„500 plus” dla komornika?

Opublikowano: 11.02.2016 | Kategorie: Prawo, Wiadomości z kraju

Liczba wyświetleń: 1126

Pomimo zapisu, że pieniądze z programu 500 plus nie podlegają egzekucji, komornicy mogą się jednak do nich dobrać – informuje Super Ekspres.

Wystarczy, że pieniądze te trafią na konto rodziców, którzy mają dług, by komornik mógł je zająć.

Jeżeli nie będzie odpowiednich zmian, to tak się właśnie stanie – powiedział „SE” mecenas Tomasz Parol, który złożył w tej sprawie propozycje poprawki. Podobnego zdania są również sami komornicy. Rozwiązaniem mogłyby być konta dedykowane, tworzone jedynie do tych przelewów. “Nie byłoby na nich innych środków i to faktycznie zapobiegłoby egzekucjom komorniczym” – twierdzi mecenas T. Parol.

W kraju, w którym egzekucje komornicze przypominają gangsterskie zajęcia, a przedstawiciele tego zawodu często przekraczają granice prawa, zagrożenie to wydaje się całkiem realne.

Autorstwo: Piotr Jastrzębski
Źródło: Rownosc.info.pl


TAGI:

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

34 komentarze

  1. kozik 11.02.2016 11:03

    Oj, oj, oj… W programie “500+” te “500” jest dla rodziny, a ten “+” jest na zatrudnienie kolejnych urzędników, którzy bohatersko pokonają trudności nieznane w ustroju niesocjalistycznym…

    Nie lubię Petru, bo dla mnie to manipulant, ale czasem nawet i on powie coś rozsądnego!
    Zwrócił uwagę na jedną rzecz: PiS nie ma zagwarantowanego finansowania tego programu na 10 lat, bo tegoroczne finansowanie z koncesji jest jednorazowe. Natomiast rząd skłania Polaków do podjęcia długofalowego… hmmm… ryzyka w imię niepewnej zachęty.

    Przeciętna młoda rodzinka żyje albo w domu z rodzicami (na wsiach), albo kupuje w mieście mieszkanie na kredyt, który sprawia, że rodzinka spłaci min. 2x więcej, niż kosztuje mieszkanie, a dostępność kredycików sprawia, że droższe są same mieszkanka (deweloperka ma wyższe marże itd.). Nie mamy polskich banków, więc przychody z kredycików lecą za granicę, a samym Polakom żyje się gorzej, niż np. Niemcom.
    Dawanie kasy na dzieci jest chwalebne, ale w tym roku rząd zaciągnie ok. 180mld PLN NOWYCH KREDYTÓW!!! Rolujemy zadłużenie zagraniczne, nawet nie spłacając ODSETEK(koszty obsługi za 2015: 30-40mld, deficyt: ~50mld)!!!

    To się źle skończy, bo banksterzy z NWO nie odpuszczą g(n)ojom!

  2. MichalR 11.02.2016 12:21

    Celem 500+ jest polepszenie fatalnej sytuacji demograficznej. W obecnej sytuacji nic dziwnego że politycy wreszcie zaczynają dostrzegać że toniemy więc należy się chwytać czegokolwiek – nawet się brzytwy. Polacy muszą zacząć rodzić dzieci inaczej nie będzie komu pracować na emerytów, bo nasze społeczeństwo się starzeje. Przykre jest to że do robienia dzieci potrafimy zachęcać tylko rodziny biedne, bo na bogatych niestety nie mamy wpływu. Jeśli nawet program 500+ zostanie zmieniony za 5 lat na program 300+, a potem 100+, to tych dzieci które się przez ten czas urodzą nie będzie się dało odrodzić – cel zostanie osiągnięty.

  3. edek 11.02.2016 12:48

    @kozik

    Zgadza się. Polska jest zadłużona najwięcej w historii. Około 1000 mld, bez doliczania zobowiązań np. dotyczących emerytur.
    Jednak to sitwa rządząca od 26 lat do tego doprowadziła. Układ okrągłostołowy.
    I albo czeka Polskę bankructwo, jak Argentynę i Grecję, albo zacznie się coś robić dla zmiany tego stanu. Pis próbuje coś robić. Te 500 zł wróci z powrotem na rynek, wszak rodziny będą robić zakupy w kraju raczej. To zwiększy popyt wewnętrzny. A to jest, wbrew propagandzie neoliberalnej, główny czynnik rozwoju w słabej konkurencyjnie gospodarce. Np. Korea rozwijała swój przemysł elektroniczny i samochodowy w pierwszym okresie w oparciu na rynek wewnętrzny. Wprowadzając drakońskie cła. Ale tego Polska nie może zrobić będąc w unii.
    Zresztą. Na razie nie ma jakiegoś planu rozwoju naszego kraju. A byłby potrzebny. By wspierać te gałęzie gospodarki, które mogły by kiedyś rozwinąć się znacząco…
    Z drugiej strony. Są całe rejony w Polsce, gdzie większość ludzi poniżej kierowniczych stanowisk zarabia minimalną lub niewiele więcej. Gdzie jest bardzo trudno o pracę. I dla takich rodzin nawet 500 zł więcej na drugie dziecko to bardzo dużo. Pozwoli to tym rodzinom choćby wziąć ten kredyt hipoteczny.
    A obłudne klepanie oszołomów z N., PO, PSL i innych o 500 zł na każde dziecko ma tylko zwiększyć ewentualne problemy pis z zamknięciem budżetu. Czyli jest to działanie na szkodę nie tylko rządu, ale i kraju.

    Wg zasady: “Im gorzej tym lepiej (dla nas)”.

  4. edek 11.02.2016 12:53

    @MichalR
    Rzeczywistość jest bardziej skomplikowana.
    Za 20 lat robotyzacja i komputeryzacja praktycznie wyeliminuje proste prace. Produkcyjne, usługowe. Nawet biurowe. Większość ludzi nie będzie miała zajęcia. Czeka nas kryzys, jakiego większość nie potrafi sobie wyobrazić. A może nowy, wspaniały wiek, gdzie praca będzie wyborem, nie koniecznością?
    Ale do tego system kapitalistyczny nie nadaje się…
    Ale to inna bajka…

  5. Świetlisty 11.02.2016 16:50

    Edek absolutnie masz racje ale przyszłosc nie będzie jednak wspaniała chyba ze wspaniała w sensie ” Nowy wspaniały Swiat” Huxleya

    Nie nadaje sie i dlatego będzie cos na kształt komunizmu ,ogólnoswiatowy rząd totalitarny,kontrolujacy dosłownie wszystko i wszystkich “Oko Saurona”
    Ludnosc oczywiscie sie zaczipuje jak bydło kolejny raz wmawiając im ze to dla bezpieczeństwa i ich dobra 😀
    To jeszcze będzie ludzkosc czy cos na kształt roju?

