Odszkodowania za skutki szczepień przeciw świńskiej grypie

Opublikowano: 24.04.2015 | Kategorie: Prawo, Wiadomości ze świata, Zdrowie

Liczba wyświetleń: 1029

Szczepionka przeciwko świńskiej grypie spowodowała uszkodzenia mózgu u ponad 800 dzieci w całej Europie. Brytyjski rząd zgodził się wypłacić 90 mln dolarów odszkodowań dla jej ofiar w ramach porozumienia ws. szkód poszczepiennych.

Jest to ta sama szczepionka, o której wszystkie media głównego nurtu śmiesznie upierają się, iż nigdy nie powoduje żadnych szkód. Od działu znachorologii w “Washington Post” do stron reklamowych Wielkiej Farmacji w “New York Times”, każde wydawnictwo głównego nurtu jest w stanie całkowitego negowania szkód szczepionkowych, wpycha toksyczne szczepionki, które prawdopodobnie krzywdzą dzieci.

„W całej Europie wiadomo o ponad 800 dzieciach, że zachorowały w wyniku szczepionki” – pisze “International Business Times”.

U setek dzieci szczepionka wywołała narkolepsję i katapleksję. Obie są oznakami uszkodzenia neurologicznego wywołanego przed dodatki do szczepionek, takie jak rtęć, aluminium, glutaminian sodu [MSG], antybiotyki, a nawet formaldehyd.

W “IB Times” czytamy: “Narkolepsja wpływa na cykl snu człowieka, nie pozwala spać dłużej niż 90 min za każdym razem, powoduje iż upadają nieprzytomni w ciągu dnia. Choroba uszkadza funkcjonowanie psychiki i pamięci, może prowadzić do halucynacji i choroby psychicznej. Katapleksja – człowiek traci przytomność kiedy przeżywa silniejsze emocje, nawet gdy się śmieje.”

„W Norwegii znanych jest ponad 170 przypadków dzieci z narkolepsją po szczepionce Pandemrix” – pisze “Global Post”. „Do tej pory rząd wypłacił $13 mln w odszkodowaniach dla 86 ofiar, w tym dla 60 dzieci…”

Tak jak w USA i w innych krajach, wymyśloną kampanię paniki z powodu świńskiej grypy zainicjowały WHO i CDC, kreując szeroko zakrojony strach, którego celem było zwiększenie sprzedaży szczepionek.

Jak napisał “Global Post”: “W 2009 r. norweska administracja zdrowia nalegała, aby każdy, nie tylko osoby z grupy ryzyka, zaszczepił się po ogłoszeniu pandemii przez WHO. Ponad 2 mln Norwegom, czyli 45% populacji kraju, w bezprecedensowej akcji zaaplikowano Pamdemrix. Szczepionkę produkuje GlaxoSmithKline (GSK) i użyto jej do zaszczepienia do 30 mln osób w 47 innych europejskich krajach.”

Niesamowite, nawet dzieci poszkodowane przez szczepioni stają się źródłem dużego zysku dla tych samych firm farmaceutycznych, które wywołały te szkody.

Kiedy media opisują przypadki zachorowań okazuje się, że dzieci te są na różnych lekach. Na przykład w “Global Post” czytamy: “Tove Jensen, której syn zachorował na ostrą narkolepsję po szczepionce, chce także zadośćuczynienia od GSK: „Sytuacja jest przerażająca” – mówi. „On jest w 100% niepełnosprawny. Nie wiemy czy jego stan zdrowia ulegnie poprawie, jest na tak wielu lekach. Ale mamy nadzieję, że coś się wydarzy, że wyzdrowieje”.

Podobnie czytamy w “IB Times”: “Peter Todd, adwokat wielu poszkodowanych, powiedział Sunday Times: „Ofiary tej szczepionki mają nieuleczalną chorobę i będą wymagać leczenia”.

Inaczej mówiąc, dzieci uszkodzone szczepionkami generują jeszcze większe zyski dla wielkiej farmy – bo są uszkodzone! Jest to idealny złowrogi model osiągania dochodów dla przemysłu działającego jak mafia.

W tej chwili w Wielkiej Brytanii jest 800 dzieci, których życie zniszczyła szczepionka przeciwko świńskiej grypie, które nigdy nie będą prowadzić normalnego życia. Co roku diagnozuje się dziesiątki tysięcy dzieci na autyzm. Przemysł szczepionkowy niszczy pokolenie dzieci, a skorumpowane media to ukrywają. Czy to nie jest zbrodnia przeciwko dzieciom?

