2012 – najciekawszy rok od 2000 lat

Opublikowano: 28.12.2011 | Kategorie: Polityka, Wiadomości ze świata

Liczba wyświetleń: 1541

8 i 9 grudnia Lindsey Williams w Alex Jones Show przekazał szereg nowych informacji z kręgu globalistów na temat Iranu i niektórych wydarzeń, które będą miały miejsce w nadchodzącym roku 2012.

Na przestrzeni 2012 roku anglo-amerykański establishment planuje zaatakowanie Iranu. Plan ten zakłada jednak nietypową taktykę zakładającą zmuszenie Iranu, aby na oczach wszystkich, oficjalnie wystrzelił jako pierwszy. Tak więc ani USA, ani Izrael ani NATO oficjalnie nie wystrzelą jako pierwsi. Natomiast nieoficjalnie będą bombardować jednostki, ludzi i zabudowania na terenie Iranu, co zresztą już ma miejsce. Do tej pory zbombardowano dwie bazy wojskowe. Pytanie ile tego typu aktów terroru będzie tolerował Iran na swoim terytorium? Oprócz zaczepnych działań terrorystycznych, anglo-amerykańskie imperium nałoży wszystkie możliwe ekonomiczne i prawne ograniczenia, embarga, utrudnienia, blokadę środków finansowych itp.

Głównie ze względów politycznych wojna z Iranem planowana jest na wrzesień-październik 2012. Wybory w stanach odbędą się w listopadzie 2012, a obecnie zasiadający prezydent Obama ma minimalne szanse na reelekcję. Aby zwiększyć prawdopodobieństwo wygranej, wybory muszą się odbyć w aurze zagrożenia narodowego. W ten sposób Obama będzie mógł pokazać silną rękę przywódcy i obrońcy narodu. W terminologii wyborów w stanach zjednoczonych akt wojny/terroru zaraz przed wyborami nazywany jest “October suprise” (październikowa niespodzianka). Żaden zasiadający prezydent nie przegrał wyborów w kontekście wojny/zagrożenia wojną, obywatele boją się zmiany w szeregach całej administracji w sytuacji zagrożenia. Czy i tym razem historia się powtórzy?

Sytuację na Bliskim Wschodzie komplikuje zaangażowanie się Rosji i Chin. Rosja po raz pierwszy od upadku bloku wschodniego angażuje się militarnie w konflikt wspierając Syrię. Rosjanie wysłali do Syrii najnowsze pociski typu Iskander i prawdopodobnie również S-300, w celu wsparcia rządu Assada, który gwarantuje utrzymanie jedynego rosyjskiego portu wojskowego na morzu śródziemnym. Rosja wysłała również w rejon Syrii własne statki. Chiny wspierają Iran i Pakistan w ich dążeniu do uniezależnienia się od USA. Wraz z początkiem konfliktu Chiny wstrzymają handel z zachodem tj. USA i krajami NATO.

Obecnie USA wraz z NATO chcą wejść militarnie do Syrii. W razie konfliktu Iran zadeklarował pomoc dla Syrii. Z kolei Iran ma za sojusznika Chiny i niebezpośrednio Rosję będącą zaangażowaną w Syrii. Tym samym jakikolwiek konflikt z Iranem i Syrią może zaangażować wszystkie najważniejsze siły na świecie (USA, NATO, Chiny i Rosję) co może stać się punktem zapalnym dla trzeciej wojny światowej.

Już dziś Iran przeprowadza manewry zamknięcia cieśniny Ormuz przez, którą przepływa około 40% ropy dla całego świata. Zamknięcie tego szlaku żeglugowego wyśle ceny powyżej 200 USD za baryłkę, czyli dokładnie tak jak tego chcą anglo-amerykańskie elity. Ten konflikt jest częścią ich scenariusza opisanego wcześniej przez pana Williamsa.

W USA kartki żywnościowe, renty, emerytury będą nadal wydawane do 2013 i dalej. Krach całego systemu emerytalnego i systemu socjalnego nastąpi później niż systemu finansowego.