    Duzo jeszcze roboty przed NWO ,trzeba projektem bluebeam oszukac ludzi i pokazac przylot Bogów z gwiazd zeby mogła zaistniec jedna religia oraz sporo zdepopulować co juz sie czyni bardzo owocnie zresztą
    Jak równiez trzeba spowodować bezpłodnosć co tez juz sie czyni intensywnie

    w miedzyczasie GMO bo to kontrola zywnosci (GMO nie dają nasion naturalnie)
    Geoinzynieria b w tym pomaga ostatnio

    Tez bym chciał lepszego swiata ale widze ze technokracja to droga do zagłady

  6. emigrant001 11.02.2016 17:33

    Gdyby jakakolwiek partia doprowadziła do poprawy warunków mieszkaniowych “młodych” przez np: nieoprocentowany kredyt mieszkaniowy, to było by to wsparcie rodziny a 500+ to wsparcie patologii, bo rodzina nie ma gwarancji, że następny rząd z powodu długów programu nie zlikwiduje. A dzieci zostaną z VAT-em na wszystko co dziecięce. Populistyczny PIS tym razem wygrał, ale to może nie wystarczyć, żeby został. Tylko ludzi szkoda.

  7. Świetlisty 11.02.2016 17:55

    Nie zorientowałes sie ze takie sytuacje robi sie celowo ?
    Zwykli zjadacze chleba sa tylko po to zeby utrzymywac reszte ,nie traktuje sie ich jako wolnych ludzi ,mają byc do roboty jak roboty i po nic wiecej .Ot takie bydło tylko dla zysku innych

    zarządzanie kapitałem ludzkim
    produkt potomny
    zarządzanie zasobami ludzkimi
    przedsiebiorstwo transportu publicznego

    itd.
    Te wszystkie okreslenia są obrazą godnosci człowieka ale zwykli ludzie są tak traktowani ,manipuluje sie nimi jak niewolnikami bo tez tylko tym są

  8. edek 11.02.2016 17:58

    @Świetlisty
    Niestety też nie widzę tego optymistycznie. Istnieje jednak niewielka szansa… Ze ludzie obudzą się.
    Choć są przepowiednie, że nastąpi to dopiero, jak człowiek będzie szanował sam odcisk stopy drugiego człowieka… I życie na Ziemi stanie się prawie niemożliwe…

    Im więcej ludzi będzie świadomych tego, co nam może “zgotować” “przyszłość”, tym większa szansa na optymistyczny wariant…

  9. Świetlisty 11.02.2016 20:14

    Edek masz racje ale ja juz nie mam nadziei

    Nie będe pisał dlaczego bo chyba sam wiesz

    Ludzi sie sukcesywnie ogłupia począwszy od mediów a skonczywszy na takich zbrodniczych praktykach jak dzisiejsze szczepionki czy nawet fluor w wodzie .Kto wie ze fluor ogłupia? Wszyscy wiedzą tylko ze jest dobry na zęby 😀 Sorry ze sie śmieje ale to śmiech przez łzy

    a kto wie ze jak podaje sie dziecku dopiero po urodzeniu “szczepinke” z rtęcią to hamuje ona rozwój mózgu niedopuszczając do tworzenia sie wszystkich zaplanowanych połączeń neuronowych?
    Kto wie ze geoinzynieria czyli tzw chemtrails to realne działania?
    Kto wie ze w TV są zawarte informacje podprogowe?

    Naprawde nie ma sensu wymieniac wszystkiego ,zaraz ktos wejdzie i sie posmieje ze mnie ,pewnie jakis płatny hejter lub idiota
    Pisanie o tym co sie dzieje to jak zawracanie wisły kijem

    Pozdrawiam Edek jeszcze po ludzku bo jeszcze jestem człowiekiem bez czipa bez kontroli umysłu etc etc

  10. edek 12.02.2016 12:12

    @Świetlisty
    Myślę że jest nas więcej. Takich co nie dadzą się zaczipować 😀
    Kwestia ogłupiania. Niedożywienie dzieci powoduje nieodwracalny niedorozwój mózgu. Wszędzie gdzie dzieci są niedożywione tak się dzieje. W Afryce, ale też i w Polsce. To śmieszne dożywianie w szkołach. A dzieci nie uczęszczające jeszcze do szkoły? Im w dużo większym stopniu zagraża niedożywienie. Bo skutkuje to niedorozwojem…
    I choć wkurza mnie poddańcza polityka PIS względem USA, to te 500 zł dla rodziny jest właśnie w tym przypadku bardzo ważne.

    Wiesz, może nie doceniamy ludzkości, jako całości. Może dojdzie do przesilenia. Wysłanie milionów imigrantów do Europy może ją zniszczyć. A może też obudzić ludzi z letargu…

  11. Świetlisty 12.02.2016 14:25

    No tak Edek napewno niedozywienie hamuje rozwój wogóle całego organizmu tyle z enie mozna tego porównać do podania dzecku zaraz po urodzeniu (chodzi o bariere krew-mózg) najgrożniejszej chyba trucizny jaką jest rtęć i do tego duze ilosci glinu (aluminium)
    Mówisz o niedozywianiu a tu ludzi sie okalacza i zabija w świetle prawa.