Skorumpowani redaktorzy i profesjonalni kłamcy z mediów głównego nurtu, którzy ukrywacie prawdę o przemyśle masowo okaleczającym i zabijającym dzieci, czy Wam nie wstyd? Czy są w Was jeszcze resztki przyzwoitości i człowieczeństwa?

Autorstwo: Mike Adams
Tłumaczenie: Ola Gordon
Źródło oryginalne: naturalnews.com
Źródło polskie: Wolna-Polska.pl


TAGI: , , , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

13 komentarzy

  1. agama 24.04.2015 12:37

    SłabA kara, powinno być więzienie i likwidacja koncernu

  2. donkey 24.04.2015 12:56

    “Skorumpowani redaktorzy i profesjonalni kłamcy z mediów głównego nurtu, którzy ukrywacie prawdę o przemyśle masowo okaleczającym i zabijającym dzieci, czy Wam nie wstyd? Czy są w Was jeszcze resztki przyzwoitości i człowieczeństwa?”
    Pytanie trafia w próżnię. Dziś szybko się żyje. Liczy się pełna kabza i przyjemności.

  3. moohozol 25.04.2015 08:36

    Skoro, jak sądzę demagogia kapie z tekstu i komentarzy, to włączę się w ten nurt. Czy mogę poprosić Was, wszyscy przeciwnicy szczepionek, o noszenie w portfelu takiego oświadczenia: “Zrzekam się prawa do jakichkolwiek rekompensat finansowych w przypadku pogryzienia mnie przez niezaszczepionego przeciw wściekliźnie psa. Szczepionka to wróg wszelkich stworzeń!” Dalej data i podpis. Uwaga: “jestem w pełni sił psychicznych” nie jest tu wymagana.

  4. Mario 25.04.2015 11:47

    Moohozol – Jeśli dla Ciebie życie i zdrowie dziecka ma taką samą wartość jak psa to żal mi Ciebie i Twoich bliskich.

  5. moohozol 25.04.2015 13:11

    @Mario – życie jest życie. Podejrzewam, że nie masz problemu ze zgodą na eksperymenty medyczne na naszych czworonogach.

  6. Czejna 25.04.2015 14:33

    Przypominam po raz kolejny, ze dyskutujecie z rasowym trollem.
    Tak, moohozol to on wlasnie.
    Prosze przesledzic jego wpisy i wyciagnac wnioski. No chyba ze
    mozna byc az tak glupim. A wiemy ze mozna, lecz za obnoszenie sie z
    glupota na takim portalu wypada sie liczyc z konsekwencjami.

  7. moohozol 25.04.2015 15:03

    @Czejna, całus z daleka, drogi demaskatorze trolli internetowych. Pozdrawiam i nisko się kłaniam. Szanuję Wasze prawo do wyrażania opinii na dowolny temat. Nie przeszkadza mi ani trochę, że ktoś wierzy w zielone ludki z Marsa, bakterie – wampiry, nocne zmory czy szczepionki-mózgobomby. Wolność osobista każdego z Was jest dla mnie świętością. Ale, do ciężkiego diabła, anioła czy czego tam chcecie: trudno mi wyobrazić sobie, że ktokolwiek z Was będzie w stanie wykazać, że dane konkretne dziecko, ot choćby Kazik zza płota, uniknął autyzmu, bo rodzice go nie zaszczepili. Czy rzeczywiście nikt z Was nie dostrzega absurdu w tym rozumowaniu? Czy tylko mnie uczono logiki na studiach? Czy tylko ja na tym świecie rozumiem definicję tzw. rzeczywiście wielkich liczb i jej implikacje w statystyce? Czy tylko ja poznałem prawo, dla odmiany, tylko wielkich liczb i wiem, co to fluktuacje wokół średniej i co to oznacza dla badań medycznych?\
    Zatem, możecie mieć mnie za trolla, idiotę czy kogo tylko chcecie. Ewangelizujcie więc, bo macie do tego prawo, ale nie kpijcie proszę z elementarza zdrowego rozsądku.

  8. Jedr02 25.04.2015 16:52

    Co to ma za znaczenie jaki jest twór aparat matematyczny jak nigdy się merytorycznie tutaj nie wypowiadasz? Na każdy argument odpowiadasz tylko “masz prawo tak myśleć”.