Według L. Williamsa rok 2012 będzie również rokiem krytycznych zmian społecznych. Społeczeństwa będą poddane bardzo agresywnej demoralizacji, co w kręgach elit określane jest jako “mesjasz diabła”. W mediach i przez polityków promowana będzie kampania strachu. W ten sposób wszyscy będą żyli w strachu, pozbawiając się krytycznego myślenia i analizowania zdarzeń. Oczywiście odpowiedzią na wszystkie lęki i demoralizację społeczeństwa będzie nowy globalny angloamerykański system, nowa waluta światowa i system ekonomiczny, jednym słowem Nowy Porządek Świata, przed którym od lat wszyscy znający problematykę ostrzegają.

W kręgach elit, których system religijny jest daleki od etyki chrześcijańskiej zachodu i opiera się na wierze w Lucyfera, wierzy się, że ten agresywny ruch po stronie elit będzie miał swój wydźwięk po drugiej stronie. Mówią oni o tym, że coś się wydarzy w 2012 roku co można określić jako “manifestacja obecności” sił dobra.

Źródło: Prison Planet


TAGI: , , , , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

58 komentarzy

  1. Don_Mateo 28.12.2011 10:25

    ‘Mówią oni o tym, że coś się wydarzy w 2012 roku co można określić jako „manifestacja obecności” sił dobra.’

    Pewnie będzie tak jak w Biblii – sztan zacznie robić cuda żeby ludzi zbic z tropu. heh Pewnym trzeba byc jedynie tego, ze zawsze mozna pójśc w te drugą stronę i odwrócić się całkowicie od systemu, bo już można. wszystkie przepisy na to zezwalają… no za rok to będzie sie dzialo

  2. ananasxxx 28.12.2011 10:49

    biblia jest oparta na 666

    Najwazniejsza jest wiedza starozytnych cywilizacji, czyli postep w harmonii miedzy wszystkimi dziedzinami zycia na planecie w zgodzie z naturą równi.
    Jeśli jest równowaga jest harmonia…………
    Szanujmy swoje planety dookoła a Ziemia nam to wynagrodzi.

  3. bartosz_kopan 28.12.2011 11:13

    No to ładnie się ten rok, według tego zapowiada…

  4. Velevit 28.12.2011 11:57

    Eh, wg prison planet wojna z Iranem miała zacząć się przed końcem tego roku, pamiętam co najmniej dwa artykuły z tej strony, sprzed kilku miesięcy. Najpierw informowali, że inwazja może nastąpić za dwa tygodnie, później że za dwa miesiące, a teraz przenieśli termin na jesień przyszłego roku, lol. I co? będziecie teraz jarać się tym tematem przez kolejny rok?! Żenada, nie wierzę już w nic co pisze Alex Jones… tanie sensacje i odgrzewane kotlety :-/

  5. Don_Mateo 28.12.2011 11:59

    Biblia to jest ksiega na ktorej opierają się wydarzenia na świecie. Wiadomo, że przed podziałem Egiptu było najlepiej.Do tego dazymy. jednak czy tego chcemy czy nie musimy żyć wg tego co mówi biblia i koran, bo Świat według tego sie kręci. Co nie znaczy, że ta właśnie droga o ktorej mowi ananasxxx jest własnie tą samą drogą o której ja mówię. Jednak trzeba ją sobie wykreować samemu, z najbliższymi, nie całym społeczeństwem. Bo to sie nigdy nie uda.. Nowe społeczności potworzą się same

  6. Don_Mateo 28.12.2011 12:07

    Velevit przeciez napisane jest ze juz sie zaczela ta wojna. tylko odpowiedz iranu bedzie dopiero za rok.. przeciez juz bombarduja Iran…ja nie wiem jak wy czytacie te artykuly

  7. Velevit 28.12.2011 12:32

    Aha.

  8. Natan 28.12.2011 12:49

    Jeśli już chodzi o Biblię, to ona zapowiada atak Narodów Zjednoczonych na wszystkie religie na całym świecie, zniszczenie ich i ograbienie z bogactw.
    Przepowiada też, że będą później tego żałować.
    Jak się to zacznie dziać, to zapytacie skąd wiedziałem.

  9. memento 28.12.2011 12:54

    A jak się nie zacznie dziać, to wymyślisz na poczekaniu coś innego.

