119 223 zł za wydrukowanie artykułu w „Wyborczej”

Opublikowano: 26.01.2016 | Kategorie: Gospodarka, Media, Wiadomości z kraju

Liczba wyświetleń: 392

W czasach rządów PO-PSL podpisywane były umowy, zgodnie z którymi Agora dostawała niemal 120 tys. zł za opublikowanie na łamach “Wyborczej” tekstu zleconego przez ministerstwo.

Jeśli przyjrzymy się rejestrowi umów zawartych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w 2013 roku, to znajdziemy tam pozycję numer 85 – “Usługi publikacji artykułu dotyczącego cyfryzacji telewizji naziemnej w dzienniku ogólnopolskim”. Umowa została zawarta ze spółka Agora, która wydaje “Gazetę Wyborczą”. Koszt? – 119 223,92 zł!

W kontekście powyższego warto również wspomnieć o treści odpowiedzi na interpelację poselską posła ruchu Kukiz’15 Andrzeja Maciejewskiego, który w grudniu ub.r. skierował zapytanie do Ministra Skarbu Państwa, dotyczące wydatków na reklamę Spółek Skarbu Państwa w latach 2007-2015. W odpowiedzi ministerstwo wykazało, iż we wspomnianym okresie wydatki na reklamę poniosło 148 spółek nadzorowanych przez Ministra Skarbu Państwa na łączną kwotę 356,6 mln zł. Spółka Agora należała do jednego z największych reklamobiorców spółek Skarbu Państwa w okresie rządów PO-PSL. W latach 2007-2015 otrzymała łącznie aż 17 mln 128 tys. zł!

Przejęcie władzy przez PiS może oznaczać dla Agory zakręcenie strumyku kasy związanego z opłatami za reklamy i ogłoszenia zlecane przez rząd, ministerstwa i spółki Skarbu Państwa.

Na podstawie: mc.gov.pl, Express.olsztyn.pl
Źródło: Niewygodne.info.pl

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Zostań pierwszą osobą, która oceni ten wpis!
Loading...

TAGI:

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

5
Dodaj komentarz

Chcesz skomentować? Zaloguj się!
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy
Powiadom o
Prometeusz
Użytkownik
Prometeusz

Aaaaj-waaaj…! Ajajaaaaj! :)

ZIWK
Użytkownik

Raczej skierowanie rzeki państwowych – a więc MOICH pieniędzy do Radyja, Telewizyji i Gaz-Polu i innych “czarnych” mediów.

agama
Użytkownik

już lepiej, żeby te nasze pieniądze na patriotyczne Radio Maryja poszły, niż na antypolską propagandę z Niemiec

smerf
Użytkownik
smerf

Jasne, niech mają kasę, skoro im źródła termalne powysychały:

http://wpolityce.pl/media/279210-o-tadeusz-rydzyk-szukamy-prawdy-chcemy-prawdy-i-za-nia-sie-opowiadamy-sympozjum-oblicza-manipulacji-zrodla-i-skutki

P.S. Ale dawajcie odyrowi swoją kasę. Od mojej WARA!

Wadera
Użytkownik
Wadera

Cieszę się, że Gó…no Wybiórcze kwiczy, bo koryto ucieka. Nareszcie. Tyle lat Szechter manipulował i dzielił Polaków. Dosyć tego.