W Smoleńsku mogło dojść do zamachu

Opublikowano: 21.12.2011 | Kategorie: Wiadomości z kraju

Liczba wyświetleń: 679

Do Naczelnej Prokuratury Wojskowej trafia ekspertyza w sprawie sekcji zwłok Zbigniewa Wassermanna – jednej z 96 ofiar katastrofy smoleńskiej.

Ani wojskowa prokuratura, ani Zakład Medycyny Sądowej we Wrocławiu, gdzie przeprowadzono badania, nie informują opinii publicznej o wynikach sekcji. Nie wiedzą jak – bo sekcja nie pozostawia wątpliwości.

Na ciele Zbigniewa Wassermanna znaleziono ślady materiałów wybuchowych.

Szefowa Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu jest na zwolnieniu lekarskim.

Opracowanie: ppa
Na podstawie: demostenes.nowyekran.pl
Źródło: Nowy Ekran


TAGI: ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

36 komentarzy

  1. kozuh 21.12.2011 12:51

    No i powoli wychodzi na jaw, co przypuszczałem od samego początku.

  2. Roots Chant Rising 21.12.2011 13:16

    A nawet jeśli wyjdzie na jaw to co wtedy?Ktoś za to odpowie?

  3. Roots Chant Rising 21.12.2011 14:06

    Nie mam telewizji ale jestem ciekaw czy jakakolwiek wzmianka na ten temat będzie lub była.No i kiedy szef naszego zakładu medycyny wyzdrowieje 🙂

  4. bartosz_kopan 21.12.2011 14:24

    A ja myśle że jeśli to prawda, (czy ktoś inny niż Nowy Ekran może to potwierdzić?) to szefowa Zakładu Medycyny Sądowej albo będzie miała wypadek albo poda wkrótce że doszło do pomyłki.
    Ludzie – to jest zbyt grubymi nićmi szyte by byle krawiec mógł to rozpruć. W Polsce ludzie “wieszają się” z dużo błachszych powodów. Czy ktoś jeszcze ma złudzenie państwa prawa ???

  5. gabriel 21.12.2011 14:29

    Zamachowcy, to obecnie najważniejsze postacie polityki zbrodniczej w tym kraju. Nie mogą prowadzić śledztwa, ponieważ połowa rządu PO musiała by trafić za kratki.

  6. Tito 21.12.2011 15:02

    A ja dalej nie rozumiem, komu ten zamach był na rękę. Bo wybaczcie, ale z Polską się mało kto liczy.

  7. FFF 21.12.2011 16:05

    Tito@: Kazdemu? Malo to frakcji bije sie wewnatrz – juz nie ‘naszego’ kraju?
    Polska jako taka ‘dzika preria’ przydaje sie wszystkim, cala spolecznosc miedzynarodowa potrzebuje takiego niby-panstwa karla!
    Teraz to wyglada inaczej, a wiadomo ze zamach byl w 2010 roku… (Przeciez to, ze dazy sie do Rzadu Swiatowego jest coraz bardziej widoczne) Niedlugo bedzie juz 2 rocznica, a nadal nic nie wyjasniono, przeciez ślędztwo to jawna kpina z wszystkich prawnych standardow!
    Pan Lech Kaczynski, oraz reszta osob, ktora zginela byla BARDZO atrakcyjnym celem dla wielu osob/agencji! Dlaczego to chyba nie musze tlumaczyc, jesli ktos nie wie to wystarczy, ze sobie przegladnie liste pasazerow. Chociaz troszke wyobrazni ;>

  8. luq 21.12.2011 16:10

    @Tito: Chociażby to, że dzięki interwencji prezydenta w Gruzji wraz z innymi prezydentami nie doszło do zajęcia Tibilisi przez rosję. Do tego blokowanie nord stream i innych strategicznych rozwiązań “zachodnio-wschodnich”
    Że o walkach politycznych wewnątrz kraju nie wspomnę… myślenie ON

  9. Walker 21.12.2011 16:52

    Dlaczego Rosjanie chcieli zabić osoby lecące Tupolewem??
    Bo przez śp. Lecha Kaczyńskiego zostało zestrzelonych wiele myśliwców rosyjskich (na początku o tym nie wiedzieli, że to przez niego) i to bardzo lekko mówiąc ich wkurzyło.
    Po drugie prowadził On politykę anty-rosyjską. A do tego jeszcze weryfikacja WSI… WSZYSCY mieli zostać zabici. Nawet Ci z PO.
    WSZYSCY!!!