  10. wiara milosc nadzieja 28.12.2011 13:12

    przeczytajcie o tym jak WAtykan nawołuje do zbudowania władzy światowej – jest tu tez mowa o jesieni 2012 jako o mozliwej dacie wojny na blsikim wschodzie – kto jest sprawiedliwi i bedzie w niej trwał nie da sie oszukac ani antychrystowi ani fałszywemu prorokowi a beda miec cały aresnał oszustw i sztuczek – antychryst ma byc madrzejszy od proroka Daniela i ma miec zdolnosc rozumienia tajemnych rzeczy jak Salomon

    jesien 2012 ? – http://zbawieni.com/showthread.php?tid=142

  11. Velevit 28.12.2011 13:39

    Nom, grubo… ale Saurona i tak nie przebije, więc nie bój żaby, wojownicy światła i tak zawsze wygrywają… i potem wszyscy żyją już długo i szczęśliwie 😀

  12. fm 28.12.2011 13:42

    “biblia jest oparta na 666” – “Jeśli tylko ludzkość znałaby moc trójek, szóstek i dziewiątek, to byłby to kompletnie inny świat.” – Nikola Tesla

  13. memento 28.12.2011 13:54

    Kiedy Tesla coś takiego powiedział?

  14. fm 28.12.2011 13:57

    Nie dajmy się nastawiać negatywnie. Oni energię czerpią ze strachu.. Odpowiednio spreparowane treści lądują w mediach i przyzwyczajają społeczeństwo oraz powodują przyzwolenie społeczne.

  15. fm 28.12.2011 14:02
  16. memento 28.12.2011 14:04

    No właśnie to jedyne źródło. Może szepnął Marko Rodinowi na ucho, razem z poprawną definicją liczby pierwszej i wymierną liczbą Pi 😀

  17. Velevit 28.12.2011 14:05

    Hehe, Marko Rodin robi kariera 😀

  18. Roots Chant Rising 28.12.2011 14:05

    Bo w biblii mówią…Równie dobrze można sobie tłumaczyć baśnie Andersena co i kiedy nastąpi, obydwie książki napisał człowiek 🙂 Popieram ananasa , starożytni mieli ogromną wiedzę na temat życia i świata.Nie wiedzieć czemu zatraciliśmy tę wiedzę i teraz jest jak jest.
    wmn Watykan to zwykła korporacja, wzywając do utworzenia rządu światowego pokazują swoje prawdziwe oblicze.Ale nie ma co się spierać przez popa przemawia najwyższy ponoć.

  19. fm 28.12.2011 14:17

    @memento – nic nie jest oczywiste w tym poznawaniu świata..
    Intryguje mnie jednak sprawa 3,6,9 w kontekście Tesli, ponieważ on potrafił zrobić coś, czego nikt inny do tej pory nie potrafi.
    Nasze dywagacje o świecie/wszechświecie są jak układanie miliardów puzzli w układance, gdzie masz tylko parę odkrytych kawałków..

  20. bartosz_kopan 28.12.2011 14:20

    @Roots Chant Rising
    Masz rację i piszesz coś na co ja już w paru postach zwróciłem uwagę. Zapewne jeśli żyli byśmy w Indiach co poniektórzy cytowali by Bhagawadgitę. Nie dostrzegają że ukształtował ich przypadek, czyli miejsce urodzenia (konkretnie na teranie opanowanym przez religię rzymsko-katolicką).

  21. Roots Chant Rising 28.12.2011 14:24

    memento rozumiem że nie dopuszczasz innej definicji liczb pierwszych bo tak mówią 🙂
    Kiedyś mówiono że ziemia jest płaska .
    Wysil zatem swoją mózgownicę i postaw jakąś konkretną antytezę zamiast wlepiać ironizujące komentarze, prawie jak znak rozpoznawczy typu “jestem ograniczony”.

  22. memento 28.12.2011 14:24

    Marko Rodin wie, że podanie nazwiska Tesli daje mu niezłego kopa intelektualnego 😀 W tym wykładzie absurdy i sprzeczności mnożą się z minuty na minutę, ale ludzie to kupują bo myślą, że przełamują dogmaty. Próba znalezienia wymiernej liczby Pi(podobnież Marko Rodin ma ją gdzieś wyliczoną) nie jest antydogmatyzmem tylko zwykłą głupotą. To tak jak poszukiwanie czwartego boku w trójkącie, a bzdury, albo komunały jakie sprzedaje Rodin są podobnego sortu;]

  23. fm 28.12.2011 14:27

    @bartos_kopan – Ciebie może ukształtował przypadek, mnie nie i nie wierzę ani w przypadki ani w zbiegi okoliczności w żadnym kontekście.