    “Ale, do ciężkiego diabła, anioła czy czego tam chcecie: trudno mi wyobrazić sobie, że ktokolwiek z Was będzie w stanie wykazać, że dane konkretne dziecko, ot choćby Kazik zza płota, uniknął autyzmu, bo rodzice go nie zaszczepili. Czy rzeczywiście nikt z Was nie dostrzega absurdu w tym rozumowaniu?”

    Ale czemu ktoś ma takie coś robić? Równie dobrze można by powiedzieć czy można udowodnić że konkretny Janusz dzięki dobrej diecie i unikaniu stresu nie padł na zawał w wieku 50 lat. To byłoby trudne, nie zmienia to jednak faktu że stres i nieodpowiednia dieta sprzyjają różnym chorobom, w tym problemom z sercem. Co wskazują badania i doświadczenie. Istnieją badania i doświadczenia ludzi w kwestii powikłań poszczepiennych. I raczej należałoby udowadniać że przy odstawieniu szczepień w tej formie zmniejsza się liczba chorych. Myślę że jednak celowo wkładasz w usta przeciwników szczepień różne absurdalne poglądy i opinie, aby pokazać ich jako ciemnaków, którzy zmanipulowani mówią głupoty w internecie. Jest to klasyczny przykład manipulacji.

    “Wasze prawo do wyrażania opinii na dowolny temat. Nie przeszkadza mi ani trochę, że ktoś wierzy w zielone ludki z Marsa, bakterie – wampiry, nocne zmory czy szczepionki-mózgobomby. ”
    Za takie teksty to powinien być wręcz ban, typowy przykład manipulacji. Zamknięcie oponentów do jednej szufladki i absurdalizacja ich poglądów.
    Może jesteś płatnym trollem internetowym, może tylko hobbistycznym, a może próbujesz tylko siebie przekonać tak czy siak żeby przedstawić swoje używasz manipulacji, nie widziałem, żebyś choć raz podjął dyskusje na jakikolwiek temat, zawsze jest to “masz prawo do swoich poglądów, ja pozostanę przy swoim”. No wiadomo że masz do tego prawo, ale jak przy tym atakujesz innych i ich właściwie obrażasz to trzeba reagować. Obrażasz w ten sposób, że próbujesz przy pomocy manipulacji(oszustwa) robić z ludzi o konkretnych poglądach idiotów. I bardzo fajnie że są takie osoby jak Czejna które przypominają innym co Ty tutaj właściwie robisz.

  9. moohozol 26.04.2015 08:51

    @W. “Zmuszanie kogokolwiek, by wbrew swojej woli szczepił się szczepionkami, których się obawia i wywołują sutki groźniejsze od choroby, to nie tylko terror i tortura (trauma), ale także traktowanie ludzi jak ubezwłasnowolnionych zwierząt lub niewolników.” – tak długo gdy zgodnie ze swym rozumem odmówisz szczepień tak długo ukłon przed Tobą, bo masz do tego prawo. W chwili gdy decydujesz za swoje dziecko, to już ten argument nie działa.
    “Człowiek to nie statystyka, tylko żywa osoba.” – tak, choć uczciwością jest dodać, że jego relacje/interakcje z innymi ludźmi podlegają statystyce w całej rozciągłości. Szczepienia robi się po to, by ingerować w te interakcje i modyfikować je zgodnie z naszymi potrzebami.

    @Jedr02
    “Za takie teksty to powinien być wręcz ban, typowy przykład manipulacji. Zamknięcie oponentów do jednej szufladki i absurdalizacja ich poglądów.” – Dzięki za zrozumienie, jak się czuję czytając ataki na zwolenników szczepionek. Jak widzę, nawet w gorącej dyskusji trafia się odrobina empatii.

    “nie widziałem, żebyś choć raz podjął dyskusje na jakikolwiek temat, zawsze jest to „masz prawo do swoich poglądów, ja pozostanę przy swoim”. No wiadomo że masz do tego prawo, ale jak przy tym atakujesz innych i ich właściwie obrażasz to trzeba reagować. ” – Wskaż mi choć jeden przykład w moich wypowiedziach użycia komunikatu “Ty”. Ja z takimi przykładami nie mam problemu, zerknij proszę choćby w wypowiedź @Czejna.

  10. kudlaty72 26.04.2015 22:10

    Banki,nafta,farmacja i media – czterech Jeżdżców Apokalipsy na smyczy syjonistycznych psychopatów,żyjących talmudyczną nienawiścią do świata żywego.

