Wybaczam wam i przepraszam

Opublikowano: 11.08.2016 | Kategorie: Polityka, Publicystyka, Społeczeństwo

Liczba wyświetleń: 1005

Jako weteran wojny mojego kraju z Irakiem chciałbym poświęcić chwilę czasu na refleksje, bo właśnie możemy świętować rocznicę „wycofania się” wojsk amerykańskich z tego kraju. Wielu czytelników wie oczywiście, że w Bagdadzie wciąż są: ambasada amerykańska wielkości Watykanu, setki doradców i tysiące najemników zatrudnionych do utrzymania tej placówki. Rozważając jedną z najbardziej bezczelnych zbrodni w historii doszedłem do wniosku, że muszę przy tej okazji wybaczyć tym, którzy próbowali mnie zabić i oficjalnie przeprosić naród Iraku.

Przede wszystkim muszę powiedzieć, że rozumiem teraz w pełni dlaczego próbowali nas zabijać. Patrolowaliśmy ich ulice w 68-tonowych, śmiercionośnych czołgach M1A1, w poszukiwaniu ludzi uważanych za „buntowników”, a tak naprawdę tych, którzy się temu sprzeciwiali. Siedzieliśmy w środku i śledziliśmy ich domy przez celowniki naszych dział, podczas gdy zajmowali się swymi codziennymi sprawami, mimo strachu, że pociągniemy za spust. Mogę sobie tylko wyobrażać co się czuje patrząc z zewnątrz na wieżę czołgu, obracającą się w poszukiwaniu kogoś do zamordowania. Hałas naszych czołgów działał tak samo, jak teraz hałas latających nad Pakistanem dronów, który wywołuje paniczny płacz dzieci. Gąsienice naszych czołgów tratowały farmy i pastwiska, gdy chcieliśmy dotrzeć na skróty do stanowiska obserwacyjnego. Pomiędzy ich śladami w środku pustyni umieszczano zaimprowizowane ładunki wybuchowe (IED) właśnie dlatego,że byliśmy nieproszonymi intruzami.

Pod koniec stycznia 2007 mój czołg i jeszcze jeden opuściły posterunek, z którego strzegliśmy linii zaopatrzenia często minowanej IED. Obawiając się najechania na taki ładunek na tej drodze, wracaliśmy do bazy po zaopatrzenie inną drogą, przez pustynię. Byliśmy jednak na tyle nieostrożni, że jechaliśmy po śladach gąsienic pozostawionych miesiąc wcześniej. Przeciwnicy byli sprytni, przewidzieli, że będziemy znów tamtędy przejeżdżać. Pierwszy czołg przeszedł bez szwanku zagłębieniem między pagórkami, my pojechaliśmy za nim. Wtedy wybuchła pod nami ćwierćtonowa mina, niszcząc mój czołg i poważnie raniąc załogę z wyjątkiem mnie. Marines, którzy byli świadkami eksplozji i jej skutków, nie mogli pojąć jak uszliśmy z życiem. Byłem oczywiście przez długi czas wściekły na tych „innych” i chciałem znów się zaciągnąć, na wojnę w Afganistanie. Na szczęście zmieniłem zdanie i teraz rozumiem dlaczego chcieli nas zabić. Wybaczam im. Gdyby jakiś najeźdźca wlazł mi na podwórko, robiłbym to samo, podobnie jak każdy inny Amerykanin.

Do narodu Iraku:

Przepraszam, że pomogłem obrócić Wasz kraj w ruinę. Przepraszam za aresztowania i wdzieranie się do domów ludzi, którzy nie czynili mnie ani innym Amerykanom żadnej szkody. Przepraszam dzieci, które muszą rosnąć bez rodziców. Przepraszam rodziców, którym urodziły się dzieci z wadami wrodzonymi spowodowanymi przez amunicję ze zubożonym uranem. Przepraszam za walki sekciarskie i przyszłe wojny, spowodowane rozbiciem Waszego kraju. Przepraszam, że za to, że nauczyłem się o łupiestwie mojego kraju dopiero po przyłączeniu się do największego gangu kryminalnego w historii świata. Jedyną rekompensatą, jaką mogę ofiarować, jest pomoc. Pomoc w zapobieganiu powtórzenia się takiej agresji poprzez zmianę sposobu myślenia mych amerykańskich rodaków. Może wyciągną jakąś nauczkę z niedawnego tragicznego wydarzenia we własnym kraju.