  24. fm 28.12.2011 14:29

    @memento – czy ja Ci karzę w to wierzyć albo przyjmować jako prawdę? 🙂

  25. memento 28.12.2011 14:31

    @Roots Chant Rising, jak definicja liczby pierwszej może być błędna? Wyobraź sobie, że wydzielę ze zbioru liczb liczby podzielne przez cztery i nazwę je liczbami drugimi, a Ty powiesz mi, że moja definicja liczb drugich jest błędna. Przecież to nie ma nawet cienia sensu, proces nazywania zbiorów liczb: liczby pierwsze, parzyste, ujemne jest całkowicie arbitralny, nie można się pomylić! Jeśli zbiór liczb pierwszych Marko Rodina wyklucza się ze zbiorem liczb pierwszych powszechnie uznanym to potrzebuje on innej nazwy. Równie dobrze mogę twierdzić, że trójkąty mają 3 lub 4 boki i jesteś ograniczony/a jeśli tego nie uznajesz. Matematyka nie jest nauką empiryczną, nic nie ma do tego badanie kształtu Ziemi! Dowód matematyczny pozostaje w mocy do końca świata.

  26. memento 28.12.2011 14:32

    @fm, nie każesz i co w związku z tym, nie mogę się krytycznie wypowiedzieć?

  27. fm 28.12.2011 14:32

    pewnie, że możesz 🙂

  28. memento 28.12.2011 14:38

    Reasumując: Definicja liczby pierwszej wyprzedza jej nazwę, nie może być błędna.

  29. kapsaicyna1202 28.12.2011 14:46

    Coś czuję , że za chwilę będziecie podważać aksjomaty matematyki i opanujecie do perfekcji dzielenie przez 0 🙂

  30. memento 28.12.2011 14:48

    “memento rozumiem że nie dopuszczasz innej definicji liczb pierwszych bo tak mówią :)” A jaki miałby być inny powód? Dlaczego atomy węgla mają symbol C? Może symbol C powinien określać jakieś inne atomy? Mam nadzieję, że widzisz do czego prowadzi takie myślenie.

  31. Velevit 28.12.2011 14:51

    Heh, trochę to śmieszne, to całe rozpatrywanie definicji liczb pierwszych. Ja tam nigdy orłem z matmy nie byłem, ale zbiory liczb to absolutna podstawa i właściwie nie ma tam czego dowodzić, po prostu albo zna się definicje poszczególnych zbiorów albo nie. Założę się, że niejeden matematyk ubawiłby się czytając to… uzasadnienie memento moim zdaniem jest jak najbardziej wyczerpujące.

  32. kapsaicyna1202 28.12.2011 15:05

    Ostatnio oglądałem program . Prowadzący zapytał jednego co oznacza symbol H w H2O a ten mu odpowiedział , że chlor ;). A nich mi ktoś poda inną definicję liczb pierwszych.

  33. luq 28.12.2011 15:06

    @Roots Chant Rising
    co z tego, że Biblia została napisana przez człowieka? Jezus też był człowiekiem i Maryja była także. A jednak Jezus to osoba boska. Biblia została napisana przez człowieka, ale natchnionego przez Boga.

    Na marginesie śmieszą mnie tzw. “ateiści” poddający w wątpliwość wszystko co święte, a wierzący w jakieś dyrdymały o kosmicznych pozaziemskich cywilizacjach.

  34. Velevit 28.12.2011 15:12

    @kapsaicyna1202

    Te sobie coś takiego przypominam, to chyba było w “Jeden z dziesięciu”, żadnych innych programów zresztą nie oglądam w tv.