    Wysłanie tzw imigrantów do europy ma za zadanie ją zdestabiizować ,wywołać krwawe zamieszki po to zeby potem rząd mógł wprowadzić obostrzenia czyli inwigilacje ,kontrole obywateli .To zamach na naszą wolność ,nastepny krok to bedzie własnie zaczipowianie .JAk tego czipa odmówisz?
    Tak jak teraz nic nie załatwisz bez konta w banku tak nie załatwisz nic bez czipa w przyszłosci

    Nie ma od tego ucieczki

    Pozdrawiam

    O PIS czy PO czy innym SRYS 😀 to w ogóle nie chce rozmawiać ,to wszystko aktorzy sceny politycznej wykonujący polecenia z zewnątrz .Nie zauwazyłes ze niszczy sie polske i polaków?
    Pozyjesz zobaczysz tez do czego doprowadzi PIS .Kazda paria pogarszała i będzie tak nadal,a to dlatego ze ktos duzo wiekszy chce inaczej

  12. Wadera 12.02.2016 14:39

    @Świetlisty powstanie podziemie, a także hakerzy będą hakować te czipy. Albo wyłączą światło 🙂
    Nie martw się, zawsze jest jakieś wyjście. Im bardziej nas będą cisnąć, tym mocniejsza będzie reakcja. Niektórzy znów będą ginąć za wolność, tak jest cały czas. Ja zwieję do dżungli, nad Amazonkę, do Indian i nie dam się zaczipować 😉

  13. lboo 12.02.2016 15:14

    @Świetlisty: Masz racje, nie mamy z nimi żadnych szans, pozostaje nam tylko jedno 😉

    https://www.youtube.com/watch?v=syLgUxdtPZA&t=4m30s

  14. Świetlisty 12.02.2016 19:55

    Wadera jak hakerzy będą hakować czipy skoro sami będą zaczipowani ?
    A podziemnie mówisz? gdzie? Nigdzie sie nie ukryjesz przed wszechwidzącym ‘Okiem Saurona”

    Zwiejesz do dzungli jak ona jeszcze w ogóle będzie isnieć ,nie no wiem ze to żarty ale widzicie ze juz sie ludzie powoli godzą na wszystko ,mega śledzący windows 10 ,biometryke od google zamiast haseł etc przyjdze i czas na chipy a wtedy to juz koniec z jakąkolwiek prywatnoscią ,Powiem szczerze ze jak google wprowadzi tę biometryke to ja rezygnuje z wszystkiego od google ,kto jeszcze tak zrobi? No mało kto pewnie ,gdy mi nic juz nie zadziała na windows 7 to przejde na linux i znowu niewiele ludzi zrobi to samo ,popatrzcie ilu juz mam windowsa 10

    Iboo LCMP uwielbiam akurat 😀

  15. Świetlisty 13.02.2016 00:07

    “Dieta, zastrzyki i nakazy zostaną połączone, od bardzo wczesnego wieku, by stworzyć rodzaj charakteru i rodzaj wierzeń, które władze uznają za pożądane, gdzie każda poważna krytyka władzy stanie się psychologicznie niemożliwa..”
    Bertrand Russel, 1953r.

  16. Wadera 13.02.2016 10:52

    @Świetlisty. Co to znaczy: “gdy mi nic juz nie zadziała na windows 7 to przejde na linux” na co Ty czekasz i narzekasz? Działaj, bojkotuj tych zwyrodnialców, nikt za Ciebie tego nie zrobi. Zamiast narzekać rób. Ja korzystam tylko z linuxa. Debian, żaden tam windows zas…ny. Nie szczepię dzieci, uczę je w domu, a nawet rodzę je w domu, na ile mogę bojkotuję korporacje i zagraniczne sieci handlowe, ubieram się w lumpeksach, nie mam konta w banku, a już za parę tygodni wynoszę się z miasta do swojej dziczy gdzie sama będę hodować warzywka owoce i będę miała swoje kozy, kury (jajka) i inne zwierzątka. I w d… mam ich plany. Ja mam swoje.

    Jest takie powiedzenie: jak chcesz rozśmieszyć Boga, to powiedz mu o swoich planach. To się tyczy też elit. A tak na serio: przestałam się zamartwiać, bo wcale mi i mojej rodzinie to nie służy. Tylko zatruwa mój organizm, nasze relacje. I co? Mam się raka nabawić martwiąc się o to kiedy mnie zaczipują? To nie oni na tym stracą, tylko moja rodzina i dzieci, jak matki zabraknie. “Na złość babci odmrożę sobie uszy”? Korzystam z życia ile wlezie. A kto wie? Może po to tu przyszłam na tę planetę, aby doświadczyć tego syfu, czipów, przebudzenia, cierpienia, śmiechu. To jest moje i nikt mi tego nie zabierze, żadne NWO – niech się bujają.
    Oni chcą abyś się bał – dokładnie tak jak teraz. Abyś trwał w strachu i poczuciu bezsilności, braku nadziei, uczuciu zniewolenia i zaszczucia. Oni żywią się tymi wibracjami. Nienawidzą miłości, wolności oraz świadomości i odpowiedzialności za swoje czyny. Człowieka w takim stanie strachu łatwiej trzymać za gardło. Więc zastanów się nad swoim stanem i tym jakie wibracje wysyłasz w Wszechświat. Podnieś dumnie głowę i rób swoje. Rób tak, żebyś pozostawił coś dobrego po sobie swoim dzieciom i przyszłym pokoleniom. Nie ma sensu z nimi walczyć w sposób jaki tu to robisz. Trzeba się przeciwstawiać robiąc codziennie dobre rzeczy dla innych istot i siebie samego. I nie truj siebie i otoczenia negatywnymi sygnałami. Zobaczysz, że Słońce jasno dla Ciebie zaświeci. Każdy ma czasem zły czas, ale ważne jest żeby się z tego jak najszybciej otrząsnąć i podnieść z kolan.
    Pozdrawiam, nie daj się złamać 🙂

  17. Świetlisty 13.02.2016 16:09

    Dlaczego kazdy sądzi ze ja zyje w strachu i sie boje ?

    To nie strach mną dyktuje ale raczej żal ze świat idzie w takim kierunku

    Co mozna robic? Pisac i demaskowac kłamców i manipulatorów
    w nadziei ze coraz więcej ludzi będzie tego swiadomych ale niestety “ciemna strona” nie śpi i mysle ze nie ma szans na przerwanie ich planów ,są niezwykle inteligentni i mają wszelkie środki

    PS Wadera ja bardzo prosze bez tego tonu pocieszycielstwa:D Naprawde ja pocieszen nie potrzebuje i nie jestem jakis załamany tylko świadomy tego co sie dzieje a to wielka róznica .Daruj sobie wiec te słowa .Pisz raczej na temat a nie o mnie

  18. Wadera 13.02.2016 19:26

    @Świetlisty “Dlaczego kazdy sądzi ze ja zyje w strachu i sie boje ? ” – tak jesteś odbierany przez swoje komentarze poprostu.
    Żal nie różni się wiele od strachu. Sorry, ale sugerujesz że nikt nigdzie się nie ukryje i takie tam. Straszny pesymizm z tego bije i chyba nie tylko ja to tak odbieram. Stąd chęć pocieszenia Ciebie. Jasne, piszemy o zagrożeniach. Ale pamiętajmy też aby się nie dać zastraszyć i nie straszyć siebie nawzajem. 🙂