Wydarzeniem tym była masakra w szkole podstawowej w Sandy Hook. Podobne akty terroru zdarzają się co tydzień, o ile nie codziennie, na Bliskim Wschodzie, w wyniku polityki zagranicznej mego kraju. Może kiedyś Amerykanie zrozumieją, że czysty przypadek decyduje, gdzie przychodzimy na świat. Może kiedyś zrozumieją, że dzieci z Conneticut nie różnią się niczym od dzieci z Bliskiego Wschodu.

Autor: Andrew Mason
Tłumaczenie dla “Wolnych Mediów”: Herstoryk
Źródło: „Lew Rockwell” (24.12.2012)
Copyright by LewRockwell.com (permission to reprint in whole or in part is gladly granted, provided full credit is given)

O AUTORZE

Andrew Mason był kapralem w US Marines. Studiuje obecnie Nauki Polityczne na stanowym uniwersytecie California-Bakersfield. Bloguje na stronie drewtmason.wordpress.com.


TAGI: , , , ,

Poznaj plan rządu!

OD ADMINISTRATORA PORTALU

Hej! Cieszę się, że odwiedziłeś naszą stronę! Naprawdę! Jeśli zależy Ci na dalszym rozpowszechnianiu niezależnych informacji, ujawnianiu tego co przemilczane, niewygodne lub ukrywane, możesz dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć "Wolne Media" finansowo. Darowizna jest też pewną formą „pozytywnej energii” – podziękowaniem za wiedzę, którą tutaj zdobywasz. Media obywatelskie, jak nasz portal, nie mają dochodów z prenumerat ani nie są sponsorowane przez bogate korporacje by realizowały ich ukryte cele. Musimy radzić sobie sami. Jak możesz pomóc? Dowiesz się TUTAJ. Z góry dziękuję za wsparcie i nieobojętność!

Poglądy wyrażane przez autorów i komentujących użytkowników są ich prywatnymi poglądami i nie muszą odzwierciedlać poglądów administracji "Wolnych Mediów". Jeżeli materiał narusza Twoje prawa autorskie, przeczytaj informacje dostępne tutaj, a następnie (jeśli wciąż tak uważasz) skontaktuj się z nami! Jeśli artykuł lub komentarz łamie prawo lub regulamin, powiadom nas o tym formularzem kontaktowym.

41 komentarzy

  1. kudlaty72 04.01.2013 10:29

    Przepraszam,że zabijałem? i co,wystarczy? Miałeś gnojku odwagę zabijać dzieci,miej odwagę się wyhuśtać na suchej gałęzi!

  2. Takie_tam 04.01.2013 12:46

    kudlaty72 04.01.2013 10:29
    Przyznał się do własnego błędu i przeprosił. Czego jeszcze oczekujesz? Że popełni samobójstwo? Myślisz, że świadomość i wyrzuty sumienia do końca życia to nie wystarczająca kara? Samobójstwo to droga na skróty, dla tchórzy. Doceń to co koleś zrobił. Spójrz jak ludziom ciężko przyznać się do winy, wziąć za coś odpowiedzialność, przeprosić.

  3. kudlaty72 04.01.2013 13:22

    @Takie_tam – jakie współczucie dla oprawcy,proszę ,proszę,a gdzie współczucie dla dziesiątek matek,których dzieci zabijał chowając się za pancerzem abramsa?Przeprasza za pomocą listu i chce czego? wybaczenia,zrozumienia?Przez takie rozumowanie oprawcy bezpieki chodzą do dziś po ulicach naszych miast,przez nikogo nie niepokojeni.Mijaja się z synami,wnukami kobiet,które torturowali,a niejednokrotnie pozbawiali zycia.To nasza słabość narodowa,brak chęci zemsty,nieumiejętność wyrównania rachunków.Tak,moim zdaniem powinien się powiesić.