  35. Velevit 28.12.2011 15:14

    A propos definicji, @luq zdefiniuj termin “święte” 😀

  36. bartosz_kopan 28.12.2011 15:41

    @luq
    A dla mnie śmieszne jest (a może zatrważające), że w 21 wieku ludzie nadal uznają za prawdę rzeczy, którym przeczy nawet ich własna logika (że braku znajomości historii nie wspomnę).
    A dzięki takim wyśmiewanym przez Ciebie “dyrdymałom”, mamy dziś cywilizację, wiedzę o wszechświecie i jego początkach (ciągle uzupełnianą), latamy samolotami i leczymy znaczną część chorób (zamiast np. odprawiać nabożeństwa 🙂 itd. Dzięki “świętościom” mieliśmy ponad tysiąc lat wiary w zabobony i tępienia wszelkiej wolnej nauki.
    @fm
    ehhh… bozia (pytanie tylko która, bo w historii ludzkości było ich całe mnóstwo i bóg chrześcijański jest całkiem młodym bóstwem) realizuje właśnie wobec Ciebie, po 14 mld lat od powstania wszechświata, i 4,5 mld lat od powstania ziemi i 4 mld lat ewolucji, wielki plan. Cały świat czekał na Twoje pojawienie się właśnie tu i teraz. Brawo!

  37. kapsaicyna1202 28.12.2011 15:51

    Ja tam wierzący nie jestem i nie mam nic przeciwko , że ktoś w cokolwiek wierzy ale ciśnienie mi podskakuje jak ktoś próbuje mi wciskać te swoje ‘racje’.

  38. fm 28.12.2011 17:30

    @bartosz_kopan – to co piszesz, to tylko twoje postrzeganie świata. Na szczęście. Moje jest zupełnie inne, zatem dla mnie to co Ty piszesz w ogóle nie musi być prawdziwe i nie jest 🙂

  39. Roots Chant Rising 28.12.2011 18:02
  40. Roots Chant Rising 28.12.2011 18:07

    I tak na prawdę to generalnie kościół i cała paranoja z tą korporacją związana wkurza mnie najbardziej, nie ludzie wierzący. Niech sobie każdy wierzy w co chce.

  41. norbo 28.12.2011 18:37

    Niby analiza sytuacji geopolitycznej… az tu nagle Lucyfer… 😀 Teraz kazdy twierdzacy, ze USA i sojusznicy celowo cynicznie wywoluja wojny bedzie kojarzony z dziwakami od dziwnych wierzen… O to chodzilo, prawda?

  42. Velevit 28.12.2011 19:48

    @norbo

    No ba, oczywiste jest że Alex Jones odwala krecią robotę.

    Btw, podobnie było w moim postrzeganiu z szczepionkami na świńską grypę. Te jazdy o depopulacji powstały w takim samym celu – skojarzenia ludzi uważających że pandemia to przekręt z “dziwakami od dziwnych wierzeń”… a korporacje spokojnie powtarzają sobie ten sam scenariusz i koszą grubą kasę.

    Cel tej gorączki chemtrailowej też najprawdopodobniej jest identyczny. Wyjedziesz gdzieś w towarzystwie z jakąś teorią spiskową, to od razu wezmą cię za świra od chemtraili 😀

  43. arab 28.12.2011 20:15

    Wzmiankowana “manifestacja obecności” sił dobra, jest opisana w prywatnych objawieniach – kto chce coś więcej na ten temat poczytać proponuję poszukać frazy “ORĘDZIA OSTRZEŻENIE”, albo jak kto woli, kliknąć na polskie tłumaczenie występujące na stronie:

    http://dzieckonmp.files.wordpress.com/2011/09/ostrzezenia_2010-20111.pdf

    Jest tam też bardzo dużo informacji na temat najbliższej przyszłości.
    Bardzo polecam! Będzie dobrze!

    p.s.
    Jestem czytelnikiem Wolnych Mediów, jeszcze sprzed zamachu smoleńskiego, a to jest mój pierwszy wpis 🙂 Pozdrawiam rodaków wolnomyślicieli!