  19. Świetlisty 13.02.2016 21:14

    Być moze inni to tak odbierają (nie wiem czemu) Wiec zeby rozwiać wszelkie wątpliwosci napisze wprost : Nie boje sie i nie zyje w strachu
    Żal to nie strach i prosze sobie to zapamietac raz na zawsze 😀

    To nie moje komentarze sa pesymistyczne ale przyszłosc i nawet terazniejszosc jest pesymistyczna a jak tylko o tym pisze

    Gdzie ktos miałby sie ukryć jak nie będzie gdzie? Nie nazwał bym tego sugestią ale realizmem

    Nie daje sie zastraszyć po raz kolejny to napisze ! Nie dam sie tez ignorować bo to o czym pisze to po prostu PRAWDA a ty widze Wadera chciała byś na siłe zeby ta prawda była inna

    Mamy sobie mówic ze wszystko będzie dobrze? MAm takie wrazenie ze to chcesz usłyszeć i znależć jakies wyjscie z tej beznadziejnej sytuacji

    Nie ma takiego wyjscia

    Jedynym jest uswiadomienie większosci ludzi ale to niemożliwe czy raczej nierealne ,oni sa zbyt mocno manipulowani i ogłupiani

    Pisanie o faktach i to tak istotnych nazywasz straszeniem? lepiej je twoim zdaniem pominąć? Przeciez własnie o to im chodzi zebysmy tego nie zauwazali i z “uśmiechem ” szli na rzeż
    Twoim zdaniem pozytywne myslenie wszytko załatwia? No niestety nic nie załatwia ,W świetle tego co sie dzeje nalezy o tym głosno mówić i to jest jedyna słuszna droga ,bo udawanie ze jest dobrze lub pomijanie faktów to wykonywanie planu NWO czy Iluminatów czy Masonów,Elit jak to nazwiesz nie ma znaczenia

  20. Wadera 14.02.2016 00:58

    @Świetlisty wyobraź sobie, że jeszcze miesiąc temu pisałam tutaj dokładnie tak jak Ty (zapytaj @atosa, @emigranta czy @jeszcze lub @agamy, którzy napewno to pamiętają). Ale czas się otrząsnąć i wziąć odpowiedzialność i sprawy w swoje ręce. Ja też uświadamiam cały czas wszystkich dookoła (już mnie nie dziwi od dawna, że większość patrzy na mnie jak na wariatkę). Ale za moim słowami idą czyny. Robię co mogę, żeby nie wspierać tych którzy uważają się za naszych panów. Samo biadolenie nic nie pomoże i już dawno to zrozumiałam. Chociażby porzuć tego windowsa, na początek polecam Ubuntu – jest łatwe do ogarnięcia. Ja staram się teraz ogarnąć Debiana.
    “To nie moje komentarze sa pesymistyczne ale przyszłosc i nawet terazniejszosc jest pesymistyczna” – bo tak ją postrzegasz.
    Ludzie, którzy stracili nadzieję i widzą wszystko w czarnych barwach nie będą rwali się do walki o swoją przyszłość. Poddadzą się, bo nie ma sensu. Bo przyszłosc i nawet terazniejszosc jest pesymistyczna. Czy nasi Powstańcy walczyliby z Niemcami, gdyby nie mieli nadziei na lepsze jutro? Byli odważni, pocieszali się i starali nie straszyć lecz wręcz naśmiewać z wroga. Tak dodawali sobie otuchy.
    “Przeciez własnie o to im chodzi zebysmy tego nie zauwazali” – no właśnie zauważamy i po raz tysięczny wałkujemy ten temat NWO. Ale to nie tu w sumie powinniśmy to robić, bo tutaj wszyscy jesteśmy tego świadomi, więc jest to tylko przypominanie sobie o czymś o czym pamiętamy i tak na codzień. To co tu piszemy powinno być skierowane do ludzi, którzy są nieświadomi. Tutaj wszyscy wiedzą o co chodzi.
    “Pisanie o faktach i to tak istotnych nazywasz straszeniem? lepiej je twoim zdaniem pominąć?” – a gdzie ja to napisałam, żeby to pomijać? Piszę o nie straszeniu, a nie pomijaniu. A to różnica.
    “W świetle tego co sie dzeje nalezy o tym głosno mówić i to jest jedyna słuszna droga ,bo udawanie ze jest dobrze lub pomijanie faktów to wykonywanie planu NWO czy Iluminatów czy Masonów,Elit jak to nazwiesz nie ma znaczenia” To nie jest jedyna droga. Jeszcze raz podkreślę: nie tylko gadanie, ale przede wszystkim czyny! To co robisz ma ogromne znaczenie. Nie tylko z takiego względu, że przeciwstawiasz się narzuconej Tobie przez nich roli, ale też musisz być przykładem dla ludzi, których uświadamiasz. Ci ludzie obserwują Cię. I jeżeli np. przeklinasz Billa Gatesa i mówisz znajomym, że to zbrodniarz bo truje ludzi szczepionkami chociażby lub robi inne złe rzeczy – a jednocześnie wspierasz go używając jego zas…go windowsa. No to sorry. “Po owocach Cię poznają” Ci Twoi znajomi. Możesz wtedy mówić im te fakty, ale nijak mają się one do Twojego życia. Tak jest ze wszystkim. Bądź zmianą, którą chcesz widzieć na świecie, tak?
    I to jest tak naprawdę wykonywanie ich planów – wspieranie i używanie g…na, którym oni nam tu sr…ją. Bojkotuj to g..no na ile się da. Wiem, że jest trudno i nie wszystko się da. Ale chociaż trochę. I to jest najlepsza walka z nimi. Nie wiem po co w ogóle to piszę, bo chyba zdajesz sobie z tego sprawę.
    Jest jeszcze jedna kwestia. Każdy kij ma dwa końce. To co robią teraz z Europą, ten zalew imigrantów. Może być tak, że wymknie im się to spod kontroli. Póki co, to próbują nas skłócić, zastraszyć i zasiać nienawiść do siebie. Abyśmy nie zdołali się zjednoczyć. Narazie im się udaje, ale nic nie jest pewne. A co jeżeli wszyscy zbuntują się przeciw nim? Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie. I myślę, że w końcu to wszystko obróci się przeciw nim. “quia ventum seminabunt, et turbinem metent” – kto wiatr sieje, ten zbiera burzę. Tak naprawdę to oni żyją w ciągłym strachu. Dziś upijający się władzą. Niepewni jutra. Tak myślę.