  10. accidentalprotege 21.12.2011 17:29

    Na razie to plotka, co nie zminia faktu ze wszystko co robila strona rosyjska i rzadzacy z POwyglada tak, jakby mieli duuuzo do ukrycia. Swoja droga, medialna kampania zacierania smolenska dziala.
    Pol roku temu po takim newsie, bylo by kilka razy wiecej komentarzy Jak za rok beda niezbite dowody na zamach, to i tak duza czesc ludzi, bedzie przekonana ze to wina pilota poganianego przez Kaczynskiego, a kluczem byla rozmowa telefonoczna braci K.

  11. manchester U 21.12.2011 18:17

    Uważam że do “katastrofy” doszło tylko i wyłącznie z winy polityków zarówno tych z pis, po, i całej reszty.Gdyby politycy nie byli takimi ignorantami i gdyby dbali nie tylko o swoje kieszenie to nie doszło by do tego.Nie porusza się trudnych i niebezpiecznych politycznie tematów jeżeli nie jest się pewnym wyników.Należy sobie zapewnić odpowiednie poparcie ze strony możnych tego świata dla swoich celów a następnie wycignąć te cele na śawitło dzienne.Nie wystarczy machać szabelką i myślec jakoś to będzie, nie wystarczy ślepo gnać za UE i myślec jakoś to będzie.Polska nie posiada daleksiężnych planów co do swojej gospodarki i polityki.Dominują tylko doraźne interesy i geszefty.A jak coś w bankach nie sztymuje to wywołuje się zawieruchę.Jest taki kawał:Idzie Żyd i Polak drogą, Żyd niesie worek i co jakiś czas zagląda do niego,wsdza do środka kij i miesza w worku.Polak zdziwiony pyta dlaczego to robisz i co tam niesiesz.Na to Żyd odpowiada :niosę kilkanaście szczórów na targ.I żeby mnie nie gryzły po plecach to zamieszam kijem w worku i wtedy gryzą się między sobą.Tak samo robią to możni tego świata zamieszają “kijem” w Polsce i co i gryziemy sie między sobą nie próbując dziabnąć w plecy tego który ciągnie nas na targ by nas sprzedać.

  12. kzwa 21.12.2011 18:31

    ,,A nawet jeśli wyjdzie na jaw to co wtedy?Ktoś za to odpowie?”
    no może przynajmniej już nie będą się śmiać z tych wszystkich ludzi którzy od początku rozważali pewną wersje katastrofy a którą nasze kochane media od razu odrzuciły! Ba nawet jej pod uwagę nie brały. Oni od razu wiedzieli że to błąd pilota albo wina Kaczyńskich… albo znajdzie się i tysiąc innych powodów byle by dalej omijać prawdę.

  13. ezbig 21.12.2011 18:44

    Na onecie już informują o sekcji, ale nic nie wspominają o śladach materiałów wybuchowych: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ekshumacja-zwlok-wassermanna-w-rosyjskiej-opinii-b,1,4979277,wiadomosc.html

  14. Roots Chant Rising 21.12.2011 18:52

    kzwa
    Może przynajmniej jest jak wszystko mi jedno.
    Chcesz ulżyć szykanowanym znawcom spisku a ja chce dowiedzieć się prawdy.
    Chcę rzetelnego śledztwa i prawdziwych faktów.

  15. norbo 21.12.2011 20:11

    Dlaczego Zyd niesie ten worek i w nim miesza…? dlaczego nie Polak…? dlaczego worek pelen jest szczÓrów a nie szczUrów…? w ktorym momencie nalezy smiac sie z tego dowcipu…? tego dowiemy juz w kolejnym odcinku… 😀

  16. norbo 21.12.2011 20:15

    To smutne… dlaczego Zbigniew Wasserman zdecydowal sie na tak dramatyczny krok? Samobójczy zamach… taka tragedia…