  44. mr_craftsman 28.12.2011 20:44

    bez sensu się spierać o definicje matematyczne..

    matematyka to jedyna prawdziwa nauka, bo została całkowicie stworzona przez byt zewnętrzny. jako taka jest jedyną nauką wewnętrznie spójną i obiektywną, a każda definicja czy teza jest oparta o obiektywny dowód hipotezy,
    I to bez narażenia się na błąd obserwacji, subiektywnej oceny i opinii, żaden błąd którego nie można wykryć i poprawić nie istnieje w matematyce.

    każdy może samodzielnie postawić tezę i ją dowieść, zaś jeśli podważa jakieś podstawowe aksjomaty, to musi stworzyć swoją własną matematykę, gdzie będą poprawne jego własne tezy =)

    stąd – nie można ot sobie rzucać i podważać definicji liczb pierwszych.
    trzeba to udowodnić – bo można.
    wystarczy tylko do tego znajomość przedmiotu dyskutowanego (matematyki).

    we wszystkich innych dziedzinach nauki sprawy są kwestią opinii i subiektywizmu.
    w matematyce rządzi obiektywizm, dlatego nie możesz fm kwestionować definicji liczby pierwszej bez dowodu.

  45. Roots Chant Rising 28.12.2011 21:53

    Więc jak to?Prawdziwy wierzący w boga człowiek nie sprzeciwia się wobec wyzyskowi jaki prowadzi korporacja kościoła katolickiego i paru innych kościołów:)Robią to w imię boga, w którego wierzysz a on chyba tego nie lubi? Więc całe grono wierzących w Boga Biblii , miliony ludzi na całym świecie nie odcinają się od tej instytucji?
    Jeśli chodzi o 10 przykazań to dalej mi nie odpowiedziałeś.Jak mam je traktować? Czy 10 przykazań to dogmaty katolickie czy słowo boże?

  46. Staszek 28.12.2011 22:17

    Podstawowe pytanie czy szukamy Boga,czy szukamy teorii na jego nieistnienie.

  47. Roots Chant Rising 28.12.2011 22:25

    Jedno nie wyklucza drugiego i chciałbym dostać odpowiedź od wierzącej osoby na te pytania.

  48. Staszek 28.12.2011 22:54

    Roots Chand Rising proszę nie sugeruj,że kościół wyzyskuje i co tam jeszcze w imię Boga to totalne przegięcie.Daleki jestem od usprawiedliwiania niegodziwości w kościele,mam świadomość tego co się dzieje.Wydaje mi się,że za bardzo uogólniasz.Kościół strukturą przypomina w uproszczeniu rodzinę,dla tego boleśnie przyjmujemy jego krytykę czy to słuszną czy nie,taka jest zasada.Czy Ty odciął byś się od rodziny gdyby np.ojciec lub matka piła a siostra się puszczała.Bez urazy.Czy nie chodzisz do lekarza o którym wiesz,że bierze w łapę itd.Kościół jest taki jak my wszyscy ani lepszy ani gorszy co nie zmienia jego głównego zadania -ewangelizacji.Nawet niedoskonały nauczyciel może po mistrzowsku wykonywać swoje zadania.

  49. Velevit 29.12.2011 00:03

    Uh, zlitujcie się proszę! Aż mnie mdli od czytania tych dyrdymałów.

    PS. Prawo mojżeszowe chyba nie obowiązywało nawet samego Mojżesza, bo przytaszczył te 10 przykazań, a jakiś czas później z swoimi ludźmi dokonał masakry plemienia Medianitów, o ile dobrze pamiętam… pozostawiając przy życiu tylko dziewice, które miały zostać zeszmacone przez tych zwyrodnialców… a przecież dekalog zabrania zabijania i “pożądania żony bliźniego swego”. Ale co ja się będę mądrzył, przecież wy wierzący czytacie Biblię, nie?!

  50. Velevit 29.12.2011 00:09

    …a ten starotestamentowy bóg to chyba ułomniejszy nawet jest niż jego wyznawcy.

    …no i powiedziałem to, nie bulwersujcie się proszę, to i tak nic nie pomoże 😀

  51. norbo 29.12.2011 00:45

    Ciekawe jest to, ze ten artykul praktycznie nie porusza kwestii religijnych – jedynie przy koncu pojawia sie nieznaczna wzmianka o kulcie Lucyfera, a jednak nie przeszkadza to prowadzic “teologicznej dysputy” przy okazji tej nieteologicznej lektury… Przypomina mi to pewne zjawisko wystepujace w ksiazce “Stan wyczerpania” (Greg Egan) – autor opisal tam “kulty ignorancji”, grupy odrzucajace wszelkie naukowe (czy chocby racjonalne) proby wyjasniania swiata…

  52. truth finder 29.12.2011 00:47

    100% poparcia dla luq,
    do Velevit , z hebrajskiego świety znaczy oddzielony, chodzi o oddzielenie od grzechu, takiego tez sposobu życia-“…bądźcie świeci…”-nie żyć w grzechu być z dala od niego.