  21. Świetlisty 14.02.2016 01:37

    No i co? Znowu musze odpisać 😀
    Z całym szacunkiem Wadero ale ty tutaj probujesz mi cos wcisnąć a raczej dorobic etykietke Kupusia fatalisty czy cos w tym stylu 😀
    Ciągle musze “wyciągać to dziecko z brzucha które próbujesz mi wcisnąć ” 😀

    Bardzo cie prosze (zupełnie spokojnie 🙂 ) nie pisz ze biadole bo nie biadole i nie narzekam ,nie wiem czemu tak to postrzegasz.Pisze o rzeczywostosci i wynikającej z niej przyszłosci i powtarzam po raz kolejny ze to jest pesymistyczne wiec nie da sie uniknąć tego pesymizmu pisząc o tym ,bo jak np nazwać wielką komore gazową nad naszymi głowami? Mam powiedziec ze ten cały syf rozpylany nie jest przez nas wdychany? Ze nam nie szkodzi?
    Lub ze czipy to będzie cos fajnego? lub ze szczepionki faktycznie szczepią zapobiegając chorobom? Że nie ma w nich takich trucizn jak np rtęć? Czyli uwazasz ze mam to postrzegac optymistycznie:D no bez jaj kochana ,teraz to mnie az rozśmieszyłas .Ktos nas truje wrecz hurtowo a ja mam o tym napisac optymistycznie 😀 haha dobre

    skoro cos jest straszne to nie moja wina ,nie celowo strasze ale informuje o tym a ze to jest straszne to co? nie pisac o tym?

    Nic wiecej oprócz informowania (zwracania uwagi na to co sie dzieje ,demaskowania ,uświadamiania ) nie pozostało ,bo walczyc z tym musi kazdy ale najpierw musi o tym wiedzeć i co wazniejsze chcieć to samemu sprawdzić zeby sie przekonac ze to nie “teorie spiskowe” a o to juz b trudno u ogółu bo jest pod wpływem manipulacji elit

    Dobrze ze piszesz o tym 😉 zawsze sie przyda inna równie mądra głowa a moze mądrzejsza? 😉
    Co do imigrantów to sama sie przekonasz jak będzie ,napisac ci juz teraz?? Bo ja wiem co będzie ,bo nie trudno sie tego domysleć znając ich plany .

    Na koniec zostawiłem sobie Windowsa 😉

    TAk fakt masz tu racje ale musze sie wytłumaczyc ze ja mam net od niedawna ,nie był mi wczesniej potrzebny a poniewaz nic na ten temat nie wiedziałem a nie miał mi tez kto doradzic i uswiadomic to niestety kupiłem windowsa .Teraz juz mam nieporównywalnie wiecej wiedzy na ten temat i napewno nic wiecej od tego pana nie kupie ani nie dam sie na siłe zaktualizować do 10 tki

    Musiałem sie na czymś po prostu nauczyc a teraz go nie wyrzuce skoro juz i tak zapłaciłem i
    dlatego pisze ze gdy przestanie na nim wszystko działać to przechodze na linux ,mysle o Mint lub Rafaella (cos łatwiejszego na początek)

    No i to tyle 😉
    na twoje ostatnie zdanie odpowiem ze to my jestesmy niepewni jutra bo takie własnie ONI nam zgotowali warunki a będzie niestety duzo gorzej

    JA bym bardzo chciał zeby było inaczej ale chce pisac realnie a nie w formie myslenia zyczeniowego

  22. Wadera 14.02.2016 02:05

    “Mam powiedziec ze ten cały syf rozpylany nie jest przez nas wdychany? Ze nam nie szkodzi?” – jeżeli jest rozpylany, to “oni” też to wdychają przecież?
    Nic Ci nie próbuję wcisnąć, tylko opisuję jak odbieram Twoje komentarze i odpowiadam.
    “Lub ze czipy to będzie cos fajnego? lub ze szczepionki faktycznie szczepią zapobiegając chorobom? Że nie ma w nich takich trucizn jak np rtęć? Czyli uwazasz ze mam to postrzegac optymistycznie” – nic takiego nie napisałam, że masz to optymistycznie postrzegać. Jeżeli tak, to wskaż mi proszę, zacytuj. Znów mnie nie zrozumiałeś. Ja piszę o zmianach w życiu każdego z nas jakie powinny się dokonać. I żeby nie truć swoich organizmów negatywnymi wibracjami, bo wtedy pomagamy “im”, a szkodzimy sobie. A nie o hurra-optymiźmie.
    “na twoje ostatnie zdanie odpowiem ze to my jestesmy niepewni jutra bo takie własnie ONI nam zgotowali warunki a będzie niestety duzo gorzej ” Wierz mi że oni też się boją. To są śmiertelne istoty. Stary Rockefeller już trzęsie portami, bo pora powoli kłaść się do grobu. żyć wiecznie nie będzie w tym ciele. Boją się śmierci, nie ominie ich to choćby się dwoili i troili.
    A wiesz, nudzi mi się i ciągle specjalnie odpisuję, żebyś musiał mi odpowiadać 😀
    A tak na serio, to muszę iść spać bo dzieci od rana będą skakać po głowie. Nie ma zmiłuj się 🙂
    Pozdrawiam!

  23. Świetlisty 14.02.2016 14:57

    Masz racje ,ONI tez to wdychają i nie mam pojęcia czy mają jakies antidotum itp w kazdym razie cos musza mieć bo idiotyczne było by zeby truli sami siebie wraz z nami a z drugiej strony faktem jest ze to zrzucają
    Odp tylko na twoje wpisy ze moje komentarze są pesymistyczne ,powtarzam skoro pisze sie o takich rzeczach to musi wiac pesymizmem ,no nie ma inaczej ,wiec to nie wina moich komentarzy tylko tego co one opisują
    Jak mozna miec jakies pozytywne wibracje skoro rzeczywostosc naokoło jest tak przykra? Sugerujesz ze jak ktos mnie zabija to mam pozytywnie wibrować ? 😀
    Tutaj chodzi o świadomosc tego co sie dzieje ,a wiekszosc z ludzi zyje w matrixie
    Mówisz o truciu negatywnymi wibracjami a nie widzisz trucia truciznami?
    Pomyśl jak przebudzić ludzi bo ja tego nie wiem ,tylko wtedy mozna wszystko zmienić ale to moim zdaniem nierealne

    Wiekszosc ludzi boi sie śmierci wiec nie tylko Rockefeller ale jakie on ma zycie a jakie ma przeciętny człowiek?