  17. manchester U 21.12.2011 20:40

    Panie czy Pani Norbo, to że ja jestem nieukiem i nie znam zasad ortografi to już wiem i się z tym nie kryję.Ale czytanie ze zrozumieniem było chyba w 4 klasie podstwowej.I wydaje mi sie że chyba ten czwarty rok przebalowałeś.
    Wyjaśniam jak krowie na rowie:
    1.dlaczego niesie-niesie go by sprzedać szczury na targu.
    2.dlaczego miesza w worku-by gryzły się między sobą a nie plecy Żyda
    3.A dlaczego Żyd niesie a nie Polak- bo Żyd jest dużo bardziej cwany
    od Polaka.
    4 A dlaczego szczÓrów – bo jestem analfabetą
    5 W którym momencie należy się śmiać – w żadny bo to dowcip nie do
    śmiechu
    6 Kiedy się o tym dowiemy -pewnie nigdy się nie dowiesz bo czytanie ze
    zrozumieniem nie jest Twoją mocną stroną

  18. Tusia 21.12.2011 22:35

    @norbo @manchester U
    hahaha, udało Wam się mnie rozbawić do łez ;))))
    Pozdrawiam wszystkich z poczuciem humoru

  19. manchester U 21.12.2011 22:38

    dzięki Tusia za opinię pozytywną:-)

  20. norbo 21.12.2011 23:25

    Wiesz ile jest fajnych dowcipow opowiadanych w Europie o Polakach? cale tony… a najbardziej pikantne sa o Polkach 🙂 Uwierz mi, gdybym kilka takich zapodal w Polsce to na pewno ktos by sie obrazil. Dlatego tez profilaktycznie unikajmy stereotypow…

  21. hybrid 21.12.2011 23:30

    krotko.. zgineli bo byli przeciwni oslabianiu Polski w kaydej dziedzinie,nie chcieli zadluzac kraju, nie chcieli wpuszczac obcego kapitalu w nasze surowce..oparli sie NWO, prosz obejrzec film Spowiedz Agenta

  22. fm 22.12.2011 02:56

    @Tito (8) “ale z Polską się mało kto liczy.” – a ja myślę, że te zapędy zbrojenia się naszej policji wynikają z faktu, że Polacy dużo piją.. ale jak wytrzeźwieją mogą nagle zażądać swojego…

    @Manchester U (13) – “Uważam że do „katastrofy” doszło tylko i wyłącznie z winy polityków zarówno tych z pis, po, i całej reszty.” – nie myl winy z premedytacją.

    @Fenix (14) – “Ważne by o tym mówić głośno , ze to był zamach za którym stał Putin.I to ze rząd Tuska Komorowskiego musi ,ponieść konsekwencje za ,ukrycie tego faktu.” – Ważne by mówić głośno, że to był zamach za którym stali politycy.

    Ciekawe dywagacje.. jednak : zawsze ośmieszają to, czego się najbardziej boją.. Nie mają innego rozwiązania. Polaków boi się cała Europa i nie za:

    “Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić tak szumieć, tak o słowo jedno zaraz w mordę bić.”

    tylko za odwagę i sumienność w walce o wolność.

    Bitwy nie wygrywa się raz. Wygrywa się potyczki.. i teraz nadszedł czas na wytrzeźwienie narodu Polskiego i główną potyczkę…

  23. fm 22.12.2011 03:57

    Gdybyśmy przegrali II wojnę jak się mówi.. to czy żylibyśmy w takiej ilości w tym naszym państwie? jeśli żyjesz – wygrałeś…

  24. von und zu 22.12.2011 06:05

    ZADZIWIAJĄCE!!!

  25. von und zu 22.12.2011 06:07

    Zadziwiające, jeszcze raz!! Na podstawie artykuliku i większości powyższych wypowiedzi wychodzi mi, że to na co cierpi A. Macierewicz jest zaraźliwe!!!! Nie traćcie Panowie nadziei, może ktoś wynajdzie szczepionkę albo antidotum!