  4. Takie_tam 04.01.2013 14:01

    @kudlaty72 Nie wiem czy masz świadomość tego, ale to właśnie poprzez negatywne emocje i nastawienie jakie tu prezentujesz toczą się wojny. Oczywiście, że współczuję również rodzinom w okupowanych krajach. Jednak gdybyśmy tak jak Ty oceniali i wydawali wyroki po paru akapitach to obudzilibyśmy się z ręką w nocniku. Pomyśl, że kiedyś życie i Ciebie pokieruje tak byś doświadczył czynienia zła. Po fakcie zrozumiesz, wyrazisz swój żal i usłyszysz – POWIEŚ SIĘ!

  5. Szaman 04.01.2013 14:27

    kudłaty weź ty się stuknij w łeb. ten człowiek poszedł na wojnę bo tak jak ty i tak jak 90% polaków był durny i dał się nabrać na jakąś propagandę. Teraz w końcu zmądrzał i przeprasza co ci nie pasuje. Każdy człowiek uczy się na błędach i ma do nich prawo. po to tu jesteśmy żeby się uczyć i dobrze jak się uczy. teraz jego list najprawdopodobniej przemówi do wielu jego kolegów oraz innych żołnierzy i Armia usa straci sporą grupę dobrych żołnierzy którzy przy następnej okazji gdy usa pójdzie kogoś “nawracać”, powiedzą nie ja nie idę.

    Za to takie barany jak ty sprawiają tylko że takich ludzi jak on którzy odważają się w końcu na publiczne przyznanie do błędu i przeprosiny jest tylko mniej a co za tym idzie i tych co zaczynają myśleć jest coraz mniej. Doskonale rozumiałbym takie zachowanie ze strony osób poszkodowanych ale ty do nich nie należysz więc zrób to dla świata i chociaż się zamknij.

  6. kudlaty72 04.01.2013 15:14

    szaman sam jesteś baranem,przeprosić za śmierć może Zientarski bo ruszając autem nie chciał zabić.Ten co zabija swiadomy i z pełną premedytacją powinien wisieć.

  7. Szaman 04.01.2013 15:36

    Przeprosić za śmierć może każdy a ty nie jesteś żadnym wszechmocnym sędzią ani ustawiaczem prawa żeby ustanawiać kto może a kto nie. tak jak małżeństwo czy jedzenie walka i śmierć też zawsze była częścią istnienia człowieka i nie możesz winić kogoś że poszedł walczyć bo równie dobrze mogłeś to być ty. Myślisz ze siedzisz na życi przed kompem i pozjadałeś wszystkie rozumy bo najprawdopodobniej od dziecka miałeś możliwości a żeby wyczytać w necie i zrozumieć sytuację która panuje w iraku i to kto był najeźdźcą. nie wszyscy ludzie mają takie możliwości i dzięki temu armia usa ma kogo zaciągać na tą swoją wojnę. skoro ten człowiek dał się zaciągnąć a teraz żałuje to najprawdopodobniej NIE miał takiej możliwości jak ty i gdy nastąpił zamach na wtc powiedziano mu że to “zły” irak najechał jego kraj i trzeba sie bronić a on uwierzył bo media i jego podwładni w wojsku już dawno wyprali mu mózg. Ale fakt że powrócił i przyznaje się do błędu świadczy o tym że gdyby MIAŁ takie możliwości to by tego nie zrobił więc tak jak mówię skończ pierdoły gadać i rusz makówką dwa razy zanim zaczniesz komentować.

  8. kudlaty72 04.01.2013 16:05

    szaman jesteś takim prostakiem,że aż cię szkoda.Przez takich gnojków jak ty jest na tym świecie tak jak jest

  9. kudlaty72 04.01.2013 16:22

    @Takie_tam – pamiętaj,każdy ma wybór,nikt nie może Cię zmusić byś zabijał dla pieniędzy.Inwazja wojsk amerykańskich za namową potomków Chazarów na połowę globu nie usprawiedliwia jednostek.Co innego zabic w obronie matki,zony,dziecka gdy włamują Ci sie do domu bandyci ,a co innego jechać w świat i w nierównej walce mordować dzieci i kobiety.Nie ma usprawiedliwienia takich czynów,jesteś dorosły,wiesz co robisz!

