’kto 17.04.2013 23:02

    @goldencja
    Zakładanie, że rządy takich państw jak USA czy Rosji momentalnie poinformowałyby swoich obywateli – a w konsekwencji cały świat – o odkryciu istnienia inteligencji pozaziemskiej, jest dość idealistyczne. Nie mówiąc już o bezpośrednim kontakcie z inteligencją pozaziemską – szczególnie, jeżeli mogliby na tym skorzystać (np. pozyskanie technologii, przewagi militarnej nad innymi państwami, etc.).
    Jeżeli znasz angielski, polecam Ci poniższą analizę:
    http://www.youtube.com/watch?v=whQWRUQ1mho

    Facet na własną rękę analizuje kilka oficjalnych zdjęć NASA i wskazuje jak zostały zmanipulowane.

    A zwykli ludzie jak najbardziej obserwują i nagrywają najróżniejsze rzeczy – chociażby jak to:
    http://www.youtube.com/watch?v=1zO-tprzdn8

    Jednak niewiele z tego wynika – takie obrazy nic nie wyjaśniają. Pomijam poziom komentarzy pod tym filmem.

    Na chwilę obecną zadowolę się “(..)na 99% jesteśmy sami we wszechświecie”. Podzieliłem się z Tobą moimi wątpliwościami i uznałaś je warte 1% niepewności :))

    Co do religii zgadzam się zupełnie – “Bóg” przedstawiany w religiach ziemskich to nie obraz “Stwórcy”, a wyobrażenie człowieka będącego “Bogiem” (“Człowiek-Bóg”).

  36. K’kto 19.04.2013 00:39

    Widzę, że pierwszy link z mojego komentarza #27 odnosi się teraz do krótszej kompilacji. Poniżej jej pełna wersja.

    http://www.youtube.com/watch?v=WlLN_Jcg1pc

    – oraz kanał autora obydwu kompilacji

    http://www.youtube.com/user/LunaCognita/videos?view=0

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.