    I na koniec taki przykład :
    Będąc w obozie koncentracyjnym Ty twierdziła bys ze komora gazowa to przejscie do innego cudownego świata a ja ze to komora kóra nas zabija gazem i ze idziemy na śmierc. Byc moze oboje mielibyśmy racje z tym ze twoje twierdzenie powodowało by brak reakcji ludzi ,czekali by sobie spokojnie “pozytywnie wibrując” az sie ich zaprowadzi na miejsce rzezi jak bydło.

    A co mówiła by wiekszosc ? np to: “Nie wierzcie w komory gazowe ,to tylko teorie spiskowe wariatów “:D

    Pozdrawiam 😉

  24. edek 14.02.2016 19:08

    Świetlisty i inni
    🙂

    Zgadzam się z większością tego co piszecie.
    Ale myślę, że nie wszystko jest wynikiem celowego działania dla depopulacji lub ogłupiania. Wiele działań np. koncernów wynika z prostej chciwości i braku szacunku do życia ludzkiego. Choć trudno znaleźć twarde dowody na pierwszą lub drugą tezę.
    Choć np. chemistrall to bzdura mająca ośmieszyć “teorie spiskowe”…
    Co do ruchu oporu. Jeśli będzie tak źle, to ten ruch powstanie. I żadna inwigilacja go nie wyeliminuje. Co najwyżej utrudni.
    Najważniejsza jest świadomość. Niestety zdecydowana większość ludzi żyje w błogiej nieświadomości.
    A np. umowa ttip jest popierana przez wszystkie partie w Polsce, co gorsza pis. Teraz ta awantura w Syrii. W mediach ruszyła akcja propagandowa mająca przedstawić Rosję jako agresora w Syrii. To nie jest przypadek…
    I ludzie na to się łapią…
    Naszą rolą jest uświadamianie kogo się da, że świat jest inaczej poukładany, niż się im mówi…

  25. Wadera 14.02.2016 21:41

    @Świetlisty, nadal nie rozumiesz: “Mówisz o truciu negatywnymi wibracjami a nie widzisz trucia truciznami?” No przecież widzę! Tylko tłumaczę Ci, że Ty sam sobie tej trucizny dokładasz, do tego czym oni nas trują. Dublujesz ją!

    “Pomyśl jak przebudzić ludzi bo ja tego nie wiem ,tylko wtedy mozna wszystko zmienić ale to moim zdaniem nierealne” – własnym, dobrym przykładem. Nie paplaniem.

    ” Będąc w obozie koncentracyjnym Ty twierdziła bys ze komora gazowa to przejscie do innego cudownego świata a ja ze to komora kóra nas zabija gazem i ze idziemy na śmierc. Byc moze oboje mielibyśmy racje z tym ze twoje twierdzenie powodowało by brak reakcji ludzi ,czekali by sobie spokojnie „pozytywnie wibrując” az sie ich zaprowadzi na miejsce rzezi jak bydło.”
    Znów się mylisz i nie rozumiesz. Nie twierdziłabym ze komora gazowa to przejscie do innego cudownego świata, tylko twierdziłabym podobnie jak Ty. Nie wiem jak bym się zachowała w takiej sytuacji, łatwo się gada. Ja cały czas próbuję Ci wytłumaczyć że za słowami powinny iść czyny. I chyba wolałabym zostać rozstrzelana uciekając z tego piekła lub rzucić się na płot pod napięciem, niż czekać na komorę gazową uświadamiając wszystkich co nas czeka. Czyniłabym coś, zamiast siedzieć bezczynnie. Ja coś zmieniam, nawet choćby durny przykład Linuxa. A Ty czekasz, używając Windowsa bo narazie im zapłaciłeś i nie będziesz nic zmieniał. Dopiero jak Ci “skopią tyłek”, zinwigilują do cna i przestanie Ci to g…no działać, to coś zmienisz. Ale narzekać na Windowsa i uświadamiać będziesz. Nie robiąc sam z tym nic. I taka jest różnica.

  26. Świetlisty 14.02.2016 22:50

    Edek zgadzam sie ale akurat chemtrails nie jest bzdurą choc wielu zalezy na tym zeby tak ludzie mysleli i nie szczedzą w tym kierunku wysiłków (nie dyskutujmy o tym ,chcesz wiedziec sam sprawdz )
    Wadera uzyłem metafor poza tym co mi z tego co mówisz? To ty nie rozumiesz ze nie mzona byc zadowolonych gdy nas trują ale trzeba działać zeby to zatrzymac (uswiadamiając innych ) masz przykłąd po Edku który twierdzi ze Chemtrails to bzdura ,jak go przekonasz? Nie da sie dopóty dopuki on sam nie potraktuje tematu powaznie i sam nie zacznie szukac i sprawdzic to m.in. empirycznie

    Atos tak jestesmy kreatorami ale co kreujemy? Narazie cały czas ONI kreują nam rzeczywostosc a nie wy im

    Zmiana zamieszkania i zakochanie sie etc nie zatrzymają komory gazowej jaką jest geoinzynieria czyli chemtrails ani nie zatrzymają okalecznia i ludobójstwa jakimi sa tzw szczepionki oraz kupy innych “atrakcji”

    Mysle ze to moment w którym juz zakoncze komentarze w tym temacie

    Pozdrawiam was i przemyślcie wszystko na spokojnie

    PS: Wadera zmieniac mozna tylko w ten sposób zeby mówic o tym co sie dzieje innym ,dalej juz w rękach tych innych jest co z tym Zrobią (zwykle olewają ,wyśmiewają itd)

  27. Świetlisty 14.02.2016 23:08

    Atos ale ja nie jestem niezadowolony z zycia 😀 ja jestem niezadowolony z tego co sie dzieje i chyba kazdy powinien no nie? Twierdzisz ze trzeba tego nie zauwazac?

    No masło maślane z wami 😀

    TRUJE SIE NAS ! ROZUMIECIE TO? ZABIJA NA RATY ! To wam nie przeszkadza?