  10. Szaman 04.01.2013 16:46

    Nie, to raczej ty nie widzisz ze to właśnie takie “gnojki” jak ty niczym się od tego człowieka nie różnią bo jesteś tak ślepo przeświadczony o tym że masz prawo kogokolwiek osądzać i odbierać mu życie za jego zbrodnie jak większość tych żołnierzy którzy poszli na tą wojnę! Oni też myśleli że jadą tam wydać osąd na bil-Ladenie i walczyć z terroryzmem tak samo jak tobie się wydaje że skazując tego człowieka na śmierć naprawisz świat. o co to zmieni? myślisz że jak go zabijesz to inni nie pójdą na wojnę ? że się pojawi miłość i pokój na świecie?!

    Naprawdę szkoda mi po prostu słów…
    Jest wiele osób które zasługują na śmierć i żyją i wiele które nie zasługują a są martwe ale to nie tobie osądzać bo będąc zwykłym człowiekiem nigdy nie będziesz miał na tyle szerokiego spojrzenia aby właściwie kogokolwiek osadzić i skazać na śmierć. Na pewno nie sam!
    A jeżeli już naprawdę szukasz kogoś kto zasługuje na śmierć to najpierw zastanów się nad sobą zamiast chrzanić dyrdymały.

  11. Szaman 04.01.2013 16:49

    “jesteś dorosły,wiesz co robisz” – problem w tym że niektórzy nie dorastają nigdy bo dorosłość to nie wiek tylko stan umysłu.

  12. kudlaty72 04.01.2013 16:51

    nie dość ,że prostak to jeszcze idiota.Gdzie wydałem wyrok? Po takich zbrodniach jedynym honorowym wyjściem jest szubienica,inaczej to tylko woda na młyn takich matołów z psiej wólki jak ty

  13. kudlaty72 04.01.2013 16:55

    sądząc po niektórych twoich zwrotach to chyba dziedek walczył w Wehrmachtcie.Stąd taka łatwość wybaczania zbrodni wojennych.

  14. Szaman 04.01.2013 16:57

    nie no dobra koniec rozmowy pozostawiam tą rozmowę do osądu innym. miło sie rozmawiało ale albo siedzisz na tej stronie żeby trolować albo chcesz sobie coś udowodnić bo nie widzę innego wytłumaczenia dla twojego ostatniego komentarza.. najpierw piszesz nie skazuję nikogo na śmierć a zaraz potem znowu o szubienicy. weź się człowieku zastanów:P

  15. kudlaty72 04.01.2013 17:02

    i niech tak zostanie

  16. Szaman 04.01.2013 17:02

    nie powieśmy wszystkich zbrodniarzy wojennych wtedy świat będzie lepszy o w morde czy przypadkiem ktoś już tak nie robił a wiem no tak ! dziś się tak właśnie robi ! hmm tylko ciekawe gdzie ten lepszy świat XP

  17. Szaman 04.01.2013 17:13

    dodam jeszcze iż nigdzie nie mówiłem ze niektórych zbrodniarzy nie należy skazać ale jak ktoś sam uświadomił sobie swoje błędy i bardzo ich żałuje to mysle ze wystarczającą karą jest dla niego sam fakt że będzei musiał zyć z tym do końca swoich dni a jeśli przyjąć wersję buddystów to nawet i o wiele wiele dłużej XP

  18. kudlaty72 04.01.2013 17:15

    Michał Anioł powiedział: “kto za życia godzi się robić za osła,jeszcze po śmierci będzie dzwigał swe brzemie”.Nie daj sie manipulować,niech pokusa łatwych pieniedzy(misje stabilizacyjne)nie przycmi Ci umysłu.Bądz sobą,myśl!Zyj tak,by nikt przez Ciebie nie płakał,proste?

  19. Szaman 04.01.2013 17:19

    no ja widzę ze dla ciebie wszystko jest bardzo proste. Widać kto tu jest prostakiem XP obawiam sie jednak że zycie nie jest czarno białe tak jak to próbowali przedstawić prostym ludziom twórcy i propagatorzy biblii ażeby ich ogłupić. dla wieśniaków ze średniowiecza spalenie gościa z kurzajką i pieprzykiem na nosie też było proste no w końcu jak ktoś tak wygląda to jasne że to syn szatana XP

  20. kudlaty72 04.01.2013 17:30

    co byś nie napisał to to i tak już jesteś śmieciem niestety.Burak w mózgu,gówniane zycie wyrobnika i pewnie gówniana śmierć.Ale takich śmieci jak ty jest wiekszość,nic nie znaczących robaczków.