  53. fuManchu 29.12.2011 01:33

    Nigdy nie byłem dobry z matematyki.

  54. norbo 29.12.2011 02:47

    Zabawne jest tez poszukiwanie abstrakcyjnego boga w biblii jako takiej. Przypomina mi to pewnego znajomego muzulmanina, gdy mu powiedzialem, ze mnie zaden bog nie obchodzi – istnieje czy nie mi tam wszystko jedno, zapytal: no a ksiega (koran)? Tak jakby sam fakt istnienia koranu mial byc dowodem istnienia boga…

  55. luq 29.12.2011 08:28

    @Roots Chant Rising
    Banan dopasowany do ręki, dobre 😀 ale filmik swoją drogą żałosny.
    Jeśli już wymieniać się youtubem to polecam wszystkim wykład Dinozaury i Biblia, dość zaskakujący, warto obejrzeć cały, bo jest w kilkunastu częściach.
    http://www.youtube.com/watch?v=OYKvguRoJyA

  56. ink 29.12.2011 08:54

    Nie dajcie się wciągać, w kłótnie wierzący vs ateiści bo to podsyca nienawiść, to czego Ci na szczycie chcą uzyskać bo właśnie tym sie posilają.

    Te dyskusje są bez celu i dodatkowo odwraca uwagę od ważnych rzeczy.

  57. Raptor 29.12.2011 10:02

    No właśnie, nie dajcie się wciągać w takie bezproduktywne dysputy, bo tylko energię wokół siebie psujecie na nieistotnych sprawach 😉

    Od siebie jedynie dodam, że znam zaledwie kilku “katolików”, którzy przeczytali w mniejszej lub większej części pismo. Dopiero po osobistym wzięciu się za lekturę zrozumiałem dlaczego większość nieczytających nadal nimi jest… do tamtego czasu byłem 😉
    …ba, druga rzecz zastanawiająca mnie od dziecka, że walą cytatami z Tory, a jednocześnie Żydów nienawidzą 😛
    Pomieszanie z poplątaniem.

    Dać sobie spokój z bzdurami i zacząć żyć normalnie. Trudne wyzwanie na nadchodzący rok 2012, lecz tego wszystkim życzę 😉
    Pozdro.

  58. arab 29.12.2011 21:20

    Posted by http://dzieckonmp.wordpress.com w dniu 26/12/2011

    Orędzie nr 292 z serii Ostrzeżenie

    Otrzymano sobota, 24 grudzień 2011, godz.18.00

    “Moja Córko, tak jak po raz pierwszy wysłałem na świat Zbawiciela, aby uratować ludzkość, tak teraz gotowy jestem do wysłania jeszcze raz Mojego Syna Jezusa, Odkupiciela ludzkości dla ocalenia tych dusz, które inaczej nie mogłyby być uratowane.

    Moje dzieci muszą zrozumieć znaczenie zmieszanej z goryczą słodkiej Ofiary, którą uczyniłem dla ludzkości, kiedy wysłałem Mojego Syna po raz pierwszy.

    Kiedy zdałem sobie sprawę, że jedynym sposobem, aby odkupić ludzkość było wysłanie Zbawiciela, wiedziałem, że nie mógłbym zażądać od jakiegokolwiek proroka lub wybranej duszy, aby cierpieli taką ofiarę. Postanowiłem przez drugą osobę Mojej Boskości, że wyślę Syna, aby ratować ludzkość. Był to jedyny skuteczny sposób, aby pokrzyżować plany szatana; taka była Moja Miłość do Moich dzieci.

    Patrzeć jak Mój Syn dorasta, by stać się mężczyzną, było zarówno zachwycające jak i bolesne wiedząc, co Go oczekuje. Jednak ze względu na głęboką, czułą Miłość, jaką mam dla każdego z Moich dzieci, było to chętnie znoszone poświęcenie w celu ratowania Mojej rodziny.

    Teraz, ponieważ zbliża się Ostrzeżenie, również przygotowuję świat poprzez te Święte Orędzia, do powitania po raz drugi Mojego Syna.”

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.