    Dla Edka
    Projekt “Deep Shield” 1988 raport Edwarda Tellera, nazywanego „Ojcem Bomby Wodorowej”. (Międzynarodowe Seminarium Planetarnych Zagrożeń) ostrzegł, że spadek poziomu ozonu w stratosferze i spowodowany tym wzrost promieniowania UV i kosmicznego spowoduje do ok. roku 2025 wyginięcie 89% życia biologicznego na ziemi, a w tym całej populacji ludzkiej! Poza tym ostrzegł on też, iż z powodu zwiększonej aktywności słonecznej ziemia będzie się w najbliższych dziesięcioleciach poważnie nagrzewać, co tylko jeszcze poważniej skomplikuje, całkiem już trudną sytuację.
    E.Teller zaproponował wtedy jako pierwszy program tworzenia podniebnej tarczy ze sztucznie tworzonych chmur, które miały by chronić ziemię przed promieniowaniem kosmicznym i zbytnim jej nagrzewaniem. Pomysł powstał na podstawie obserwacji zjawisk zachodzących po wybuchu wulkanu. Warstwy pyłu wulkanicznego tworzą wtedy w troposferze rozległą zawiesinę.
    Sama tarcza z chmur nie wystarczyła by do ochrony ziemi, a tylko do jej schładzania. W celu ochrony ziemi przed promieniowaniem niezbędne by też było rozpylenie cząsteczek odbijających promieniowanie z powrotem w przestrzeń kosmiczną.Sugerowane były różne składniki – w tym: cząsteczki aluminium i srebra. W roku 1991, w Gacona na Alasce zostaje uruchomiony projekt HAARP. Dzięki tej tarczy z chmur można odbijać z powrotem w kosmos promienie słoneczne i kosmiczne. Pytanie tylko jak stworzyć taką tarczę nad większością powierzchni ziemi? Jak ją tam utrzymać? Na drodze stoją przecież problemy natury technicznej i politycznej. Technicznej, ponieważ trzeba stworzyć trwałą tarczę z chmur do czasu odtworzenia gęstości ozonu w powietrzu, co samo w sobie jest bardzo trudnym zadaniem. Polityczne, ponieważ trzeba będzie zaangażować wiele krajów świata w ten projekt, co biorąc pod uwagę ówczesną i aktualną sytuację na świecie, samo w sobie jest też zadaniem niesamowicie trudnym. Nie można też wzbudzić paniki na świecie. Mogła by ona doprowadzić do załamania się struktur politycznych, społecznych jak i światowej ekonomii. Jest to też jednym z oficjalnych powodów tajemnicy otaczającej ten projekt, chociaż od początku wiadomo było że uda się ją utrzymać tylko przez jakiś czas. Zastanawiający jest fakt, iż mimo wielu materiałów dostępnych w Internecie, oraz codziennie tworzonych na niebie, nad wieloma krajami, najwyraźniej sztucznych pasów chmur,oficjalne media zachowują jak na razie jeszcze całkowite milczenie.

    Jak tworzone są sztuczne chmury (chemtrails) Powstają one na skutek rozpylania mieszanki chemicznej o bliżej nieznanym składzie, na wysokościach pomiędzy 6 000 a 10 000 metrów. Mówi się, że w skład tej mieszanki wchodzi barek sodu, który absorbuje wodę i polimery (biologiczne – o szybkim stopniu degradacji), ponieważ służą one do wiązania struktur chmurzastych w stabilną powłokę. Oparto się tutaj na przykładzie z natury – pajęczej sieci , która jest lekka i wytrzymała.(wiele doniesień o dziwnych pajęczynach spadających z nieba – sa fimy na YT i artykuły) Poza tym polimer ma właściwości statyczne, dzięki czemu przyciąga i łączy się z innymi cząsteczkami, tworząc swoistego rodzaju zawiesinę, która dość długo może utrzymywać się w powietrzu, a raczej bardzo wolno opada. Mieszanka ta rozpylana jest przez samoloty ze specjalnie do tego celu skonstruowanych zbiorników. Wygląda to na początku podobnie jak pas kondensacyjny (contrail) powstały po przelocie samolotu, tyle tylko że pas kondensacyjny znika po 20 sekundach do 2 minut, a pas po rozpylonej mieszance (chemtrail) utrzymuje się w powietrzu godzinami i rośnie, tworząc „pasiaste” chmury.
    Chemtrails są już od kilku lat na co dzień tworzone na wszystkich kontynentach . Jest ich coraz więcej. Są też meldunki zachorowań całych grup ludzi. Zachorowali oni poprzez skażenie chemiczne. Wszędzie są meldunki o powstrzymywaniu mediów przed nagłaśnianiem sprawy chemtrails, chociaż całkiem niedawno uczeni angielscy przyznali ich istnienie.
    Projekt ten jest podobno realizowany „pod kontrolą” ONZ, przez takie kraje jak: USA, Kanada, Rosja, Unia Europejska i Australia. Projekt ten rozpoczęto realizować na dużą skalę od roku 1998 (w Europie zaczęto od Szwajcarii w roku 2002) i ma być realizowany do roku 2025 –2050.
    Dotychczas rozpoznanymi, bezpośrednimi objawami, często występującymi po przelotach samolotów rozpylających mieszankę do tworzenia tarczy są: objawy podobne do grypowych (bez gorączki), krótkie zaniki pamięci, chroniczne poczucie przemęczenia, duszności, reakcje alergiczne, stany depresyjne. Najbardziej zagrożeni są w pierwszym rzędzie astmatycy i ludzie z chorobami wieńcowymi. Z czasem skażenie będzie też wpływać na nas wszystkich, powodując schorzenia, których nawet nie potrafimy się domyśleć.Całkiem możliwe że Morgellonka jest też efektem ubocznym tego projektu (Tajemnicza Choroba Browne’a)

    Pa wam 😉

    Na koniec oznajmiam ze : Nie jestem załamany ,nie zyje w strachu ,nie jestem niezadowolony z zycia etc
    NIE PODOBA MI SIE TYLKO TO ZE TRUJE SIE LUDZI ! (w tym mnie) (w tym tez was)

  28. Wadera 14.02.2016 23:12

    “Bądź zmianą, którą prag­niesz uj­rzeć w świecie.”
    ~ Mahatma Gandhi

  29. Świetlisty 14.02.2016 23:38

    Staram sie być ale do tego jest potrzebna wiedza to tym co sie dzieje a poniewaz sam tez nic nie zrobie to trzeba tę wiedze udostępniac innym co tez ciągle czynie choc napotykam przewaznie na mur nie do przebicia

    Tylko działając razem mozemy zapobiec naszej zgubie ,inaczej plan NWO zostanie dalej realizowany tak jak w tej chwili sie to dzieje

    Nie myślcie tylko o sobie ale tez o innych ,jestesmy wszyscy braćmi i siostrami ,jeśli tego nie zatrzymamy to nikt tego nie zrobi za nas
    Ale narazie jestesmy dopiero na etapie udowadniania sobie faktów a do działania jeszcze daleka droga jesli w ogóle do tego dojdzie

    Najpierw trzeba uświadomic sobie realne zagrozenia

    Wiadomosc z ostatniej chwili

    Was to zapewne nie obchodzi bo sobie „kreujecie własną rzeczywistosc” ale sumienie nie pozwala mi nie podac tej wiadomosci

    Izraelska firma przejmie polskie wodociągi ,po cichu sie prywatyzuje wszystko czyli po prostu wyprzedaje majątek narodowy (pewnie za bezcen) zresztą kto sprzedaje kure znoszącą złote jajka?