  21. Szaman 04.01.2013 17:34

    bez komentarza…

  22. kudlaty72 04.01.2013 18:07

    od kiedy to dzieci przypominaja terrorystów?

  23. kudlaty72 04.01.2013 18:08

    ile to żołnierzy amerykańskich poległo od ciosów afgańskich noworodków?

  24. Il 04.01.2013 20:39

    Piotr zamordował CZŁOWIEKA a później został Świętym.
    W ten oto sposób wzbogaciła się najwększa sekta na świecie – sekta rzymskokatolicka – gang Watykanorra.

    Kim byli przodkowie żołnierza ?
    Może żołnierz powinien udać się do kraju swoich przodków ? … kolonizatorów?

  25. devilan1410 04.01.2013 21:04

    @kudlaty72

    Widzę, że wyznajesz raczej starotestamentowy sposób postrzegania prawa, ja także. Pewnie dlatego nie znajdujemy zrozumienia, bo nie uważamy z góry ludzi za debili, idiotów, zierzęta(goi), którzy nie myślą i muszą się dowiedzieć po zabiciu kilku rodzin, co na prawdę robią.

    Prawo oko za oko to prawo dla odpowiedzialnych, mądrych i potrafiących przewidywać sytuację, ludzi. Niestety, dzisiejszy świat ucieka do odpowidzialności zbiorowej, która jest niczym innym jak ŻADNĄ odpowiedzialnością.

    Trzeba rozgraniczyć WYBACZENIE od KARY za czyn.

  26. Takie_tam 04.01.2013 22:22

    Eh WY odpowiedzialni, mądrzy i potrafiący przewidywać sytuacje starotestamentowcy. Jak fajnie, że w naszym świecie funkcjonują tylko dwa kolory – czarny i biały. Nie ma odcieni szarości 🙂 Ludzie to nie idioci i od razu wiedzą co robią naprawdę.
    To teraz taki przypadek. Dwa państwa – A i B. Na skutek prowokacji wykonanej przez władzę państwa A, wojska państwa A napadają na B. W końcu po paru latach państwo B odpiera wojska państwa A.
    I teraz tak: wieszają się tylko ci żołnierze A, którzy zabili kogoś z państwa B, czy wieszają się również ci, którzy im pomagali – radiotelegrafiści, kucharze itd itp. Czy powinni się również powiesić żołnierze i cywile na terenie państwa A, którzy zaplanowali prowokację. Jak wygląda sprawa obywateli A, którzy w demokratycznych wyborach wybrali władzę, która później przeprowadziła prowokację? Powinni się powiesić czy wystarczy jak obetną sobie palec wskazujący prawej ręki?
    No słucham. Oczekujecie zrozumienia więc proszę o wyjaśnienie tej prostej sytuacji, jakich wiele w różnych dziedzinach naszego obecnego, pełnego manipulacji życia ;)))

  27. Takie_tam 04.01.2013 22:32
  28. Szaman 04.01.2013 23:16

    “Pewnie dlatego nie znajdujemy zrozumienia, bo nie uważamy z góry ludzi za debili, idiotów, zierzęta(goi), którzy nie myślą i muszą się dowiedzieć po zabiciu kilku rodzin, co na prawdę robią.”

    omg znalazł się kolejny “oświecony”… ciekawe tylko czemu tacy ludzie jak wy gdy ta uczciwa zasada oko za oko tyczy się ich kwilą i z podkulonym ogonem dalą nogę zamiast przykładnie dawać sobie to oko wybić XP

    skoro jesteście tacy religijni to powinniście też zastanowić nad tym że skoro ten żołnierz jako jedyny przeżył to być może wasz bóg chciał żeby tak było a wy

  29. Szaman 04.01.2013 23:21

    nawet bez ruszenia łepetyną byście go powiesili.
    Powiem wam tyle:
    jeżeli już chcecie się bawić w znawców pisma to najlepiej zacznijcie je najpierw studiować zanim pisać głupoty na jak że przecież bezbożnym portalu wolne media XP

  30. matimozg 05.01.2013 00:17

    Jezus nie zgadza się z prawem oko za oko, ząb za ząb. Mówi o wybaczaniu. Nie siedem razy, ale siedemdziesiąt siedem. Nie osądzajcie tego człowieka, bo pięknie by było jak by każdy żołnierz amerykański przeżył oświecenie jak ten pan.