  11. Jedr02 26.04.2015 22:43

    “tak, choć uczciwością jest dodać, że jego relacje/interakcje z innymi ludźmi podlegają statystyce w całej rozciągłości. Szczepienia robi się po to, by ingerować w te interakcje i modyfikować je zgodnie z naszymi potrzebami.”

    Dla uczciwości warto dodać, że ludzie(w tym Ci w koncernach farmaceutycznych czy rządzach) działają głównie zgodnie ze swoimi potrzebami, niekoniecznie społeczeństwa. Można też dodać że ingerując w pewne interakcje w świecie rzeczywistym, możemy się napotkać na wiele nieprzewidzianych skutków, związanych z tym że nasze ewentualne badania i analizy prowadzimy na niedoskonałych modelach rzeczywistości, a nie niej samej – chcemy zrobić jedno wychodzi co innego.
    Te dwa fakty można potraktować jako argumenty przeciwko uznaniu praw rządów i koncernów farmaceutycznych do ustanawiania nam przymusowego odbywania jakichkolwiek zabiegów medycznych. Ze względu na braki w swojej wiedzy i swojej metodzie badawczej lub/oraz chęci zysku kosztem innych może dojść do wielu nieprzyjemnych skutków ubocznych, nawet przewyższających problem pierwotny, który miał zostać usunięty. I faktycznie występują tendencje do celowego manipulowania danymi i nie ma doskonałej wiedzy w tym temacie. Są ofiary skutków ubocznych. Przy pomocy statystyki możnaby próbować dowodzić co tu jest lepsze, ale żeby tego dokonać należałoby zebrać odpowiednie dane. Problemy są dwa z tymi danymi, nie ma ostatecznej wiedzy jak wiele interakcji wywołują choroby i szczepionki przeciwko nim i drugi, że Ci którzy mają środki na koniecznie badania niekoniecznie chcą osiągnąć prawdziwe informacje.

    “Wskaż mi choć jeden przykład w moich wypowiedziach użycia komunikatu „Ty”. Ja z takimi przykładami nie mam problemu, zerknij proszę choćby w wypowiedź @Czejna.”

    “@Czejna, całus z daleka, drogi demaskatorze trolli internetowych. Pozdrawiam i nisko się kłaniam. Szanuję Wasze prawo do wyrażania opinii na dowolny temat. Nie przeszkadza mi ani trochę, że ktoś wierzy w zielone ludki z Marsa, bakterie – wampiry, nocne zmory czy szczepionki-mózgobomby. ”

    Jakżesz nie pomyśleć po takiej wypowiedzi że Czejna to ktoś kto wierzy zielone ludki z Marsa, bakterie-wampiry czy szczepionki-mózgobomby. No i formalnie rzecz biorąc jest tu zwrot do konkretnej osoby, tak samo w momencie gdy kazałeś mi znaleźć taki zwrot się do mnie zwróciłeś jest Ty 🙂 A pomijająć to zwracasz się tutaj “Wy” klasyfikując różne osoby w jedną grupę i piszesz w sposób je ośmieszający. Te 3 zacytowane wyrażenia cechują się tym że brzmią absurdalnie i Ty przepisujesz je oponentom, mimo że ich nie wygłaszają, bądz nie wygłaszają w ten sposób.

  12. taka tam 27.04.2015 00:50

    @muchozol

    ” Czy tylko mnie uczono logiki na studiach?””
    wy tak retorycznie czy poważnie zainteresowani jesteście programem studiów

    “Czy tylko ja na tym świecie rozumiem definicję tzw. rzeczywiście wielkich liczb i jej implikacje w statystyce?”
    wy jeszcze bez Nobla? jaki głupi ten świat co się na waszej mądrości nie poznał jeszcze

    ” Czy tylko ja poznałem prawo, dla odmiany, tylko wielkich liczb i wiem, co to fluktuacje wokół średniej i co to oznacza dla badań medycznych?\”

    zacznijmy od prawa liczb mniejszych
    statystycznie to ja i mój pies mamy po trzy nogi…

    PS
    wasz samozachwyt potrafi rozbawić do łez

  13. bXXs 27.04.2015 13:23

    Przecież to system prawny generuje takie patologie!
    Jak można karać korporacje odebraniem kilku procent zysku! To jest skandal! Natychmiastowy ban oraz kara 20% ponad cały zysk z tej mordowni, natychmiast zakończy wszyskie takie procedery! Przecież rządy są w tym umoczone po pachy!

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.