    Teraz juz nie tylko bedą truli nas z powietrza przez chemtrails i oprócz szczepionek z rtęcią i glinem i oprócz tzw „leków” oraz chemicznego i GMO jedzenia ale tez przez płynącą z kranu wode

  30. Wadera 15.02.2016 00:33

    Jeśli chodzi i zdrowie…
    Jakby co, polecam filtry: http://rosmosis.explicite-doradztwo.pl/oferta/filtry/
    Warto zainwestować i pić zdrową wodę. Przy okazji wspierasz polską firmę.
    http://rosmosis.explicite-doradztwo.pl/wywiad-z-pawlem-kenkelem/
    Możesz albo kreować swoją rzeczywistość (wodę), albo pić wodę którą Ci serwują.
    Co do szczepionek – nie szczep. Leków nie bierz. Czytaj uważnie etykiety i nie wybieraj produktów GMO (jeśli chodzi o owoce, to koniecznie muszą mieć pestki). Bojkotuj syf.
    Co do chemtrails, to nie wiem co Ci poradzić. Ja i moja rodzina jesteśmy zdrowi i nie chorujemy.

  31. Świetlisty 15.02.2016 02:00

    Wadera no dziękuje ,ja juz to wszystko robie od dawna wiec te rady nie są mi potrzebne jednak komus innemu napewno przydadzą sie te informacje 🙂

    Woda owszem tylko filtr RO (dobrze ją jeszcze samemu mineralizowac i ożywiać np czarnym krzemieniem ) przy okazji leczy(ale zapewne to wiesz)

    Wspierac polskie firmy owszem staram sie ale czasami realia na to nie pozwalają

    Oczywiście nie szczepie sie na nic

    leków nie biore zadnych (nawet aspiryny)

    No z GMO to trudniej tego uniknąć ale staram sie unikać (np nie kupuje wcale kukurydzy i soi) etc

    Bojkotuje syf ale jak juz pisałem sam niewiele zrobie ,więc straram sie skupiac ludzi wokół siebie i informowac o tym co sie naprawde dzieje (ze skutkiem róznym )

    Co do Chemtrails tez nie mam rowiązania ale jestem w trakcie budowy Tzw Chembustera (moze to cos da ,nie wiem ) w kazdym razie warto poczytac np o pracach Wilchelma Reicha odkrywcy orgonitu zeby zorientowac sie w temacie ,ponad to warto regularnie sie detoksykowac

    Tez na nic nie choruje ale rozmawiamy o sobie ,na szczescie my dwoje nie chorujemy ale co z innymi??

    Wiesz przeciez jaki ogromny wysyp jest teraz róznych chorób ,no nie będe wymieniał ,mysle ze jestes równie zorientowana w sytuacji jak ja

    A tak przy okazji owoce i warzywa wcale nie są dla człowieka tak zdrowe jak sie powszechnie uwaza (pomijam juz nawet sprawe glifosatu itd) (patrz tzw Paradoks Grenlandzki,w necie raczej znajdzesz tylko fałszywe informacje na ten temat ,wdepnij do biblioteki)

    Jeśli będą nas tylko jednostki to przegramy !

  32. Wadera 15.02.2016 09:42

    Jeżeli ktoś wybrał niezdrowy tryb życia, to choćbyś nie wiem jak się szarpał i uświadamiał, to tego nie zmienisz. Każdy chce swoje życie przeżyć po swojemu. Widzę to po moich rodzicach, od lat próbuję ich uświadomić ale to nic nie daje. Jak grochem o ścianę. Pozostało mi zaakceptować ich wybory i tryb życia i po prostu ich kochać i wspierać jak mogę najmocniej. Możesz doprowadzić osła do wodopoju, ale nie możesz go zmusić aby się napił. Dlatego nie ma sensu tak się szarpać. Pomagajmy tym, którzy CHCĄ naszej pomocy i pracujmy nad sobą.

  33. Świetlisty 15.02.2016 20:40

    W tym topiku juz słyszałem ze sie boje ,ze zyje w strachu ,ze jestem załamany ze biadole itd

    Teraz słysze ze sie szarpie 😀

    Wadera ja juz prosiłem nie wmawiaj drugiemu a w tym przypadku mnie czegos co nie ma miejsca

    Nie szarpie sie ,ja po prostu robie to co powinienem

    A to co napisałaś to prawda i dlatego twierdze ze nie ma dla nas ratunku a plan NWO będzie wykonany

    No ale teraz zapewnie stwierdzisz ze znowu negatywnie pisze komentarze
    Tej dyskusji nie będzie końca 😀

    Więc wybacz ale juz w tym topiku nie odpisze 😉

    Pozdrawiam I Pa

    Zycze ci wszystkiego dobrego 😉

    PS: Zeby oczekiwać pomocy i w ogóle o niej mysleć trzeba najpierw dostrzegać zagrożenia

    Trwa wojna której wiekszosc z nas nie zauważa i dopiero po liczbie grobów okaze sie ze ona jednak była i została przegrana

  34. Świetlisty 15.02.2016 21:31

    Na taki inteligentny komentarz to jeszcze postanoniłem odpisać (innych przepraszam bo juz nie odpisze i nie sugeruje tym samym ze ich komentarze nie są inteligentne ) Dziękuje wszystkim za korespondencje 🙂 wrogom i przyjaciołom

    Tak Atos byc moze masz racje ,do konca nie wiadomo jaka jest historia rasy ludzkiej( w duzym stopniu zafałszowana ) ale wiem co masz na mysli

    Pozdrawiam i juz bez odbioru w tym topiku 😉

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.