  31. pablitto 05.01.2013 01:21

    Nie znacie tego człowieka, nie wiecie co dokładnie robił i co ma na sumieniu, więc co – to paru delikwentów mocnych w wirtualnej gębie ma wiedzieć najlepiej, co taki gość powinien ze sobą zrobić??? – na pewno… pie###ne “dzieci neo” – to gorsze powoli niż CIAlkaidowski terror, bo jek się spierze jeszcze lepiej mózgi podobnym delikwentom, to rzeczywiście będziemy mieli tandetną powtórkę z historii…
    Część dziwnych ludzi wciąż nie zauważyła upływu czasu na tej planecie, jak i tego, jak się ona “zmniejszyła” i zmieniła przez te kilka pokoleń.

  32. kudlaty72 05.01.2013 10:14

    @admin – “Człowiek mądry – świadom okropności swoich czynów” ,przeczytaj to kilka razy i się zastanów chłopie co Ty wypisujesz.

    @devilan1410 – większość ludzi boi się radykalnych rozwiazań zostawiając sobie furtkę na przyszłość.Całe życie mogę zabijać,gwałcić i grabić ,a na łożu śmierci wyrażę skruchę,napiszę przepraszam i jest ok.Ha,ha niesamowite.
    Powtarzam Wam ,przeżyjcie swoje życie tak,by nikt przez Was nie płakał,takie trudne?I jeszcze raz przytoczę Michała Anioła – “Nie masz grzechu nad głupotę” czyli przekładając tak byście zrozumieli,głupota nie zwalnia od odpowiedzialności za czyn!

  33. kudlaty72 05.01.2013 11:00

    @Fenix “oszukują i wykorzystują tych nieświadomych” – napisałem,głupota nie zwalnia od odpowiedzialności za czyn
    ” Zrozumienie , przyznanie i nieponawianie błędu, jest dobre.” tak,bardzo dobre ale też nie zwalnia od odpowiedzialnosci.Równie dobrze możemy zrobic amnestię dla każdego seryjnego zabójcy,który sie ukaja przed sądem,a jednak za tym nie jesteście.
    “gdzie ci co myślą ze mają rację , gdzie ci co prowokują wojny ” oni piszą scenariusz dla świata,a własciwie już go napisali.Mogę podać kilkanascie rodów,potomków Chazarów,które mają maszynki do drukowania $,a chcą władzy absolutnej ale to nie ten temat

  34. kudlaty72 05.01.2013 11:31

    @Fenix słabo się robi od czytania takich postów,to weż zabójcę któremu ktoś zapłacił.Takich w kryminałach całego świata są dziesiątki,amnestia?

  35. devilan1410 05.01.2013 13:02

    @Fenix

    Bardzo dobrze wiemy o tym, czym są żołnierze w dzisiejszych czasach… do tego grabież prowadzą za pieniądze społeczeństwa, które raczej nie miałoby ochoty, aby to samo stało się kiedyś z nimi.

    Wojna, nawet najlepiej zaplanowana, nigdy nie miałaby racji bytu, gdyby LUDZIE nie dali się manipulować i w wyniku tego, nie chcieliby walczyć.
    Największym zagrożeniem dla świata jest puszka pandory zwana TV, puszeczka opandory zwana RADIO oraz ten drukowany papier do podcierania tyłka zwany gazetą.