  26. manchester U 22.12.2011 08:05

    von ud zu widzę że lubisz bajki typu za siedmioma górami… i zyli długo iszczęśliwe.Tak tak politycy to wspaniali i prawi ludzie.Rosja nigdy nie mordowała Polaków.Niemcy nigdy nie napadli na Polskę my sami o to prosilismy.Wspaniali Anglicy nie maczali paluchów w śmierci Sikorskiego.Watykan nigdy nie mordował “czarownic”.A ci cudowni ,piekni o aryjskich rysach Amerykanie stoją na straży pokoju i ładu światowego z dobroci serca a nie dlatego że ktoś ma więcj rop i należy ja ukraść.Może rodzice powinni już przestac Ci czytać bajki na dobranoc, może czas nauczyć się samodzielnego myślenia a nie tylkoprzyswajać pakę z TV.Nigy nie dowiemy się czy to był zamach czy nie, i bardzo dobrze.Bo nikt otwarcie nie potwierdzi wersji o zamacho bo to doprowadzi do wojny.A wojna z ałożenia jest BE
    ( niedobra).I wojna ta wybuchła by nie z powodu zamachu tylko z powodu tego że mamy nieudolnych leniwych polityków.Nie opluwa się sąsiada nie mając poparcia wielkich tego świata.O swoje interesy walczy się w gabinetach po cichutu bez rozgłosu.Nie macha się szabelką wiedząc że jedno kichnięcie wytrąci taką zardzewiałą szbelkę z ręki.Politycy do banda szumowin troszczących się o swoje ciepłe posadki a resztę narodu maja w Du..e

  27. manchester U 22.12.2011 08:10

    Do szanownego fm masz rację jednych wina a drugich premedytacja.Tych w samolocie ,oczywiście nie wszystkich, winą jest to co napisałem wyżej że nie potrafili inaczej walczyć i Polskie interesy jak tylko machać szabelką nie licząc się z tym do czego to doprowadzi.A ci drudzy co zostali na ziemi też nie wszyscy być może sami nie doprowadzili do katastrofy czy zamachu ale dali zielone światło inny służbą.W myśl nie wtrącajmy się nich to zrobia za nas.A może maja na “nszych “polityków tyle kwitów że głowa mała.Ale ogólnie masz rację .

  28. re00 22.12.2011 08:17

    Dla mnie było to od początku oczywiste…

  29. Hassasin 22.12.2011 09:05

    Kaczor był nie na rękę i zachodowi ( wychodził przed szereg ) i wschodowi …jakbyście dobrze nasłuchiwali to by doszło do Waszych uszu duże UFFF i z Waszyngtonu i z Moskwy …

  30. fm 22.12.2011 12:16

    To całe upchanie najbardziej mi nie pasuje, ale odpuśćmy “teorie spiskowe”
    Ja to widzę tak:

    Obojętne, czy ktoś ten samolot wysadził, czy nie przyłożono do tego nawet myśli. Doprowadzenie do takiej sytuacji z powodu debilizmu, niekompetencji, chęci polityków do “pokazania się”, nie wiem czego jeszcze, mówi nam o tym, że politycy nie potrafią być odpowiedzialni nawet za siebie. Zatem zamach w tym wypadku może mieć podłoże zwyczajnej GŁUPOTY.

    W polityce i tak nie ma zbiegów okoliczności…

    @manchester U – “szanownego” 🙂 ale Ty mnie nie obrażasz? 😛 – żart.. ogólnie mogę sobie wyobrazić każdą wersję.. i głowa mi paruje od tych politycznych pajaców. Niech te samoloty spadają jak najczęściej.. aż do ostatniego, politycznego prostaka – tylko: nie zgadzam się na wypłacanie kasy dla rodzin spadających. Zabiłeś się z głupoty – zapłać sam.

  31. fm 22.12.2011 18:34
  32. Raptor 22.12.2011 20:54

    @von und zu: “wychodzi mi, że to na co cierpi A. Macierewicz jest zaraźliwe”

    Wygląda na to, że niegdyś również i on zaraził się czymś, co zwie się zdrowym myśleniem, przynajmniej w pewnych aspektach.

  33. toya 23.12.2011 03:04

    W Smoleńsku mogło dojść do zamachu
    Taki jest tytuł w/w. wiadomości. Czy należy tę informację rozumieć, jak powiadomienie o tym, że znowu coś miało się wydarzyć? Czy też ktoś “donoszący” gra na uczuciach wrażliwych i pamiętających smoleńską tragedię, usiłuje kontynuować niewyjaśnioną historię? Jeżeli to drugie to po co taki tytuł?
    A wracając do 10 kwietnia, to czy ktoś ma wątpliwości co do tego, że to nie był zamach? Ktoś myśli, że za sterami samolotu siedzieli ignoranci? A te strzały zaraz po katastrofie-nic wam nie mówią?
    A podwozie kołami do góry to ….? Wiatr dmuchnął i przewrócił szybciej rozbity wrak? A relacje pierwszych świadków, którzy słyszeli wybuch i pobiegli w stronę lotniska….? A policyjny samochód, który po wybuchu, ruszył z miejsca i pojechał w kierunku Smoleńska?
    Co nie mógł on użyć zdalnie sterowanego siłownika żeby odciąć dopływ paliwa?
    A co dobrego do tej pory zrobił Tusk i jego elYta, dla Polski i Polaków, nu co?

  34. Il 26.12.2011 16:58

    latali tu, latali tam
    a ludzie mieli dość.

    myśliwi kaczkę “utrzelili”
    bo lotem drożej niż pieszą pielgrzymką.

    rydzyk zapraszał pieszo na jasną górę
    a oni wybrali lotem ciemny smoleńsk.

    wybuch, nie wybuch – polski smrodolot w ruskiej przestrzeni rosjanie mogli potraktować jako pocisk nafaszerowany samobójcami.

    Pewno łopowieści o dedalu, ikarze i Oraczu nie czytali, gdyby czytali to wzieliby się za uczciwą pracę i końmi lub wołami ziemię orali …a nie latali za podatki od schorowanego i biednego społeczeństwa. Podróży służbowych za krwawicę ciężko pracującego społeczeństwa się zachciało to mają to czym ryzykowali (utratą życia). Szkoda, że jakieś osły wypłaciły odszkodowania ich rodzinom.

  35. JPrester 27.12.2011 21:38

    W polityce nie ma zbiegów okoliczności! 23 stycznia 2008r.pod Mirosławcem zginęło 20 wybitnych oficerów z dowództwa naszego Wojska.To nie przypadek.To nie przypadek,bo wiadomo było,że lotnisko to miało nowoczesne urządzenia do naprowadzania lotów w trudnych warunkach -z USA. 10 kwietnia 2010r.pod Smoleńskiem ginie główne dowództwo Wojska Polskiego. Proszę Państwa miejmy jeszcze odrobinę Honoru jako Naród o tak pięknej historii.Powiem jasno i otwarcie tam zginęli piękni ludzie tak jak pod Mirosławcem.Może ktoś z Was ma osobiste urazy czy złe wspomnienia w stosunku do tych osób to niech je wybaczy.Kochani widzę,że wielu z nas nie rozumie istoty tego co się
    stało w obu przypadkach.Już za 5-8 lat kto będzie żył przyjdzie ta chwila, że wielu z nas ocknie się z letargu i zapyta-gdzie jest ta Nasza Polska-co się z nią stało? Obym się mylił-warto przemyśleć i popatrzeć w przyszłość ….

  36. Il 28.12.2011 02:09

    Jakie Polskie wojsko? Na moim “podwórku” w tamtych czasach a możliwie, że obecnie (jeszcze nie sprawdziłem czy obecnie) emerytowani polscy wojskowi stali się taxówkarzami i reklamowali na tyłach swych aut agencje burdelowe. Koleś służący w wojsku proponował mi załatwienie militariów. Teraz wiadomo skąd organizacje przestępcze mają militaria. W Iraku usługiwali i usługują żołdacy – najemnicy, nie obrońcy pokoju. Moi Znajomi na choroby umierali z powodu złych warunków życiowych i z powodu braku prawdziwie zdrowej żywności i wody a militaryści i politycy tracili publiczne środki na kosztowne służbowe podróże. Ten motłoch, który teraz zasiada w tym cyrku przy ulicy Wiejskiej jest podobny do tych co zgineli, może nawet jeszcze bardziej podły. Ludziom, którzy ich żywili – rolnikom – ten motłoch kradnie ziemie pod zadłużające społeczeństwo autostrady wciskając kity, że to wykup za dobrą cenę.
    Normalni ludzie nie imprezują kosztem społeczeństwa. Smoleńskie ofiary-pasożyty i polakowscy żołdacy-najemnicy z Iraku nie zasługują na nazywanie ich Wojskiem Polskim.

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.