    Proponuję zacząć myśleć, bo inaczej będzie można się usprawiedliwiać ze strasznych czynów tylko swoją głupotą – która i tak nic nie zmieni. Prawo musi być sprawiedliwe, bo litościwe jest teraz, i co? Mamy pełne więzienia, miasta gdzie więźniowie łażą po ulicach, bo nie ma dla nich miejsca.
    To ten kraj sprawiedliwości(tfu!), gdzie na utrzymanie sieroty idzie mniej środków niż na utrzymanie zwyrodnialca w więzieniu, który to ma wszystko, jedzenie, media, rozrywkę itp.
    To jest cyrk na kółkach, a nie cywilizacja, no ale niektórzy przedkładają dobro reszty – która nic złego nie robi, nad to, aby dać szansę tym, co mózgu albo nie używają, albo z premedytacją sieją zło, bo w końcu przeprosić zawsze można.

  36. fugazi 05.01.2013 14:54

    Terroryści w akcji.Co za świat. I wszystkie kraje biernie się przyglądają.Wszystkich gnojków z ONZ powinno się powywieszać jak tych po Norymberdze.Farsa i cyrk.

  37. kudlaty72 05.01.2013 15:40

    @fugazi Norynberga to była dopiero farsa.Zaraz potem naziści i zaplecze Chazarów stworzyli podwaliny dzisiejszej UE do ,której tak ochoczo weszliśmy.W marcu 1957r. zostały podpisane Traktaty Rzymskie .Pełna nazwa pierwszego z dokumentów brzmi: Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej. Czyli początek tego co dziś znamy jako Unię Europejską. Ze strony Niemiec Traktat podpisali Konrad Adenauer oraz Walter Hallstein. Konrad Adenauer ówczesny Kanclerz Niemiec mianował na szefa Urzędu Kanclerza Hansa Globke współautora Norymberskich Ustaw Rasowych, zbrodniarza wojennego nr 101 na liście aliantów, wspólnika Stuckarta, członka konferencji w Wannsee. Drugi uczestnik jest równie ciekawy. W. Hallstein autor referatu o jedności prawnej w “Wielkich Niemczech”, ustawy o ochronie niemieckiej krwi i niemieckiego honoru w okupowanych obszarach. Pan Hallstein został pierwszym komisarzem UE. Po upływie 10 lat Hallstein i Wurster( szef zakładu przemysłowego IG. Aushwitz) już w lipcu 1969 roku propagują Stany Zjednoczone Europy (komitet akcyjny dla Stanów Zjednoczonych Europy).
    Biuro polityczne tej grupy interesów w powojennej Europie czyli Komisja Europejska zawędrowało do Brukseli, aby nie wywoływać brzydkich skojarzeń naziści – ludzie I.G.Farben.
    Kolejnym z głównych architektów brukselskiej UE był C.F Ophuels. W 1946 roku kwestionariusz akcji denazyfikacji aliantów odkrywa, że Ophuels był członkiem partii nazistowskiej NSDAP, z numerem członkowskim 399061 (dokument A). Ophuels był czołowym biegłym sądowym sądu patentowego we Frankfurcie, mieście głównej siedziby IG.Farben. Ophuels podpisuje główne statuty Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, czyli najwyższego organu prawa dzisiejszej UE.I tak z grubsza wyglądaja fundamenty naszego “raju”

  38. fugazi 05.01.2013 15:51

    Chodziło mi o symbol.Oczywiście masz rację i jestem tego świadomy.To samo z ONZ,WWF,WHO,dobroczynnością wszelkich fundacji Gatesa i Rockefellera,ratowaniem ludzkości przez farmaceutyczne kartele typu Bayer itp itd.Chodziło mi jedynie o ogólną ideę skazania zbrodniarzy.

  39. kudlaty72 05.01.2013 16:13

    @fugazi,oczywiscie rozumiem i zgadzam sie z Tobą

  40. Il 06.01.2013 00:18

    psychopatyczne stany zjednoczone germańskiej europy ?

    Paweł zabójca świętym ? Vatykanorra jaja se robi.

  41. RobG56 11.08.2016 20:49

    To co sprokurowali jankesi, uderzyło w świat islamu, w Europę, w Amerykę i świat. Barbarzyństwo jankeskiej cywilizacji i buty zabija wprost jak i pośrednio.
    Zaczął Bush z Blaire’m! Czemu dotychczas nie zostali osądzeni? Zbrodniarze!

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz.
Jeśli już się logowałeś - odśwież stronę.